Volledige versie bekijken : Neuken (pijpen) zonder condoom
joop slim
22 augustus 2009, 10:10
Wat bezielt heren om zonder condoom te neuken met een dvp, en wat bezielt een dvp om toe te staan zonder condoom met een man te neuken ?
Wordt ze onder druk gezet door een beertje ?
Doet de dvp het uit geld overweging ?
Onvoorstelbaar in deze tijd en dan de ogen sluiten voor de risico's
Niet alleen de risico's van de dame maar ook van de mede hoerenlopers
Kan me niet voorstellen dat de zonder condoom neukers elke maand zich laten testen of er geen enge beestjes rond dwarrellen.
Dit zal waarschijnlijk ook niet altijd het geval bij de dame zijn al zullen die er meer mee bezig zijn dan de heren.
Vraag me af wat de toegevoegde waarde is om zonder condoom te neuken met een dvp.
Is het nu werkelijk zoveel lekkerder dan met ?
Zelfs het pijpen zonder condoom is risicovol, maar dat is een andere discussie waar al een topic van is
Mocht je een soa oplopen ga dan niet zeggen de dvp heeft me besmet......want het was het voorgaande vriendelijke beertje die het nodig vond om zonder te neuken mag je bedanken.
Het overgrote deel van dvp's zal zich vaker laten testen op soa's dan de man het zal doen, mannen denken gauw "het loopt zo'n vaart nog niet"
Alle gevolgen, de beer met een soa, de dame is uit de running en verdient niks, de club krijgt een slechte naam, want negatieve info is de meest geliefde info bij de mensheid.
om kort te zijn ik snap niet dat men zonder neukt (in dit geval in clubs) hoe dom kun je zijn ?
Gewoon droevig dat eigen genot voor de veiligheid gaat van een dame of mede hoerenloper !
Bezint eer ge begint............neem je verantwoordelijkheid of weiger een dame die uit zichzelf zonder wil neuken.
:dance[1]:
Picasso 1
22 augustus 2009, 10:45
Nou, je weet niet wat voor enorm pittige discussie je net gestart bent :biggrin: Neuken zonder condoom discussie is nou eenmaal zelfs op zo'n forum taboe. Er zijn weinigen die openlijk zullen bevestigen het wel eens gedaan te hebben terwijl de meeste ijsberen die ik ken zich er wel eens aan hebben bezondigd.
Er is natuurlijk een verschil tussen eens een keer in het heetst van de strijd overgaan op NZC en het bewust zoeken en pushen om te NZC.
Ik zou zeggen, open maar een enquette over hoe vaak men zonder condoom met een dvp geneukt heeft :cool:
rplover
22 augustus 2009, 11:04
Er is een wezenlijk verschil tussen het bewust opzoeken van het NZC en het toevallig eens een keertje een ongelukje voorhebben.
Dat ongelukje kan zijn: gescheurde condoom, effe erin gefloept zonder het te beseffen tijdens het droogneuken.
Daar gaat het niemand over, en dat neemt niemand een beer kwalijk.
Bewust neuken zonder opzoeken echter, is NOT DONE.
Ik hoor er al enkelen komen, het resultaat is hetzelfde, nope, is het duidelijk niet.
Een ongelukske kan je NIET vergelijken met het bewust opzoeken van neuken zonder.
Dat is in mijn ogen onvergeeflijk.
En dan zwijgen we nog maar van de clubs die openlijk neuken zonder promoten.
En over Meiden die, nadat ze drie weken in een bekende club in NRW werken, en je ermee de kamer opgaat, nog NOOIT van een condoom hebben gehoord, en waar je 20 minuten moet moeite doen alvorens ze een condoom wil gaan kopen.
Ligt de schuld dan wel bij de ijsbeer zelf? UITERAARD. Geen enkele uitvlucht is goed om te neuken zonder. GEEN ENKELE. Jij als ijsbeer hoeft je verstand te gebruiken, het is niet goed te praten met: de Meid wil zonder of het staat standaard op een menu van een club.
erpee :bud[1]:
seksenfun
22 augustus 2009, 11:49
Er is een wezenlijk verschil tussen het bewust opzoeken van het NZC en het toevallig eens een keertje een ongelukje voorhebben.
Dat ongelukje kan zijn: gescheurde condoom, effe erin gefloept zonder het te beseffen tijdens het droogneuken.
Daar gaat het niemand over, en dat neemt niemand een beer kwalijk.
rplover, hier moet je consequent zijn: het resultaat kan hetzelfde zijn dus: droogneuken mag je niet doen, dat geeft een te groot "infloepgevaar". Bovendien is de overdracht voor AIDS als er vaginavocht en voorvocht bij de man ontstaat bestaande.
Even toevoegen:
Er is natuurlijk een verschil tussen eens een keer in het heetst van de strijd overgaan op NZC en het bewust zoeken en pushen om te NZC Dat eerste is natuurlijk ook zo fout als wat ;).
Een enquête over NZC? Er is daar nog een onderscheid buiten het droogneuk-infloepongelukje nl.: sommige meiden geven de service NZC tegen extra betaling en bij andere is het in feite altijd njet, tenzij je er een hele goeie band mee gecreëerd hebt, fantastische seks mee hebt na vele malen kameren en dan durft het ook wel eens gebeuren dat er geneukt wordt zonder condoom maar dan zonder extra te moeten betalen en met de weet dat de dame enkel met jou (en gegarandeerd ook met andere heel goeie klantjes) neukt zonder condoom. Het verschil in risico: in het tweede geval is de kans op AIDS-besmetting kleiner, doch het blijft NOT DONE (ik blijf consequent ;)).
Nog een ander luik van de enquête is: we weten allemaal wat NOT DONE is maar hebben we misschien al eens gezondigd :redface:?
rplover
22 augustus 2009, 11:54
Zou je eens je quote willen aanpassen? :eek::eek::eek:
Ik quote helemaal Picasso niet en zeg dat niet :eek::eek::eek:
Waar haal jij het lef zo te quoten en me dingen in de mond te leggen die ik niet zeg.
En voor alle dudielijkheid, ik doe NIET aan droogneuken, noch aan andere gevaarlijke spelletjes.
Ik haal voorbeelden aan.
Die quote graag weghalen, ik quote Picasso niet en ik ga zeker zoiets niet beweren over accidenteel neuken zonder....
Dank
timjava
22 augustus 2009, 12:09
....... tenzij je er een hele goeie band mee gecreëerd hebt, fantastische seks mee hebt na vele malen kameren en dan durft het ook wel eens gebeuren dat er geneukt wordt zonder condoom maar dan zonder extra te moeten betalen en met de weet dat de dame enkel met jou (en gegarandeerd ook met andere heel goeie klantjes) neukt zonder condoom. Het verschil in risico: in het tweede geval is de kans op AIDS-besmetting kleiner, doch het blijft NOT DONE (ik blijf consequent ;)).
:biggrin:Dream on!
Gelukkig sluit je goed af. Het is NOT DONE!
Big30
22 augustus 2009, 12:11
sommige meiden geven de service NZC tegen extra betaling en bij andere is het in feite altijd njet, tenzij je er een hele goeie band mee gecreëerd hebt, fantastische seks mee hebt na vele malen kameren en dan durft het ook wel eens gebeuren dat er geneukt wordt zonder condoom maar dan zonder extra te moeten betalen en met de weet dat de dame enkel met jou (en gegarandeerd ook met andere heel goeie klantjes) neukt zonder condoom. Het verschil in risico: in het tweede geval is de kans op AIDS-besmetting kleiner, doch het blijft NOT DONE (ik blijf consequent ;)).
Ik mag niet hopen dat je nzc ziet als de ultieme vorm van GFE :tongue:;):tongue:!
Overigens mocht een dame je dit aanbieden dan is 1 ding zeker dat ze het niet alleen bij jou aan zal bieden :cool:!
Big30
seksenfun
22 augustus 2009, 12:25
De quote was inderdaad wat ongelukkig en rplover tilde er terecht zwaar aan, het is bij deze dan ook verholpen, sir :prost:
rplover
22 augustus 2009, 12:29
De quote was inderdaad wat ongelukkig en rplover tilde er terecht zwaar aan, het is bij deze dan ook verholpen, sir :prost:
Dank, S&F ;)
joop slim
22 augustus 2009, 12:31
Is neuken zonder condoom zoveel lekkerder ? of zit het tussen de oren ? of gaat het om "de overwinning" ?
Weegt het neuken zonder condoom op tegen de risico's die jullie beiden lopen ? of de risico's die de hele volksstam loopt die "ook zo'n goede band" met dezelfde dvp hebben ?
Het gaat om neuken zonder condoom vrijwillig of gedwongen, bewust bezig zijn met het feit dat je zonder condoom wilt neuken.
ongelukjes zoals condoom wat scheurt is een ander risico en dat doe je niet bewust.
Droogneuken en per ongeluk naar binnen glijden vindt ik geen ongelukje, hooguit onnadenkend en valt niet onder bewust zonder condoom willen neuken.
:dance[1]:
rplover
22 augustus 2009, 12:43
Is neuken zonder condoom zoveel lekkerder ? of zit het tussen de oren ? of gaat het om "de overwinning" ?
Het is veel lekkerder, maar dan snel over naar de volgende quote.
Weegt het neuken zonder condoom op tegen de risico's die jullie beiden lopen ? of de risico's die de hele volksstam loopt die "ook zo'n goede band" met dezelfde dvp hebben ?
Hier sla je de nagel op de kop. Het IS gewoon veel lekkerder, maar je schaadt niet alleen jezelf (kan mij niet bommen, eigen schuld, dikke bult), maar ook de Meid, onze/haar kids en familie en vrienden, en een hele volksstam ijsberen.
Straks krijgen we hier de mannen die ik graag de "berekende zonder neukers" noem, die cijfers willen zien en gaan beweren dat zonder pijpen gevaarlijker is dan zonder neuken, let maar op.
Bewust ZONDER neuken is NOT DONE in het P6 gebeuren, en als je dat niet wil of kan inzien, heb je hulp nodig. Professionele hulp. Help je eigen leven naar de kloten, maar niet dat van iemand anders.
Het gaat om neuken zonder condoom vrijwillig of gedwongen, bewust bezig zijn met het feit dat je zonder condoom wilt neuken.
Inderdaad, daar gaat het over, te hopen dat we deze trein op 't goede spoor kunnen houden, Joop, en dat deze discussie niet gaat uitdraaien in een oeverloos rond de pot gedraai, om onze verantwoordelijkheid te ontlopen.
Willem2
22 augustus 2009, 12:44
Het is wel weer een keer goed om er over te praten ...
dat deden we al wel eerder : o.a.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1037&highlight=zonder+condoom
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5399&highlight=zonder+condoom
:bye:
PS Zullen we in deze topic niet een maximum aangeven van aantal maal dat een ijsbeer mag reageren :rolleyes:
rplover
22 augustus 2009, 12:48
PS Zullen we in deze topic niet een maximum aangeven van aantal maal dat een ijsbeer mag reageren :rolleyes:
Per 100 geschreven berichten 1 keer? Ik ben akkoord :dance00[1]:
seksenfun
22 augustus 2009, 13:03
Help je eigen leven naar de kloten, maar niet dat van iemand anders.
Wat je ooit het verstandigste van mij vond als antwoord, rplover, moet ik jou hier toch weer als antwoord geven: een ander zijn leven kan je er niet meer naar de boem helpen, zolang jij zélf enkel NMC!! (een niet AIDS-soa is niet je leven verneuken hè).
Picasso 1
22 augustus 2009, 13:21
Even wat hypocrisie wegnemen:
- de meeste ijsberen die ik ken hebben wel eens geneukt zonder
- het gebeurde bij de meesten niet 'per ongeluk' maar volledig bewust
- de meesten vinden neuken zonder condoom de lekkerste vorm van sex die er is maar maken hier geen hobby van wegens de gezondheidsrisico's
- in publieke discussies zoals deze zullen vnl 'heiligen' opstaan
- de rest is bullshit :cool:
rplover
22 augustus 2009, 13:40
Even wat hypocrisie wegnemen:
1.- de meeste ijsberen die ik ken hebben wel eens geneukt zonder
2.- het gebeurde bij de meesten niet 'per ongeluk' maar volledig bewust
3.- de meesten vinden neuken zonder condoom de lekkerste vorm van sex die er is maar maken hier geen hobby van wegens de gezondheidsrisico's
4.- in publieke discussies zoals deze zullen vnl 'heiligen' opstaan
5.- de rest is bullshit :cool:
Dom. Zeer dom, want daarmee zeg je: "zwijg" en dat is net wat we niet mogen doen.
Ik ben geen heilige, maar ik keur NZC volledig af in P6.
1. Dom. Maar het kan iedereen wel eens gebeuren, daarvoor moet je niemand afknallen.
2. Dat is dan des te erger.
3. Neuken zonder is veel lekkerder dan neuken met, wie beweert er anders?
4. Laat de zondaars ook maar aan het woord.
5. Bullshit is het stilzwijgen, de discussie in de kiem smoren, of een posting maken zoals jij net deed. Ik zou zeggen, integendeel, laat de discussie maar losbarsten.
En meer, laat ons er GEEN heksenjacht van maken, we hebben het over het BEWUST opzoeken van NZC, laat het ons dan ook daar op houden.
De meeste hebben misschien, in een zwak moment, ooit gezondigd. Niemand moet hen daarvoor opjagen als groot wild.
Diegenen die bewust kiezen voor NZC, sta me toe La Luna te noemen, die daar naartoe gaan, zoeken het bewust op.
Ook diegenen die de crisis uitbuiten om meer gedaan te krijgen van de Meiden in de clubs, dat keur ik zwaar af.
Het is dus geen heksenjacht, ik kan je ook zo een twintigtal namen opnoemen van beertjes die ooit hebben gezondigd, maar erger nog, ik ken enkele beertjes die het opzoeken, bewust, telkens weer.
Dat is niet goed te praten en daar mag van mij best een einde aan gesteld worden, hier en nu.
Hoe? Ik zou het niet weten, sensibiliseren helpt geen bal.
Zoals een beertje me vertelde, en ik citeer (en neen, ik zal die naam niet prijsgeven, hij zou uit zichzelf moeten door de grond zakken van schaamte): "Uiteraard neuk ik vaste Meiden zonder, en daar, erpee, heb jij geen zak mee te maken, ik doe wat ik wil". Van dat soort uitspraken krijg ik stenen kloten.
Nogmaals, we praten NIET over een keertje gebeurd, Pica, we praten over het bewust opzoeken van het NZC.
Picasso 1
22 augustus 2009, 13:52
Nogmaals, we praten NIET over een keertje gebeurd, Pica, we praten over het bewust opzoeken van het NZC.
En die beren zullen zich volledig afzijdig houden van deze discussie. Zelfs de eenmalige NZC beren zullen voorzichtig zijn dit toe te geven.
Uiteindelijk zullen de meningen in deze discussie niet representatief overeenkomen met de realiteit van dit onderwerp.
sofaking
22 augustus 2009, 14:08
Ik vind het onbegrijpelijk. Het is me gelukkig nog nooit voorgesteld, maar als iemand me NZC zou voorstellen voor een ONS of betalende seks, dan zou ik er gewoon van uitgaan dat die persoon een ziekte heeft en vanuit één of ander pervers wraakgevoelen anderen wil aansteken.
Goedemorgenallemaal
22 augustus 2009, 16:37
erpee (nog 31 berichten mag ik schrijven hier ha ha) :bud[1]:
Volgens mij werd bedoeld dat je maar 1 berichtje mag schrijven per 100 in een draadje, je bent al aardig over je quotum heen.
Ik moet zeggen,, ik twijfel nu erg over mijn eigen vunzigheid.
Het bovenstaande gelezen hebbende krijg ik het idee dat het iedereen wel eens is overkomen, maar natuurlijk gelukkig bij de meesten per ongeluk.
Mij nog nooit...Ik heb echt nog noit een DVP met NZC getroffen.
Wat heb ik gemist:confused:
Maar goed, nog een losse opmerking , ik ken iemand die het wel eens heeft gedaan in een club, naar zijn zeggen per ongeluk. Vroeger was hij nog wilder, hij was niks ijsbeer, gewoon gratis na het stappen, dame opppikken op café en dat ging bijna altijd zonder. Maar nadat een vriend van hem HIV besmet is geraakt, vermoedelijk op die wijze maar zeker weet je het niet, is hij overgegaan op neuken met.
Toch is het hem nog wel eens overkomen geeft ie toe. Maar het vreemde is, hij voelt zich veiliger als het bij een dame in een club gebeurd dan met een café-scharrel. Hij weet in dat laatste geval ook niet hoeveel mannen ze gehad heeft en is er zekerder van dat ze zich niet geregeld laat controleren.
Het grote verschil, in clubs laat hij zich wel eens pijpen zonder, in de grote wereld daarbuiten niet.
Big30
24 augustus 2009, 14:03
Paar berichten hier weggehaald omdat een dame impliciet van nzc wordt beschuldigd.
Big30
Goedemorgenallemaal
24 augustus 2009, 14:31
Paar berichten hier weggehaald omdat een dame impliciet van nzc wordt beschuldigd.
Big30
Dan kun je ook wel een paar clubs verwijderen. Als heb je daar als gast nog de keus tussen met en zonder...
Big30
24 augustus 2009, 14:45
Dan kun je ook wel een paar clubs verwijderen. Als heb je daar als gast nog de keus tussen met en zonder...
Dat er inderdaad (helaas zeg ik) een aantal clubs zijn die met nzc adverteren valt niet te ontkennen. Evident dat daar nzc wordt gepraktizeerd.
Maar dat was niet waar het om ging. De suggestie wekken dat een dame wel eens populair zou kunnen zijn omdat ze aan nzc doet in zeg een "normale club" (ja wat is normaal!) is niet gepast.
Big30
seksenfun
24 augustus 2009, 15:13
Hmmm... ergens wil ik toch wel nog iets kwijt, zonder je vierkant tegen te willen spreken... een beer vertelt over zijn "per ongeluk" misstapje door te NZC in het heetste van de strijd... toen was de beer met twee. Dus in feite misdoe je niet écht iets als je vertelt dat ook zij in het heetst van de strijd haar zelfcontrole al wel eens verliest, anderzijds bepaalt de beer of hij het hier vertelt en is de dame niets gevraagd.
Big30
24 augustus 2009, 19:36
Hmmm... ergens wil ik toch wel nog iets kwijt, zonder je vierkant tegen te willen spreken... een beer vertelt over zijn "per ongeluk" misstapje door te NZC in het heetste van de strijd... toen was de beer met twee. Dus in feite misdoe je niet écht iets als je vertelt dat ook zij in het heetst van de strijd haar zelfcontrole al wel eens verliest, anderzijds bepaalt de beer of hij het hier vertelt en is de dame niets gevraagd.
Voor de duidelijkheid dit soort info in recensie topics weergeven, daar werken we dus niet aan mee. In de eerste plaats omdat het nu eenmaal niet te controleren valt maar ook omdat het een niet gewenste vraag naar nzc kan stimuleren.
Of je, mocht zo iets gebeuren van mening zijn dat je niets hebt misdaan want immers de dame "deed ook mee" is dat een mening die ik niet kan delen.
Big30
Goedemorgenallemaal
25 augustus 2009, 09:04
Voor de duidelijkheid dit soort info in recensie topics weergeven, daar werken we dus niet aan mee. In de eerste plaats omdat het nu eenmaal niet te controleren valt
Big30
Maar Biggie, als je van dat principe uitgaat kun je het forum wel sluiten. In de praktijk is er NIETS te controleren. Hooguit misschien een paar partytreff belevenissen waarbij toevallig twee beren tegelijk op de mat belanden.
De meeste avonturen spelen zich toch achter gesloten deuren af.
Het enige wat er aan controle te zegen valt is dat na een recensie hier de dame in kwestie reageert "nee hooor, hij lult maar wat, ik kwam echt niet. oja en hij kwam zelf al na twee tellen, en zijn lul was maar 10 cm lang"
Even on topic.
Ik wil niet uitsluiten dat het "per ongeluk" kan gebeuren. Het zou mij ook nog wel een kunnen overkomen.
Maar aan de andere kant , ik geloof nooit dat het zo vaak "per ongeluk" gebeurt als af en toe wordt gesuggereerd. Ik loop al zo'n 20-25 jaar, weliswaar niet zo frequent als sommigen hoer maar toch redelijk ervaren.
En in al die tijd is het mij nog nooit overkomen. Het kwam af en toe wel eens dichtbij maar dan was het even opletten , zowel dame als ik, vaak merkten we het tegelijkertijd, en dan ging het zakje er alsnog om.
Ik denk dus dat het met de echte "per ongelukjes" eigenlijk wel meevalt, dat het meer iets is om op het moment dat het fout lijkt te gaan dame en beer niet even een pas op de plaats maakten. Daarmee is het in mijn ogen toch echt "bewust" en niet "per ongeluk".
Nogmaals: "per ongeluk" kan, maar de meeste "per ongelukjes"zijn meer "niet op tijd opletten, je kop verliezen" . Ook van de beer mag en zekere mate van professionaliteit verwacht worden.
En er is mij ook nog nooit door een dame voorgesteld om NMC te doen, niet gratis en niet tegen extra betaling. Dus ook dat zal minder vaak voorkomen dan alle reacties suggereren.
Zakkenleger
25 augustus 2009, 09:42
Maar Biggie, als je van dat principe uitgaat kun je het forum wel sluiten. In de praktijk is er NIETS te controleren. Hooguit misschien een paar partytreff belevenissen waarbij toevallig twee beren tegelijk op de mat belanden.
...
Niet helemaal waar. NMC is standaard in de clubs, Alles Ohne clubs uitgezonderd. Als je de nadruk gaat leggen op NZC krijg je idd ('aanbod creeert vraag') dat er meer NZCers bij gaan komen, en er nog meer druk op dames wordt gelegd. Ik ben het dan ook zeer eens met het forumbeleid op dit punt.
Uiteraard weet je nooit wat anderen op de kamer uitspoken. Maar als je al een tijdje meeloopt, en het wordt jou nooit aangeboden, en vele verschillende dames praten (ongevraagd!) vol afgrijzen over NZC willende beertjes (ja, ook beertjes van dit forum!) dan is de kans toch vrij groot dat NZC in de clubs echt niet normaal is.
Ik heb zelf aardig wat PT ervaring, nooit NZC meegemaakt of gezien daar.
Goedemorgenallemaal
25 augustus 2009, 12:01
Niet helemaal waar.
Zo bedoel ik het niet ZL.
Ik bedoel als oncontroleerbaarheid een grond is om geen reacties te plaatsen
In de eerste plaats omdat het nu eenmaal niet te controleren valt
Big30
Dan kan het forum als geheel wel inpakken omdat vrijwle geen een recensie hier op grond van privacy te controleren is op waarheid. Ik noem PT als moelijke uitzondering omdat je daar in theorie met een medebeer op de matras kunt belanden en die zou kunnen zeggen `Ja zo was het, ik was erbij`.
Zakkenleger
25 augustus 2009, 12:51
Zo bedoel ik het niet ZL.
Ik bedoel als oncontroleerbaarheid een grond is om geen reacties te plaatsen
Dat begrijp ik. Maar als NMC de standaard is, is controleerbaarheid of beren NMC doen, niet relevant. ;)
Dan kan het forum als geheel wel inpakken omdat vrijwle geen een recensie hier op grond van privacy te controleren is op waarheid. Ik noem PT als moelijke uitzondering omdat je daar in theorie met een medebeer op de matras kunt belanden en die zou kunnen zeggen `Ja zo was het, ik was erbij`.
Het gaat om geloofwaardigheid van recensies. Als NMC standaard is, en een beer schrijft hij NMC met een dame gedaan heeft, is dat zeer waarschijnlijk. Als een beer schrijft dat hij NZC gedaan heeft is dat stukken minder waarschijnlijk. En mogelijk laster die niet te controleren valt. Daarom is het goed dat het forumbeleid strikt is hierover.
Een iets ander voorbeeld. Laatst sprak ik een dame die hels was omdat een beer had geschreven dat zij FT aanbood, wat helemaal niet waar is. Daardoor kunnen andere beren op het verkeerde been gezet worden. Dit is nog makkelijk te corrigeren (IM naar mod om paspoort aan te laten passen). In zo'n geval ben ik geneigd de dame te geloven en niet het beertje.
Big30
25 augustus 2009, 12:53
De correcte quote is:
Voor de duidelijkheid dit soort info in recensie topics weergeven, daar werken we dus niet aan mee. In de eerste plaats omdat het nu eenmaal niet te controleren valt maar ook omdat het een niet gewenste vraag naar nzc kan stimuleren.
Big30
Evident is nooit te controleren wat zich op de kamer afspeelt en mogen we aannemen dat er soms wat vrij met de de waarheid wordt omgesprongen.
Dat is niet zo'n probleem vaak lees je tussen zinnen door wat waar is en wat niet waar is. Voor nzc ligt dit anders dat is nu eenmaal niet de norm zoals ZL al terecht opmerkt.
Er zijn gevallen bekend waarin wordt gezegd dat nzc heeft plaats gevonden om een dame te schaden. Maar ook als het wellicht wel heeft plaats gevonden melden we dat niet om de dame te beschermen en niet een niet gewenste vraag naar nzc in clubs waar nmc de norm is te stimuleren.
MMC is gelukkig in de meeste clubs nog de norm dat willen we graag zo houden en dus doen we alles om niet aan normvervaging mee te doen!
Dat om wat voor redenen nzc in clubs plaats vindt valt helaas niet te ontkennen.
Big30
Note Big30: Ik lees nu de vorige reactie van ZL die eigenlijk precies hetzelfde zegt als ik wat ik betoog!
ilovethaigirls
25 augustus 2009, 14:47
Neuken zonder condoom met een DVP, bij de meeste beren is het taboe, zo ook bij mij. En toch overkwam het me met 1 dame, zonder dat ik het vroeg, zonder dat ik het eigenlijk wou.
Het is nu zo een jaar of 6-7 geleden. Het ging effe wat slechter tussen mij en mijn vriendin, we waren een drietal maanden uit elkaar. Ik besloot om eens een Thais massagehuis in de buurt te bezoeken. Het was al tegen sluitingstijd en de dame die ik wilde, ging eigenlijk liever naar huis. Ze zag er uit als een engel en ik kon haar overtuigen om toch nog een half uurtje met me te gaan. Het was hemels en de dag erna was ik er al terug. Zo bezocht ik haar 2-3 maal per week de volgende maand.
Het was die tijd niet zo gebruikelijk dat er in de massagehuizen ook werd geneukt. Er werd massage gegeven en dan was er een manuele afwerking of werd je klaargepijpt. Op een keer zei ze me "next time we make love". De volgende keer was het dan weer een heerlijke vrijpartij en vroeg ze me "when we make love ?". "Any time u like" zei ik haar en nog voor ik die woorden had uitgesproken begon ze me al te berijden zc. Het was de heerlijkste sex die ik ooit met een Thaise gehad heb en dat wil al wat zeggen. "Dit doe je toch niet met iedereen" vroeg ik haar en ze verzekerde me dat ze dat met geen klanten deed.
De volgende weken ging het er net zo aan toe. Heerlijke vrijpartijen, sex waarvan je normaal gezien alleen kan dromen. Van een rubbertje was geen sprake. Het was zo goed dat een mens er zijn verstand al wel eens bij verliest. Er was ook geen sprake van meer geld of zo, was gewoon voor het standaardtarief, 80 euro / uur. Herhaalde malen zei ik haar "doe dit met geen andere klanten, want dat is veel te gevaarlijk". Buiten haar echtgenoot neukte ze niemand verzekerde ze mij.
Ze vetrok toen voor een maand naar Thailand en als ze terug zou komen, zou ze haar man voor me verlaten..... First handicap want ik vond de sex met haar overheerlijk, ze zag er uit als een engel but i didn't love her......
Second handicap..... Ik zat zo wat te surfen op h..kers en klikte eens op een rubriek die ik normaal gezien nooit opende "neuken zonder condoom". Tot mijn verbazing las ik daar plots een stukje over mijn Thaise engel. Een medebeer beschreef het net zoals het ook bij mij gebeurde. Nog een andere beer bevestigde het verhaal.
Oh mijn god, waar was ik al die weken mee bezig geweest. Ik liet mij testen en gelukkig waren die negatief. Zes maanden later nog een keer. Ik mocht gerust zijn, dit avontuur was goed afgelopen.
Toen mijn Thaise engel terug uit verlof kwam, heeft ze me direct opgebeld maar ik heb haar gezegd dat ik weer samen was met mijn vriendin en dat het beter was elkaar niet meer te zien.
Het is de enige keer dat het me ooit is overkomen dat ik een DVP zonder condoom neukte. Ik kreeg ook nooit voorstellen van dames in die zin.
Maar zo zie je maar dat niet altijd de ijsberen de boosdoeners zijn, maar dat de dames ook niet zo onschuldig zijn als ze er uit zien.
Big30
25 augustus 2009, 15:06
Buiten haar echtgenoot neukte ze niemand verzekerde ze mij.
Second handicap..... Ik zat zo wat te surfen op h..kers en klikte eens op een rubriek die ik normaal gezien nooit opende "neuken zonder condoom". Tot mijn verbazing las ik daar plots een stukje over mijn Thaise engel. Een medebeer beschreef het net zoals het ook bij mij gebeurde. Nog een andere beer bevestigde het verhaal.
Het is de enige keer dat het me ooit is overkomen dat ik een DVP zonder condoom neukte. Ik kreeg ook nooit voorstellen van dames in die zin.
Maar zo zie je maar dat niet altijd de ijsberen de boosdoeners zijn, maar dat de dames ook niet zo onschuldig zijn als ze er uit zien.
Bedankt voor je eerlijk verhaal! Het punt wat je maakt is ook mijn punt d.i. als een dame nzc aanbiedt geloof dan nooit dat ze het alleen met jou zal doen.
Dat is naïef! In termen van boosdoener hier te spreken vind ik wat lastig, beiden zijn een beetje dom geweest :tongue:.
Groet,
Big30
seksenfun
25 augustus 2009, 20:04
Of je, mocht zo iets gebeuren van mening zijn dat je niets hebt misdaan want immers de dame "deed ook mee" is dat een mening die ik niet kan delen.
Big30
Nou, wees gerust, ik deel die mening ook niet :wink:. Met andere woorden: je bent met twee verkeerd bezig geweest.
seksenfun
25 augustus 2009, 20:18
dat alle dames zeggen dat jij de enige bent
Tja, dit blijkt nu wel een waarheid als een koe te zijn. (Niet dat ik naïef was.)
seksenfun
25 augustus 2009, 21:30
Het is niet met plezier dat ik dit hier schrijf, zeker niet.
Afgaande op de vele reacties en de toch wel eerlijke antwoorden op de enquêtevraag, mag ik wel stellen dat de enquête als interessant beschouwd werd door vele beren.
Hoewel sommige beertjes van sommige beertjes wel dachten/of zeker wisten dat ze al eens aan NZC hebben gedaan, vermoed ik toch dat de meeste beertjes toch een beetje verschoten zullen zijn van de resultaten.
Als puntje bij paaltje komt stelt de plots afgebroken enquête dat slechts (ja slechts!!) 1/3 van de beren nog nooit aan NZC heeft gedaan. De rest zijn nuances (en kijk maar eens wat op de tweede plaats staat: NZC met het vriendinnetje van de club.)
Dit topic/deze enquête was in volle expansie. Ineens wordt ze gesloten. Seksenfun wist natuurlijk niet op voorhand dat dit zo een uitgebreide interessante discussie zou teweegbrengen. Met heel wat beertjes die openlijk dierven praten over hun "ongelukje". Heel erg positief, zonder taboe.
Vóór sluiting van dit topic was er al door big30 een en ander gewist. Ondermeer zijn schrijfsel waarin hij stelde dat ik het onderwerp wat serieuzer moest aanpakken. Net als 99,99 % van alle beertjes, behandelde ik dit onderwerp natuurlijk op een serieuze manier. De discussie echter opentrekken in al zijn facetten is blijkbaar voor big30 een brug te ver. big30 is op dat vlak toch nog een beetje conservatief, en ik die dacht dat ProVla conservatief was. Daar gebeurt zoiets zelfs niet. Ik moet er wel aan toe voegen dat daar de leden ook niet zo openlijk dingen toegeven. Jammer.
Last but not least!! Ik betwijfel heel sterk de reden waarom de enquête (met de bijbehorende discussies) gesloten zou zijn. Omdat RP en ZL zich in dit topic niet zouden gedragen. Dit doen ze (helaas) ook in andere topics en op de chat. Is de chat gesloten??? Zijn die andere topics gesloten??? Nee, nee, nee. Personen die zich volgens de mod's niet gedragen op het forum en/of in topics daar bestaan totaal andere maatregelen voor dan een topic sluiten: dit bewijst voor mij duidelijk de drogreden.
Seksenfun beschouwt dit besluit als stank voor dank (voor het openen van toch een interessante en leerrijke enquête).
Uiteraard kunnen er door dit voorval nog moeilijk meerwaarde-bijdragen verwacht worden van mij op dit forum (mijn eerste gedacht).
Nogmaals, dit is niet met plezier gepost. Ik had het ook graag anders gezien.
Big30
25 augustus 2009, 21:43
Beste S&F,
1. Ik heb uit je bericht mijn IM die ik aan je verstuurde weggehaald, is op zich geen geheim maar een IM is een IM.
2. De enquete is op slot gezet om daar verdere escalatie te voorkomen tussen 2 leden, een zeer legitieme reden. Maar is natuurlijk geen permanent slot.
3. Je mag hier alles schrijven over nzc wat je wilt! Bestaan inmiddels al 3 topics over by the way :tongue:.
4. Ik begrijp waarachtig niet wat je werkelijke probleem is! Je kun hier alles schijven wat je maar wil mits je je natuurlijk aan de geldende regels houdt!
Groet,
Big30
Zakkenleger
25 augustus 2009, 21:48
...
Seksenfun beschouwt dit besluit als stank voor dank (voor het openen van toch een interessante en leerrijke enquête).
Uiteraard kunnen er door dit voorval nog moeilijk meerwaarde-bijdragen verwacht worden van mij op dit forum (mijn eerste gedacht).
S&F, uiteraard is het teleurstellend als een door jouw geopend topic abrupt gesloten wordt.
Een paar observaties:
- het heeft denk ik niet met het topic zelf te maken. Er worden wel meer topics abrupt gesloten (en daar hoor ik je niet over ;)).
- dit topic wordt ook niet gesloten, dus NZC discussies kunnen ook hier gewoon doorgang vinden.
- het was niet mijn bedoeling het topic te laten sluiten.
- tot slot, blijf vooral lekker schrijven, en trek je de sluiting niet persoonlijk aan. Je hebt vele fans die jouw bijdragen zeer waarderen, en ik hoor daar ook bij.
Picasso 1
25 augustus 2009, 21:56
2. De enquete is op slot gezet om daar verdere escalatie te voorkomen tussen 2 leden, een zeer legitieme reden.
Bij misdraging door leden is een (tijdelijke) ban de juiste maatregel. Wat dit 'straffen' betreft wordt er op het ijsberenforum veel te slap mee omgegaan.
De enquette is op zich erg interessant. De discussie waarin enkelen zich kennelijk hebben misdragen kan net zo goed hier door gaan en dus is het op slot zetten van die enquette niet logisch.
Picasso 1
25 augustus 2009, 22:05
Ik wil niet uitsluiten dat het "per ongeluk" kan gebeuren. Het zou mij ook nog wel een kunnen overkomen.
Maar aan de andere kant , ik geloof nooit dat het zo vaak "per ongeluk" gebeurt als af en toe wordt gesuggereerd. Ik loop al zo'n 20-25 jaar, weliswaar niet zo frequent als sommigen hoer maar toch redelijk ervaren.
En in al die tijd is het mij nog nooit overkomen. Het kwam af en toe wel eens dichtbij maar dan was het even opletten , zowel dame als ik, vaak merkten we het tegelijkertijd, en dan ging het zakje er alsnog om.
Ik denk dus dat het met de echte "per ongelukjes" eigenlijk wel meevalt, dat het meer iets is om op het moment dat het fout lijkt te gaan dame en beer niet even een pas op de plaats maakten. Daarmee is het in mijn ogen toch echt "bewust" en niet "per ongeluk".
Nogmaals: "per ongeluk" kan, maar de meeste "per ongelukjes"zijn meer "niet op tijd opletten, je kop verliezen" . Ook van de beer mag en zekere mate van professionaliteit verwacht worden.
Per ongeluk NZC bestaat niet, hooguit per ongeluk, eventjes maar, een beetje naar binnen gaan maar dat kun je moeilijk NZC noemen.
NZC is volledig bewust en dat weten de beertjes die schrijven het wel eens per ongeluk gedaan te hebben donders goed. Licht men hier een beetje de sluier en dan verstopt men zich alsnog achter de drogreden dat het 'per ongeluk' was.
Mocht ik hiermee iemand op de teentjes hebben getrapt dan is dat 'per ongeluk' geweest :cool:.
rplover
25 augustus 2009, 22:33
Per ongeluk NZC bestaat niet, hooguit per ongeluk, eventjes maar, een beetje naar binnen gaan maar dat kun je moeilijk NZC noemen.
NZC is volledig bewust en dat weten de beertjes die schrijven het wel eens per ongeluk gedaan te hebben donders goed. Licht men hier een beetje de sluier en dan verstopt men zich alsnog achter de drogreden dat het 'per ongeluk' was.
Mocht ik hiermee iemand op de teentjes hebben getrapt dan is dat 'per ongeluk' geweest :cool:.
Hij kan er inderdaad per ongeluk inschuiven. Maar dan die tiende van de seconde nadenkmogelijkheid, en dan ...... , dan is het inderdaad bewust neuken zonder.
De schuld ligt dus altijd mede bij de beer. grotendeels bij de beer, het is aan ons het koppie (figuurlijk) er bij te houden.
Neen, ik zeg niet dat het makkelijk is, maar wel een doelbewuste keuze dan verder te neuken zonder.
Ik persoonlijk heb echter een veel groter probleem met beertjes (om het beest een naam te geven) die bewust op zoek gaan naar neuken zonder.
Twee totaal verschillende discussies in mijn ogen. Hier gaan we wel de accidentjes krijgen, maar uitspraken als de volgende helaas niet meer.
Enkele citaten van een ex-lid, die er volmondig voor uit kwam. Bever en huiver. Voor de goede orde laat ik zijn naam hier weg. Het ex-lid is ook geen ijsbeer meer die hier aanwezig is (nogmaals voor de goede orde).
"Ik neuk zonder ja, ik heb honderden schatjes geneukt in Thailand, en heb nooit een condoom gezien daar."
"Wie gaat er nu met zijn botten aan in bad?"
"Neen, die heb ik vaginaal met geneukt, en anaal zonder."
"Ik ben besneden, dus volgens mijn huisarts, is het risico op HIV verwaarloosbaar."
Zulke verklaringen zal S&F niet losweken met dit topic.
Willem2
25 augustus 2009, 23:49
Het is niet met plezier dat ik dit hier schrijf, zeker niet.
Afgaande op de vele reacties en de toch wel eerlijke antwoorden op de enquêtevraag, mag ik wel stellen dat de enquête als interessant beschouwd werd door vele beren.
Hoewel sommige beertjes van sommige beertjes wel dachten/of zeker wisten dat ze al eens aan NZC hebben gedaan, vermoed ik toch dat de meeste beertjes toch een beetje verschoten zullen zijn van de resultaten.
Als puntje bij paaltje komt stelt de plots afgebroken enquête dat slechts (ja slechts!!) 1/3 van de beren nog nooit aan NZC heeft gedaan. De rest zijn nuances (en kijk maar eens wat op de tweede plaats staat: NZC met het vriendinnetje van de club.)
Dit topic/deze enquête was in volle expansie. Ineens wordt ze gesloten. Seksenfun wist natuurlijk niet op voorhand dat dit zo een uitgebreide interessante discussie zou teweegbrengen. Met heel wat beertjes die openlijk dierven praten over hun "ongelukje". Heel erg positief, zonder taboe.
Vóór sluiting van dit topic was er al door big30 een en ander gewist. Ondermeer zijn schrijfsel waarin hij stelde dat ik het onderwerp wat serieuzer moest aanpakken. Net als 99,99 % van alle beertjes, behandelde ik dit onderwerp natuurlijk op een serieuze manier. De discussie echter opentrekken in al zijn facetten is blijkbaar voor big30 een brug te ver. big30 is op dat vlak toch nog een beetje conservatief, en ik die dacht dat ProVla conservatief was. Daar gebeurt zoiets zelfs niet. Ik moet er wel aan toe voegen dat daar de leden ook niet zo openlijk dingen toegeven. Jammer.
Last but not least!! Ik betwijfel heel sterk de reden waarom de enquête (met de bijbehorende discussies) gesloten zou zijn. Omdat RP en ZL zich in dit topic niet zouden gedragen. Dit doen ze (helaas) ook in andere topics en op de chat. Is de chat gesloten??? Zijn die andere topics gesloten??? Nee, nee, nee. Personen die zich volgens de mod's niet gedragen op het forum en/of in topics daar bestaan totaal andere maatregelen voor dan een topic sluiten: dit bewijst voor mij duidelijk de drogreden.
Beste seksenfun,
Het is met nog veel minder plezier dat ik hier moet reageren :redface:.
Waarom meteen allerlei beweringen uiten en conclusies trekken.
Allereerst was deze enquete niet zo uniek : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5363&highlight=zonder
Enige opfrissing en gedachtenwisselingen waren vanwege veranderende marktomstandigheden wel op zijn plaats :cool:
In de nieuwe enquete werd één en ander wel wat verziekt door ijsberen die wat al te nadrukkelijk aanwezig waren.En dat waren niet alleen Zakkenleger en rplover :cool: Dat er dan voor enige rust wordt gevraagd, leek mij niet zo raar.
Dat er dan beweringen geuit worden in de trant van censuur,laat ik van mij afglijden. Kijk onder andere naar deze topic.
En dan dhr P1,
Bij misdraging door leden is een (tijdelijke) ban de juiste maatregel. Wat dit 'straffen' betreft wordt er op het ijsberenforum veel te slap mee omgegaan.
De enquette is op zich erg interessant. De discussie waarin enkelen zich kennelijk hebben misdragen kan net zo goed hier door gaan en dus is het op slot zetten van die enquette niet logisch.
Slap mee omgaan : Zoek jij eens je stukje zeep :baby2:
Ik vind dat je eerst via interne mail tracht iets op te lossen.En daarnaast vind ik dat middel,de ban, tegen ijsberen die je persoonlijk kent, te gek voor woorden. Maar dat wil niet zeggen dat er tegen de heren Zakkenleger en rplover niks gedaan wordt. En dat zullen beiden de komende tijd wel gaan merken.
De enquete zal dus wel weer opengaan maar is eigenlijk al vernield.
Voor de rest wil ik nog even aandacht schenken aan de volgende woorden :
Beste S&F,
1. Ik heb uit je bericht mijn IM die ik aan je verstuurde weggehaald, is op zich geen geheim maar een IM is een IM.
2. De enquete is op slot gezet om daar verdere escalatie te voorkomen tussen 2 leden, een zeer legitieme reden. Maar is natuurlijk geen permanent slot.
3. Je mag hier alles schrijven over nzc wat je wilt! Bestaan inmiddels al 3 topics over by the way :tongue:.
4. Ik begrijp waarachtig niet wat je werkelijke probleem is! Je kun hier alles schijven wat je maar wil mits je je natuurlijk aan de geldende regels houdt!
Groet,
Big30
die ik onderstreep.
:bye:
sofaking
26 augustus 2009, 14:49
Een bijkomende vraag die ik me soms zelf wel eens afvraag . De tieners... ze vrijen er maar op los tegenwoordig. Een vaste relatie, nee... binnen en buiten... ja, telkens weer nen andere als er zich het minste voordoet. Uitgaan naar de disco en dan opgegeild lekker meegaan met nen gast (en natuurlijk gebeurt dit ook vise versa, kan niet anders).
Keer of draai het, er wordt nu bij de tieners meer afwisselend aan seks gedaan dan 30 jaar geleden. Allemaal (meestal) zonder condoom. Ze staan er niet bij stil, laten zich nooit (of hooguit zelden) controleren op soa's....
Misschien is het toch wat minder kommer en kwel bij de jeugd...
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/101419/Soa-test_raakt_steeds_meer_ingeburgerd.html
Onder jongeren maakt de soa-test een flinke opmars. Uit het onderzoek ‘Seksuele Gezondheid in Nederland 2009’ van de Rutgers Nisso Groep bleek 43% van de jongeren ooit een soa-test te hebben ondergaan.
Hier is een opmerkelijk verschil tussen mannen en vrouwen: 34% versus 51% heeft zich ooit op soa laten testen. De meest genoemde reden voor een soa-test door mannen is de start van een nieuwe relatie. Maar liefst 42% van de mannen van 15-34 jaar met een vaste relatie deed (mede) om die reden een soa-test.
Sinds 2004 zit het condoomgebruik onder jongeren met losse partners in de lift. In 2007 gebruikte 73% van de 15- tot 35-jarigen (bijna) altijd een condoom ten opzichte van 65% in 2004. Echter, ruim vier op de 10 jongeren gebruikt het condoom niet consequent en loopt daarmee dus risico op soa’s.
In een nieuwe relatie blijft het volhouden van condoomgebruik een grote uitdaging. Uit het recente onderzoek in 2009 van de Rutgers Nisso Groep blijkt dat 40% van de 15- tot en met 34-jarigen binnen drie maanden het condoom aan de kant schuift binnen een nieuwe relatie.
Dus, blijven actie voeren, de aandacht gericht houden op sensibilisering ...
seksenfun
26 augustus 2009, 20:31
Gisteren was ik te gefrustreerd. Ik heb dan gisteren ook besloten om niet verder te reageren in dit topic. Ik denk dat dat een verstandig besluit was :smile:.
Een nachtje slapen kan raad brengen. Het is nu ongeveer 24 uur later. Ik blijf achter mezelf staan en leg dat zodadelijk verder uit. De beslissing om het enquêtetopic te sluiten vind ik geen verstandige zet.
Laat me vooreerst wel even toe te zeggen dat ik positief verschoten ben van de reacties van de moderators. Ik verwachtte berispingen (al dan niet in IM). Dit is niet gebeurd. Er werd bijzonder constructief gereageerd door twee mod's op mijn vrije meningsuiting.
@big30:
* mijn probleem is dat een topic sluiten van mij, omwille van twee beertjes, de verkeerde persoon straffen is. Bedankt seksenfun voor jouw mooie bijdragen op het forum: we sluiten ze gewoon.
* Ik vertelde in het kort wat er in een IM van jou stond, zonder hem te kopiëren (maar kan begrijpen dat je dit al te ver gaan vond).
@willem2:
* in de vorige enquête van 2 jaar geleden kwamen wel niet zo'n eerlijke biechten tevoorschijn over "ongelukjes". De beren zijn heel wat opener geworden tegen toen. In die zin is (zoals je stelde) de opfrissing geen kopie van. Bovendien is er heel wat veranderd in die tijd: 1/3 deed het wel eens zonder toen, nu doet 2/3 het wel eens zonder.
* de enquête is inderdaad (vernield?) gehandicapt -en hoe langer ze dicht blijft hoe erger de handicap zal worden, wonden moeten verzorgd worden- (maar niet door het opgekuiste gehakketak tussen RP en ZL maar door de -tijdelijke- sluiting tout court.) De spontane reacties van de beertjes heb je nu onderbroken en je weet zo goed als ik dat het heropenen van dit topic niet automatisch zal zorgen voor spontaan voorgeborduur op die spontane reacties. Vergelijk het met een plantje dat van de grote droogte na flink wat regenval nog even het beste van zich laat zien maar uiteindelijk er toch niet meer door komt.
@beide: zoals jullie ook zelf kunnen vaststellen zijn de twee verschillende topics (deze en de enquête) apart noodzakelijk; ook hier wordt niet spontaan voortgeborduurd op waar dat andere topic gestopt is.
Vandaag ook even nagedacht over wat ik ga doen in de toekomst met dit forum. Nooit is iedereen het eens met iedereen. Grosso modo kan ik mij heel goed vinden in het reilen en zeilen van dit forum. Daarom lijkt het me onwaardig om na dit voorval dan maar ineens bij hookers te gaan schrijven. Ook bedankt ZL en Picasso 1 voor de fijne reacties van jullie en de wens die jullie uitdrukken dat ik gewoon voort zou blijven schrijven. Niettegenstaande dit blijf ik bij mijn mening dat het sluiten van mijn topic omwille van bekende reden absoluut oneer aandoen is aan seksenfun. Het blijft stank voor dank. Ook al zijn jullie mod's het daar niet (geheel) mee eens, dat is mijn aanvoelen.
De moed om verder te schrijven (die enquête -zoals vele van mijn schrijfsels- was voorbereid en niet op 2' op dit forum gekwakt) is wel zoek, dat blijft (voorlopig). Tenminste toch om grote stukken met meerwaarde te schrijven. Dat one liners verwijderd, geschorst of tijdelijk drooggelegd worden zal mij een zorg wezen.
Zo, dat wou ik toch nog even kwijt.
foots
27 augustus 2009, 05:36
Heren, beren,
En nog een reactie van mijn kant en dan stop ik met ouwehoeren over NZC. Ik sprak eens een DVP waar ik nooit mee ben gegaan, maar waar ik altijd erg gezellig mee kan praten (uiteraard als ze niets te doen heeft en dat zelf ook wil).
Zij vertelde mij dat ze IEDERE dag wel een keer de vraag kreeg van een klant voor NZC. Goed het kan toeval zijn, het kan overdreven zijn ik weet het niet, maar ik weet wel dat mijn conclusie is dat er nog met regelmaat zonder gedaan wordt. En niet omdat het door de dame wordt "spontaan" aangeboden, want deze dame weigerde dat (heel slim) resoluut ! Het wordt gewoon door diverse heren beren gevraagd en sommige dames kunnen het (financieel/emotioneel) niet weigeren.
Dit was mijn laatste preek over NZC een ieder doet maar wat hij zelf graag wil. Het is niet mijn leven en niet mijn zorg, zo ik gooi het lekker van mij af, zouden meer beren moeten doen.
Groet, Foots
joop slim
27 augustus 2009, 06:09
een ieder doet maar wat hij zelf graag wil. Het is niet mijn leven en niet mijn zorg, zo ik gooi het lekker van mij af, zouden meer beren moeten doen.
En zo is de maatschappij tegenwoordig............
zo zullen ook normen vervagen bij de jongeren die nu opgroeien omdat de ouders het niet interresseren wat er gebeurd verder dan in hun eigen huisje.
(en norm vervaging is al reeds een paar jaar aan de gang)
Tot dat ze er zelf mee geconfronteerd worden......dan is het lijden en last...
Elkaar eens bewust maken van problemen, situaties zet mensen aan het denken.
Niet altijd hoeft men te reageren in een discussie, er zullen vast ook beertjes zijn die het bewust opzoeken van neuken zonder discussie lezen en misschien toch na gaan denken ? (wat een ideaal beeld......), dan zou een discussie zijn doel toch een beetje bereiken, meer dan het belangrijker vinden dat een enquete open blijft, dat is meer om de nieuwsgierigheid wie zonder neukt te kunnen uitvinden en bekentenissen die geplaatst worden
Helaas is de maatschappij tegenwoordig IK gericht en god voor ons allen.
Ben je goed voor een ander dan ben je slecht voor jezelf.....
Groet, JS
foots
27 augustus 2009, 07:01
@Joop Slim,
Ik bedoel ermee dat sommige beren na hun bijdrage an de discussie reacties op reacties blijven geven. Uiteindelijk heeft dat geen nut meer, geeft het wederzijds ernstige irritaties en leidt het tot een hoop ellende op het forum.
Dat is wat ik bedoelde met mijn opmerking en ik ben er zeker van dat deze discussie wel een aantal beren aan het denken zet. Dit kun je niet afdwingen en dat moet je ook niet willen, het is en blijft de beslissing van de beer/dame in kwestie. Informatie is slechts een motivatie.
Groet, Foots :wink2:
phoenix
27 augustus 2009, 09:40
tja heren, bij mij zit er na mijn laatste soa-ervaring op weg naar een vakantieland er aardig in, ondanks dat ik geheel ben genezen van mijn chlamidia/gonnoroe wordt een bezoekje van mij aan een dame die zonder pijpt....eerst voorafgegaan door een gedegen kennismaking van enekele keren , voordat ze mijn lans zonder condoom in haar mondje mag nemen......laat staan dat het al in me opkomt op hem zonder ergens inte schuiven, zomaar omdat ik denk dat dat zij het wel safe doet,....ik heb na mijn laatste hivtest alles nuekpartijen met gedaan en toch een soa opgelopen..................ja en ik weet dat een dame die gewoon in haar keel-mondje kan krijgen ofdat dat tijdens aftrekken gebeurd, amar toch jongens kijk aub uit indie saunaclubs waar je niet weet of de dames zich frequent laten testen....ik zat een keer bij acapulco en toen zag ik dames een voor een wachten bijde dokter, dat gaf me enigszins een geruststellend gevoel, een chlamidai of gonnroe of suyflis is dan gauw opgespoord....,maar bij clubs waar dat neit gebeurd , daar ga ik echt niet naar binnen.
Willem2
27 augustus 2009, 10:02
....eerst voorafgegaan door een gedegen kennismaking van enekele keren , voordat ze mijn lans zonder condoom in haar mondje mag nemen.......
Eerst een bloedonderzoek, speekseltest of ..... hoe doe je dat .... hoe pak jij dat dan aan ?
phoenix
27 augustus 2009, 10:26
ehm tja willem, ik bezoek nu jan bik en ken enkele dames al een hele tijd, toch doen we het nog steeds met condoom, het pijpen als het neuken, pas is er ee nieuwe dame bijgekomen en die neuket en pijpt echt fantastisch, zij pijpt een na een tijdje zonder....,en dat moet dan ook wel fantastisch lekker zijn denk ik zo, maar goed de dames die ik daar neuk deden het bij mij altijd met condoom...ik heb echt verschrikkelijke pecht gehad bij de twee vila's, en namen noemen kan inderdaad beter neti doen, tenzij de dames daar ook wat aan hebben door direct dan ook te testen..., end at testen geberud bij jan bik bijde dames die ik ken frequent.....wel eeens kapot condoom gehad en dan wist ik na drie maanden dat de dame goed zat , want ze had zich weer laten testen.....wat ik overigens ook bijna ieder jaar doe., dit jaar zelfs drie maal.
rplover
27 augustus 2009, 10:27
Eerst een bloedonderzoek, speekseltest of ..... hoe doe je dat .... hoe pak jij dat dan aan ?
Meenemen naar de SOA kliniek waar hij als vrijwilliger heeft gewerkt (en dan deze domme opmerking (PHEA)), haar nadien opsluiten in huis tot de incubatieperiode verstreken is, en dan maar verkleden als geit? :nixweiss[1]::nixweiss[1]::nixweiss[1]:
Of hoe stom iemand uit de hoek kan komen die naar eigen zeggen in een SOA kliniek als vrijwilliger heeft gewerkt....:cool:
phoenix
27 augustus 2009, 11:27
weet je RP als je een dame al vijf jaar kent en steeds in het zelfde bordeel komt en deze dame vraagt nooit neuken of pijpen zonder condoom dan mag je er best vanuit gaan dat deze dame met condoom werkt, toch is de sex met haar met condoom zowel pijpen als neuken, ik ben er wel van geschrokken vd soa's en vooral ook omdat ik er bijna nooit kom in saunaclubs, ik kan dat niet betalen.....en als ik dan lees hoe vaak hier sommige mensen recensies schrijven en blijkbaar nog nooit iets hebben opgelopen.....bij partytreff metmann zijn dames die al tien jaar lang neuken en zoals je kunt lezen ook al heeel lang slikken....en ik met mijn 1 maal GT, 1 maal VV, 1 maal VM, 3 maal FG, 1 maal xanten PT en 1 maal dorsten PT en drie maal PT metmann in 15 jaar loop plezier...waarbij mijn loopgedrag bij de ramen altijd volledig en pijpen en neuken met condoom is geweest....., weet je RP jij moet wellicht je eigen gedrag eens tegen de spiegel houden.....
joop slim
27 augustus 2009, 12:00
weet je RP als je een dame al vijf jaar kent en steeds in het zelfde bordeel komt en deze dame vraagt nooit neuken of pijpen zonder condoom dan mag je er best vanuit gaan dat deze dame met condoom werkt, toch is de sex met haar met condoom zowel pijpen als neuken,
Sorry hoe blond kun je zijn..........ze neuken met meer mannen dan pompnagels in de moerdijk brug zitten
De dame zal jou niet meedelen welke man met haar zonder condoom neukt....is geen garantie dat de dame nooit zonder zou doen......
ik ben er wel van geschrokken vd soa's en vooral ook omdat ik er bijna nooit kom in saunaclubs, ik kan dat niet betalen.....
Hoezo is een saunaclub duurder dan een partytreff ? dat ligt aan jezelf je kunt het zo duur maken als jezelf wilt...
een partytreff is een dagkaart toch ook gauw 99,- euro ?
(ja zoveel neuken als je wilt.....maar dan is het risico even hoog als een veelpleger in saunaclubs)
en als ik dan lees hoe vaak hier sommige mensen recensies schrijven en blijkbaar nog nooit iets hebben opgelopen......
Onzin een party treff is niet minder risicovol dan een saunaclub
bij partytreff metmann zijn dames die al tien jaar lang neuken en zoals je kunt lezen ook al heeel lang slikken....en ik met mijn 1 maal GT, 1 maal VV, 1 maal VM, 3 maal FG, 1 maal xanten PT en 1 maal dorsten PT en drie maal PT metmann in 15 jaar loop plezier...waarbij mijn loopgedrag bij de ramen altijd volledig en pijpen en neuken met condoom is geweest....., weet je RP jij moet wellicht je eigen gedrag eens tegen de spiegel houden.....
????, wat wil je daarmee zeggen ? dat dames langer dan 10 jaar neuken anti-soa oplopend zijn ?
rplover
27 augustus 2009, 12:43
weet je RP jij moet wellicht je eigen gedrag eens tegen de spiegel houden.....
Ik kijk geregeld in de gebarsten spiegel, Phea.
Voor mij is het duidelijk, ik neem de risico's die iedereen hier neemt, en neem een SOA sportief op.
Ook ik heb in mijn naiviteit hier drie jaar geleden een Dame onkuis aan het kruis genageld omdat ze mij een SOA zou hebben bezorgd. Tant pis, domme erpee, als jij je laat pijpen zonder, weet je dat je dat risico loopt.
Uiteraard mogen we melden dat we een SOA lopen, maar dan zonder namen van Meiden, de enige schuldige ben jij. Ik ken tot op heden geen enkele Dame die liever pijpt zonder dan met, dus de schuld ligt bij onszelf, onze verworven rechten en ons gedrag op de kamer.
Ik hoef niet te klagen over een Meid die een SOA heeft in een grensclub (al zouden gezondheidscontroles wel wenselijk zijn in deze clubs), en ik zou al helemaal niet lopen te zeuren moest ik een bezoeker van La Luna zijn en daar HIV oplopen.
Er is een bekende uitdrukking: "Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten." Ik kan geen meer passende zegswijze vinden.
Wat niet wegneemt dat dit topic goed is voor het sensabiliseren.
Ik doe dus ook hier en nu een oproep aan Seks & Guns, je zou net harder moeten strijden, en de dingen veder in de aandacht brengen. Een schrijfstop komt meer over als het nastreven van je ego dan je bezorgdheid over het neuken zonder. En ik weet dat dat niet zo is bij je. Je mag het dus niet persoonlijk opvatten, jij en ik zijn onbelangrijk, het topic en het nobel doel dat je nastreeft, moeten primeren.
Topics sluiten en meer van die dingen hoort er nu eenmaal bij. Hier zijn ze toleranter dan op eender welke andere site. Daar was niet alleen het topic dicht, maar had ik al duizend keer een ban aan mijn broek gehad.
Tot slot zou ik het zo willen stellen: "Ik doe mijn pet af voor de forumleiding, en een condoom om als ik neuk"
phoenix
27 augustus 2009, 13:13
ik ben van het zelfde hout gesneden, gewoon direct terug de waarheid, hoe dom blond die ook kan zijn of hoe snoeihard intelligent ok, ja jopie klopt al ken je de dame vijf jaar, er zit zeker een kans in dat ze met een vaste klant al 5 jaar zonder naait, en met een koud gezicht tegen je zegt dat ze dat niet doet......dat is helemaal waar..................ik vind echter wel dat er clubs zijn met meiden die betrouwbaarder overkomen dan andere clubs, tegelijkertijd zijn die meiden nomaden die van de ene naar de andere trekken , dus waar is er dan nog een club die betrouwbaar is, een enkele club dus die die al jaren vaste meiden heeft en inderdaad die wellicht al jaren neuken zonder met 'vaste klanten'
wat ik bij acapulco zag , was wel aardig , je zag de dames gewoon in de rij staan bij de dokter ..............................
mager
27 augustus 2009, 13:39
Ik heb gehoord dat grote clubs zoals GT, PHG, VV helemaal niet controleren of de vrouwen zich om de zoveel tijd laten testen op SOA's, geslachtsziekten. Klopt dat?
Dan zouden die clubs beter wat minder tijd besteden aan de vloer vegen en meer tijd besteden aan het controleren van de vrouwen die bij hun werken.
En ja, ik heb in een FKK ook wel eens zonder condoom geneukt.
Dingo
27 augustus 2009, 13:46
En ja, ik heb in een FKK ook wel eens zonder condoom geneukt.
Wat!!!, meen je dat !!, hoe kon je!! weet je niet hoe gevaarlijk dat is!!, .. nou in welke FKK was dat?
D.
Dalton
16 september 2009, 13:12
Wat een mooi gezegde van rp in 2007 , dan voel je de lente kriebelen, blijkt het schaamluis te zijn.
En dan de tweede, een soa heb je nooit alleen.
Maar wat ik je wilde vragen rp bedoel je schaamluis bij de wenkbrouwen of bij de oksels ik weet natuurlijk niet hoever de vinger erin gaat.
Bief2
16 september 2009, 16:28
...aan het controleren van de vrouwen die bij hun werken....
Je weet toch ook wel dat in de saunaclubs en fkk-clubs geen vrouwen 'werken'. Ze zijn er net als wij te gast !
Ik ga zelf regelmatig op controle bij de GGD. Daar vertelden ze, dat ze geen voet meer aan de grond krijgen in die clubs, omdat er geen prostitutie plaatsvindt.... 'officieel' natuurlijk.
Gevolg voor jou : 'beter niet neuken zonder' :forgetit[1]: en jezelf regelmatig laten nachecken bij de GGD, dat is anoniem en kosteloos en zelfs pijnloos (want enkel klein prikje voor bloed en een urinestaal).
Bief2
Dalton
24 september 2009, 22:55
Je bedoelt natuurlijk de clubs in nederland want in duitsland heet het geen ggd maar gesondheidsambt.
Een prik om bloed af te tappen is soms pijnlijker dan een prik in je spierweefsel alleen je moet zorgen dat het spierweefsel waar de prik komt totaal ontspannen is anders wordt het een pijnlijk weekend.
palingboer
24 september 2009, 23:25
En Dalton , voordat je het weet heb je een kangeroe
Joke
31 oktober 2009, 17:52
Ehm...ik heb een tijdje terug een moderator van Hookers.nl in mijn bed gehad en die vroeg of dus nzc kon. Dit vind ik werkelijk heel erg vreemd! Je zou van een modje toch kunnen verwachten dat hij wel weet hoe of wat?
Nou ja..ik heb nee gezegd, heel subtiel uiteraard, maar het gebeurd gewoonweg niet. Ook als men 5000 euro zo op tafel zou gooien dan doe ik het nog niet, ik ben goed maar niet gek!
Miry
31 oktober 2009, 20:07
Joke en Cor, ik denk te weten wie je bedoelt. Was toevallig ook moderator van No Condom No Problem werd me verteld...
Josef
11 november 2009, 20:53
Neuken zonder condoom ,doe dat maar in je droom!
En op reis gebruik je altijd een condoom,dus ook in de club!!
Maak je eigen leven en dat van een ander niet stuk.:slaap::wakeup[1]::respect1[1]:
Hoofdstuk2
11 februari 2011, 10:21
Beste Cuties,
Top! Een zeer goed informatief verslag waar we echt wat aan hebben!
Ik wilde deze club bezoeken (en na jouw verslag nog steeds), echter de AO-waarschuwing is aangekomen. Dank daarvoor.
Overigens waren de dames van de site, waar jij ook daadwerkelijk mee een plezant samenzijn hebt gehad, ook voor mij de reden om hier langs te gaan...
Groet,
Chucky99.
Eep
11 februari 2011, 12:47
Dank voor jouw verhaal, ik ben het volledig eens met je (een paar pilletjes en je merkt er niks van?). Ik snap trouwens niet dat het aanbieden van AO een reclame is. Of zijn er idd zoveel mannen die hiervan gebruik maken? Ook ik ben nog steeds van plan te gaan, maar wel veilig.
tifkad
11 februari 2011, 14:15
Ellis is niet meer in PT Emmerich. Ik denk dat ze vanwege het AO gebeuren de club verlaten heeft. Toen ze nog in Samya zat zei ze me dat ze als de dood was om AO toe te laten. Ze is heel anders dan haar zus Sarah uit La Luna.
T.
wooley
11 februari 2011, 20:37
bedankt voor de waarschuwing.....zal deze PT's maar liever mijden.
moet er niet aan denken om iets op te lopen doordat de dames
in kwestie al dan niet SOA's hebben (als ze het al weten?)
is een slechte ontwikkeling,want de gasten van deze PT komen ook in andere PT/PC's
en saunaclubs......brrrrrrrr......
Dit is hoe SOA's zich verspreiden......
bad pritt
12 februari 2011, 07:20
Mooie recensie..had al 2 x een waarschuwing gegeven dat in deze clubs jonge waarschijnlijk meisjes ao doen.
Ze adeverteren er openlijk mee.
Goed dat er nu wel info is.
Daarom zal ik deze zaken nooit bezoeken, heel triest om jonge vrouwen aan dit risiko bloot te stellen/laten staan.
phoenix
12 februari 2011, 10:10
deze club is zo weer dicht.........................het merendeel van de heren wil een rubber en veel heren willen denk ik ook niet hun pikkie met rubber weliswaar in een dergelijk poesje duwen........chlamidia heb je snel.....zeker als je voorganger zijn pik zojuist in haar grotje heeft geleegd.......want er zijn mannen die dat inderdaad opzoeken en niet zo nauw kijken......brrrrr, jouw hand in dat kutje en dan om je lul en je bent al de lul en een klappend condoom is voor mij dan een nachtmerrie bij een dergelijke dame
bad pritt
12 februari 2011, 11:15
deze club is zo weer dicht.........................het merendeel van de heren wil een rubber en veel heren willen denk ik ook niet hun pikkie met rubber weliswaar in een dergelijk poesje duwen........chlamidia heb je snel.....zeker als je voorganger zijn pik zojuist in haar grotje heeft geleegd.......want er zijn mannen die dat inderdaad opzoeken en niet zo nauw kijken......brrrrr, jouw hand in dat kutje en dan om je lul en je bent al de lul en een klappend condoom is voor mij dan een nachtmerrie bij een dergelijke dame
Los van eigen risiko, vind ik het idee dat van die jonge meiden blootgestelt worden aan een risko als aids, eigenlijk onverteerbaar. Of ze dat nou doen uit geldzucht, naiviteit of omdat ze anders hun baantje kwijtraken.
Dat wetende en dan met een meisje wat je mischien wel sympathiek vind, sex hebben...dat gevoel is me toch veel te goedkoop..ik ben geen roofdier...dat alleen voor de buit gaat.
Maar het wordt vaak door de wandelaars hormoon gestuurd bekeken vanuit hun eigen perspectief.
Pierrre
12 februari 2011, 13:00
Ik zal wel gek zijn, maar kan op de site van deze club echt geen verwijzing naar de mogelijkheid van AO vinden. Er is één recentie waarin iemand dit suggereert en meteen is er een heel topic over veiligheid en soa's geboren.
Ik heb zelf deze club bezocht, niemand heeft mij de mogelijkheid van onbeschermde sex aangeboden of ook maar op enige wijze gesuggereerd dat dit nu of binnenkort zal worden aangeboden. Ik hoop dan ook dat het op een misverstand berust en dat het niet waar is. Ik stel dan ook voor om deze club niet meteen te boycotten, maar eerst eens onderzoeken of het echt wel zo is. Ik wil dan ook iedereen die uit eigen ervaring hiermee geconfronteerd wordt (en het dus niet heeft van horen zeggen, of ...zal waarschijnlijk binnenkort, bla bla bla....) uitnodigen om er hier melding van te maken.
Ik heb zelf in ieder geval gemaild naar het contactadres van deze club op internet en er naar gevraagd. Ik zal ook het eventuele antwoord met jullie delen.
Even voor de goede orde, ik hoop dus echt van harte dat er in deze club niet onbeschermde sex gaat worden aangeboden. Als dat inderdaad wel gaat gebeuren kom ik er zeker niet meer. Het idee dat deze risico's worden genomen zijn onverteerbaar, voor zowel de dames als de gasten.
Wordt (misschien) vervolgd...
ijsbeer11
12 februari 2011, 13:40
Er wel eens over nagedacht waarom AO (eventueel) aangeboden wordt cq. aangeboden kan worden?
Kwestie van marktwerking, de wet van vraag en aanbod :gruebel:
Pierrre
12 februari 2011, 15:17
En dan hier het antwoord uit Emmerich:
--------------------------------------
Vielen Dank für Deinen Hinweis.
Es ist kein AO in Emmerich geplant. Da hat jemand wohl etwas falsch
verstanden.
Das rote Bändchen gibt es für das XXL30-Ticket (30 min Zimmerzeit).
Wir freuen uns, Dich bald wieder in Emmerich verwöhnen zu dürfen.
Partytreff-Emmerich
wooley
12 februari 2011, 16:01
pfff....tja waar rook is is vuur.http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/12/1b0697e7d5587c83ff5239f024496197/1.jpg
AO betekend:NZC???
ga er vlgde maand eens zelf checken hoe het is....
P11111
12 februari 2011, 16:45
Je betaalt bij deze Partytreff een all-inclusive bedrag en volgens de club geeft een rood bandje recht op een 30-minuten kamerbezoek. Wanneer heb je dan geen recht op 30 minuten? Als je een groen bandje hebt en toch hetzelfde bedrag hebt betaald?
Ja, ja, iemand zal het wel verkeerd begrepen hebben...
bad pritt
12 februari 2011, 16:52
Ik zal wel gek zijn, maar kan op de site van deze club echt geen verwijzing naar de mogelijkheid van AO vinden. Er is één recentie waarin iemand dit suggereert en meteen is er een heel topic over veiligheid en soa's geboren.
Ik heb zelf deze club bezocht, niemand heeft mij de mogelijkheid van onbeschermde sex aangeboden of ook maar op enige wijze gesuggereerd dat dit nu of binnenkort zal worden aangeboden. Ik hoop dan ook dat het op een misverstand berust en dat het niet waar is. Ik stel dan ook voor om deze club niet meteen te boycotten, maar eerst eens onderzoeken of het echt wel zo is. Ik wil dan ook iedereen die uit eigen ervaring hiermee geconfronteerd wordt (en het dus niet heeft van horen zeggen, of ...zal waarschijnlijk binnenkort, bla bla bla....) uitnodigen om er hier melding van te maken.
Ik heb zelf in ieder geval gemaild naar het contactadres van deze club op internet en er naar gevraagd. Ik zal ook het eventuele antwoord met jullie delen.
Even voor de goede orde, ik hoop dus echt van harte dat er in deze club niet onbeschermde sex gaat worden aangeboden. Als dat inderdaad wel gaat gebeuren kom ik er zeker niet meer. Het idee dat deze risico's worden genomen zijn onverteerbaar, voor zowel de dames als de gasten.
Wordt (misschien) vervolgd...
Veel fora staan vol met ao verhalen over Cleapatra arena de pauschal dagen en over partyklub Gelsenkirchen buer, alletwee vandezelfde eigenaar.
ook indit forum vind je meer dan eenmaal een verwijzing naar vrijelijk aangeboden ao.
Ook de recensie hierboven laat aan duidelijkheid niks te wensen over...lees dat stukje over Flora nog eens.
Op de website staan onder de vrouwen profielen bijna overal vermeld:AO dat betekent neuken zonder condoom, niet meer en niet minder.
Of ze dat inde praktijk ook doen of het alleen reklame is weet ik niet. Veel mannen zoeken ao dus..
Bij de pauschaldagen van Cleopatra arena staat het expliciet vermeld, kun je zelf lezen op deze site...als je een full service ticket neemt ..zit het erbij.
Bij Gelsenkirchen buer lees ik dat het zelfs standaard service is..op een groot dts forum is deze klub verplaats naar het hoekje tabulose klubs , dat betekent dat er op grote schaal en openlijk aan ao gedaan wordt.
Flora ging er ook al standaard vanuit bij PT Emmerich..rood bandje is nzc...zoals in de andere 2 lokaties met pauschal service.
Soms is 1+1 echt 2.
Maar wachten we de andere recensies af.
bad pritt
12 februari 2011, 17:00
pfff....tja waar rook is is vuur.http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/12/1b0697e7d5587c83ff5239f024496197/1.jpg
AO betekend:NZC???
ga er vlgde maand eens zelf checken hoe het is....
Ja ao =alles ohne, dus nzc
en tabulos betekent hetzelfde.
tifkad
12 februari 2011, 17:14
en tabulos betekent hetzelfde.
Ik denk het niet. Bij Elis komt geen AO in het lijstje voor, terwijl bij andere dames AO + Tabulos vermeld worden.
T.
carrera-gt3
12 februari 2011, 17:17
Turkse eigenaars dan weet ik voldoende...........:ranting2::angryfire:
Jansen
12 februari 2011, 17:32
Turkse eigenaars dan weet ik voldoende...........:ranting2::angryfire:
Je vergist je ;)
In Duitsland hebben vele Turken een club of samen met andere een sauna club, ook van de bekende clubs zijn de eigenaars Turken.:redface:
der lickmeister
12 februari 2011, 17:55
Er is in deze club zeker Ao mogelijk heb dit zelf gechecht door middel van een telefoontje
Zal mijn club wel niet worden,maar zal toch even de prijzen mededelen
100euro entree, 1 x ao met 1 dame + 50euro dit is mij telefonisch medegedeeld
Hopende de conculega,s v.d. Nodigge informatie te hebben voorzien
phoenix
12 februari 2011, 18:21
ik krijg hier nare gevoelens van......blijft verantwoordelijkheid vd dames zelf....maar hoe vrij zijn zulke mensen, hebben ze dan echt het verstand van een olifant ? maar goed er zijn ook in nederland regelmatig dames die zonder aanbieden, maar het zijn er hier wel erg veellllll.......
mammoet
12 februari 2011, 19:56
Ik dacht dat iedereen naar duitsland rijdt om te neuken en niet om russicheroulette te spelen, het leven is veel te mooi dacht ik.............
noelcitroen
12 februari 2011, 22:17
In GE-Buer is op maandags een speciale AO-dag (full service/tabulos) ingepland. Het plaatje dat Wooley plaatste, laat zien dat de meeste (mooiste en jongste) dames aan AO doen. De keren dat ik er ben geweest kon je kiezen ui 79 euro voor de hele dag of 99 euro voor de hele dag met AO.
Ditzelfde principe geldt voor de pauschaldagen in Cleopatra (woensdagen), waar dan enkele van de (vooral aan AO doende) dames van GE-Buer worden ingezet.
In beide gelegenheden zat gasten gespot die voor de AO gingen. Dus er is vraag en daardoor automatisch aanbod. De dames gaan vooral voor de extra centen die een rubberloze wip ze oplevert (want normaal krijgen ze maar iets van 15 euro per keer of zo). En ze zijn naïef genoeg om te denken dat het in Duitsland wel meevalt met het aantal AIDS-gevallen, en doen af en toe een testje bij een arts wat ze gerust stelt, zodat ze het risico gewoon (onbewust?) nemen. En als je niet uitkijkt, komen ze in een neerwaartse spiraal terecht: doordat ze AO doen worden ze door een grotere groep gasten gemeden, waardoor de boekingen/inkomsten omlaag gaan en ze dus eerder naar activiteiten met hogere inkomsten zullen grijpen. Ik vraag me dus oprecht af hoe zoiets (zeker voor deze specifieke dames waar ik het goed mee kan vinden) ten goede te keren is?? Ik vraag me ook af waarom dames in expliciete AO-clubs (zoals laluna moers) blijven hangen, terwijl er binnen 100 km nog 50 andere clubs/sauna's etc. te vinden zijn waar ze terecht zouden kunnen zonder hun gezondheid teveel in de waagschaal te stellen.
Voor Emmerich dus terecht de constatering dat het geen AO-club is, however de dames die tussen de drie clubs circuleren doen daar wel aan. Het gevaar/risico is dus onverkort aanwezig...
Verder geredeneerd kom ik nog een zekere ambivalentie tegen: veel collega beren walgen van het idee van AO vanwege de (terechte) zorg voor de exponentiële SOA-overdracht. Toch zijn de meesten die ik in Duitsland sprak juist weer enorm gecharmeerd van het genoegen daar zonder rubber geblazen te worden. Neem hierbij in het achterhoofd dat dit door dames gedaan wordt die ook wel eens een FT o.i.d. toestaan, dan is vervolgens het risico op een aantal van de vervelende aandoeningen bijna net zo groot. Oftewel: ga je voor veilig, dan geen tongzoenen, beffen en FO!
Zelf ben ik niet zo van de kansberekening, maar ik zeg altijd maar zo "de kans dat je bij een dvp een SOA oploopt is 50% (wel of niet dus...)" En voor de rest is het zuiver gissen wat de betreffende engel naast je wel of niet met je voorganger heeft gedaan... Ben namelijk zat keren geconfronteerd geweest (ook in gewone FKK sauna's) met dames die in the heat of the moment mijn ding bareback naar binnen wilden frotten. En dan nog zo debiel zijn om te zeggen dat het veilig is want ze gebruikt de pil/kan geen babies krijgen... yeah right.
carrera-gt3
13 februari 2011, 09:33
Bedankt voor je bijdrage helder geformulierd
De vragen is laten de dames dit vrijwillig toe zo jong nog en spelen met hun leven
ik denk het niet hier zit meer achter maar ga het niet analyseren.
Voor mij zijn de bovengenoemde clubs not the places to be het vind dit over
de grens gaan gewoon onmenselijk.
HIV besmette ranzige bi boys zullen die diensten van de dames ook lezen
ik moet er niet aan denken:angryfire::mad::ranting2:
slushpuppy
13 februari 2011, 16:36
@Carrera-GT3
Waarom heb je het over bi boys? Ik zou bijna denken dat HIV iets exclusief is voor homo en bi mannen. Erg stereotype en vooral ook typisch '80! Welkom in 2011 :)
carrera-gt3
13 februari 2011, 17:00
Volgens de statistieken is de kans op HIV het grootst bij anale sex en laat dit nu
net de doelgroep zijn zie boven en dat geld ook voor 2012:bye::
mammoet
13 februari 2011, 18:02
Mannen het maakt toch niet uit wie of wat de doelgroep is het is gewoon niet slim dat je in een club het zonder condom doet.
Je weet nooit of je iets op loopt en voor velen een bij komend probleem....zie het thuis maar eens uit te leggen dat je iets hebt op gelopen:gruebel:
rmjhexe
13 februari 2011, 19:32
heb een keer een druiper opgelopen in een pt, mijn leergeld betaald, en nee dit ,een soa dus ,wil je echt niet meemaken
Paulschen
13 februari 2011, 19:40
Ik kwam laatst in een sexbios, waar een bare gangbang aan de gang was. Iedereen lag zonder condoom in het kwakkie van zijn voorganger te roeren. Er waren zelf kerels die het kwakkie van de voorganger aan het oplikken waren.:hammer:
Ik weet het niet, heb het bekeken, maar het is niet mijn ding. 20 kerels achter elkaar zonder condoom over de zelfde vrouw heen. En alles zonder....
Ik vind het gekkenwerk, maar blijkbaar zijn er genoeg mannen die het geweldig vinden.:wand: voor mij zijn ze knettergek.
Jansen
13 februari 2011, 22:53
Ik kwam laatst in een sexbios, waar een bare gangbang aan de gang was. Iedereen lag zonder condoom in het kwakkie van zijn voorganger te roeren. Er waren zelf kerels die het kwakkie van de voorganger aan het oplikken waren.:hammer:
Ik weet het niet, heb het bekeken, maar het is niet mijn ding. 20 kerels achter elkaar zonder condoom over de zelfde vrouw heen. En alles zonder....
Ik vind het gekkenwerk, maar blijkbaar zijn er genoeg mannen die het geweldig vinden.:wand: voor mij zijn ze knettergek.
In dit soort zaken zijn vaak Bisexuele mannen aktief dus dan hebben ze toch een zaadlozende en zaadlikkende dag achter zich.
Kans op een soa is hier dan ook heel groot.
Niet meer doen he Paulschen :angryfire:
Paulschen
14 februari 2011, 04:10
In dit soort zaken zijn vaak Bisexuele mannen aktief dus dan hebben ze toch een zaadlozende en zaadlikkende dag achter zich.
Kans op een soa is hier dan ook heel groot.
Niet meer doen he Paulschen :angryfire:
Maak je geen zorgen, heb er alleen naar gekeken....:cool:
De rillingen liepen over mijn rug.:wand:
bad pritt
14 februari 2011, 09:58
Ik denk het niet. Bij Elis komt geen AO in het lijstje voor, terwijl bij andere dames AO + Tabulos vermeld worden.
T.
Ja logisch nagedacht..maar als ze in dtsl zeggen tabulos bedoelen ze volgens mij nzc.
bad pritt
14 februari 2011, 10:04
Er is in deze club zeker Ao mogelijk heb dit zelf gechecht door middel van een telefoontje
Zal mijn club wel niet worden,maar zal toch even de prijzen mededelen
100euro entree, 1 x ao met 1 dame + 50euro dit is mij telefonisch medegedeeld
Hopende de conculega,s v.d. Nodigge informatie te hebben voorzien
Jammer dat deze wezenlijke info voor de beoordeling van een klub en voor inschatting van risiko's aangaande je eigen veiligheid, zo politiek korrekt wordt weggewerkt in een losstaande thread.
Zal zo waarschijnlijk veel pt emmerich gangers en potentiele gangers niet bereiken.
Geen heksenjacht maar wel eerlijke info aangaande AO praktijken.
phoenix
14 februari 2011, 10:50
ik ben het met karel eens, de enige reden die big, willem en tiga gerruiken is inkomstenderving.....voor het forum......ik vind het ook belangrijk dat mensen weten wat ze krijgen....en niet een mooi plaatje dat meer op fictie luidt dan werkelijkheid, van alles ohne kun je veel sneller nare geslachtsiektes krijgen die tot totaal isolement van iemands leven kunnen leiden.., iedereen is nog steeds bang voor hiv .., wellicht dat er een topic moet worden geopend...........................clubs die aan alles ohne doen en we moeten reclame gaan maken voor voor topclubs die er alles aan doen om voor de dames en heren dat het veilig is de sex., waar de clubs gratis reclame van de ijberenclub krijgen als dat goed in orde is...........................want alles ohne jongens dat is echt linke soep hoor en als de mensen behoefte hebben aan een wip zonder condoom dan vind ik dat prima, maar laat die mensen dan allemaal het liefst naar dezelfde clubs gaan, sneller ziek worden of dood gaan is voor mij geen probleem, zolang het maar geen suicide is. Eigenlijk zeg ik dus moderators jullie hebben hier verantwoordelijkheid in, we zijn geen computers die je aan of uit zet of een met een bijbehorende virusscanner erop ....
tifkad
14 februari 2011, 12:35
Ja logisch nagedacht..maar als ze in dtsl zeggen tabulos bedoelen ze volgens mij nzc.
Nicht unbedingt, herr Karel. Het betekent dat de dame voor alles in is (anaal,fisting ... , you name it), maar het wil nog niet zeggen dat ze dat zonder condoom doet.
Discussie op een duits forum:
http://www.lusthaus.cc/huren-test-forum/archive/index.php/t-8171.html
T.
MichelJ
14 februari 2011, 17:06
Eigenlijk zeg ik dus moderators jullie hebben hier verantwoordelijkheid in, we zijn geen computers die je aan of uit zet of een met een bijbehorende virusscanner erop ....
Ik vind sowieso dat er veel te veel reclame is voor de, bedenkelijke, partytreffs/pauschalclubs, waar de meiden voor een paar euro met de benen wijd moeten liggen. Mja...in deze wereld draait het alleen om de €€€ :rolleyes:, maar dat is weer een hele andere discussie dan waar dit draadje over gaat.
Nami
14 februari 2011, 17:21
Dit is Russische Roulette...
You never know when it's your time.. :wakeup[1]: :behead:
egon, Dr. Rammler
14 februari 2011, 18:58
Je vergist je ;)
In Duitsland hebben vele Turken een club of samen met andere een sauna club, ook van de bekende clubs zijn de eigenaars Turken.:redface:
du bist im Irrtum mein Freund. sind alles nur vorgeschobene Geschäftsführer :smoke:
bad pritt
14 februari 2011, 19:12
Nicht unbedingt, herr Karel. Het betekent dat de dame voor alles in is (anaal,fisting ... , you name it), maar het wil nog niet zeggen dat ze dat zonder condoom doet.
Discussie op een duits forum:
http://www.lusthaus.cc/huren-test-forum/archive/index.php/t-8171.html
T.
Ja herr T op veel dtse fora staan onder tabulos, de ao tenten.
Dan is dus in jouw logika voellig tabulos, wel inc. Nzc ?
egon, Dr. Rammler
14 februari 2011, 19:29
Veel fora staan vol met ao verhalen over Cleapatra arena de pauschal dagen en over partyklub Gelsenkirchen buer, alletwee vandezelfde eigenaar.
ook indit forum vind je meer dan eenmaal een verwijzing naar vrijelijk aangeboden ao.
Ook de recensie hierboven laat aan duidelijkheid niks te wensen over...lees dat stukje over Flora nog eens.
Op de website staan onder de vrouwen profielen bijna overal vermeld:AO dat betekent neuken zonder condoom, niet meer en niet minder.
Of ze dat inde praktijk ook doen of het alleen reklame is weet ik niet. Veel mannen zoeken ao dus..
Bij de pauschaldagen van Cleopatra arena staat het expliciet vermeld, kun je zelf lezen op deze site...als je een full service ticket neemt ..zit het erbij.
Bij Gelsenkirchen buer lees ik dat het zelfs standaard service is..op een groot dts forum is deze klub verplaats naar het hoekje tabulose klubs , dat betekent dat er op grote schaal en openlijk aan ao gedaan wordt.
Flora ging er ook al standaard vanuit bij PT Emmerich..rood bandje is nzc...zoals in de andere 2 lokaties met pauschal service.
Soms is 1+1 echt 2.
Maar wachten we de andere recensies af.
es ist so, wie schon geschrieben.
Es gibt viele Clubs im Ruhrgebiet die öffentlich, das heisst auch in Zeitungsanzeigen AO in Worten: alles ohne
anbieten.
solche Anzeigen könnt ihr selbst in der "Bild-Zeitung" lesen !!!
Solche Clubs gibts nicht nur im Ruhrgebiet, sondern auch am Niederrhein und im Kölner Gebiet.
Abgesehen davon, gibt es auch noch Clubs, welche es öffentlich abstreiten, aber wo AO durchaus gang und gäbe ist, wie man auch in den gängigen AO-Foren nachlesen kann.
Alle diese Clubs werden hier in diesem Forum beworben !!! :angst::gruebel::ranting2:
bad pritt
14 februari 2011, 20:33
@citroen
Wat ik mis in je verhaal is een je verplaatsen in die jonge meiden.
Doen ze dat vrijwillig , heb je niet de neiging om ze te waarschuwen, wordt je er niet somber van dat je weet dat ze voor die paar rotcentjes deze risikos nemen, denk je daar nooit aan, zelfs niet als je Fori je vriendinnetje noemt..er dus enige sympathie is.
Is het met dit in je achterhoofd gewoon bussiness as usuall.
Er zit een sterke morele kant aan ao, omdat er het hiv risiko is. Het vergelijken met andere soa risiko is niet relevant aangezien hiv van een totaal andere orde is en de konsequenties veel ernstiger.
Hoe je tot de konklusie komt dat het geen ao tent is, snap ik niet, wordt ook niet gesteund door de feiten.
@egon
Ja het is heel gebruikelijk in dtsl. Idioot dat de overheid die alles regelt de zwakke positie van de sexwerkers in deze niet afdekt met een verbod.
egon, Dr. Rammler
14 februari 2011, 20:49
@egon
Ja het is heel gebruikelijk in dtsl. Idioot dat de overheid die alles regelt de zwakke positie van de sexwerkers in deze niet afdekt met een verbod.
:gruebel: wer soll denn das kontrollieren ?
und: wir leben ja auch nicht in einem totalitairen Staat. Ein jeder hat doch die persönliche Freiheit zu entscheiden über die Art und Weise wie er sich umbringt.
Die meisten Frauen tun es sowieso garantiert nicht freiwillig. Die bekommen von ihren "Freunden", "Chauffeuren" oder auch "Managern" eben die Auflage ein bestimmtes Soll an Einnahmen zu erreichen.
So tun sie also in ihrer Not eben all diese "Dinge" um durch den zu erwartenden Aufpreis ihr Tagessoll zu erfüllen.
Leider, leider ist dies so.
noelcitroen
14 februari 2011, 22:05
heb je niet de neiging om ze te waarschuwenIk heb gemerkt dat dit onderwerp of überhaupt het onderwerp waarom ze voor dit beroep gekozen(???) hebben zich niet echt leent voor een gesprek met handen en voeten met meisjes die het duits of engels onvoldoende machtig zijn. Dan volgt al snel een schouderophalen en gaan ze over tot de orde van de dag. Soms lukt het wel eens om wat persoonlijker onderwerpen met een dame te bespreken, dan blijkt mij dat ze het toch best wel vaak doen voor het bouwen van een financieel fundament om hun kind een beter leven te geven. Het is dan voor mij niet voor te stellen hoe intens laag de levensstandaard in hun Heimat is dat ze daar dus kennelijk alles voor over hebben om dat te ontvluchten, maar dan sta ik dus wel met een bek vol tanden...
En dan iets off-topicer: buiten het circuit vrijt de helft van de jongvolwassenen in NL met wisselende contacten onveilig (google maar eens). Dus even los van de gedachte dat deze groep wat minder risico loopt omdat het niet hun dagelijkse bezigheid met de mate van wisselende contacten zoals het voor de dames in een club is, geeft het wel te denken dat het besef van risico en gevaar (niet alleen persoonlijk maar ook voor de omgeving) kennelijk op een laag peil staat. Ik denk dus dat deze jongeren (maar ook onvoorzichtige volwassenen) pas verstandig worden als in de directe omgeving iemand aan AIDS sterft (of als ze voor de grap op youtube eens kijken wat er allemaal met je gebeurt als je door een SOA te pakken wordt genomen)...
wordt je er niet somber van dat je weet dat ze voor die paar rotcentjes deze risikos nemen
Het is natuurlijk lastig om de burden of the whole world op je schouders te nemen, dus somber is wellicht wat te sterk gesteld. Maar er zijn algemener gesteld best momenten dat ik me afvraag wat die (jonge, mooie) meiden bezielt om überhaupt voor een habbekrats de benen te spreiden voor die continue stroom aan lelijke oude mongers en dat vaak 7 dagen in de week van 11:00 uur tot 02:00 uur of nog later. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat voor hun lol doen (behoudens misschien een enkeling in Xanten, maar die is dan niet jong meer te noemen). En dan nog sterker: dat ze daarvoor hun baby of jonge kind(eren) in die Heimat achterlaten zodat die hun moeder maar een paar dagen in de twee maanden zien... Maar vervolgens draag ik bij aan de instandhouding van het fenomeen door toch af en toe naar een club te gaan. Dus wie ben ik...?
Er zit een sterke morele kant aan ao, omdat er het hiv risiko is. Het vergelijken met andere soa risiko is niet relevant aangezien hiv van een totaal andere orde is en de konsequenties veel ernstiger.
De morele kant is in mijn ogen ruimer dan HIV: ook van de syphilis sterf je als de behandeling uitblijft en van een "simpele" chlamydia kun je als meisje onvruchtbaar raken en dus een eventuele kinderwens in hun toekomst buiten het circuit ook op de buik schrijven. Dat zou ook best hard aan kunnen komen als ze zich dat in hun jonge jaren niet realiseren...
Hoe je tot de konklusie komt dat het geen ao tent is, snap ik niet, wordt ook niet gesteund door de feiten.
Mijn feiten zijn gebaseerd op mijn persoonlijke beobachtung dat het tijdens mijn bezoek niet aan de theke werd aangeboden, dat de website er geen aanwijzing toe geeft (unlike de zusterclubs) en dat in alle gevallen dat ik kamerde de meisjes automatisch een rubber paraat hadden. Verder heb ik een aanleiding het te geloven vanwege de reply van de club op de expliciete vraag zoals eerder deze draad reeds gepost is. Ik weet niet of jij er zelf al bent geweest en dus mogelijk beschikt over andere feiten?
Cheerz!
NC
Hoofdstuk2
20 februari 2011, 20:35
Zonder mijzelf in deze zeer gecompliceerde discussie te willen mengen, even een korte mededeling over de meisjes in Emmerich...
Deze club bezocht, Noelcitroen hier even ontmoet.
Dames deden allen, zonder dat ik daar om moest vragen, de bekende handelingen met condoom. Eén meisje deed pzc, de andere brachten het rubber aan voor ook maar in de buurt te komen van...
Mijn gevoel zegt me dat hier in deze, op de dag van mijn bezoek overigens verder uitgestorven club, gesproken is over de discussie hier op dit en eventueel andere fora. Uitgebreider bericht zal ik nog trachten te posten.
Groet, Chucky99...:frown:
phoenix
20 februari 2011, 21:13
als er in die club gesproken is over met of zonder condoom en de mogelijke gevolgen, dan is dat winst....en moeten we alleen maar doorgaan met het bespreken van dit onderwerpt, los van de morele kant van het verhaal....wat mij betreft is sex zonder bescherming hetzelfde als een sigaret opsteken......over dat laatste bestaat aardig wat dwangneurose van de staat en haar ideeen over gezondheid,....zie de dwang die men toepaste op cafe's ..
Bart
20 februari 2011, 21:33
Phea toch, ik had een wat meer volwassenere vergelijking van je verwacht.
ALs je zo stom bent om een sigaret op te steken dan moet je dat zelf weten. Behalve dat het natuurlijk erg asociaal is in een omgeving waar ook anderen zitten. Boeren en ruften laten wort ook niet gewaardeerd en daar gaan de kleren van anderen niet van stinken.
Door het niet gebruiken van een condoom breng je direct de gezondheid van een ander in gevaar. Misschien beargumenteer je dat die ander daar zelf voor kiest. Dat zou wel erg naïef zijn. De dames in kwestie worden er uiteindelijk door de klanten toe gedwongen. Als zij die service niet aanbieden en een collega wel dan zijn ze zonder werk, tenminste als de klant persee zonder wil.
Laten we onze hobby behouden, laten we het veilig doen.
Bart
phoenix
20 februari 2011, 22:06
beste bart
als je mijn eerdere stukken hebt gelezen dan is dat niet mijn opvatting over veilig vrijen , maar het is een redenering die ik doortrek...zowel sigarettenrook als virussen zorgen voor ziektes, de een wat sneller als de ander.natuurlijk moeten we verantwoordelijk zijn, maar je bent er samen bij en bij dwang is dat natuurlijk wat anders ..............jij stapt toch ook in jouw auto en geeft gas op de duitse snelweg.....ook daar heb je verantwoordelijkheid, maar eenider van ons kijkt niet raar op als je een keer brokken maakt....kortom doe je best om zowel de ander als je zelf te beschermen, maar dwing de ander niet...
Bart
21 februari 2011, 10:05
Beste Phea,
Ik ben blij dat je er net zo over denkt als ik. Ik ben alleen van mening dat diegene die meiden mijdt die met condoom werken die meiden er toe aanzet om ook zonder te gaan werken. Anders zijn zitten ze werkeloos toe te kijken.
Met hard rijden en roken is dat anders.
Bart
Rudi_NL
21 februari 2011, 20:50
De dames in kwestie worden er uiteindelijk door de klanten toe gedwongen. Als zij die service niet aanbieden en een collega wel dan zijn ze zonder werk, tenminste als de klant persee zonder wil.
Laten we onze hobby behouden, laten we het veilig doen.
Een derde groep (buiten de DVP's en de IJsberen) in de discussie "Neuken zonder condoom" vergeten we allemaal. Dat zijn namelijk de pooiers (een netter woord vond ik even niet). Die lusten er namelijk ook wel pap van en laten de dames ongetwijfeld zaken doen die ze uit vrij wil liever niet zouden doen. :heul:
Zo heb ik enige tijd geleden, zeer laat in de nacht met eigen ogen gezien hoe een tweetal (overdag wel nog vrolijke) dames na hun werktijd nog eens hardhandig genomen werden door hun ....ers en dat was allemaal zonder condoom (in alle vrouwelijke gaten). :angryfire:
Heren IJsberen, jullie weten dus wie jullie is voorgegaan. :teuflisch:
Rudi_NL
21 februari 2011, 21:22
Nu moet ik wel zeggen dat neuken zonder condoom wel een stuk lekkerder is dan neuken met condoom. Dat weet ik van mijn ex-vriendinnen (waar ik vanwege andere redenen gelukkig weer van af ben).
Laatst was een clubdame waar ik tegenwoordig vaker mee kamer zeer enhousiast, wild en zelf ook bijzonder heet op de kamer (misschien was het gespeeld, maar dan kan ze wat mij betreft zo cumlaude slagen voor de Toneel Academie). Op een gegeven moment zat ze gepassioneerd op me te rijden zonder dat ik een condoom om had. Eigenlijk lag in toen een beetje verbaasd cq. verschrikt te kijken en dacht: "Wat doet die nu?". Dit was wel lekker, maar lag zeker niet in mijn bedoeling, dus ging ik maar eens snel kijken waar mijn lolly zich nu precies bevond.
Dit zag ze natuurlijk en ze voegde er al snel aan toe: "Ik neuk niet zonder condoom". Raar maar waar, maar op de één of andere manier had ze mijn lolly gewoon tussen haar bilnaad geklemd en het leek erg veel op neuken zonder condoom. En dat toch veilig. Volgende keer dus weer met deze dame de kamer op. Maar dan wel een kamer met veel spiegels, want ik vraag me nog steeds af hoe ze dat nu precies deed (een flink achterwerk had ze namelijk niet)?
Rex
21 februari 2011, 22:53
Zo heb ik enige tijd geleden, zeer laat in de nacht met eigen ogen gezien hoe een tweetal (overdag wel nog vrolijke) dames na hun werktijd nog eens hardhandig genomen werden door hun ....ers en dat was allemaal zonder condoom (in alle vrouwelijke gaten). :angryfire:
Vreemd.....stond je er naast dan of zo????
Rudi_NL
21 februari 2011, 23:14
Vreemd.....stond je er naast dan of zo????
Ja Rex, dat klopt. Ik stond er op maximaal twee meter vandaan en niet eventjes. Die personen schaamde zich totaal nergens voor. Ik was er zelf zeer verbaasd over dat dit zomaar gebeurde helemaal achter in een club. Helaas werd ik er niet geil van en al helemaal niet vrolijk.
joepie
22 februari 2011, 17:53
Gewoon neuken zonder is lekkerder en beter voor het milieu. Beren worden tog niet oud wanne. Sex drugs en veel heinekes.
phoenix
22 februari 2011, 18:04
zo is dat joepie, geen probleem zolang jij maar niet in de clubs komt waar ik kom...en andere dames neukt die dat toelaten,geen probleem , maar laat mij aub de drugs rock en roll en soa's aan mij voorbij gaan, ook heiniken trouwens kutbier,geef mij maar een vlaams biertje.............
joepie
22 februari 2011, 18:21
Awel PHEA drinkt gij tog een palmke
facial
23 februari 2011, 09:11
of Jupiler :freu::freu::freu:
Cuties
24 februari 2011, 00:03
Tsja, ik ben erg weinig online hier en lees nu pas dat mijn recensie kennelijk nogal wat stof heeft doen opwaaien. Ik heb enkel feitelijk weergegeven wat Flori mij vertelde over de betekenis van die groene en rode bandjes. Toen ik alles aanhoorde op het rode bankje en naderhand "really????" tegen haar zei, "sommeerde" zij mij meerdere malen om naar de leidinggevende van die dag -genaamd Errol- te gaan om mijn bandje om te ruilen voor een rode zodat ik, aldus Flori, haar zonder zou kunnen nemen. Wel apart dat ze kennelijk wel trouw aan dat bandjesprincipe is ( want controle of een dame dat AO gebeuren ook met een groen bandje toelaat is er op de kamerkes niet). Goed, heb die Errol toen het een en ander amicaal gevraagd en hij vertelde me dat de AO praktijken een week na de opening zal gaan beginnen tegen een meertarief van waarschijnlijk 39,00 euro, zei hij (over de prijs was nog discussie met de leiding). Hij beloofde me tevens dat wanneer dit gebeuren zou starten, dat de die dag aanwezige damens niet zouden worden ingeruild voor dikke zeugen. Dus kom binnenkort terug amigo, zei hij met een glimlachende big smile.
Kun je maar zien wat 1 bericht blijkbaar totstand kan brengen met een daaropvolgende discussie die door clubleiding kennelijk aandachtig gevolg werd:
http://fotopocket.nl/fpimages/2011/02/24/929d7e9e6aa1e672b8a31f6190a70f15/linda-power-of-one-copy.jpg
:asshole::baeh::baeh::asshole:
als er in die club gesproken is over met of zonder condoom en de mogelijke gevolgen, dan is dat winst....en moeten we alleen maar doorgaan met het bespreken van dit onderwerpt […]
in Emmerich...
Mijn gevoel zegt me dat hier in deze, op de dag van mijn bezoek overigens verder uitgestorven club, gesproken is over de discussie hier op dit en eventueel andere fora.
Groet, Chucky99...:frown:
Tuurlijk, wat dacht jij dan. Als men hier adverteerder is met tombola's en al, dan kun je er wel gif op nemen dat alles rondom hun zaak in de gaten wordt gehouden en, indien nodig, besproken wordt (vooral datgene wat mogelijkerwijze slecht voor de business is).
Die e-mail v/d club dat er van AO geen sprake is (hat jemanden wohl verkehrt verstanden ja ja) is natuurlijk beantwoord met inachtneming van een naderhand totstandgekomen oekaze van het management. Anders denken zou dwaas zijn.
Dat plaatje wat ik van de web-site heb geript en wat Wooley in deze thread ingebracht heeft is nu dan ook thans flink op de schop gegaan. AO is overal verwijderd bij meisjes zoals Flori, Ayna en anderen.
Bovendien, het feit dat het nog niet heeft kunnen komen tot full blown AO praktijken in Emmerich, laat het risco van blootstelling aan soa's en HIV/Aids aldaar toentertijd natuurlijk onverlet. AO werd (zoals dat plaatje wat Wooley hier heeft ingebracht al aangeeft en zoals ook door anderen -aldus hem en Karelclosetrol- op andere Duitse sex fora al werd beschreven) in de zusterclubs gedaan waar ook de dames uit Emmerich de praktijk uit oefenden.
Dat ze dat dan die eerste week or so niet in Emmerich deden, doet dan voor de evt. risico's niet ter zake.
Voor Emmerich dus terecht de constatering dat het geen AO-club is, however de dames die tussen de drie clubs circuleren doen daar wel aan. Het gevaar/risico is dus onverkort aanwezig...
Noel heeft het dan ook juist geconstateerd.
Verder geredeneerd kom ik nog een zekere ambivalentie tegen: veel collega beren walgen van het idee van AO vanwege de (terechte) zorg voor de exponentiële SOA-overdracht. Toch zijn de meesten die ik in Duitsland sprak juist weer enorm gecharmeerd van het genoegen daar zonder rubber geblazen te worden. Neem hierbij in het achterhoofd dat dit door dames gedaan wordt die ook wel eens een FT o.i.d. toestaan, dan is vervolgens het risico op een aantal van de vervelende aandoeningen bijna net zo groot. Oftewel: ga je voor veilig, dan geen tongzoenen, beffen en FO!
Guilty as charged. :redface::guilty[1]:
Ik vind sowieso dat er veel te veel reclame is voor de, bedenkelijke, partytreffs/pauschalclubs, waar de meiden voor een paar euro met de benen wijd moeten liggen. Mja...in deze wereld draait het alleen om de €€€ :rolleyes:, maar dat is weer een hele andere discussie dan waar dit draadje over gaat.
Saunaclubs of dure bordelen hier in 'Dam zijn echt geen mindere boevenclubs dan goedkopere PC/PT. Dat men in bijv. een SC meer voor pussy betaald heeft enkel als consequentie dat de "zaakwaarnemers" meer uit jouw beursje meenemen dan bij een PC/PT. Ik heb persoonlijk minder zin om de snoepreisjes van deze heren naar Miami, Ibiza of andere hotspots te bekostigen: daar koop ik liever zelf een ticket van.
Voor de rest kan ik mij vinden in het vurige pleidooi van heer Karelclostrol.
Met vriendelijke groet,
Cuties.
royke86
28 februari 2011, 19:19
Ik heb persoonlijk minder zin om de snoepreisjes van deze heren naar Miami, Ibiza of andere hotspots te bekostigen: daar koop ik liever zelf een ticket van.
Zo denk ik er ook over "Cuties", dus volgende week maar even Miami aan doen ;)
Jansen
28 februari 2011, 22:34
Het beste is om thuis met condoom te neuken :eek:
Dan kan je je partner niet besmetten als je PZC en beffen doet laat staan NZC in de clubs.:gruebel:
Paulschen
1 maart 2011, 03:20
Het beste is om thuis met condoom te neuken :eek:
Dan kan je je partner niet besmetten als je PZC en beffen doet laat staan NZC in de clubs.:gruebel:
Zo ist maar net, jij hebt het begrepen!
Nog beter is het om thuis met je partner helemaal niet meer te neuken. Als ze wil zeg je gewoon: " verdomme, krijg ik me toch ineens een hoofdpijn....."
BefBeer
1 maart 2011, 19:00
Ik heb inderdaad al JAREN hoofdpijn.
Sauna's helpen daar goed tegen heb ik ontdekt;
kan het iedereen aan raden!
;)
Ook veel beter dan uit winkelen of zo .....:tongue:
BefBeer
facial
1 maart 2011, 19:19
Moeten wij mannen nu ook al zo laag gaan als al die vrouwen door te zeggen dat we hoofdpijn hebben :biggrin:
Jansen
1 maart 2011, 19:33
Moeten wij mannen nu ook al zo laag gaan als al die vrouwen door te zeggen dat we hoofdpijn hebben :biggrin:
Nee je kan ook zeggen dat je (aan je) kop pijn hebt door de sauna :biggrin:
slushpuppy
9 april 2011, 09:42
Ik lees deze post nu pas zowel hier als gelijk op hookers. Ten eerste valt mij het verschil op, commerciële belangen zijn altijd lastig en of ik het nu leuk vind of niet heb ik hier rekening mee te houden. Wat deze belangen betreft vind ik dat deze site in deze behoorlijk open is. Vooral dat screenshot en bericht over reactie via telefoon zijn helder.
Ergens noemde iemand AO een vicieuze cirkel; dat is het en dat ziet de club nu ook in denk ik. Hoop dat het een voorbeeld voor andere is. A0 trekt een bepaald volk maar voor veel andere waaronder ik is het een definitieve no-go. Uiteindelijk scheelt dat veel inkomsten en betekent het dat via de meerprijs van extremiteiten van die groep die doelbewust AO wil er steeds meer geld moet komen.
Ik hoop maar dat er op sites als deze ruimte blijft om gewoon zonder te moralistisch te zijn praktijken van AO te noemen. De wens van een paar voor AO tov de grens van velen tegen AO zorgt ervoor dat het geen lang leven beschoren is. Er is nu toch wel bewezen dat het aanbieden van AO zakelijk niet zo'n goed idee is.
Badslippers
28 april 2011, 02:03
Een poos geleden heb ik over dit onderwerp iets geschreven. Nu viel me deze quote in een andere discussie op:
[...]het fenomeen Neuken Zonder Condoom. Ze walgt daarvan en zou dit voor 10.000 euro nog niet doen.[...]
Ik ben nu zo'n klein half jaar verder en ik moet tot mijn eigen verlegenheid bekennen dat "Neuken zonder Condoom" geen éénmalige uitzondering is geweest. 10.000 euro heb ik er niet voor hoeven te betalen. Sterker, het kostte niks extra's. Je mag me gerust aan de schandpaal nagelen, en de fatsoenrakkers en rationalisten onder ons zullen waarschijnlijk al staan te popelen om de spijkers door mijn klauwen te jagen. "So be It"!!! Aan dat gemoraliseer heb ik niet veel. Waar het mij meer om gaat zijn de omstandigheden waarin je dit overkomt. Mijn ervaring is dat ik eerst meerdere malen met dezelfde dame op de kamer ben geweest. Je neukt dan mét! Buiten de kamer kletsen, eten, drinken en flirten wij wat. Ik ga naar huis en de volgende keer herhaalt zich dit ritueel. Dan komt er een moment dat je op de kamer belandt en wat ligt te vozen, de sfeer wordt heet, hitsig, geil. Het wordt gepassioneerd, ongeremd. Je voelt dat ze zich meer geeft en open stelt dan anders. Het wordt zó intiem dat je natte lul tegen haar vochtige kut ligt te drukken. En dan . . . "Shit, volgens mij zit-ie er in". Zij zegt: "Baby, fuck me, fuck me hard. I wanna feel you deep inside me!" Op dat moment weet je dat al je goede voornemens voorgoed verleden tijd zijn. Je smelt samen en beleeft een euforisch moment. En dan kom je thuis, kijkt eens op dit forum en leest dat neuken zónder nog steeds tot de ultieme doodzonde behoort. En dan denk ik altijd: "Ben ik nou de enigste die dit overkomt?"
Silvester
28 april 2011, 09:12
....Ik ben nu zo'n klein half jaar verder en ik moet tot mijn eigen verlegenheid bekennen dat "Neuken zonder Condoom" geen éénmalige uitzondering is geweest....
....En dan denk ik altijd: "Ben ik nou de enigste die dit overkomt?"
Silvester is benieuwd welk percentage lezers en schrijvers alhier dit BS-verhaal zou kunnen -en durven- copy/pasten...?
Precies omschreven zoals het in ieder geval Silvester ook overkomt!
:smoke:
Dalton
28 april 2011, 09:19
Niet bang zijn BADSLIPPERS zoals jij zijn er meer maar die verschuilen zich als fatsoens-rakkers en hebben op dit onderwerp altijd het grootste woord.
Ik ben zeer gelovig ROOMS-KATHOLIEK en volg de raad van de PAUS altijd op alleen jongetjes daar houd ik niet van en de dames moeten geen maagd meer zijn want tegen dat geschreeuw kan ik niet tegen en ze moeten natuurlijk wel ervaring hebben want dan weten we tenminste waar we over praten:exactly[1]:
.357 magnum
28 april 2011, 20:09
Ik ben nu zo'n klein half jaar verder en ik moet tot mijn eigen verlegenheid bekennen dat "Neuken zonder Condoom" geen éénmalige uitzondering is geweest. 10.000 euro heb ik er niet voor hoeven te betalen. Sterker, het kostte niks extra's. Je mag me gerust aan de schandpaal nagelen, en de fatsoenrakkers en rationalisten onder ons zullen waarschijnlijk al staan te popelen om de spijkers door mijn klauwen te jagen. "So be It"!!! Aan dat gemoraliseer heb ik niet veel.[/i]
Badslippertje , dat neuken zonder condoom ( AO, alles ohne) doe ik ook wel eens een keer.
Ik denk dat er merdere zijn die dat doen, maar hier niet aan toe durven geven.
Er zullen nog zat fatsoenridders zijn die het hele ijsberenforum vervloeken.
Maar deze zullen niet lid zijn van ons forum.
Je bent niet de enige (bad)slipper.
Alabama
28 april 2011, 20:32
Een poos geleden heb ik over dit onderwerp iets geschreven. Nu viel me deze quote in een andere discussie op:
Ik ben nu zo'n klein half jaar verder en ik moet tot mijn eigen verlegenheid bekennen dat "Neuken zonder Condoom" geen éénmalige uitzondering is geweest. 10.000 euro heb ik er niet voor hoeven te betalen. Sterker, het kostte niks extra's. Je mag me gerust aan de schandpaal nagelen, en de fatsoenrakkers en rationalisten onder ons zullen waarschijnlijk al staan te popelen om de spijkers door mijn klauwen te jagen. "So be It"!!! Aan dat gemoraliseer heb ik niet veel. Waar het mij meer om gaat zijn de omstandigheden waarin je dit overkomt. Mijn ervaring is dat ik eerst meerdere malen met dezelfde dame op de kamer ben geweest. Je neukt dan mét! Buiten de kamer kletsen, eten, drinken en flirten wij wat. Ik ga naar huis en de volgende keer herhaalt zich dit ritueel. Dan komt er een moment dat je op de kamer belandt en wat ligt te vozen, de sfeer wordt heet, hitsig, geil. Het wordt gepassioneerd, ongeremd. Je voelt dat ze zich meer geeft en open stelt dan anders. Het wordt zó intiem dat je natte lul tegen haar vochtige kut ligt te drukken. En dan . . . "Shit, volgens mij zit-ie er in". Zij zegt: "Baby, fuck me, fuck me hard. I wanna feel you deep inside me!" Op dat moment weet je dat al je goede voornemens voorgoed verleden tijd zijn. Je smelt samen en beleeft een euforisch moment. En dan kom je thuis, kijkt eens op dit forum en leest dat neuken zónder nog steeds tot de ultieme doodzonde behoort. En dan denk ik altijd: "Ben ik nou de enigste die dit overkomt?"
Nee. In het heetst van de strijd kan zoiets gebeuren.
Megaboob
28 april 2011, 22:34
Neuken zonder condoom is mij echtg nog nooit overkomen in een saunaclub, het is me ook nog nooit aangeboden, maar dat komt vast door mij, ik maak de dames misschien niet zo hitsig als de welbekende sexgoden met goddelijke lichamen op dit forum!
Moreel gezien ben ik absoluut tegen, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat als een van mijn favoriete dames (bijvoorbeeld Victoria, GT) me dit aan zou bieden, het wel extreem moeilijk zou zij om dit te weigeren.... eerlijk is eerlijk.
Gelukkig is klaarkomen op zijn Russisch nog niet toegevoegd tot de lijst van grote risico's op een soa, en dat is natuurlijk een groot voordeel voor de Boobmeister!
Megaboob
Picasso 1
28 april 2011, 23:35
Neuken zonder condoom is mij echtg nog nooit overkomen in een saunaclub, het is me ook nog nooit aangeboden, maar dat komt vast door mij, ik maak de dames misschien niet zo hitsig als de welbekende sexgoden met goddelijke lichamen op dit forum!
Moreel gezien ben ik absoluut tegen, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat als een van mijn favoriete dames (bijvoorbeeld Victoria, GT) me dit aan zou bieden, het wel extreem moeilijk zou zij om dit te weigeren.... eerlijk is eerlijk.
Gelukkig is klaarkomen op zijn Russisch nog niet toegevoegd tot de lijst van grote risico's op een soa, en dat is natuurlijk een groot voordeel voor de Boobmeister!
Megaboob
Ach, gewoon die dames zonder condoom tussen de borsten neuken en eindigen met een MMT (minime-totaal :smile2:) . Wat wil je nog meer, soa vrij en zonder condoom :wink:
facial
29 april 2011, 07:54
Helemaal mee eens Picasso er gaat niets boven een MMT of Facial
Willem2
29 april 2011, 11:42
Beste Badslippers,
Eigenlijk heb ik niet zo veel zin om te reageren vanwege het feit dat je dan al op voorhand door jou in de hoek wordt gezet/gedrukt als fatsoensrakker en er tevens "reclame" voor wordt gemaakt. Kijk maar eens naar de vetgedrukte tekst in jouw stukje :
Nee, het overkomt jou niet , je bent er naar op zoek !!!
En nu tracht je morele ondersteuning te verkrijgen "Want het is zo "normaal".
Nee, Badslippers het is niet "normaal" om bij betaalde sex AO te verlangen te krijgen. Je denkt daarbij absoluut niet meer na welke psychische gevolgen dat heeft voor een dame. Welke gezondheidsrisico's er toch nog zijn. Dat maakt je niks uit, jij wilt graag een vrijbrief hebben......
Eerst ging jij naar de hoeren en was al blij dat er werd gezoend en gepijpt zonder condoom. Maar nu is dat niet meer voldoende, je wilt meer en je weet het ook waar jou "slachtoffers" zich bevinden......
Ken jij ook die nieuwe dame die eerst alleen maar PMC aanbood. En na enkele weken onder financiële/psychische druk toch maar PZC en weer wat later FT en weer later ....
Indien het met fatsoen te maken heeft dan hoop ik dat jij weer snel een rakker wordt.
Grootste onzin die men tracht te verkopen. Je wilt het gewoon en weet donders goed dat je het doet.
Indien jij eerst een condoom omdoet en die floept eraf dan geloof ik je nog. Al dat andere zijn fabeltjes en trachten iets goed te praten.
:wink2:
sofaking
29 april 2011, 12:09
Beste Badslippers,
Eigenlijk heb ik niet zo veel zin om te reageren vanwege het feit dat je dan al op voorhand door jou in de hoek wordt gezet/gedrukt als fatsoensrakker en er tevens "reclame" voor wordt gemaakt. Kijk maar eens naar de vetgedrukte tekst in jouw stukje :
Ik had eerst ook zin om te antwoorden, maar door die uitspraak leek discussie zinloos en was ik aan't twijfelen. Poisoning the Well (http://en.wikipedia.org/wiki/Poisoning_the_well) heet dat.
Badslippers is een forummer die ik heel erg apprecieer voor zijn intelligente en tegelijk humorvolle verhalen. Ik denk dat hij verstandig genoeg is, na enige reflectie, om dit pad niet verder te begaan.
Eigenlijk is het als een keer door het rood licht rijden. Kan ook iedereen overkomen, zelfs al is er zo goed als geen enkele reden te bedenken waarom dat zou gebeuren. Dat het veel gebeurt is natuurlijk geen excuus en wil niet zeggen dat je niet dubbel voorzichtig moet zijn om herhaling te voorkomen. Tenslotte breng je niet alleen je eigen maar ook andermans leven en welzijn in gevaar.
Scoobert
29 april 2011, 13:53
....... komt vast door mij, ik maak de dames misschien niet zo hitsig als de welbekende sexgoden met goddelijke lichamen op dit forum!
Op zich is deze uitspraak al een nominatie waard :D, en heerlijk die cynische ondertoon hehe
Voor alles hierboven geldt, wie zoekt, zal vinden en rechtbreien achteraf kan men ook heel goed hier.
Befke
29 april 2011, 15:03
Ik heb me 1 keer door een DVP tot condoomloze seks laten verleiden - ze vroeg het expliciet.
Een kleine 20 jaar geleden.
Het was verschrikkelijk lekker en ontzettend intiem.
Ik heb er niet extra voor betaald.
Ze is een vrouw waar ik heel wat keren bij op bezoek was geweest. Als ik me juist herinner heb ik die keer zelfs helemaal niet betaald.
Ze is kort daarna opgehouden en ik heb haar nooit meer teruggezien.
Badslippers
30 april 2011, 00:25
Beste Badslippers,
Nee, het overkomt jou niet , je bent er naar op zoek !!!
En nu tracht je morele ondersteuning te verkrijgen "Want het is zo "normaal".
Nee, Badslippers het is niet "normaal" om bij betaalde sex AO te verlangen te krijgen. Je denkt daarbij absoluut niet meer na welke psychische gevolgen dat heeft voor een dame. Welke gezondheidsrisico's er toch nog zijn. Dat maakt je niks uit, jij wilt graag een vrijbrief hebben......
Eerst ging jij naar de hoeren en was al blij dat er werd gezoend en gepijpt zonder condoom. Maar nu is dat niet meer voldoende, je wilt meer en je weet het ook waar jou "slachtoffers" zich bevinden......
Ken jij ook die nieuwe dame die eerst alleen maar PMC aanbood. En na enkele weken onder financiële/psychische druk toch maar PZC en weer wat later FT en weer later ....
Indien het met fatsoen te maken heeft dan hoop ik dat jij weer snel een rakker wordt.
[Alabama]:
Grootste onzin die men tracht te verkopen. Je wilt het gewoon en weet donders goed dat je het doet.
Indien jij eerst een condoom omdoet en die floept eraf dan geloof ik je nog. Al dat andere zijn fabeltjes en trachten iets goed te praten.
Net zoals jij, W2 heb ik even nagedacht of ik zou reageren of beter maar de afwas kon gaan doen. Gelukkig heb ik een afwasmachine waardoor nog wat tijd overbleef om een reactie neer te pennen. Dit zijn vaak moeilijke discussies. Blijkbaar roepen ze gevoelens op van begrip, boosheid, aversie en ik weet niet wat. En waarom zou jij niet reageren? Dit is toch een discussieforum. Of had je ook nog wat huishoudelijke karweitjes te doen? Voor de duidelijkheid: fatsoensrakkers zijn voor mij mensen die met de mond iets anders belijden dan ze in gedrag tonen. Kortom ze doen zich anders voor. Fatsoensrakkers zijn voor mij niet de mensen die een andere mening hebben en mij wijzen op consequenties. En omdat dit een discussieforum is waar wij schrijven over ervaringen, schrijf ik ook over wat ik meemaak, meestal zijn dat amusante en geile ervaringen, gelukkig maar. Soms zijn dat bedenkelijke ervaringen en soms zijn het ronduit klote ervaringen als je bijvoorbeeld met een "Coke" snuivende dame op de kamer belandt die eerst haar neus moet poederen om tot de daad te kunnen overgaan. Want ook dat maak je (ik) mee. Van de daad komt dan echter niet veel want dan ben ik allang afgehaakt, heb de dame 50 euro in de hand gedrukt en haar heel veel sterkte gewenst. Al die verhalen van "Horen zeggen" zijn toch iets minder betrouwbaar dan als je zelf iets meemaakt en "dat zelf meemaken" deel ik hier. Niet meer en niet minder.
Als ik inhoudelijk naar je reactie krijgt dan val ik bijna van de bank van het lachen want zoveel onnozele en onbenullige aannames heb ik nog nooit op een hoop gezien. Ik heb ze voor het gemak ook maar even vet gemaakt. Alleen het rode stuk herken ik wel want inderdaad, ik ben nog niet zover heen dat ik niet weet wat ik doe en ik wil hét ook op het "Moment Supreme". Al die andere zinsneden zijn louter veronderstellingen die je uit de mouw schudt en weet ik eigenlijk niet goed waar ik moet beginnen om deze discussie nog enigszins zinnige inhoud te geven. Daarom hou ik het maar bij wat algemene opmerkingen bijvoorbeeld dat je je een beeld van mij vormt op basis van de info die ik op dit forum schrijf. Info die bij lange na niet genoeg is om een waarheidsgetrouw beeld te vormen. Hiermee maak je je niet alleen onsterfelijk belachelijk je creeërt (moet dat met drie eee's?) ook een raar vooroordeel. Namelijk dat alle ijsberen die zonder condoom neuken hun "slachtoffers" bewust opzoeken en verder niet meer nadenken over de eventuele implicaties. Bovendien maken zij (ook weer bewust) misbruik van de (psychische en financiële) zwakheden van de dames, en dat alles verkopen ze onder het mom van "het gebeurde in het heetst van de strijd". Kijk, dat noem ik pas een discussie doodslaan!
Dat ik soms beter aan de etiquette kan denken dan aan de jeuk van mijn onbeschermde geslachtsdeel is zonder meer waar. Maar dat is het hem nou juist, dat gebeurt niet altijd en daar schrijf ik dan over. Ik schrijf op de eerste plaats op dit forum omdat ik het leuk vind om te schrijven. Een soort hobby dus. Soms breekt me dat op want ik ben altijd de pineut op het werk om notulen en aanverwante "shit" te schrijven. "Speeches" voor suffige jubilea krijg ik ook altijd in de schoenen geschoven. "Jij ken daah goed!" is dan het argument. Mijn kop leegmaken doe ik ook door te joggen (10 km in 50 minuten) maar vooral door hier veel flauwekul neer te pennen "Ter leering en de Vermaack". Soms wordt de toon wat serieuzer en slaat de twijfel toe. Ook die twijfel probeer ik hier te verwoorden. Ik weet van mezelf dat ik iemand ben met twijfels en onzekerheden en geen "Serial Fucker". Van de andere kant is het ook weer leuk dat dit "Topic" leeft terwijl het "Topic" waar Cumslut zijn onbeschermde leuter in de "Zaadkont" of "[/i]Spermakut"[/i] hangt, waar 4 mannen voor hem in hebenb liggen soppen, bijna doodbloedt.
Ik hoop trouwens wel dat W2 in zijn maagdelijk witte pak zijn opwachting maakt op het verjaardagsfeestje van Tiga en Sonny. Kunnen we weer lekker bijkletsen!
Alabama
5 mei 2011, 02:36
Beste Badslippers,
:wink2:
Ik ben er niet naar op zoek, anders zou ik wel naar een AO-club gaan of dames benaderen met verzoeken om het 'ohne gummi' te doen. Dat doe ik niet. Het is me 'n keer overkomen tijdens een stomende sessie met een dame waar ik al vaker mee had gekamerd. Kortom: haar niet bewust opgezocht met als doel zonder gummi te neuken. Als een DVP het expliciet zou vragen, zou ik het weigeren. Dit gebeurde gewoon.
Voor het klaarkomen overigens het rubbertje er om gedaan.
Picasso 1
5 mei 2011, 06:55
Voor het zingen de kerk uit, hoedje op, weer de kerk in en dan uit volle borst zingen? :gruebel:
Ik ben er niet naar op zoek, anders zou ik wel naar een AO-club gaan of dames benaderen met verzoeken om het 'ohne gummi' te doen. Dat doe ik niet. Het is me 'n keer overkomen tijdens een stomende sessie met een dame waar ik al vaker mee had gekamerd. Kortom: haar niet bewust opgezocht met als doel zonder gummi te neuken. Als een DVP het expliciet zou vragen, zou ik het weigeren. Dit gebeurde gewoon.
Ik doe het nooit zonder, maar in dit geval had ik het dan ook helemaal afgemaakt:biggrin:
Alabama
5 mei 2011, 10:42
Ik doe het nooit zonder, maar in dit geval had ik het dan ook helemaal afgemaakt:biggrin:
Da's risicovoller dan al het voorgaande gestoot bij elkaar. :) Moet zeggen dat het wel irritant was, maar wsl. voor mijn gezondheid wel beter. :)
pietpotent44
6 mei 2011, 18:50
Da's risicovoller dan al het voorgaande gestoot bij elkaar. :) Moet zeggen dat het wel irritant was, maar wsl. voor mijn gezondheid wel beter. :)
Voor de gezondheid van de dame iets beter misschien wanneer je niet zonder condoom klaarkomt, maar niet voor jouw gezondheid hoor.
Zonder condoom is zonder condoom, is altijd risico, voor beiden, klaarkomen of niet.
Maar ondanks dat iedereen weet dat het heel dom is om te neuken zonder condoom, zou het inderdaad in het heetst van de strijd kunnen gebeuren. Bij iedereen.
Dan blijft het natuurlijk nog wel je eigen fout en verantwoordelijkheid. Maar het is helaas nou eenmaal menselijk. Het vlees is soms zwak, en misschien zwak excuus,
maar tijdens het rollebollen denk je nou eenmaal met je middenbeentje en niet meer zo met je grijze cellen.
Daarom altijd vroeg condoom bij de hand en liefst vroeg om doen.
Maar inderdaad, als je het bewust vantevoren opzoekt, dan moet je wel een schop onder je achterste krijgen. Dan wordt het wel een ander verhaal.
En dan heb je natuurlijk nog de mogelijke condoom ongelukjes. Komt gelukkig zelden voor maar een keer is het prijs, heb het ook al eens gehad, en 2-3 maanden in de stress.
Zonder dat je er iets aan kan doen. Seks is helaas nooit helemaal zonder risico.
Ja neuken zonder condoom kan in het heetst van de strijd bijna iedereen gebeuren.
Ik heb altijd mijn norm van zo en nu het condoom erover.
Maar helaas heb ik ook met mijn favorieten waar ik vele malen mee de kamer oping ook wel eens NZC gedaan.
We hadden alle twee zoiets van chit het gebeurd we keken elkaar in de ogen aan en gingen door tot het einde.
Niet goed te spreken dit verhaal maar ook jansen is maar een mens.
Picasso 1
6 mei 2011, 22:37
Maar helaas heb ik ook met mijn favorieten waar ik vele malen mee de kamer oping ook wel eens NZC gedaan.
Zodra ze neuken zonder, worden ze jouw favoriet en ga je er vervolgens vele malen mee de kamer op :roll3:
Costana
6 mei 2011, 23:23
Correctie:
Voor de man maakt het niet uit of hij klaarkomt of niet in een met hiv besmette vrouw, het risico blijft zéér laag op hivtoestanden, andere soa's (die tientalle keren meer besmetterlijker zijn) laat ik nu buiten beschouwing daar deze te genezen zijn.
Mijn dokter vertelde mij dat zelf indien je met een vrouw neukt die al in het AIDS-stadium zit je als man dan nog weinig kans hebt op besmetting. Begrijp dit aub niet als een vrijgeleide. !!!!!
Als vrouw is het onmiddellijk al fataal als een met hiv-besmette man in haar klaarkomt....
Nu zitten we aan de goede kant maar toch altijd graag een rubeertje er rond, tis het allemaal niet waard.
Zodra ze neuken zonder, worden ze jouw favoriet en ga je er vervolgens vele malen mee de kamer op :roll3:
Wat ben je toch een vies mannetje je draait alles zo dat je weer met buikkrampen van het lachen op je stoel zit achter de computer. :biggrin:
pietpotent44
7 mei 2011, 05:37
Als vrouw is het onmiddellijk al fataal als een met hiv-besmette man in haar klaarkomt.....
Gelukkig voor de dames is dit niet waar. De kans wordt wel aanzienlijk vergroot, maar nog altijd een veel grotere kans dat de dame er niks aan overhoudt.
Maar neemt uiteraard niet weg dat de dames altijd gewoon het rubbertje moeten gebruiken. Safety first.
Gondolas9
7 mei 2011, 08:07
Promiscue seks (met veel wisselende partners, en dat niet alleen in een betalende omgeving) brengt extra risico’s met zich mee. Daar is denk ik iedereen het over eens. Geen seks is uiteraard qua soa’s het allerveiligst (maar natuurlijk niet echt wenselijk).
Dan kun je twee houdingen aannemen. Ofwel aanvaard je dat risico, neem je het mee in de koop, ofwel zorg je altijd voor bescherming, in casu laat je een condoom omdoen (leuk spelletje soms) voor het heetst van de strijd. Achteraf vaststellen dat het met je favorietje in een intense sessie toch ('ongewild') fout liep is enkel een variant van houding 1.
Een dame die haar lichaam – en bij uitbreiding zichzelf – respecteert, beschermt zichzelf. Ook bij haar favoriete klanten. Het zijn en blijven klanten, die niet exclusief bij haar seks hebben, over wier seksleven met bijhorende risico’s zij geen enkele controle heeft. En beren zijn een risicogroep, doe de test maar: stel je maar eens kandidaat als bloedgever, en vertel dan bij de intake dat je wekelijks saunaclubs bezoekt…
Als zij dus toch aan nzc doet zijn daar redenen voor. Controleverlies (‘het heetst van de strijd’), daar geloof ik niet in. Hoewel… natuurlijk heeft een dame een spetterend multiple orgasme bij elk van haar tien klanten die dag en verliest zij continu de controle over zichzelf.
Ik zie in de niet-sarcastische modus dus eerder andere redenen. Druggebruik. Bewuste klantenbinding (girlfriend illusion). De druk (van beren, collega’s, club) om je soepel op te stellen. Onverschilligheid (weten dat je toch al ‘iets’ onder de leden hebt). Stuk voor stuk redenen om als beer toch even dieper bij na te denken – liefst voordat je lagere beslissingscentrum het denken overneemt.
Neuken zonder is leuker dan met. Zonder enige twijfel. Maar ja… You can’t always get what you want.
Van mij (uiteraard, who am I) mag iedereen doen wat ie wil. Ik oordeel niet, en veroordeel nog minder. Maar ik heb wel een eigen mening, en die probeer ik dus te funderen op feiten en rationele verklaringen.
Aber jedem das Seine. Die Gedanken sind frei ;-).
seksenfun
10 mei 2011, 20:54
Neuken zonder condoom doen de meeste onder ons niet met voorbedachte rade. Voor de meeste is het dus geen grote onzin maar veel meer.
Iedereen weet dat neuken zonder condoom maar een zeer zeer laag risico inhoudt om het HIV-virus op te lopen. Inderdaad, voor de man ligt dat risico nog veel lager dan voor de vrouw. Je moet voor jezelf uitmaken of je het kleinste risico wil lopen met als het toch prijs is grote gevolgen. Het is een afweging met andere woorden of je bereidt bent om met het lot te leven (als je het lokt getrokken hebt). Vandaag de dag word je 100 jaar na een HIV-besmetting maar je lijdt (toch wel) een zeer gestructureerd leven. Je moet bijvoorbeeld een mix van medicamenten nemen, alle dagen, stipt op hetzelfde uur en vooral nooit één keer vergeten. Je krijgt problemen met je verzekering, meer banale afwezigheden op het werk... (dus moet je het vroeg of laat ook vertellen).
Om terug tot mijn intro te komen en concreter te worden. Ik ben niet op zoek naar NZC (idem alabama)!! Toch heb ik in de vier jaar dat ik al naar de clubs ga al verschillende keren geneukt zonder condoom (echter niet met veel verschillende dames). Het kwam ervan. Ik kan het niet beter zeggen. Het kan er ook van komen. Namelijk:
1) Als je verliefd wordt op een dame in de club (en zij laat je hetzelfde geloven). Is dit nu hetzelfde als een goeie trouwe klant trachten te binden door dit als dame te laten gebeuren. Als je het één keer zonder hebt gedaan (ook al loop je dan als ik weken ongerust rond) vergroot de kans om te hervallen. Een dame waar het fantastisch mee klikt, waar je één keer zonder hebt mee gedaan, waar je na een test niets blijkt te hebben... wordt het eens zo moeilijk om de volgende keer met te neuken. Wees realist en lees dat je het volgende keer weer zonder zal doen. De oplossing (die ik overigens ook heb toegepast) is om definitief niet meer met die dame te kameren en die club niet meer te bezoeken.
2) Je kamert met een dame waarbij de seks in alle opzichten geiler dan geil is, een dame die buiten het neuken zonder condoom geheel geen taboes heeft, als zij dat dan zelf in het heetst van de strijd voorstelt, mits bijbetaling... kan het ook gebeuren. Hier geldt hetzelfde: terugkrabbelen is zeer moeilijk de volgende keer. Ook dit maakte ik mee. Weer ongerust rondgelopen. Weer bij mezelf gezegd om nooit meer zonder condoom te neuken. Deze dame lang kunnen ontglippen. Je kan echter niet uit alle clubs altijd wegblijven en dus viel ik op een keer weer ten prooi van haar. Ik heb tot drie keer toe gezegd dat ik niet zonder wou. Het gebeurde ook met condoom maar er gebeurde ook iets met mijn lul (van al dat nee-gezeg). Mijn lul werd niet meer geil. Orale verwennerij volgde en de dame wees me nog maar eens op het feit dat het zonder condoom altijd erg goed lukte en dat ze clean was (en ook na haar had ik steeds niets na controle). Wat gebeurde? Ja, weer zonder.
3) Weer maar eens een dame waarmee het super klikte en ik steeds een super tijd had. Altijd met condoom. Tot op een keer. Droogneuken terwijl je beide nat en vochtig staat en mekaar er op wijzen dat hij er zo wel heel erg makkelijk kan infloepen. Dat gebeurde dan ook. Meteen gestopt en condoom er rond deze keer.
4) Je gaat met een dame naar de kamer en je merkt aan van alles en nog wat, van vrij in het begin, dat zij niet vies is van neuken zonder condoom. Da's wel lekker, heerlijk gevoel om zo ongeremd te keer te kunnen gaan met een geile meid maar er in zonder condoom zou niet gebeuren (dacht ik). Toch gebeurde het.
De nummer 4) en de laatste keer bij nummer 2) had ik al lang voor mezelf beslist om het nooit meer zonder te doen. Ik heb dat sinds enige tijd weer voor mezelf beslist (er goed over nagedacht, de nadelen goed doorgesproken met mijn dokter...). Nu zal het me niet meer gebeuren. Nu meen ik het.
Nummer 1) nog eens gezien en gewoon met condoom geneukt.
Neuken zonder condoom is zoveel lekkerder? Het neuken zelf maakt nog niet zo'n groot verschil, vind ik. Ik vind dat trouwens ook voor wat betreft PZC of PMC. Het moet gewoon goed gebeuren. Hét grote verschil en voordeel aan neuken zonder condoom is dat er geen onderbrekingsmoment is in het heetst van de strijd. Neuken zonder condoom met een dame van plezier is zelfs eigenlijk minder leuk (tenminste toch als je dan net voor je gaat spuiten je ofwel moet terugtrekken en bijvoorbeeld over haar spuiten of wanneer je dan toch moet onderbreken en alsnog het condoom er rond doet om het te vullen.
Het risico om HIV op te lopen is in feite niet groter of je nu wel of niet klaarkomt in de vagina van de vrouw. Het feit dat je zonder neukt is voldoende. De meeste keren gebeurde bij mij alles dus zonder condoom. Ondermeer dit wil ik ook ten allen tijde vermijden door definitief af te zien van neuken zonder condoom. Denk je maar eens in wat de gevolgen zijn voor jou als de dame zwanger geraakt (ook al zegt ze dat ze de pil neemt). Ik mag er niet aan denken en heb gelukkig steeds met eerlijke dames te maken gekregen.
Neuken zonder condoom. Ieder moet de overweging voor zichzelf maken.
Neuken zonder condoom gebeurt enkel als beide partijen het laten gebeuren! Is neuken zonder condoom een schande, moet je daarvoor in de leeuwenkooi geworpen worden? Kom nu hè. Het is een beslissing die je op het moment samen neemt en waar je bij eventueel negatief gevolg ook later niet moet over klagen maar moet mee leren leven.
Ook hier komt spijt te laat natuurlijk.
Mijn gouden raad is om altijd te neuken met condoom maar met dit stukje wil ik anderen er op wijzen dat neuken zonder condoom een feit kan worden en vooral geen kwestie van onzin is. Bezint, eer ge begint! Maak jezelf ook niets wijs en weet dat als je naar de vele clubs gaat waar alles zonder wordt getollereerd door de clubleiding, de kans uiteraard groter is dat het je overkomt omdat de dames je hierover dan zullen aanspreken. Kijk dus misschien best op voorhand goed uit welke club je uitkiest want hoewel dit onderwerp heel erg delicaat ligt op dit forum, bulkt het hier van (reclame) van clubs waar iedereen -die wat op de hoogte is van de clubs- van weet dat NZC er een (bijna) regelmaat is :wink:.
Picasso 1
10 mei 2011, 21:30
Iedereen weet dat neuken zonder condoom maar een zeer zeer laag risico inhoudt om het HIV-virus op te lopen.
Dat lage risico geldt in Nederland en andere westerse landen. In Oekraïne, Brazilie en verscheidene afrikaanse landen is de kans aanzienlijk groter (in de vele saunaclubs zijn deze nationaliteiten overigens ook goed vertegenwoordigd). De reden dat in westerse landen het risico om met een hiv besmette persoon seks te hebben laag is heeft te maken met de massale voorlichting en het veilig vrijen waardoor relatief weinig mensen besmet worden. Zodra veel mensen onveilig vrijen met wisselende partners dan wordt dit huidige lage risico verleden tijd (zoals bijvoorbeeld in homo kringen of een land zoals bijvoorbeeld Zuid Afrika).
Het risico om hiv te krijgen na onveilige sex met een hiv besmette persoon is volgens onderzoeken 0,3%, oftwel 1/300 ste. Dit percentage neemt sterk toe zodra andere SOA's aanwezig zijn. Indien we dus massaal risico's gaan nemen groeit het aantal hiv besmette personen en dan loop je zelf een veel groter risico ooit sex te hebben met een hiv besmette persoon en als je dan onveilig vrijt dan gok je voor 1/300ste met een dodelijke ziekte. Heb je pech dan gaat het meteen al de eerste keer mis.
Dat lage risico geldt in Nederland en andere westerse landen. In Oekraïne, Brazilie en verscheidene afrikaanse landen is de kans aanzienlijk groter (in de vele saunaclubs zijn deze nationaliteiten overigens ook goed vertegenwoordigd). De reden dat in westerse landen het risico om met een hiv besmette persoon seks te hebben laag is heeft te maken met de massale voorlichting en het veilig vrijen waardoor relatief weinig mensen besmet worden. Zodra veel mensen onveilig vrijen met wisselende partners dan wordt dit huidige lage risico verleden tijd.
Daarop voortbordurend en het overigens helemaal met je eens zijnde. Voorlichting over Safe Sex is minder geworden de laatste paar jaren, dat geldt hier maar nog meer relevanter zeker voor landen waar veel club dames vandaan komen. Vaak is daar van voorlichting dan ook helemaal geen sprake meer.
Bij veel dames is er geen of onvoldoende besef wat de impact van nzc is. Je kunt je ook afvragen in hoeverre bij dames die in een club werken sprake is van een vrije wilsbeschikking cq. bewuste keuzes die ze maken.
Betrouwbare cijfers over verspreiding van SOA en HIV bij Oostblokdames die in een club werken en klaarblijkelijk nzc praktiseren heb ik niet. Sterker nog wil ik ook helemaal niet weten, laat staan dat een discussie hier over opportuun is.
Als je Russische Roulette wilt spelen is het wel opportuun je in kansen te verdiepen. Een Club is geen plaats om dat spel te spelen.
NZC is altijd gevaarlijk of het nu met een vrouw uit een club is uit nederland of een van de vele roemeense babes in de saunaclubs..
een mooi voorbeeld is een neef van mij die 25 jaar geleden het voor de eerste keer deed en hepatites C opliep.
het was met een meisje van zijn school en ze was pas 16 jaar oud...net als hij.
hij is er bijna aan tenonder gegaan en moet tot vandaag nog medicijnen gebruiken en kan nog steeds andere mensen besmetten.
Ik probeer er altijd op te letten dat het condoom er goed om zit maar het is mij vroeger wel vaker overkomen dat de dames er zo opstapten.....
Gelukkig zijn de dames tegenwoordig wijzer geworden...en ik ook.
Costana
11 mei 2011, 18:49
Dat lage risico geldt in Nederland en andere westerse landen. In Oekraïne, Brazilie en verscheidene afrikaanse landen is de kans aanzienlijk groter (in de vele saunaclubs zijn deze nationaliteiten overigens ook goed vertegenwoordigd).
Nationaliteit doet er niet toe, de besmettingskans bij het neuken met een hivbesmet persoon uit Nederland, Roemenie, Brazilië of Timboektoetoe ligt even hoog.
De kans dat je het met een besmet persoon doet ligt wel hoger afhankelijk van land tot land.
Voor het overige ben ik akkoord.
Icebear Two
11 mei 2011, 20:40
Als je Russische Roulette wilt spelen is het wel opportuun je in kansen te verdiepen. Een Club is geen plaats om dat spel te spelen.
Misschien wel goed hier iets over kansberekening te zeggen.
Stel je hebt een kans van 1 op 1000 op besmetting.
Dat houdt in dat je iedere keer een kans hebt van 1 op 1000 dat je iets oploopt.
Het betekent niet dat je na 999 keer schieten iets oploopt.
Het kan ook zijn dat je de eerste keer al pech hebt.
Helaas zijn er voorbeelden van mensen die al tijdens hun eerste contact iets opliepen.
Afgezien van de statistische kans moet je wel een rund zijn om gezien de risico's met
het blanke sabel te gaan strijden.
Flipper
11 mei 2011, 21:06
En er is mij ook nog nooit door een dame voorgesteld om NMC te doen, niet gratis en niet tegen extra betaling. Dus ook dat zal minder vaak voorkomen dan alle reacties suggereren.
NMC = Neuken MET condoom :D NZC is zonder ;)
Badslippers
11 mei 2011, 23:06
Wat vluchten hier weer veel ijsberen weg met feitjes, cijfertjes, weetjes, kansberekeningen en rationalisaties in hun betoog en eindigend met een veilig en geaccepteerd waardeoordeel. Ik gooi het voor een gemak even op een hoop: "NZC = slecht, NZC = fout, moreel verwerpelijk. Het is Russisch roulette, je bent een rund als je dat doet, je bent dom als je het zonder doet." Wat een passieve gemakzucht om je te verschuilen achter wetenswaardigheden en prietpraat. Oké, ik weet het. Ik heb ooit een "Topic" aangemaakt over feiten en cijfers. Je kunt dus zeggen: "BS, kijk naar je eigen cijfer-fetish". Goed! Punt gescoord, 1-0 voor jou. Ik mag liever lezen wat JIJ op de kamer doet of lig je dan ook je kansberekening en staartdelingen te maken. Economen en statistici willen graag geloven dat mensen volgens rationele principes handelen maar de eerste de beste auto- of schoenenverkoper weten dat een koop vaak op irrationele gronden wordt beloten, "Doe mij de rooie maar". Zeg ik trouwens ook weleens in een saunaclub!
Ik zet een bedankje onder SenF zijn betoog. Als ik consequent was had ik dat ook moeten doen onder de berichten van .357Magnum, megaboob, Jansen en misschien nog een paar omdat ze over hun ervaringen schrijven en tegelijkertijd hun goede voornemens op hun zwakheden toetsen (misschien zou ik ook wel als. . .) Een "Thanks" dus voor het delen van hun ervaring. Die percentages en cijfers geloof ik wel. Bovendien kan ik ze opzoeken. jammergenoeg kan ik nog steeds niet stiekem of openlijk meekijken op de kamer. Hoewel, dat laatste kan wel maar zal me veel geld gaan kosten en wie leent zich om voor een glurende BS een dame eens stevig door te neuken? Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de pratijk, naar de zwakheden van de ijsbeer als hij zijn gloeiend hete snikkel naar een nog hetere vulva voelt glijden ("Hij gleed er vanzelf in!!!"). Dat is eigenlijk mijn punt. De belasting tillen, door rood licht rijden, een brood stelen, 200 scheuren om zo snel mogelijk bij je favo club te komen allemaal fout, strafbaar en verboden. Ik weet het. Toch gebeurt het. Waarom? Je vrouw en kinderen stelselmatig besodemieteren door hoeren te neuken, 30 euro betalen om een crackhoer te neuken (mét condoom) op de Vulkanstrasse (zonder kan ook maar dan kost 't meer) of die topman die 1 miljoen opstrijkt (volgens arbeidsovereenkomst) terwijl het bedrijf naar de kloten gaat. Moreel verwerpelijk maar ook dat gebeurt. Ik zoek geen gelijk of gelijkgestemden, ik zoek naar ijsberen die iets soortgelijks hebben meegemaakt als ik. Of die weleens voor de poorten van de hemel hebben gestaan en toch beloten om de rug te rechten en diezelfde uitnodigende poort de rug toe te keren.
trouwens, hoe zit het met de winstkansen van een partijtje "Russisch Roulette"? Laten we de inzet op 1 miljoen zetten!!! Wie waagt?
Leuk geschreven BS, maar je hebt mij nog niet overtuigt NZC te gaan doen maar als het jouw ding wel is ga lekker je gang.
Flipper
12 mei 2011, 09:36
Om gullie alvast even uit de droom te helpen.. de meeste meiden hebben een vriend waar ze het zonder mee doen.. Nzc doen ze dus bijna allemaal mits the feeling is right.. dus die statistieken kun je aan de boom hangen die zeggen alleen maar dat je dom genoeg bent om een rationele verklaring voor het gedrag van een vrouw te zoeken. Ik ken genoeg beren die het zonder doen.. Bijna alle beren hebben het wel eens zonder gedaan.. slechts weinigen zullen dat ooit toegeven.. Iedere club heeft een paar vrouwen die het zonder doen.. net als dat iedere club van een beetje stand een masseur heeft..
Wat is nou jullie punt, het enige wat ik zie is een aantal beren die proberen het risico in te schatten, dat ze lopen om een druiper of erger op te lopen.. Of zichzelf wijs te maken dat hun meissie dat toch zeker niet zou doen..
Onzin.. het zijn allemaal hoeren.. binnen of buiten de club ze naaien je toch.. en dat is nou precies wat wij willen,.. genaaid worden..
Om gullie alvast even uit de droom te helpen.. de meeste meiden hebben een vriend waar ze het zonder mee doen.. Nzc doen ze dus bijna allemaal mits the feeling is right.. dus die statistieken kun je aan de boom hangen die zeggen alleen maar dat je dom genoeg bent om een rationele verklaring voor het gedrag van een vrouw te zoeken. Ik ken genoeg beren die het zonder doen.. Bijna alle beren hebben het wel eens zonder gedaan.. slechts weinigen zullen dat ooit toegeven.. Iedere club heeft een paar vrouwen die het zonder doen.. net als dat iedere club van een beetje stand een masseur heeft..
Wat is nou jullie punt, het enige wat ik zie is een aantal beren die proberen het risico in te schatten, dat ze lopen om een druiper of erger op te lopen.. Of zichzelf wijs te maken dat hun meissie dat toch zeker niet zou doen..
Onzin.. het zijn allemaal hoeren.. binnen of buiten de club ze naaien je toch.. en dat is nou precies wat wij willen,.. genaaid worden..
Heren ijsberen leest dit goed want de kleine FLIPPER heeft de stier weer eens bij de horens gevat en precies verteld wat er gebeurt in iedere club met elke ijsbeer en dvp,zelfs FLIPPER doet 'savonds wanneer hij de tv aanzet geen vuilnis zak om zijn tv en hij is ook een aanhanger van de paus in rome net zoals ik en de rest van de ijsberen die zo schijnheilig zijn op dit forum:Grrr::g023[1]::flatto-bye::k046[1]:
zo is het flipper
Badslippers
12 mei 2011, 17:04
Leuk geschreven BS, maar je hebt mij nog niet overtuigt NZC te gaan doen maar als het jouw ding wel is ga lekker je gang.
Je snapt er dus niks van. Voor de duidelijkheid zal ik dit keer afzien van een lang en smeuïg verhaal.
NZC is NIET mijn ding. Ik propageer NZC NIET maar het is wel iets wat ik heb meegemaakt en dat heb ik op geschreven. "That's it".
seksenfun
12 mei 2011, 18:52
Ik ken genoeg beren die het zonder doen.. Bijna alle beren hebben het wel eens zonder gedaan
Misschien dat dat bijna alle ijsberen iets overdreven is maar toen ik een hele tijd geleden een enquête opgesteld had over wie al eens zonder condoom geneukt had, was het resultaat (anoniem dus) op zijn minst bijzonder te noemen. Ik ben even te lui om de bewuste enquête op te zoeken en te linken (de mods zijn daarvoor) maar ik geloof dat daar uit kwam dat tussen 1/3 en de helft van de beren het al eens zonder had gedaan :wink:.
MichelJ
12 mei 2011, 18:57
Misschien dat dat bijna alle ijsberen iets overdreven is maar toen ik een hele tijd geleden een enquête opgesteld had over wie al eens zonder condoom geneukt had, was het resultaat (anoniem dus) op zijn minst bijzonder te noemen. Ik ben even te lui om de bewuste enquête op te zoeken en te linken (de mods zijn daarvoor) maar ik geloof dat daar uit kwam dat tussen 1/3 en de helft van de beren het al eens zonder had gedaan :wink:.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18498-Neukte-je-al-eens-zonder-condoom
Icebear Two
12 mei 2011, 19:00
Het enige wat ik zonder condoom doe is trekken.
Ik neem aan dat daar geen gevaar in schuilt :huch:
Pissen mag ook zonder :biggrin:
seksenfun
12 mei 2011, 19:18
Natuurlijk heb je kans op HIV op te lopen bij NZC. De kansberekening is waardeloos omdat het een gemiddelde betreft. De kans is groter dan 1/300 als de dame in kwestie in de eerste 6 weken na besmetting zit. De kans is véél kleiner dan 1/300 de periode daarna. De kansberekening wordt nog kleiner als je afweegt. Neem je een meid die pas begint in de club, 18 jaar is en Afrikaanse dan mag je de kansen wat hoger inschatten. Als je het énkel met je vriendinnetje in de club doet, die al jaren in de club werkt en waarvan je weet dat ze niet de helft van de tijd vermoeid is of er slecht uitziet enz, verlaag je weer je risicokansen. Komt het "vanzelf" is er ook allicht minder mis dan wanneer de dame vraagt om er voor bij te betalen. De "bijbetaaldame" zal het met iedereen zonder doen, die betaalt. In het andere geval zal de dame zich beperken tot de heren die trouwe klant zijn en waar ze een bijzondere klik mee heeft.
Alles is ook relatief te noemen. Als je HIV oploopt, moet je leren leven met een gestructureerd leven maar je wordt wel 100 jaar. Als je morgen de club verlaat en een vrachtwagenchauffeur die in slaap gevallen is walst je plat, ben je dood of rij je voor je leven in een rolstoel. Dan kies ik toch voor de medicatie :wink: .
Gondolas9
12 mei 2011, 19:22
Wel eerst je hand wassen.
Flipper
12 mei 2011, 19:47
Beginnen we weer met cijfers... op de 600 (daar zal ik wel zo bijna aan zitten)heb ik er 2 zonder geneukt..beiden vriendinnetjes ook buiten de club..
dus,.. dan zou ik er nog 598x1200=717600 moeten neuken om echt in de risico groep te vallen.. klopt da?.. ik zit nu op 75 per jaar (door een onstuimige eerste 2 jaar maar vooruit!.)
717600/75=9568 jaar... Nou als het zover is ben ik blij dat ik de pijp uit ga!...
dus,.. dan zou ik er nog 598x1200=717600 moeten neuken om echt in de risico groep te vallen.. klopt da?
Nee da klop nie.
volgens mij willen veel beren reken om zichzelf moet in te praten, maar iedereen moet het voor zichzelf afwegen. Maar ook je vrouw thuis kan vreemdgaan en jou besmetten.
Picasso 1
12 mei 2011, 21:40
Maar ook je vrouw thuis kan vreemdgaan en jou besmetten.
Daarom moet je het zelf veilig doen, dan kun je je vrouw betrappen :rofl:
Silvester
13 mei 2011, 08:29
.... Maar ook je vrouw thuis kan vreemdgaan en jou besmetten.
Het vreemdgaan van vrouwen is een facet wat hier nog (niet echt) aan de orde geweest is, maar wel degelijk speelt!
De andere sexe heeft ook haar eigen verborgen wereld, dus ook met de risico's van besmetting.
:smoke:
Daarom moet je het zelf veilig doen, dan kun je je vrouw betrappen :rofl:
dat veilig doen doe ik al heel mijn wandelcarriere, hoewel het best ooit lastig geweest is. Tot nu toe heeft mijn verstand het nog steeds gewonnen.
De rationale die mogelijk nzc rechtvaardigt kan en mag nooit een statistisch argument zijn. Bottom-line heeft het natuurlijk wel degelijk te maken met een bepaald normen en waarden patroon dat je voor je zelf hebt bepaald (maar anderen niet op moet leggen).
Of je daar altijd consequent naar handelt is een tweede. Er zijn al vele redenen hier genoemd waarom je het niet zou moeten doen. Een werkelijk legitieme reden waarom je het wel zou moeten doen kan ik niet vinden.
Dames zullen het nooit vrijwillig aanbieden. Dat gebeurt uit onwetenheid, vanuit een zwakke positie, vanuit de nood cq. dwang geld te moeten verdienen en niet in de laatste plaats de vraag van beren die er bewust naar op zoek zijn.
Ik stel de argumenten bewust maar wat zwart/wit voor voor de helderheid! Dat het voorkomt is een feit. Om te voorkomen dat het van kwaad naar erger gaat zouden beren meer moeten nadenken waar ze mee bezig zijn om te voorkomen dat het van kwaad naar erger gaat.
Over statistiek gesproken. Betrouwbare data ontbreekt en is ook niet relevant. Alsof een beer uit gaat rekenen wat de kans is na 235 bezoeken aan Dames met een verschillend risico profiel wat dan de besmettings kans is??
Wat is de kans dat als je 8 maal met een dobbelsteen gooit je exact 2 maal een 6 gooit? Dat bedoel ik dus, laten we statistiek buiten de discussie houden.
Admin
Oh dan werkt de wet van de grote getallen niet altijd
seksenfun
13 mei 2011, 19:24
Dames zullen het nooit vrijwillig aanbieden. Ik stel bewust zwart/wit.
O.k. dan want de dames waar ik het zonder bij deed, wisten heel goed wat ze aanboden. Ik vraag er niet naar, ik zoek er niet naar, ik stel het ook niet subliem voor. Je kan hooguit stellen dat ze een zeker risico namen om de trouwe klant zéker te behouden. Dat dat hun redenering zou kunnen geweest zijn, wil ik inkomen. Nochtans is dit voor mij absoluut geen punt om wel of niet trouwe klant te blijven.
MichelJ
13 mei 2011, 19:52
Wat is de kans dat als je 8 maal met een dobbelsteen gooit je exact 2 maal een 6 gooit?
0,93% ? De kans dat je van een DVP HIV krijgt schijnt kleiner te zijn :wand: :rolleyes:
0,93% ? De kans dat je van een DVP HIV krijgt schijnt kleiner te zijn :wand: :rolleyes:
1 maal fout en 1 maal n.v.t..
sofaking
13 mei 2011, 20:11
Wat is de kans dat als je 8 maal met een dobbelsteen gooit je exact 2 maal een 6 gooit? Dat bedoel ik dus, laten we statistiek buiten de discussie houden.
Admin
Het gebruik van statistiek is dikwijls irrationeel omdat het zo gemakkelijk te misbruiken is. Voor het opscharrelen van een SOA met PZC of HIV met NZC stelt men dat de kans zodanig klein is dat het hun niet zal overkomen, ook al komen er elke dag HIV gevallen bij. Voor de euromillions stelt men dat kans om te winnen uiterst klein is, maar men waagt toch zijn kans want bijna elke keer is er wel een winnaar. :rolleyes:
Er is 1 statistiek die misschien wel zinvol is. Hoe vaker je naar een prostituée gaat, hoe groter de kans dat er na x tijd iets mis gaat. (Ik meen me te herinneren dat die kans een Poisson distributie volgt, maar zou het terug eens moeten nakijken.) Misschien is het daarom dat ik hier zoveel moet lezen dat "iedereen het wel eens gedaan heeft". Die veralgemening stoort me eigenlijk enorm, maar het zal wel een verschil maken als je 50 keer per jaar op stap gaat tegen dat je 5 keer op stap gaat.
Gondolas9
13 mei 2011, 20:28
Misschien is het daarom dat ik hier zoveel moet lezen dat "iedereen het wel eens gedaan heeft". Die veralgemening stoort me eigenlijk enorm,
Hét sleutelwoord (pun intended) op IJbf is projectie. Anders gezegd: truth is a manifold lie.
Bewust of onbewust, wat beren schrijven is een gekleurde weergave van wat ze achteraf herbeleven in hun herinnering. Daar is niks mis mee, integendeel, uiteindelijk heb je dan twee keer pret voor één prijs.
Een beetje provocerend: ik geloof nooit dat de doorsnee dvp zich zou herkennen in het relaas dat de doorsnee beer post.
Icebear Two
14 mei 2011, 12:50
Er is 1 statistiek die misschien wel zinvol is. Hoe vaker je naar een prostituée gaat, hoe groter de kans dat er na x tijd iets mis gaat. (Ik meen me te herinneren dat die kans een Poisson distributie volgt, maar zou het terug eens moeten nakijken.) Misschien is het daarom dat ik hier zoveel moet lezen dat "iedereen het wel eens gedaan heeft". Die veralgemening stoort me eigenlijk enorm, maar het zal wel een verschil maken als je 50 keer per jaar op stap gaat tegen dat je 5 keer op stap gaat.
Er is niets irrationeels aan statistiek zolang je begrijpt waar het om gaat.
Met jouw bewering dat de kans toeneemt met het aantal bezoeken toon je aan dat je niets van statistiek en kansbrekening begrijpt.
Stel de kans is 1 op duizend. Dan denken veel mensen dat je na 999 keer schieten de hoofdprijs hebt.
Een kans van 1 op duizend wil slechts zeggen dat je bij iedere poging deze kans hebt.
Het komt tragisch genoeg voor dat iemand de eerste keer al raak schiet.
Dit onbegrip mbt kansberekening tref je veelvuldig aan in casino's.
Valt bij roulette twee keer "24" dan zijn er nog steeds mensen die denken dat 24 voorlopig niet meer valt.
De meeste ongelukken worden veroorzaakt door mensen die niet onder invloed van alcohol zijn.
Daaruit volgt dat mensen met een slok op veiliger rijden :eek:
Er is niets irrationeels aan statistiek zolang je begrijpt waar het om gaat.
Stel de kans is 1 op duizend. Dan denken veel mensen dat je na 999 keer schieten de hoofdprijs hebt.
Een kans van 1 op duizend wil slechts zeggen dat je bij iedere poging deze kans hebt.
Nu we het dan toch over statistiek hebben een gelijk maar misschien nog sprekender voorbeeld! De kans op een 6 gooien is met een zuivere dobbelsteen uiteraard 1/6.
Veel mensen zeggen in eerste instantie als antwoord op de vraag wat de kans is dat je na 6 maal gooien minimaal een 6 hebt hebt, dat deze 1 is (100%) dan denken ze even na en weten ze ook dat dit niet correct is.
Overigens als je 1000 maal schiet en de kans is iedere keer 1/1000 dat je wint heb je na 1000 maal ook niet zeker gewonnen maar is de kans wel vrij groot dat je gewonnen hebt! Natuurlijk is de kans bij iedere nieuwe poging steeds weer 1/1000.
De kansen zijn onafhankelijk. Net als met lekke banden. Heb ik gisteren een lekke band gehad, dan blijft de kans dat ik vandaag weer een lekke band krijg even groot.
seksenfun
14 mei 2011, 20:24
Er zijn ook mensen die het HIV-virus niet kunnen krijgen.
En nog iets pas uit de wetenschap. Besneden mannen zouden ook zo goed als zeker geen HIV-virus kunnen oplopen. Wetenschappers willen vandaag nog niet zo ver gaan om besnijdenis hiervoor aan te bevelen maar het zou wat met de voorhuid die daar heel gevoelig zou aan zijn te maken hebben.
sneivel
15 mei 2011, 07:36
Nu we het dan toch over statistiek hebben een gelijk maar misschien nog sprekender voorbeeld! De kans op een 6 gooien is met een zuivere dobbelsteen uiteraard 1/6.
Veel mensen zeggen in eerste instantie als antwoord op de vraag wat de kans is dat je na 6 maal gooien minimaal een 6 hebt hebt, dat deze 1 is (100%) dan denken ze even na en weten ze ook dat dit niet correct is.
Om even iets genuanceerder te zijn, de kans dat je na 6 keer gooien geen 6 hebt is (5/6 * 5/6 * 5/6 * 5/6 * 5/6 * 5/6 )= 0,335 dus 33,5% ; de kans dat je er dus wel een hebt is 66,5%.....
pff en dat op de vroege zondagmorgen.............................:freu:
sneivel
15 mei 2011, 07:54
Overigens als je 1000 maal schiet en de kans is iedere keer 1/1000 dat je wint heb je na 1000 maal ook niet zeker gewonnen maar is de kans wel vrij groot dat je gewonnen hebt! Natuurlijk is de kans bij iedere nieuwe poging steeds weer 1/1000.
Ook hier geldt dat de kans dat je niet wint is per keer 999/1000 ; dat je na 1000 maal niet 1 keer wint is (999/1000 tot de macht 1000) = 0,368 dus ca 37%, de kans dat je dus wel een keer gewonnen hebt is dus ca 63%.......
En nu ga ik weer slapen..................
Gisteravond nog in Villa-frivol geweest in Wallenhorst; gangbang met Natalie, mooi en geil wijf,
ook Betty Blow was er ; een echt pijpwonder, die echt alle mannen tot de laatste druppel leegzoog, ik dacht van mezelf dat het niet meer ging...:smile2: dus toch :smile2: werd alleen continue gefilmd en gefotografeerd
En op de titel van het onderwerp terug te komen, hier kan je dus NZC met sneltest ter plaatse.....
Gisteravond nog in Villa-frivol geweest in Wallenhorst; gangbang met Natalie, mooi en geil wijf,
ook Betty Blow was er ; een echt pijpwonder, die echt alle mannen tot de laatste druppel leegzoog, ik dacht van mezelf dat het niet meer ging...:smile2: dus toch :smile2: werd alleen continue gefilmd en gefotografeerd
En op de titel van het onderwerp terug te komen, hier kan je dus NZC met sneltest ter plaatse.....
Dat zin de betere parties, met de betere dames uit het circuit. Veel beter dan die "afwerk PTs" waar hier veel over geschreven wordt. Maar om nu je leven te wagen op basis van een sneltest (vaak uitgevoerd in een wat rommelig, amateuristisch proces)...........de kans is weer wat kleiner, maar nog steeds niet nihil (let maar eens op of de dames deze test ook doen......en of echt ALLE aanwezigen dit wel gedaan hebben.......)
MichelJ
15 mei 2011, 17:50
http://data.boomerang.nl/c/ckick/image/soas-spaar-ze-allemaal/s600/soas.jpg
mechelen
15 mei 2011, 17:58
En nog iets pas uit de wetenschap. Besneden mannen zouden ook zo goed als zeker geen HIV-virus kunnen oplopen. Wetenschappers willen vandaag nog niet zo ver gaan om besnijdenis hiervoor aan te bevelen maar het zou wat met de voorhuid die daar heel gevoelig zou aan zijn te maken hebben.
Dat is een kwakkel, en ik denk te weten van waar dat komt. Kijk, de meeste moslimmannen zijn besneden. Dus 'word moslim en je krijgt geen aids'. Nonsens natuurlijk.
MichelJ
15 mei 2011, 18:05
Dat is een kwakkel, en ik denk te weten van waar dat komt. Kijk, de meeste moslimmannen zijn besneden. Dus 'word moslim en je krijgt geen aids'. Nonsens natuurlijk.
De kans op HIV-overdracht bij mensen zonder 'velletje' is slechts kleiner, maar nog steeds wel degelijk aanwezig:
Op 26 juli, op de 3de internationale conferentie over hiv pathogenese en behandeling in Rio de Janeiro, werd een Franse studie gepresenteerd naar de relatie tussen besnijdenis en hiv-overdracht. Uit deze studie komt naar voren dat besneden mannen een bijna drie keer kleinere kans hebben om geïnfecteerd te raken met hiv door contacten met seropositieve vrouwen dan onbesneden mannen. Men vermoedt dat immuuncellen in de voorhuid de besmetting vergemakkelijken bij niet besneden mannen. Ook is de voorhuid gevoeliger voor irritatie en beschadiging tijdens seksueel contact. De studie werd gedurende 21 maanden gehouden onder twee groepen jonge mannen (van gemiddeld 17 jaar) in Orange Farm Township, nabij Johannesburg, Zuid-Afrika. In de test groep werden alle mannen besneden, in de controle groep werden de mannen pas na de studie besneden besneden. Na 3, 12 en 21 maanden werd een hiv-test afgenomen. Het is voor het eerst dat randomized controlled trial is gedaan naar de invloed van besnijdenis op de overdracht van hiv. http://www.soaaids-professionals.nl/actueel_bericht/709
Om even iets genuanceerder te zijn, de kans dat je na 6 keer gooien geen 6 hebt is (5/6 * 5/6 * 5/6 * 5/6 * 5/6 * 5/6 )= 0,335 dus 33,5% ; de kans dat je er dus wel een hebt is 66,5%.....
pff en dat op de vroege zondagmorgen.............................:freu:
Klopt als een bus! Om exact te zijn, dus de kans op minimaal 1 maal een zes als je zes maal gooit.
Pfff en dat na de nederlaag van FC Twente!
Paulschen
15 mei 2011, 18:49
Onzin, een neef van mij was besneden maar is inmiddels aan Aids overleden.....
Red Devil
15 mei 2011, 19:09
(plaatje)
Deze bijdrage hoort thuis in de discussie Neuken zonder condoom (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18490-Neuken-zonder-condoom).
MOD: gaarne verplaatsen.
Groeten,
Red Devil :teuflisch:
MichelJ
15 mei 2011, 19:19
Deze bijdrage hoort thuis in de discussie Neuken zonder condoom (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18490-Neuken-zonder-condoom).
Dat doen ze in LL toch?
Maar idd...naar het NZC-topic mag die wel gekopieerd worden.
Besneden mannen maken minder kans op HIV (zie ook voorgaande reacties). Maar dat is altijd nog een kans.
Het klopt wel dat er mensen zijn die niet vatbaar voor HIV lijken te zijn. Dat blijkt naar schatting (!!) circa 10% tot 15% van de blanke bevolking in Noord Europa te zijn. Waarom dat is weet men niet, maar het vermoeden bestaat dat er een soort weerstand is ontstaan door een bepaalde pest-epedimie die vele eeuwen geleden in Noord Europa heeft gewoed.
Om even op de statistiek terug te komen. Het klopt dat als je elke keer berekent hoe groot de kans is dat je met een dobbelsteen 6 gooit dat die kans elke keer even groot is, ook al heb je net daarvoor ook al 6 gegooid. Verander je de definitie in wat de kans is dat je 2x achter elkaar een 6 gooit dan neemt die kans zienderogen af. Om de link met de kans op HIV-besmetting te leggen: voor iedere keer dat je zc een seropositieve vrouw neukt (die kans is trouwens niet zo groot) is de kans dat je niet wordt besmet telkens even groot (of liever gezegd even klein). Ga je echter 10x met die seropotieve vrouw neuken en je berekent vooraf de kans dat je na die 10x niet bent besmet, dan neemt die kans zienderogen af. Wellicht toch een aandachtspunt.
Blijkbaar houdt dit onderwerp ons erg bezig. Ik wil niemand veroordelen en mochten mensen wel willen veroordelen dan zei mijn grootvader op de grote vaart altijd: "Zij die zonder zonden zijn gooie de eerste steen. Ik vermoed dat er dan weinig stenen worden gegooid. Wat ik echter toch wil opmerken is dat wij mannen voor de sex naar de clubs gaan en de vrouwen voor het geld. Wij willen dus graag geloven dat de sex echt is en tot wederzijds genot resulteert (ik zal niet ontkennen dat het niet mogelijk is), terwijl de vrouwen voornamelijk veel geld willen verdienen. Wellicht is nzc daar een mogelijkheid voor. Zowel direct (door er geld voor te vragen) dan wel indirect (klantenbinding, waarbij het heel goed mogelijk is dat andere facetten zoals verliefdheid, genegenheid of zelfs lust meespelen). Wij komen voor sex en wij zoeken dan ook die vrouwen die zo ver mogelijk "all the way" gaan. En zoals bij iedere verslaafde zal wat in eerste instantie zo bijzonder was (zoenen, pzc, FT) gaan vervelen of gewoon worden en zoeken wij een stap die verder kan. De vrouwen weten dat wij voor sex komen en zullen ons paaien met sex om hun doel (geld verdienen) te bereiken. Je kunt het ook andersom bekijken: met geld kunnen wij de vrouwen paaien en de sex krijgen die we willen. Maar dat vinden wij weer te goedkoop klinken.
Wat een beetje grappig is, is dat zodra er een topic begint over verliefdheid dat iedereen over elkaar heen valt om te vertellen dat dat (nagenoeg) onmogelijk is, maar zodra het over nzc gaat dat dan diezelfde mensen ineens vertellen dat die meisjes dat weer wel uit vrije wil doen en er plezier aan beleven.
Ondanks dat ik vind dat je moet oppassen en dat ik vind dat wij als beren een verantwoordelijkheid hebben naar die meisjes toe, die nu eenmaal in een slechtere positie zitten dan wij, begrijp ik ook dat het je kan overkomen. Alleen moet je heel eerlijk zijn en je afvragen of het je echt overkomt of dat je toch onbewust signalen hebt afgegeven (bijvoorbeeld droog neuken!!) die de dame kan opvatten dat je in bent voor nzc. Die dame zal dan ook een risicoberekening maken (die klant is toch getrouwd, dus hij zal het wel nooit met andere meisjes zc doen) en beslissen of ze op deze manier direct of indirect extra geld kan verdienen. Een goede dvp speurt haar klant de hele tijd af waar zijn sexuele behoefes liggen om daar gehoor aan te geven. Wij liggen daar echter naief te vrijen voor genot. De huiskamervraag is wie het schaap en wie de wolf is.........................
sofaking
15 mei 2011, 20:35
Er is wel een gekende mutatie van DNA die de "deur sluit" voor HIV virussen. Ze geraken niet meer, of alleszins minder gemakkelijk, binnen in de T-cellen. (Een soort van witte bloedcellen die instaan voor de afweer tegen ziektekiemen) Deze mutatie komt voornamelijk voor bij Europeanen en men denkt dat dit te wijten is aan één of andere epidemie in het verleden die een massaslachting aangericht heeft en daardoor de genen met die mutatie heeft bevoordeeld. De pestbacil gebruikt bijvoorbeeld dezelfde deur als HIV en de grote sterfte door de zwarte dood leek dan ook de meest waarschijnlijke oorzaak, maar nader onderzoek lijkt uit te wijzen dat dat niet de oorzaak was.
http://www.sciencedaily.com/releases/2004/02/040212083108.htm
Wat er ook van zij, zelfs bij Europeanen komen er dagelijks HIV infecties bij en hopen op immuniteit is dus vastklampen aan strohalmen.
Bovendien muteren ook virussen, en hoe meer je HIV toelaat om te prolifereren, hoe meer kans dat er een mutant komt die ook die historische resistentie omzeilt.
Het menselijk lichaam heeft een ontzagwekkend arsenaal van verdedigingsmechanismen maar staat ook tegenover een verschrikkelijk legioen van vijanden. Het getuigt een beetje van oneerbied tegenvoor zijn eigen lichaam vind ik, om zijn immuniteit bewust niet een handje te helpen als er zo een eenvoudig en schadeloos middel als een rubbertje bestaat.
onzin natuurlijk.. Admin.. :) mja je gelooft me toch niet als ik het je vertel..
Inderdaad onzin.
De mening van Admin is ook niets meer dan een mening ;)
De mening van de Admin staat gelijk aan de absolute waarheid en is boven elke twijfel verheven :tongue:.
Alabama
16 mei 2011, 21:02
Zo goed als zeker is wat anders dan 'per definitie niet'.
Je kan ook condooms gaan kopen in een supermarkt en dan snijdt een gek je hoofd eraf !!
Je bent dan niet overleden aan Aids :gruebel:
Als het je tijd is dan ga je ook met PZC neem je dat risico.
sofaking
16 mei 2011, 23:14
De mening van de Admin staat gelijk aan de absolute waarheid en is boven elke twijfel verheven :tongue:.
Zou hij dan niet beter adplus heten ?
Ik dacht zelf meer aan Adje ;).
Picasso 1
16 mei 2011, 23:24
of Ad fundum :rofl:
Icebear Two
17 mei 2011, 13:05
Mannen die besneden zijn lopen wanneer ze met een zeropositief persoon bloedcontact hebben ook kans op een HIV besmetting.
Er is inderdaad een kleine groep personen die van nature resistent zijn voor het HIV virus.
Zij zullen bij bloedcontact met een zeropositieve partner niet geinfecteerd worden.
neuken zonder condoom is vragen om moeilijk heden dat is net zo als van tevoren je condoom manupaleren zodat het knapt bij de zaadlozing aan gezien er nog steeds beertjes rond lopen in de clubs die de risico's willen nemen denk ik bij me eigen wat als je bij je volgende bezoek tehoren krijgt van het spijt me maar je word over negen maanden vader . hoe ga je dit thuis verklaren bij je vrouw , vriendin of familie . dat de verleiding of zo als het ook wel eens genoemd word in het heest van de strijd het condoom vergeten dar op wil ik alleen maar zeggen heren beren bezint eer ge begint want denk niet dat de meeste dames die in een club werken aan de pil zijn
en als je het bericht tehoren krijgt je word vader dan ben je voorlopig een jaartje of 18 onder de pannen .
op de vraag waarom ik dit allemaal schrijf kan ik me nog niet helemaal over uit laten maar ik spreek niet uit eigen ervaring.
ik kan jullie wel vertellen dat ik op dit verhaal in een heel erg kort tijdsbestek terug zal komen maar ik kan en mag er nu niet meer over zeggen en zoals een heer het zich beaamt kom je de afspraken na die je gemaakt hebt en een geheim is wat dat betreft bij mijn veilig opgeborgen want ik ben net de bank van zwitserland .
http://www.link2trials.nl/genvariant-beschermt-mogelijk-tegen-aids_blog-352.html
'Genvariant beschermt mogelijk tegen aids'
Mensen met hiv krijgen mogelijk minder snel aids als ze beschikken over een specifieke genvariant die betrokken is bij de aanmaak van belangrijke cellen voor het immuunsysteem. Dat beweren Amerikaanse wetenschappers in een nieuwe studie.
Ongeveer 1 op de 200 mensen die hiv oplopen, zijn zogenaamde ‘lange termijn-overlevers' die soms wel tientallen jaren overleven zonder besmet te raken met aids.
Volgens hoofdonderzoekers Arup Chakraborty bestaat er mogelijk een verband tussen het gen HLA-B57 en de resistentie tegen aids die deze mensen lijken te bezitten. "Als je beter reagerende T-cellen hebt, kan je lichaam het virus mogelijk beter controleren", verklaart hij op nieuwssite Physorg.com.
Vaccin
Als het gen daadwerkelijk zorgt voor een betere bescherming tegen aids, kan dat in de toekomst mogelijk leiden tot de ontwikkeling van een vaccin. Toch wordt de theorie nog in twijfel getrokken door andere wetenschappers. Lang niet alle mensen met het gen HLA-B57 zijn namelijks resistent tegen aids.
http://www.scienceguide.nl/201009/resistentie-voor-aids-bij-aap-en-mens.aspx
[In het afweersysteem van chimpansees heeft in een ver verleden een wijziging plaatsgevonden, die zorgt dat zij resistent zijn voor Aids. Wat leren we daarvan voor de mens? Onderzoek van Natasja de Groot (UU) biedt verrassende inzichten.
http://www.broodjeaap.nl/
CLUBSPORT
17 mei 2011, 18:17
een tijd geleden herinner ik me was er een docu op National geografic waarin een byzondere link werd gelegd tussen AIDS en de pest ( de ziekte die zoveel slachtoffers maakte in de middeleeuwen )
na veel onderzoek en graven in het verleden van stambomen bleek er een verband te bestaan tussen overlevenden van de pest en immumiteit voor het aidsvirus van hun nazaten tegenwoordig .
na dat onderzoek bleek er een klein dorp te zijn ergens in engeland geloof ik waar alle nazaten van overlevenden van die pestepidemie ook immuum zijn voor het aidsvirus .
beide virussen bleken na onderzoek veel overeenkomsten te hebben .
sofaking
17 mei 2011, 20:43
een tijd geleden herinner ik me was er een docu op National geografic waarin een byzondere link werd gelegd tussen AIDS en de pest ( de ziekte die zoveel slachtoffers maakte in de middeleeuwen ) na veel onderzoek en graven in het verleden van stambomen bleek er een verband te bestaan tussen overlevenden van de pest en immumiteit voor het aidsvirus van hun nazaten tegenwoordig . na dat onderzoek bleek er een klein dorp te zijn ergens in engeland geloof ik waar alle nazaten van overlevenden van die pestepidemie ook immuum zijn voor het aidsvirus . beide virussen bleken na onderzoek veel overeenkomsten te hebben .
Ook info hierover in de link in boodschap 196 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18490-Neuken-zonder-condoom&p=215521#post215521)
Yersinia Pestis, de pestbacil dus, is geen virus maar een bacterie en dus helemaal niet verwant met HIV. Het kan wel vermenigvuldigen binnenin witte bloedcellen en dus net als HIV de immuniteit afbreken.
De mutatie die mensen beschermt tegen HIV maakt dat bepaalde eiwitten in de celwand van de bloedcel ontbreken en het is via die eiwitten dat het virus binnendringt. Men heeft die mutatie op muizen toegepast en ze blootgesteld aan pest, maar het bleek dat ze niet meer resistent waren dan gewone muizen. Vandaar is er twijfel of die mutatie komt van overlevers van de pest of van een andere epidemie die in Europa heeft gewoed.
nog even en we krijgen ook nog de gekke koeie ziekte van sauna club bezoeken
Dat is heel goed mogelijk want rundercollageen wordt gebruikt in anti-rimpelcrème en vroeger trouwens ook spul dat uit runderzenuwen getrokken werd. Dat laatste is gestopt juist omwille van BSE. Dus met wat pech : een kusje en hopla, gekke koeienziekte !
Ik heb al gekke berenziekte en hoef me daar dus allemaal niets meer van aan te trekken. :angst:
Eén punt in mindering voor dit weer bol van de procenten staande, bericht (geheel in de gedachte van Minime)! Allemaal struisvogelpolitiek dat gegoochel met cijfertjes, kansberekening, statistiek en de al of niet besneden eikel. Alsof je daar mee bezig bent tijdens het neuken. Blijkbaar een heleboel ijsberen, als ik al die hogere wiskunde lees. Wie gooit er met de dobbelsteen op de kamer, beoefent hogere statistiek en berekent zijn kansen en wie heeft weleens zonder geneukt? We zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Om je heel eerlijk te zeggen doe ik dat. Ik kies een dame en ga naar de kamer, spreid vervolgens haar benen en gooi met een dobbelsteen. Als ik "6" gooi laat ik het mij toevallig overkomen dat ik haar zonder condoom neuk. Ik redeneer daarbij dat de kans verwaarloosbaar klein (afgerond tot "0" zeg maar) is als een hoerenloper voor het neuken een dobbelsteen gooit en na het gooien van een "6" ook nog eens wordt besmet met HIV. Daar kan geen condoom tegenop. ;)
Icebear Two
17 mei 2011, 21:55
Ik ben voorstander van de Belgische methode:
Belgen neuken met een condoom met gaatjes.
Ze willen wel kinderen maar geen aids.
Icebear Two
18 mei 2011, 12:34
Nee, ik knip gewoon het puntje eraf.
Dat scheelt een hoop geklungel met die naald. :rolleyes:
http://www.n-tv.de/wissen/Molekulare-Barriere-blockiert-HIV-article3351251.html
Molekulare Barriere blockiert HIV
Ein genetischer "Stummschalter" stoppt Aids bei Versuchsmäusen. Das Prinzip bietet nach Ansicht seiner Entwickler einen vielversprechenden neuen Ansatz für ein schützendes Vaginal-Gel für Menschen, ein sogenanntes Mikrobizid.
Zum Schutz von Frauen vor der Infektion mit dem Aidserreger HIV suchen Forscher seit Jahren – und bislang weitgehend erfolglos – nach einem Weg, den Erreger in einem Gel abzufangen, das Frauen unbemerkt vor dem Sex als "chemisches Kondom" benutzen können. Das Forscherteam um Judy Lieberman vom Kinderkrankenhaus Boston variierte diesen Ansatz: Die Forscher stellten maßgeschneiderte Moleküle her, die nicht nur zwei Gene des Aidsvirus stummschalten, sondern auch eine Andockstelle in den attackierten Immunzellen deaktivieren, ohne die der Aidserreger nicht eindringen kann. Das Besondere daran: Die Gen-Stummschalter lassen sich mit einem Gel auftragen und wirken wochenlang.
http://youtu.be/3f8-qZ5p9lY
http://youtu.be/wCREDohKKPc
Geen woorden verders !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen woorden verders !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joepie je hebt je hersens al genoeg gekraakt door 2 maal een link te plaatsen en ook nog een bericht erbij. Tis zo wel ff genoeg hoor, ook weer niet overdrijven he :biggrin:.
Ja jonge kost energie dit maar ik red het wel big30.
Ja jonge kost energie dit maar ik red het wel big30.
Sterkte ermee joepie, echt doe het niet te gek! Ga ook niet op die 300 berichten jagen. Je Brrrrrrrrrrp onderscheiding heb je al verdiend en je teller kan ik ook zowel aanpassen hoor. Echt neem ff rust man :tongue:.
nico498
29 mei 2011, 23:20
Ik weet nu niet hoe beginnen.
Heb een tijdje geleden ( 4 maanden om juist te zijn ) ook sex gehad in GT zonder condoom. Het begon zoals altijd en van het een kwam het ander.
Was het bewust of niet, zowel van mijn kant als van de dvp, dat laat ik tussenbeide.
Waarom vertel ik het nu zou je je afvragen. De incubatietijd van een eventuele hiv besmetting bedraagt volgens mijn huisarts 3 maanden.
Bovendien heb ik mijn huisarts verteld hoe het aantoe gaat in de saunaclubs in Duitsland ( pijpen zonder condoom, kussen, beffen, en dit zonder bescherming ) en hij viel bijna van zijn stoel. Hij heeft mij aangeraden daar weg te blijven.
Heb verleden week wel alle resultaten gehad van mijn bloedonderzoek en alles was ok ( negatief ).
Ben gedurende deze 4 maanden nergens heen geweest. Geen sexuele betrekkingen gehad met mijn vrouwtje thuis. Uit angst. Wie weet, ik moest maar iets hebben opgelopen en dan anderen ziek maken. Neen dat kon niet.
Wat heb ik, de altijd zo nuchtere kerel, toch angst gehad.
Ik begon mij gedurende deze 4 maanden het een en ander af te vragen? Ik was of ben geen vaste klant van een bepaalde dvp. Waarom zonder met mij, of ik met haar ?
Als deze dvp 's het met mij doen dan doen ze het zeker ook met anderen, meerderen.
Hoe veilig is dit sauneclubwereldje wel ?
Lopen er geen ijsberen, dvp's rond die iets op hun lijf hebben?
Ik moet wel zeggen wat een verplichte afwezigheid, dewelke ik mezelf heb opgelegd, mij goed heeft gedaan.
Heb, met mijn hoog libidogehalte, verdomd sex gemist, ook thuis. Maar ja, wie zijn kont verbrand moet maar op de blaren zitten.
Al bij al goed afgelopen, en ik denk eerlijkheidshalve dat het nog een tijdje zal duren voor ik mij weer ga begeven tot saunaclubbezoeken.
Greetz
Als deze dvp 's het met mij doen dan doen ze het zeker ook met anderen, meerderen.
Greetz
In de eerste plaats natuurlijk goed nieuws dat je niets hebt opgelopen!
- Yep ga er maar vanuit dat als een Dame met jou deze service verleent dat ze het ook met andere beren doet (maar te zwijgen wat ze thuis doet ... .)
- Er zijn inderdaad wel wat beren die een SOA hebben opgelopen. Dat ligt gevoelig en is gelet op het aantal beren die naar D gaan en het aantal sexuele contacten en de manier waarop deze gebezigd worden ook niet zo vreemd.
- Het siert je overigens, in de eerste plaats dat je hier eerlijk en open vertelt over wat er is gebeurd maar ook de acties die je hebt genomen na het gebeurde.
- Kan ook geen kwaad soms even na te denken waar we mee bezig zijn en wat de eventuele gevolgen zijn ... .
- Je moet zelf uiteraard maar beslissen of je vindt dat je nog steeds blaren op je kont hebt :biggrin: of dat je vindt dat deze genezen zijn ... .
Big30
Heb een tijdje geleden ( 4 maanden om juist te zijn ) ook sex gehad in GT zonder condoom.
Bovendien heb ik mijn huisarts verteld hoe het aantoe gaat in de saunaclubs in Duitsland ( pijpen zonder condoom, kussen, beffen, en dit zonder bescherming ) en hij viel bijna van zijn stoel. Hij heeft mij aangeraden daar weg te blijven.
Greetz
- Dat je huisarts je aanraad om daar weg te blijven is logisch : het zou vervelend zijn als jij hem daar tegen zou komen. :eek:
- ijsberen en DVP iets op hun lijf ? jazeker vooral in GT het is net een Tatoo shop ze zitten vol van die plakplaatjes. :freu:
Neuken zonder condoom wat maakt het uit als je wist hoeveel DVP eerst met hun schaamlippen op je penis zitten te rijden en een bef sessie van jou terwijl ze je een PZC geeft, na je voorganger nog even alles geslikt heeft. :confused:
Het is hetzelfde als met 120 km door de stad heen jagen en hopen dat ze niet gezien hebben dat je de veiligheidsriem niet om hebt :tongue:
daarna je afvragen of je niet geknipt bent voor snelheid :eek:
Het blijft dus altijd een gok je kan van alles oplopen ook bij NMC wat vele onder ons al mee hebben gemaakt.:smoke:
Zelfs komkommer eten in Noord Duitsland kan dodelijk zijn. :gruebel:
Picasso 1
30 mei 2011, 00:27
Ik begrijp dat 10-15 procent van de mensen in west europa imuun is voor HIV/Aids. Schijnt te maken te hebben met lichamelijke weerstand die voorouders hebben opgebouwd tegen de pest en in de genen hebben doorgegeven. Is er een proef die kan aantonen dat je imuun bent? Dan kan ik misschien lekker zonder condoom gaan neuken :tongue:
Ik begrijp dat 10-15 procent van de mensen in west europa imuun is voor HIV/Aids. Schijnt te maken te hebben met lichamelijke weerstand die voorouders hebben opgebouwd tegen de pest en in de genen hebben doorgegeven. Is er een proef die kan aantonen dat je imuun bent? Dan kan ik misschien lekker zonder condoom gaan neuken :tongue:
Jij hebt spaanse genen. Ik, daarentegen, heb Noormannenbloed door mijn lijf stromen.
sofaking
30 mei 2011, 06:57
Ja dat kan getest worden door je bloot te stellen aan de pestbacil. Als je aan builenpest sterft moet je oppassen voor HIV.
Icebear Two
30 mei 2011, 10:59
Ben gedurende deze 4 maanden nergens heen geweest. Geen sexuele betrekkingen gehad met mijn vrouwtje thuis. Uit angst. Wie weet, ik moest maar iets hebben opgelopen en dan anderen ziek maken. Neen dat kon niet.
Ben benieuwd hoe je dat thuis hebt uitgelegd.
Wanneer je beschikt over een gezonde libido is vier maanden geen actie toch wel opvallend.
Koop voor je huisarts een betere stoel, die man is niets gewend :smile2:
nico498
30 mei 2011, 18:54
Neen, ik heb een reden ........mijn vouw is immers zwanger.
Collega ijsberen, waarom niet op een normale manier reageren als er iemand iets serieus vertelt.
Ik heb wel de indruk dat het altijd "dezelfdezijn die de leukste zijn thuis.
Big30, bedankt voor uw reactie. Ben dat ook gewoon van u.
Jansen, probeer eens zonder dt-fouten te schrijven.
phoenix
30 mei 2011, 20:22
hmm, tja ik ben er zo een die ook duizenden angsten heeft gehad en wel meer dan 15 keer zich heeft laten testen...afijn als het rubbertje kapot sprong was dat ook noodzakelijk. toch is het schromelijk overdreven om van een huisarts te horen dat je daar moet wegblijven. Ik heb in al die jaren nog nooit, echt nog nooit iemand ontmoet in de betaalde sector die mijn piemel zonder condoom erin wilde duwen.....nu neuk ik ook zelden een half jaar met dezelfde....dat scheelt denk ik, sommige mensen denken te weten hoe hij of zij neukt nadat hij of zij met jou van bil is ge weest, zo een fijne man of zo een fijne vrouw, das ene nette hoer of ene nette hoerenloper die neukt alleen met mij zonder..... Ik wil niet weer naar die discussie van percentages...maar iemand van de ggd zei mij ooit, je moet heeel erggg je best doen om hiv te krijgen....ik kan je zeggen ik deed niet mijn best en kreeg door pijpen zonder en vooral aftrekken een chlamidia gonnoroe infectie. Twee jaar na dato heb ik al twee maal een bijbalontsteking gehad.......en wat is het geval...........geen enkele soa...louter negatieve tests( klopt ook want statistisch is je kans op een soa door pijpen zonder condoom gewoon erg klein)....wellicht zijn mijn ballen na die soa gevoeliger voor infectie geworden........dat is geen pretje...., maar ik kan ermee leven....hiv is erger............maar je kunt rustig naar een saunaclub toe , alleen neuken met is toch wel handig .....je hebt zo een infectie te pakken als je weerstand wat minder is....het beste kun je denk ik niet gaan als je het stiekem doet......maar ja dat is puur mijn visie op sex....als ik een partner heb dan weet zij dat ik met andere vrouwen neuk, en anders niet....denk je er anders over..........kies voor een dame die met een condoom werkt.......simpeler kan het eigenlijk niet.....en ook !in het heetst vd strijd, blijkbaar ben ik een coole kikker, ik vond het al erg genoeg om een chlamidia/gonnoroe te hebben opgelopen..............terwijl ik met condoom neukte!
Vroeger waren er ook geen condooms, geen forums, geen aids, geen saunaclubs maar wel heftige sex dus laten we gewoon weer naar de basis gaan en weer
lekker neuken zonder condooms en Komkomers gebruiken uit Spanje en geen batterij verslindende Vibrators. :biggrin:
Badslippers
31 mei 2011, 00:50
Voor wat het waard is!
Na mijn ervaringen over "NZC" hier te hebben verwoord zal ik óók eens de koele cijfers brengen. Gaat over 2009. Opvallend: Je hebt meer kans dat je vermoord wordt dan dat je het loodje legt aan "AIDS".
Als Psycho-Bull kijk ik ook even naar de doodsoorzaken bij de psychische stoornissen. Dat scoort toch zo'n 7000 maal. Zelfmoord zo'n 1500 keer.
Jammergenoeg staat "NZC" er (nog) niet bij. Of moet ik misschien zeggen: "Maar goed ook dat het er niet bij staat".
De volgende keer zal ik weer eens een opwekkender lijstje presenteren.
http://badslippers.ba.funpic.de/afbeeldingen/doodsoorzaken_2009.png
MichelJ
31 mei 2011, 06:32
[SIZE="3"]Opvallend: Je hebt meer kans dat je vermoord wordt dan dat je het loodje legt aan "AIDS".
Dat hangt maar net van je situatie af. Als je 12x per dag NZC doet met een DVP en verder de deur nooit uitgaat en tralies voor het raam thuis hebt is de kans dat je aan AIDS overlijdt veel, veel hoger dan dat je vermoord zult worden. :rolleyes:
Anderzijds als je 23 jaar getrouwd bent en geen sex meer hebt dan zal de kans inderdaad groter zijn dat je vermoord wordt dan dat je aan AIDS ten onder gaat.
Ach ja...zoals al vaker gezegd; de kans op HIV is vrij klein, maar krijg je het dan heb je gelijk de hoofdprijs. Op zich geen probleem voor die persoon (heeft tenslotte zelf het risico genomen), maar je kunt wel 'onschuldige' meisjes besmetten en uiteindelijk ook ijsbeervriendjes :frown:.
sofaking
31 mei 2011, 12:20
Men kan zich daarbij wel de vraag stellen of de kans om HIV op te pikken zo klein is, juist omdat een kritische massa van de mensen kennis van zaken heeft en de nodige voorzorgen neemt. Als iedereen hier bij ons zou rondneuken zonder enige kennis van HIV/Aids zoals in Afrika, lijkt het me logisch dat we al snel ook in Afrikaanse toestanden terecht zouden komen, en de statistiek er heel anders uit zou zien.
HIV transmissie door bloetransfusie, onsteriel hospitaalgerei enz... is hier bij ons nu zo goed als onbestaande, al heeft het wel een tijdje geduurd voor het zover was. Er is een zeer strenge screening nu die iedereen als "gegeven" en normaal beschouwt. Sauna club gangers zijn trouwens risicogroepen voor bloed donors. Ik denk niet dat ons bloed aanvaard zou worden moest men goed weten wat wij allemaal uitsteken. (Ben zelf geen donor, dus ik ken de screening procedure niet zo goed.)
Als niemand ooit meer door een rood licht rijdt, zal de statistiek tonen dat er elk jaar 0 doden vallen bij een rood-licht ongeval. Conclusie : we kunnen vanaf nu in volle vaart door't rood knallen want er overkomt ons toch nooit iets. :gruebel:
Ziet u de fout in de redenering ?
Je maakt denk ik een heel goed punt. Juist door voorlichting en preventie (=nmc, betere checks zoals jij ze noemt) is het besmettings gevaar afgenomen. Je moet dus concluderen dat deze maatregelen hebben geholpen. Afrikaanse toestanden zijn ongewenst en deze kunnen met wat discipline ook worden voorkomen.
Admin
Horny_one
31 mei 2011, 20:34
Vroeger waren er ook geen condooms, geen forums, geen aids, geen saunaclubs maar wel heftige sex dus laten we gewoon weer naar de basis gaan en weer
lekker neuken zonder condooms en Komkomers gebruiken uit Spanje en geen batterij verslindende Vibrators. :biggrin:
Nu weet ik niet of komkommers uit Spanje wel zo veilig zijn....
Picasso 1
31 mei 2011, 20:51
Ik vind dat dit forum consequent moet zijn en een opstelling nemen tegen het eten van komkommers :baby2:
MichelJ
31 mei 2011, 20:52
Ik vind dat dit forum consequent moet zijn en een opstelling nemen tegen het eten van komkommers :baby2:
Geen enquete?
Red Devil
31 mei 2011, 21:39
je mag ze nu alleen eten zonder de schil en niet meer als dildo gebruiken en het gevaar is weg
Met een condoom erom is ook veilig. :biggrin:
Groeten,
:teuflisch:
Icebear Two
1 juni 2011, 12:00
Als niemand ooit meer door een rood licht rijdt, zal de statistiek tonen dat er elk jaar 0 doden vallen bij een rood-licht ongeval. Conclusie : we kunnen vanaf nu in volle vaart door't rood knallen want er overkomt ons toch nooit iets. :gruebel:
Nee hoor helemaal correct.
Er worden meer ongevallen veroorzaakt door bestuurders die geen alcohol gedronken hebben.
Daaruit volgt dat bestuurders die een slok ophebben veiliger rijden, zo iets?
Dalton
9 juni 2011, 10:56
Topic opgeschoond.
Met of zonder condoom BIG?
Met of zonder condoom BIG?
Met bezem en handschoenen ;)
MiniME
31 juli 2011, 09:55
He, waar is die posting van Bredero nu gebleven? En de link naar de website natuurlijk waar we die "Spermagören" kunnen ontmoeten................. :biggrin:
He, waar is die posting van Bredero nu gebleven? En de link naar de website natuurlijk waar we die "Spermagören" kunnen ontmoeten................. :biggrin:
In overleg met Bredero posting weggehaald juist om te voorkomen er vragen zouden komen of gezocht zou worden waar deze "service" aangeboden wordt!
MiniME
1 augustus 2011, 08:22
In overleg met Bredero posting weggehaald juist om te voorkomen er vragen zouden komen of gezocht zou worden waar deze "service" aangeboden wordt!
Dat vermoedde ik al, maar dan bereik je dus het tegenovergestelde door het weg te halen terwijl al vele beertjes de "update" in hun email box hebben gehad............
Betekent dit nu dat de forum leiding zich gaat mengen in wat wel/geen acceptabele aanbieding is door bepaalde dames/clubs? Dan kan alles rondom La Luna ook weg lijkt me :cool:
En wat is dan het criterium dat de forumleiding ingrijpt?
Let op: ben zelf helemaal niet van de AO service, maar wel van openheid en ieder ijsbeer kan zelf de afweging maken of ie de bijbehorende risico's wil nemen of niet (dit doortrekkend kun je nl ook alle clubs/meiden die PZC aanbieden censureren, want o jee, stel dat daar een hoop ijsberen op afkomen......levensgevaarlijk! :cool:)
Goed, ben in ieder geval blij dat het in overleg met Bredero gegaan is, anders was het nog gekker geweest. Zal dan ook maar geen "repost" doen :biggrin:
kinky Jan
1 augustus 2011, 08:52
Dat vermoedde ik al, maar dan bereik je dus het tegenovergestelde door het weg te halen terwijl al vele beertjes de "update" in hun email box hebben gehad............
Betekent dit nu dat de forum leiding zich gaat mengen in wat wel/geen acceptabele aanbieding is door bepaalde dames/clubs? Dan kan alles rondom La Luna ook weg lijkt me :cool:
En wat is dan het criterium dat de forumleiding ingrijpt?
Let op: ben zelf helemaal niet van de AO service, maar wel van openheid en ieder ijsbeer kan zelf de afweging maken of ie de bijbehorende risico's wil nemen of niet (dit doortrekkend kun je nl ook alle clubs/meiden die PZC aanbieden censureren, want o jee, stel dat daar een hoop ijsberen op afkomen......levensgevaarlijk! :cool:)
Goed, ben in ieder geval blij dat het in overleg met Bredero gegaan is, anders was het nog gekker geweest. Zal dan ook maar geen "repost" doen :biggrin:
Pijpen zonder daar kun je inderdaad ook erg ziek van worden, een goede vriend van me heeft een druiper gehad en als ik zie dat je zoveel pijn kan hebben van zo,n SOA en ik dacht oh een druiper valt wel mee (niet dus) ik ben in ieder geval goed gewaarschuwd, ik doe voortaan alles veilig want zo,n SOA is geen pretje alleen doe ik nog aan zoenen.
Het is wel een stuk lekkerder neuken en pijpen zonder maar het is me het risico niet waard maar dat moet ieder voor zich zelf weten.
Big30
1 augustus 2011, 12:01
Voor de duidelijkheid als Forum hebben we inderdaad een mening over AO dat mag duidelijk zijn. Tegelijk kunnen we onze ogen voor de realiteit niet sluiten. Er zijn clubs die er openlijk mee adverteren zoals inderdaad Laluna. Daar kan men ook over berichten is nu eenmaal een feit los van onze mening daarover. We gaan hier inderdaad veel minder ver in dan sommige Duitse Fora.
In dit geval hebben we hier een bericht van Bredero weggehaald, ook op zijn verzoek wat een copy was van een reclame mail van een ander Forum over inderdaad een AO club cq. Party. Hij plaatste het met als Titel "wat ik nu toch in mijn mail box vond".
Maar het resultaat (niet bedoeld) zou zijn hier actief reclame te maken voor AO en daar werken we dus niet aan mee. As simple as that.
Noem het censuur, hypocriet of moraalridder zijn het zij zo! Het argument van openheid is juist de reden dat we berichten van Laluna niet weghalen, dat heeft weinig zin en inderdaad beter als je daar man en paard gewoon noemt.
Dus AO ja is een feit maar daar actief reclame voor maken gaat een stap te ver, maar dat het voorkomt zelfs in "normale saunaclubs" kan niet ontkend worden. Dat sommige dames ook in normale clubs soms deze dienst aanbieden zal wel waar zijn maar ook daar berichten we niet over omdat het niet te controleren valt en er een aantrekkende werking vanuit kan gaan.
Big30
MiniME
1 augustus 2011, 21:40
Dank voor de toelichting en de grens is dus "reclame" (en sponsoring) van AO begrijp ik.
Ben benieuwd of er iemand nu nog een recensie van bedoelde event hier durft te plaatsen :cool:
Bredero
1 augustus 2011, 23:47
Het is niet alleen in overleg met mij weggehaald, ik was zelf vragende partij om de posting te verwijderen!
Toen ik de mail poste ging ik er van uit dat het niet mogelijk zou zijn om te achterhalen waar de dames in kwestie actief zijn. Enig googlen leerde dat het een fluitje van een cent was om daar achter te komen. Toen ik me dat realiseerde leek het me verstandig om de post weg te laten halen omdat ik er op geen enkele manier wil voor verantwoordelijk zijn dat een dame zoiets moet meemaken laat staan dat ze door mijn posting nog extra klanten aantrekt. Heeft niets met hypocrisie van de forumleiding te maken maar wel met een minimum aan ethisch besef bij mezelf.
Ik wou die info met iedereen van het forum delen om aan te tonen wat er allemaal op de markt verkrijgbaar is en vooral aantonen hoe daar ook aktief en bovendien totaal respektloos tov de dames mee geadverteerd wordt maar ik wil niet op mijn geweten hebben dat dames (gedwongen?) dergelijke service gaan leveren en zeker niet dat ze door mijn tussenkomst extra bezoekers krijgen voor deze service.
MiniME
2 augustus 2011, 17:11
Ook jij dank voor de toelichting Bredero. Je was blijkbaar geschokt door hetgeen aangeboden wordt, kan je helaas vertellen dat er in Duitsland tientallen(!) van dergelijke AO festijnen per week plaatsvinden!
Meestal aangekondigd met dergelijke "lompe" omschrijvingen, maar mogelijk is dat typisch Duits, want de meeste van die dames doen nu juist wel "vrijwillig" mee met dit soort parties. In de ons zo geroemde FKK en saunaclubs zitten over het algemeen minder "vrijwillige" dames dan bij dit soort parties, daarom zijn deze laatste ook zo populair, omdat het vaak om vrouwen gaat die "naturgeil" zijn (als je dat niet bent haal je je het ook niet in je hoofd om hieraan mee te doen lijkt me).
Kijkend naar de al vaker genoemde club in Moers zal het aantal "vrijwillig" klein zijn vrees ik, bij de party/club die nu die mailing deed weet ik het niet.
Zoals gezegd kom je in de alom bekende fkk/saunaclubs regelmatig "niet vrijwillige" meisjes tegen, en het getuigt dan inderdaad niet van respect als er vervolgens uitgebreid over "de plinten van de muur ketsen" wordt geschreven en er hierdoor weer een volgende lading ijsberen op dit slachtoffer af gaan komen!
Goed dat we er in ieder geval over kunnen discussiëren hier, en zolang je met respect schrijft, hoef je je ethisch niet bezwaard te voelen lijkt me.
* "vrijwillig" staat tussen "" omdat dit een rekbaar begrip is, alle dames, ook die op genoemde parties, doen het voor het geld, en dat geld hebben ze al dan niet dringend nodig om schulden af te lossen, etc Op die manier zou je alles als "niet vrijwillig" kunnen bestempelen, maar dan geldt dat ook voor veel mensen in een "gewone" baan die alleen maar werken voor het geld; bij "niet vrijwillig" ga ik uit van een dwingende "achterban" (vriend, pooier, etc) die een dame iets laat doen wat ze feitelijk niet wil, maar hiertoe dus gedwongen wordt wel te doen (zie andere thread over deze hele discussie)
Admin
2 augustus 2011, 17:48
1674
Dolfie
4 augustus 2011, 20:00
Tijdens wat google werk naar clubs,party's enz... kwam ik uit op volgende site : http://www.gb-bukkake.com/
Wat me heel erg verbaast is dat ze A.O/SAFE aanprijzen en je enkel kan meedoen met HIV test max. 2 weken oud of je kan je ter plaatse laten testen:eek:
Hoe kan dit nu in hemelsnaam SAFE zijn aangezien pas na 3 maanden je een test kan laten doen.
Ik begrijp die organisatoren niet:mad_6:
Grtz,Dolfie
bad pritt
4 augustus 2011, 20:35
@Dolfie: Een test is beter dan geen test en er is niks anders.
Maar veel zekerheid geeft de test idd ook niet, je filtert de langer dan 3 maanden hiv positieven eruit thats it.