Volledige versie bekijken : Neuken (pijpen) zonder condoom
rmjhexe
11 februari 2015, 11:00
Het zijn inderdaad vaak niet per definitie de lelijke uitgezakte kadavers die in zijn voor AO (die categorie dames ontwijk ik in de P6 gewoonlijk, kan ik er prive al zat gratis van afvullen), maar meestal juist de prachtige jonge meiden die ook met condoom voldoende aanloop hebben. Ik vraag maar niet hoe het kan, maar geniet er simpelweg van. :luvlove:
Heerlijk zonder libido dodend geklets over condooms een prachtige jonge vrouw nemen, wat is er mooier naast bier en goed eten. Pietjepik heeft bijvoorbeeld op wonderbaarlijke wijze een heerlijke 20 jarige ex-dvp in zijn leven gekregen en hij vulde haar afgelopen zondag gewoon AO af op zijn eigen sofa! :freu:
Goedemorgenallemaal
3 maart 2015, 08:02
Moet helaas bekennen dat het me in de afgelopen maanden toch overkomen is. Ik kan wel zeggen onbewust een ongelukje maar om de een af andere reden kan ik zaken redelijk goed achteraf analyseren (geen woordspeling, de achterkant is gelaten voor wat ie is), zeg maar evalueren en dan moet ik met schaamrood op de wangen bekennen dat ik het eigenlijk wel aan zag komen dat het kon gebeuren maar het in de hitte van het moment op zijn beloop heb gelaten.
Maar oed, DAT avontuur s goed afgelopen (jaja, laten checken). Helaas sindsdien alleen nog safe gedaan. Als ik het me goed herinner zelfs niet PZC meegemaakt en nu, nu heb ik van die dingen die "wel als SOA gezien worden omdat ze zeer overdraagbaar zijn bij sexuele handelingen maar in principe ook overgedragen kunnen worden door bv het verschonen van luiers". Nou heb ik dat laatste nog veel langer niet gedaan..
joepie
3 maart 2015, 10:12
Gebeurt meer als je denkt en ik kan het weten ��bij sommige dvps word het standaard.
Goedemorgenallemaal
3 maart 2015, 10:43
Gebeurt meer als je denkt en ik kan het weten ��bij sommige dvps word het standaard.
Er wordt ook meer en meer mee geadverteerd.
Toch is het mij maar 1 keer overkomen dat een zogenaamde "safe"dame vroeg of ik niet liever zonder wilde. Als ik de verhalen zou mogen geloven vraag zo onderhand de helft meteen of je niet liever AO wilt en zo erg is het gelukkig nog niet.
Overigens zijn er ook gevallen dat er dames zijn waarbij de geruchten gaan dat ze ook wel PZC en AO zouden doen, terwijl dit niet zo is. Nu zal de mededeling "ik doe alles safe" niet meteen een garantie zijn dat het zo'n dame is maar ik heb twee keer meegemaakt dat een dame hevig ontzet was omdat ze net een klant had die boos was weg gegaan omdat hij , in tegenstelling tot wat er in de geruchtenmachine rond ging, geen AO of PZC kreeg.
Goedemorgenallemaal
5 maart 2015, 11:19
...en nu, nu heb ik van die dingen die "wel als SOA gezien worden omdat ze zeer overdraagbaar zijn bij sexuele handelingen maar in principe ook overgedragen kunnen worden door bv het verschonen van luiers". Nou heb ik dat laatste nog veel langer niet gedaan..
Net terug van de arts, dat was loos alarm.
Liefhebberrob24
5 maart 2015, 18:35
Sorry maar ik denk dat ik iets mis maar over wat voor een soort "SOA"heb je het.
Big30
7 maart 2015, 11:57
Dat is vrij helder wat de IJBF policy is. AO berichten in AO clubs geen probleem, los van wat je er moreel van vindt dan.
In niet AO clubs (waar het uiteraard even goed plaats vindt) staan we dat niet toe omdat het dan vaak een aantrekkende werking heeft op de AO fans en daar willen we niet aan meedoen en komt bij dat vaak dames onterecht (rancune bv) van AO beschuldigd worden. Los daarvan kunnen we het ook niet controleren.
Soms wordt wel eens gezegd meld het als waarschuwing dan maar, maar das onzin vind ik. Ga er maar vanuit dat meer dames dan je denkt het doen en dat je daar nooit zekerheid over kunt hebben.
AO is helaas een feit ook in de druk bezochte grens clubs dat zal niemand ontkennen ... . Sterker nog er zijn bepaalde dames waar we recent zo vaak (op zich goed bedoelde) meldingen van AO hebben weggehaald dat ik daar zelf niet meer aan twijfel, toch halen we die berichten wel weg.
Ik herhaal dit bericht nog maar eens nav een vraag via IM of we in de toekomst gelet op de zeer waarschijnlijke condoom plicht die er in Duitsland aan lijkt te komen ook mbt de berichtgeving wat aan gaan passen.
In principe dus niet, omdat verwacht mag worden en nu reeds te zien valt, dat die clubs die dat tot nu toe wel deden niet langer zich als AO/nzc club zullen profileren. Los daarvan zeker als de wet ingaat zullen we berichten mbt AO/nzc niet toestaan, maar reeds nu hebben volgens mij (bijna?) alle clubs die hiermee tot voor kort daarmee adverteerden dat inmiddels beëindigd of zullen dat binnenkort zeker gaan doen.
Zie ook de berichtgeving mbt de aankomende nieuwe wetgeving in Duitsland.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36088-Nieuwe-Duitse-Prostitutie-wetgeving-in-de-maak
Goedemorgenallemaal
9 maart 2015, 16:52
men loopt natuurlijk nu wel het risico dat het hele AO gebeuren ondergronds gaat. "Erkende" AO clubs zijn er natuurlijk niet bij gebaat dat er ziektemeldingen komen dus die zullen wel een zeker beleid voeren. Natuurlijk zullen ook een paar "vrij werkende"AO dames strakkies (want die hou je toch) enigen vormen van controle en dergelijke handhaven maar dat weet je natuurlijk wat minder zeker. De fervente AO liefhebbers zullen nog wel eeven een netwerkje van iets minder onveilige AO dames in stand houden maar dat gaat toch verwateren.
Afijn, aan de andere kant heb je dat toch wel nu je steeds meer geluiden hoort dat ook "niet AO dames" "AO" in hun pakket op gaan nemen om maar meer klandizie te krijgen, en die dames zijn wellicht wat minder geneigd bepaalde voorzorgsmaatregelen te nemen.
Het helpt natuurlijk ook niet als er sites zijn waarop het daadwerkelijke besmettingsrisico voor HIV is aangegeven. Ik kwam er laatst eentje tegen, een hele officiele en je denkt meteen "nou dat risico op HIV is wel erg klein" maart het gezonde verstand zegt dan toch gelukkig "andere SOA's zijn veeel besmettelijker en als je die eenmaal hebt, ook als je het (nog) niet weet, is het risico op HIV vele malen groter".
Mijn huidige gezondheidsproblemen, namelijk een gat in een kies, zo'n gat wat ook kiespijn oplevert, dat zal besmettingskansen ook wel aanmerkelijk vergroten als je eens met je mond die poes in wilt duiken maar ik moet eerlijk zeggen , ik kan pas eind deze week terecht bij de tandarts en de lust tot neuken is vrij klein als je dat hebt.
Big30
9 maart 2015, 18:50
Het helpt natuurlijk ook niet als er sites zijn waarop het daadwerkelijke besmettingsrisico voor HIV is aangegeven.
Goede voorlichting en ook preventie helpen toch juist wel in de bestrijding van HIV en SOA's?
Big spender
9 maart 2015, 21:59
In clubs als Van Goch in Goch worden de dames maandelijks gecontroleerd.
Dat is natuurlijk geen enkele garantie, maar wel safer als tenten, waar de dames zelf maar moeten bekijken of ze zin hebben, zich periodiek te laten testen.
Daarnaast ga ik altijd net voor het zingen de kerk uit, omdat ik dat niet minder prettig vind, en ik gelezen heb dat je dan ook minder risico loopt, omdat je dan juist je plasbuis met je zoute goedje uitblaast.
Daarna zou je heel snel daarna moeten gaan plassen, om ook weer de plasbuis door te spoelen, en naar de douche, om je zaakje grondig te wassen.
Ik heb zitten tellen, en op deze wijze al een paar honderd wipjes gemaakt met 50 verschillende vrouwen, en er tot op heden nog nooit iets van opgelopen.
pietSAN
10 maart 2015, 10:15
Goede voorlichting en ook preventie helpen toch juist wel in de bestrijding van HIV en SOA's?
Beste Big30 en anderen,
Inderdaad.
Goede voorlichting helpt.
Dat is één van de redenen dat in Nederland (relatief) weinig hiv voorkomt. Ook onder prostituees en hun klanten wordt niet veel hiv gevonden.
Met andere soa's is het een ander verhaal. Die komen veel vaker voor dan hiv en zijn ook veel besmettelijker.
En ja, als jijzelf een soa hebt en je hebt seks met iemand die hiv heeft, is het risico dat je hiv oploopt groter.
Ik lees hier allerlei dingen over wat de dames allemaal moeten doen aan voorzorgsmaatregelen en dat ze klandestien AO/nzc in hun pakket opnemen ... alsof alleen de sekswerkers de verantwoording dragen.
De klant is degene van wie een dame een soa oploopt, als zij een soa oploopt. Vreemd dat het daar zelden over gaat.
@BigSpender: voor het zingen de kerk uitgaan is een risico voor hiv voor de dame. En voor jou. Misschien niet zo snel risico voor hiv, maar wel risico voor andere soa's. En de vrouw kan er ook zwanger door raken (trouw anticonceptie gebruiken is nogal eens een probleem bij dames in het vak).
Kortom:
Het blijven verkondigen dat een condoom gebruiken heel veel sores kan voorkomen is en blijft zinvol.
En dat blijf ik dus ook gewoon doen :)
Vriendelijke groet,
pietSAN
licky luke
10 maart 2015, 11:12
Beste Big30 en anderen,
Inderdaad.
Goede voorlichting helpt.
Dat is één van de redenen dat in Nederland (relatief) weinig hiv voorkomt. Ook onder prostituees en hun klanten wordt niet veel hiv gevonden.
Met andere soa's is het een ander verhaal. Die komen veel vaker voor dan hiv en zijn ook veel besmettelijker.
En ja, als jijzelf een soa hebt en je hebt seks met iemand die hiv heeft, is het risico dat je hiv oploopt groter.
Ik lees hier allerlei dingen over wat de dames allemaal moeten doen aan voorzorgsmaatregelen en dat ze klandestien AO/nzc in hun pakket opnemen ... alsof alleen de sekswerkers de verantwoording dragen.
De klant is degene van wie een dame een soa oploopt, als zij een soa oploopt. Vreemd dat het daar zelden over gaat.
@BigSpender: voor het zingen de kerk uitgaan is een risico voor hiv voor de dame. En voor jou. Misschien niet zo snel risico voor hiv, maar wel risico voor andere soa's. En de vrouw kan er ook zwanger door raken (trouw anticonceptie gebruiken is nogal eens een probleem bij dames in het vak).
Kortom:
Het blijven verkondigen dat een condoom gebruiken heel veel sores kan voorkomen is en blijft zinvol.
En dat blijf ik dus ook gewoon doen :)
Vriendelijke groet,
pietSAN
Misschien een tip voor de heren die net als ik een hekel hebben aan condooms, maar er de noodzaak toch van inzien:
Durex Intimate Feel condooms 12 stuks in de aanbieding voor € 11,95 bij o.a. http://www.allecondooms.nl.
Bestel je 2 doosjes dan zijn er al geen verzendkosten...
10888
Goedemorgenallemaal
10 maart 2015, 14:09
Misschien een tip voor de heren die net als ik een hekel hebben aan condooms, maar er de noodzaak toch van inzien:
Durex Intimate Feel condooms 12 stuks in de aanbieding voor € 11,95 bij o.a. http://www.allecondooms.nl.
Bestel je 2 doosjes dan zijn er al geen verzendkosten...
Ik ga gewoon naar de drogist in mijn dorp... "Doe mij een pakje condooms"....
Dat bescheten anoniem bestellen...
Goedemorgenallemaal
10 maart 2015, 14:11
Vriendelijke groet,
pietSAN
Nou het is denk ik kip en ei... als de dame zo verantwoordelijk is om steeds "Alles Mit" te doen scheelt dat een hoop gedonder.
Het probleem is niet dat de beer met zijn stommiteit wat oploopt, het probleem is dat die beer het weer door kan geven.
licky luke
10 maart 2015, 14:36
Ik ga gewoon naar de drogist in mijn dorp... "Doe mij een pakje condooms"....
Dat bescheten anoniem bestellen...
Kan natuurlijk ook, hoeft wat mij betreft ook niet anoniem hoor...
Ik doe ook liever eerst passen voordat ik koop.... zeker met die leuke verkoopster... ;) :biggrin:
joepie
10 maart 2015, 14:59
Beter zonder en zeker tegenwoordig als vele dames het aanbieden voor klantenbinding
De maandelijkse controle in de clubs zegt niets, je kunt jaren met chlamydia rondlopen zonder dat je er iets van merkt ...
Zelf pijp ik nooit zonder condoom, want ik pijp sowieso niet haha
Badslippers
14 maart 2015, 12:52
Het zijn juist de mensen die zich nooit laten testen die jarenlang onwetend met iets kunnen blijven rondlopen en het soa probleem in stand houden.
De maandelijkse controle in de clubs zegt niets, je kunt jaren met chlamydia rondlopen zonder dat je er iets van merkt
Dat zou niet nodig hoeven zijn volgens soapoli-online.nl (https://www.soapoli-online.nl/product/SOA-test-bloed-vingerprik/chlamydia-gonorroe-test-syfilis-hiv).
De complete prijslijst (https://www.soapoli-online.nl/files/docs/prijslijst_december_2014.pdf)
Compleet pakket €112,45 (SOA zelfafname testpakket voor de man met chlamydia, gonorroe, trichomonas, syfilis en hiv)
Tegelijk maar even standpunt soaaids.nl (http://www.soaaids.nl/nl/soas/de-soa-test/thuistest) aanhalen:
voor soa-testen ben je het beste af bij je huisarts of GGD (http://www.soaaids.nl/nl/soas/de-soa-test/thuistest)
Nieuwsgierig: Wie heeft zo'n pakket al eens geprobeerd?
Znipper
14 maart 2015, 14:58
Nieuwsgierig: Wie heeft zo'n pakket al eens geprobeerd?
Ik.
Het werkt prima. Voor de duidelijkheid: er zijn grofweg 2 typen thuis testen:
1. Thuis afnemen en direct het resultaat krijgen
2. Thuis afnemen, monsters opsturen naar het lab, en na een week resultaat krijgen
Type 1 is onbetrouwbaar, Type 2 is even betrouwbaar als de GGD (mits de afname instructie goed gevolgd wordt)
pietSAN
17 maart 2015, 11:06
(...) Type 1 is onbetrouwbaar (...)
Beste Znipper en anderen,
Klopt.
Niet thuis gaan zitten pielen aan de keukentafel of het aanrecht of langs de snelweg in het toilet van het pompstation. Dat zal geen betrouwbare uitslag geven.
Ook de testen aan de deur voordat je bij een gangbang naar binnen stapt zijn niet betrouwbaar. Het zegt niets.
Als je dan toch niet naar je huisarts durft of wil en je komt er bij de GGD niet in, doe dan tenminste een betrouwbare commerciële test.
Standpunt over thuistesten/online testen van Soa Aids Nederland (http://www.soaaids.nl/nl/soas/de-soa-test/thuistest/ons-standpunt).
Vriendelijke groet,
pietSAN
pietSAN
11 april 2015, 13:04
Beste Beren,
Ik ben er even een week (iets langer) tussenuit.
Woensdag 22 april weer terug.
Als er in de tussentijd vragen, problemen, zorgen zijn, aarzel niet om mijn collega's van de
Aids Soa Infolijn te bellen of met ze te chatten (http://www.soaaids.nl/nl/persoonlijk-advies).
Vriendelijke groet,
pietSAN
Piet Plezier
11 april 2015, 15:31
kijk uit dat je geen SOA oploopt;)
Piet Plezier
12 april 2015, 13:19
'Deze condoom voelt lekkerder dan zónder'
Australische wetenschappers hebben een condoom ontwikkeld die naar eigen zeggen beter voelt dan seks zónder condoom.
Het rubbertje is ontwikkeld op de universiteit van Wollongong en voelt net zo aan als de gewone huid. De condoom kan er zelfs zonder hulp voor zorgen dat de boel goed glijdt tijdens de daad, schrijft de Daily Mail.
"We zijn met niks begonnen en hebben gewoon wat materialen gezocht die de zelfde eigenschappen hebben als rubber, maar die wel beter aanvoelden", zegt een van de onderzoekers. Het materiaal waar de condoom nu van is gemaakt is hydrogel. "Dat zou als het goed is sterk genoeg moeten zijn om als echte condoom te functioneren." De onderzoekers gaan nu de fase van het testen van de hydrogel starten. Wanneer de condoom te koop zou moeten zijn is nog niet duidelijk.
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2015/04/met_deze_condoom_voelt_het_bet.html
licky luke
13 april 2015, 00:29
'Deze condoom voelt lekkerder dan zónder'
Australische wetenschappers hebben een condoom ontwikkeld die naar eigen zeggen beter voelt dan seks zónder condoom.
Het rubbertje is ontwikkeld op de universiteit van Wollongong en voelt net zo aan als de gewone huid. De condoom kan er zelfs zonder hulp voor zorgen dat de boel goed glijdt tijdens de daad, schrijft de Daily Mail.
"We zijn met niks begonnen en hebben gewoon wat materialen gezocht die de zelfde eigenschappen hebben als rubber, maar die wel beter aanvoelden", zegt een van de onderzoekers. Het materiaal waar de condoom nu van is gemaakt is hydrogel. "Dat zou als het goed is sterk genoeg moeten zijn om als echte condoom te functioneren." De onderzoekers gaan nu de fase van het testen van de hydrogel starten. Wanneer de condoom te koop zou moeten zijn is nog niet duidelijk.
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2015/04/met_deze_condoom_voelt_het_bet.html
Waar kan ik me aanmelden voor die testen?
Dat kan ik niet in het artikel terugvinden ... ;) :biggrin:
Dalton
13 april 2015, 01:21
Het beste is om pielemans goed in te smeren met tijgerbalsem,vooral de eikel,wanneer je begint met het rampetampen.
Wanneer je dit doet dan heb je zelf geen pilletje meer nodig om hem hard te laten worden,tijgerbalsem laat hem meteen recht vooruit schieten en hij wordt zo hard als een staaf staal.
Tjeppah
13 april 2015, 14:12
Het beste is om pielemans goed in te smeren met tijgerbalsem,vooral de eikel,wanneer je begint met het rampetampen.
Wanneer je dit doet dan heb je zelf geen pilletje meer nodig om hem hard te laten worden,tijgerbalsem laat hem meteen recht vooruit schieten en hij wordt zo hard als een staaf staal.
Wanneer ga je deze tip uitproberen Licky Luke. Ik ben benieuwd naar je ervaring. :biggrin:
Piet Plezier
13 april 2015, 14:16
Waar kan ik me aanmelden voor die testen?
Dat kan ik niet in het artikel terugvinden ... ;) :biggrin:
Bij mij.
Stuur mr even een PB en alles komt goed.;)
licky luke
13 april 2015, 14:37
Wanneer ga je deze tip uitproberen Licky Luke. Ik ben benieuwd naar je ervaring. :biggrin:
Ik kan slechts antwoorden met de woorden van die deelnemer aan de demonstratie voor meer banen, die aangesproken werd en een baan aangeboden kreeg:
"Ik? Waarom ik? Er zijn er zoveel..."
Tjeppah
13 april 2015, 15:26
Ik kan slechts antwoorden met de woorden van die deelnemer aan de demonstratie voor meer banen, die aangesproken werd en een baan aangeboden kreeg:
"Ik? Waarom ik? Er zijn er zoveel..."
Jij wilde immers ook die nieuwe condooms proberen :cool:
ik lees dat hier AQ word gedaan. is dit niet gevaarlijk? ervaringen? ik durf het niet aan maar wil wel graag
Toulouse-Lautrec
10 juni 2015, 12:43
ik lees dat hier AQ word gedaan. is dit niet gevaarlijk? ervaringen? ik durf het niet aan maar wil wel graag
Het is zééér gevaarlijk ..!!! Voor je het weet loop je wat op.
zeppos58
10 juni 2015, 15:40
Ik ken mannen die enkel AO doen en nog nooit wat opliepen, enkel zijn ze zeer selectief, en doen ze het nooit IS saunaclubs.
't ja
pietSAN
12 juni 2015, 10:22
ik lees dat hier AQ word gedaan. is dit niet gevaarlijk? (...)
Beste kingz,
Gevaarlijk is een groot woord.
Als je zonder condoom neukt en je laat pijpen zonder condoom dan kun je zelf een soa (inclusief hiv) oplopen. Daarnaast loopt degene met wie jij seks hebt ook risico.
In het geval van prostitutiebezoek - in welke setting dan ook - is het de prostituee die het meeste risico loopt door AO of nzc, oftewel, neuken zonder condoom. Ook pijpen zonder condoom is voor de prostituee meer risico dan voor de klant.
Dus vanuit de gedachte respect te hebben voor de beroepsrisico's van de vrouw, is het beter, aardiger, verstandiger, respectvoller én gezonder om gewoon een condoom te gebruiken. Kleine moeite.
Wanneer je je wel laat pijpen zonder condoom, kom dan in ieder geval niet klaar in de mond van de prostituee. Dat scheelt veel in het risico voor haar.
Lees hier meer over prostitutiebezoek. (http://www.soaaids.nl/nl/informatie-voor/prostitutie/prostitutie-nederland/informatie-voor-klanten)
Vriendelijke groet,
pietSAN
Badslippers
12 juni 2015, 11:15
Als je graag zonder condoom wil neuken waarom laat je je beiden dan niet eerst testen? Nou is dat wat moeilijker als het slechts een one night stand is maar als je de dame beter kent lijkt me dat een optie.
de duisburg spesjalist
12 juni 2015, 11:18
Als je graag zonder condoom wil neuken waarom laat je je beiden dan niet eerst testen? Nou is dat wat moeilijker als het slechts een one night stand is maar als je de dame beter kent lijkt me dat een optie.
ik zie het al voor me dat lr een kamer af staat voor soa onderzoeken die uwe dan uit voert :hammer:
licky luke
12 juni 2015, 18:38
Beste kingz,
Gevaarlijk is een groot woord.
Als je zonder condoom neukt en je laat pijpen zonder condoom dan kun je zelf een soa (inclusief hiv) oplopen. Daarnaast loopt degene met wie jij seks hebt ook risico.
In het geval van prostitutiebezoek - in welke setting dan ook - is het de prostituee die het meeste risico loopt door AO of nzc, oftewel, neuken zonder condoom. Ook pijpen zonder condoom is voor de prostituee meer risico dan voor de klant.
Dus vanuit de gedachte respect te hebben voor de beroepsrisico's van de vrouw, is het beter, aardiger, verstandiger, respectvoller én gezonder om gewoon een condoom te gebruiken. Kleine moeite.
Wanneer je je wel laat pijpen zonder condoom, kom dan in ieder geval niet klaar in de mond van de prostituee. Dat scheelt veel in het risico voor haar.
Lees hier meer over prostitutiebezoek. (http://www.soaaids.nl/nl/informatie-voor/prostitutie/prostitutie-nederland/informatie-voor-klanten)
Vriendelijke groet,
pietSAN
Prima, serieuze en nuchtere reactie.
Thanks!
Toulouse-Lautrec
13 juni 2015, 06:45
Deze vraag van kingz werd door Big30 naar dit topic verplaatst en daardoor volledig uit zijn context gehaald. Badslippers gooit er dan nog een schepje bovenop met zijn One Night Stand opmerking, wat helemaal nergens op slaat en pietSAN verwijst beroepshalve slechts naar de SOA site.
Kingz had het over AO neuken in bepaalde saunaclubs en daar is het risico op een geslachtsziekte wel degelijk vele malen groter.
Niemand schrijft erover als hij een geslachtsziekte oploopt, dus lijkt het niet te bestaan. Maar bijvoorbeeld wratjes op de penis en Chlamydia worden behoorlijk vaak opgelopen en er zijn genoeg lieden die er dan nog (een poosje) mee doorlopen en AO doorneuken en daardoor de boel weer verspreiden.
Dus als kingz vraagt of het AO neuken in saunaclubs, en met name bepaalde saunaclubs, gevaarlijk is, dan is het antwoord: Ja.
Iedereen predikt hier voor zijn eigen parochie.
zeppos58
13 juni 2015, 09:22
Deze vraag van kingz werd door Big30 naar dit topic verplaatst en daardoor volledig uit zijn context gehaald. Badslippers gooit er dan nog een schepje bovenop met zijn One Night Stand opmerking, wat helemaal nergens op slaat en pietSAN verwijst beroepshalve slechts naar de SOA site.
Kingz had het over AO neuken in bepaalde saunaclubs en daar is het risico op een geslachtsziekte wel degelijk vele malen groter.
Niemand schrijft erover als hij een geslachtsziekte oploopt, dus lijkt het niet te bestaan. Maar bijvoorbeeld wratjes op de penis en Chlamydia worden behoorlijk vaak opgelopen en er zijn genoeg lieden die er dan nog (een poosje) mee doorlopen en AO doorneuken en daardoor de boel weer verspreiden.
Dus als kingz vraagt of het AO neuken in saunaclubs, en met name bepaalde saunaclubs, gevaarlijk is, dan is het antwoord: Ja.
Iedereen predikt hier voor zijn eigen parochie.De vraag is ook met wie je het doet, ik gebruik soms ook geen condoom, vooral bij een DVP waar ik zeer vaak mee date, dat gebeurde op een moment gewoon, zo een eenmalige date in en club, zeer zeer zeer zeer zeer zeer zeer zelden om geen nooit te zeggen.
Belangrijk is om je zelf te laten testen, zelfs als je het nooit zonder doet,
Nb dit hele topic gaat uiteraard primair over de gevaren van AO/nzc in een SC/PC/PT. We gaan niet in club topics iedere keer weer een discussie opstarten over de mogelijke gevaren van AO/nzc en een al lopende discussie weer helemaal opnieuw beginnen.
Die discussie voeren we in dit topic. Dat verplaatsen van berichten doen we al vanaf de start van dit topic in 2009.
Het staat een ieder uiteraard vrij de mogelijke gevaren te benoemen zoals hij deze ziet, dan wel mogelijke gevaren en risico's niet te zien cq anders in te schatten afhankelijk van bepaalde randvoorwaarden.
Toulouse-Lautrec
13 juni 2015, 12:03
... verplaatsen van berichten doen we al vanaf de start van dit topic ...
Verplaatsen van berichten met betrekking tot AO/nzc naar dit topic is natuurlijk een uitstekende actie, maar zorg er dan wel voor dat de context waarin dat bericht werd geplaatst niet verloren gaat.
Goedemorgenallemaal
14 juni 2015, 10:42
Maar bijvoorbeeld wratjes op de penis
Let op, ook gewone wratjes op de penis zijn mogelijk, niet alle wratten op de penis zijn de SOA genitale wratten...
Het verschil is mij niet duidelijk maar het schijnt er te zijn. Waarschijnlijk omdat niet iedere wrat verschijnt op de plek van besmetting en ik al geruime tijd elders een wrat had voordat deze de kop op stak.
Wikipedia biedt geen uitkomst, die haalt ze door elkaar...
Jan Verplancke
15 juli 2015, 12:53
Incubatietijd :confused:
licky luke
15 juli 2015, 13:16
Incubatietijd :confused:
Klopt helemaal.
Als je het goed wilt doen heb je minstens 4 maanden geen sexueel contact meer en laat je je dan (beiden!) testen zodat je zeker weet dat je ook geen SOA hebt met een langere incubatietijd, zoals HIV.
Of de dame daarvoor in is weet ik niet...
zeppos58
15 juli 2015, 13:27
Gelezen op http://www.seksualiteit.be/soas/overzicht/hiv
Opsporen van hivDe hiv-test (http://seksualiteit.be/de-hiv-test), ook bekend als de 'aidstest', spoort in je bloed antistoffen (http://www.seksualiteit.be/soas/overzicht/hiv) tegen het hiv-virus op. Minimaal zes weken na de besmetting heeft het lichaam voldoende antistoffen aangemaakt om door een test vastgesteld te worden. Voor een hiv-test ga je naar je huisarts. Die neemt een kleine hoeveelheid bloed af dat door een labo onderzocht wordt. Na ongeveer één week heb je het resultaat.
Er bestaat ook een test die de antigenen (http://www.seksualiteit.be/soas/overzicht/hiv) van hiv-virus zelf opspoort. Die kan afgenomen worden vanaf 10 dagen na het risico. Maar de uitslag is alleen zeker in geval van een positief resultaat. Is de uitslag negatief, dan moet na 6 weken toch nog een klassieke hiv-test gedaan worden. Bespreek met je arts welke test voor jou het meest geschikt is.
Als je tot een risicogroep (http://www.seksualiteit.be/soas/verspreiding-van-hiv-en-soas) behoort en seks zonder condoom hebt, is het verstandig je regelmatig te laten testen op hiv en soa (http://www.seksualiteit.be/soas/testen).
Jan Verplancke
15 juli 2015, 13:32
Klopt helemaal.
Als je het goed wilt doen heb je minstens 4 maanden geen sexueel contact meer en laat je je dan (beiden!) testen zodat je zeker weet dat je ook geen SOA hebt met een langere incubatietijd, zoals HIV.
Als je betaalt, kan alles. De vraag is of de heer de financiële mogelijkheden heeft om 4 maanden omzet te vergoeden en of 'n wipje zonder rubber hem zoveel waard is. :) En dan kun je je nog afvragen of je de dame in kwestie vertrouwt.
licky luke
15 juli 2015, 13:47
Gelezen op http://www.seksualiteit.be/soas/overzicht/hiv
Opsporen van hivDe hiv-test (http://seksualiteit.be/de-hiv-test), ook bekend als de 'aidstest', spoort in je bloed antistoffen (http://www.seksualiteit.be/soas/overzicht/hiv) tegen het hiv-virus op. Minimaal zes weken na de besmetting heeft het lichaam voldoende antistoffen aangemaakt om door een test vastgesteld te worden. Voor een hiv-test ga je naar je huisarts. Die neemt een kleine hoeveelheid bloed af dat door een labo onderzocht wordt. Na ongeveer één week heb je het resultaat.
Er bestaat ook een test die de antigenen (http://www.seksualiteit.be/soas/overzicht/hiv) van hiv-virus zelf opspoort. Die kan afgenomen worden vanaf 10 dagen na het risico. Maar de uitslag is alleen zeker in geval van een positief resultaat. Is de uitslag negatief, dan moet na 6 weken toch nog een klassieke hiv-test gedaan worden. Bespreek met je arts welke test voor jou het meest geschikt is.
Als je tot een risicogroep (http://www.seksualiteit.be/soas/verspreiding-van-hiv-en-soas) behoort en seks zonder condoom hebt, is het verstandig je regelmatig te laten testen op hiv en soa (http://www.seksualiteit.be/soas/testen).
De GGD houdt nog altijd een termijn van 4 maanden aan, desnoods voor een 2e test ter controle.
Bedankt voor jouw info in deze!
Ik denk dan nog steeds niet dat de dame in kwestie er 6 weken werkloos bij gaat zitten omdat een heer graag zonder wil neuken met haar...
Goedemorgenallemaal
15 juli 2015, 16:26
Klopt helemaal.
het advies van de GGD is in die tijd niet geen sex hebben maar in die tijd veilige sex hebben
seksenfun
15 juli 2015, 16:26
ik zie het al voor me dat lr een kamer af staat voor soa onderzoeken die uwe dan uit voert :hammer:
Waarom lach je daarmee? Clubs die het wat beter voor hebben met hun klanten vinden dat de normaalste zaak van de wereld. Er zijn best wat clubs waar voor een maandelijkse check up wordt gezorgd voor de dames (niet de fabrieken natuurlijk in NRW) en er is minimaal 1 club waar ook de mannen hun onderzoek 1 x per maand kunnen doen (in een dokterskamer jawel) namelijk FKK Sakura in Stuttgart :smoke:.
licky luke
15 juli 2015, 16:46
het advies van de GGD is in die tijd niet geen sex hebben maar in die tijd veilige sex hebben
De enige veilige seks = geen seks.
Stel je voor je bent bijna aan het einde van je 4 maanden en dan scheurt je condoom.... tsss ... ;) :biggrin:
de duisburg spesjalist
15 juli 2015, 17:02
Waarom lach je daarmee? Clubs die het wat beter voor hebben met hun klanten vinden dat de normaalste zaak van de wereld. Er zijn best wat clubs waar voor een maandelijkse check up wordt gezorgd voor de dames (niet de fabrieken natuurlijk in NRW) en er is minimaal 1 club waar ook de mannen hun onderzoek 1 x per maand kunnen doen (in een dokterskamer jawel) namelijk FKK Sakura in Stuttgart :smoke:.
volgens mijn kunnen manen zich ook 1 keer in de maand laten testen op een soa in van goch
Jan Verplancke
15 juli 2015, 18:26
De enige veilige seks = geen seks.
Stel je voor je bent bijna aan het einde van je 4 maanden en dan scheurt je condoom.... tsss ... ;) :biggrin:
Of seks hebben met een dame die geen HIV heeft en waarvan je zeker weet dat er niemand anders in spuit.
Flipper
17 juli 2015, 10:10
Je moet je een ding realiseren, de dames die het met jou zonder doen doen het vaak met meerdere mannen zonder. Daar knelt dan ook meteen de schoen, de mannen die zonder neuken in een club zijn een apart type ze zoeken vaak grenzen op en overschrijden ook sommige tenminste de zonderneukers die ik persoonlijk ken nemen het vaak niet zo precies.
Ik ga dan ook nooit met dames waar zij mee gaan als voorzorg, voor zover ik weet met wie ze gaan dan.
met pzc kussen en beffen heb ik in 20 jaar nog nooit iets opgelopen en ik test regelmatig.
Curva Metea
17 juli 2015, 18:03
In NRW laat ook ACA een dokter aanrukken voor testen. Maar dit is op vrijwillige basis en er zijn dus altijd wel dames die ertussenuit knijpen dan.
rokkenjager
17 juli 2015, 19:59
Je moet je een ding realiseren, de dames die het met jou zonder doen doen het vaak met meerdere mannen zonder. Daar knelt dan ook meteen de schoen, de mannen die zonder neuken in een club zijn een apart type ze zoeken vaak grenzen op en overschrijden ook sommige tenminste de zonderneukers die ik persoonlijk ken nemen het vaak niet zo precies.
Ik ga dan ook nooit met dames waar zij mee gaan als voorzorg, voor zover ik weet met wie ze gaan dan.
met pzc kussen en beffen heb ik in 20 jaar nog nooit iets opgelopen en ik test regelmatig.
Klopt Ik heb in een club.die onlangs is gesloten ook een favoriete gehad waarbij het in het heetst van de strijd wel eens misging. Achteraf inderdaad via interne mail van collega beren gehoord dat deze het met meerdere deed. Ben blij dat de dame in kwestie niet meer werkt. Want ook met condoom was ze niet te weerstaan.
Jan Verplancke
17 juli 2015, 21:08
Klopt Ik heb in een club.die onlangs is gesloten ook een favoriete gehad waarbij het in het heetst van de strijd wel eens misging. Achteraf inderdaad via interne mail van collega beren gehoord dat deze het met meerdere deed. Ben blij dat de dame in kwestie niet meer werkt. Want ook met condoom was ze niet te weerstaan.
In het heetst van de strijd ging het mis? Lijkt me vrij sterk. Meestal gebeurt dat als je erop uit bent. Dat die dame het met meer doet, zegt natuurlijk ook wel genoeg. Dan is het geen ongelukje, maar gewoon een bewuste actie van haar om klanten te binden en een bewuste actie van jou omdat je er naar op zoek was.
Daar is allemaal niets mis mee, maar zeg dat dan gewoon. :)
zeppos58
17 juli 2015, 21:55
In het heetst van de strijd ging het mis? Lijkt me vrij sterk. Meestal gebeurt dat als je erop uit bent. Dat die dame het met meer doet, zegt natuurlijk ook wel genoeg. Dan is het geen ongelukje, maar gewoon een bewuste actie van haar om klanten te binden en een bewuste actie van jou omdat je er naar op zoek was.
Daar is allemaal niets mis mee, maar zeg dat dan gewoon. :)
Toch wel hoor, was een paar keer bij een dame privé. Na een date of 10 denk ik zo, waren we gewoon aan het droogneuken en liet ze hem, bewust of niet, gewoon binnen glippen, al wou ik dat niet, het gebeurde.... Later deden we het gewoon altijd. Ben er na een tijdje mee getopt.
CCR5d32
18 juli 2015, 00:17
Dan bevestig je toch juist alleen maar de lezing van JV dat de dame het vaak (na een tijd) laat gebeuren (zelfs zelf opzoekt zoals je aangeeft) en dit mogelijk uit klantenbinding doet?
Lees zijn posts anders nog eens en dan jouw verhaaltje...:confused:
rokkenjager
18 juli 2015, 00:35
Ik denk ook dat zo'n dame het bewust doet. Ik zocht dat niet. En als het dan gebeurde spraken we er achteraf over de eerste keer. Ze gaf aan zelf ook geschrokken te zijn. En het nog nooit eerder zonder gedaan te hebben met een klant.Maar er geen spijt van had, omdat ik zo bijzonder was. Achteraf sinds ik weet dat ze vrijwel met iedereen zonder neukte en zich liet aftanken. Pas dan ga je nadenken. Stupid
CCR5d32
18 juli 2015, 00:40
Ik denk ook dat zo'n dame het bewust doet. Ik zocht dat niet. En als het dan gebeurde spraken we er achteraf over de eerste keer. Ze gaf aan zelf ook geschrokken te zijn. En het nog nooit eerder zonder gedaan te hebben met een klant.Maar er geen spijt van had, omdat ik zo bijzonder was. Achteraf sinds ik weet dat ze vrijwel met iedereen zonder neukte en zich liet aftanken. Pas dan ga je nadenken. Stupid
Acteren kunnen ze allemaal vrij goed, vooral als je natuurlijk graag wil geloven wat leuk voor jou klinkt.
thanks voor je eerlijke reactie!
Jan Verplancke
18 juli 2015, 09:57
Toch wel hoor, was een paar keer bij een dame privé. Na een date of 10 denk ik zo, waren we gewoon aan het droogneuken en liet ze hem, bewust of niet, gewoon binnen glippen, al wou ik dat niet, het gebeurde.... Later deden we het gewoon altijd. Ben er na een tijdje mee getopt.
Klantenbinding dus. 10 keer mee gedate, een goede klant en om te voorkomen dat het saai zou worden en jij zou afhaken, besloot ze dat het wel een goed idee zou zijn om er blanco puur natuur op te gaan zitten. Als zij dat niet wil, dan gebeurt dat niet. Als jij dat niet wil, dan gebeurt dat ook niet. Goed ingeschat van haar, net zoals dat ze goed heeft ingeschat dat je daarna nog een paar keer bent afgekomen om haar puur natuur door te smeren. :) Eigenlijk precies zoals ik in de post waarop je reageerde al zei.
rokkenjager
18 juli 2015, 15:13
Eigenlijk is het raar dat op dit forum geen Namen genoemd mogen worden. Als dit wel zou worden toegelaten, houden we de ziektes in de hand en dan zal het ao veschijnsel de kop worden ingedrukt. Aangezien clubs hier meer op zullen toezien
CCR5d32
18 juli 2015, 15:17
Eigenlijk is het raar dat op dit forum geen Namen genoemd mogen worden. Als dit wel zou worden toegelaten, houden we de ziektes in de hand en dan zal het ao veschijnsel de kop worden ingedrukt. Aangezien clubs hier meer op zullen toezien
Tja, reden is mede dat iedereen kan roepen wat ie wil en dan ook dames zwart kan maken/zwaar kan beschadigen...of het waar is is namelijk nooit helder.
Plus de bekende Duitse wetgeving die eraan komt die dan clubs en indirect de "messengers" als het forum in de problemen kunnen brengen
Dus snap het wel...
seksenfun
18 juli 2015, 15:30
een bewuste actie van jou omdat je er naar op zoek was.
Daar is allemaal niets mis mee, maar zeg dat dan gewoon.
Naar CCR5d32 toe: Ik denk dat jij de post van JV nog eens goed moet lezen :smoke:!
Bovendien JV: Die simpele redenering van NZC gebeurt enkel als je het zelf écht wil, ja heel simpel. Helemaal zonder rekening te houden met de puur menselijke aspecten (ja, in het heetst van de strijd). Jij lijkt wel de minister van Financiën in België. Simpel en al wat buiten "theorie" valt, bestaat niet echt.
Doen dames het om klantenbinding? Sommige wel. Weer simpel om ze allen over 1 kam te scheren. Anderen (en da's hun keuze) (nymphomane?) willen het gewoon graag zonder.
Of er meer kans is op een soa-besmetting in RTC-clubs dan wel in een gewone club als je gaat met een dame waarvan geweten is dat NZC-mannen er bijna uitsluitend mee gaan? Ook gedurfd om dat te stellen (MiniMe).
Hoe groot de kans is om als man de ergste soa op te lopen (HIV)? Wie zal het zeggen? Heel, héél erg klein. Blijft natuurlijk wel dat als je het grote lot wint, je leven er helemaal anders zal uitzien. (Bijvoorbeeld: welke vrouw wil nu een man met HIV?) Toch nog maar eens eerst goed nadenken dus vooraleer je zonder condoom gaat neuken.
Zelf neukte ik al veel zonder condoom. Wat is veel? Enkele keren in YY met een vaste dame. Jaren in PHG met een vaste dame. En dan nog wat sporadische treffers. Waarom wou zij het? Waarom kon ik dan toch niet nee zeggen? Ik weet het niet. Of wel. Dat noemt men in het heetst van de strijd. Sommigen (?) (gelukkig) (nog) onbekend. Ieder doet tenslotte wat hij wil en sowieso past het dus al niet om mensen verwijtend aan te spreken, ook op dit vlak. Ga dan naar de chat en voer een zinnige discussie.
Als laatste nog maar zeker niet het onbelangrijkste. Zelf besef ik heel goed dat ik geen leven wil met HIV. Daarom nam ik enkele jaren geleden de beslissing om niet meer zonder condoom te neuken. Na die beslissing gebeurde het in Planet Eden rond de jaarwisseling toch weer. Rond de Christelijke feestdagen dus. God was me goed gezind en vergaf me. Die keer had ik maanden winterkwaaltjes alom tot en met juni. Uiteindelijk toch een afspraak gemaakt voor een soa-check. Gelukkig, alles negatief (dat wil zeggen geen soa's!). Ik had nu wel heel veel angsten uitgestaan. Nooit stond ik zo dicht (in mijn hoofd) bij een mogelijke positieve uitslag op HIV, net omdat de verschillende winterkwaaltjes (ondermeer) tekenend zijn voor een HIV-besmetting. Je ziet, je kan ook gewoon een zwak winterke meemaken natuurlijk. Toch, de schrik zat er toen goed in. Nu zou ik het écht nooit meer doen. Tot enkele maanden geleden ik in een club een sessie had met een dame waarbij het droogneuken zo nat werd, ik haar zo geil vond, hij er eigenlijk al half ingestoken had, eventjes, telkens, dat ze vroeg of ik ziek was, was zij ziek, vroeg ik dan weer en het gebeurde toch weer. Verdorie!!!, dacht ik achteraf. Hoe onnozel kan je doen, hoe onbedachtzaam kan je zijn, hoe onverantwoord kan je je gedragen??? Eigenlijk... dacht ik zelfs al verdorie tijdens het neuken. Eigenlijk was het gevoel tijdens het neuken minder leuk, terwijl dat net leuker is zonder condoom (lichaamswarmte, vaginawarmte, vaginavocht rechtstreekse aanrakingen...) omdat in mijn hoofd ineens allerlei stemmetjes kwamen zeggen dat ik goed fout bezig was. De neukbeurt was geen neukbeurt, ik stoempte me gewoon zo snel mogelijk klaar.
Zal ik het nu écht nooit meer doen dan? Dat durf ik van mezelf niet zeggen maar de kans is bijzonder groot dat ik het nooit meer zonder zal doen. De stap om van een slechte sessie dan nog iets te maken door de magie van NZC, die ben ik al lang voorbij. Dan maar een niet-geslaagde sessie.
Hoe groot was de kans nu ook weeral op HIV-besmetting? Ik ga er vanuit dat veel meer heren (die het niet verkondigen) seksen zoals ik. Ik ken er zelfs die daar een punt van maken. NZC of niet. Ieder zijn leven. Ik ken geen van al die mannen die nu HIV heeft. Behalve van verhalen ken ik geen dame die HIV heeft in de club. Ik begin me af te vragen of die sporadische uitzondering dan groter is als die sporadische uitzondering buiten het clubwereldje (om dan al zeker geen onderscheid te gaan maken in soort club).
De kans op een HIV-besmetting is zelfs in het hoerenwereldje (Afrikaanse dames te na gesproken en dan nog) heel erg klein anders moest dat wereldje al half plat liggen (dood?). Wat mijn advies uiteindelijk is? Neuk met condoom maar doe niet denigrerend naar zij die komen zeggen dat ze het (eens) zonder hebben gedaan. O ja, nog zo'n dooddoener: "Ja maar die anderen die neuken zonder condoom maken het er alleen maar gevaarlijker op voor ons, wij die altijd met condoom neuken." Waarom gevaarlijker dan? Wil je het dan toch eens proberen. Dat kan niet safe!!! Bedoel je dat je dan misschien door PZC iets meer kans zou hebben op een soa-besmetting (niet-HIV)? Zelfs dat is nog lang niet zo zeker en als je geen risico wil lopen blijf je ofwel binnen en kom je niet buiten en sluit je je eventuele vriendin op opdat ze zeker niet vreemd zou kunnen gaan. In elk geval, blijf dan gewoon uit de P6W, om te beginnen :smoke:.
Nb link naar AO (sub)-forum met info die niet conform onze policy is, staan we niet toe. Zie ook:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41364-Regels-mbt-voormalige-AO-clubs
Jan Verplancke
18 juli 2015, 15:38
Dat is helemaal niet raar.
1. Je weet niet of het waar is. Er worden nu allerlei dames met ziektes in verband gebracht, terwijl zij wellicht deze ziektes helemaal niet hebben. Dat kost hen omzet.
2. Het is in strijd met privacy wetgeving om deze medische informatie over dames te openbaren. In 2016 komt er Europese wetgeving met boete's die op kunnen lopen tot miljoenen euro's.
Er is één hele simpele oplossing om de ziektes in de hand te houden en die luidt "in elk geval niet naar AO-clubs gaan".
Jan Verplancke
18 juli 2015, 15:39
Dat is helemaal niet raar.
1. Je weet niet of het waar is. Er worden nu allerlei dames met ziektes in verband gebracht, terwijl zij wellicht deze ziektes helemaal niet hebben. Dat kost hen omzet.
2. Het is in strijd met privacy wetgeving om deze medische informatie over dames te openbaren. In 2016 komt er Europese wetgeving met boete's die op kunnen lopen tot miljoenen euro's.
Er is één hele simpele oplossing om de ziektes in de hand te houden en die luidt "in elk geval niet naar AO-clubs gaan" of zelfs helemaal uit de wereld van de betaalde seks wegblijven.
Jan Verplancke
18 juli 2015, 15:49
Naar CCR5d32 toe: Ik denk dat jij de post van JV nog eens goed moet lezen :smoke:!
Bovendien JV: Die simpele redenering van NZC gebeurt enkel als je het zelf écht wil, ja heel simpel. Helemaal zonder rekening te houden met de puur menselijke aspecten (ja, in het heetst van de strijd). Jij lijkt wel de minister van Financiën in België. Simpel en al wat buiten "theorie" valt, bestaat niet echt.
Doen dames het om klantenbinding? Sommige wel. Weer simpel om ze allen over 1 kam te scheren. Anderen (en da's hun keuze) (nymphomane?) willen het gewoon graag zonder.
Die laatste groep lijkt me tot een zeer beperkte minderheid te behoren. Zeker in saunaclubs. Het draait simpelweg om de centen, niet om wat lekker is. Wellicht dat de andere vliegen voor 1% opgaat (al erg optimistisch ingeschat). Het is een middel om nieuwe klanten te lokken (er zijn genoeg klanten die er naar op zoek zijn) en vaste klanten te binden (die willen het toch ook weleens met 'hun' dame').
De kans om als man HIV op te lopen is inderdaad beperkt. Als je alleen dame's neukt en Afrikaanse dames links laat liggen, is de kans zelfs te verwaarlozen. Naast HIV zijn er natuurlijk nog wel andere vervelende SOA's. Al is HIV m.i. de vervelendste. Maar goed, de kans is klein. De impact is gigantisch. Niet zo gigantisch als pakweg 15 jaar geleden, maar nog steeds is het 'n vervelende ziekte lijkt me. Ik vraag me wel af of dames met HIV ermee te koop gaan lopen. Het is niet bepaald een asset die de omzet flink doet verhogen, lijkt me.
Het enige dat ik mensen verwijt is dat ze doen alsof ze het eigenlijk helemaal niet wilden. Dat is m.i. onzin. Als je het niet wil, dan haal je 'm eruit. Als zij het niet wil, dan gaat ze niet op een paal zonder jasje zitten. Het gebeurt omdat beide partijen er wel iets in zijn. De klant omdat het lekkerder is, zij omdat het goed is voor de klantenbinding en haar portemonnee. Over het neuken zonder condoom zelf heb je me niemand iets horen verwijten. Dat moet iedereen zelf weten. Iedereen is oud en wijs genoeg om te bepalen of hij dat wil. En eerlijk is eerlijk: zonder rubber neuken is veel lekkerder dan met rubber.
Kortom: jouw advies aan CCR5d32 had je beter zelf opgevolgd. Er stond nota bene bij dat er "niets mis mee is"....
MiniME
18 juli 2015, 17:39
Nb link naar AO (sub)-forum met info die niet conform onze policy is, staan we niet toe. Zie ook:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41364-Regels-mbt-voormalige-AO-clubs
Op zich begrijpelijk dat naming en shaming niet toegestaan is, elders worden dit soort zaken echter open en bloot op een openbaar forum besproken, vandaar de lees tip die ik gaf naar die andere Interessante Sex Gemeenschap, welke zelfs direct al 5 Thanks had voor het bericht werd geveegd. We laten het hier maar weer bij.
CCR5d32
17 augustus 2015, 15:48
http://www.telegraaf.nl/gezondheid/24357549/__hiv-killer_homohype__.html
„Uit recent internationaal onderzoek blijkt dat PrEP heel effectief is: nieuwe hiv-infecties nemen met 86 procent af”, zo stelt de GGD. Ter vergelijking: condooms halen een score van 70 procent."
-Nu nog veel te duur om aan teveel mensen te verstrekken
-Condooms houden ook andere soa's tegen...
p.s. Hopelijk schrikken er hier geen mensen van de effectiviteit van condooms (70%) tegen HIV...
Znipper
18 augustus 2015, 07:19
p.s. Hopelijk schrikken er hier geen mensen van de effectiviteit van condooms (70%) tegen HIV...
Kleine aanvulling: volgens mij is dit het percentage bij anale sex. Vaginaal ligt hoger
deket
23 augustus 2015, 22:02
Hou zo en zo niet van plastiek maar pzc vind ik net zoals TZ de evidentie zelf in een club anders geen kamergang, liefst met FT erbij.
NZC doe je met je partner, zo eenvoudig is het.
wanneer je gevaren zou schuwen kan je evengoed je thuis opsluiten en nooit buitenkomen en eelfs dan : je kan altijd uit bad vallen bij het uitstappen
de duisburg spesjalist
24 augustus 2015, 06:43
Hou zo en zo niet van plastiek maar pzc vind ik net zoals TZ de evidentie zelf in een club anders geen kamergang, liefst met FT erbij.
NZC doe je met je partner, zo eenvoudig is het.
wanneer je gevaren zou schuwen kan je evengoed je thuis opsluiten en nooit buitenkomen en eelfs dan : je kan altijd uit bad vallen bij het uitstappen
thuis je zelf opsluiten dat doe je de laatste tijd wel veel deket ;) je heb je al 2 keer aangemeld voor een verjaardags feestje in je favo club LR en 2 keer verstek laten gaan of ben je uit bad gevallen bij het uitstapen :wink2:
deket
24 augustus 2015, 13:50
DS, dont panic, ik zal op korte termijn nog wel terug een club frequenteren maar 1, wanneer iets routine gaat worden haak ik af, ik ging vele jaren 1xsoms 2x per week, en vond dat eigenlijk teveel, wannneer iemand meer of minder gaat dan moeten ze dar zelf weten, ieder doet met zijn leven wat hij of zij wil, zonder een ander te hinderen, maar jij zal de Vulkaan ook ooit wel beu worden.. Topwedstrijden van Anderlecht zal ik nooit een sleur vinden, net als goede sex.
2, figuurlijk gezien : waarom zou ik naar een Mc Donald gaan, i'ndienn ik thuis een uitstekend restaurant heb?
de duisburg spesjalist
24 augustus 2015, 14:25
DS, dont panic, ik zal op korte termijn nog wel terug een club frequenteren maar 1, wanneer iets routine gaat worden haak ik af, ik ging vele jaren 1xsoms 2x per week, en vond dat eigenlijk teveel, wannneer iemand meer of minder gaat dan moeten ze dar zelf weten, ieder doet met zijn leven wat hij of zij wil, zonder een ander te hinderen, maar jij zal de Vulkaan ook ooit wel beu worden.. Topwedstrijden van Anderlecht zal ik nooit een sleur vinden, net als goede sex.
2, figuurlijk gezien : waarom zou ik naar een Mc Donald gaan, i'ndienn ik thuis een uitstekend restaurant heb?
deket ik Wordt de vulkaan nooit beu ;) :rolleyes:De reden daar van is clubs afwisselen met mijn geweldige vulkaan. natuurlijk zullen aan aantal huizen afvallen naar mate ik ouder wordt en minder ter been ben ma tot die tijd komen er nog wel een paar bij ;) . ik heb thuis een 5 sterren restaurant ma dat kost me niet me maand inkomen of me spaar geld :eek:
Dalton
24 augustus 2015, 16:50
Heren ijsberen ik geloof dat je hier moet vertellen wie je geneukt hebt zonder condoom en niet de bezoekjes aan de clubs of de wandelgangen.
Dat jullie thuis ook nog eens een 5 sterren restaurant erop na houden is helemaal tof,de laatste tijd heb ik MACDONALDS verruild voor BURGER KING want die hamburgers smaken echt een stuk lekkerder.
Ik weet dat er helemaal geen 5 sterren restaurant hier in NEDERLAND aanwezig is en wanneer zo'n tent waar je voor het voer moet betalen een ster heeft dan schiet de prijs van dat voer als een raket omhoog,terwijl de porties die je op het bord krijgt ook nog eens een stuk kleiner worden.
Maar en hier komt het bij BURGER KING worden de porties steeds groter en zo'n hamburger met vanalles erop en eraan smaakt heerlijk dus waarom veel geld uitgeven aan eten als het ook nog eens voor een paar euro's kan.
De franse frietjes die ze erbij doen zijn zeer goed van kwaliteit,zeker weten dat het echte NEDERLANDSE aardappelen zijn waarvan ze gemaakt worden want na het eten van al die friet begin ik steeds weer op een boeren manier te kletsen.
De condooms die ik krijg van de dvp's gebruik ik voor mijn handen want je weet maar nooit met al die bacterien die rondkruipen over de hamburgers en broodjes.
Zoals jullie weten is een condoom er om je te beschermen tegen ongewenste ziektes,kijk terug in de tijd met de oermensen die gewoon in een hol leefden ze vraten met handen en voeten hun buitgemaakte etenswaar op soms zelfs zonder te bakken of koken want het was in die tijd moeilijk om een vuurtje te stoken,wat nu heel normaal is kijk om je heen de ene auto na de andere vlieg gewoon in de fik en dan nog eens de bedrijven die op punt staan failliet te gaan worden dan eventjes erbij aangestoken om zo toch weer flink wat te beuren van de verzekering.
De oermensen waren nooit ziek maar werden niet ouder dan een jaar of 35 wanneer ze geluk hadden en er geen brok vlees in hun keel bleef steken.
Toen neukten de mensen nog als wilde dieren en werd er steeds een nest met 3 of 4 jongen op de wereld gebracht wat heel normaal is terwijl tegenwoordig een tweeling al een uitzondering is,zonde van die goede oude tijd waarin het leven nog echt leven was en nu alles kunstmatig gehouden wordt,voorzichtig ijsbeer vergeet de condoom niet over je lul te trekken want dan kan je allemaal van die enge ziektes oplopen en daar zitten we niet op te wachten.
Pietjepik
26 augustus 2015, 20:05
Mijn beleid is simpel; als de situatie zich er voor leent dan pomp ik de desbetreffende dame vol, wil ze perse met condoom dan ook ok. Naaien is net als ademen, meestal doe ik dat gedachteloos en omdat ik het noodzakelijk acht. Met plastic zak over mijn hoofd wordt ademenen immers ook lastig.
Badslippers
26 augustus 2015, 23:31
Met plastic zak over mijn hoofd wordt ademenen immers ook lastig.
Maar je blijft dan wel gevrijwaard van het RS-virus ! ! !
Pietjepik
30 augustus 2015, 15:30
Ik blijf erbij dat pijpen zonder condoom niet echt aantrekkelijk klinkt, gepijpt worden zonder is ok
Red Devil
31 augustus 2015, 18:50
Ik blijf erbij dat pijpen zonder condoom niet echt aantrekkelijk klinkt, gepijpt worden zonder is ok
Pijpen zonder condoom kan heel opwindend zijn. :biggrin:
Nibor76
31 augustus 2015, 20:29
Pijpen zonder condoom kan heel opwindend zijn. :biggrin:
En gepijpt worden?
Red Devil
31 augustus 2015, 21:03
En gepijpt worden?
Ook, maar dat wist je waarschijnlijk al. :tongue:
Dalton
1 september 2015, 01:39
Nee heren ijsberen al dat pijpen kan me niet boeien ik vind blasen het lekkerst maar dan moet de dvp wel een paar rubberhandschoenen aan doen want je weet maar nooit waar ze met de handen in heeft gezeten en de handen op de rug binden.
Strijker
1 september 2015, 19:39
De oermensen waren nooit ziek maar werden niet ouder dan een jaar of 35 wanneer ze geluk hadden en er geen brok vlees in hun keel bleef steken.
Ach ja, de goeie ouwe tijd, toen de pensioenfondsen nog geen tekorten hadden.
zeppos58
1 september 2015, 23:33
En er nog geen condooms waren, gewoon bare neuken wat j kon krijgen
pietSAN
2 september 2015, 14:38
En er nog geen condooms waren (...)
Oudheid
Sinds lang zoeken mensen naar methoden om zwangerschap en geslachtsziekten te voorkomen. Men gebruikte niet alleen voor de hand liggende methoden en middelen, zoals terugtrekken, periodieke onthouding, vaginale spoelingen en sponsjes, maar ook een voorloper van het condoom.
Zo zouden de Egyptenaren al een condoomachtig linnen zakje hebben gebruikt dat bescherming bood tegen lastige insekten en tropische ziekten. Chinezen trachtten besmetting tegen te gaan met in olie gedrenkt zijde-papier dat om de penis werd gewikkeld en Japanners hadden condooms van leer en schildpadhoorn. De Romeinen gebruikten, behalve in kruiden gedrenkte tampons, ook condooms van geitenblaas.
Lees hier meer over de lange geschiedenis van het condoom (http://condomerie.com/geschiedenis_condoom).
Vriendelijke groet,
pietSAN
zeppos58
2 september 2015, 15:10
Oudheid
Sinds lang zoeken mensen naar methoden om zwangerschap en geslachtsziekten te voorkomen. Men gebruikte niet alleen voor de hand liggende methoden en middelen, zoals terugtrekken, periodieke onthouding, vaginale spoelingen en sponsjes, maar ook een voorloper van het condoom.
Zo zouden de Egyptenaren al een condoomachtig linnen zakje hebben gebruikt dat bescherming bood tegen lastige insekten en tropische ziekten. Chinezen trachtten besmetting tegen te gaan met in olie gedrenkt zijde-papier dat om de penis werd gewikkeld en Japanners hadden condooms van leer en schildpadhoorn. De Romeinen gebruikten, behalve in kruiden gedrenkte tampons, ook condooms van geitenblaas.
Lees hier meer over de lange geschiedenis van het condoom (http://condomerie.com/geschiedenis_condoom).
Vriendelijke groet,
pietSAN
En de eerste "echte" condooms werden gemaakt van geiten en schapendarmen, er zijn nu noch "personen" die deze gebruiken, enkel zijn ze vergeten de geit of het schaap er af te halen :biggrin::biggrin::betrunken:
Badslippers
14 september 2015, 19:33
Meerbepaald ook omdat all in hier ook wil zeggen NZC, in reguliere saunaclubs vragen ze daar minimaal € 100 voor (zij het dan voor 30')
Hmmm, in reguliere saunaclubs heeft een dame mij nog nooit voor €100 nzc aangeboden. Sterker, er is nog nooit een dame geweest die het mij überhaupt aanbood. Dat wil niet zeggen dat ik nooit zcn'te. Ik geloof dat ik in dit topic wat voorbeelden heb beschreven. Zoals bij alle ijsberen kon ik hiervoor het banale en volledig afgezaagde: "Het gebeurde in het heetst van de strijd" als reden opvoeren.
OK, in "Planet Eden" trof ik ooit een uiterst corpulente dame aan die in mijn oor hijgde: "Für €50 mache ich alles". Ik wilde weleens weten wat dat inhield maar daar zat geen nzc bij. Wél een gekraakte rug toen die olietanker bovenop me plofte.
Maar goed, dat zijn de ervaringen van slechts één ijsbeer en een zwaluw maakt nog geen zomer.
zeppos58
15 september 2015, 06:46
Hmmm, in reguliere saunaclubs heeft een dame mij nog nooit voor €100 nzc aangeboden. Sterker, er is nog nooit een dame geweest die het mij überhaupt aanbood. Dat wil niet zeggen dat ik nooit zcn'te. Ik geloof dat ik in dit topic wat voorbeelden heb beschreven. Zoals bij alle ijsberen kon ik hiervoor het banale en volledig afgezaagde: "Het gebeurde in het heetst van de strijd" als reden opvoeren.
OK, in "Planet Eden" trof ik ooit een uiterst corpulente dame aan die in mijn oor hijgde: "Für €50 mache ich alles". Ik wilde weleens weten wat dat inhield maar daar zat geen nzc bij. Wél een gekraakte rug toen die olietanker bovenop me plofte.
Maar goed, dat zijn de ervaringen van slechts één ijsbeer en een zwaluw maakt nog geen zomer.
Hangt vaak van uzelf f, als sommige (meestal een minderheid) meiden de indruk hebben dat je dit probeert te doen, bv door nag te "droogneuken" dan kan de vraag ogf het aanbod wel eens komen of je het zonder wil doen, tegen meerprijs dan wel.
Pietjepik
15 september 2015, 20:22
Hangt vaak van uzelf f, als sommige (meestal een minderheid) meiden de indruk hebben dat je dit probeert te doen, bv door nag te "droogneuken" dan kan de vraag ogf het aanbod wel eens komen of je het zonder wil doen, tegen meerprijs dan wel.
Als je ao on your mind hebt moet je die vraag niet afwachten maar juist tijdens het droogneuken of pussysliden gewoon lekker ineens naar binnen duwen. Tenminste, zo doe ik dat. Kost niks extra hoor en de mooiste dames waar je het niet van verwacht gaan er lekker spontaan in mee. Is een stukje vrouwenpsychologie wat terug te herleiden is op de zin van hun bestaan, namelijk voortplanting en dus het accepteren van een blote pik in hun kutje. Door daar op het juiste moment handig gebruik van te maken catch je hun off guard en tank je de beduusde dame af zonder meerprijs. Stink je echter of zie je eruit als een mongool dan werkt het niet aangezien de voortplantingsinstincten dat deel van de populatie blokken.
Toulouse-Lautrec
15 september 2015, 20:49
..... tank je de beduusde dame af zonder meerprijs......
Kennelijk vind je je eigen taalgebruik heel erg stoer; ik vind het, op zijn zachtst gezegd, puberaal.... en zéér respectloos.
zeppos58
16 september 2015, 12:57
Kennelijk vind je je eigen taalgebruik heel erg stoer; ik vind het, op zijn zachtst gezegd, puberaal.... en zéér respectloos.
Ach de ene beer heeft een hoger "macho":2up: gehalte dan de andere, en wat hij schrijft kan wel eens juist zijn.
Maar zo zal hij ook vaak van een kale reis terug komen vrees ik. En bij de dames een slechte naam krijgen.
Mocht ik echt voor AO gaan, dan bezocht ik een AO club, goedkoop en steeds "recht in de roos".
satanic surfer
16 september 2015, 13:06
ss ontwaart een olijk typfoutje en aangezien ie daarin zelve grossierd tussen aanhalingstekens à la Zeppos58 want hij bedoelde concluderend uiteraard " recht in de doos" mag ´k veronderstellen, of die nog roos is is afhankelijk van de club verondersel ´k dan maar gemakkelijkheidshalve...
Willem2
16 september 2015, 13:07
Mocht ik echt voor AO gaan, dan bezocht ik een AO club, goedkoop en steeds "recht in de roos".
Dan weet ik dat jij dat niet wilt.
Het schijnt namelijk zo te zijn dat het veel "leuker" en "spannender" is om het op plekken te doen waar het "schijnbaar verboden" is. Dan is er meer spanning en kunnen ze daarna zeggen : "Het is mij toch maar gelukt !!! Ik ben de man die alles ohne overal en bij iedereen kan "
Badslippers
16 september 2015, 21:07
Het schijnt namelijk zo te zijn dat het veel "leuker" en "spannender" is om het op plekken te doen waar het "schijnbaar verboden" is.
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken. Als mijmerende romanticus met soms wat perverse trekjes was het meer een combinatie van overrompelend/overweldigend. Na een paar jaar schrijven op dit forum maar vooral lezen dacht ik: "Waarom overkomt mij dat nou nooit?". Zelfs mijn telefoonnummer werd nooit gevraagd. Misschien droeg ik wel een zekere calvinistische belegenheid of sulligheid met me mee waardoor de dames dachten: "Aan die schlemiel annex stumperd valt niks te verdienen." Vandaar ook dat ik eerder al schreef dat het mij nooit werd aangeboden. En het expliciete aanbod is me tot op heden ook nog nooit ten deel gevallen terwijl ik toch echt met een badjas door de club loop en niet in een kazuifel van Paus Johannes de 23-ste.
Een andere term die me te binnen schiet is euforisch. Nou zal een ao neuker die dat wekelijks doet, denken: "Wat een flapdrol die BS, wat is er nou zo euforisch aan ao?" Wel, misschien het gegeven dat het een ervaring is in een saunaclub die je plots en totaal onverwacht overkomt. Ik weet niet of het wat uitmaakt of je de dame niet kent en je haar voor het eerst treft of dat je haar langer kent en er vaker gecondomeerde sessies mee hebt gedaan.
In het gewone dagelijks leven, in een traditionele relatie, is nzc de normaalste zaak van de wereld. Daar kijkt niemand van op. Er is na 500x wellicht niks spannends meer aan. Voor de reguliere (niet ao-zoekende) saunaclubbezoeker ligt dat misschien anders. Inderdaad het is spannend maar het is vooral de combinatie van de zeldzaamheid van het moment, het volstrekt onverwachte die bij mij wel een soort van roes opwekte. In ieder geval een roes die ik niet bij elk saunaclubbezoek hoef te ervaren. Misschien speelt dat tijdloze ook wel een rol. Het kan morgen gebeuren, misschien over twee jaar. En dan is het Whauwwww ! ! !
hanslatta
22 september 2015, 14:40
De citaat van pietjepik over het aftanken van een dame is idd wat slordig omschreven, maar voor de rest slaat hij de spijker op zijn kop.
Ik bezoek ook een ao club, dus dan weet je wat er gaat gebeuren, daarnaast bezoek ik vooral geregeld allerlei saunaclubs zoals villa, phg, heaven en Babylon. En op de villa na heb ik in alle club een spontane ao ervaring gehad. Erg spannend, sexy en geil om het mee te maken. Ook bij mooie dames waarvan je het niet verwacht. Het gebeurt, maar je moet wel (een beetje) initiatief nemen. Aan de andere kant moet ik er ook niet trots op zijn.... Heb in al die jaren ook een drietal infecties opgelopen waarvan twee aantoonbaarheid chlamydia , die andere infectie blijft nog steeds een raadsel en noemen dat ook een unspecified urithritis.
Goedemorgenallemaal
24 oktober 2015, 12:03
Nou ik geef toe, het is mij dus nu ook een keer overkomen.. En het gekke is, ik laat me n ook niet meer zomaar zonder Condoom pijpen... Niet alleen vanwege de risico maar vanwege de totaal beleving. Hoe komt dat nou allemaal?
Ik heb al eens geschreven dat ik wat wratten op mijne jongeheer heb zitten, niet de genitale maar een "gewone". PZC zou wel kunnen maar ik wil liever gedoe voorkomen dus ik geef netjes aan "doe maar met want...". Nu is me, ook in traditionele PZC gelegenheden dat veel dames zeggen "gut"en "ist besser" en zo... Nou als de dame zich dan beter voelt met, doet ze het (in de regel) ook beter...
Het grote voordeel van NZC achteraf was niet zozeer extra genot want het was zonder, niet de spanning en sensatie (de spanning is beduidend minder als de zenuwen in afwachting van de uitslag van de SOA-test) maar eigenlijk gewoon de gang van zaken, de flow. het "liefdesspel"werd na de pijpbeurt niet meer irritant onderbroken door even dat condoom zoeken, open maken en er omheen doen... Kortom ik ben er (voor mijzelf dan) achter gekomen dat het eigenlijk veel lekkerder is om eerst het condoom er over te doen en dan achter elkaar zonder onderbrekingen van pijpen naar neuken te gaan dan lekker ZC gepijpt worden en dan dat gedoe om dan pas door te neuken. Blijft nog wel de ZC opwarmbeurt op de bank over :biggrin:
Bluebear
24 oktober 2015, 12:28
Nou ik geef toe, het is mij dus nu ook een keer overkomen.. En het gekke is, ik laat me n ook niet meer zomaar zonder Condoom pijpen... Niet alleen vanwege de risico maar vanwege de totaal beleving. Hoe komt dat nou allemaal?
Ik heb al eens geschreven dat ik wat wratten op mijne jongeheer heb zitten, niet de genitale maar een "gewone". PZC zou wel kunnen maar ik wil liever gedoe voorkomen dus ik geef netjes aan "doe maar met want...". Nu is me, ook in traditionele PZC gelegenheden dat veel dames zeggen "gut"en "ist besser" en zo... Nou als de dame zich dan beter voelt met, doet ze het (in de regel) ook beter...
Hmmm......even een reactie op de wratten. Allereerst waardeer ik je openheid. Maar je kunt ze toch laten verwijderen door te bevriezen. Je hebt dan twee voordelen. Je bent ze kwijt en je hebt gegarandeerd een tijdje een harde als de dokter een beetje teveel gebruikt. Het is wel een beetje koud voor haar, maar dan hadt ze maar bakker moeten worden.
Ik heb ze ooit op mijn handen gehadt en toen heb ik ze verkocht. Ik kon een vrouwtje die je wratten kocht, daar kreeg je dan een kwartje van en datzelfde kwartje moest ik in de missiepot van de lokale kerk gaan doen. Na een paar weken waren ze allemaal verdwenen. Het is te proberen. Je hoeft niet te vertellen waar je ze hebt. Strooi het maar eens rond en er zijn vast mensen die zo iemand kennen.
Goedemorgenallemaal
24 oktober 2015, 13:34
Hmmm......even een reactie op de wratten. Allereerst waardeer ik je openheid. Maar je kunt ze toch laten verwijderen door te bevriezen. Je hebt dan twee voordelen. Je bent ze kwijt en je hebt gegarandeerd een tijdje een harde als de dokter een beetje teveel gebruikt. Het is wel een beetje koud voor haar, maar dan hadt ze maar bakker moeten worden.
Ik heb ze ooit op mijn handen gehadt en toen heb ik ze verkocht. Ik kon een vrouwtje die je wratten kocht, daar kreeg je dan een kwartje van en datzelfde kwartje moest ik in de missiepot van de lokale kerk gaan doen. Na een paar weken waren ze allemaal verdwenen. Het is te proberen. Je hoeft niet te vertellen waar je ze hebt. Strooi het maar eens rond en er zijn vast mensen die zo iemand kennen.
Bevriezen al twee keer geprobeerd... Er werd me overigens verteld dat dat geen garantie gaf.. Wegsnijden is geen optie maar zei ze vrolijk "da's toch geen garantie, tenzij we de hele zaak er af halen"...
de normale in de handel verkrijgbare middeln zijn wegens hun aggressieve werking niet aan te raden op gevoelige plekken, misschien wachten op de paardebloem in het voorjaar
phoenix
24 oktober 2015, 20:29
ik had ooit een wrat , nadat andere wratten al waren weggehaald op makkelijkere plekken, die in de pisbuis zat, gelukkig zag je dat, minder is dat je dat niet kunt wegvriezen, het zou operatief worden verwijderd, uroloog gezien, etc, nieuwe afspraak, maar ik had nog een creme liggen die op andere wratten geen succes was, maar de wrat in de pisbuis was wat anders...ik dacht deze creme maar eens op de pisbuiswrat smeren, wie weet helpt dit wel, bij de andere wratten hielp het niet en was bevriezen de enige optie. Maar tot mijn grote vreugde hielp de creme op de pisbuiswrat en was ik de operatie voor. Daarna nooit geen wratten meer gehad.
satanic surfer
23 december 2015, 23:06
Heeft uiteraard niets meer van doen met het oude Freude...In velerlei opzichten en dan druk ik me nog eufemistisch uit. Niet dat daar vroeger niemals "onveiligere" zaken werden gepraktiseerd door enkelingen, doch nou is het simpelweg gemeengoed en zijn degenen die nog Gummies benutzen uitzonderingen geworden. Voorts autopilot presales met standaard vluchtige TZ en Blowjob in de sofa met inderdaad bij een niet onmisselijk gedeelte rondspiedende ogen tijdens het tongzoenverkenkennenlernmoment enzo. Om nog maar te zwijgen van het nefaste gevolg van NZC en free FT´s als "standaard" dat een grote groep ijsberen uiteraard bezoedelt in die zin dat ze in "andere" clubs het erg lastig krijgen om mét gummie nog iets klaar te spelen. Dat lijkt me klaar als pompwater en is uiteraard een steeds groter eindeiende vlek die het vooral nogal "nat achter de oren-ijsbeertjes" for ever verziekt uiteraard. Inleveren betreffende looks, intelligentie bij het gros van hen qua gespreksstof, pure serviceskills want die houden bij het gros des dames niet over (PZC dan vooral, ook TZ bij het gros solala) spontaniteit en ga zo nog maar door om bottom line derzeit overgecompenseerd te worden door het in Bochum alles overvleugelende NZC en für Lau mondjes/kutjes volspuiten, those are the facts...De negatieve gevolgen sijpelen in overige clubs steeds nadrukkelijker door, het wordt dweilen met de kraan open want de armada ( deels zwijgende en non-berichtende) groep ijsberen neemt hand over hand toe en die zitten dezelfde dag nog of de dag erna ofzo in een "normale" saunaclub en kunnen daar na 2 of 3 AO-nummers geen deukje meer in boter neuken mit gummi...clear your head...
Kapitein Knut
15 januari 2016, 13:35
Voor toekomstige klussen in Duisburg, zie ik het als een prima alternatief voor de luxere clubs als je krap in de tijd zit, en al helemaal voor die hopeloze Vulkan. Om daar deze service te krijgen voor dezelfde centen, zul je je eerst door een heleboel kutsessies heen moeten werken voordat je eindelijk iets vindt dat er op lijkt. Dat is mijn ervaring tenminste wel. En de kans dat een van de eersten meteen al raak is, is me te klein. Vandaar dat ik op de Vulkan al heel erg lang, maar bij clubs als Villa Venus nog lang niet uitgewandeld ben.
Zo is het exact noglangnietuitgewandeld!;) Ik snap werkelijk waar niet wat een fatsoenlijke vent te zoeken heeft in die ranzige achterbuurt van Duisburg :confused:. Voordat je eindelijk iets vindt dat er op lijkt moet je je niet alleen door een heleboel kutsessies heen werken, nee, ondertussen wordt je ook 30 keer bedreigd door criminele asielzoekers die rondhangen op die duistere straatjes eromheen:angst:, wordt je 10 keer beroofd van je geld:angryfire:, is er 5 keer ingebroken in je auto:huch: en heb je 10 keer een voedsel vergiftiging opgelopen in die vreettentjes in die wijk:heul:. En dan hebben wel het nog niet gehad over de ranzige ongeinteresseerde en op geld beluste wijven daar waarvan een normale kerel spontaan een slappe leuter krijgt:eek:. Deze buurt moet je gewoon mijden als de pest.
Daarentegen lijkt mij Villa Venus trouwens ook niet echt een aanrader. Ik hoorde kort geleden dat er daar door het overgrote deel van de meiden zonder condoom wordt geneukt:gruebel:. Daar ben ik dus geen voorstander van! Voordat je het weet heb je op z'n minst een soa te pakken :frown::bibber_2:
Trouwens de volgende keer dat je in Duisburg moet zijn voor een klus zou je ook de zeer nabij gelegen saunaclubs in Dusseldorf in overweging kunnen nemen. Vanuit Duisburg ben je binnen een half uurtje in paradijsjes als Dolce Vita, Oceans, Acapulco Gold en Magnum!!!!:freu: Geheid dat je daar prachtige dames aantreft waarmee je geweldige pornosessies :fuck:gaat beleven :tongue:
Daar kunnen ze in Duisburg alleen maar van dromen!!:rolleyes:
Brad Clitt
15 januari 2016, 13:54
Daarentegen lijkt mij Villa Venus trouwens ook niet echt een aanrader. Ik hoorde kort geleden dat er daar door het overgrote deel van de meiden zonder condoom wordt geneukt:gruebel:. Daar ben ik dus geen voorstander van! Voordat je het weet heb je op z'n minst een soa te pakken :frown::bibber_2:
Juist, daarom ga ik ook alleen maar naar echte saunaclubs, daar gebeuren zulke dingen niet. Het is zelfs zo dat afgelopen week in Dolce Vita alle 6 de beeldschone dames waar ik mee gekamerd heb spontaan PMC aanboden, daar heb ik dan ook gretig gebruik van gemaakt. Geen zorgen en trammelant achteraf voor Brad. ;)
pret
15 januari 2016, 14:11
Juist, daarom ga ik ook alleen maar naar echte saunaclubs, daar gebeuren zulke dingen niet. Het is zelfs zo dat afgelopen week in Dolce Vita alle 6 de beeldschone dames waar ik mee gekamerd heb spontaan PMC aanboden, daar heb ik dan ook gretig gebruik van gemaakt. Geen zorgen en trammelant achteraf voor Brad. ;)
Als je helemaal geen zorgen wilt hebben moet je ook BMC doen. :biggrin:
Brad Clitt
15 januari 2016, 14:14
Verrek je hebt gelijk, ik zal het vanaf nu aan de dames voorstellen, indien nee hebben ze pech.
Wentelt Eefje
15 januari 2016, 17:34
Brad en Kapitein, jullie zijn toch niet allebei echt zo naïef dat je denkt dat niet in elke saunaclub zonder condoom geneukt kan worden?!
Brad Clitt
15 januari 2016, 17:54
Wat staat er helemaal aan het eind van mijn bericht ?
Het was dus een reactie met een knipoog en ik weet voor 100% zeker dat de Kapitein ook niet naief is (hoewel ik de beste man nooit ontmoet heb).
Eén dame deed zelfs aan pussysliden zonder condoom en dat in Dolce Vita, het moet niet gekker worden daar...
En voor de duidelijkheid, ik laat de keus aan de dames of ze aan PZC of PMC doen. Ik vind alles goed, het was netjes verdeeld 3-3.
Patjax
15 januari 2016, 19:25
Ik kreeg het NZC aanbod (resoluut geweigerd) tijdens mijn allereerste kamer in mijn loopbaan als ijsbeer in een "gerenomeerde" sauna club. Sommige mensen hebben nu eenmaal een selectieve blindheid als het om hun clubje gaat. Het gras is daar altijd groener en misstanden "schijnbaar" niet aanwezig.
Wentelt Eefje
15 januari 2016, 21:09
Ja, sorry, over de knipoog heengelezen Brad... Mijn excuses.
en je zou bijna denken dat Kapitein Knut een soort Hobbele die Back in business is is... ...
NZC......
Tja, naar het schijnt komt dit enkel en alleen voor in ranzige ramen buurten waar de wijven vies zijn en vooral ook niet om aan te zien, hoofdzakelijk vanwege hun gypse roots en waarschijnlijk gedwongen door de geld bewuste pimps.
Nee, dan de SC's. Daar komen alleen nette mensen en vinden zulke praktijken niet plaats. Alleen die ene enkele propere heer valt de eer ten beurt om zeer terloops en niet noemenswaardig het aanbod te mogen ontvangen om blank in te loggen. Alleen hij, omdat het zo'n nette kerel is. En ook alleen maar bij jonge Duitse meiden.... die het genoemde aanbod pertinent als één van debeerste lessen mogen ervaren als ze redelijk nieuw in "het vak" zijn. Niet zelden gedoseerd door routineuze dames aus der Heimat. Paar tientjes op de standaard prijs en ineens ben je die aardige nette respect volle droom kerel ( door halen wat niet van toepassing is) die er zo in mag. Alleen jij, echt waar, ze doet dit niet zomaar met iedereen.
Dream on..... Het is overal, voor belachelijk lage prijzen, niet zelden zelfs zonder meerprijs.
zeppos58
16 januari 2016, 12:15
NZC......
Tja, naar het schijnt komt dit enkel en alleen voor in ranzige ramen buurten waar de wijven vies zijn en vooral ook niet om aan te zien, hoofdzakelijk vanwege hun gypse roots en waarschijnlijk gedwongen door de geld bewuste pimps.
Nee, dan de SC's. Daar komen alleen nette mensen en vinden zulke praktijken niet plaats. Alleen die ene enkele propere heer valt de eer ten beurt om zeer terloops en niet noemenswaardig het aanbod te mogen ontvangen om blank in te loggen. Alleen hij, omdat het zo'n nette kerel is. En ook alleen maar bij jonge Duitse meiden.... die het genoemde aanbod pertinent als één van debeerste lessen mogen ervaren als ze redelijk nieuw in "het vak" zijn. Niet zelden gedoseerd door routineuze dames aus der Heimat. Paar tientjes op de standaard prijs en ineens ben je die aardige nette respect volle droom kerel ( door halen wat niet van toepassing is) die er zo in mag. Alleen jij, echt waar, ze doet dit niet zomaar met iedereen.
Dream on..... Het is overal, voor belachelijk lage prijzen, niet zelden zelfs zonder meerprijs.
Zoals steeds "voor het geld danst de duivel"
Spikey73
24 februari 2016, 09:09
In mijn vorig leven liep ik de ganse dag met wel 2 harde knuppels rond. een om genot, de ander om van me af te slaan.
Toen had je ook geen rubbers. Ik nam ook geen douche. Sprong een keer het water in, of shuurde met me bipsje vol eelt langs de muur om die modder te verwijderen. Zeep hadden we ook al niet. Ik stinkte een uur in de wind met mijn oer ijsbeer pakje.
Enige schoonmaak douchje was me dopje als ze er al aan likte.
Ik sprong zowat op elk wijfje wat ik zag. Soms moest ik de andere oer ijsbeerjes van me afslaan. Het waren Zware tijden. Ben ondanks toch wel oud geworden. Tot ik uitgleed over een stuk rubber. Volgens mij is daar de vloek mee begonnen.
Ofwel sexueel contact is het lekkerst zonder condoom. Toen wisten we niet beter.
Ik heb ook vaak (Russische roulette) gespeeld. In dit leven.
Al van af mijn zeventiende.
Ik vind een condoom persoonlijk helemaal niks.
En tot op heden nog geen enkele SOA opgelopen. Eerder wat krassen op me rug. of dat ze in me lip bijt. Of een blauwe plek. Meer heb ik er niet aan over gehouden.
Ik heb er ooit een gehad, ik haar al op halve meter afstand, al rook naar rotte vis. Tja dan ga ik ook weer rechtsomkeer. En ze zegt wat is er? Daar wil je met condoom nog niet in.
Verschil met of zonder condoom!!
Ik voel toch wel degelijk verschil.
Ja dom of niet, elke ijsbeer kiest er zelf voor. of buiten de sauna clubs.
dan ben ik heel erg dom bezig geweest op dat gebied als ik terug kijk.
En toch boeit het me totaal niet wat anderen er van vinden.
Ik kies er soms voor en neem ook de risico's.
Naja dit is mijn mening hier over en thats it.
Grts Spikey73
langlekker
24 februari 2016, 10:29
Het is heel verleidelijk om het zonder te doen, al die rubbertjes zijn gewoon klote dingen maar in mijn ogen toch echt noodzakelijk.
Ik heb me eens laten verleiden bij een speciaal vriendinnetje, we hadden een klik en ze deed het echt alleen bij mij zonder. En ook zonder een cent extra te betalen.
Tot zover het sprookje:cool:;)
De weken na die date komen de verhalen binnensijpelen van andere wandelaars en je raad het al, die waren net zo speciaal als ik:eek::frown:
Een SOA test verder en ik mankeer gelukkig niets maar ik heb wel het kontakt verbroken met deze dame.
Jammer want ze was wel verdomd lekker:mad:
Maar voor mij was dit eens maar nooit meer!
Ik pijp nooit zonder condoom, en met trouwens ook niet. Laat me wel heel graag pijpen en dan liefst zonder !
Pietjepik
15 april 2016, 16:44
Na vele jaren uitbundig genoten te hebben van alles mogelijke op paid sex gebied ben ik via een omweggetje langs tinder plots een waardige dame tegengekomen waarvoor ik graag trendbreuk pleeg in de reeks vluchtige oppervlakkige contacten. Tja... dan komt ineens moraal om de hoek kijken; die dame wil je natuurlijk behoeden voor van alles, dus een SOA test is onvermijdelijk en het juiste om te doen. Met lood in de schoenen naar de arts, temeer met de wetenschap dat ik met hoge frequentie nogal wat twijfelachtige zeer fragwürdige DVP's zonder condoom vol heb gekwakt, minstens 100, daaronder van degene die ik me nog herinner, 1 die ongesteld was en mijn lul droop van het bloed, een enkeling in de happy die ik anaal nam ohne gummi, een hele reeks viezerikjes die al jaren bekend staan om hun punto blanco dienstverlening en waar een ieder zonder meer AO opkruipt en natuurlijk de avonturen in Grimberg en Villa Venus. Daarnaast heb ik ook een niet lullig aantal losbandige dellen uit de tinder line-up volgekwakt in de achterliggende tijd. Reden genoeg dus om me bezwaard te voelen een test af te laten nemen en te vrezen voor de uitslag.
Die uitslag volgde vandaag; met pijn in de pens belde ik vanuit de wagen de arts en het verlossende woord was daar: Niks aan de hand! Ter verificatie zojuist de uitslag op papier eventjes opgehaald.
Hoe bestaat het denk ik nog altijd, wat moet je doen om HIV op te lopen vroeg ik de arts.
Nou zegt ze (in wat diplomatiekere bewoordingen), dan moet je toch al wat vergaand verwerpelijke, extreem perverse activiteiten ondernemen, sex met kerels dus. Iets wat tegenwoordig MSM wordt genoemd om het minder beladen of verwerpelijk te laten klinken. Staat blijkbaar voor Man Sex Man, ofwel vieze spelletjes tussen knaapjes onderling die het daglicht niet kunnen verdragen.
Blijkbaar kun je in DVP land extreem ver gaan zonder dat je iets oploopt.
Ik verbaas me erover, werkelijk waar.
Met een meewarig gevoel keer ik de clubs voor nu weer eventjes de rug toe, concentreer me in alle eerlijkheid op die ene leuke dame en zie waar het ons allemaal heen leidt. Lekkere blote meiden in grote hoeveelheden blijven trekken maar ik heb alle vertrouwen dat mijn meisje meer aantrekkingskracht op mij uitoefent dan het leger dvp's!
Viel spass allemaal en leer van bovenstaande; schrik niet als een condoom knapt of als een dvp er voor de aardigheid blanco op komt zitten. Enjoy the ride, de schade valt blijkbaar meestal best mee!
Wentelt Eefje
15 april 2016, 17:15
Succes met het "geboeid blijven door die ene"!
(En ja, some guys gave all the luck... )
Bluebear
15 april 2016, 18:03
Pietjepik wordt monogaam. Laat me toch niet lachen. Een telefoontje van veelpleger RMJHEXE en Pietje valt van zijn "Trouw"-blok. :tongue: :biggrin:
15101
rmjhexe
15 april 2016, 18:47
Ontrouw is toch ook trouw
Bosco
15 april 2016, 19:11
Ontrouw is niet zoals eigenwijs!!
Die uitslag volgde vandaag; met pijn in de pens belde ik vanuit de wagen de arts en het verlossende woord was daar: Niks aan de hand! Ter verificatie zojuist de uitslag op papier eventjes opgehaald.
Hoe bestaat het denk ik nog altijd, wat moet je doen om HIV op te lopen vroeg ik de arts.
Nou zegt ze (in wat diplomatiekere bewoordingen), dan moet je toch al wat vergaand verwerpelijke, extreem perverse activiteiten ondernemen, sex met kerels dus. Iets wat tegenwoordig MSM wordt genoemd om het minder beladen of verwerpelijk te laten klinken. Staat blijkbaar voor Man Sex Man, ofwel vieze spelletjes tussen knaapjes onderling die het daglicht niet kunnen verdragen.
Blijkbaar kun je in DVP land extreem ver gaan zonder dat je iets oploopt.
Ik verbaas me erover, werkelijk waar.
Wij in het westen hebben geluk dgehad at het virus hier zo'n beetje als laatst aan kwam en eerst terecht kwam bij homomannen. Toen dat virus bekend werd zijn, had het nog niet de transmissie naar westerse hetro's gemaakt. Omdat vervolgens iedereen in de jaren 80 en 90 in de stress schoot en condooms ging gebruiken, waarbij ook nog eens virusremmende pilletjes op de markt kwamen, bleef het virus weg van de hetrowereld. Het tweede geluk blijkt te zijn dat het type virus dat hier in Europa waart blijkbaar een relatief zwak virus is dat met name middels bloed en sperma wordt overgebracht, waardoor in de praktijk alleen bij anale (ruwe) sex en sex waar veel bloed (ongesteldheid) bij komt kijken risico wordt gelopen. Dat geluk heeft niet iedereen. In Azie, Afrik en Latijns Amerika zijn andere type virussen gangbaar die veel besmettelijker zijn in het hetroverkeer. Omdat in die streken nooit gestressd in jaren 80 en 90 met condoom is geneukt hebben zij wel de pech dat het virus in de hetrowereld terecht is gekomen. De combinatie agressiever virus en een groot deel hetromannen en -vrouwen die reeds besmet zijn maakt al daar het risico met onbeschermde sex veel groter.
Laten wij wederom prijzen dat wij in het veilige westen wonen. Soms vraag ik mij af waar wij al dat geluk aan te danken hebben......................................
sofaking
16 april 2016, 12:58
West Europeanen zijn blijkbaar resistenter tegen HIV dan andere volkeren, omwille van een groter aantal mensen met een mutatie op de witte bloedcellen die het virus verhindert om binnen te dringen.
Dit zou komen door dodelijke ziektes uit de middeleeuwen -- men denkt vnl. aan pest of pokken -- waarvan de besmetting ook gehinderd wordt door dezelfde mutatie. Door de enorme sterfte (de eerste pestepidemie kostte het leven aan zowat 1/3 van de Europese bevolking dacht ik) is de verhouding van mensen met deze mutatie beduidend verhoogd, omdat die uiteraard meer kans hadden om te overleven, en de mutatie door konden geven aan de volgende generatie.
Even googelen levert er een aantal artikelen over, bijv.
http://www.nature.com/news/2005/050307/full/news050307-15.html
Laten wij wederom prijzen dat wij in het veilige westen wonen. Soms vraag ik mij af waar wij al dat geluk aan te danken hebben......................................
Massasterfte door pestipedimieën kun je moeilijk "geluk hebben" noemen. Afijn toch niet voor degenen die het ondergingen. Als wij daar nu profijt van trekken.... Ja daar valt over te filosoferen.
mr big
18 april 2016, 07:36
Mijn ervaring NZC met angell uit almere http://www.girlsprive.nl/index.php?id=10137&func=show voelde wel weer heel erg lekker aan. Ik heb wel eens meer met een hindoestaans snoepje aan NZC gedaan. Hindoestaanse dames zijn in vergelijking met anderen dames toch een stuk schoner en selectiever met wie ze NZC. Heel veel anderen soorten dames van een andere nationaliteit denken daar toch een stuk anders over. Ik lees dat toch wel vaak op anderen forums en dan denk ik.
Heren let A.U.B. toch een beetje op met wat je doet. Check eerst eens zo'n dame op anderen forums om te lezen hoe het met haar hygiëne is en haar SOA geschiedenis. Ik weet dat NZC veel lekkerder aan voelt daarom doe ik het ook als het me lukt bij mijn heerlijke hindoestaanse snoepjes. Ik heb in al mijn wandel jaren (Vanaf mijn 17de) nog nooit een SOA gehad bij deze hindoestaanse dames.
Bij de een mag ik wel in haar klaarkomen en de andere dame wil dat ik over haar lichaam klaarkom. En daar heb ik dan ook geen probleem me ik heb respect voor de dame haar wil.
Daar door krijg ik ook best veel voor elkaar en genieten ze ook van mijn aanwezigheid. Hindoestaanse dames zijn ook nooit fake in wat ze doen ze vinden je leuk of niet.
Ik hoop dat ik nog veel geluk bij deze dames krijg om ze te NZC. Zo niet dan gaat gewoon een condoom er om. Over condooms gesproken dat is bij mij soms ook niet makkelijk om dat mijn lul vrij groot en dik is. Soms als ik bij een dame ben dan moet ik er toch eentje uit mijn jaszak pakken om dat ze er geen heeft van mijn maat. Ik heb altijd een doosje bij me maar ik probeer het condoom zo lang als het kan daar in te houden. En zo nu en dan lukt me dat ook en neuk ik de dame dan heerlijk zonder condoom.
Ik geniet echt voor de volle 100% van mijn vrijgezellenleven. Als ik ooit de vrijgezelle hindoestaanse vrouw van mijn dromen tegen kom. (Klein 150 max 155 - Grote borsten met dikke tepels - Kleine voetjes maatje 35 max 37 - Mooie teentjes - Lang zwart haar - En natuurlijk super lief). Zo lang ik haar nog niet heb gevonden blijf ik lekker zo door gaan. Er zijn nog genoeg hindoestaanse snoepjes die ik wil neuken. Dvp's - Escort - En dames in de clubs in regio zuid holland.
Mr big zal niks te kort komen.
Zit toch wel iets in :thefinger:
van lotje gekrikt
19 april 2016, 15:24
Als ik ooit de vrijgezelle hindoestaanse vrouw van mijn dromen tegen kom. (Klein 150 max 155 - Grote borsten met dikke tepels - Kleine voetjes maatje 35 max 37 - Mooie teentjes - Lang zwart haar - En natuurlijk super lief).
Probeer India eens. Daar lopen er een paarhonderd miljoen van rond.
mr big
19 april 2016, 17:52
Probeer India eens. Daar lopen er een paarhonderd miljoen van rond.
Van lotje gekrikt bedankt voor de info dat wist ik nog niet HAHA.
Het valt mij op, dat ao steeds meer aangeboden wordt.
De budget pts als eroticlounge /hertzfactory vieren hoogtij
En bieden vrijwel altijd ao aan. Of je moet zelf om cd vragen 🙋
pietSAN
10 mei 2016, 12:45
(...) MSM (...)
Beste Pietjepik en anderen,
MSM staat voor 'mannen die seks hebben met mannen'.
Deze term is ontstaan omdat er steeds vaker mannen zijn die zich niet als homoman identificeren, maar wel seks met mannen hebben.
Binnen bepaalde culturen, die ook in Nederland aanwezig zijn, wordt seks als man met een man niet per definitie gezien als gelijk aan homoseksualiteit.
Veel klanten van prostituees prefereren een she-male of pre-op transseksuele prostituee. Dit zijn in biologische zin mannen en de seksuele handelingen zijn gelijk aan wat hier besproken wordt als homoseksuele seks.
Dat voor de duidelijkheid.
Rethorische vraag:
Wat is er zo erg aan anale seks tussen twee mannen? Waarom is dat vies of pervers? Wat is het verschil tussen anale seks tussen een man en een vrouw (een zeer veel voorkomende seksuele handeling onder hetero's).
Je hebt een penis. Je hebt een anus. Je kunt er iets mee. Beiden kunnen er plezier aan beleven.
What's the big deal?!
(rethorisch dus)
Vriendelijke groet,
pietSAN
pietSAN
10 mei 2016, 13:11
(...) Laten wij wederom prijzen dat wij in het veilige westen wonen. (...)
Beste Ace2 en anderen,
Klopt.
Maar ..... de populatie van prostituees is erg veranderd; het merendeel van de dames is van origine niet Westers, maar komt juist uit de landen/gebieden waar hiv en andere soa's beduidend meer voorkomen dan in Nederland (en Duitsland, België).
In deze gebieden laat de voorlichting en kennis nogal eens te wensen over, is de seksuele moraal vaak anders en, het is een vervelend onderwerp, maar ik noem het toch, veel dames die uit deze gebieden hier komen, werken mogelijk niet uit eigen vrije wil. Dit is ook van invloed op hun veilig (willen of kunnen) werken en dus de veiligheid van de klanten.
De één heeft mazzel en loopt nooit iets op, ondanks grote 'consumptie'.
De ander loopt wel een keer iets op en consumeert misschien veel minder.
Als je dan AO wilt, om welke reden dan ook, doe dan in ieder geval eens per jaar (of vaker als je een grootverbruiker bent) een soa-onderzoek. Daarmee hou je de boel voor jezelf in de gaten en indirect ook voor de dames.
Vriendelijke groet,
pietSAN
zeppos58
10 mei 2016, 13:22
Ik weet dat er mannen zijn die anale seks hebben met mannen, omdat z niet meteen een vrouw vinden die dit wil aanbieden.
Bij betaalseks tussen mannen is anaal eerder "normaal" terwijl het bj vrouwen steeds extra is, en bovendien vaak niet beschikbaar.
om di reden kiezen sommige mannen voor anale seks met een andere man, meestal een she-male dan. Bij hen is anale seks normaal.
Ik weet dat er mannen zijn die anale seks hebben met mannen, omdat zij niet meteen een vrouw vinden die dit wil aanbieden.
Bij betaalseks tussen mannen is anaal eerder "normaal" terwijl het bij vrouwen steeds extra is, en bovendien vaak niet beschikbaar.
Douwe Bob zegt "Hop Hop Hop" ! 😊
Badslippers
2 november 2016, 19:35
Het wordt quasi onmogelijk om na de wetwijziging nog langer dames aan het regime des Paushallclubs te onderwerpen...Het is dan ook een grote stap voorwaarts in Pay-Sex-Germany alwaar de groeiende uitbuiting én uitwassen van mensenhandel/afpersing etc. stilaan de politieke wereld té bont werd...Zonder al té generaliserend over te komen mag men stellen dat de "gang van zaken" in Paushall- en Flatrateclubs van dien aard was dat aldaar bij uitstek zulke uitwassen kiemden.
Benieuwd hoe het dan met deze advertenties zal gaan aflopen. Sterker, zou je strafbaar kunnen zijn als je deze events promoot? Voor slechts €59 "AO-Safthasen, Creampie bis die Sahne schäumt"
https://www.ijsberenforum.com/img/schwarzmeer/sch_821.jpg
Jan Verplancke
2 november 2016, 20:00
Het zal een kwestie zijn van vraag en aanbod, marktwaarde, etc, maar eigenlijk te gek dat dit kan voor deze prijs natuurlijk.
phoenix
2 november 2016, 20:15
nou eigenlijk is er niks mis met alles ohne jongens, het is geen misdaad om te seksen met anderen kom nou toch...het geld wat ze vragen daar is wel wat mis mee, dat is pure uitbuiting..maar dat gebeurt net zo hard in andere branches...alleen willen de politici daar niet aan, jullie laten je al net zo meeslepen in de moraal als die feministen...er is zoveel arbeid dat zo zwaar onder betaal wordt...ze doen er helemaal niets tegen, af en toe roept Asscher wat en dan gaat hij weer over tot de orde van de dag...
Dalton
3 november 2016, 00:11
Ja PHEA de prijs die een dame vraagt bij een gangbang vind ik te veel wanneer er 40 ijsberen zijn en ze betalen 10 euro om klaar te komen bij zoiets is genoeg want zoiets duurt nog geen uur omdat die kut vlug zo heet is als een straalkachel en zogauw het eikeltje erin steekt begint hij gelijk te spuiten vlug verdient die 400 euro voor nog geen uur werken.
wooley
4 november 2016, 17:34
Meestal krijgen de dames in een gangbang maar een zakcentje...(100-150 per dag) in lage segment nog minder... Niet eens genoeg om medicijnen te kopen voor de vele soa's die dames onder de leden hebben.....
Rest gaat naar maffia uitbater.
toyota
4 november 2016, 17:44
Wooley, dat is ook de redenatie dat ik aan zoiets NOOIT mee zal doen. Bovendien is het ook nicht sauber en gevaarlijk (ziektes )
Maar: zoveel mensen,zoveel wensen. Dus er zal altijd vraag en aanbod blijven.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
Goedemorgenallemaal
8 november 2017, 19:27
Ik merk om mij heen bij bekenden dat, nu er minder mag, juist de belangstelling voor AO weer lijkt toe te nemen.
Nou even met de billen bloot. Ja, ook ik heb het eens inmiddels gedaan om eens mee te maken. Maar na me eens gecontroleerd te laten hebben heb ik er verder maar van af gezien. In die dagen heb ik me ook eens aangemeld voor een forum dat zich er in specialiseerde. Een wereld gind voor me open, ik heb meiden met condoom genomen die het zonder bleken te doen. Ik noem geen namen maar ik wil wel een waarschuwig plaatsen, op een enkele uitzondering na waren de dames die het ook wel zonder iets doen eigenlijk niets bijzonders. Op een enkele uitzondering na had ik (achteraf, de meeste dames bleken pas achteraf zonder te werken) het idee dat ze juist zonder werkten om hun "gebrek aan capaciteiten de gast te bieden wat ie verwacht" een beetje te verbloemen, vooral in het Nederlandse en Belgische maar ook in Duitsland. En qua gezondheid ooit eens in een gesprek vernomen wat de heren bezoekers allemaal slikken om onheil te voorkomen, van een organisator van activiteiten zelfs waar de dames mee volgestopt werden om onheil te voorkomen en hoe ze daar alle maal aankwamen. Kortom, ik zag er geen meerwaarde meer in..
Jan Verplancke
8 november 2017, 21:38
Ik merk om mij heen bij bekenden dat, nu er minder mag, juist de belangstelling voor AO weer lijkt toe te nemen.
Nou even met de billen bloot. Ja, ook ik heb het eens inmiddels gedaan om eens mee te maken. Maar na me eens gecontroleerd te laten hebben heb ik er verder maar van af gezien. In die dagen heb ik me ook eens aangemeld voor een forum dat zich er in specialiseerde. Een wereld gind voor me open, ik heb meiden met condoom genomen die het zonder bleken te doen. Ik noem geen namen maar ik wil wel een waarschuwig plaatsen, op een enkele uitzondering na waren de dames die het ook wel zonder iets doen eigenlijk niets bijzonders. Op een enkele uitzondering na had ik (achteraf, de meeste dames bleken pas achteraf zonder te werken) het idee dat ze juist zonder werkten om hun "gebrek aan capaciteiten de gast te bieden wat ie verwacht" een beetje te verbloemen, vooral in het Nederlandse en Belgische maar ook in Duitsland. En qua gezondheid ooit eens in een gesprek vernomen wat de heren bezoekers allemaal slikken om onheil te voorkomen, van een organisator van activiteiten zelfs waar de dames mee volgestopt werden om onheil te voorkomen en hoe ze daar alle maal aankwamen. Kortom, ik zag er geen meerwaarde meer in..
Ik denk dat het gros van de dames het weleens zonder doet. Met vaste klanten, waarbij de een alleen mannen die vaak over de vloer komen en lang blijven als vaste klant beschouwt en de ander iemand na het derde half uurtje al als een vaste klant beschouwt.
deket
8 november 2017, 23:55
Klopt Jan,
En dat die Pausshalkclubs verdwijnen daar zal ik geen traan om laten.
Over het algemeen toch voor gierigaards en/of viezpeuken.
Maar ieder zijn ding zeker.
Let wel dat de meiden die in zulke gelegenheden werken, zwaar verslaafd en afhankelijk moeten zijn, anders ga je toch in een 'normale'club werken
Laat ons er niet flauw over doen, nzc is veel prettiger, maar doe dat nooit met een meid die je amper kent, en dat blijft ook gelden bij niet dvps
Big30
9 november 2017, 12:16
Graag beschaafde omgangsvormen. Aantal berichten verwijderd.
Wentelt Eefje
9 november 2017, 13:17
Er zijn voldoende "goed aangeschreven" saunaclubs, die dat ook reeds waren toen er nog officieel pauschalclubs waren, die zowel wat clubhygiëne als dameslooks, -hygiëne en "verdovende middelen moraal" ver beneden een groot aantal van de flat-rate-clubs scoren.
Voor mannen met een goede potentie en korte hersteltijd en voldoende natuurlijke charmes is er in die clubs altijd genoeg zeer bevredigende sex te halen geweest.
En voor wie er een neus voor heeft is juist in met name elke gerespecteerde saunaclub wel een witte te halen en ook wel te zien welke dames daar ook niet vies van zijn!
Dat opgeblazen 50-plussers die in saunaclubs veel geld dienen te laten zien of de indruk dienen te wekken dat ze veel geld kunnen laten zien om fatsoenlijke service te krijgen slechts konden dromen van diezelfde service in een pauschalclub mag uiteraard geen verrassing zijn. Vele van dit soort saunaclubgangers verlaagt zich ertoe vervolgens de wel slagende concurrentie als budgetneukers of lager af te doen, dit is echter slechts het minder fraai in woord uitdrukken van hun jaloezie.
Het is me overigens een raadsel waarom deze inperking van neuken-zonder-condoom doelgroep naar de flatrate-clubs ineens plaats zou vinden, wanneer deze niet op bovenstaande is gebaseerd. Temeer daar het neuken-zonder-condoom me ten eerste vaker is overkomen (dan me lief is) in niet daarom bekend staande "hoogwaardige" saunaclubs en het me daarnaast ook daar nog eens verhoudingsgewijs veel vaker is aangeboden. Alles Ohne en dan ook nog eens Alles Ohne Aufpreis.
Mooiejoke
9 november 2017, 14:38
Graag beschaafde omgangsvormen. Aantal berichten verwijderd.
Welk forum???
Jan Verplancke
9 november 2017, 14:48
Waarom dan ook de normale berichten weghalen?
Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
De illusie in stand houden dat alleen in obscure taboeloze schuren dames vol worden gekwakt ?
Badslippers
9 november 2017, 17:02
De illusie in stand houden dat alleen in obscure taboeloze schuren dames vol worden gekwakt ?
Zelfs in de fantastische tv serie Fargo:
https://getyarn.io/yarn-clip/860d0d02-611c-4546-9e91-20af3b09b6ca
Big30
10 november 2017, 00:10
Topic op slot ivm herhaalde scheldpartijen.