PDA

Volledige versie bekijken : Michelle ex-Blue Note



thesickboy
8 september 2009, 20:54
Naam : Michelle

Nationaliteit /taal : Duits/MArrokaans, Duits

Leeftijd : ongeveer 35

Haarkleur/lengte : geblondeerde krulletjes

Lengte : ongeveer 1m70

Postuur/Cupmaat : mooie rondingen, siliconen C-cup

Tatoeage/Piercing : dacht het niet

Service ::eek::eek::eek:

Deze dame is écht ECHT waanzinnig goed. Zacht pijpen, eindeloos en gepassioneerd zoenen, lenig bij het neuken...:iloveyou:

Herhalingsgevaar, 300 à 400%

Befke
9 september 2009, 09:00
Een prachtvrouw :) inderdaad. Niets aan toe te voegen.

Befke
6 oktober 2009, 22:51
Ik heb kennis gemaakt en kan aan bovenstaande slechts de bevestiging toevoegen dat er geen piercings en tatouages op en aan dat eindeloze lichaam te vinden waren.

Voor de rest: uitstekende ervaring en zeer zeker voor herhaling vatbaar!

thesickboy
26 oktober 2009, 18:53
Voor de rest: uitstekende ervaring en zeer zeker voor herhaling vatbaar!


Zo dacht ik er ook over, zeer tot mijn tevredenheid. Michelle herinnerde zich nog alle details uit ons gesprek van de vorige keer zodat we moeiteloos de draad weer konden oppikken.

Uitvoerig de tijd genomen op het bankje om bij te kletsen en dito op de kamer, lekker langzaam en nat zoenen, blahsen om u tegen te zeggen en een wilde rit die 1u later eindigde met grote lading eigengemaakte bodylotion over Michelles silli's...

Dit is wat mij betreft een absolute topper die gezelligheid en geiligheid probleemloos weet te combineren. Na afloop van de sessie wist ze mij te melden dat het plezier voor haar nu afgelopen was, ze had een afspraak met een 70-jarige stamgast...ik heb Michelle de rest van de avond niet meer gezien, ik hoop dat die man het overleefd heeft...


Herhalingsfactor bij een volgende bezoek: 100%
Michelle, tot de volgende keer!

thesickboy
12 november 2009, 13:19
ik hoop dat die man het overleefd heeft...
!Zorgen voor niets, want hij was er deze week weer...:biggrin:


Michelle, vrouw van de wereld, hobby-h*er, perfecte illusie van echte seks, of toch geen illusie?

Eén uur op de kamer met Michelle, minder lukt niet voor TSB. Normaal gezien ben ik meer de beer van halfuurtjes maar Blue Note brengt een andere beer in mij naar boven, ik blijk meer bij dames te blijven 'hangen'... en hoe!

Derde keer met Michelle en het serviceniveau blijft voorlopig in stijgende lijn gaan. De eerste rond begint rustig maar als Michelle haar trukendoos uithaalt houdt TSB het niet lang droog...zwemmers zeilen door de lucht en belandden tussen handen, tanden en borsten.

Naspelzoenen gaan naadloos over in nieuwe voorspelzoenen. Michelle krijgt TSB moeiteloos hard, nauwelijks 5' na voorgaande eruptie, ongezien!

TSB en Michelle,
beiden op hun zij,
likkend en slurpend,
plots komt ZIJ op MIJ

rijdend en steigerend
volle kracht vooruit
omstaanders kijken vragend
wat spoken ze daar uit?

weer een half uur later
beiden badend in het zweet
er komt zeker een vierde keer
als je dat maar weet!

:lostit::lostit::lostit:

thesickboy
27 januari 2010, 12:40
er komt zeker een vierde keer
als je dat maar weet!


Vierde keer kwam en ging voorbij...
Michelle blijft heel lief en goed maar een vijfde keer zit er niet meer aan te komen. BLijft eenwel een absolute aanrader!

:wink2:

pp1961
1 februari 2010, 20:24
Was vandaag ook in Blue Note, heb met Michelle eerst een half uur, toen maar besloten voor een uur. Met een woord geweldig. Dit is het nou wat ik in een dame zoek, zelden zo een goede ervaring gehad.

thesickboy
2 februari 2010, 14:33
Welcome to your new addiction!:cool:

Admin
28 mei 2013, 13:02
Dame is tegenwoordig in Sixsens actief

bettman
2 augustus 2013, 15:56
Dame is tegenwoordig in Sixsens actief
Michelle ( ex-Blue Note ) = Jamila ( ex-Freude39 )! :trust_me[1]:
Dann können die beiden Threads zusammen gelegt werden.
VG aus dem Sixsens! :s026[1]: