PDA

Volledige versie bekijken : Living Room, Algemeen, 1e Kwartaal 2009



mjgl_39
3 januari 2009, 08:25
20 december was mijn laatste bezoek aan een club in 2008. Ik had me voorgenomen het even twee weken rustig aan te doen en pas weer in 2009 terug te keren. Zo gezegd, zo gedaan en vrijdag 2 januari was mijn 2009 debuut op paysex gebied; en zoals de twee vorige keren wederom in de Living Room te Kaarst. Het zou deze keer een Grieks feestje worden.

Hoewel de Roemeense delegatie afwezig was, werd ik ook deze keer weer kort na binnenkomst op vriendelijke wijze lastig gevallen door dames die oh zo graag met me op de kamer wilde gaan. Door een Hongaarse dame bijvoorbeeld, die pas anderhalve week werkzaam was in Kaarst. Of door een mooie topless Braziliaanse, die echter al een jaar of negen in Duitsland woont en de taal heel goed spreekt. Toch waren beiden niet direct mijn smaak en het was nog vroeg, dus heb ik vriendelijk bedankt.

In de tussentijd was een zwartharige dame bezig een klant op het bankje tegenover mij te verleiden. Terwijl ze dat deed keek ze ook naar mij en maakte ze met mond, tong en ogen allerlei gebaren naar me. Even later – de andere klant had schijnbaar verder geen interesse in haar – vroeg ze of ik bij haar kwam zitten, maar ook hier bedankte ik vriendelijk, aangezien ik nog even wat wilde wachten en eerst een hapje wilde eten.

Na het eten echter zag ik haar weer en deze keer kwam ze bij mij zitten. Ze heette Adriana en kwam uit Griekenland; Kreta om precies te zijn. Nog voor ik er erg in had, had ze zich al met haar lichaam over mij heen gelegd en begon ze met haar tong bewegingen te maken als teken dat ik haar moest kussen. Daarna nam ze mijn hand en legde die op haar borst. Omdat ik nog niet besloten had om met deze dame op de kamer te gaan, was ik wat terughoudend, maar toen ze zei dat ze geil was en mijn hand in haar broekje stopte, zodat ik kon voelen dat ze geil was, was het ijs gebroken (en was ik verdronken).

Ach, wat maakt het toch uit, dacht ik, laten we haar maar proberen. Haar vraag dan ook om een sleutel te halen, beantwoordde ik positief, hoewel ze eerst voorstelde om naar de Kino te gaan. Maar ik ben niet iemand van de openbare seks, dus daar bedankte ik voor. Naar de kamer dus.

Wat volgde was een grote geile belevenis. Deze meid is werkelijk GEIL en dat laat ze je merken ook. Vingeren (zo diep mogelijk), beffen (zo lekker mogelijk) in allerlei posities. Aan neuken zijn we het eerste uur niet toegekomen, maar ik heb me met de rest bij haar zeer vermaakt. Een grote geile belevenis. Niets geen GFE, alleen maar pure geilheid. Zelf was ze ook gekomen, zo zei ze, maar ik vraag me af of dat werkelijk zo was. Och ja, laten we het voor de illusie – want dat is dit alles toch? – maar voor waar aannemen.

Het jaar was dus super begonnen en de avond in Living Room kon wat mij betreft niet meer stuk. Wederom was het bezoek geslaagd. En dat terwijl de avond nog niet voorbij was.

Na een rustpauze en een bubbelbadje, zag ik in de kelder op een bankje een dame eenzaam en alleen zitten. Hoewel ze niet direct het type was, waar ik zelf op afgestapt zou zijn, ben ik toch op het bankje naast haar gaan zitten. Even later zette ze zich naast me en begonnen we wat te kletsen. Het was Selline uit Tsjechië. Ze werkte nog niet zo lang in Living Room en het beviel haar eigenlijk niet zo. Ze had voorheen in clubs in Zuid-Duitsland gewerkt (o.a. Kassel) en nu dus in LR. Vandaag was echter haar laatste dag. Op de bank begon ze me langzaam te strelen en na zo’n vijf minuten ook mijn gevalletje. Ze was in ieder geval niet van het soort dat naast je komt zitten en meteen al naar een kamersleutel vraagt, zonder verder gecommuniceerd te hebben of – zoals in haar geval – wat intieme actie te hebben ondernomen. Omdat ik dat wel apprecieerde (en lekker vond), wilde ik haar een kans geven en zei ik ja op de vraag of we een kamer gingen opzoeken.
Op de kamer was haar service doorsnee. Niet slecht, maar zeker ook niet fantastisch. Het was een lekker half uurtje zonder verder herhalingsgevaar. Dat ze dan ook LR gaat verlaten hoeft verder geen ramp te worden genoemd.

De avond was echter nog niet voorbij. Er liepen nog een aantal dames rond die mijn sympathie wel konden weg dragen. Maar welke kiezen? Nog voordat ik daar een antwoord op kon geven, werd ik kort na het verorberen van twee stukken pizza wederom gevangen door onze Griekse Godin Adriana.

Gedurende de avond was haar after sales uitstekend. Telkens wanneer we elkaar zagen, begon ze likkende bewegingen te maken met haar tong :p. Zo ook, deze keer. Ze kwam dicht tegen me aanstaan en zei dat ze nog een keer wilde komen en dat ik daarom met haar nogmaals mee moest gaan. In de tussentijd had ze mijn staaf al gevonden die ze onder het ijsberenvel aan het masseren was. Ik werd wederom gevangen door haar Griekse charme en we besloten nogmaals de kamer op te zoeken.

Wat nu volgde was een herhaling van het eerste uur, maar deze keer werd het uur ook gevuld met neuken in een aantal posities. Het was wederom heerlijk en ik denk dat het herhalingsgevaar wat deze dame aangaat wat mij betreft op 100% ligt. Zeker wanneer ik alleen maar een geile ervaring zoek en het GFE gehalte even laat voor wat het mag zijn.

Na dat laatste uurtje met Adriana was het wat mij betreft genoeg geweest en ben ik na het drinken van een laatste drankje om 01.00 uur met het gevoel van een Griekse God tevreden naar huis gereden. Mijn inmiddels vierde bezoekje aan Living Room was wederom een succes! :D

Ace2
3 januari 2009, 09:32
Na dat laatste uurtje met Adriana was het wat mij betreft genoeg geweest en ben ik na het drinken van een laatste drankje om 01.00 uur met het gevoel van een Griekse God tevreden naar huis gereden. Mijn inmiddels vierde bezoekje aan Living Room was wederom een succes! :D

Hercules2 :D

egon, Dr. Rammler
3 januari 2009, 17:22
Hi mjgl ! geile Bericht ! bedankt Gruss Egon

joop slim
4 januari 2009, 08:50
.............vervolg van gt..........
Half drie aangekomen in kaarst........onderweg hele tijd nummer van sarah o connor aan in de auto ik krijg er even geen genoeg van.
Elke keer als ik het hoorde in gt vond ik al mooi nummer, maar sinds maandag meer en meer maakte het wat in mij los. Zat toen aan de bar en dacht tijdens deze muziek terug aan de momenten die ik daar had de afgelopen tijd.........intens mooie momenten met de dames....errug uiteenlopend momenten van alleen kletsen tot heerlijke sex ook.
tja de tender smile momenten...........blijf dat toch mooiste vinden, een moment dat ze even kunnen kletsen en genieten van hun rust staat in vergelijking tot 4 x klaarkomen dus na één zo'n sessie ben ik totaal kapot en leeg lol (bij wijze van)
Nog even een berichtje van Joop Stadler op de chat geplaatst en snel naar binnen,
Had een berichtje gehad van tegeil dat hij erook naar toe ging, leuk even iemand ontmoeten, wederom vriendelijk onthaald door de theke dame en snel omgekleed.
Het leek me wel lekker rustig zo te zien.
omgekleed en richting de bar gegaan, hoorde een aantal nederlanders praten dacht ga ff kennismaken, ze waren met z'n vieren........zij hadden dus eerder in de gaten dat ik JS was ..........tja ik schrijf te gedetailleerd..........haha.
te geil was er nog niet en hebben even wat gesproken over gt en lr.......wel leuk om wat mensen tegen te komen. Boeiend !, maarja het begon rond 16:00 ook wel te kriebellen omdat ze rond 16:00 er zou zijn...........en aangezien ze van duitse punktlichheid hield dacht ik ze is er dan.........pfff barkruk zitten........andere barkruk zitten tja moet toch ff in de gaten houden haha....ze wist niet dat ik kwam dus wel leuk dan om haar koppie te zien als ze mij zag (niet omdat ik mij zo geweldig vind hoor !!!) maar de klik was vanaf eerste ogenblik gelijk goed ! goed ? eigenlijk super.
Ondertussen was tegeil ook al binnen en hadden we in de bar al wat gesproken, hij pakte een saunatje ik ging met mijn verrekijker op de loer liggen of ze binnenkwam.......maarja er sjouwen zoveel dames daar met zwart haar dat je toch goed op moet letten of je de juiste ziet
Op een gegeven moment maar op het bankje bij de theke plaats genomen omdat ik zag dat ze im buro ging........en dacht wat erin gaat moet er ook weer uit komen lol ......
Wachten duurt het langst....................pfff maar wordt altijd rijkelijk beloond !
Ondertussen toen ik zat te wachten dat ze van boven weer terug kwam, ging er een dame op me zitten, naast mij was desouza (?) komen zitten want hij was ook wel nieuwsgierig waar ik op zat te wachten, tja......je bent toch ook benieuwd waar een gozer zo lyrisch over schrijft.
De dame die op mij kwam zitten was een griekse schone, die achterop haar verleidelijke slipje please me had staan, gelukkig kan ik geen engels en vertelde haar dat ook haha, teleurgesteld keek ze me aan........zoals menig vrouw dat kan als ze een goudmijn ontdekt hebben............wow toen kwam ze beneden en de griekse dame zat nog op mij, maarja ik dacht hoe krijg ik haar van mij af ? nou gewoon met dame en al opstaan ....lol...achteraf gezien misschien een beetje lomp van mij maar tja.........wachten doet rare dingen met een mens.
Ze zag er wedeom ook weer leuk uit.....en zei zullen we direct naar de kamer gaan ? ja is goed......prima !
En toen ! arme meid ze had een verkeerde beslissing genomen om naar de zonnestudio te gaan voordat ze ging werken, ze was rood en alles deed haar zeer !
Na een uurtje op de kamer gekletst te hebben zijn we wat gaan eten boven waarna we even op een bank nog wat gekletst hebben, ze baalde als een stekker..........en de 2 duitse heren tegenover ons op het bankje konden mij wel wegkijken bij haar.
Maar ze had al duidelijk gemaakt niet te kunnen werken vandaag en ze zat er ook aardig over in hoe ze verder moest vandaag omdat ze totaal geen geld had, tja JS is wie hij is en zei maak je geen zorgen komt goed, ze snapte het nog niet en toen ik zei je weet toch ik betaal ook gewoon voor tijd die ik met je door breng om te kletsen.
Je zag haar weer een beetje stralen ondanks dat het haar zeer deed die zonnebrand.
Ik stelde voor om naar de kamer te gaan, aan ene kant zat ze niet zo op haar gemak vanwege haar rode lichaam.
we kwamen terecht in kamer 1 en hebben daar nog een uur of 3 doorgebracht, ze bleef daar slapen en ik was eigenlijk wel beetje kapot en besloot om 21:30 met pijn in mijn hart op te stappen.......tenslotte was het nog dik 2 uur rijden en hotel had ik toch maar geen zin in vandaag mijn eigen bed slaapt nog steeds het lekkerst.
Haar netjes betaald en gevraagd wanneer ze volgende week aanwezig was, gelijk weer een dag afgesproken , wat een interresante leuke lieve bijzondere dame ! waar je ook leuk mee kunt praten !
Wederom omgekleed en in de auto gestapt koers gezet naar land der hebzucht.
Sarah o connor aangezet en ja local terugdenkend..........begin dames te missen die naar huis zijn..........
Veel mensen ontmoet vandaag leuke mensen, aardige mensen, spontane mensen, lieve mensen, ook al deel ik niet iedereen hun gedachten gang w.b.t omgang met dames ik zal hun in hun eigen waarde laten zolang ze maar met respekt met de dame omgaan !
Voor de mensen die ik in LR gisteren heb ontmoet, sorry de volgende keer blijf ik langer, ik was moe !

Onderweg laptop aangeslingerd en even gekeken wie erop de chat zaten....veel haha veel, zoals ik al eerder zei de dag zou anders dan anders lopen, dat bleek ook wel weer eens zoals o.a. met de dame in lr.
Paar keer gestopt onderweg en eigenlijk werdt mijn stemming erniet vrolijker van een moment van verdriet en weer verder rijden.
Tot een paar km voor mijn huis wederom gestopt om even met pling en manon op de chat te kletsen, ik stond denk ik 30min stil tot er een auto aan kwam rijden van securitas, ooo kut ook dat nog haha die vroeg zich natuurlijk af wat ik daar deed, tja als je echt helemaal niks meer kunt kun je altijd dat nog gaan doen lol (just kidding folks)
wat bent u aan het doen meneer ? uhm (nu lieg ik hoor) ik zit op de geilste chat van nederland en er ligt nu bijna iemand klaar te komen ! Nee ik zei moest even reageren op de chat, ja wat dan ? dat maakt toch niet uit !
Hij deed ook maar zijn werk, niet dan ja toch.....
Eenmaal thuis aangekomen de laptop op vaste netwerk geslingerd en nog even gezellig met pling en manon gekletst tot de rest uit de clubs thuis kwamen en ook even hun verhaal kwamen doen.

Gr. JS ,Alias Joop Stadler uw correspontdent in Wellness land,
Een kwetsbaar, emotioneel, lief, knuffelend ijsbeertje

Wat kan een groot mens klein zijn.

Ps. voor diegene die het wil weten, kheb donders slecht geslapen !
en ik gooi ook even de songtekst erbij op zodat men even kan lezen wat ik bedoel !

The best time of the year
Is calling me home
The best time of the year
And I won't be alone
The best time of the year
I'll share it with you
When I look in your eyes
All my dreams will come true
The best time of the year

I follow my heart
Through the wind and the rain
No matter how far
I can feel all the magic tonight
On the best side of life

Your loving arms, your tender smile
We just forget the world around us
For a little while
There's only you and me tonight
I can feel the joy and happiness inside
Cause you're with me

On the best side of life
Is wherever you are
On the best side of life
You're my light, you're my star
I can see your future so bright
On the best side of life
On the best side of life
On the best side of life
On the best side

I can feel it coming, coming over me
I can feel the love so deep and endlessly, oh
It'll be forever, it'll be alright
I can feel the joy and happiness inside
Cause you're with me tonight

On the best side of life
Is wherever you are
On the best side of life
You're my light, you're my star
I can see your future so bright

Your loving arms, your tender smile
We just forget the world around us
For a little while
There's only you and me tonight
I can feel the joy and happiness inside
Cause you're with me

The best time of the year
I follow my heart
Through the wind and the rain
No matter how far
I can see your future so bright
On the best side of life

On the best side of life
On the best side of life
Cause you're with me tonight
The best side of life
Cause you're with me tonight

joop slim
7 januari 2009, 09:04
6 januarie 2009

..............lees eerst geile tijden golden time.....................ik rij de straat in bij livingroom en parkeer mijn bolide netjes op de stoep zoals het hoort lol
Ik kijk op de klok en zie dat het nog vroeg is voordat de dame aanwezig is, ze zou er pas om 16:00 zijn, aangezien ik eigenlijk niet veel trek heb in andere dames te spreken dan haar besluit ik om vast goldentime te typen.
Na een half uurtje toch maar besloten te hebben naar binnen te gaan, wederom vriendelijk welkom geheten door de theke.
Even omkleden en snel een douche nemen...........daarna na de bar en een koffie besteld....ik dacht dat het drukker zou zijn gezien de auto's buiten maar die zullen wel van de werkende klasse zijn......tja wat een luxe heb ik besef ik mij ineens, alhoewel het gevoel om het luxe te noemen me niet echt lekker uit de mond komt.
Veel vriendelijke dames die ik even hallo zeg in het voorbij gaan, maar zit wel te denken wou dat het 16:00 was....dames die me aanspreken waar ik met alle plezier een praatje mee wil maken maar niet mee op de kamer wil vandaag.
Ik heb mijn zinnen op de dame gezet waar de klik super mee was, voel me bijna schuldig dat ik de dames moet zeggen nein, ich warte auf einen dame....
Sonja die staat plot voor mij wat drinken in te schenken en vraag haar, jij was toch sonja ? ja zei ze en kreeg een ondeugende lach te zien.
Ze kwam naast me staan even een praatje maken en vroeg hoe het ging, ja prima hoor ik wachte nog steeds op een andere dame en dat had ze ook in degaten......maakten ene dolletje over spaanse pepers en dat ze wel iemand in vuur en vlam kon zetten, ze maakte mij nieuwsgierig, maar nog steeds wachten he zat ondertussen al 1,5 uur en begon me steeds minder op mijn gemak te voelen, voelde vele ogen prikken, sonja was even aan het oefenen aan de danspaal wat volgens mij niet echt wou lukken hahah komisch gezicht lol.
Toen kwam ze weer op mij aflopen en we begonnen weer te kletsen, en dat brandje kwam weer te sprake haha wat een leuke spontane meid is dat, hier was ik even aan toe lekker lachen en genieten alwetende dat ik toch weer naar het land der hebzucht moest.
Ik zei als ze er om 17:15 nog niet is dan gaan wij naar de kamer met brandblusser en al haha, ik zei kun je niet even vragen of kijken of ze boven is ? ze ging in buro en heeft haar gebeld, ze bleek ziek te zijn....jammer, gauw besloten om naar een kamer te gaan omdat ik eigenlijk weinig tijd had vandaag om lang te blijven...was moe en wou ook niet laat naar huis.
In de hal nog even dollen met de theke dat we de brandblusser meenamen en zijn toen afgereisd naar de grotten van Kaarst.......hebben heerlijke sex gehad en daarna heerlijk 3 kwartier liggen kletsen.......uhm ik heb 3 kwartier liggen kletsen en zij luisterde......khad een grijns op mijn smoel die ik normaal wel eens bij een dame op de smoel toverde als die eens lekker lagen te kletsen.
Ik wist even niet waar ik was en genoot van haar.............gewoon Top, het eten was daar en zijn naar de kleedruimtes gelopen om daar het kluisje te openen waar de grootste prijs in lag, ik zei en voor welke kluis ga jij ? nrrrrrrrrrr............. het was 29, even netjes betaald zoals die js altijd doet haha en afscheid genomen en haar vriendelijk bedankt voor haar tijd.
Tot de volgende keer sonja................de theke vroeg of alles naar wens was en zei helemaal top, ook vroeg ze met wie ik was en ik zei met sonja, en ze vroeg of de service goed was, nu vindt ik service zo raar klinken dus ik stamelde, ja prima maar ook heel leuk gesproken met elkaar.
Tot vrijdag gezegd en weer naar het land der hebzucht gereden ........

Dit was Joop Slim alias Joop Stadler uw correspont in Wellness land !

limbo11
8 januari 2009, 07:31
Woensdagmiddag was ik ook in Living Room en in de Kino.
Naast mij was een flinke dame op leeftijd die een klant aan het bewerken was.
Tijdens het pijpen steunde zij met haar voeten tegen mijn rug en opeens lag ze achter mij en bracht mijn hand naar haar kletsnatte poes. De andere man keek toe hoe ik mijn hand diep in haar liet verdwijnen en haar klitje bewerkte.
Na klaar gekomen te zijn ging zij weer met de klant in de weer.
Na de sessie kwam ze terug en wilde mij met alle geweld verleiden maar ik kon haar weerstaan en kreeg geen erectie wat haar zeer verbaasde.
Ik zei haar vriendelijk dat ik op slanke dames val
Ze bleef het steeds weer proberen als ik de kino binnenkwam maar uiteindelijk gaf ze de moed op en hebben we heel leuk met elkaar gepraat en toen ze naar huis ging kreeg ik een spontane afscheidszoen van haar.

limbo11
9 januari 2009, 08:24
Ich weis ja nicht ob du Gesteren da warst oder das es eine Collegin von dir war, die beschreibung ist wie im Thread.
Es war wirklich wie geschildert aber schön

timjava
9 januari 2009, 22:47
Na ruim een maand droog gestaan te hebben, ben ik vandaag ongepland naar Kaarst afgereisd. Het reisje had vandaag het doel, nl. om te controleren of ik mijn favoriete dame van 2008 wel terecht op de eerste plaats had gezet. Om 14.30 uur stapte ik de binnen en werd van harte welkom geheten. Met mijn badjas onder de arm en het sleuteltje aan mijn pols ben ik de trap naar beneden afgedaald. Op de trap werd ik om de hals gevlogen door Sabrina, waar ik vorige keer ook een leuke sessie mee heb gehad. Echter zijn stond vandaag niet op het programma. Nadat ik mij had omgetoverd tot ijsbeer kon het jachtseizoen 2009 worden geopend. Vol goede moed stapte ik de bar in op zoek naar mijn favoriete dame. Helaas in geen velden of wegen te bekennen:o. Het was ook vrij rustig. Ik schat zo’n 10 dames en een ongeveer gelijk aantal beren. Dat werden er gedurende de dag steeds meer, maar de verhouding bleef mooi in stand. Omdat mijn favoriete dame er nog niet was en ik toch een volle zak had:rubbel:, ben ik maar eens naar de andere dames gaan kijken. Moet eerlijk zeggen, kon niet echt een goeie keus maken. Mijn smaak zat er niet echt bij. Ik werd daar toch wel wat onrustig van. En dan ga je als een goed ijsbeer, lekker rond ijsberen. Beneden op het bankje zag ik een leuke dame zitten, waar ik maar eens naast ben gaan zitten. Deze dame verteld mij dat ze Diana heet en half Servisch is. Na kort wat te hebben gepraat, was de gesprekstof :sleep:op en besloot ik haar een sleutel te laten halen. Op de kamer heeft ze mij professioneel afgewerkt en een half uurtje later kon ik weer verder gaan ijsberen. Aan de bar raakte is aan de praat met Luana. Tijdens mijn eerste bezoek aan LR was ik ook met haar naar de kamer geweest en dat was mijn goed bevallen. Zij is niet de mooiste dame, maar bied een prima service. Na drie kwartier met haar aan de bar gehangen te hebben, besloten om een kamer op te zoeken en net als de eerste keer, weer een prima service. Inmiddels was het alweer 5 uur geweest en ik nestelde mij op de bank in de bar om trouw op mijn voer te wachten. Dit viel veel vrouwen op, want de een na de ander kwam vragen of ik “lust” had. Ja ik had “lust” in eten:thefinger. En zowaar kwam ook Eva vragen of ik “lust” had. Eva is een dame waar ik al veel positiefs over gehoord heb, maar ik vind haar een beetje kinky eruit zien. Hoewel meerdere beren mij verteld hebben dat ze op de kamer erg lief is en dat liet ze in het korte gesprekje op de bank ook blijken. Heb ik besloten om nog niet met deze dame te gaan kameren. Het jaar is nog lang en het zal er waarschijnlijk wel een keer van gaan komen. Na het eten even de sauna in, om te treuren dat ik mijn favoriete dame nog niet had gezien. Toen ik weer boven kwam, was het eerste wat ik zag de prachtige glimlach en ogen van mijn favoriet van 2008:luvlove:. Gelukkig herkende Patricia mij ook nog van vorige keer. Of ze deed mij dat geloven. Ze vertelde mij dat ze altijd pas om 19.00 uur begint met werken. Na wat spielerij aan de bar haar gevraagd om de sleutel te halen. Wederom een fantastisch uur met haar op de kamer doorgebracht. Met verve heeft zij bewezen dat zij de dame is die mij in 2008 het beste gevoel heeft gegeven. Moe maar voldaan ben ik om 20.15 weer terug naar huis gereden, met de belofte dat ik snel weer zal terug komen.

joop slim
9 januari 2009, 23:17
Vrijdag 9 januarie

Vroeg op pad gegaan richting duitsland, wat telefoontjes gepleegd en zoals gewoonlijk de laptop weer op de bijrijders stoel en het forum aan.
was vroeg op pad en wist dat ik deze keer veel te vroeg zou zijn.......dus rustig aan rijden en paar keer stoppen was mijn gedachte.
Muziekkie erbij aan en relaxed op weg, eigenlijk best wel moe om zo vroeg weg te gaan maar zag er wel naar uit om naar LR te gaan eerst.
De hele week al rond 0:00/0:30 naar bed en aangezien ik elke morgen om 4:45 de wekker gaat, wordt het achterin de week ietsssss moeilijker allemaal haha.
Onderweg nog even geklets met pling, jabber op de chat......., ook nog even wat met manon gekletst en ondertussen gaf de nav aan aankomst 10:54 dus na een koffiestop maar weer verder gereden.
En eigenlijk was ik eigenwijs vandaag omdat elke keer als nav zei die kant op dan ging ik een andere route langs, volgens mij moet ze al aardig sjagerijnig zijn, als je elke keer route moet aanpassen als de chauffeur een andere richting neemt. uhm dan had ze maar een beroep moeten kiezen hoor !
Sta nu ff voor deur te typen aangezien het nog maar 11:07 is en volgens mij ook de eerste ben.........maar zie net iemand richting voordeur lopen en aanbellen.........tjakaa de eerste ben ik iedergeval niet lol !
Ik heb niet gebeld of de dame er is, ik dacht ik zie wel laat mij vandaag compleet verrassen.....aaiiiiiii das lef hebben haha. (hoop natuurlijk wel) ben gewoon type als gezellig is dan vindt ik het prima......vaak kom ik dan wel weer bij dezelfde dame uit.....tja leuk toch ?
tja ........nu begint te kriebellen en ga naar binnen ! 11:10 of nog ff wachten ? neuh gaan !!!!! NU !!! haha ff relaxed bakkie drinken aan bar met een broodje erbij.
Bij gt wacht ik eigenlijk nooit maar daar ben je op een gegeven moment zo thuis dat het een livingroom is lol, mmm zal hier ook nog wel komen, ben hier tenslotte nog maar keer of 4 geweest........
Nou tot laterzzz.......tis nu laterzzz en eigenlijk beetje teleurstellend....aan de theke gevraagd of de dame voor vandaag ook op de aanwezigheidslijst stond, omdat ze van de week ook al ziek was je weet het maar nooit....weinig beren aanwezig wel redelijk wat dames......alleen niet echt mijn types.....ben eerst maar ff een broodje en croissantje gaan eten aan de bar en een bakkie koffie genomen.....na derde bakkie koffie kreeg ik lachende de opmerking wieder einen kaffee ? ja moet caffeine hebben..........zo en nu afwachten hoe laat ze er is...........beetje rondgekeken en na de zoveelste ronde van boven naar beneden op een bank bij de schuifpui neergeploft...toen kwam er een dame aan die ik de vorige keren alwel vaak op de voorgrond heb zien treden, nu ben ik daar eigenlijk niet zo van......tja hahaha hoe kan dat nou he ! lol
maar goed ze kwam bij me hangen en had zin om naar de kamer te gaan.....beetje afgehouden en op hoogte punt ja gezegd lol......
Maar ik had ondertussen paar vervelende telefoontjes gehad over werk en was eigenlijk niet zo in de mood.
Naar de kamer gegaan en begon het circus.....ze stelde een standje voor en ik zei prima doen we.....ik had pas achteraf in de gaten dat ze snel zo'n speciale antistof hoes had aangebracht....want vond het al merkwaardig dat ze doorging en niks uit haar mond kwam haha ...........maakt me niks uit eigenlijk wel zo veilig ! maar goed nog ff op kamer gebleven maar twas het niet.......leuke meid maar tja...........komt ook bij had mijn zinnen op de andere dame gezet, en het was nu nog maar 12:30.........pffff even gedouched en wederom naar de bar...........er liep wel een leuke dansende dame met errug leuk koppie waar ik later een praatje mee maakte maar ze zei ik spreek maar heeeeeeeeel iets duits en geen engels....geprobeerd een gesprekje aan te knopen maar dat wou ook niet erg en knapte daar eigenlijk wel op af....ondanks dat ik haar aantrekkelijk vond........en ik ook telkens wel ff keek waar ze was.....maar de taal weerhield mij een beetje...........na weer wat rondgedoold te hebben in de duistere grotten van kaarst op de ban kneergeploft waarnaar een donkere dame naast mij plaats nam....pffoe dat wordt een uitdaging om die voorzichtig te laten merken dat ze echt mijn type niet was, maarja ik moest naar het toilet. toen ik weer terug kwam en weer op de bank plofte zag ik tegenover mij een leuke jonge dame zitten die het koud had. beetje gebaren enzo......en besloten op het bankje naast haar te gaan zitten en een praatje aangeknoopt.....het was koud binnen in lr en zij had dat ook.......maar voelde niet de klik die ik vandaag graag wou voelen.
Ben maar weer aan de bar gaan hangen en zag een kopie van jenny ru. uit gt lopen alleen iets molliger......en zag nog een leuke dame lopen maar ook die voldeed vandaag niet aan de eisen pfffff wat is dat toch met mij....wordt ik te kieskeurig ? nee ik had mijn zinnen gezet op die andere dame maar ze kwam maar niet........het was 15:00 en dacht ik ga me omkleden en naar de villa, waar ik manon zou ontmoeten...heb nog even getwijfeld omdat ze ook wel eens om 16:00 binnenkomt maar dat was me eigenlijk te laat.
Dus omgekleed en bandje afgegeven, ze vroeg nog even met wie ik was en of alles goed was gegaan....ik zei jij maar diep in mijn hart eigenlijk niet........nee niet verliefd op haar........had erop verheugd haar weer te spreken.
Gauw in de auto gestapt en richting de villa gereden.................lees verder bij Villa vertigo..........

mjgl_39
10 januari 2009, 12:54
Afgelopen vrijdag ben ik wederom naar Kaarst afgereisd. Ditmaal tezamen met een vrijkaartje dat ik dankzij de gouden handen van Willem2 en dit forum gewonnen had. Het is dan ook niet meer dan vanzelfsprekend dat ik weer even een berichtje schrijf over hoe de avond was (hoewel berichtje...).

Zoals gewoonlijk kwam ik rond half zes in Kaarst aan. Vlak voor etenstijd, zodat ik op mijn gemak eerst even kan zitten, wat eten en in de tussentijd de dames kan bezichtigen. Bij binnenkomst moest ik even wachten, omdat de gastvrouw niet wist of mijn vrijkaartje wel geldig was. Terwijl ze dit aan het uitzoeken was, kwam een kleine, naakte schoonheid aan de balie naast me staan. Een vrouw van rond de 20 met korte zwarte haren, een pracht slank figuur, kleine borstjes en een Arabisch aandoend gezicht. Wow, dacht ik, die wil ik vanavond wel leren kennen. Ze was echter constant bezet en pas aan het einde van de avond kreeg ik de kans haar aan te spreken, maar daarover straks meer.

Eerst maar eens de standaardriedel afwerken(omkleden, douchen en daarna de living room in). Wat opviel was dat het binnen niet echt warm was en dat het tevens niet echt druk was. Dat eerste was te verklaren uit het feit – althans dat vertelde mij een dame – dat de verwarming gisteren stuk was en vrouwen en klanten die donderdag in de kou hadden gezeten (inclusief enkele koude douches…). Gelukkig deed de verwarming het vandaag wel, maar mede dankzij de -11 graden buiten was het niet echt warm.

Kort na het verorberen van de maaltijd had Griekse Adriana mij in de smiezen en voor ik het wist zat ze weer naast me en begon ze me te teasen. Wat me meteen aan haar opviel, was dat ze er nogal moe uitzag. Maar ze ontkende. Ze was absoluut niet moe. Even later, na wat wederzijds gestreel, zei ze me dat ze in de Kino wilde gaan. Ze wilde samen met mij slapen; was ze dan toch moe? Zo gezegd, zo gedaan, en we kropen tegen elkaar aan de Kino in, waar we in lepelpositie zo’n tien minuten hebben gelegen. In eerste instantie zei ze me, dat ze zo een uurtje wilde blijven liggen, maar na de al genoemde tien minuten, ging haar hand onder mijn ijsberenvel op zoek naar mijn gevalletje dat ze met wat gestreel tot leven wekte. Ondertussen nam ze mijn hand en duwde die tussen haar benen. Ze had een heel kort rokje aan dat net haar billen en voorkant omhulde met daaronder niets. Mijn hand vond dan ook een redelijk natte Muschi. Al snel wilde ze dat ik haar ging lecken, maar ik maakte haar weer duidelijk dat ik niet zo van de openbare seks in de Kino ben. Ze drong verder aan, maar toen ik zei dat het me te donker was en ik graag wil zien wat ik bef, ging ze op zoek naar een kamersleutel.

Op de kamer was het koud; de reden daarvan is al bekend. We begonnen waar ik de vorige keer was opgehouden, namelijk met het beffen en vingeren van haar. In de tussentijd kreeg ze het koud en trok ze mijn ijsberenvel aan , terwijl ze zei dat ze hoofdpijn had en zich niet echt lekker voelde. Hierop hebben we een twintigtal minuten omarmd tegen elkaar aan gelegen (toch wat GFE gevoel bij deze dame?) en heeft Adriana wat kunnen rusten. Op dat moment dacht ik dat ze wellicht haar dag niet had en gewoon moe was of misschien wel grieperig. Met deze temperatuur niets ongewoons. Later die avond echter, terwijl ze me voor de zoveelste keer teasde en wederom probeerde te verleiden tot een kamerbezoek gaf ze aan dat ze eerder die avond zo moe was, omdat ze eerder die dag voor de eerste keer in haar leven wat Marihuana gerookt had… Ze kwam deze keer dan ook niet klaar en het uurtje was ook niet zo geil als de vorige keer, maar op zich wel oké.

Na het uurtje met Adriana ben ik kort de whirlpool ingegaan en heb ik me wat opgefrist. Daarna terug naar boven de living room in. Waar ik haar – het mysterieuze meisje met het Arabische gezicht - weer zag . Gehuld in een visnet bodystocking die weinig verhulde en een prachtige blik gaf op haar geschoren poesje. Op dat moment zat ik in een van de fauteuils en wilde ik wachten totdat ze weer voorbij kwam. Ze bleef echter lang met wat andere dames praten en in de tussentijd had ik dorst gekregen, dus ging ik wat te drinken halen. Toen ik echter terug ging, was mijn plek ingenomen door een andere ijsbeer, maar geen nood, het bankje erachter was nog vrij. Op vrijwel datzelfde moment was onze onbekende schone uitgeconverseerd en liep ze in de richting van de bankjes waar ik net gezeten had en nu zat. En laat haar nu net gaan zitten naast de ijsbeer die net mijn plaats had ingenomen… (en met wie ze even later naar de kamer ging).

Omdat het niet echt druk was – na 22.00 uur was er even een korte druktegolf – zaten veel meiden verveeld voor zich uit te kijken. Gelangeweilt! Op een bankje naast me zat al enige tijd een wat vollere jonge dame met een op zich heel mooi gezicht. Opeens, schreeuwde ze me aan (Hallooooo!!!) en voor ik het wist zat ze naast me. Het bleek Patricia uit Roemenië te zijn. Niet direct mijn type (ik val toch eerder op de slankere dames), maar een praatje mag altijd. Dat Patricia wel wat meer wilde dan een praatje werd al snel duidelijk, toen ze, tegen me aanliggend - met haar hand onder mijn ijsberenvel iets kleins groter aan het maken was. Hoewel het gevoel op zich prettig was, wilde ik niet direct met haar naar de kamer, waarop ik zei vriendelijk zei dat ik op dit moment nog aan het uitrusten was, waarop Patricia met een kus afscheid nam.

Eigenlijk wachtte ik op het Arabische meisje, maar zoals al gezegd was ze telkens bezet en ze bleef dan minstens een uur en soms langer weg. Zo ook deze keer. Op het moment dat ik op een barkruk weer aan het wachten was, werd ik aangesproken door Vanessa. En verleid! We gingen het nog een keer proberen. En net op het moment dat ik met Vanessa naar de kamer ging, kwam de mysterieuze dame van de kamer af.

De sessie met Vanessa was net als de vorige keer GFE gevuld, hoewel gevoelsmatig niet zo spectaculair als de vorige keer. Meer dan een uurtje heb ik het dan ook niet laten duren, omdat ik nog graag met de al vaker genoemde Arabische schone de kamer wilde gaan delen.

Toen ik naar beneden liep om te gaan douchen, kwam ik haar tegen en kreeg ik eindelijk de kans om haar aan te spreken. Ik vroeg haar of ze over een uurtje of zo tijd voor me had. Ik kwam net van de kamer, dus om meteen weer een kamer op te gaan zoeken was me iets teveel van het goede. Ze gaf aan dat het goed was en dat we elkaar over een uurtje zouden zien.

Dat uurtje werd ruim anderhalf uur, maar geen spoor van haar. Hierop ben ik naar beneden gegaan, waar ik haar trof in gesprek met twee Hongaarse collega’s (Rita en een slanke, lange zwartharige dame). Ik vroeg of ze tijd voor me had, waarop we ons in een zetel nestelden. Ze gaf aan dat ze Samira heette, van Marokkaans/Hongaarse afkomst en vandaag voor het eerst in Living Room werkte. Het beviel haar echter niet (hoezo niet? Ze was constant bezet, steeds hele uren en meer…). Ze vond de sfeer niet echt leuk en ook de mensen (lees klanten) niet. Ze vond dat er veel dikke Duitsers rondliepen en ook was net haar gsm gestolen. Ze was dan ook niet in goede doen, maar gaf aan dat ze nog wel wat tijd voor mij wilde vrijmaken. In de tussentijd echter wilde ze eerst wat eten. Ik gaf haar aan dat dat verder geen probleem was en dat ik zou wachten.

Na ongeveer een kwartier kwam ze terug, maar vrijwel onmiddellijk was ze samen met Rita weg. Na vijf minuten was ze weer terug en was verbaasd dat ik nog steeds op haar gewacht had. We vertelden wat meer en ze gaf aan dat ze vorig jaar ook in YinYang gewerkt had (wellicht onder een andere naam en mij daar ook wel eens gezien had; wat kan kloppen, maar ik herinner me haar niet). Verder had ze ook in andere clubs elders in Duitsland gewerkt (buiten NRW) en dat had haar beter bevallen. Wellicht dat ze het binnenkort weer eens in YY ging proberen.

In de tussentijd vroeg ze eerst of ik met haar de kamer op wilde. Ik zei ja. Daarna vroeg ze of ik liever eerst wat wilde vertellen alvorens de kamer op te gaan. Ik gaf aan dat ik dat geen probleem vond. Ik had alle tijd van de wereld. Weer even later, vroeg ze fluisterend of ik het hotel hier in de buurt kende. Ik vroeg haar nee, maar waarom dan? :confused: Ze zei toen dat ze wel met me de kamer op wilde, maar niet hier. Ze wilde weg uit Living Room. Het incident met de telefoon was de druppel en vandaag was haar eerste en laatste dag in LR geweest. Nogmaals fluisterend, zei ze me dat we een sessie in het hotel konden gaan doen. Op dat moment begonnen alarmbellen in mijn hoofd te rinkelen, maar omdat ik toch nog graag met haar de kamer op wilde en zij niet echt in de stemming meer was om dat in de LR te doen, zei ik ja. We spraken af dat we elkaar over een half uur buiten zouden treffen. Een half uur zou ze nodig hebben om zich om te kleden en andere zaken te regelen.

Nog geen vijf minuten later kwam ik haar gekleed en al in de doucheruimten onder tegen en wederom gingen bij mij de alarmbellen rinkelen. Maar ik dacht bij mezelf, wat maakt het uit om even dat half uurtje te wachten.

Zo gezegd, zo gedaan, maar op het afgesproken tijdstip was er geen Samira. Ik heb nog even in mijn auto gewacht, maar Samira heeft zich niet meer gemeld. Jammer, maar aan de andere kant… Samira beklaagde zich bij mij over dat de mensen niet te vertrouwen waren in LR (vanwege haar telefoon), maar zelf was ze helaas nog het minst te vertrouwen…

En zo eindigde een avondje Living Room (met vrijkaart). Niet zo spectaculair als de vorige keren, maar het leverde weer voldoende stof op voor een bericht op het IJsberenforum.

timjava
10 januari 2009, 15:32
Op een bankje naast me zat al enige tijd een wat vollere jonge dame met een op zich heel mooi gezicht. Opeens, schreeuwde ze me aan (Hallooooo!!!) en voor ik het wist zat ze naast me. Het bleek Patricia uit Roemenië te zijn. Niet direct mijn type (ik val toch eerder op de slankere dames), maar een praatje mag altijd. Dat Patricia wel wat meer wilde dan een praatje werd al snel duidelijk, toen ze, tegen me aanliggend - met haar hand onder mijn ijsberenvel iets kleins groter aan het maken was. Hoewel het gevoel op zich prettig was, wilde ik niet direct met haar naar de kamer, waarop ik zei vriendelijk zei dat ik op dit moment nog aan het uitrusten was, waarop Patricia met een kus afscheid nam.

Een gemiste kans;)
Inderdaad een pondje meer, maar dat maakt ze op de kamer meer dan goed:D




Weer even later, vroeg ze fluisterend of ik het hotel hier in de buurt kende. Ik vroeg haar nee, maar waarom dan? :confused: Ze zei toen dat ze wel met me de kamer op wilde, maar niet hier. Ze wilde weg uit Living Room. Het incident met de telefoon was de druppel en vandaag was haar eerste en laatste dag in LR geweest. Nogmaals fluisterend, zei ze me dat we een sessie in het hotel konden gaan doen. Op dat moment begonnen alarmbellen in mijn hoofd te rinkelen, maar omdat ik toch nog graag met haar de kamer op wilde en zij niet echt in de stemming meer was om dat in de LR te doen, zei ik ja. We spraken af dat we elkaar over een half uur buiten zouden treffen. Een half uur zou ze nodig hebben om zich om te kleden en andere zaken te regelen.

Nog geen vijf minuten later kwam ik haar gekleed en al in de doucheruimten onder tegen en wederom gingen bij mij de alarmbellen rinkelen. Maar ik dacht bij mezelf, wat maakt het uit om even dat half uurtje te wachten.

Zo gezegd, zo gedaan, maar op het afgesproken tijdstip was er geen Samira. Ik heb nog even in mijn auto gewacht, maar Samira heeft zich niet meer gemeld. Jammer, maar aan de andere kant… Samira beklaagde zich bij mij over dat de mensen niet te vertrouwen waren in LR (vanwege haar telefoon), maar zelf was ze helaas nog het minst te vertrouwen…

Zou dat zelf nooit doen met een dame die ik niet ken en ook nog nooit mee op de kamer ben geweest.

MeesterMixer
11 januari 2009, 20:14
Zojuist terug van een heerlijk dagje living room. Het blijft toch een club om heerlijk te relaxen (beter dan de hectiek in goldentime) maar waar toch flinke geilheid heerst (wat totaal ontbreekt in villa vertigo). Er waren geloof ik 50 vrouwen en een stuk minder ijsberen, kortom paradijs voor de mannen. Wel jammer dat de meiden dan wat jageriger worden, maar je kunt niet alles hebben.

Weer aardig wat roemeense lolitas (toch ongelooflijk dat deze meisjes per stuk nog geen 50 kilo wegen en toch zo bloedmooi zijn met van die heerlijke figuurtjes waar alles op pen aan zit) en ook wat poolse, duitse en hongaarse dames.

Voor het eerst een sessie gehad op de zolderkamer. Grappig, dit is dus naast de dames kleedkamer, waardoor je goed kunt horen wat er zich daar afspeelt.


Extra voordeel: niet van die opgeschoten, lallelende, dronken hollanders!

Weer paar goede kamersessies gehad en voor het eerst de afkorting ft verder onderzocht :D

Rex
12 januari 2009, 16:49
Wetende dat er heel wat ijsberen afgelopen vrijdag in VV waren en ik nu eens een keertje alle dames voor me zelf wilde hebben, ben ik maar alleen naar Living Room gegaan............

In de auto was het lekker warm, maar onderweg werd het al maar kouder en kouder. Vanaf thuis met -/- 3 de auto ingestapt en uiteindelijk zo rond de klok van 21:00u aangekomen in Kaarst toen het -/- 11 graden vroor. Het kon dus alleen maar warmer worden voor mij.

Binnen aangekomen werd ik al door een aantal dames verwelkomt en kon ik na het douchen en omturnen naar ijsbeer mijn keuze vrijwel direkt maken.
Ben uiteindelijk met 3 dames naar de kamer geweest en heb me prima vermaakt. Behalve 2 voor mij onbekende ijsberen uit het Brabantse land, waren er verder geen bekende ijsberen........:eek:

Tis een stukje verder rijden voor mij maar LR is absoluut de moeite waard. En niet alleen omdat er een hele lekkere meid werkt, waar ik doorgaans de kamer op mee ga, maar zeker ook omdat er andere lekkertjes rondlopen.

Snoepveter
15 januari 2009, 13:20
Toch een groot voordeel van de wat 'kleinere' clubs...



Tis een stukje verder rijden voor mij maar LR is absoluut de moeite waard. En niet alleen omdat er een hele lekkere meid werkt, waar ik doorgaans de kamer op mee ga, maar zeker ook omdat er andere lekkertjes rondlopen.

joop slim
15 januari 2009, 21:24
15 januari 2009

Dinsdag het plan opgevat om even te informeren bij livingroom wanneer de dame zich had ingepland voor deze week en daarop mijn planning aangepast.
Ze zou woensdag laat in de middag komen en donderdag vroeg beginnen, ze zal dan wel blijven slapen was mijn gedachte.
Helaas ben ik de dame nu al 2 weken misgelopen en hoop haar nu echt te treffen.
Vorige week was ze waarschijnlijk ziek, ze is iedergeval verstandig om thuis te blijven.
Wat ik zo leuk aan haar vindt ? ze is duidelijk en heeft een eigen mening.
Wat een mooi persoon is het gewoon zo puur natuur !

even op ander onderwerp over wat er in mij opkomt.
Laatste weken zijn mijn gedachten rommelig en afwezig, van binnen gaat er de ene keer een briesje en andere keer een tornado door mij heen.....pfff, als er iets vermoeiend is dan is het wel verliefd zijn.
iedereen wil je wel helpen met alle adviezen, iedereen heeft het wel een keer meegemaakt, maar om met het gevoel om te gaan is per mens verschillend, zat er maar ergens een panik button, zo'n rode knop waar je op kon rammen en een noodstop kunt maken.
Sta nu maar weer eens op een parkeerplaats (7:33)en laat mijn gedachten gaan, automatisch naar de de dame waar ik verliefd op was, gisteren en telefoontje gepleegd en gehoord wat je eigenlijk niet wilt horen maar iets waar iedereen voor waarschuwd.
Ja wordt wakker Joop, even van die roze wolk af, s'morgens wordt je wakker en kijkt even op je mobiel of je nog een sms hebt....nee helaas.
Je vraagt je af wat ze denkt en hoe ze redeneert, ook wat ze nu werkelijk van je vindt ......eigenlijk houdt het je meer bezig dan je in de gaten hebt.
Je luisterdt naar muziek die je aanspreekt maar eigenlijk ook emoties bij je los maakt.
Er komen vragen in je op als zal ik die club maar poosje mijden ? nee dat wil ik ook niet, wil haar niet kwetsen denk je dan, zei heeft tenslotte niks fout gedaan !
Ook dat leuke koppie en die ondeugende lach waar je vanalles voor doet wil je niet missen.
Zal moeten leren met het gevoel om te moeten gaan en het meer als vriendschap of iets dergelijks moeten gaan zien, ja makkelijker gezegd dan gedaan.

Al is m'n wereld nog zo grauw
Ik vind altijd mijn troost bij jou
De hardste waarheid wordt verzacht
Als jij maar naar me lacht

Zoals met de dame in LR is het gewoon een heel leuke klik van begin af aan, het klikte gelijk van beide kanten (noem me naief maar zo voel ik het)

De blik in haar ogen verandert de kleur van mijn dag
Het is niet te geloven zo zwart als ze boos is,
tot blauwer dan blauw als ze lacht
De zon hangt voordurend verliefd om haar heen,
de maan laat haar nooit een seconde alleen
Een woord van haar lippen kan telkens weer wonderen doen
Het is niet te voorspellen soms klinkt ze als onweer,
en soms als een zonnig seizoen
Maar hoe hard het ook vriest,
ze is zo weer ontdooid
Zolang ze bij mij is verveel ik me nooit

Ik rij maar weer eens verder want ik zit alweer veelste veel te kletsen........
Onderweg op de chat zitten kijken en af en toe reageren, er gebeurde weer vanalles pfff is het ene nog niet voorbij begint het andere alweer, maar goed ik laat mijn dag er niet door verpesten......
Jabber heeft me nog ff bakkie koffie aangeboden onderweg........lekker maar was wel een droog bakkie jabber !
Lekker rustig door gereden en ben dus nu aangekomen bij livingroom, het is nu ja ja hoe kan het ook anders 11:06 altijd en eeuwig te vroeg haha

Vraag me af zal ik alvast naar binnen gaan ? er is nog weinig leven te bekennen eigenlijk, ik heb het gevoel de eerste te zijn lol....
En ik ben de tweede die binnen is, ik wordt wederom vriendelijk binnen gelaten en ze weet al voor wie ik kom.
Ik ga me omkleden en voor ik naar beneden loop kijk ik gauw nog even in de bar of ik haar al zie..............nope ik zie nog niks
ik kleed me om en neem ff snel een douche waarna ik mij naar boven begeef, ik kijk..........................op zij en zie haar staan yessssssssss ze is er !!!!!
ik bestel een cappacino en loop op haar af en zeg Boe, ze draait zich om en zegt heee hallo en krijg een heerlijke begroeting !
We gaan even gezellig een ontbijtje/lunch nemen en komen heerlijk aan de praat!

Hebben de hele dag heerlijk gekletst over vanalles en nog wat, en zijn twee keer naar de kamer geweest.
Wat een geweldige dame en een geweldige persoonlijkheid.
Zo ken ik er maar weinig die zo rechtdoorzee zijn en ook leuk en gezellig zijn.
Al met al een zeer geslaagde dag en voelde me heerlijk haar weer even gezien te hebben.

freunde sind wie sterne
nicht immer zo sehn,
abe immer dar.

En ben om 17:30 weer richting land der hebzucht en het land der foute ...........gereden.

Groet, Joop Slim...............die heerlijk heeft genoten in Livingroom

joop slim
15 januari 2009, 22:55
Aanvullende opmerking: de verliefdheid betrof een dame in Golden Time niet een dame in Livingroom !

Groet, Joop Slim

Pistol Pete
18 januari 2009, 12:12
Zojuist terug van een heerlijk dagje living room. Het blijft toch een club om heerlijk te relaxen (beter dan de hectiek in goldentime) maar waar toch flinke geilheid heerst (wat totaal ontbreekt in villa vertigo). Er waren geloof ik 50 vrouwen en een stuk minder ijsberen, kortom paradijs voor de mannen. Wel jammer dat de meiden dan wat jageriger worden, maar je kunt niet alles hebben.

Weer aardig wat roemeense lolitas (toch ongelooflijk dat deze meisjes per stuk nog geen 50 kilo wegen en toch zo bloedmooi zijn met van die heerlijke figuurtjes waar alles op pen aan zit) en ook wat poolse, duitse en hongaarse dames.

Voor het eerst een sessie gehad op de zolderkamer. Grappig, dit is dus naast de dames kleedkamer, waardoor je goed kunt horen wat er zich daar afspeelt.


Extra voordeel: niet van die opgeschoten, lallelende, dronken hollanders!

Weer paar goede kamersessies gehad en voor het eerst de afkorting ft verder onderzocht :D

Ben het helemaal met je eens MM, het hadden mijn woorden kunnen zijn. Voor mij is en blijft LR toch de club waar ik de beste tijd en sex heb. Altijd gegarandeerd ahw tot nog toe.
Ook gister weer veel fun gehad en nog maar een kwart van mijn lijstje afgewerkt....

mjgl_39
23 januari 2009, 10:25
Donderdag was het weer tijd voor een bezoekje aan Living Room. Zoals gewoonlijk ben ik tussen 17.00 en 18.00 uur gearriveerd. Ik had me voorgenomen om deze keer wat andere dames te proberen en ladies als Vanessa en Adriana – ondanks de goede ervaringen - voor deze keer te laten voor wat ze zijn. Bij binnenkomst was de eerste dame die ik zag echter Adriana en niet veel later zat ze al weer naast me. Ik gaf echter aan dat ik eerst wat wilde eten, maar dat was geen probleem, dan gingen we toch samen wat eten, aldus Adriana. Na het eten (puree met zuurkool) probeerde ze me weer te verleiden en de kamer op te krijgen (via de voor haar gebruikelijke ‘kino’), maar ik gaf aan dat ik nog niet de kamer op wilde, waarop ze vertrok en ‘tot later’ riep.

In de tussentijd keek ik, zittend in een van de bankjes, rond wat er alles voor fraais aan dames rondliep. Veel mij al bekende dames, maar ook een groot aantal dat ik er nog niet eerder had gezien. Al snel kreeg ik weer gezelschap. Het was de Roemeense Julia, die me al via oogcontact duidelijk had gemaakt, dat ze graag naast me wilde komen zitten. De Roemeense dames weten je te bespelen. Zo ook Julia. Ze kwam bovenop met zitten en draaide al snel haar aantrekkelijke kontje bovenop mijn kruis; en dan gebeurt er gewoonweg iets.
Julia is een heel mooie dame (lang zwart haar, gebruind lichaam, kleine borsten) en misschien wel mijn type, maar toch… Zoals wel vaker bij de Roemeense dames, was de tweede vraag na het geven van elkaars naam, of ik met haar naar de kamer wilde gaan. Optisch gezien had ik dat zeker willen doen, maar iets zei me om het niet te doen; bang om een mindere ervaring op te doen. Ik heb haar dan ook bedankt en gezegd dat ik nog even wilde wachten en dat ik haar misschien later op de avond nog zou zien.

Julia was nauwelijks weg of er zat al weer een andere dame naast me. De Duitse Chanel(le) uit Düsseldorf. Optisch gezien ook een schoonheid. Lang, slank, heel bruin gebrand, kleine borsten, lang donker haar. Maar ook bij haar wist ik niet of het wel een succes op de kamer zou worden, dus ook haar heb ik bedankt.

En nauwelijks was Chanel weg, of er zat alweer een derde dame naast me. Wilma uit de Dominicaanse Republiek. Al wat ouder en helaas totaal niet mijn type. Met haar de kamer opgaan was dan ook in het geheel geen optie.

En het wordt saai, maar nauwelijks was Wilma weg, of er zat alweer een andere dame op de bank naast me. Een Duitse dame, genaamd Luana. Ook niet direct mijn type, maar heel aardig. Het gesprekje leidde niet tot een kamerbezoek, maar later die avond zou een vervolggesprekje dat wel doen.

Als laatste dame kwam er een uiterst vriendelijke Duitse dame naast me zitten. Een beetje het ‘girl next door’ type. Haar naam ben ik helaas vergeten, maar achteraf had ik eigenlijk met haar de kamer op moeten gaan. Ik wilde op dat moment echter nog niet gaan kameren, maar eerst nog even kijken welke dames er allemaal waren. Aangezien ze al om 20.00 uur huiswaarts zou gaan, heb ik deze dame die avond verder niet meer gezien.

Ik had mijn oog echter laten vallen op een dame in het bijzonder. Een Duitse dame die ik tot dusverre elke keer heb gezien in de Living Room , maar die ik tot dusverre nog niet heb durven aanspreken. Het is het type dat heel afwachtend is en zover ik weet zelf weinig tot geen aanstalten doet om mannen aan te spreken. Hoe ze heet weet ik niet, maar ze is slank, is vaak topless (met mooie kleine spitsvormige borsten) heeft halflang blond haar en staat meestal direct bij de ingang tegenover het eetgedeelte. Meestal met een wat forsere vriendin (met een grote E-cup). Mochten lezers haar herkennen en haar naam weten, laat het me dan weten. En vooral of ik haar de volgende keer moet aanspreken of niet (ervaringen?).

Ik heb haar dan ook wederom niet aangesproken. Mijn probleem is dat ik me vaak laat verleiden (en ik vind dat spelletje ook wel leuk om te spelen) en laat daardoor dames die ik zelf zou willen verleiden lopen. De vorige keren leidde deze manier van afwachten en verleiden tot een aantal goede sessies. Deze keer echter tot twee mindere. Maar ja het kan niet altijd feest zijn, zullen we maar zeggen.

Maar nog voordat ik voor het eerst die avond de kamer bezocht, viel wederom Adriana me om de nek. Ze gaf weer aan dat ze graag met me de kamer op wilde, omdat ik de enige man was die haar die avond kon laten komen. Maar zoals gezegd, wilde ik niet met haar de kamer op deze avond. Ik gaf haar dan ook aan dat ik nog niet de kamer op wilde. Hierop zei ze, dat we dan wat konden slapen in de kino. Ik zei ‘prima, maar dan wel liggen en slapen en niet spelen!’

Ik had beter moeten weten, want we lagen nog geen minuut in de kino of Adriana begon al weer met spelen en begon mijn penis te strelen. Ik gaf haar aan dat ik niet wilde, waarop ze zei dat ze morgenochtend naar Engeland vertrok om niet meer terug te komen. Ook dit argument kon me niet overtuigen, want was dat wel waar? Ja, zei ze. Vanavond was haar laatste avond in Living Room en ze vertrok morgenvroeg met het vliegtuig terug naar huis. Ik heb desondanks bedankt, waarop Adriana zich terugtrok en het meteen bij een andere klant in de kino probeerde. Ik heb haar daarna die avond nog een aantal keren gezien, maar ze gunde me geen blik waardig meer…

Mijn eerste van de twee kamerbezoeken was met een Duitse genaamd Diana. Ook zij had mij verleid en na een kort leuk gesprekje had ik besloten om het met haar te wagen. Wat volgde op de kamer was echter niet meer dan doorsnee. Alleen aan het beffen heb ik plezier beleefd. Dit liet ze gewillig doen, waarbij ze aanwijzingen gaf hoe het nog beter kon. Ze kwam zelfs klaar (althans dat moet je dan maar geloven). De rest van de sessie was erg standaard. Van te voren had ik nog gevraagd wat ze wel en niet deed, maar het enige wat ze niet deed was anaal, zo zei ze. Daar sta ik niet op, dus dat was verder geen probleem. Maar op de kamer was zelfs kussen niet mogelijk. Herhalingsgevaar was dan ook 0%.

Na de sessie met Diana was het pizzatijd. Daarna ben ik wederom op een van de bankjes gaan zitten en niet veel later kwam Duitse Luana weer bij met zitten. Zoals ik al meldde is ze niet direct mijn type (ze is wat gezet en ik val eerder op slank), maar op de bank ontwikkelde zich een heel leuk gesprek dat met strelen van beide kanten meer dan een uur heeft geduurd. Ze vertelde dat ze nog niet zolang in het vak zit (pas sinds oktober) en pas sedert december in Living Room werkt. Daarvoor had ze een dag in YinYang gewerkt en enkele weken in Goldentime, maar het werken daar was haar te hectisch, hoewel ze wel goed verdiend had in het begin. Ze was van plan om binnenkort weer eens naar YinYang te gaan om het daar weer eens te proberen.

Aangezien ik nog wel met iemand naar de kamer wilde, vond ik dat Luana dat meer dan verdiend had, omdat ze zoveel tijd en moeite in mij via dat gesprek en gestreel geïnvesteerd had. Op de kamer echter was de service – in tegenstelling tot daarvoor op de bank – niet veel bijzonder. Het pijpen was zonder veel gevoel. De enige pluspuntjes waren haar gestreel en tongzoenen (niet diep, maar erotisch genoeg). Aangezien ik onder deze omstandigheden weinig zin had om met haar te neuken, liet ik haar verder mijn lul strelen en dacht dat ze me op die manier zou laten klaarkomen. Groot was echter mijn verbazing, toen ze – met mijn paal op oorlogssterkte – zei dat de tijd voorbij was en dat ze nu naar de sauna zou gaan…

Ik was te perplex :confused: om nog wat te zeggen en omdat ik niet wilde dat ik nog eens 25 euro extra zou moeten betalen om alsnog klaar te komen, heb ik verder niets meer gezegd. Maar zoiets als dit heb ik nog niet eerder in mijn wandelloopbaan meegemaakt. Herhalingsgevaar met haar is dan ook -30%

En zo eindigde een verdere avond in Living Room. Op zich heb ik wederom een leuke avond gehad, maar de twee kamerbezoeken waren helaas van mindere kwaliteit. Misschien moet ik de volgende keer toch zelf maar mijn keuzes maken en hopen dat de kamerbezoeken dan wel succesvol worden. Wie weet met de mij nog onbekende blonde Duitse schoonheid.

The Blues Company
24 januari 2009, 12:49
Dag Geile ijsberen ,

Even een tijdje op aquisitie geweest en gisteren dan maar weer eens de livingroom op zijn kop gezet!
Overduidelijk heb ik me met volle teugen op de Langbenige Eva Miss kroatie-Servische gestort !
Ze verwende me heerlijk op zijn frans en het was me een ware genoegen om mijn worst tot diep in haar dorstige keel te voeden!
Zelfs mijn ballen kon ze erbij verwerken en met wel wat traantjes in haar ogen hield ze het goed vol!!!!
In vak termen noemen ze dat toch DeepTroath als ik me niet vergis,....?
Ze genoot er zelf ook met volle teugen van hoor!
Na een 20 minuten te hebben geblazen als een echte Blase hase vondt ik het langzaam tijd om haar eens goed op zijn hondjes te spleiten.
Soft spanking en vingertje in het kontje was geen enkel probleem de winkel stond helemaal strak.
Het leukste vond ik echter toen ik bijna klaar kwam trok ik hem eruit en de condoom van de lat en vol spuiten in haar gezicht over haar dikke silicone borsten en in het mondje.
Ik had de indruk dat ze het ook geweldig geil vond en zoals vanouds weer een mooie ervaring rijker!
Heb me kostelijk geamuseerd en heerlijk gewoon dus heren pak je kans en Miss Kroatie-Servie 10 Points !!!! een van de toppers!!!!

Matiass
24 januari 2009, 15:55
Gisteravond besloten om naar LR te rijden. Was mijn eerste bezoek dus was toch wel benieuwd hoe het allemaal zou zijn. Bij aankomst viel het aantal parkeerplaatsten tegen (tevens enig minpunt voor de gehele avond).

De ontvangst en rondleiding was prima! Eerst ff een douche en whirlpool genomen en vervolgens onder genot van een drankje aan de bar genoten van al het moois wat er rondliep. Ik heb diverse clubs in diverse landen bezocht en ik moet zeggen, zo'n avond heb ik never meegemaakt! Zo veel mooie vrouwen en in vergelijking weinig Ijsberen....

Uiteindelijk leuke sessie gehad met Marina uit Oekraine en voor de rest nog wat leuke momenten gehad met diverse dame's waarvan ik de naam niet meer kan herinneren :)

Al met al een klasse club waar ik zeker vaker zal komen.

pietpotent44
25 januari 2009, 09:32
Weet iemand misschien waar Eve en / of Sara gebleven zijn?

Eve is een Tsjechische van (ca.) 28, normaal postuur, lang blond haar.
Ik vond haar erg goed, maar helaas voor t laatst gezien ergens in november / december vorig jaar.

Sara is een Kroatische, heel mooi en rustig meisje, blond haar tot halverwege haar rug ongeveer, leeftijd weet ik niet meer precies, maar zo rond de 25 denk ik.

Ben benieuwd of iemand weet waar deze 2 toppertjes gebleven zijn... :D

zeppos58
26 januari 2009, 10:55
Vrijdag afgesproken met Stijveke om een daguitstap te doen naar LR, maar helaas 3 werf helaas ’s morgens opgestaan met een geblokkeerde rug. Zo kon ik niet weg. Stijveke afgebeld en de Stoepa opgebeld voor een afspraak. Rekken trekken en nog rare dingen, bovenop een spuit in mij bil en rusten nu was de raad. En wonder bij wonder, zaterdag was ik een ander mens, met nog meer zin in een geile date dan de week voordien.
In de namiddag richting Kaarst getrokken om zo tegen 16u30 aan te komen. Stonden al druk wagens geparkeerd in de straat en op de parking, dus dezen aangebeld en weer zeer vriendelijk ontvangen. Weer door een andere dame dan vorige keer. En of ik de zaak kende, ja dat wel.
Na het omkleden meteen Poolse Diara opgemerkt, terugdenkende aan de zeer goede ervaring een tijd geleden ze ook meteen op mijn lijstje gezet.
Plots dacht ik eraan dat ik misschien wel mijn koplampen van de wagen had laten branden, ik dit even gemeld aan de balie, en een vriedelijke kerel wou graag even gaan kijken, alles bleek in orde, ik dus opgelucht mijn wandeling verder gezet.
En een sauna, douche en whirlpool verder lagen Diara en ik we in elkaars armen in de kino. Toch wijselijk besloten om een kamer op te zoeken en daar toch wel een goede sessie beleefd. Ik vond ze wel wat minder dan vorige keer. Toen was ze zeer spontaan, zichzelf gevend, nu was het eerder richting pro. Lekker geil maar toch iets minder spontaan. Nu ja waar ligt dat aan. Ze vertrouwde me toe dat ze voortaan maar om de dag komt, aan 2 dagen na elkaar gaat ze kapot, ’t is maar dat we dat weten dat ze geen 2 opeenvolgende dagen komt.
Toe het eten werd opgediend meteen een bord genomen, rare combinatie toch erwten wortelen rijst en Kippenragout of wat wij in Vlaanderen “vol-au-vent” plachten te noemen. Eigenaardige variteit kip, champignons en….. Asperges. Alles was best lekker, maar de combinatie van de 3 zaken klopte toch niet echt.
Ook het barpersoneel was weer overvriendelijk, net als de meiden. In de zetel aan de babbel geraakt met een Dominicaanse latino, en een kwartier later voor een uur en een dubbel schot op de kamer beland. Dubbele sessie met FT. Gewoon zalig, enkel jammer dat ik haar naam kwijt ben.
Na nog een douche en een whirlpool was het bijna 20 uur, en plots kreeg ik het verlangen om andere oorden op te zoeken, het werd me iets te druk qua IJsberen in the room.
Mijn GPS genomen en even op het terras, in de tent gaan zitten, daar heb je tenminste satelliet ontvangst. Wat me meteen opviel toen ik buiten kwam was, dat het hutje met de BIO sauna is afgebroken, nu ja wel begrijpelijk, ik heb nooit iemand in die buitensauna weten gaan. Of ja, als alle kamers en de kino bezet waren werd er wel eens geneukt.
Enkele adressen ingetikt en Acapulco bleek niet zo erg ver te zijn, dus ik de kleertjes aangetrokken en de wagen in richting Mexico of zo, maar dat is een ander verhaal.

Stiffmaster
7 februari 2009, 13:49
Gisteren dus een dagje naar LR, hopende op een betere dag dan de laatste keren in FG :mad: Weet niet waar ik met mijn kop was maar reed spontaan de afslag van Kaarst voorbij en moest dus bij Neuss draaien, kost toch zeker 10 minuten :cool:

12.10 uur gaf de klok aan toen een aardige thekefrau de deur opende voor Stiffie en vroeg of ik er al eens eerder was geweest, ja ik was wel vaker geweest, mijn spulletjes mogen ontvangen en snel omkleden, per slot was ik al 10 minuten kwijt :D

Naar boven gegaan en wat broodjes genuttigd en mijn krantje gelezen dan even een rondje lopen en zien of er nog iets was veranderd, sauna buiten was weg en er stond een grote tent, oke daar kan Stiff mee leven. Bij de bios werdt ik opgehouden door Lika of iets dergelijks, http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15505. Na mijn avontuurtje wat drinken en toen even de kat uit de boom gekeken tot Nina ten tonele verscheen http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15506 wat het bloed weer wat sneller liet stromen. :smile2:

Toen maar even van de sauna gebruik gemaakt die heerlijk op temperatuur was en gedacht waar blijven RP en Foots toch, Local had zich verontschuldigd, even lekker douchen en van een goede massage mogen genieten en op weg naar boven ene Pam http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15420 tegen het niet onaardige lijfje mogen lopen, ja Stiffie kwam aardig op stoom daar in LR. Uit pesterij voor Dupke hem een SMS`je gestuurd dat er pakweg twee beren waren en zeker twintig/vijfentwintig dames en ik me een hele playboy voelde, want wat waren die twee beren populair :freu:. Dupke sterk als hij is natuurlijk belde me op dat hij al in de auto naar LR onderweg was, heerlijk toch als mannen zo sterk in hunnen schoenen staan.

Was inmiddels iets naar vijven en Dupke arriveerde en zowaar gevolgd door JustJohn, maar geen RP en geen Foots. Tijd om wat te eten, maar dat heb ik maar overgeslagen, en Dupke zag het iets later ook niet meer zo zitten en hebben we maar van een appeltje gesnoept, nee het eten blijft toch wel de achilleshiel in dit soort clubs vaak. :cool: Na de break zijn we maar gaan bubbelen en daar toverde Stiffie zijn volgende dametje Jessie http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15507 op :luvlove: een heerlijke spontane verassing.

De klok tikte verder en ja hoor daar was Foots, maar geen RP, volgens goed ingelichte kringen was hij in de Villa, later zou ook Bokito8 nog ten tonele verschijnen en werdt de sfeer er alleen maar beter op en was het gezellig druk daar in LR, voldoende dames voor een ieder wat wils en genoeg beren, dus ook de dames voor zover tevree, jammer van die wachttijden, rond de klok van middernacht wilde Stiffie nog een afzakkertje en de Poolse Renata http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10381 was volgens Dupke een perfecte afsluiter, helaas de wachttijden liepen behoorlijk op en rond half een hield Stiffie het voor gezien, Renata kwam vertellen dat het nog zeker een half uur zou duren, mooie smoes om voor Stiffie nog een keertje terug te gaan voor Renata. :teuflisch

Een voor Stiffie geweldige dag kwam aan zijn einde en rond 00.40 uur leverde ik het bandje in bij de Thekefrau die vroeg of alles weer naar de zin was geweest, een volmondig ja was het antwoord, daar veranderd ook het eten niets aan, in een nieuw baanrecord stuurde Stiffie zijn Stiffmobiel naar huis alwaar hij om 01.50 zijn bedje inkroop met nog maar een gedachte, wanneer ga ik weer. :freu::freu:

Stiffmaster
7 februari 2009, 13:49
Gisteren dus een dagje naar LR, hopende op een betere dag dan de laatste keren in FG :mad: Weet niet waar ik met mijn kop was maar reed spontaan de afslag van Kaarst voorbij en moest dus bij Neuss draaien, kost toch zeker 10 minuten :cool:

12.10 uur gaf de klok aan toen een aardige thekefrau de deur opende voor Stiffie en vroeg of ik er al eens eerder was geweest, ja ik was wel vaker geweest, mijn spulletjes mogen ontvangen en snel omkleden, per slot was ik al 10 minuten kwijt :D

Naar boven gegaan en wat broodjes genuttigd en mijn krantje gelezen dan even een rondje lopen en zien of er nog iets was veranderd, sauna buiten was weg en er stond een grote tent, oke daar kan Stiff mee leven. Bij de bios werdt ik opgehouden door Lika of iets dergelijks, http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15505. Na mijn avontuurtje wat drinken en toen even de kat uit de boom gekeken tot Nina ten tonele verscheen http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15506 wat het bloed weer wat sneller liet stromen. :smile2:

Toen maar even van de sauna gebruik gemaakt die heerlijk op temperatuur was en gedacht waar blijven RP en Foots toch, Local had zich verontschuldigd, even lekker douchen en van een goede massage mogen genieten en op weg naar boven ene Pam http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15420 tegen het niet onaardige lijfje mogen lopen, ja Stiffie kwam aardig op stoom daar in LR. Uit pesterij voor Dupke hem een SMS`je gestuurd dat er pakweg twee beren waren en zeker twintig/vijfentwintig dames en ik me een hele playboy voelde, want wat waren die twee beren populair :freu:. Dupke sterk als hij is natuurlijk belde me op dat hij al in de auto naar LR onderweg was, heerlijk toch als mannen zo sterk in hunnen schoenen staan.

Was inmiddels iets naar vijven en Dupke arriveerde en zowaar gevolgd door JustJohn, maar geen RP en geen Foots. Tijd om wat te eten, maar dat heb ik maar overgeslagen, en Dupke zag het iets later ook niet meer zo zitten en hebben we maar van een appeltje gesnoept, nee het eten blijft toch wel de achilleshiel in dit soort clubs vaak. :cool: Na de break zijn we maar gaan bubbelen en daar toverde Stiffie zijn volgende dametje Jessie http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15507 op :luvlove: een heerlijke spontane verassing.

De klok tikte verder en ja hoor daar was Foots, maar geen RP, volgens goed ingelichte kringen was hij in de Villa, later zou ook Bokito8 nog ten tonele verschijnen en werdt de sfeer er alleen maar beter op en was het gezellig druk daar in LR, voldoende dames voor een ieder wat wils en genoeg beren, dus ook de dames voor zover tevree, jammer van die wachttijden, rond de klok van middernacht wilde Stiffie nog een afzakkertje en de Poolse Renata http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10381 was volgens Dupke een perfecte afsluiter, helaas de wachttijden liepen behoorlijk op en rond half een hield Stiffie het voor gezien, Renata kwam vertellen dat het nog zeker een half uur zou duren, mooie smoes om voor Stiffie nog een keertje terug te gaan voor Renata. :teuflisch

Een voor Stiffie geweldige dag kwam aan zijn einde en rond 00.40 uur leverde ik het bandje in bij de Thekefrau die vroeg of alles weer naar de zin was geweest, een volmondig ja was het antwoord, daar veranderd ook het eten niets aan, in een nieuw baanrecord stuurde Stiffie zijn Stiffmobiel naar huis alwaar hij om 01.50 zijn bedje inkroop met nog maar een gedachte, wanneer ga ik weer. :freu::freu:

foots
8 februari 2009, 11:14
Heren, beren,

vrijdag was ik laat op weg naar LR, want ik wilde het GT eten daar graag missen, thuis lekker een Belze Friet met mix stick gegeten en rond het journaal vertrok ik helaas alleen naar LR. Helaas alleen want RP kon niet mee en hij zat ook niet in de vila, op vrijdag dan, zaterdag wel !!

Ik kwam rond 22:00 in LR en omdat ik voor het eerst was ik kreeg zowaar een rondleiding, van een mevrouw ! Top nog niet meegemaakt :freu:!

Toch in de huiskamer binnen liep zag ik ons Dupke, Stiffie en JustJohn, gezellig lekker even mee geoudehoert. Tenminste vooral met Dupke, helaas Stiffie weinig gesproken, maar die was ook erg druk. Wel heel erg mogen genieten van een foto van een prachtige jongedame op zijn mobiel. Daar zou ik spontaan Slussel bij roepen. Wat een lekker wijf ! WOUW :lostit:

Nou ik wilde de pizza proberen en die kwam hie om 23:00 en ik geloof voordien of nadien nog even gebrubbeld met Dupke in de Whirlpool:freu:. Doe ik eigenlijk nooit in een club, maar ja ik kom dan ook vrijwel altijd in de PHG of VV en dan is dat logisch.

Ik wilde van bil gaan en ik zag een werkelijk oogverblindende Roemeense met schitterd lang zwart haar en een leuk wit bikini in niet te grote maat. Lekker echt geweldig lekker het enige wat ontbreekt is het handvat op haar rug om ze mee naar huis te nemen:luvlove:. Duidelijk een prooi voor vettige vunzige Foots zou je zo zeggen:rolleyes:.

Maar nee, er kwam een Duitse met mij praten en ze leek me erg sympatiek, aardig zelfs en ondanks mijn geweldige zin in die Roemeense stemde in met Steffie, zeer zwak ik geef het onmiddelijk toe:wand:. Ik kan het kort samanvatten, na de sleutelvraag was er een wachttijd van 1 uur. Dus stelde ze voor om naar de kino te gaan, tenzij ik dat niet durfde:rofl:.

Nou van 1 ding is Foots niet bang en dat is van sex in plein publiek heerlijk ! Dus om 5 voor 11 naar de kino. Daar tussen de 4 of 5 stelletjes gefrommeld en ze kuste erg lauw, was niks eigenlijk. Toen begon ze te pijpen was ok, maar dat hield vrij snel op (een paar minuten). Ik moest me trouwens wel verschrikkelijk inhouden want de dame van het stelletje langs ons had haar kontje op mij gericht en ik kon me nauwelijks inhouden om niet deze dame erbij te grijpen:thefinger.

De Duitse Steffie ging op me zitten en het was snel geburd. Om 5 over 11 (da's 10 minuten inclusief uitkleden en schoonmaken gingen we richting de catacomben om de financiele verplichting waar te maken. In een woord waardeloos, geen enkele moeite nemend om er maar iets leuks van te maken:green_smi.

Enfin ik weer kijken naar de prachtige Roemeense met haar lange zwarte haar, JustJohn kende ze en ze heette Jessica. Nou zelfs nog even met haar gepraat maar ze zei dat ze moe was en gaf geen enkele aanleiding voor een kamervraag. Jammer, was de lekkerste van LR samen met een hongaarse in een roze setje en een brede haarband:luvlove::fuck:.

Toen zag ik ook een blonde dame zitten die vriendelijk naar me lachte toen ik naar haar keek, ze was in gesprek met een beer en ik heb haar niet gestoord. Tenslotte moest ik ondanks de waardeloze sessie met Steffie enige hersteltijd hebben, maar omdat ik van plan was om tot sluitingstijd te blijven dacht ik rond 02:00 hoef ik pas te gaan.

Toen nog een hele tijd wat rondgezwerft, want Dupke en Stiffie ging op tijd weg, tja en JJ was veelal op de kamer. Jammer de aanwezige beren zijn toch altijd de medesfeermakers en dat miste ik op het laatst. Toen kwam rond 02:00 de blonde poolse van kamer en ze sprak me aan met de handdoek nog aan:cool:.

Ja ze had meteen door dat ik haar wilde kameren en ik nam gewoon een 2e gok, waarom niet, daar kom je toch voor ! Ze moest nog wassen en rond 02:20 gingen we naar een kamer, geen idee welke, met spiegel boven het bed en zonder douche.

Ze vertelde dat ze uit polen kwam en ze noemde zichzelf Tina, allemaal interessant maar ik vroeg op de kamer of ze ook kuste. Ja natuurlijk zei ze anders had ik dat van te voren gezegd :eek: tja dat is wel zo maar mijn ervaring is gewoon anders. En voor het bed stonden we te kussen, nee dat is inderdaad geen kussen dat is tongroeren, zo hard als het kan, zeg maar gerust tong oorlog:eek::freu:.

Het voelde beste vreemd, want de dame was met haar schoenen aan groter dan ik en ik moest dan ook strak omhoogkijken om haar te kussen:smkiss:, wat voelde ik me door haar overheerst en het was lekker ! Daarna ging ze op bed zitten en pijpte kleine Foots rustig en bedreven een geruime tijd, geen idee maar het kussen was 10 minuten en het pijpen was ook zalig.

Toen op het bed gaan liggen en ze pijpte rustig door, ik mocht haar ook vingeren en ze opende graag. Er konden met gemak 3 vingers in en dat wordt geen strakke neukparty dacht ik nog. Klopte want ik heb haar daarna nog geneukt, maar dat gaf weinig gevoel, daarvoor is die van mij te klein :o en mijn gedachten reeds bepaald.

Haar terug gevraagd (das Belgisch) of ze FT deed en ja hoor was geen punt, met aufnahme zei ze. Ik dacht bedoeld ze nu slikken want dat hoeft van mij niet, maar ik heb haar lekker laten pijpen. Omdat het mijn 2e sessie was zat het wat diep, ik heb zelf nog wat meegeholpen en vlak voor het moment supreme begon ze me weer enthousiast te pijpen en ik spoot alles in haar mond.:teuflisch

Wat ik vooral een zalig detail vond is dat ze haar haar los liet dus niet op een knot tijdens het pijpen en dat streelt zo heerlijk langs je ballen, die knotten zouden verboden moeten worden, want dat is toch zo lekker:teuflisch.

Moe en voldaan vroeg ik of ze mee ging douchen want dat vind ik ook altijd fijn met een dame douchen zeker voor of na de sex. Helaas dat ging niet maar nog even wat gepraat tot 3:10 en toen van kamer. Was toppie en dat hoor ik wel vaker dat Poolse een goede service geven.

Omgekleed en ik was zo'n beetje de laatste die vertrok, maar dat was deze keer ook mijn bedoeling. Mijn indruk van het bezoek is dat LR een drukke tent is net als GT, met slecht eten, want mijn buik maakte vreemde kantelingen :confused: en dat was van die pizza. Er wordt best wel gejaagd hoewel minder dan in GT. Er is wel een leuke sfeer, iets dat voor mij in GT volledig ontbreekt.

Ik zal er zeker nog wel keer op herhaling gaan, maar ik omdat het verder is dat PHG of VV zal dat wel bij gelegenheid zijn. Net als overal heb je hier ook goede en slechte dames, dat geldt eigenlijk voor elke tent. De laatste Poolse Tina :D is een herhaalbezoek zeker waard, de Duitse Steffie kan beter op het Baekelandplein gaan zitten:mad:.

Groet, Foots :wink:

Pistol Pete
8 februari 2009, 14:37
Ja ook JustJohn was in LR, zoals Stiffie en Foots hierboven al melden. Ik was onderweg naar Frankfurt maar ja, in NL heel wat tijd in de file gestaan en in Duitsland ook flink wat vertraging gehad op de duitse snelwegen. Zo kon het gebeuren dat ik vlak voor 18.00 uur besloot naar LR te gaan. Nog ff 260 km door rijden naar Oase zag ik niet zitten. En, ik had nog wat dames een tijdje niet gezien in LR. Alle aanleiding dus om een tussenstop te maken in LR en morgen (inmiddels al weer afgelopen zaterdagochtend) verder te rijden naar Oase.

Bij binnenkomst hartelijk verwelkomd door de immer slanker wordende (lol) Stiffmaster en Dupke. Stiffie vertelde heel blij over zijn avonturen in LR, ja hij was idd al flink van bil gegaan. Mijn tijd zou nog komen... :love::fuck::love2:

Om te beginnen met Jessica (ja, dezelfde waar Foots zijn oog later op zou laten vallen, maar ja, toen was ze al door mij afgemat...). Zonder gekheid, als je een dame wat vaker ziet dan zie je snel of ze leker in d'r vel zit of niet. Jessica zei van wel maar mijn oog zag anders, ze leek een tikje vermoeid. Geen reden om niet samen met haar te kameren. De voorgaande sessies lieten elke keer een verbetering zien. Ook nu was het weer genieten van Jessica, wat een onwijs lekker lichaam heeft ze toch. En verder is ze ook best wel lief en een tikje onzeker wat ik wel spannend vind. Gewoon een goede binnenkomer, toen ik na een half uurtje een hoogtepunt bereikte maakte Jessica zich op voor een langere sessie. Ik had echter andere plannen en vriendelijk doch duidelijk vertelde ik haar dat ik maar een half uurtje wou. Terug bij de bar kwam ik Linda al snel tegen, alweer een andere favo van mij, de kanjer. Ze bleek nog ff gekaapt te zijn door een andere ijsbeer maar zou naar me toekomen zodra ze vrij was. Ondertussen lekker gekletst met de genoemde beren. Dat maakt het ijsberenleven in de clubs een stuk completer en aangenamer dan het wandelaarsbestaan in de NL en belgische raambuurten.

Na enige tijd kwam ik Linda dus weer tegen. Ze had een verrassing in petto, een triootje met de Braziliaanse Anna die sinds kort ook af en toe in LR is maar haar vaste stek in Traumparadis schijnt te hebben. Ook nu weer wist Linda me zeer aangenaam te verrassen waar ik aanvankelijk wat overtuigd moest worden. Anna was een lekkere Braziliaanse, iets ouder dan mijn doelgroep met haar bijna 30 jaren. Maar pijpen en zoenen dat ze kon. Het werd een heel geil triootje, het lekkere was dat de dames samenwerkten en beiden alleen op mij gericht waren. Heerlijk, 4 handen en 2 tongen die mij overal wisten te beroeren. Just John zag dat het goed was...En genoot met volle teugen, alles in duplo. In de facesittingpositie met Linda aangeland terwijl Anna haar waarlijk niet geringe pijpkwaliteiten op mij botvierde moest ik wel komen. En hoe! Zelden lekkerder klaargekomen. Na een half uur kwam het eten dat de dames hadden besteld. We onderbraken de sessie en zouden later weer verdergaan waar we gebleven waren. Ik werd even bij mijn ijsbeervrienden geparkeerd terwijl de dames zich even terugtrokken. Mijn geduld werd op de proef gesteld maar het wachten werd beloont toen Linda mij weer kwam halen tegen 23 uur. Eerst lekker met de twee geile dames in de jacuzzi gebubbeld en daarna dit keer alleen met Linda naar de kamer gegaan. Vervolgens nog tot een uur of half twee heerlijk gesext, geknuffeld en geneukt, kortom weer heerlijke sex op een hoog GFE nivo. :freu::freu::freu::freu:

Toen ik geheel voldaan weer buiten kwam liep ik foots weer tegen het lijf die teleurgesteld over zijn sessie was, ja kinosex heeft zo zijn risico's.... Foots moest en zou goed afsluiten en ik kon hem Jessica zeker aanraden helaas, lees ik, niet gelukt omdat Jessica eerlijk is en aangaf idd vermoeid te zijn. :sleep::sleep::sleep: Tegen twee uur naar het hotel verderop in de straat vertrokken. De kortingsprijs van 40 euris hebben ze blijkbaar afgeschaft, ik moest 60 euris dokken maar een kniesoor die daar over zeurt na zo'n topdag in LR.

:aola::aola::aola:

egon, Dr. Rammler
13 februari 2009, 13:42
Ich war ja lange Zeit krank mit einer schwierigen Erkältung :heul:
Nun war ich am Montag auf der Rückfahrt von Wilhelmshaven in Ostfriesland und wurde auf der Nachhausefahrt plötzlich rattig :D
Was tun ? Naja, das nächste an Köln war das LR

Traf dann auch, nachdem ich meinen Vrachtwagen im dortigen Industriegebiet abgestellt hatte gegen 21.15 h ein. Nach der üblichen Prozedere eingangs und nach erfolgter Körperreinigung kam ich dann ausgehungert so gegen 21.45 h in den Barraum.

Was sahen meine müden und entzündeten alten Augen dort ? Ausser Hara1d und noch 3-4 anderen Deutschen und 1 Holländer nur schwarze Köppe (Kameltreiber) so an die 20 !!!
Ausserdem so an die 40 CDL ausser Rand und Band und geil auf Kundschaft :freu:

Das kann ja heiter werden dacht ich mir so. Natürlich nix zu essen da:green_smi

Must ich eben warten bis um 23 h, dann gabs Pizza. Mittlerweile unterhielt ich mich mit Hara1d (war einziger anwesender eijsber) und einigen geldgeilen Frauen.
Leider, leider konnte ich aber bis ca 22.30 h kein Objekt für mein wissenschaftliches Teiben :rofl: entdecken und gab mich schon frustriert Überlegungen hin woanders hinzutrailen.:mad:

Da erschien sie, O L A
yeah, das wars, genau meine Kragenweite, geil und sexy.

Nach kurzer Unterhaltung, küssen und befummeln, orderte ich sie, einen Schlüssel zu besorgen.

Naja, hab mal wieder einen Glücksgriff getan oder ist es Fachkenntnis ??? :D:D:D


Sei es wie es sei, es ging dann auf dem Zimmer gleich mörderisch zur Sache weil Ola auch noch einen hammergeilen Body hat ( sorry, ich vermags kaum zu beschreiben !!!) supersexy Beine, hammergeiler sexy Arsch dito auch Muschi.
Nachdem ich mich ne Zeit lang mit ihr sabbernd, fummelnderweise, knutschend und leckend mit ihr auf dem Bett rumgewälzt hatte (abtörnend hierbei , naja etwas, das sie mir flugs noch sagte, fingern in Muschi und After nicht erwünscht :green_smi)
plazierte ich sie auf dem Bett und leckte sie flink zum Orgasmus.
War geil anzusehen wie ihr dabei fast die Augen aus dem Kopf quollen und sie sich mit der zuckenden Bauchmuskulatur herum wälzte.
Danach musste ich ihr eine Ruhepause gönnen, sie bat darum, derweil ich ein Rauchopfer darbrachte und sie mir zu verstehen gab, dass es ein 2. Mal nicht möglich wäre, da sie sonst keinen Bock mehr habe zu arbeiten :D


Naja, ich wars zu frieden, da sie mir versprach sich umgehend zu revangieren.

So kams dann auch, sie ist warhaftig ein kleines Blaswunder und ich musste mich richtig zusammennehmen um nicht nach ein paar Minuten schon in ihr süsses Mündchen zu ejakulieren.

Das konnte ich natürlich nicht zulassen und ich nahm eine Ziga-länge Auszeit zur Beruhigung und dann bat ich sie ein Condom aufzuziehen und schon poppte ich mir wie ein wahnsinniger fast die Seele aus dem Leib, wobei ich keine mir bekannte Stellung ausliess. Hierzu muss ich ihr auch wieder ein Lob aussprechen, da sie supergut mitging und auch noch gut gegenhielt.
Nach einer gewissen Zeit warf ich dann schweissüberströmt das bewusste Handtuch, warf mich jappend auf den Rücken und empfahl ihr alleine weiterzumachen :D:smile2:

Verständnislos schaute sie mir ins Gesicht und fragte: Wie ? Magst du nicht mehr ? Du bist doch noch nicht gekommen ?
Ich sag Baby, ich komm ja gleich:D du musst es aber wegsaugen :rofl:

Brav schnappte sie sich den kleinen Egon und siehe da, nach wenigen Minuten verströmte ich mich in ihr und es war so viel, das es aus den Mundwinkeln wieder rauslief.
Wieder quollen ihr fast die Augen aus dem Kopf und ich sagte: Sorry, musste ja das alte abgestandene Zeugs endlich mal loswerden :blow::60[1]:


Wie ich sie dann bezahlt habe, da strahlte sie aber schon wieder und ich bedankte mich artig für den superguten Service.
Nacherfolgter Körperreinigung trafen wir uns dann wieder oben, wo sie mir noch 4 poln. Kolleg. vorstellte. Leider hab ich die Namen schon vergessen:eek:

Glücklich und zufrieden verliess ich dann gegen 01.45 h das gastl. Haus, wobei ich nicht vergessen darf, dass überaus freundliche Personal zu erwähnen.

Beim nächsten Mal werd ich dann die hübschen Kolleg. mal überprüfen. Bis dann Heren Beren :wink:

Willem2
14 februari 2009, 01:59
Afgelopen donderdag waren er weer heel wat dames aanwezig in Living Room. Ik schat zo'n 50 en misschien wel meer. Tot een uur of 6 is het dan nog wel rustig met ongeveer 25 dames en maar 10 ijsberen. ' s Avonds wordt het dan wel drukker.
Ik vind nog steeds de kleine maar fijne welnessgedeelte van Living Room een pluspunt boven alle andere pluspunten ;)
Kleine dameslijst : Alena, Alicia, Alexandra, Alina, Carina, Dana, Daria, Diana, Dunya (?), Gabi, Gabrielle, Ilka, Joy, Kira, Megan, Monique, Rosa, Sabrina, Sonja, Thea, Tricky, Zoya en dan nog velen die ik niet van naam ken.
Je dient in Living Room meestal wel op tijd voor het eten te zijn want anders is het op. Gelukkig kwam er deze keer nog een nabestelling en was er voor iedereen voldoende te eten ;). Gelukkig had 'dikke' Willem eerst nog een stukje taart op anders had ik alle inspanningen niet overleefd ;).
Het was weer een mooie saunadag.

:wink:

ein-steen
14 februari 2009, 06:27
zo willem 2 dan is er nog genoeg te doen voor jou in deze kleine sauna club. hou ons op de hoogte

Pistol Pete
14 februari 2009, 10:29
Vrijdag 14 februari wederom Living Room bezocht. Bij aankomst tegen achten leek het druk gezien hoever ik mijn karretje moest parkeren. Binnen viel het mee, wel waren er veel dames aanwezig, schatting is tegen de zestig waaronder veel voor mij nieuwe gezichten. Je hebt er maar 1 dame nodig voor een fijne tijd, voor mij waren er wel minstens 3 aanwezig. Ook de theke dame Irina is zeer aantrekkelijk....
De lange sessie met Linda (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=14828) , een dame waar ik het alleenrecht op lijk te hebben als ik zo haar draadje bekijk maar die in LR bijna altijd bezet is, was als vanouds: lekker bubbelen gevolgd door een spetterende kamersessie.
Ook 2 nieuwe dames geprobeerd, beiden had ik vorige week reeds gespot: Julia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=109953#post109953)(want zo heet die dame, Stiffie), die vorige week zo honkvast op een bankje zat en die er ook toen zeer verleidelijk uitzag maar geen engels of duits zou spreken. En Bonny (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15511), wat een ontzettend lekker ding. Over beiden zal ik een paspoort en recensie schrijven.
Kortom alweer een zeer geslaagde dag voor mij in LR, dit is de club waar ik altijd viel spass heb.

lieget
15 februari 2009, 16:31
Omdat ik zaterdag een vrije middag had, ben ik een dagje eerder dan oorspronkelijk gepland naar Kaarst gereden.

Ik wist dat mijn favouriete dame wegens ziekte niet aanwezig was, maar ben er toch heengegaan om van het overige vrouwelijke schoon te genieten.
Ik arriveerde om 14:30 uur, gaf mijn vrijkaartje af, en onderging de gebruikelijke rituelen.

Daarna heb ik kort in de Whirlpool gezeten, waar ik serieus overwoog om een massage te ondergaan. Hier heb ik uiteindelijk toch maar vanaf gezien, omdat ik de euro's liever aan 1 van de andere dames uitgaf.

Helaas viel het dames-aanbod op dat moment erg tegen, er waren slechts 2 dames die interessant waren.
Helaas waren deze dames niet geinteresseerd in een kamerbezoek.
De eerste dame gaf al direct, voordat ik me kom voorstellen en naar haar naam te vragen) te kennen vandaag geen zin te hebben in sex !!! WAT DOE JE DAAR DAN ????, BLIJF DAN THUIS. :confused::2up:
Niet veel later ging ze dan ook weg. Ik heb haar daarna niet meer gezien.
De tweede dame, een roemeense, liet eveneens weten niet op de kamer te willen. De reden die ze hiervoor opgaf vond ik persoonlijk nogal belachelijk. Maar goed, als ze niet willen, dan niet.... :baeh:

Verder viel er weinig te beleven, en ik overwoog dan ook om te vertrekken.
Omdat ik honger had wilde ik het nog even aanzien tot na het eten.
Voor me in de rij stond een aantrekkenlijke dame, van wie ik eerder op de dag positieve info heb gehad van een collega-ijsbeer.
Na het eten heb ik haar aangesproken, en zijn we naar de kamer vertrokken.
Haar naam is Alida, midden 20 met een schitterend figuur.
Met haar heb k een uitstekend uurtje op de kamer verbracht. Herhalingsgevaar meer dan 100%

Toen ik net van de kamer kwam zag ik Linda aan de bar zitten.:freu:
aangezien zij nogal lastig te "vangen" is, hen ik direct een afspraak gemaakt voor later op de avond.
Het wachte duurde (erg) lang, mede doordat haar afspraak met een andere (stam)gast behoorlijk uitliep en er weer behoorlijke wachttijden waren.

Rond 00:30 uur is het er dan toch van gekomen, helaas moesten we naar kamer 12 (zonder raam), het gevolg was dan ook dat we na een uur het idee hadden dan we in de sauna hebben gezeten, en beide bezweet van de kamer kwamen.
Over het uurtje met Linda kan ik kort zijn. GEWELDIG......
Het lange wachten heeft zich toch geloond.

Nadien moe, maar voldaan naar huis gereden.

Pistol Pete
15 februari 2009, 18:13
Vrijdag 13 februari schreef Just John:


Vrijdag 14 februari wederom Living Room bezocht.
De lange sessie met Linda (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=14828) , een dame waar ik het alleenrecht op lijk te hebben als ik zo haar draadje bekijk maar die in LR bijna altijd bezet is, was als vanouds: lekker bubbelen gevolgd door een spetterende kamersessie.



En op zaterdag 14 februari schreef tegeil:


O
Toen ik net van de kamer kwam zag ik Linda aan de bar zitten.:freu:
aangezien zij nogal lastig te "vangen" is, hen ik direct een afspraak gemaakt voor later op de avond.
Het wachte duurde (erg) lang, mede doordat haar afspraak met een andere (stam)gast behoorlijk uitliep en er weer behoorlijke wachttijden waren.

Rond 00:30 uur is het er dan toch van gekomen,

...

Over het uurtje met Linda kan ik kort zijn. GEWELDIG......


Tegeil, ik ben heel benieuwd naar je sessie met deze dame en hoop op een recensie in haar draadje... Loop je meteen het risico en nieuw vrijkaartje te winnen!

lieget
15 februari 2009, 21:34
Tegeil, ik ben heel benieuwd naar je sessie met deze dame en hoop op een recensie in haar draadje... Loop je meteen het risico en nieuw vrijkaartje te winnen!

Over wat er op de kamer gebeurd schrijf ik nooit inhoudelijk.
Dit heb ik nooit gedaan, en zal ik uit respect voor de betreffende dame ook niet doen.

Ervaringen over deze dame, andere dames of clubs wil ik uiteraard wel in een persoonlijk "gesprek" delen.
Zeg maar waar en wanneer........

Willem2
17 februari 2009, 01:17
Kleine dameslijst : Alena, Alicia, Alexandra, Alina, Carina, Dana, Daria, Diana, Dunya (?), Gabi, Gabrielle, Ilka, Joy, Kira, Megan, Monique, Rosa, Sabrina, Sonja, Thea, Tricky, Zoya en dan nog velen die ik niet van naam ken.


Voor Manni1A ;)

Manni1A
17 februari 2009, 12:08
Voor Manni1A ;)

Im Living Room kann ich keine Liste :mad:

1.) bin ich nicht oft genug da

2.) wechseln die Mädchen da sehr häufig.

Am Montag war ich zum Beispiel mit zwei Damen, die ich vorher noch nie gesehen hatte: Christina (Polen) ist nach eigenen Angaben sehr selten da, Thea (Rumänien) ist nach zwei Monaten Pause wieder da. Auch die Kollegen Lindberg und Robin waren mit Mädchen, die ich vorher noch nie gesehen hatte.

Wenn ich ehrlich bin, kannte ich von den an diesem Abend anwesenden Damen eigentlich nur Nicky (Tschechien) etwas näher :fuck:

Manni1a :wink:

Dalton
20 februari 2009, 09:23
Wanneer begint de operatie van Gabi om haar in een man te veranderen?
Daar ze al netzo begint te vertellen als een echte ijsbeer.

zeppos58
20 februari 2009, 15:00
Wanneer begint de operatie van Gabi om haar in een man te veranderen?
Daar ze al netzo begint te vertellen als een echte ijsbeer.
:green_smiHopelijk NOOIT :ranting2:

Dalton
21 februari 2009, 11:33
Gisterenavond maar naar livingroom gereden om te kijken of Dani er was.
Ja hoor Dani is weer terug in livingroom.
Wat daar in de spiegelkamer nr.7 gebeurt is hoef ik jullie niet te vertellen daar mogen jullie naar raden maar het was weer GRANDIOOS.

lieget
22 februari 2009, 16:08
Gisteren was ik van plan om naar Samya te vertrekken voor een mooie dag.
Ben daar om 15:00 uur aangekomen, maar was om 16:00 uur alweer weg.
Al met al een (zeer) teleurstellende ervaring in Samya (ben ik daar niet gewend). Bij het verlaten wel een vrijkaartje ontvangen.

Ik ben vervolgens snel naar Kaarst gereden, waar ik rond 16:45 uur arriveerde bij LR.
Het is en blijft een absolute top-tent. Het feit dat ik er de afgelopen 8 dagen liefst 3x ben geweest, zegt genoeg.

De aanwezige DJ zorgde voor een gezellige sfeer.

Ondanks het slechte begin van wat een mooie saunaclub-dag had moeten worden, uiteindelijk een zeer geslaagde dag gehad bij LR.

Waren alle clubs maar zo als LR........

Dalton
23 februari 2009, 04:18
Tegeil ik ben het volkomen met je eens dat Livingroom een top tent is.
Zelfs op zondagmiddag waren er heel wat leuke dames en rond 6uur kwamen er steeds meer bij.Na half 7 heb ik dat niet meer gezien daar ik de kamer in gegaan ben met een van die dames.

timjava
23 februari 2009, 19:57
Living Room - Party (http://www.fkk-livingroom.de)[/B]
___________________________________________



Wat wordt er gevierd?

hen
24 februari 2009, 06:30
Dalton alles stond te trillen 4 uur aan een stuk wat ging jij tekeer vraag de volgende keer een bed met schokbrekers

Willem2
24 februari 2009, 11:28
Wat wordt er gevierd?

Info zal volgen ;)
Maar dat er een feestje zal zijn is wel al duidelijk !!!

:wink:

Dalton
24 februari 2009, 15:55
Hen niet meer onder dat bed kruipen als ik er opspring.

lieget
1 maart 2009, 17:02
Afgelopen zaterdag ben ik weer vol goede moed naar Karst gereden, om de stress van de vorige (werk)weer weer even te vergeten.

Omstreeks 15:00 uur parkeerde ik mijn bolide op de August Thyssenstrasse.
Ik wilde net uitstappen, toen ik een sms'je kreeg van mijn favouriete dame dat ze vandaag toch niet naar LR ging.
"Shit" dacht ik, maar ben toch naar binnen gegaan.

Zoals altijd werd ik uiterst vriendelijk begroet, mijn financiele verplichting voldaan, en heb me snel gedouched en omgekleed.
Het vel me op dat er om deze tijd al veel mooie dames aanwezig waren.

Na een saunarondje met whirlpool ben ik omstreeks 17:00 uur nar boven gegaan, waar ik al vrij snel Joy tegen het mooie thaise lijf aanliep.
Ik wilde eigenlijk pas na het eten voor het eerst kameren, maar hoefde niet lang te denken toen ik haar daar zo zag.
Ze ging dan ook niet veel later een sleutel heeft.

Na de sesie met Joy nog snel wat gaan eten.
Al wachtend in de rij zag ik Marina achter de bar staan.
Met haar was ik al lang niet meer op de kamer, dus het moest er vandaag maar van komen.

Het zal omstreeks 20:15 uur geweest zijn toen ik met Marina naar de kamer ben gegaan.
Wederom een uitstekend uurtje beleefd.

Later op de avond werd ik door een blonde Roemeense schone aangesproken.
Ik geloof dat ze Gabriella heet (er lopen blijkbaar meerdere Gabriella's rond, niet de donkerharige). Ze zat samen met Alexandra op een van de bankjes.
Met beide dames heb ik die avond nog wat gebabbeld, en had me voorgenomen om deze blonde Roemeense dame later op de avond uit te nodigen voor een kamerbezoek.

Zover is het helaas niet gekomen, omstreeks 23:00 uur werd ze meegenomen door een andere gast (gezien de aard waarmee ze hem begroette waarschijnlijk een stamgast).
Ik heb haar pas om 2:45 uur, bij het verlaten van de club, weer gezien.

Omdat ik toch nog erg geil was (te geil !!!) wilde ik toch nog 1 keer naar de kamer.
Helaas waren de wachttijden extreem opgelopen, dus een kamerbezoek kon ik wel vergeten.
Uiteindelijk gekozen voor een kino-sessie met Aylin.
Nou, dat doe ik dus nooit meer.....
Lag zeker niet aan de dame, maar er ontbreekt gewoonweg iets in de Kino.

Al met al een uiterst geslaagd dag Living Room gehad.

Met al dit vrouwelijk schoon wordt de keuze steeds moeilijker....
Op mijn "verlanglijstje" staan nu al (in willekeurige volgorde): Joy, Marina, Gabi (blond roemeens), Linda, Bonny, Karina, Alida, Alexandra.

Aangezien ik ALTIJD met mijn kleine favouriet ga kameren bij een bezoek aan LR, zal het nog wel even duren voordat ik dit verlanglijstje heb "afgewerkt".

Tja, het valt ook allemaal niet mee.......

Willem2
1 maart 2009, 17:44
Wat wordt er gevierd?

en


Info zal volgen ;)
Maar dat er een feestje zal zijn is wel al duidelijk !!!

:wink:


Het is niet als zodanig een feestje maar er zal buiten gekookt gaan worden in de tent. En dat is misschien al feest genoeg :D ;)

:wink:

timjava
1 maart 2009, 21:42
en




Het is niet als zodanig een feestje maar er zal buiten gekookt gaan worden in de tent. En dat is misschien al feest genoeg :D ;)

:wink:

Want ik maak teveel rommel binnen met het eten:D

De rokers hebben ze al naar de tent verbannen, worden nu ook de eters verbannen?:rofl:

Willem2
3 maart 2009, 02:17
Ik heb informatie doorgekregen dat een zekere Eve die voorheen in de PHG heeft gewerkt en ook in GT nu rond zou lopen in Living Room. Het is een poolse dame van 30 jaar met een schijnbaar goede service. Misschien deze http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8149
Maar het zou ook deze uit de PHG kunnen zijn : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13153

Binnenkort weten we meer ;)

pietpotent44
3 maart 2009, 05:50
Willem2,

Ik heb ca. 3 maanden geleden wel een blonde Eve in LR ontmoet.
Zij had een erg goede service, echte GFE. Alleen had zij blond
lang haar, ze was 28 of 29 jaar, en Tsjechisch.
Zou haar ook graag weer eens een keertje ontmoeten.

Zelfde geldt trouwens voor ene (blonde) Kroatische Sara, die ik helaas
slechts nog maar 1 keer ontmoet heb daar. Ze studeert ook nog,
is ergens midden 20 ofzo.

Het is hier soms net opsporing verzocht :D.

dupke
3 maart 2009, 07:16
Ik heb informatie doorgekregen dat een zekere Eve die voorheen in de PHG heeft gewerkt en ook in GT nu rond zou lopen in Living Room. Het is een poolse dame van 30 jaar met een schijnbaar goede service.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13153

Freischärler
3 maart 2009, 08:37
Efi/Eve hatte am Sonntag Ihren ersten Tag im Living Room . Kann ich bestätigen, da ich eine sehr angenehme Zeit mit ihr auf dem Zimmer hatte.

Willem2
3 maart 2009, 10:48
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13153

Ja zo makkelijk kom je er niet vanaf heer dupke :green_smi
Want welke dames zaten er allemaal met jou in de whirlpool :rolleyes:
Wie kan ik nog meer overplaatsen.
En is Thea door Theo nog gevangen ? ;)

:wink:

Bredero
4 maart 2009, 07:52
Was Tiga even vergeten ;)

http://www.fkk-livingroom.de/live_cooking.jpg

Lijkt me geknipt voor Foots :D

foots
4 maart 2009, 19:59
Inderdaad heren, beren,

Dit is een mooi initiatief, want het eten in LR is zelfs voor GT maatstaven slecht.

Ik heb die ene dag dat ik er was alleen 's avonds de pizza gehad, want ik was te laat binnen voor het eten. Van de pizza kreeg ik maagdraaiingen en da's niet goed.

En wat ik bijzonder handig vind is dat "het menu van de week" word gepost. Zo'n kleine moeite voor zo'n club, maar met slechts 1 bezoeker meer per dag levert dat toch 350 euro per week op. En dat voor 10 minuten werk, niet gek !!

Kortom Clubs, post uw menu !

Groet, Foots :wink:

P.S. en ik ben echt niet de enige die daar op kijkt, echt niet !

Groet, Foots :wink:

Babbel
4 maart 2009, 22:25
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13153

Die kan dan wel zondag in Living Room geweest zijn maar afgelopen zaterdag was ze in Happy Garden. En daar was ze vanavond ook weer ;)

lustman
8 maart 2009, 11:54
Het was alweer een tijdje geleden dat ik nog is in LR was. De party en komst van vele bekenden was een uitstekende gelegenheid om nog eens op bezoek te gaan. De dag begonnen in de wellness ruimte , dan men vieruurtje gegeten. Tegen 17 uur werd het al vrij gezellig in de bar ruimte. Ruim voldoende aanbod van dames. Het ijsberenforum was ook goed vertegenwoordigd. Het live koken buiten in de verwarmde tent was een zeer goed initiatief. Tja , als je de keuze hebt uit vers gemaakte wok gerechten. Hmmm lekker. Later op de avond zat de sfeer er goed in , gezellig druk. Heb twee goede sessies gehad , bedankt voor de tips Babbel en Willem2. ( de tip van Ace2 zal voor een andere keer zijn ;) ) Besluit : het was een geslaagde dag , die afgesloten werd met een zoen van Willem2 :kuss: :eek:.

Pistol Pete
8 maart 2009, 13:06
Besluit : het was een geslaagde dag , die afgesloten werd met een zoen van Willem2 :kuss: :eek:.

Heb duidelijk een verkeerde keuze gemaakt met PHG afgelopen zaterdag, spijt komt zoals altijd te laat... Ben volgende week zaterdag wel in LR...

lieget
9 maart 2009, 02:14
Op dit moment is de keuze voor een club om in het weekend even lekker bij te komen heel erg gemakkelijk......LIVING ROOM

Zo ook afgelopen zaterdag...
Om 14:15 arriveerde ik in Kaarst, waar het op dat moment nog niet zo heel erg druk was.
Gelukkig veranderde dat ik de loop van de dag, en werd het erg gezellig.

Zoals al aangekondigd was in het meeting point waren er zeer veel forumleden aanwezig; met een aantal van hen heb ik kennis gemaakt (altijd interessant om te zien welk gezicht er bij welke naam hoort).

Maar goed, ik kwam niet voor de heren, maar voor de dames !!!

Na een poosje kwam mijn favouriete dame eindelijk aan en we hebben wat bijgekletst. Ze vertelde me dat het haar opviel dat er erg veel nederlanders aanwezig waren, op weg van het hotel naar LR had ze welgeteld 3 auto's gezien met duits kenteken, de rest uit nederland.

Zo rond 16:30 ben ik met haar naar de kamer gegaan, en was dus weer ruimschoots op tijd boven voor het eten.
Het eten was werkelijk voortreffelijk, zouden ze elke week moeten doen...

Later op de dag heb ik nog gekamerd met Marina (half duits, half marokkaans) en met Karina, die ik al langer op mijn "verlanglijstje" had staan.
Ik had met Karina een kamerbezoek van 1 uur gepland, maar vanwege de erg lange wachttijd heb ik dit moeten inkorten tot een half uurtje.
Op het bankje was ze nog vrij terughoudend, maar op de kamer ging ze los, echt een toppertje.

Om 2:45 uur heb ik me opgemaakt voor de terugreis.

Ik denk dat de keuze voor mijn volgende club-bezoek niet moeilijk zal zijn.

Dalton
9 maart 2009, 05:33
Nu weet ik waarom je alleen maar paspoortjes aanmaak op dit forum Willem je zit al aardig onder de plak bij Gabi.

Dalton
9 maart 2009, 06:09
Carpe momentum nu weet ik dat je bij de gemeente werkt alleen nog niet bij welke , maar dat lezen we ook nog wel eens op dit forum.

Big30
9 maart 2009, 21:09
Plan was eigenlijk afgelopen zaterdag weer eens af te reizen naar Kaarst maar dat kon helaas niet doorgaan dus zondag maar afgereisd d.w.z. de A57 tot de bekende afslag gevolgd.

De begroeting was als altijd allerhartelijkst dat is en blijft typisch voor LR :freu:! Bij binnenkomst trof ik een ander IJsbeertje die even PHG net als Big30 trouwens op de zondag ontrouw was geworden. Was kwa dames niet echt heel druk ik schat 25-30 dames waarvan de meesten zeer "boekbaar" :p.

Het eten was in tegenstelling wat ik in Lr gewend ben nu van uitstekende kwaliteit. Werd net als zaterdag geserveerd in de tent die heerlijk verwarmd was. Het Wellnes gedeelte een paar keer uitgeprobeerd, jammer dat de ogen in de sauna het lastig hadden omdat men wat te scheutig met de menthol fles had gestrooid. Roken in de kelder mag geloof ik niet maar daar werd niet moeilijk over gedaan. In de barruimte vond ik de lucht (een bekende klacht) hoewel het niet echt druk was om te snijden. Raam open biedt was soulaas maar dan tocht het weer te veel. Toch een punt van aandacht op andere fora wordt hier terecht ook over geklaagd.

De line-up viel niet tegen. Kamergang was met het blonde vriendinnetje van Alida en was zeker geslaagd. Nog wat bijgekletst met andere bekende IJsbeertjes die ik trof. Na twaalven werd het redelijk rustig. Nog een tweede kamergang overwogen met Dana i.v.m. haar orale vaardigheden maar die kon ik ff niet vinden. Toen was het tijd om afscheid te nemen na een heerlijk relaxed avondje LR.

:wink::wink:

Dalton
10 maart 2009, 18:46
dana of dani big ,had me gewaarschuwd dan had ik je opgehaald voor die heerlijke pijpbeurt.

Willem2
10 maart 2009, 18:50
dana of dani big ,had me gewaarschuwd dan had ik je opgehaald voor die heerlijke pijpbeurt.

Nee Dana (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9877&highlight=Dana)
een blonde poolse.

Big30
10 maart 2009, 20:15
Nee Dana (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9877&highlight=Dana)
een blonde poolse.

Die was het inderdaad, Dani heb ik zondag niet gespot volgens mij. Die zou ik toch zeker nog uit PHG moeten herkennen als een bekend gezicht.

Enuhm niemand weet hoe dat blonde look-a-like vriendinnetje van Alida heet. Werkt net als Alida nog niet zo lang in LR en was daarvoor diep in het Zuiden ja nog onder Frankfurt tätig.

:wink::wink:

pietpotent44
11 maart 2009, 07:05
Zaterdag weer een leuk feestje gehad in LR.
Met uiteraard alle bekende ijsberen en bekende dames.

In een geile bui ben ik nagenoeg direct achter elkaar met
4 verschillende mokkeltjes meegeweest, te weten:
Triki, Patricia, Rosa, en de laatste druppels waren voor Jena :D.

En alle 4 waren ze gewoon heel erg goed, erg GFE. Geen teleurstellingen
gehad. Daarom blijft LR voor mij momenteel nummer 1 in saunaclubland :hah:.

Willem2
11 maart 2009, 07:36
Die was het inderdaad, Dani heb ik zondag niet gespot volgens mij. Die zou ik toch zeker nog uit PHG moeten herkennen als een bekend gezicht.


Die moet zondag naar de kerk ;)

Saruman
11 maart 2009, 10:02
In een geile bui ben ik nagenoeg direct achter elkaar met
4 verschillende mokkeltjes meegeweest

Je doet je nickname all eer aan. :lostit:

Pistol Pete
13 maart 2009, 02:28
Ik voel mezelf een bofkont, wat een heerlijke geile tijd heb ik weer gehad in Living room. Bij binnenkomst direct tegen de knappe Anna (.roe) aangelopen. Op en top weer een nieuw JJ-meisje in LR. Afgelopen week nog Nathalie 'ontdekt' die vandaag er niet was en nu Anna. Anna is een petit meisje die in de bar rustig dr gang gaat maar op de kamer naast heel aangenaam gezelschap een hele goede service heeft. Alleen gebeft worden houdt ze niet zo van maar je kan niet alles hebben. De sex werd er niet minder om. Uiteindelijk 2 keer een kamersessie met dr gehad, de eerste keer beviel zo goed dat ik mijn andere favo's maar even heb gedowngrade, sorry ladies. Het was weer puur genieten. Helaas was het al laat toen ik de kamer uitging. Omdat Jessica mij uitstekend aanvoelt wist ze me ook nog even te verleiden waarna weer een bijna traditioneel goede sessie volgde. :lostit::fuck::lostit::fuck::freu:

LR is helemaal mijn cluppie met o.a. Bonny, Linda, Jessica, Nathalie en nu Anna en nog een andere meid (RP weet wel wie...). Ik moet er niet aan denken hoe het zou zijn als al mijn favo's er tegelijk zijn...:rofl::rofl::rofl:

Hoewel oase al weken erg trekt denk ik dat ik komende zaterdag weer niet verder dan de afslag bij Kaarst zal komen. :o:rolleyes:

lieget
13 maart 2009, 09:12
LR is helemaal mijn cluppie met o.a. Bonny, Linda, Jessica, Nathalie en nu Anna en nog een andere meid (RP weet wel wie...). :rofl::rofl::rofl:

Volgens mij moeten we morgen overleggen, 3 van deze dames staan ook op mijn verlanglijstje, aan de andere 2 mag je me voorstellen.


Ik moet er niet aan denken hoe het zou zijn als al mijn favo's er tegelijk zijn...:rofl::rofl::rofl:

Dat probleem heb ik nu ook bij LR

Pistol Pete
13 maart 2009, 16:15
Let me guess, Linda, Bonny en jessica ken je al en Nathalie en anna nog niet.
Euh, kunnen we dat niet zo houden?? :teuflisch:teuflisch:teuflisch

Pistol Pete
15 maart 2009, 10:33
FF een kort verslagje van mijn omzwervingen in LR afgelopen zaterdag. Het was zondermeer een topdag, een van de beste uit mijn nog prille carriere in ijsberenland. De ontmoeting met de aanwezige bekende en ZEER bekende ijsberen maakt het verblijf in de saunaclub extra aangenaam.

Een topdag begint met een topsessie. Om twee uur aangebeld en direct aan de bar aangeschoven met een broodlunch. Direct valt mijn oog op een schoonheid die me ergens bekend voorkomt maar toch ook weer niet. Zoveel fraais achter de gokautomaat en ook nog topless haar super mooie borsten ten toon spreidend...Ik had dus nog weinig tijd voor eten en ze zat in een wip naast mij op de tweezitsbank. Het was Romina uit GT! Nog mooier dan ooit. In GT had ik nooit de gelegenheid gehad met haar te kameren. Twee keer op haar gejaagd het afgelopen half jaar in GT (ja niet alleen de dames jagen op ijsberen...), maar wegens overtollige belangstelling misgeschoten. En nu zat ze naast me in LR. Na een heel aangenaamde bankgesprek direct besloten te kameren en daarmee mijn lange todo-list negerend. Eerst nog gevraagd of ze de whirlpool in wou en dat was goed. Helaas was de whirlpool nu behoorlijk heet (voorheen altijd te koud) waardoor Romina helaas na een minuut of 10 het niet meer volhield. Naar de kamer gegaan. Het werd een supersessie en ook later nog zou ik genieten van haar aanwezigheid. En genereus als ik ben heb ik later een goede vriend aan haar gekoppeld en zo zijn avond helemaal goed gemaakt. Voor je vrienden wil je alleen het beste... En dat is Romina. Ik stop er hier mee haar verder op te hemelen. Anders loop ik het risico dat er de komende weken filevorming rond Romina ontstaat. Romina is een dame die hoog, zeer hoog op mijn all-time best lijst is komen te staan en dat na 1 sessie van slechts 1 uur. Ze kan nu al de concurrentie aan met dames met wie ik vele uren op de kamer heb vertoefd. I know a perfect girl wen i see one. :littleang

Na de sessie met Romina werd het moeilijk toen ik de bar inliep. Enkele van mijn favo's zaten er al en er moesten keuzes gemaakt worden. Wie nu en wie later en ook wie niet vandaag. Ik bedoel een man kan veel maar een lijstje van zo'n 10 dames achter elkaar op de kamer beproeven is ook voor mij te veel. Want naast mijn bekende dames liepen er nog een aantal rond die voor mij zonder meer een kamersessie waard waren. Klein teleurstellinkje, Bonny niet gezien de avond maar ja, als ze er wel was had ik een nog moeilijke keuze gehad.

Omdat de sessies met Anna afgelopen donderdag erg goed bevielen besloten niet lang te wachten en opnieuw met haar de kamer in te duiken. Opnieuw hier geen spijt van gekregen. Een zalig uurtje beleefd met deze lieve meid met stunning lichaam. Weer terug in de bar gooide Nathalie haar niet geringe sex-appeal in de strijd. Met haren los zag ze er helemaal uit om op te vreten. Het was inmiddels kwart over vijf en in LR wordt het (echte) eten strikt om zes uur gebracht. Voor ik Nathalie ging verorberen eerst wachten op het avondeten. Nathalie keek wat sip maar afgesproken dat ze me na het eten zou ophalen. In de tussentijd arriveerde een zeer bekende ijsbeer en heb ik gekletst met 2 andere ijsberen. Dalton had al snel zijn schatje gevonden bij afwezigheid van Dani (of toch niet, bij haar weet je nooit of ze zes uur bezet is of afwezig) en keek gelukzalig. Eindelijk kennis gemaakt met tegeil. En met dit overschot aan leuke dames was het niet nodig van te voren de buit te verdelen...:roll::roll::roll:

Zo was het avondeten snel op en kwam Nathalie langs. Ook deze dame wist mij weer zeer te bekoren. In jip en janneke taal gezegd: ze maakte me in no time botergeil. :60[1]:Het werd de langste sessie van de dag toen ik ca. anderhalf uur later geheel voldaan van de kamer liep. Details zijn niet nodig, het was gewoon weer zeer compleet.


En ook nu weer na de sessie in kleuren en geuren kunnen opscheppen in de bar bij de aanwezige bekende ijsberen. Mijn goede vriend was inmiddels gearriveerd en begon een intensief gesprek op de bank met Romina na mijn introductie. Vervolgens had ik geen kind meer aan hem, een lange kamersessie volgde. Ondertussen had ik de aandacht van Jessica die ik bijna niet kan passeren als we beiden in LR zijn. Snel nog een sessie met haar om de avond compleet te maken. Ik kon er nog een paar druppels uitpersen in mijn favoriete facesitting standje en liep na een half uur geheel afgepeigerd de bar terug in. Toen begon voor mij het meest aangename deel van de dag (ja echt), helaas heb ik mezelf verboden hier verslag van te doen. Hulde voor degene die de startblokken heeft klaargezet. Namen zijn niet nodig, diegene weet wel wie ik bedoel!

Nog even kennisgemaakt met de verovering van tegeil die al eerder op de dag herhaaldelijk mijn netvlies prikkelde (zijn dame bedoel ik) en op mijn overvolle lijst stond, voordat tegeil aan zijn zoveelste avontuur van die dag begon. Nog nagekletst met Stiffmaster en gelachen (geen leedvermaak) om zijn totaal mislukte 5-minutensessie. Stiffie was al terug voordat ik doorhad dat hij met de dame vertrok. Uiteindelijk de perfecte dag afgesloten en tegen enen de deur achter me dichtgetrokken.

Het leven is goed............In LR!

:dance[1]::dance[1]::dance[1]::dance[1]::dance[1]::dance[1]::dance[1]::dance[1]::dance[1]::dance[1]::dance[1]::dance[1]:

Scoobert
15 maart 2009, 11:44
Als niet meer veel schrijvende ijsbeer toch even een kort berichtje....

Gisteren dus samen met een collega richting het Kaarste afgereist, in de veronderstelling een rustig dagje te gaan beleven.....nou t werd iets anders ;)

Bij binnenkomst waren we beiden meteen uit het lood geslagen :eek: van zoveel MOOIE meiden. Aantal zegt me niks, maar wat er allemaal aanwezig was, dit was niet goed voor de bloeddruk. Het was rond 15u en we konden gewoon niet beslissen wie we zouden willen. Inmiddels heb ik geen to-do lijstje meer maar na gisteren ben ik weer vervallen in dat oude gebruik :D
Ik herkende Claudia/Julia topless (HG, van paar jaar geleden, Roemeens) en wat een lichaam nog steeds, een topless zeer aantrekkelijke vriendin van haar, Ebru (ex HG), Tsjechische Nathalie met wie mijn collega onderweg is gegaan later op de dag, en zeker nog 5 andere meiden waar ik met open ijsbeerbekkie naar bleef kijken. later op de avind kwam daar nog roemeense Jessica bij en nog een denkelijk Roemeense schoonehdi die ik niet ken.
Uiteindelijk slechts 1 kamersessie gedaan (tja die besluiteloosheid he) waarvan ik zeer voldaan was. Later op de avond wilde ik nog eens maar dat liep dan helaas fout :o.

En dan als klap op de vuurpijl....Ilona (ex-Thekenfrau uit HG) is daar gestopt en werkt nu dus ook in LR ! Voor de echte Thekenfrauen-sammler dus .......
Ik heb het gehouden bij wat praatjes, wat geile blikken van haar maar durfde het (nog) niet aan :thefinger. Een bekende Duitse ijsbeer heeft zich wel aan haar vergrepen later ...wie weet schrijft hij er wel over ;)
Zelfs de 'baas' kwam even bij ons zitten en informeren hoe we het vonden, waarmee ik nog 1 ding wil aanhalen wat toch echt opvalt daar, de vriendelijkheid (laat het gespeeld zijn, ze doen het wel)

Het was een TOP dag en bij het naar huis rijden tegen 12 uur besloten mijn collega ijsbeer en ik te stoppen met ijsberen.............. tot volgend weekend ?? :D:D

Stiffmaster
15 maart 2009, 11:49
Gisteren ineens op het wilde idee gekomen om naar LR of VV te gaan. Na een IM van Raul kwam de optie YY er nog bij, een mens hebt het maar zwaar met die keuzes, inmiddels JJ en Dupke een sms gestuurd of er nog ergens wat te doen was en daar zou mijn keus ook wel eens van af kunnen hangen. In mijn bolide en met hoge snelheid op weg naar een dag hard werken naar een van desze clubs.

Kies je voor VV of YY dan weet je dat je ook nog wat kan eten, dat kon ik wel gezien het tijdstip vergeten in LR, nog steeds geen reactie van een van de twee ijsberen die ik een sms had gestuurd. Met dank aan wat vrachtwagens die mij op de A73 een lange tijd ophielden en een sms van JJ viel de keuze net op tijd, anders was ik al verder geweest en was de keuze waarschijnlijk op iets anders gevallen dan LR. Daar zonder verder noemenswaardig oponthoud zo tegen 19.00 uur aan gekomen en mijn auto op de enge open plek daar voor LR neergezet, volgende keer moet ik beter kijken want aan het eind van de avond zat er een kleine surprise achter de ruitenwisser, gelukkig niet van die asociale bedragen als bij ons in Nederland. :eek:

Aangebeld en zeer vriendelijk op zijn Living Rooms onthaald door de thekefrau, ze herkende me en zij dat het leuk was dat ik er weer was, Stiffies avond kon toch niet meer stuk of wel? zag nog net JJ met een grote grijns met een heerlijke dame vertrekken om die minstens een uur later de hand te schudden na zijn kamersessie, Stiffie had toen inmiddels zijn eerste verzetje gehad in de vorm van de Roemeense Gabriella die spontaan bij hem kwam zitten en innig tegen hem aan was gekropen en ja wat doe je dan hè :fuck: juist in de kamer naast de kino.

In de loop van de avond nog wat ijsberen leren kennen waaronder, TeGeil en Dalton en wederom met een bekende ijsbeer, naam niet nodig is wel bekend, weer even bij kunnen praten en van al dat moois wat er liep kunnen genieten. Wederom naar beneden waar mijn tweede afspraak van de avond stond te wachten, ja Stiffie is populair daar :hah:, om vervolgens een meer dan perfecte massage te mogen ontvangen van de masseuse, ja zeg het maar jullie dachten natuurlijk weer aan sex hè, troost je hoor dat kwam ook nog wel en dat in de vorm van de Servische Sheila, vindt ze er meer uitzien als een Turks/Marokkaanse maar toch. JJ en de BZN=Beer Zonder Naam :D gingen even keuren en met hun toestemming was Stiffie weg op naar wederom de kamer naast de kino, om vervolgens voor dat de twee wisten dat hij al weg was naar de kameer zich weer bij hun vervoegde, ja dan moet je die gezichten zien :confused:

Na een tijd bij Andrea en Veronica te hebben gestaan aan wat speelkasten maar eens een rondje gemaakt en even de sauna bezocht en op de terugweg even in de kino plaatsgenomen waar ik werdt overvallen door een Bulgaars meiske te weten Marina die voor ik het goed en wel in de gaten had haar tongetje al ver in Stiffies bekkie had zitten, wel dan maar kameren zo gepassioneerd kuste ze, maar Stiff wilde niet in de kino blijven ondanks dat er een wachttijd op sleutels was dus samen maar naar de bar tot er een kamer vrij was. Op het bankje achteraan in de bar stelde ze veel vragen als of ik anaal wilde of FT, het kon bij dit kleine ding eigenlijk allemaal, Stiffie had beter moeten weten en nadat er dan eindelijk een sleutel was en wij in de kamer achter de bar waren beland bleef er van de passie niet veel meer over en heb ik haar op een gegeven moment bedankt voor de genomen moeite en ben weer naar de bar gegaan waar ik mijn teleurstelling wilde verdrinken en wel met een extra groot glas cola-light :baby2:

De tijd denderde voort en JJ hield het voor gezien en Dalton was ook al weg, TeGeil was met een heerlijk dametje weg en bleef ik met de BZN achter bij wederom Andrea en Veronica die het toestel volgens mij zo ongeveer van binnen en buiten konden, en toen weg was BZN met beide dames richting kino. Dan nog maar wat bestellen en later nog een rondje lopen in mijn achterhoofd dat de klok al bijna 02.00 uur aanwees en wederom in de kino belandt waar BZN door de twee dames werdt gemangeld en dit in een hele leuke en gezellige sfeer. BZN genereus als hij is, focuste zich steeds meer op Andrea en gaf zo Stiffie de kans om van de heerlijke Veronica te genieten, donders nog aan toe wat een heerlijkheid, ik had beter moeten luisteren en mijn aandacht die avond meer op deze verschijning moeten richten, nu werkte de klok in mijn nadeel en voordat ik het wist denderde het condoompje vol met Stiffies zaadcelletjes.

Conclusie van dit uitstapje naar LR is als volgt, supervriendelijke ontvangst, helaas te laat voor het eten en dan heb je dus ook echt niets meer. Een redelijke, een snel vergeten, een te mooie om waar te zijn en absoluut een hele goede sessie ondanks de korte tijd, maar deze zal ongetwijfeld een vervolg krijgen en dan op naar een kamer en knallen :fuck: Gezellig met de aanwezige beren kunnen kletsen. Een heerlijke massage gehad en lekker van de sauna en bubbels kunnen genieten en tot slot een bekeuring onder de ruitenwisser, ja was echt een topavond en ik kijk al weer uit naar de volgende gelegenheid. Om omstreeks 02.30 stapte ik wederom in mijn bolide om de 158 km terugreis te gaan maken en stijf vijf kwartier later in mijn bedje te stappen, tijd om te gaan dromen. :wink::wink:

Gezien het feit dat ik de namen van de dames niet terug kan vinden en om dan ellende te voorkomen heb ik niets verder over de dames te schrijven.

Pistol Pete
15 maart 2009, 12:02
Euh, was ik nog maar ff gebleven.... Was ik misschien in jouw plaats in de kino belandt?!
Nee het was een te gek goede avond. Volgende week zaterdag meer/weer?

Willi69
15 maart 2009, 15:38
Als niet meer veel schrijvende ijsbeer toch even een kort berichtje....
Well done, Schrottie! :rofl:

En dan als klap op de vuurpijl....Ilona (ex-Thekenfrau uit HG) is daar gestopt en werkt nu dus ook in LR ! Voor de echte Thekenfrauen-sammler dus .......
Das wäre ja vielleicht die Gelegenheit, endlich mal meine Freikarten im LR einzulösen... :D

rplover
15 maart 2009, 15:47
:baby2:

De tijd denderde voort en JJ hield het voor gezien en Dalton was ook al weg, TeGeil was met een heerlijk dametje weg en bleef ik met de BZN achter bij wederom Andrea en Veronica die het toestel volgens mij zo ongeveer van binnen en buiten konden, en toen weg was BZN met beide dames richting kino. Dan nog maar wat bestellen en later nog een rondje lopen in mijn achterhoofd dat de klok al bijna 02.00 uur aanwees en wederom in de kino belandt waar BZN door de twee dames werdt gemangeld en dit in een hele leuke en gezellige sfeer. BZN genereus als hij is, focuste zich steeds meer op Andrea en gaf zo Stiffie de kans om van de heerlijke Veronica te genieten, donders nog aan toe wat een heerlijkheid, ik had beter moeten luisteren en mijn aandacht die avond meer op deze verschijning moeten richten, nu werkte de klok in mijn nadeel en voordat ik het wist denderde het condoompje vol met Stiffies zaadcelletjes.

What te fuck? Net nu de relnicht zichzelf een stop heeft opgelegd omnog clubs te bezoeken, gaat "zijn" Veronica helemaal uit de bol in LR, dan nog wel in de kino.
Wie is die onverlaat, die jullie BZN noemen, en die door Veronica EN Andrea gemangeld wordt, in de Kino? Vortigaard, zwijn, ze moesten je vel afstropen en tussen de rode mieren gooien. Is dat weer Foots misschien? Neen, Foots en Veronica, dat gaat niet samen, echt niette :D

Ik heb nog een vrijkaartje liggen van LR, dus diegene die BZN ontmaskert, krijgt mijn vrijkaartje....

....oops, heb mijn vrijkaartje weggegeven aan een ander beertje (lekker he, zo vrijkaartjes doorgeven onder mekaar en er nog mee wegkomen ook), dus maak zijn naam zo maar bekend :teuflisch

lieget
15 maart 2009, 17:57
Nog even kennisgemaakt met de verovering van tegeil die al eerder op de dag herhaaldelijk mijn netvlies prikkelde (zijn dame bedoel ik) en op mijn overvolle lijst stond, voordat tegeil aan zijn zoveelste avontuur van die dag begon.



TeGeil was met een heerlijk dametje weg


Haar naam is Estelle.
Voorheen heeft ze gewerkt in YY, VV onder de naam Ilze, en heel kort in GT onder de naam Anna.
Met deze dame ben ik in maar liefst 4 verschillende clubs op de kamer geweest, zegt wel iets over haar kwaliteiten.

Ze verblijft nog tot vrijdag in LR, waarna ze weer naar Zwitserland vertrekt.
Ik heb haar gesmeekt om nog 2 daagjes langer te blijven, zodat ik ook de volgende week van haar kan genieten, maar helaas...

Grijp snel je kans, je weet nooit wanneer ze weer opduikt.
Ze is absoluut de moetie waard......

Een uitgebreid verslag van mijn LR-dag gisteren volgt, eerst ontbijten (waarschijnlijk friet)
Ben immers net pas wakker na een wervelend dage in LR !!

lieget
15 maart 2009, 22:26
Steeds makkelijker.....
Ondanks het feit dat ik momenteel 2 vrijkaartjes heb liggen voor clubs in en rond Koln, eindigt de A61 voor mij bij "Kreuz Monchengladbach", om van daaruit naar LR te rijden.
Op dit moment voor mij de absoluut beste club van het moment.
De keuze voor de club wordt dus steeds makkelijker.

Steeds moeilijker.....
Het dames-aanbod bij LR is de laatste tijd absoluut top.
Als er weinig dames aanwezig zijn is de keuze moeilijk, als er teveel aanwezig zijn echter ook.
Normaal ga ik 3x naar de kamer, waarvan 1x met een vaste dame.
Voor de 2 resterende kamerbezoeken komen momenteel tal van dames in aanmerking: Joy, Marina (Ukraine), Alida, Linda, Marina (marokkaans/duits), Karina, Kyra, Bonny, Nathalie, Tanja, Anna. (met de laatste 4 dames heb ik nog geen ervaring)
De keuze voor de dames wordt steeds moeilijker.

Terug naar mijn bezoek van gisteren.
Om 15:15 arriveerde ik aan de August Thyssenstrasse nr 4.
Zoals altijd werd ik zeer, zeer vriendelijk ontvangen.

Direct naar beneden gegaan, gedouched, en mijn berenvel aangedaan.
Vervolgens naar boven gegaan, snel wat gebak gegeten en daarna bijgekletst met mijn "vaste" dame.
Met haar naar de kamer gegaan, altijd weer een hoogtepunt !!

Na het kamerbezoek kort aan de bar gehangen, waarbij mijn oog viel op een zeer aantrekkelijke dame. Ze kwam me bekend voor, maar ik kon haar niet plaatsen.
Zonder te twijfelen op haar afgestapt, en een kort praatje gemaakt.
Ze stelde zich voor als Estelle, maar ik kende haar beter als Ilze, waarmee ik eerder het genoegen had in YY, VV en GT.
Gezien de eerdere ervaringen met haar wist ik het zeker, met haar wilde ik naar de kamer.
Ik kwam echter net van de kamer, en was dus nog niet gereed voor actie...

Om de tijd te doden heb ik eerst wat gegeten, wat gedronken en wat gekletst. Zo heb ik weer enkele collega-forumleden leren kennen.
Eindelijk leerde ik ook Just John kennen, een aantal eerdere pogingen om kennis te maken mislukten door omstandigheden, maar gisteren is het er dan toch van gekomen.
Met hem wat uitvoeriger gekletst, waarbij het opviel dat onze smaak voor dames erg overeenkwam.
Dit heeft hij later zelf nog eens bevestigd toen hij kennis kwam maken met Estelle, met wie ik samen op een sleutel wachtte.

Later op de avond ben ik met Joy naar de kamer gegaan.
Deze Thaise schone weet precies wat een man wil, en geeft het ook.
Een absolute topper !!!

Om wat te ontspannen wilde ik kort wat bubbelen in de whirlpool, maar daar kwam niet veel van.
Het water was echt ontzettend heet, na ruim 10 minuutjes hield ik het voor gezien. Mijn aardappelen waren gaar....
Van een sauna-bezoek heb ik dan ook maar afgezien, ik was immers al "gaargestoomd".
Ik heb dan ook alle respect voor de masseurs, die de hele avond/dag in de tropisch warme wellnes-ruimte hun werk hebben verricht.

Zo tegen 23:45 zag ik Estelle van de kamer komen, en hield vervolgens ingang van de bar scherp in de gaten, wanneer ze weer zou komen.
Daar was ze dan, zonder te twijfelen op haar afgestapt, en een kort praatje gemaakt, waarbij de sleutelvraag uiteraard niet uitbleef.
We moesten weliswaar een klein halfuurtje wachten op de sleutel, maar dat gaf ons ruim de gelegenheid om lekker te kletsen. Het was immers bijna 1 jaar geleden sinds we elkaar hadden gezien.
Uiteindelijk ben ik dan met haar op kamer 14 beland, de kamer met een spiegel aan de zijkant, en een grote spiegel boven het bed.
Zeker niet verkeerd die kamer, en al zeker niet met zo'n bloedmooie dame.

Na afloop toch nog even een saunaatje gepakt, en vervolgens moe maar voldaan naar huis gegaan.

Waar zal ik volgende week naartoe gaan ????? :confused:

lustman
15 maart 2009, 23:16
Omdat de party van vorige week me zo goed was bevallen en een to do list in men hoofd was de club keuze snel gemaakt dit weekend. ;) Er was een geweldig aanbod van dames. De sfeer was zeer goed en gezellig. Zelfs Rplover had het er naar z'n zin. Als kers op de taart kregen we onverwacht nog een Arabische strip / dance act van twee dames die achter op de bar stonden. De cava vloeide heerlijk over hun lichamen , erg opwindend. :teuflisch Drie goede sessies gehad en als men chaufeur wat langer gebleven had waren het er vier geworden. :green_smi Al bij al een topdag. :freu:

Scoobert
17 maart 2009, 22:02
Omdat de party van vorige week me zo goed was bevallen en een to do list in men hoofd was de club keuze snel gemaakt dit weekend. ;) Er was een geweldig aanbod van dames. De sfeer was zeer goed en gezellig. Zelfs Rplover had het er naar z'n zin. Als kers op de taart kregen we onverwacht nog een Arabische strip / dance act van twee dames die achter op de bar stonden. De cava vloeide heerlijk over hun lichamen , erg opwindend. :teuflisch Drie goede sessies gehad en als men chaufeur wat langer gebleven had waren het er vier geworden. :green_smi Al bij al een topdag. :freu:


Die chauffeur was moe en voldaan, denk ik.
Niet iedereen kan zo door blijven douwen als de enige echte Lustman ;)
Fijn om te lezen dat jullie het zo naar de zin hadden......

Gustomass
17 maart 2009, 23:26
Tis zondagmiddag...
het hele week-end flink in de weer geweest in voor en achtertuin... stoepje weer eens schoongespoten...
Het vaste plan gehad om me dit week-end eens te "gedragen" . Nou , dat lukte héél goed tot circa 16 uur... Toen ging het mis..Vriend Molaar zou naar Living room gaan, ik had wel zin in rust en wellness en beetje bijpraten..er gebeurt zoveel in enkele maandjes ijsbeerleven...
Wat zal ik doen,...bellen niet bellen... nee, gewoon rijden en go...
In de LR aangekomen enkel Big 30 als bekende ontmoet. Verder nog enkele bekenden van gezicht maar verder helemaal geen bekenden... Vriend Molaar zou wel eens met Triki op kamer kunnen zijn...Toen ik eenmaal dik uur binnen was toch maar eens gesmst... nee, niet bij Triki maar geblesseerd thuis zat ie...jammer voor hem, voor Triki en voor mezelf...
Niet getreurd, ideale omstandigheden om lekker te relaxen, van de wellness gebruik te maken en om tot rust te komen...Nu even niet te veel praten.nl was mijn credo...
Dat lukte me heel goed...totdat.... "Hi , mi amor, como estas... yo quiere un massage para ti....!! "ik kende de dame nog van GT en van gezicht maar haar naam was ik even kwijt...Wilma, heette ze in LR...en sprak vloeiend spaans en melde me dat Samira vandaag in YY zou zijn....:confused::confused:. Ben je zelf je liefde van welleer een beetje vergeten, zullen "wildvreemde" wilde dames je er wel even aan herinneren... vorige week ook al in Acapulco... Toen ze vroeg wie nu mijn liefde was of waren heb ik haar maar aangeboden om later op de avond haar te masseren...
In de Kino heeft dat plaats mogen vinden.. zelfs die fles massageolie die ze van me had gekregen herinnerde ze zich nog..ik was dat al lang vergeten..intussen is er zovéél gebeurd met andere dames... tja dan vergeet je een gewone fles Kruidvat massage olie van 3 oyro....dat die op dames zó een indruk maken kan.....

Haar lekker gemasseerd..heerlijk massage lichaam heeft deze dame... ze was spontaan, eerlijk, vrolijk en serieus in één... toch weer wat wijzer geworden...dames zullen de komende tijd lekker van club naar club verkassen... in de hoop op...ja, dat weten we allemaal...in de hoop aldaar ons te treffen en in de hoop dat we naast het 50 oyro entree biljet ook nog andere 50 jes willen spenderen....
Je merkt het, het valt niet zo mee voor de dames op dit moment.....
Heb Wilma heerlijk gemasseerd... een Belg naast mij had een mooi blondje te pakken om te masseren.. hem de fles ook overhandigd.... ging dat meiske nog mooier glimmen... mooi leuk jong blondje, maar slipje bleef aan en voorkant bleef onaangeroerd...
Gustomass mocht Wilma overal masseren, maar hij heeft zijn fatsoen gehouden. haar heerlijk gemasseerd ook de voorkant...lekker tietjes, maar... een beetje silivalley... verder alles heel goed gemasseerd..Gusto's handjes stonden op de rand van haar kratertje en konden zo binnen kijken in de hete kraterkern...als ze oogjes hadden gehad tenminste....
Na de massage even uitgerust maar moest me direct neerleggen om van haar een dienst in natura terug in ontvangst te nemen... ze maakte er lekker werk van,. een leuke blow-hand-combi-job , hard werken was het maar uiteindelijk tot een heerlijk hoogtepunt mogen komen... geluiden maken was geen probleem, die vielen in deze Kino niet op ....
Overigens , was mooi op tijd voor het eten in de tuintent...
Dat was overheerlijk, werkelijk waar..zo goed zelden in een saunaclub geeten...
LR, leuk voor een keer, maar met enkele vrienden erbij was het net effe meer geweest.....misschien een keer een vriendin uitnodigen....:cool::cool:
Tis immers nu precies 25 maanden geleden dat Gusto de avond van zijn leven mocht beleven hier in LR met die éne dame :freu::freu:die nóg steeds een speciale plek in zijn hart heeft:freu:.... gezien alles wat er intussen in de laatste maanden is gebeurd en gezien het feit dat dat deze dame niet uit Gusto's gedachte heeft kunnen wissen... kan Gusto ervan overtuigd zijn dat hij ook de komende tijd één dame zeker niet uit zijn hoofd en hart kwijt zal kunnen raken....

so who knows....

one day we will meet again....

Gustomass.

mjgl_39
18 maart 2009, 11:06
Gisteren heb ik voor het eerst sinds eind januari weer eens een bezoekje aan Living Room gebracht. Door omstandigheden was het er in de afgelopen weken niet van gekomen. Reden van het bezoek was het feit dat Estella uit Letland weer aanwezig was. Althans dat was op het forum door mede-ijsberen geschreven. Helaas was ze echter niet aanwezig. Later die avond las ik op het forum dat ze in de tussentijd naar Golden Time was verhuisd…:o

Maar dat Estella niet aanwezig was, mocht de pret vond ik niet drukken. Al snel merkte ik de Roemeense Gabriella op, die topless rondliep en waarmee ik eind 2008 een aardig uurtje op de kamer had mogen beleven. Maar eerst was het tijd om de honger te stillen en in de buitentent werd een biefstukje met gebakken aardappelen en een stuk maïs geserveerd.

Echt druk was het deze avond niet. Qua dames niet, maar vooral ook qua ijsberen niet. Er liepen een aantal mij onbekende dames rond, maar ook een aantal bekende gezichten. Een aantal daarvan kende ik niet van Living Room, maar van YinYang, waar ik in 2008 regelmatig kwam (onder andere een dame die onder de naam Daniella in YY gewerkt heeft). De dames schijnen nogal vaak te verhuizen.

Na het eten duurde het niet lang voordat Gabriella :D mij gezelschap kwam houden. Ze is een van de weinige Roemeense dames die niet direct naar de kamersleutel vragen, maar eerst even samen wat relaxen. De vraag naar de kamersleutel kwam even later toch en toen zei ze dat ik de eerste klant was die haar niet wegstuurde met de woorden ‘straks, later of volgende keer’.
Wat volgde was een prettig uurtje op de kamer. Een beter uurtje dan de vorige keer. Voor mijn begrippen zo goed dat we later op de avond nogmaals de kamer hebben opgezocht. Ik had geen zin om een onbekende dame aan te spreken en maar af te wachten of het wat zou worden. Ik koos liever voor zekerheid en heb wederom een leuk uurtje met Gabriella op de kamer doorgebracht.

Daarna was het Living Room bezoekje voorbij. Ik wilde deze keer eens wat vroeger thuis zijn en ben om 22.15 uur weer vertrokken. Een nieuw bezoekje aan Living Room staat zeker in de planning, maar hangt van andere factoren af, waar ik even geen vat op heb. Maar als ik weer ga, dan staat Gabriella zeker op mijn to-do lijstje.

Stiffmaster
18 maart 2009, 11:10
En dan als klap op de vuurpijl....Ilona (ex-Thekenfrau uit HG) is daar gestopt en werkt nu dus ook in LR ! Voor de echte Thekenfrauen-sammler dus .......
Ik heb het gehouden bij wat praatjes, wat geile blikken van haar maar durfde het (nog) niet aan

Ja Stiffie heeft deze mooie verschijning ook gespot :luvlove: wist niet dat ze thekefrau was geweest, maakt ook niet zoveel uit voor mij. Maar ze was zo mooi en keek zo wild dat Stiffie het toch niet aandurfde, wie weet wel een gemiste kans :wand:

Cupido
18 maart 2009, 23:32
Met veel spanning reed ik afgelopen vrijdag naar LR, want per slot van rekening was het wel vrijdag de 13e!! :teuflisch Ik reed extra voorzichtig, hield me overal netjes aan de verkeersregels en nam me voor eens goed de kat uit de boom te kijken wanneer ik de ingang van Livingroom zou betreden. Ja, heren beren, Cupido ging vreemd vandaag. Ik wilde mijn liefdespijlen ook wel een keer in een andere club afschieten!! Ik moet daarbij wel opmerken dat ik gestimuleerd werd door een andere ijsbeer die aangaf er ook te zijn, bijgestaan door veel andere bekende ijsberen en dat het de laatste tijd geweldig moest zijn in LR qua dvp's volgens dezelfde ijsbeer. Toen ik binnenkwam werd ik opgevangen door een aller-aardige thekenfrau, die mij na de financiële afwikkeling doorverwees naar Denise. Denise vergezelde mij naar beneden en liet mij de whirlpool, sauna en stoomkamer zien. Nadat ik mij had omgekleed en mijn ijsberenpak had aangetrokken ging ik weer naar boven, alwaar Denise al weer op mij stond te wachten en mij een drankje aanbood. Inmiddels had ik ook de ijsbeer met maat gevonden waar ik mee had afgesproken, dus hoe lekker Denise er ook uit zag, wilde ik eerst even bijpraten met hen en de stemming in de club bekijken.

Het was nog zeer rustig bij de bar hoewel het al bijna 16.00 uur was. In GT zouden er nu al zo’n 100 dvp rondlopen dacht ik nog. Hier bleef het aantal steken op zo’n 25 hooguit. Maar goed ook het aantal ijsberen was nog aan de lage kant en zodoende bleef de weegschaal aardig in evenwicht. De sfeer was erg relaxed, het gejaag uit GT was er niet, de dvp zaten netjes aan de bar of zaten op een stoel en rookten hun sigaretje. Dat kon je goed merken, want volgens mij hebben ze in LR nog nooit van een airconditioning gehoord. Ik dacht altijd dat het in GT erg was, maar hier was het nog een stuk erger. Ok, over het feit dat de “niet roken”-wet niet van toepassing is op saunaclubs wil ik hier niet gaan klagen, maar binnen zowel GT als LR kunnen ze toch echt nog wel wat doen om de zware rooklucht te verminderen zodat het ook voor de niet-roker aangenaam vertoeven, blijft in de club. :mad: Zo, dat is er ook weer uit!

Enkele dvp’s zochten mijn ijsbeervriend op en stelden zich tegelijkertijd voor aan mij. Hier waren mooie dvp bij, maar geen een die kon tippen aan Denise. Ja, die zat in mijn geheugen gegrift. Op een gegeven moment schoof ook Sonja aan die ik de week ervoor voor het eerst in GT had gezien. Zij was wel op mijn to-do-lijst komen te staan, maar eigenlijk voor GT. Maar nu ik haar hier zag moest ik een heroverweging maken. Daar moest ik even de tijd voor nemen dus stelde ik maar voor een keer de bubbelbad op te zoeken om enige verkoeling te krijgen. Maar ik was nog niet bij de whirlpool of Denise stond ineens weer naast me. Dit was het moment voor mij om te proberen Denise mee te krijgen in de whirlpool. In eerste instantie leverde de poging niet veel op. Vervolgens gaf ik haar aan dat ik ook even met mijn ijsberenvrienden moest onderhouden, want die waren uiteindelijk op mijn verzoek met me mee gegaan naar de whirlpool. Toen ik haar een paar minuten nog bij de whirlpool zag staan deed ik opnieuw een poging haar het bad in te krijgen. Opzich wilde ze wel, alleen had ze zichzelf ingesmeerd met olie en die zou verdwijnen als ze het bad in zou komen. Maar deze keer had ik blijkbaar meer overedingskracht, want nu ging ze alsnog om. Zij ontdeed zichzelf van haar bikini en voor de eerste keer zag ik haar nu naakt voor mij. Wat een heerlijke verschijning was het. Mooi blond lang haar tot op de schouders, heerlijke naturelle borsten en haar gladgeschoren voelde heerlijk zacht aan en haar piercing was mooi zichtbaar. Ook had ze nog een navelpiercing. Het heerlijke van een whirlpool is dat de huid zo heerlijk zacht wordt en dat je zo over elkaar heen kan glijden. Haar borsten kon ik niet onberoerd laten en ook haar kutje was zo heerlijk zacht en voor ik het wist had ik al 2 vingers bij haar naar binnen geduwd die in een laag tempo bij haar in en uit gleden. Ondertussen had zij ook mijn inmiddels flink stijf geworden Cupidootje gevonden die zij met alle egards behandelde. Op de bank in de buurt van de whirlpool was ook Sonja komen te zitten. Denise vroeg haar erbij te komen om mij nog wat meer te verwennen. Na een 2e verzoek van haar kant ontdeed zij zich ook van haar kleren en kwam erbij zitten. En zo geschiedde het dat ik op ieder bovenbeen een klassevrouw had zitten die om de beurt mijn grote vriend het vel over de kop trokken en mij en elkaar heerlijk tongzoenden. Dit was voor mijn ijberenvrienden het signaal de whirlpool te verlaten, want van dat kleffe gedoe wilden ze niets weten!!! Ik vond het heerlijk en wat mij betreft kon dit wel eeuwig duren, maar na verloop van tijd merkte ik dat Sonja hier te wispelturig voor was. Voorgesteld werd om gedrieën naar de kamer te gaan, maar ik wilde voor de volle 100 % van de dames genieten dus stelde voor eerst Denise te nemen en in later stadium (als de batterij weer opgeladen was) met Sonja de kamer op te zoeken.

Zo gezegd zo gedaan kwamen Denise en ik een tiental minuten later op de kamer. Op de kamer ging ons spel heerlijk door. Het hele scenario (TZ, FO, 69, NMC, TZ, NMC, FO, 69, TZ en opnieuw FO) werd afgewerkt en uiteindelijk kwam ik heerlijk over haar lichaam klaar. Ik bedankte haar voor de heerlijke tijd die ik met haar had beleefd. Maar aangezien de honger begon toe te slaan, werd het tijd terug te keren bij de bar en me weer te mengen onder de andere bezoekers. Het eten viel enorm tegen, want er was alleen paella en aangezien ik en mijn ijsberenvrienden daar nu net geen behoefte aan hadden, besloten we te bestellen bij een Griek.

In de tussentijd kwam Jenna uit Roemenie bij mij/ten mij aan zitten. Een hele leuke dvp waar je goed mee kon lachen en die zichzelf wel heel mooi vond, want ze zat constant aan haar borsten en vroeg ook of ik ze mooi vond. Op de vraag of ze echt zijn liet ze ze mij even zien en vroeg me ze te testen. Nou ze waren echt! Maar op de sleutelvraag moest ik toch negatief antwoorden, aangezien ik nog een afspraak had staan met Sonja.

Tja, het merendeel van de dvp blijven netjes op de bank of bij de bar zitten, smachtend naar een ijsbeer die haar meeneemt naar de kamer, maar er zijn er toch ook enkele bij die gaan jagen ook in LR. Een ervan was Leila (of zoals wij haar al snel noemde “geile Leila”. Bij haar begroeting zei ze in het Nederlands: ”zo, ik heb zin jou te neuken, laten we naar de kamer gaan”. Menig ijsbeer zal de overredingskracht niet snel kunnen weerstaan, maar gelukkig kon ik haar opmerking pareren met de opmerking “ik heb al genoeg verdiend en zit niet te wachten op jouw € 50,=.” Later op de avond gaf ze nog enkele geile danssessies waar eenieder van kon genieten.:lostit:

Maar ik had dus nog een afspraak staan met Sonja en aangezien Sonja ondanks haar gejaag de juiste ijsbeer niet kon vinden, kwam ze al een half uur eerder dan gepland me regelmatig opzoeken. Ik kon het niet lang meer uitstellen en voor ik het wist lagen we al gearmd op de kamer. Ondanks dat Sonja een prachtige verschijning is, kon ze mij op de kamer niet op temperatuur brengen. Ze deed weliswaar flink haar best, maar ik had het gevoel ook erg provi. Ze had de automatische piloot aangezet, er zat geen vleugje spanning / verrassing bij. Uiteindelijk wel gekomen, maar mede met wat hulp van eigen handen. :rubbel: Jammer!!! Uiteindelijk geilde ze me wel op toen ze aangaf dat ze op de site van GT zichtbaar was bij het event met Vivian Schmidt. Had ik met een beroemdheid liggen te neuken!! Want die foto’s had ik al meermaals bekeken. En vanaf nu zou ik ze toch op een hele andere manier gaan bekijken!!

Na terugkomst bij de bar was inmiddels nog een geile ijsbeer binnen gekomen. Ondanks dat die wel erg handtastelijk was :rolleyes:hebben we nog veel plezier gehad, daarnaast was hij zeer bekend in LR en blijkbaar ook zeer gezien in de club waardoor we gezamenlijk met de dvp nog veel lol beleefden. Het was inmiddels steeds drukker geworden en de voorspellingen dat er steeds meer mooie dvp aanwezig waren kwam dan toch eindelijk uit. Alleen mijn olieveld was na de eerdere sessies droog komen te staan. Hoewel de jaknikker weer werd opgebouwd, had ik geen gevoel meer dat er nog wat uit te halen viel. En dus hield ik het deze dag bij Denise en Sonja. Na enkele stukken pizza, die overigens ook goed verteerbaar waren, kwam voor mij een eind aan een mooie dag.


Groeten,
Cupido

Pistol Pete
19 maart 2009, 02:13
Verhaal van cupido doet mij smachten naar zaterdag, was het maar zaterdag. Aan de aanmeldingen te zien wordt het een leuke dag. Jammer dat er geen planning voor de dames online is zoals bij Samya.de, maar ja je kan niet alles hebben. LR here i come (saturday)!!!!

timjava
22 maart 2009, 13:20
Zaterdagochtend, werd ik met een iets wat houten kop wakker van een avondje stappen:wand:. Ik realiseer me dan dat ik 2 weken niet naar een club ben geweest en dat ik het nog wel een week kan volhouden. Ondanks dat ik de afgelopen week al 2 keer ben gebeld voor een bezoekje aan een club. Ik was toen sterk en heb mijn mede ijsbeer toen kunnen overtuigen dat het beter was om nog te wachten.:rolleyes: Vol frisse moed ben ik uit mijn bed gegaan en besloten om vanwege het mooie weer, de ramen van mijn appartement te wassen. Dit was al meer dan een jaar niet meer gebeurt en ik zou dan ook niet in de verleiding komen om aan een club te denken.

Toen ik driekwart van de ramen had gedaan, ging de telefoon over. Aan de andere kant van de lijn was een nogal opgewonden geilebeer die geil was en zo snel mogelijk naar Duitsland wilde:fuck:. De vraag die daarop volgende was een wel heel bekende “hast du lust”. En daarop volgend de toezegging dat hij me wel op zou halen, zodat ik niet hoefde te rijden. In een moment van verstandverbijstering riep ik. Ja, “ich habe lust”.:smile2: Tegen 15.30 stond Rex bij mij voor de deur. Onderweg in de auto natuurlijk “voor mijn eigen gemoedsrust” aangegeven dat ik niet meer dan 1 a 2 keer de kamer met een dame zal bezoeken. Ik begrijp nog steeds niet waarom ik dan veel meer geld meeneem, dan nodig is voor 2 keer?;)

Tegen de 6 uur, kwamen we aan in LR. Ik werd bij binnenkomst al met een tongzoen begroet door Zoё:love:. Daar was ik meteen alles wat ik mij de hele dag had voorgenomen al vergeten. :thefinger(ik twijfel een beetje aan de beschrijving in het paspoortje dat ik zie, deze dame is toch iets molliger) Na mij omgekleed te hebben naar boven vertrokken, waar het eten al klaar stond en we direct konden aanschuiven.

In de rij voor het eten stond Thea voor mij.:luvlove: Wat een heerlijke vrouw is dat toch, prachtig lichaam grote borsten en zij geeft ook nog eens een goeie service. Na het eten Thea snel opgezocht, omdat ik bang was dat ze anders de rest van de avond wel eens bezet zou kunnen zijn. Een heerlijk half uur met haar doorgebracht. Zij blijft op dit moment wel een van mijn favoriete dames.

In de bar zag ik een mooi slank meisje met krulletjes rond lopen. Het viel haar op dat ik haar van top tot teen aan het bestuderen was en kwam naar mij toelopen. Zij was net binnen en ik zou haar eerste klant van de dag worden. Deze dame heet Bonny en komt uit Duitsland. Besloten om met haar ook een kamertje te boeken. Op de kamer vond ik het niet echt overtuigend. Ze zoent niet, en toen ik met mijn jonge heer naar binnen wilde treden begon ze al te kreunen. Of lag het aan mij en hoef ik maar met mijn jong heer te wijzen en de dames krijgen al een orgasme?:teuflisch Aardig en intelligent meisje, maar de service die ze levert is voor mij onvoldoende.

In de bar kwam ik Zoё weer tegen, die mij bij binnenkomst al met een tongzoen had ontvangen. Aan de bar begon ze mij al heel erg op te geile door met mijn jonge heer te spelen en mijn tussen door op diverse plaatsen te zoenen.:rubbel: De beren die naast mij zaten, begonnen al zorgelijk te kijken en waren bang dat ik het plafon zou gaan witten. Om mijn collega beren niet nog verder in verlegenheid te brengen, ging ik (tegen mijn eigen afspraken in)voor de derde keer deze avond naar de kamer. Deze dame heeft niet de looks van een Bonny, maar qua service niveau stijgt ze daar heel ver boven uit. Moe maar voldaan in de bar een lekker biertje gaan drinken en kijken naar de dames die voorbij liepen.

Een collega beer adviseerde mij om met Alexandra te gaan. Alexandra zag er ook weer ontzettend geil uit. Maar ik kon niet echt goed contact met haar krijgen. Heb geprobeerd om een praatje met haar aan te gaan, maar daar kwam niet veel uit. Ik denk ook eigenlijk niet dat het mijn type is. Misschien dat ik het de volgende keer wel weer probeer.

Als toetje van de dag besloten om met Veronica naar de kamer te gaan. Deze dame heb ik al verschillende keren gezien, maar van een kamer bezoek was het nooit gekomen. Ze heeft een prachtig figuur en alles in de juiste proporties . Op de kamer een service van hoog niveau. Ik kan niet anders zeggen Veronica is top! Na nog een biertje te hebben gedronken en van verschillende beertjes afscheid genomen te hebben, besloten om tegen 2.15 uur weer terug naar huis te rijden.

Gelukkig reed Rex, dus kon ontspannen op de bijrijders stoel plaats nemen. Nog maar net op de autobahn hoor ik zeggen, kijk een politie auto die blijft achter ons rijden.:moon: Gelukkig hij gaat ons voorbij. Echter de Polizei had besloten om voor ons te gaan rijden en gooide kort daarna het bordje “folgen” aan:mad:. Omdat naar ons idee de snelheid in Duitsland onbeperkt was, dachten wij dat het wel zou gaan om een alcoholcontrole. Echter niets was waar. De polizist had waargenomen dat we meer dan 150 km/u hadden gereden waar 100 is toegestaan.:motz: Omdat hij geen geijkte apparatuur in de wagen had, heeft hij daar een overschrijding van 40 km/u van gemaakt. Volgens de polizist had er een bordje gestaan met een rode rand, waar 100 in stond. Deze hadden wij niet gezien, maar goed het zal wel zo. De boete bedroeg maar liefst € 30,--. Dit is voor geile ijsberen die er net een avondje neuken op hebben zitten een gigantisch bedrag.:rofl: Ik had bijna mij geld er door heen gejaagd, maar Rex ook. Rex vroeg of het bedrag, dat toch wel wat aan de hoge kant was, naar beneden bijgesteld kon worden. Want we hadden bijna geen geld meer bij ons. De polizist vroeg ben je Koopman? Maar goed, naar onderzoek, bleek Rex nog precies € 10,-- bij zich te hebben en ik had ook nog precies 1 biljet van € 10,--.:o De polizist, ging akkoord en verlaagde het boete bedrag naar
€ 20,--. Lang leve de Deutsche polizei.:wink:

Met letterlijk de laatste euro uitgegeven te hebben, zijn we iets rustiger terug naar huis gereden . Ook op deze dag kan ik weer met heel veel plezier terug kijken.

Pistol Pete
22 maart 2009, 14:53
Ben gisteren weer naar lr gereden om er een heerlijke dag van te maken.
En wederom is mij dat gelukt door toedoen van Zooe.
2maal de kamer opgeweest met deze bulgaarse schone en een fantastiese rondleiding door het heelal gehad.
Uit de verslagen van de beren kan je weer lezen dat de duitse dvp's het er maar slecht vanaf brengen en de bulgaarse goede waar voor je geld leveren.
Laat de duitse dvp de bulgaarse school doorlopen dan hebben we daar ook meer plezier aan.


Klopt niet altijd hoor Dalton, misschien de uitzondering die de regel bevestigd maar ik heb afgelopen zaterdag (en de keren daarvoor) en hele aangename sessie gehad met een Duitse: Bonny. Lekker met Looks gekoppeld aan Intelligentie. Maar de eerste twee eigenschappen zijn meer dan genoeg voor mij.

Pistol Pete
22 maart 2009, 14:58
Vrijdag en zaterdag in LR mijn tent opgeslagen. Vrijdag met Andrea (om meerdere redenen) een super aangename tijd beleeft. Dat de topsessie 5 maanden geleden geen uitzondering was werd bevestigd. Ook zaterdag met dr gekamerd met groot genot. Ook favo-dame nathalie weer op de spiets gedreven. Vrijdag was doordat er geen bekende ijsberen waren verder wat stilletjes. De zaterdag was erg gezellig met een overschot aan forum- en andere beren, alleen BZN ontbrak helaas. Verder (in volstrekt wilekeurige volgorde en alvast escuses voor degene die ik ff vergeten ben): Stiffie, Rex, Willem2, Tiga, Timjava, tegeil, Leo, Jerry, Dupke, Dalton en...(?).

Ook nu, zondag middag bekruipt me nog steeds het onaangename gevoel dat ik een dame kwijt ben. Maar wie? Of heb ik soms voor pampus op een bankje gelegen.? Ik zou toch zweren dat ik een kamersessie had halverwege de middag...Nou ja de Alzheimer wil af en toe ook meedoen in de lekkerste huiskamer van NRW. Anna was super, Julia wilder dan wild en Bonny weer erg zoet. En Andrea? Buitengewoon genieten.

Kortom het zoveelste goede weekend, net iets minder dan vorige week kwa bezetting en het ontbreken van een BZN. Maar (meer dan) goed genoeg.

lieget
22 maart 2009, 19:22
Het begint erop te lijken dat ik reclame maak voor LR, maar dat heeft deze club echt niet nodig.

Gisteren weer een prachtige dag gehad.
De dag begon met een kleine teleurstelling, omdat ik al om 7:30 uur een SMS-je kreeg van mijn vaste dame dat ze wat later met werk zou beginnen vanwege een uit de hand gelopen party !!

Jammer, dan maar het dag-programma omgooien.
Om 14:15 gearriveerd in Kaart, snel opgefrist en omgekleed.
Om 15:00 uur kreeg ik weer een SMS-je van haar. "Ich komme gleich" schreef ze, maar zoals een echte vrouw betaamt, liet ze me nog ruim 2 uur wachten.

Sommigen verklaarden me voor gek, maar ik wist waarop ik wachtte. Het kwam wel goed.
Om 17:45 met haar naar de kamer gegaan, waar ze het allemaal goed heeft gemaakt, het lange wachten werd beloond.

Later nog naar de kamer geweest met 2, voor mij nieuwe dames: Bonny en Anna.
Beide leverden een zeer goede service, herhalingsgevaar ruim 100%.
Van Anna wist ik niet precies wat ik moest verwachten, klein (maar fijn) meisje en erg jong.
Op de kamer (mijn premiere op de bovenste kamer, naast de kleedruimte van de dames) ontpoppte deze Roemeense schone zich echter als een ervaren DVP met een uitstekende service.
Bij deze wil ik dan ook Just John bedanken voor deze gouden tip,

Al met al een uitstekend dagje LR.

Pistol Pete
22 maart 2009, 20:57
Fijn te horen dat je evenals ik, inmiddels een keer of 4, genoten hebt met en van Anna. aan jou vertrouw ik dit lieve meisje wel toe....



...
ontpoppte deze Roemeense schone zich echter als een ervaren DVP met een uitstekende service.
Bij deze wil ik dan ook Just John bedanken voor deze gouden tip,

Al met al een uitstekend dagje LR.

Dalton
23 maart 2009, 05:08
Ben zondag maar weer naar lr gereden en kwam daar om 20 uur aan voor een afspraakje met een duitse dvp .
Deze dame is namelijk in duitsland geboren,en dat was zaterdag precies 24 jaar geleden maar in elkaar gezet door een turkse papa en mama.
De behandeling door deze dame was weer perfekt ze heeft elk botje van mijn lichaam zeer goed nagekeken in die 6uur dat ik bij haar op de operatie tafel lag.
Het herhalingsgevaar dat ik door deze dame opnieuw geholpen wordt is geen 50 procent maar eerder 1000 procent.

Willem2
23 maart 2009, 10:59
Gelukkig reed Rex, dus kon ontspannen op de bijrijders stoel plaats nemen. Nog maar net op de autobahn hoor ik zeggen, kijk een politie auto die blijft achter ons rijden.:moon: Gelukkig hij gaat ons voorbij. Echter de Polizei had besloten om voor ons te gaan rijden en gooide kort daarna het bordje “folgen” aan:mad:. Omdat naar ons idee de snelheid in Duitsland onbeperkt was, dachten wij dat het wel zou gaan om een alcoholcontrole. Echter niets was waar. De polizist had waargenomen dat we meer dan 150 km/u hadden gereden waar 100 is toegestaan.:motz: Omdat hij geen geijkte apparatuur in de wagen had, heeft hij daar een overschrijding van 40 km/u van gemaakt. Volgens de polizist had er een bordje gestaan met een rode rand, waar 100 in stond. Deze hadden wij niet gezien, maar goed het zal wel zo. De boete bedroeg maar liefst € 30,--. Dit is voor geile ijsberen die er net een avondje neuken op hebben zitten een gigantisch bedrag.:rofl: Ik had bijna mij geld er door heen gejaagd, maar Rex ook. Rex vroeg of het bedrag, dat toch wel wat aan de hoge kant was, naar beneden bijgesteld kon worden. Want we hadden bijna geen geld meer bij ons. De polizist vroeg ben je Koopman? Maar goed, naar onderzoek, bleek Rex nog precies € 10,-- bij zich te hebben en ik had ook nog precies 1 biljet van € 10,--.:o De polizist, ging akkoord en verlaagde het boete bedrag naar
€ 20,--. Lang leve de Deutsche polizei.:wink:

Met letterlijk de laatste euro uitgegeven te hebben, zijn we iets rustiger terug naar huis gereden . Ook op deze dag kan ik weer met heel veel plezier terug kijken.



Bijna een ongelofelijk verhaal. De heren van de politie mogen namelijk niet meteen incasseren :cool:
Ik neem aan dat jullie ook meteen de kortingskaart van Living Room hebben afgegeven ? ;)

:wink:

Stiffmaster
23 maart 2009, 11:04
Zoals ik al had aangegeven moesten de sterren gunstig staan om naar LR te gaan deze volle eerste lentedag, wel niet alleen de sterren maar ook de zon stond meer dan gunstig dus mijn zaak om 15.00 uur voor gezien gehouden en richting LR gereden. Onderweg met een Duitser samen op gereden, met Stiffie voorop en deze onbekende Duitser met een dikke Audi R8 achter hem aan, het leek wel of hij wist waarheen ik onderweg was maar hij durfde me niet voorbij te gaan :teuflisch totdat we in Duitsland waren en hij ineens het gaspedaal had gevonden dus Stiffie in de achtervolging en voor ik het wist was ik bij Kaarts en knipperde met mijn lampen als dank voor de snelle rit, sportief was ie en drukte zeker een keer of vijf zijn remlichten in, ja het kan leuk en vooral snel gaan. Mijn auto maar bij het hotel geparkeerd om weer een boete te voorkomen. :cool:

Zeer vriendelijk onthaald zoals altijd in LR, daar hebben ze patent op aangevraagd daar, en mijn berenvelletje ontvangen en snel omgekleed, ja stel je voor dat ik Veronica zou mislopen en snel naar boven en wat bekende beertjes gedag gezegd om volgens mij nog geen 20 minuten later met Veronica naar de kamer te gaan om wat op te warmen :lostit:. RP je was er niet maar ik zal je zeker erg lang dankbaar blijven voor dit meisje. Omdat ik nog in de opwarmfase zat een kleine driekwartier met haar doorgebracht op een kamer achter de bar, was gewoon heerlijk. Na het douchen even bijbabbelen met collega ijsberen die er die dag in grote getale wederom waren ik stel voor om van LR ons ijsberenhol te maken.

Na het eten dat ik echt niet slecht vond :smkiss: me maar eens lekker laten verwennen door de masseuse en later met Dupke samen een tijdje in de HWP gezeten die zijn naam deze keer eer aandeed omdat mijn eieren al snel aan de kook geraakte, lekker douchen en me voorbereid om wederom met Veronica te gaan kameren, en zo gebeurde het dat Stiffie deze lieve dame weer volgde naar de kamer, deze keer was het de grote kamer boven bij de omkleedruimte voor de dames, en een van zijn allerfijnste ervaringen in zijn wandelcarriere mocht beleven in een ruim twee en een half uur durende stomende sessie die me sloopte maar waar ik zo intens van heb mogen genieten :luvlove: uit respect voor deze dame zal ik hiervan absoluut geen verhaaltje van maken maar slechts een kleine opmerking voor de nieuwsgierigen onder ons.

Boven wederom in gesprek met de vele beren waaronder, JJ, Dupke, Tiga, Rex, Timjava, TeGeil, W2, Gabi, Dalton en nog veel meer, ja het was er niet zo druk als die week ervoor maar wel weer heel erg ongedwongen en gezellig daar in LR. Na weer wat op niveau te zijn gekomen kracht opgedaan voor de finale van de avond en wederom had ik Veronica hiervoor staan, maar omdat RP die week ervoor zo genereus was geweest voor Stiffie was het nu de beurt aan Stiffie om een mede ijsbeer gelukkig te zien en Timjava heeft ervan genoten, Stiffie is toen nog met Danielle naar de kamer geweest, leuk maar ook niet meer dan dat. Na deze sessie, een ieder was al weg en naar huis heb ik de sleutel gekregen om de boel af te sluiten :smile2: en moe en voldaan de huisreis aanvaard met in mijn gedachte wanneer zou ik er weer eens heen kunnen gaan:freu:.

Wel medeijsberen precies 12 uur later lag ik wederom in de armen van Veronica gewoon omdat het zondag was, mijn goede vriend Dupke gaf ook nog acte de precence en werdt geschaakt door Danielle die hem geen moment uit het oog verloor. Helaas moest ik door familieomstandigheden eerder weg en had ik hier helemaal niet kunnen zijn, maar gezien het feit dat RP contact had gehad met Veronica, en ik nog niet wist wat er zou staan te gebeuren, kon ik het niet maken om niet te komen en ben ik gelijk naar het eten weggereden. Dupke kon ik niet meer vinden dus die zal ergens op de kamer zijn geweest en kon hem dan ook geen gedag meer zeggen. Samengevat heb ik een topweekend gehad met een meer dan topmeiske die niet alleen uit is op je centen en er alles aan doet om jou te vermaken, Veronica jij bent echt en absoluut een topper, voor jou een diepe buiging :bowlol::bowlol:

Knabbel
23 maart 2009, 11:33
Bijna een ongelofelijk verhaal. De heren van de politie mogen namelijk niet meteen incasseren :cool:
Ik neem aan dat jullie ook meteen de kortingskaart van Living Room hebben afgegeven ? ;)

:wink:

Klopt! Het klinkt idd ongeloofwaardig en onlogisch, echter dit is een collega van mij aantal jaren terug ook overkomen in Dld. Werd ook aangehouden wegens snelheidsoverschrijding. Weet niet meer of hij mocht of juist moest betalen, echter hij had ook niet meer dan 2 tientjes op zak, en daarmee was de zaak afgedaan. Feit is natuurlijk wel dat een boete naar onderhandeling natuurlijk van de zotte is, buiten het feit dat dit waarschijnlijk niet toegestaan is, maar het is wel verrekte handig dat hiertoe kennelijk ruimte is. Heb mezelf aantal jaren geleden in Duitsland volledig onder een overschrijding van meer dan 60 km/u uitgeluld. Probeer dat maar eens in NL :nee:

Goed off topic. Weer over tot de dames...

Zakkenleger
23 maart 2009, 11:36
Bijna een ongelofelijk verhaal. De heren van de politie mogen namelijk niet meteen incasseren :cool:
Ik neem aan dat jullie ook meteen de kortingskaart van Living Room hebben afgegeven ? ;)

:wink:

Is mij paar jaar geleden ook overkomen. Ik mocht meteen 10 EUR via een pinapparaat afrekenen. Of ze cash (mogen) accepteren weet ik niet.

robieb
23 maart 2009, 12:22
de duitse politie mag cash accepteren .
in duitsland heb je de mogelijkheid of per pin of contant tebetalen.
of liever gezegt je moet gelijk betalen .

timjava
23 maart 2009, 19:04
Bijna een ongelofelijk verhaal. De heren van de politie mogen namelijk niet meteen incasseren :cool:
;)

:wink:

Behalve bij buitenlanders, die moeten direct contant of per pin betalen.;)

De kortingskaart voor livingroom heb ik voor mijzelf gehouden:thefinger

egon, Dr. Rammler
23 maart 2009, 19:10
Well done, Schrottie! :rofl:

Das wäre ja vielleicht die Gelegenheit, endlich mal meine Freikarten im LR einzulösen... :D

:rofl: Ilona heisst da Chantal Baby und wurde schon von gemeinsamen Freund Robin ausgiebig getestet :rofl:

egon, Dr. Rammler
23 maart 2009, 20:14
sorry meine Heren, hatte keine Zeit vorher zu berichten. hatte ganze Woche lang Stress und am Wochenende wurde dann mein Enkelsohn getauft.

:baby2: also fass ich mich mal kurz:

wie das eben so ist, es schien die Sonne, die Autobahn war schoen frei, kam aus Belgien und hätte normal nach NL reinfahren müssen, stattdessen wurd ich plötzlich geil, drehte bei und begab mich schnurstracks in Richtung Kaarst um mich zu verlustieren. Ausserdem hatte ich ja auch im Februar 09 eine Freikarte gewonnen :freu:

Naja, kam dann so gegen 17.30 h da an nachdem ich mich auf kleinen Strassen an etlichen Staus vorbeigeschmuggelt hatte.
Am Empfang wurde ich dann leider schon durch den wartenden GF geoutet der mich direkt der Empfangsdame als "Dr. Rammler" vorstellte :hah::baeh:

Juckt mich natürlich nicht sowas, empfing meine Eijsberenausstattung und begab mich zur Körperreinigung.
Im Barraum angekommen, stellte ich dann mässigen Besuch fest, wie es für einen Montag normal ist. Das Verhältnis Eijsberen zu Damen war ca 1: 3, also sehr gut für meinereiner.
@ rp konnte leider relnicht seine Veronica nicht grüssen, war nicht da :rolleyes:

Ich schaute, und schaute, schaute............für meinereiner schien sich erstmal nix zu tun, da alles nicht meine Kragenweite, so ging ich also ins Kochzelt um zu schauen was denn da so life gutes gekocht wurde.
Ohja, es gab Garnelen im Wok mit Gemüse, sah sehr lekker aus, musste ich also erstmal mit etlichen Bitburger Bieren runterspülen.
Nach dieser Stärkung sah die Welt schon wieder anders aus oder war dies Essen vielleicht sogar gut für die Augen ??

Ich kam nahe des Eingangs erstmal bei Karinna, Polen vorbei (siehe Steckbrief) ca 1,60 grosse, hübsche ewig lachendes freches kleines Miststück, die es doch warhaftig schaffte, mich in das grosse verspiegelte Zimmer in Parterre zu zerren. Soweit so gut, also auf Zimmer, küssen war nix, Muschifingern auch nix, lecken sowieso nicht :green_smi

Dachte schon daran nen Fuffi rauszufingern und aufs Bett zu werfen und die Flucht zu ergreifen. Da verwickelte sie mich nochmal in ein Gespräch, ich überlegte mirs nochmal und sie gab an wie 10 nackte Neger, dass sie angeblich ne supergute Bläserin wäre und es schaffen würde, dass ich innerhalb kürzester Zeit mich 2x hintereinander in ihren Mund zu entleeren. Ausserdem würde sie auch anal anbieten und mich warscheinlich tot ficken.

Nagut, blasen konnte ich sie ja mal lassen, dacht ich so bei mir.
Schon legte sie los und ich kann nun sagen, dass ich sprachlos war. Sie hatte nicht übertrieben, blasen kann sie exelent und ich dachte schon mir würden sich die Eierzusammenfalten, so saugte sie mich ab.
Nachdem dies erledigt war, musste ich erstmal ne Ziggi rauchen und lies mich warhaftig noch mal von der raffinierten Kleinen in ein Gespräch verwickeln. Schon war wieder ne halbe Stunde weg, ich dachte egal nu, und sagte zu ihr und was ist denn nu mit deinem Versprechen mit der 2. Absaugung ?

Klaglos und emsig machte sie sich sogleich ans Werk, es dauerte zwar ein bischen länger wie normal, aber, sie schaffte es tatsächlich, mich so zu bearbeiten, dass ich warhaftig noch mal zuckte und spritzte wie ein junger Gott.
Vielleicht war ja ein Betäubungsmittel im Essen gewesen, denn normal bin ich ein abgewichster Junge, sie schaffte nochmal Zeit zu schinden und schwupps waren 2 h vorbei. Da ich jedoch ausgepumpt und zufrieden war soweit, gab ich ihr denn zur Belohnung für ihr gutes Blöasen m. Aufn. 200,-

Nach erfolgtem Duschen, begab ich mich dann wieder in die Barräume, wo ich dann die bewusste Chantal sah (vormals Thekenschlampe PHG) und direkt für Samstag für Kumpel Robin Termin machte.

Da ich nun etwas Ruhe brauchte unterhielt ich mich was mit dem wirklich netten und freundlichen Personal (u.a. Nicole ehemals PHG und GT) bis sie,

Zoi :luvlove: mich sah. Sie kannte mich wohl noch aus dem Garden, wo ich sie mal konsultiert hatte, aber ich konnte mich vorerst nicht an sie erinnern.
Sie schon :baby2: sie erzählte mir direkt, dass ich im Garden so ca 1,5 Std vor Feierabend mit ihr auf Zimmer war, sie hart durchgefickt hätte und ihr anschliessend in den Mund gespritzt hätte dass es ihr aus den Mundwinkeln wieder rausgelaufen wäre :rofl: jaaaaaaa, nun konnte ich mich wieder erinnern. ich stand also im LR an der Theke, sie sass vor mir mit gespreizten Beinen auf dem Barhocker, und ich sagte mit unschuldiger Miene zu ihr, dass Korinna mich schon total ausgesaugt hätte und kein Tropfen mehr im Tank sei.
Ungläubig schaute sie mich an, packte mir direkt unter den Bademantel und begann mein erschlafftes Glied zu massieren, wobei sie auch noch ihre lange Zunge aus dem Mund hängen liess (bis Kinnspitze !!!) und mich auch noch ausgiebig ableckte und knutschte.
Die ausgiebige und fleissige Behandlung (oben und unten) ihrerseits hatte natürlich als Ergebnis, dass ich plötzlich einen lebenden Handtuchhalter besass.
Staunend betrachtete sie das Ding und sagte, na also, Maschine nicht kaputt !!!

Was blieb mir zu tun, ich gab den Schlüsselauftrag.

Was soll ich groß weiter berichten, bester GF6 Jongens. Sie macht reineweg alles und ist in alle Löcher beschickbar. Nach 1,5 h war ich vollkommen leer und tot.
Wiederhol.Gefahr 1000 %. Beim nächsten Mal buch ich sie den ganzen Abend :smile2:

Nachdem ich mich noch mit einer leckeren Pizza gestärkt hatte und den Flüssigkeits-Pegel mit Bitburger nachgefüllt hatte, grosser Abschied, ich wankte ausgelaugt zu meinem Vrachtwagen und zockelte zügig weiter ins Reich der gelben Nr.-Schilder :wink:
Bis bald mal, liebe Grüsse, Egon

dupke
23 maart 2009, 22:20
Zoals hoger reeds beschreven heb ook ik een topweekend in LR mogen meemaken. Het begon al Zaterdag met een berenvergaderingin LR.

Vroeg aangekomen, Danielle uit YY mogen terugvinden daar : bijkbaar een wederzijds vreugdevol weerzien want Danielle was niet bij me weg te krijgen van in de vroege namiddag tot na het avondeten.

Dan maar gaan kameren omdat ze beloofd had to stoppen met me te stalken als we op kamer geweest waren. :lostit:

Blijkbaar heeft ze geheugenverlies of zo want later op de avond kwam ze zowat om de haverklap terug even polsen of ik het wel naar mijn zin had. :rofl:

Goed, effe wat drinken, een praatje maken met ons opperhoofd Willem en zijn Ega Gabi, en dan trachten onder het alziend oog van Danielle weg te geraken om met Thea op kamer te gaan.

Deze stond nl al enige tijd op mijn herhalingsverlanglijstje. Ik dacht dat ik net net gehaald had, Thea was juist weg om een sleutel te halen, en wie zet zich als een grote waakhond op het bankje bij me.....Danielle....

Kortom, er was geen ontkomen aan toen Thea met een sleutel terug kwam... de echtscheidingsaanvraag van Danielle volgt later wel zeker... of toch niet ?

Na een leuke Zaterdag tref ik Stiffie zondag voormiddag op de chat en met een beetje hulp van RP en Veronica besluiten we alsnog opnieuw naar LR te gaan.

Even een technisch probleempje maar Stiffie zet toch door ....

Aangekomen in LR zondag rond 15u30 en al onmiddellijk op het matje geroepen bij Danielle... die in haar stalkingspoging nog een tandje bijsteekt.

Kameren gaan helpt ook deze keer niet om er van af te geraken maar met de hulp van medeberen GT junky, Boedda en snelle Henkie uiteindelijk toch aan de grijpgrage handjes van Danielle ontsnapt.

2e beurt van de dag was voor Lila die een prachtig weekend op magistrale wijze wist af te sluiten.

Veel te laat wederom de terugweg naar Belgie aangevat en vanmorgen met een zware kop veel te vroeg moeten op staan :wand:

Rex
23 maart 2009, 22:33
Bijna een ongelofelijk verhaal. De heren van de politie mogen namelijk niet meteen incasseren :cool:
Ik neem aan dat jullie ook meteen de kortingskaart van Living Room hebben afgegeven ? ;)

:wink:

Willem,

Dit mag de Polizei in DLD dus wel!!! ( uit betrouwbare bron ); heb familie bij de Politie vandaar.........

Wij waren op dat moment buitenlanders en net als in Nederland en in Belgenland moet er direct bij een overtreding betaald worden.

Achteraf konden we er wel om lachen. Heb ooit 2 jaar terug in NL > 40 km / uur overschrijding gehad en ben toen ook staande gehouden. Bekeuring was toen meer dan 200 euro................Ik mag die Duitsers wel, dit in tegenstelling tot enkele van die zielige smerissen die we in Nederland kennen, van die zogenaamde hielenlikkers.:kotz:

Die kortingskaart ben ik vergeten, anders had ie die zeker van me gekregen..............

Stiffmaster
24 maart 2009, 11:57
Die kortingskaart ben ik vergeten, anders had ie die zeker van me gekregen..............


Weer een reden om even terug te gaan :teuflisch:teuflisch

onzo
24 maart 2009, 12:02
....De polizist, ging akkoord en verlaagde het boete bedrag naar
€ 20,--. Lang leve de Deutsche polizei.:wink:

Met letterlijk de laatste euro uitgegeven te hebben, zijn we iets rustiger terug naar huis gereden . Ook op deze dag kan ik weer met heel veel plezier terug kijken.

ik kreeg ook eens dergelijk abonimabele lage boete in Duitsland wegens 120 met aanhangwagen, wat daar op max 90 staat (moet je maar zelf weten , staat nergens aangegeven)
Moest (toen nog) 10 DM betalen !! Want der Polizist wou mijn Urlaub niet verknallen :p

Kreeg zelfs netjes een bonnetje uitgeschreven, dus "war kein Trinkegeld" :D

Hoop dat jullie ook zo'n ontvangstbewijsje kregen ? Anders is het misschien toch in de broekzak ipv de Duitse staatskas verdwenen ;)

foots
24 maart 2009, 21:39
Heren, beren,

Goede zaak een menukaart per week op de advertentie, die LR die is goed bezig. Helaas staat er niets op de kaart waar ik warm van wordt, maar denkende aan Dani en Jessica en Tina tja dan gaat zelfs zo'n sterke beer als ik vastberaden met navi op weg naar LR, maar bedenk me bij het missen van de afslag om te gaan voor de restjes van het dinner in PHG.

Trouwens ook Acapulco geeft het menu op de website netjes weer, alhouwel ik nu erg nieuwsgierig ben naar aanstaande zaterdag, loopt hij nu even achter.

Afijn ik ga er niet meer aandacht aan besteden ik ben slechts de enige die het blijkbaar boeit.

Groet, Foots :wink:

zeppos58
25 maart 2009, 00:49
Was Tiga even vergeten ;)

http://www.fkk-livingroom.de/live_cooking.jpg

Dinsdag van genoten,was lekker, de dames ook:smile2:

lieget
25 maart 2009, 11:01
Ik weet bijna zeker dat JJ ook komende zaterdag weer samen met zijn maat tegeil in dezelfde vijver zit te vissen in LR.

Is een grote vijver, dus dat komt wel goed.
Samen kunnen we de dames wel "vermaken", alleen wordt dat lastig.
(Daarmee bedoel ik overigens niet dat we samen gaan kameren)

Stiffmaster
29 maart 2009, 14:19
Nou doet de alinea somberder lijken dan dat het in werkelijkheid was hoor, het was zwaar bewolkt en van tijd tot tijd viel het met bakken uit de lucht. Omstreeks 18.45 uur de auto op mijn inmiddels priveplaats geparkeerd en wederom hartelijk ontvangen met een lief handje en dito kus, even een blik naar binnen geworpen en genoegzaam gereageerd op wat Stiffies ogen zagen, ja het paradijs lag weer in zijn volle glorie voor me. Snel me omgekleed en naar boven waar Veronice al voor een zeer warm onthaal zorgde, ja JJ zo verliefd kan iemand kijken :luvlove:

Even wat bekende ijsbeertjes begroet waaronder JJ, Rex, Timjava en TeGeil en later zou Bonkie8 ook nog zowaar zijn opwachting maken, altijd leuk als er een aantal bekenden zijn, maar ja het lekkerste had mij al uitbundig ontvangen en nadat ze wat te drinken had gehaald voor me, ja de service gaat ver, samen lekker op een bankje gekropen en met Veronica dicht tegen me aan had ik zoiets van wie maakt mij nu nog wat?:D Maar Stiffie was niet alleen gekomen om te knuffelen op de bank dus gevraagd of ze maar voor een sleutel kon zorgen, wel dat ging op dat moment nog wel lukken.

Veronica verontschuldigde zich met de kamer, er was op dat moment geen ander vrij, zowat ik kwam voor haar en niet hoe de kamer er zou uitzien :nee: De verpakking ging weer uit en het blijft toch een heerlijk ding om te zien, zo natuurlijk zo goed gevormd, ik waarschuw jullie allemaal AFBLIJVEN is van Stiffie :D En buiten haar al bijzondere kwaliteiten kan ze ook zo lekker masseren, als ik ooit zou trouwen dan wil ik dat met haar, nogmaals RP bedankt en you can shake it boy, its my treasure. :love2: Na een wederom waanzinnig samen zijn naar beneden en even uitgepuft en een sauna`tje en wat rust genomen, daarna me even door de masseuse nog maar eens goed onder handen laten nemen.

Boven gekomen leek het steeds meer of er een voetbalstadion was leeggelopen in LR, veel mannen die weinig of niets van plan waren buiten zuipen dan, maar ook de dames leken spoorloos te zijn verdwenen en de toppers bleven lang op de kamer waardoor er lange wachttijden ontstonden, dit weer tot ergenis van de dames die veel inkomsten misliepen, zoniet Simona, die haar kans schoon zag, en net voor Andrea eens onderzocht of alles nog wel werkte daar bij Stif, wel dat deed het en voor ik het wist zat Simona stevig in het zadel :fuck: Mijn bedoeling was eigenlijk Andrea maar die moet dan nog maar even wachten, wel een lekker ding hoor, net als heel veel andere lekkere hapjes daar in LR.

Samen met wat beertjes wat gedronken en geconstateerd dat er nu wel erg veel kerels rondliepen en de wachttijden maar steeds verder opliepen. De bios zat volledig van tijd tot tijd vol maar Stiffie wilde nog graag een keertje kameren, het zat er niet meer in en de zomertijd was inmiddels ingegaan en dus werdt het tijd om naar huis te gaan. Bij tijd en weile erg slecht weer op de terugreis, maar het was het wederom waard geweest en thuis werdt er op hem gewacht :smile2:
Samengevat: Veronica en Simona heerlijk. Diverse bekende ijsbeertjes. Vriendelijk personeel. Laat op de avond te veel mannen en te weinig kamers, but it`s always a pleasure to be there :lostit::lostit:

lieget
29 maart 2009, 17:20
Samengevat: Diverse bekende ijsbeertjes. Vriendelijk personeel. Laat op de avond te veel mannen en te weinig kamers, but it`s always a pleasure to be there :lostit::lostit:

Hier sluit ik me volledig bij aan.

Een kort relaas van de dag:
Ik had een flinke meevaller qua tijd, en besloot om enkele uurtjes eerder dan gepland naar LR af te reizen (is toch veel beter dan thuis in de woonkamer te wachten).

Na de gebruikelijke rituelen bij binnenkomst kort wat gegeten, gebubbeld en een saunaatje gepakt (de ervaring van de laatste weken leerde dat hier later op de dag niet veel meer van zou komen).
Het viel me op dat er weliswaar veel dames waren, maar erg weinig dames waarmee ik al eens het genoegen had om te kameren).

Zo tegen 14:00 uur arriveerde "mijn" dame, met wie ik eerste effe lekker heb bijgekletst. De tijd met haar op de kamer is altijd weer een hoogtepunt, maar vergaat veeel te snel.

Behalve deze fantastische meid was er slechts 1 dame met wie ik ervaring had, Bonny.
De keuze was dan ook snel gemaakt, en na het eten een prachtig half uurtje met haar doorgebracht.
Ze wilde me verrassen met de zolderkamer, volgens haar een van de mooiste kamers, maar helaas, vorige week had Anna me (alle hoeken van) deze kamer al laten zien.

Gedurende de dag uitgebreid gekletst met collega-ijsberen, ik zal ze niet allemaal opnemen (dit hebben eerdere schrijvers al gedaan), maar het voegt toch altijd iets toe aan een dagje LR.

Nadat ik terug was van de sessie met Bonny heb ik me een uurtje laten masseren. De massage was echt top, kan ik iedereen aanraden.
Ik was alleen vergeten hoe "kitzlich" ik onder mijn voeten was, dus toen de masseuze hier te werk ging, sprong ik bijna van de tafel...

Later op de avond zag ik Alida nog, met haar had ik ervaring en hoopte haar te kunnen "vangen"
Helaas, een andere ijsbeer had haar voor enkele uren gestrikt.

Normaal gesproken is de laatste dame van de dag altijd een bekende, dit om zeker te weten dat ik niet met een teleurgesteld gevoel naar huis zou gaan.
Maar zoals al eerder gezegd, er waren geen bekenden, dus het risico maar genomen en gekamerd met Nigeriaanse Joy.
Zij werd hooggeprezen door Just John, en aangezien onze smaak voor dames goed overeenkomt dacht ik "dat zit wel goed".
Helaas bleek het geen gouden tip deze keer.
we hadden totaal geen klik en het draaide dan ook uit op een grote teleurstelling :mad::mad:.

waar ik bang voor was geschiedde dus, ik ging enigszins teleurgesteld naar huis (voor het eerst in LR)
Jammer maar helaas, volgende keer beter.

Desalniettemin blijft LR absoluut mijn club, en zoals ik al tegen Thekefrau Alex zei: "Ich bin verliebt in diesen Club":inlove:.

Pistol Pete
29 maart 2009, 17:47
Jammer tegeil maar het is zoals je zegt volgende keer beter. Mijn sessie met Joy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=14836) was zoals je hebt kunnen lezen wel top. De presales heeft in ons geval dan ook lang geduurd, zo'n beetje 3 maanden en gister ruim en uur en een half uur in de jacuzzi. Dat heeft gewerkt...

tot de volende keer in LR!