PDA

Volledige versie bekijken : trio

volmer
8 september 2009, 13:54
ik was vrijdag 4 sept in golden time,daar liepen 2 vrouwen,een poolse en een duitse. sheena ofzo.
die laatste had zwart haar en was erg lekker,maar ze wilde alleen trio.
nu zag ik hun bij iedereen babbelen maar heb ze eigenlijk niet weg zien gaan naar een kamer.
iemand ervaring met die twee?

timjava
8 september 2009, 16:10
ik was vrijdag 4 sept in golden time,daar liepen 2 vrouwen,een poolse en een duitse. sheena ofzo.
die laatste had zwart haar en was erg lekker,maar ze wilde alleen trio.
nu zag ik hun bij iedereen babbelen maar heb ze eigenlijk niet weg zien gaan naar een kamer.
iemand ervaring met die twee?

Geen ervaring met de dames, maar zaterdag liepen ze ook rond. Advies: niet doen. Je wordt afgewerkt en staat binnen 10 minuten weer buiten. Als je toch een trio wilt doen, zou ik 2 dames kiezen die je al kent.

:welcome: als schrijver op het forum, wij zijn benieuwd naar je belevenissen van afgelopen vrijdag en de ervaringen met de dames waarmee je bent geweest.

MichelJ
8 september 2009, 17:49
Er lopen in GT wel meer 'stelletjes'. Afgelopen weekend Claudia + Shayenne, maar die jij bedoelt zijn 2 andere. Mijn advies is ook niet doen met dames die het zelf aan iedereen voorstellen. Advies van timjava (2 dames die je al kent) is denk ik beter....

CLUBSPORT
8 september 2009, 17:53
ik heb het ooit eens gedaan met 1 bekende dame en een dame die ik nog niet kende .
De klik met de onbekende dame was er niet dus het trio was voor mijn gevoel ook niet echt geslaagd .
advies dus inderdaad 2 dames nemen waar je al goede ervaringen mee hebt gehad en als het effe kan ook goed met mekaar overweg kunnen .