lee_dutch69
27 augustus 2009, 22:21
Beste mensen, hierbij wil ik me even voorstellen omdat ik me een beetje schuldig begin te voelen. De naam is dus Lee, leeftijd vroege veertiger en afkomstig uit het zonnige zuiden. Al sinds tijden log ik met veel plezier in om weer eens te bekijken wat alle meer en minder ervaren ijsberen weer teweeg hebben gebracht bij onze oosterburen. Ik geniet van de verhalen en zie ook hoe jullie allen de Duitse economie de laatste tijd weer met 0,3 % hebben laten opbloeien, geheel tegen de stroming van de economische crisis in. Hulde heren ! Ik ben zoals in mijn profiel staat een zeer onervaren ijsbeertje. Mijn enige ervaring betaat uit het bezoeken van wat massagesalons die een keuring van de bouwcommissie in de gemeente Den Haag en Utrecht waarschijnlijk niet zouden doorstaan. Ooit zal ik eens de portalen van een Duitse saunaclub betreden, daar ben ik van overtuigd. Maar tot die tijd wil ik graag blijven inloggen op dit forum om te genieten van jullie verhalen. Allen gegroet ! (Zo nog 9 berichten en ik mag mee in de tombola..... ;))