PDA

Volledige versie bekijken : Man snijdt eigen penis af



RAUL7
18 augustus 2009, 16:43
AMSTERDAM - Een man heeft zijn penis afgesneden omat hij vond dat hij te lang moest wachten op een geslachtsoperatie. De Brit wilde al heel lang als vrouw door het leven gaan.

De ex-militair en vader van vier kinderen uit Wales had kort daarvoor te horen gekregen dat hij twee jaar moest wachten op een geslachtsoperatie. Daarop besloot hij het heft maar in eigen handen te nemen.

Roland Mery (61) meldde zijn echtgenote Julie dat hij hoofdpijn had en vertok naar de badkamer. Daar nam hij enkele pijnstillers en sneed zijn geslacht af. "Toen ik zonder penis weer naar beneden liep, voelde ik me enorm opgelucht", aldus de Brit tegenover de WalesOnline. "Het was iets dat ik echt moest doen". Pijn deed het volgens hem niet. "Ik had het zo vaak in mijn hoofd al geoefend dat toen het eenmaal zover was, ik niets meer voelde. Het is ongelooflijk hoe je emoties je pijn kunnen wegnemen als je echt graag iets wilt".

Toen Roland druipend van het bloed op de trap verscheen belde zijn vrouw razendsnel een ambulance. De Brit had veel bloed verloren, maar was na zijn daad snel weer op de been. Zijn vrouw, met wie hij al 23 jaar was getrouwd, moest nog wel even aan het idee wennen. Roland heeft inmiddels Rolande.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/4629985/__Man_snijdt_eigen_penis_af__.html?p=33,1