PDA

Volledige versie bekijken : Pauschalclub Harem, Dormagen, Algemeen (gesloten)

Willi69
11 augustus 2009, 19:20
:a_t_nu06: ab 15.8. in Düsseldorf:

Die Flatrate Sensation in NRW!

1. Pauschal-Saunaclub
=> http://www.pauschal-saunaclub.de

Big30
11 augustus 2009, 19:57
:a_t_nu06: ab 15.8. in Düsseldorf:

=> http://www.pauschal-saunaclub.de

Ich sah die link auch auf RF aber da steht wenig Info! Weisst du wo in Düsseldorf?

Big30

Willem2
11 augustus 2009, 20:36
Ich sah die link auch auf RF aber da steht wenig Info! Weisst du wo in Düsseldorf?

Big30

info@pauschal-saunaclub.com

;)

Willi69
11 augustus 2009, 20:51
Ich sah die link auch auf RF
Ich auch. :wink:

aber da steht wenig Info! Weisst du wo in Düsseldorf?
Noch nicht... :imsorry[1]:

Willi69
13 augustus 2009, 13:55
Ich glaube, das Geheimnis wird bald gelüftet und man wird sogar Freikarten gewinnen können... :hia[1]:

Willi69
14 augustus 2009, 19:00
Auch wenn hier noch ein großes Geheimnis um die Location gemacht wird und auch die Homepage noch nicht aktualisiert wurde, im Düsseldorfer EXPRESS von heute steht die Adresse: ex-Arena (http://www.saunaclub-arena.de) in Dormagen.

Also vermutlich mal wieder ein neuer Name, ein neues Konzept und die altbekannten Mädels... :sleep:

Willi69
15 augustus 2009, 18:35
Stel dat je de eerste 3 uur 2 maal op de kamer bent geweest en daarna nog wat wilt eten en saunaen dan lijkt het me toch stug dat je hiervoor 20 euro/uur moet betalen of zie ik dit fout?
Ich verstehe das auch so, Du bezahlst für die Anwesenheit - was Du machst, ist egal.

Weiß jemand, ob man pro angefangene oder pro volle Stunde bezahlen muss? :confused:

Dalton
18 augustus 2009, 16:14
Ik heb gehoord wanneer je het eten en drinken netjes verwerkt en je heb 5 uur liggen neuken je maar 25 euro hoeft te betalen maar dan moet je de dames allemaal een keer klaar hebben gemaakt.

jeepie
18 augustus 2009, 20:36
volgens mij is het echt crisis in Duitsland. het lijkt erop dat er steeds meer fkk-saunaclubs zich omtoveren naar partytreff/pausschalclub om pegels binnen te krijgen. en ik denk dat de services er niet beter op word. want ook de dames krijgen minder betaald natuurlijk

Jacqz
20 augustus 2009, 22:53
Er zijn nu in ieder geval wel al foto's van de club zelf (http://www.harem-pauschalclub.de/ambiente.html) en ik moet zeggen, dat ziet er wel heel chique uit. Nou ja, om 15 foto's van een paar tuinstoelen te plaatsen vind ik ook wel overdreven, maar voor de rest is de indruk die je van de foto's krijgt prima.

Als de dames van dezelfde kwaliteit zijn als de entourage... Ik ga er maar even van uit dat de Mädel die op de op de site staan leuke aandachtstrekkers zijn, maar dat ze niet bij Harem werken. Was dat maar waar! Die discussie speelt trouwens ook al op het forum van InternationalSexGuide.

jeepie
21 augustus 2009, 20:32
Er zijn nu in ieder geval wel al foto's van de club zelf (http://www.harem-pauschalclub.de/ambiente.html) en ik moet zeggen, dat ziet er wel heel chique uit. Nou ja, om 15 foto's van een paar tuinstoelen te plaatsen vind ik ook wel overdreven, maar voor de rest is de indruk die je van de foto's krijgt prima.

ik ben wel benieuwd waar hun tuinmeubellair vandaan komt. zoek ook nog zoiets voor in mijn tuin. valt nog mee dat er geen leverancier bijstaat :tongue:

HenFleur
28 augustus 2009, 08:27
Gisteren met mijn Bolide heel wat extra km verslonden om voor de eerste maal den 'Harem' te bezoeken in Dormagen.

Mijn verwachtingen zeer hoog gespannen, daar de Website en het Concept er idd. heel aantrekkelijk uitzien.
De teleurstelling was echter ENORM!
Ontvangst: Uiterst koel, onvriendelijk en ongeïnteresseerd;
Interieur: Waarschijnlijk mooi geweest maar nu totaal onverzorgd en onhygiënisch;
Aanwezige 'dames': Qua uiterlijk en looks: Beneden alle peil (Qt.2à3 max), bovendien arrogant naar 'kliënteel' toe.
Aantal aanwezige 'dames': 10-tal, Geen enkele kon mijn interesse winnen ook maar iets te ondernemen, zelfs indien ik geblinddoekt zou geweest zijn;
Aantal beren: 20-tal, de meeste hoopvol maar doelloos rondhangend.

Kortom: Weer een les geleerd en 100,-€ armer. Dit was mijn laatste PartyTreff poging.
Volgende keer opnieuw snel naar mijn vertrouwde PHG.
H.

Nieder-Heiner
4 september 2009, 14:47
Haartelijk bedankt, HenFleur.
Deze Test heft u betaalt und nix bekome, gezondert een cola un frite?

Ich werde nach diesem Test NICHT hinfahren.

goud dat et moedige nederlandse jonges heeft, om dit te doen voor ons.

MBean
25 september 2009, 11:16
Après un après-midi passé au PT Mettmann, j'en profite pour faire un détour au Harem.

J'arrive vers 21h, il y a +/- 15 filles, et il n'y en a aucune qui me plaît particulièrement. Il y a à peu près autant de clients. Les installations sont correctes et dans la cuisine (accessible à tous) le buffet chaud et froid est pas trop mal. Vers 23h, il y aura même des pizzas.

Donc, comme je disais pas de fille qui me tape à l'oeil . Finalement, je m'arrête auprès de Chloé (19 ans, Bulgare, cheveux noirs, tatouages de 2 caractères chinois dans le dos ainsi qu'une licorne sur la partie droite de son ventre). Elle a un joli visage et son coprs révèle quelques rondeurs. Après 5 minutes de conversation, elle me demande de lui payer un piccolo de champagne . Je lui dis que j'ai payé €100 pour du all-in pendant 3 heures et que je ne tiens pas à payer d'avantage. Déjà que compte tenu du cheptel je me sentais arnaquer. Première froideur de la soirée, ça commence bien! Finalement je la complimente sur son beau visage et on en reviendra à une conversation plus posée. On passe en chambre et là c'est le pure service PT. Fellation minimum et mécanique, une position (levrette, plutôt agréable).

Seconde cession avec Alessandra (Roumaine, blonde, tatouage d'un serpent sur la jambe gauche). Je m'installe près d'elle, ni deux ni trois à peine ai-je entendu son prénom qu'elle me propose d'aller en chambre. Service encore pire qu'avec Chloé, pas de préliminaires pour me chauffer, fellation médiocre, finalement n'arrivant pas à bander, j'ai quitté la chambre sans demander mon reste.

Troisième cession avec Daniella (Allemande de 30 ans, cheveux mi-longs couleur aubergine). Enfin, une fille qui a le sourire et qui discute un peu. Mais en chambre la fellation fut douloureuse, peut être était-ce la cession de trop?

Conclusion, l'endroit est pas mal ainsi que le buffet. Par contre aucune fille vraiment superbe. Je n'ai pas de tout aprécier le fait qu'on tente de me soutirer de l'argent via un piccolo de champagne. C'est un PT donc pas de frais supplémentaires.

Je n'y retournerai certainement pas.

Leutje
3 november 2009, 20:39
Ik zie geen nieuwe recensies meer staan over deze club. Zijn er ijsberen die er recentelijk nog zijn geweest en is het goed (of niet goed) bevallen? Ik neem aan dat de dames op de website niet echt zijn?

Willem2
12 november 2009, 17:29
Ik zie geen nieuwe recensies meer staan over deze club. Zijn er ijsberen die er recentelijk nog zijn geweest en is het goed (of niet goed) bevallen? Ik neem aan dat de dames op de website niet echt zijn?

Ik was er gisteren. Er waren 40dames gedurende de dag aanwezig :eek: Aantal bezoekers was ook redelijk. Gewoon wel een goede stemming.

:wink2:

Willi69
17 november 2009, 21:31
Er waren 40dames gedurende de dag aanwezig :eek:
Anwesenheitsliste? :biggrin:

Dingo
17 november 2009, 23:31
Après un après-midi passé au PT Mettmann, j'en profite pour faire un détour au Harem.

J'arrive vers 21h, il y a +/- 15 filles, et il n'y en a aucune qui me plaît particulièrement. Il y a à peu près autant de clients. Les installations sont correctes et dans la cuisine (accessible à tous) le buffet chaud et froid est pas trop mal. Vers 23h, il y aura même des pizzas.

Donc, comme je disais pas de fille qui me tape à l'oeil . Finalement, je m'arrête auprès de Chloé (19 ans, Bulgare, cheveux noirs, tatouages de 2 caractères chinois dans le dos ainsi qu'une licorne sur la partie droite de son ventre). Elle a un joli visage et son coprs révèle quelques rondeurs. Après 5 minutes de conversation, elle me demande de lui payer un piccolo de champagne . Je lui dis que j'ai payé €100 pour du all-in pendant 3 heures et que je ne tiens pas à payer d'avantage. Déjà que compte tenu du cheptel je me sentais arnaquer. Première froideur de la soirée, ça commence bien! Finalement je la complimente sur son beau visage et on en reviendra à une conversation plus posée. On passe en chambre et là c'est le pure service PT. Fellation minimum et mécanique, une position (levrette, plutôt agréable).

Seconde cession avec Alessandra (Roumaine, blonde, tatouage d'un serpent sur la jambe gauche). Je m'installe près d'elle, ni deux ni trois à peine ai-je entendu son prénom qu'elle me propose d'aller en chambre. Service encore pire qu'avec Chloé, pas de préliminaires pour me chauffer, fellation médiocre, finalement n'arrivant pas à bander, j'ai quitté la chambre sans demander mon reste.

Troisième cession avec Daniella (Allemande de 30 ans, cheveux mi-longs couleur aubergine). Enfin, une fille qui a le sourire et qui discute un peu. Mais en chambre la fellation fut douloureuse, peut être était-ce la cession de trop?

Conclusion, l'endroit est pas mal ainsi que le buffet. Par contre aucune fille vraiment superbe. Je n'ai pas de tout aprécier le fait qu'on tente de me soutirer de l'argent via un piccolo de champagne. C'est un PT donc pas de frais supplémentaires.

Je n'y retournerai certainement pas.

Na een middag doorgebracht in PT Mettmann, wil ik een omweg maken naar de Harem.

Ik kom tot 21u geleden + / - 15 meisjes, en er is niemand, die ik graag in het bijzonder. Er zijn bijna evenveel klanten. De installaties zijn correct en in de keuken (open voor iedereen) het warm en koud buffet is niet al te slecht. Vers 23h, zal er zelfs pizza.

Dus zoals ik zei nee meisje sloeg me in de ogen. Slot, stop ik met Chloe (19 jaar, Bulgaars, zwart haar, tatoeages van 2 Chinese karakters in de rug en een eenhoorn aan de rechterkant van zijn maag). Ze heeft een mooi gezicht en coprs onthult sommige bochten. Na 5 minuten van het gesprek, vroeg ze me tot betaling van een piccolo champagne. Ik vertelde hem dat ik betaalde € 100 voor all-in voor 3 uur en ik wil niet meer betalen. Dat reeds de kudde Ik voelde me opgelicht. Eerste koude van de avond begint goed! Tot slot wil ik een compliment over haar mooie gezicht en keren we terug naar een meer bezadigde gesprek. Het gaat in de kamer en er is de zuivere dienst PT. Fellatio minimum-en mechanische positie (doggy stijl, eerder aangenaam).

Tweede opdracht met Alessandra (Roemeens, blond, tatoeage van een slang op het linkerbeen). Ik zit naast haar, niet twee of drie alleen heb ik gehoord dat ze haar naam is mijn bedoeling om te gaan in uw kamer. Service erger dan Chloe, geen voorlopige warmte voor mij, arme fellatio, uiteindelijk niet te buigen, verliet ik de kamer zonder te vragen mijn rust.

Derde opdracht met Daniella (Duits voor 30 jaar, haarkleur middelgrote aubergine). Ten slotte, een meisje dat lacht en praat een beetje. Maar de kamer was fellatio pijnlijk, misschien was de opdracht ook?

Conclusie, de plaats is niet slecht en het buffet. Door geen nadelen echt mooi meisje. Ik heb geen apreciate het feit dat mijn pogingen om geld af te persen door middel van een piccolo champagne. Dit is een PT dus geen extra kosten.

Ik zeker niet terug.

stallion italian
18 november 2009, 07:16
hier kan ik niks uit opmaken:confused:
kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet lezen er klopt niks van:nee:

Skaaj
18 november 2009, 08:15
is een internetvertaling van het Frans :)

Wij belgen hebben soms toch geluk dat die idiote taal ons al van kindsaf er in wordt geperst, maar de eindconclusie is dus dat het geen echt prettige ervaring was.

tompom
18 november 2009, 09:09
Will Emmerich be the 2nd one that belongs to HAREm in Dormagen???:)

Laursone
2 december 2009, 15:11
Ich war vor ca. 4 Wochen mal dort

In Dormagen in der Rostocker Str. 13 (Industriegebiet) war ich vor ca. 8 Jahren schon öfter. Damals ein Saunaclub, firmierte unter verschiedenen Namen, Modell „Alte verräucherte Kneipe“ unfreundliche Bedienung, Frauen servicetechnisch überwiegend von der Sorte „kvg“ aber gelegentlich finden sich ein paar Perlen, damals war es Dana aus Bukarest die mich erfreute.
Umkleide alt und schäbig im Keller, zu den Zimmern musste man in den Keller, dann durchs kalte Treppenhaus wieder hoch in den ersten Stock.

Als ich vor einigen Wochen die neue HP (http://pauschal-saunaclub.com/)des Harems gesehen habe, dachte ich: Wow die müssen aber einen tollen Fotografen haben daß der diese alte Schabracke so aufmotzt.

Aber dann habe ich doch einiges Gutes gehört und so bin ich dann die Tage mal hin.
Eintritt 99,99 € für 3 Stunden, jede Stunde Verlängerung kostet dann noch mal 20 EUR. Dafür ist dann alles frei, mit Ausnahme der alkoholischen Getränke.

Ich mag den Begriff Pauschalclub eigentlich nicht, da er falsche Tatsachen vorspiegelt, der Begriff Partytreff hat sich eigentlich für diesen Typus von Bordell eingebürgert, besser wäre direkt Flatrateclub, aber ich muss gestehen, für den Harem trifft der Begriff Pauschalclub durchaus zu.

Zunächst zu den Räumlichkeiten: Man erkennt nichts wieder. Total komplett renoviert, und zwar durchaus sehr ansehnlich. Schöner Barbereich, kleiner Essensbereich, noch ein Ruheraum, ein sehr schöner Wintergarten mit Whirlpool und für den Sommer auch ein kleiner, nicht einsehbarer Garten mit einigen Holzhütten und einer Sauna. Eine weitere Sauna befindet sich im Keller. Die Verrichtungszimmer, leider nur ca. 6-8 Zimmer, befinden sich im ersten und einige wenige wohl auch im 2. Stock. Später musste ich 2 x auf ein freies Zimmer warten.
Vom Ambiente her wirkt der Harem wie ein kleiner Living-Room.

Anzahl der Frauen: ich schätze durchaus mal 30-40 Frauen. Darunter etliche Optik Highlights, auch einige Wonneproppen, aber absolut kein No’Go wie in etlichen anderen Partytreffs. Einziger Nachteil: Man würde sehr viel besser dort klarkommen, wäre man der rumänischen Sprache mächtig. Gefühlte 90 % aller Frauen dort stammen aus Rumänien. Die meisten radebrechen einigermaßen Deutsch, für die Notverständigung. Woher Zimmer Blasen Ficken Kondom Spritzen reicht es. Einige sprechen allerdings auch ein Gutes Deutsch (und auch Italienisch Spanisch Französisch Englisch,….)

Angenehme Stimmung, einigen Frauen schienen gelangweilt, ein Teil ständig auf Suche, andre warteten darauf dass sie angesprochen wurden.

Essen war ok, Reis mit irgendwas (kein Schweinefleisch) und Pizza.

Wesentliches Manko diesen Tag: Die Duschen waren kalt, es gab wohl Probleme mit der Heizungsanlage, die der Betreiber auch nicht in den Griff bekam. Normalerweise ist es ja so, dass kalt duschen in einem FKK-Club viel Geld spart, aber hier????

Ok, soweit alles toll.

Mein erstes Erlebnis: Sonja oder So aus Rumänien, groß, Blond, mächtig. Gute Sprachkenntnisse, höfliche aber schnell zielgerichtete Unterhaltung, Schlüssel holen (Zeiten werden eingetragen) und hoch aufs Zimmer. Dort gabs dann nicht mehr so tolle Küsse, aber Blasen FO war ok und Ficken auch. Es wird ein wenig auf die Zeit geachtet, ich war nur gefühlte 15-20 min auf Zimmer.

Kalt duschen, Wintergarten, bisschen umgesehen, kein Aha Erlebnis wie sonst oft in Clubs „Die oder keine“. Später gesellten sich Annie und Dana zu mir, beide aus Rumänien, Annie groß schlank und hübscher B-Cup mit großen Nippeln, Annie ziemlich mollig aber dafür gab es unten im Wintergarten schon eine heiße Knutscherei. Ok Schlüssel, Zeit eingetragen, mit beiden Hoch, ein gut eingespieltes Team. Während Dana mehr mit ihrem Busen arbeite und fürs Blasen zuständig war, übernahm Annie die Rolle der Fickerin, erst a tergo und hinterher in der Missio, mit sehr geilen küssen. War gut, nicht herausragend aber gut. Wir verabredeten uns für später noch einmal, denn wie auch bereits vorher: nach gefühlten 25 min war Schicht.

Später trag ich Kim, ich kannte sie aus dem Belamie in Dortmund, von den Philippinenn, damals durfte ich sie eine Stunde lang anal beglücken, davon war diesmal keine Rede, aber immerhin leichte küsse und vor allem ein intensives ZA. Macht ja auch Freude. Wieder Zeitdruck nach 20 min.

Zum Schluss noch mal mit Annie allein, lecken ficken in Missio, war gut.

Ich musste dann noch 20 EUR überziehungsgebühren bezahlen, aber 120 € für 4 Zimmer mit quasi 5 Mädels ist ja durchaus ok.

Trotzdem bleibt ein schaler Nachgeschmack. Vor allem der Zeitdruck der dort auf die Mädels wirkt, und nicht nur ihrem eigenen Interesse (sie erhalten wohl einen Pauschalbetrag pro Zimmer) sondern vor allem von der Clubleitung gepusht. Weiter muss man zwar nichts für Extras bezahlen, man erhält sie aber meist auch nicht. Und vor allem fehlt mir ein wenig die Clubstimmung, die Muße der Mädels und die Zeit auf Zimmer. Ich war diese Woche noch im Dolce Vita in Raubach, dort zahle ich zwar ein wenig mehr, aber dafür habe ich auch alle Zeit der Welt. Insgesamt etwas zu hektisch, ich mag eher die kleineren Läden wo sich auch etwas persönlich entwickeln kann.

Fazit: Eher keine Wiederholung.

Willem2
21 januari 2010, 06:33
Gisteren waren er weer 40dames aanwezig. Ook die russische dame uit Villa Marisol was nog steeds aanwezig met haar zus.

girl-pleaser
2 februari 2010, 10:23
Morgen eens deze club proberen.
Heb mij nooit echt kunnen laten verleiden door het idee van dit soort all-in clubs, maar zal jullie zeker een verslag doorsturen. Als ik me niet van gedacht verander en toch naar LR ga.

Willem2
5 februari 2010, 00:23
Waren afgelopen avond ongeveer 25 dames aanwezig in Harem, Dormagen. Waaronder de volgende dames : Vika, Sascha, Amalia, Anne, Vanessa, Sorina, Andrea, Cloe, Manuela, Bianca, Kim, Lisa, Jessica.....
En ja, W69 daar komen ook paspoortjes aan ;)

walput
21 februari 2010, 21:29
Enne? Wat zijn de bevindingen girl-pleaser?

Willem2
25 maart 2010, 21:17
Waren afgelopen avond ongeveer 25 dames aanwezig in Harem, Dormagen. Waaronder de volgende dames : Vika, Sascha, Amalia, Anne, Vanessa, Sorina, Andrea, Cloe, Manuela, Bianca, Kim, Lisa, Jessica.....
En ja, W69 daar komen ook paspoortjes aan ;)

Deze avond waren er ongeveer 30 dames waaronder Suzie, Stefania, Alexa, Alicia, Nelly, Germaine, Vika, Sascha etc.
En ja er komen ook weer paspoortjes aan ;)

:wink2:

Corragio
12 augustus 2010, 15:01
Aangezien ik bij Erkrath al ben geweest, ben ik benieuwd hoe het is in Dormagen.
Maken de dames ook gebruik van de whirl-pool die aanwezig is?
Hoe zijn de dames hier over het algemeen?

Corragio
16 augustus 2010, 12:11
Afgelopen vrijdagmiddag naar Pauschalclub Harem in Dormagen geweest.
Van buiten ff snel een check gedaan en het leek wel wat aan de kleine kant.
Auto geparkeerd op de privé parkeerplaats van Harem. Nog even nagevraagd bij de betaling vooraf.
Eenmaal betaald werden ik en een vriend naar beneden geleid voor de omkleedplek en de doucheruimte. Eenmaal boven, we bestelden wat te drinken en hebben een plek genomen naast de whirlpool.
Na even bijgekomen te zijn van de lange rit naar de lounge bankjes gegaan en even daar rond gekeken.
Daar viel me Denise (half Spaanse, half Roemeens of Bulgaars) op. Ze had een strak roze shirt tot net over de dijen heen aan.
Ik maar aangegeven of ze naast me kon komen zitten en dat deed ze.
Een leuk gesprek gevoerd en het viel me op dat zij geen slipje eronder droeg en zo haar mooie venusje kon bewonderen.
Ze vroeg of ik met haar vriendin naar een kamer wilde en vond dit ok. Richting de trap en had een hele mooie uitzicht op haar achterste. Eenmaal in de kamer en zij beide uitgekleed, toen zag ik daar een stel mooie borsten bij haar en haar vriendin.
Ik dacht dat zal wel siliconen zijn, maar dus niet.
Met beide een leuke tijd doorgebracht.
Tussendoor enkele Roemeense gehad, waarvan ik de namen niet meer weet maar wel een hele leuke tijd in de kamer heb meegemaakt.
Totdat het bijna tijd was, ben ik toch maar nog even langs Denise gegaan en weer een leuk gesprekje gevoerd. Ditmaal alleen met haar.
En ja hoor, weer een hele leuke uitzicht in de trappengang richting de kamer.
Dit keer maakte ze mij gek door mijne heer tussen haar borsten te laten spelen. Wat word ik door haar gek. Ook haar pijpwerk is geweldig met de ondeugende gezicht die je aankijkt terwijl ze bezig is.
Ik vond haar de mooiste meid qua uiterlijk die ik tot nu toe heb mogen zien in een Pauschalclub.
Kortom een leuke tijd gehad met de leuke meiden die er aanwezig waren. Een aanrader.

pwejd
16 augustus 2010, 17:53
Ik ben hier laatst ook geweest. Ik moet zeggen dat het filiaal in Erkrath mij meer trekt dan hier. Dames zijn in Dormagen bij lange na niet zo mooi. Slechte service. Mij zien ze hier niet meer terug

Corragio
17 augustus 2010, 09:45
Ik ben hier laatst ook geweest. Ik moet zeggen dat het filiaal in Erkrath mij meer trekt dan hier. Dames zijn in Dormagen bij lange na niet zo mooi. Slechte service. Mij zien ze hier niet meer terug

Het hangt zover ik het weet ook vaak van de line-up van dat moment af. Aangezien er geen foto's van de meiden van Harem op de website circuleert, is het ook wat lastiger om de leukere meiden uit te pikken. Ik heb eerlijk gezegd best enkele leuke meiden gezien waar ik zelf mee ben geweest.
Maar er waren ook enkele wat oudere met betere ervaring aanwezig waar ik mee ben geweest en heerlijk heb genoten.

Eerlijk gezegd is Harem in Erkrath wat ruimer, gezelliger, maar had dan toch liever enkele dames van vrijdag uit Dormagen in Erkrath gehad. Alleen Erkrath is snel druk in het weekend, wat bij Dormagen net ietsje minder is.

De gezelligheid hangt natuurlijk ook altijd van jezelf af. Het is maar hoe gezellig je het maakt.

Corragio
28 september 2010, 08:12
Wat me hier in deze tent opvalt en eigenlijk ook in de andere te Erkrath is dat de Oostblokkers bijna allemaal niet aan zoenen doen, terwijl dit duidelijk wel op de site staat vermeld.

Josef
28 september 2010, 20:16
Wat me hier in deze tent opvalt en eigenlijk ook in de andere te Erkrath is dat de Oostblokkers bijna allemaal niet aan zoenen doen, terwijl dit duidelijk wel op de site staat vermeld.

Klopt Corragio die Oostblokkers bakken er maar wat van?
Van service verlenen hebben zij waarschijnlijk nooit van gehoord!!!
In Dormagen hebben ze wel weer een whirlpool dat is weer een pluspunt.
Maar in Erkraht heb ik toch beteren ervaringen maar niet met die Oostblokkers.
Het eten vond ik ook beter in Erkraht.
Maar ik werdt ook een keer aangesproken in Erkraht door een Roemeense dame die mij nog kon van uit Living-Room.
Dus dacht Josef meteen hardop als jij zo goed was dan was je wel gebleven in Living-Room.
Maar die Thaise dame Acia uit Erkraht zou in de grote FKK/Sauna-Clubs zeker tot de toppers gaan behoren.
Is een helen lieve meid,heb ook nog familie in Amsterdam wonen.
En vorigekeer waren er ook dames uit Dormagen in Erkraht,dus dat zegt al iets dat het daar niet zo druk is dan als Erkraht.

Corragio
29 september 2010, 07:58
De laatste keer dat ik in Dormagen was, had ik ook al opgemerkt dat er meiden waren die gewoon op de bank lagen alsof er ook niets te doen was en een dutje wilden doen.
Hierbij hoorden eigenlijk ook enkele spetters tussen, die ik bij mijn vorige bezoek heb mogen kameren. Zouden deze meiden (vooral Denise) naar Erkrath komen, dan hebben deze meiden zeker veel ijsberen gekamerd.
Waarschijnlijk zullen deze meiden ook, zoals vele andere, bij andere clubs werkzaam zijn.
De Thaise Acia is inderdaad een lieve meid om mee te praten en om te gaan, zoals ik enkele heb mogen ervaren tijdens mijn vakanties in Thailand.
Misschien dat ik een andere keer eerst naar Dormagen rijd, een 3 uurs kaart neem, de leuke meiden kamer en daarna op tijd naar Erkraht rijd.

Klopt Corragio die Oostblokkers bakken er maar wat van?
Van service verlenen hebben zij waarschijnlijk nooit van gehoord!!!
In Dormagen hebben ze wel weer een whirlpool dat is weer een pluspunt.
Maar in Erkraht heb ik toch beteren ervaringen maar niet met die Oostblokkers.
Het eten vond ik ook beter in Erkraht.
Maar ik werdt ook een keer aangesproken in Erkraht door een Roemeense dame die mij nog kon van uit Living-Room.
Dus dacht Josef meteen hardop als jij zo goed was dan was je wel gebleven in Living-Room.
Maar die Thaise dame Acia uit Erkraht zou in de grote FKK/Sauna-Clubs zeker tot de toppers gaan behoren.
Is een helen lieve meid,heb ook nog familie in Amsterdam wonen.
En vorigekeer waren er ook dames uit Dormagen in Erkraht,dus dat zegt al iets dat het daar niet zo druk is dan als Erkraht.

kinky Jan
29 september 2010, 08:02

Dat komt gewoon omdat Acia en die Cubaanse en Spaanse daar werken want ik krijg het nog steed,s warm als ik aan die Dames terug denk. Hun leveren de beste service die ik ooit in een partytreff/pauschalclub heb mogen ervaren en ik ben al in aardig wat club,s geweest.
Kunnen ze geen club maken met alleen Thaise,Cubaanse en Spaanse dan ben ik een stamgast daar:smile2:

Corragio
29 september 2010, 08:03
Noem mij maar dan stamgast nummer 2 :smile2:

Dat komt gewoon omdat Acia en die Cubaanse en Spaanse daar werken want ik krijg het nog steed,s warm als ik aan die Dames terug denk. Hun leveren de beste service die ik ooit in een partytreff/pauschalclub heb mogen ervaren en ik ben al in aardig wat club,s geweest.
Kunnen ze geen club maken met alleen Thaise,Cubaanse en Spaanse dan ben ik een stamgast daar:smile2:

Sjefke100
29 september 2010, 16:03
Gezien de vele positeve berichten ga ik binnenkort ook eens bezoekje brengen aan de Harem. Overigens nog nooit in een Pauschalclub geweest, dit lijkt me een mooie kennismaking. Ik zal mijn ervaringen uiteraard met jullie delen.

kinky Jan
29 september 2010, 16:12
Ik hoop dat de Cubaanse vrouwen er zijn want dan krijg je absoluut geen spijt die vrouwen zitten als ik het goed heb meestal bij de bar met z,n vieren zijn ze dacht ik.
Als je hun met respect behandeld krijg je er een hoop voor terug.

Corragio
29 september 2010, 20:19
Ik weet zeker dat hij geen spijt zal krijgen van de Cubaanse vrouwen. Zij zitten inderdaad meestal aan het einde van de bar. Het verschilt wel eens of ze met z'n vieren, drieen of soms 2en aanwezig zijn. Maar 1 ding is voor mij zeker.
De service is veel beter dan de Oostblokkers.

Ik hoop dat de Cubaanse vrouwen er zijn want dan krijg je absoluut geen spijt die vrouwen zitten als ik het goed heb meestal bij de bar met z,n vieren zijn ze dacht ik.
Als je hun met respect behandeld krijg je er een hoop voor terug.

Corragio
29 september 2010, 20:20
Het gaat hier wel om Harem te Erkraht ipv Dormagen. Niet dat je je vergist met de titel van het onderwerp.

Gezien de vele positeve berichten ga ik binnenkort ook eens bezoekje brengen aan de Harem. Overigens nog nooit in een Pauschalclub geweest, dit lijkt me een mooie kennismaking. Ik zal mijn ervaringen uiteraard met jullie delen.

Josef
29 september 2010, 21:11
Noem mij maar dan stamgast nummer 2 :smile2:

De Atoombunker Kinky Jan Nr1 Corragio Nr2 Josef Nr3.
Ja ik schrijf de Atoombunker want ik heb dit op het forum gelezen en als je dit gebouw voor het eerst zie aan de buitenkant.
Dan kan je daar wel iets van voorstellen,je wordt er in ieder geval niet vrolijk van.
Maar als je eenmaal binnen bent dan wordt je meeteen al een stuk vrolijker.
Het ziet er binnen allemaal mooi en schoon uit.

Maar als die Cubaanse er zijn kan je dag niet meer stuk en ook die Thaise Acia.
Maar ik zal me niet teveel voorstellen van die Oostblokkers.
De een zal wel beteren kwaliteiten hebben dan de ander,maar toch als je zo,n slechte eerste ervaring achter de rug hebt.
Daar leer je alleen maar van,het lijkt alsof je sterker terug komt.
Daarom zegt Josef altijd je moet ze niet allemaal over een kam scheren.
Maar je moet ze proberen en bij een slechte dame de knop op nul en de spuitkraan ventiel dicht.
En als je zo,n Cubaanse in het bed hebt! Dan wordt de druk zo groot dat op een gegeven moment het druk ventiel van de spuitkraan het begeeft.
En dan spuit je de helen lading er uit O wat lekker is dat.

Josef heeft alleen nog niet gekamert met die blonde lange Duitse dame die altijd naakt loopt.
Weet ook niet of zij ook goed is?
Maar wat mij wel op valt dat zij steeds bezet is,kamer op en af.
En nu moeten die Oostblokkers nog wat bij geleerd worden over kwalitijd.
Dus geen kwantitijd ,want zo worden ze nooit rijk.
Je moet er met een goed gevoel vandaan gaan.
En dan kom je terug,en wordt het er drukker en gezelliger en meer inkomsten voor de dames en de club.

Maar als die Oostblokkers je afwerken en je de deur uit kijken dan kom je niet terug.
Of heeft het meschien met het koude climaat te maken, in de winter in die Oostbloklanden.
Nou dan kan die club beter een vliegtuig naar Zuid-Amerika sturen.
Daar zijn ze héter en beter.
Of in de club de kachel iets hoger zetten.
Maar bij goede dames hoeft dat niet,want Josef krijgt het vanzelf wel warm.

En de club moet eens wat goede bankstellen kopen.
Ja met hogeren rugleuning.
Dit is zeker een club met potentie.
Als ze de dames wat meer belonen voor goede kwaliteiten.
Dan gaan de slechte meschien ook beter hun best doen.
Maar Josef heeft de goede dames vorigekeer al beloond met een kwakende speelgoed eend.
Cubaanse Tanja en haar colega met die bos krullen en Thaise Acia.
En wat betreft die Oostblokkers die heb ik blij gemaakt met luchtbalonnen en twee slagroom taarten.
Josef werdt wel geregeld aangesproken door ze,en vroegen zullen we naar zimmer gaan.
Maar daar had Josef niet zo,n trek in.

Ja heter en beter dat is wat ik wil! en een kip van de gril.
Die gaat er ook altijd wel in.:a_t_ho02::tietjes::wiegeil::ebounce::welcome2: :blob16::walking::bye:

kinky Jan
30 september 2010, 07:39
Josef die Duitse blonde heb ik samen met de Thaise Acia mogen kameren een trio.
Deze trio is zeer aan te bevelen en die Duitse (ben haar naam kwijt) die is ook erg leuk toen ik met haar bezig kon ze er niet genoeg van krijgen ze wou zo hard mogelijk genomen worden want toen ik met haar bezig was in missionaris standje ging ze steed,s harder met haar handen heen en weer terwel ze mijn billen vast had. ik heb daarna wel een lange pauze nodig gehad.

Corragio
30 september 2010, 12:00
Nou kinky Jan, nu ben ik wel erg nieuwsgierig naar de blonde Duitse dame.
Misschien dat ik de volgende keer dezelfde combinatie neem, aangezien Thaise Acia voor een trio je laat kiezen welke meid je erbij wilt hebben (althans bij mij).

Josef die Duitse blonde heb ik samen met de Thaise Acia mogen kameren een trio.
Deze trio is zeer aan te bevelen en die Duitse (ben haar naam kwijt) die is ook erg leuk toen ik met haar bezig kon ze er niet genoeg van krijgen ze wou zo hard mogelijk genomen worden want toen ik met haar bezig was in missionaris standje ging ze steed,s harder met haar handen heen en weer terwel ze mijn billen vast had. ik heb daarna wel een lange pauze nodig gehad.

trigootje
30 september 2010, 21:37
Ben er vandaag geweest, en potdikkeme, mijn pistool schiet nu alleen nog wat hete lucht...:) Was weer goed als vanouds...

Corragio
1 oktober 2010, 08:03
Dag trigootje,

Hoort deze post niet onder Erkrath ipv Dormagen? :smiley:

Ben er vandaag geweest, en potdikkeme, mijn pistool schiet nu alleen nog wat hete lucht...:) Was weer goed als vanouds...

trigootje
1 oktober 2010, 16:07
Hey Corragio, je hebt gelijk...Harem Erkrath komt alle eer toe voor een geslaagd dagje...

mammoet
3 maart 2011, 18:32
Leuke club maar er is niet een van de dames die ze op de site hebben daar aan wezig dat is heel jammer, of te wel je wordt lekker gemaakt met een dode MUS niet muts:thefinger::thefinger::thefinger:

too slow
5 maart 2011, 09:03
Leuke club maar er is niet een van de dames die ze op de site hebben daar aan wezig dat is heel jammer, of te wel je wordt lekker gemaakt met een dode MUS niet muts:thefinger::thefinger::thefinger:

:confused: Deze club zet toch helemaal niet de aanwezige dames op de site :confused:

Hoofdstuk2
5 maart 2011, 20:02
:confused: Deze club zet toch helemaal niet de aanwezige dames op de site :confused:

Nee, maar er staat wel een super line up op de startpagina.
Dezelfde line up staat op de startpagina van harem Erkrath....
Daar zijn deze dames uiteraard ook niet te vinden....
Helaas....
Verder inderdaad geen foto's van de dames daadwerkelijk aanwezig op de site/sites...

Weet iemand overigens iets m.b.t. de huidige bezetting hier? Is er een uitwisseling met Harem Erkrath-dames?

Groet, Chucky99...

burnrubber
18 juni 2011, 15:05
Als die dames van de startpagina daar te vinden zouden zijn, was ik NU al onderweg. Ook ik zou graag foto's willen zien van de lineup van hier.

frans164
5 september 2011, 14:11
2 weken terug naar Harem Dormagen geweest. Het was eind vd middag en zeer rustig en dat zou liggen aan de ramadan en vakantietijd. Ik wilde wel relaxen en ik had de tijd. De tent is netjes, schoon en dat is verder OK. de dames waren allen jong, maar niet bijzonder actief. Een cubaanse genoten maar die maakte er weinig van. Terwijl ik cubaanse toch als echt sexbeesten ken. De tweede was een roemeense schone, en die was nog tammer. Gewoon slecht. Na een pauze in de sauna trof ik een nieuw gezicht en ik baal ervan dat haar naam nie meer herinner. Een duitse, jong, cupje a, slank en ik heb met haar lang gefitnest. Het was heet die dag en we hebben heerlijk liggen zweten in allelei standjes. helemaal top.
De dames die ik heb getroffen kussen niet helaas en dat maakt het toch wel anders. Ik hoop volgende keer meer actie te treffen.

Ties85
31 januari 2012, 12:45
Heeft iemand hier enig idee nu de Harem zusterclub in Erkrath gesloten is en vervangen door een totaal andere club, of de exotische of een deel van de Asia en Latina dames van de oude Harem Platinum naar
deze club verhuisd zijn.
Of toch zijn blijven hangen in de nieuwe club in Erkrath of hun heil totaal ergens anders zoeken:confused:

vrije jongen
5 februari 2012, 15:38
Ik heb via de internationale forums-tamtam begrepen dat het aantal sessies per dag wederom is terug gebracht; nu maximaal 7 keer voor de 150 euro kaart. Misschien de moeite waard om even over te bellen als je van plan bent te gaan.

bad pritt
5 februari 2012, 15:43
Ik heb via de internationale forums-tamtam begrepen dat het aantal sessies per dag wederom is terug gebracht; nu maximaal 7 keer voor de 150 euro kaart. Misschien de moeite waard om even over te bellen als je van plan bent te gaan.

Prijzen zich zo wel langzaam uit de markt (mijn markt) tov de pauschalclubs keten.

j.bakker333
21 juli 2012, 09:26
Hallo,
Nu het concept in Erkrath is veranderd weet iemand of de thaise dames nu in het filiaal in Dormagen werken ?
Ik was laatst in Erkrath en kon de groep thaise dames niet vinden :-(
bedankt,
Jan

Admin
31 juli 2012, 13:03
Hallo,
Nu het concept in Erkrath is veranderd weet iemand of de thaise dames nu in het filiaal in Dormagen werken ?
Ik was laatst in Erkrath en kon de groep thaise dames niet vinden :-(
bedankt,
Jan

De thaise dames werken zowel in Erkrath als in Dormagen. vb Asia die in beide clubs werkt. Daarnaast bieden enkele thaise dames alleen prive-ontvangst aan.
Dus het beste even bellen indien je een bepaalde dame zoekt.

qflame
31 juli 2012, 13:59
hoe is de werking in deze club? Betaal je 1x of moet je per sessie nu betalen?

Admin
31 juli 2012, 15:08
http://www.pauschal-saunaclub.de/
99.99euro voor 3uur en ieder volgend uur 20euro. Dat is de prijs en geen verdere kosten. Sex zo vaak je wilt in deze drie uur ...

bad pritt
31 juli 2012, 16:04
http://www.pauschal-saunaclub.de/
99.99euro voor 3uur en ieder volgend uur 20euro. Dat is de prijs en geen verdere kosten. Sex zo vaak je wilt in deze drie uur ...

Dagkaart zal nog wel 150 euro kosten.
Raar dat je niks meer hoort over deze club..wat was harem Erkrath een toptent zeker met het onbeperkt kameren erbij...als Harem Dormagen in de buurt komt is het onbegrijpelijk dat er niet meer over bericht wordt.

trigootje
31 juli 2012, 16:52
Harem Erkrath was voor mij de beste tent, wat heb ik er een prima tijd gehad met vele Aziatische , maar vooral Cubaanse meiden...soms wel met zijn vieren op 1 kamer...oh en niet altijd alleen maar voor de sex...

Admin
31 juli 2012, 18:22
Dagkaart zal nog wel 150 euro kosten.
Raar dat je niks meer hoort over deze club..wat was harem Erkrath een toptent zeker met het onbeperkt kameren erbij...als Harem Dormagen in de buurt komt is het onbegrijpelijk dat er niet meer over bericht wordt.

Ja, een beetje raar dat er inderdaad nooit tot zeer weinig over geschreven wordt. En er komen wel degelijk nederlandse, belgische, en vooral franse ijsberen.

bad pritt
1 augustus 2012, 12:02
Harem Erkrath was voor mij de beste tent, wat heb ik er een prima tijd gehad met vele Aziatische , maar vooral Cubaanse meiden...soms wel met zijn vieren op 1 kamer...oh en niet altijd alleen maar voor de sex...

Trio's met Lara en Noris...hollandse groente erbij mag het een onsje meer zijn, glaasje rum cola en Lara voor de vertaling erbij en Noris voor de rest..zou ze beiden graag weer eens zien, vooral Noris.

Admin
16 augustus 2012, 19:24
wat is de leeftijdscategorie van de meisjes in deze club?

Meeste dames zijn tussen de 18 en 24 jaar. Nationaliteiten : Roemeens, Bulgaars, Duits, Pools,.....

krukar
16 augustus 2012, 20:07
Harem heeft zichzelf uit de markt geprijsd met 150 euro voor een dagkaart en daar dan een limiet van 7 kamers aan. (is weinig in een pauschal als je ook eens een massage wil van dames e.d.).
In andere clubs krijg je voor hetzelfde of minder geld een betere service (onbeperkt kameren), denk dat vooral daarom deze club nog weinig wordt bezocht.

bad pritt
17 augustus 2012, 09:36
Harem heeft zichzelf uit de markt geprijsd met 150 euro voor een dagkaart en daar dan een limiet van 7 kamers aan. (is weinig in een pauschal als je ook eens een massage wil van dames e.d.).In andere clubs krijg je voor hetzelfde of minder geld een betere service (onbeperkt kameren), denk dat vooral daarom deze club nog weinig wordt bezocht.Dat uit de marktprijzen klopt maar wie zegt dat het daar niet druk is?

christiano
17 augustus 2012, 19:43
De dames die op de website staan zijn zeker fictief? Wauw....als het wel de dames zijn die er werken.

krukar
18 augustus 2012, 08:13
Dat uit de marktprijzen klopt maar wie zegt dat het daar niet druk is?

Oh ik weet niet of het in de club zelf niet druk is hoor, de laatste keer dat ik er zelf ben geweest is al meer dan een jaar geleden. Ik doelde meer op het feit dat er op de verschillende bekende fora zeer weinig wordt geschreven over deze club waar er vroeger wel veel schrijf-activiteit was, dat is mijn link naar het minder goed in de markt liggen van deze club dan vroeger :)

Dat uit de marktprijzen klopt maar wie zegt dat het daar niet druk is?
De dames die erop staan zijn dezelfde als die op de website van Harem Platinum stonden vroeger :) In een bezoekje of 10-15 daar heb ik nog nooit één van die dames daar gezien dus ik kan je met enige zekerheid zeggen dat dit inderdaad fictief is :smile2:

koosje12
18 augustus 2012, 13:13
De dames die erop staan zijn dezelfde als die op de website van Harem Platinum stonden vroeger :) In een bezoekje of 10-15 daar heb ik nog nooit één van die dames daar gezien dus ik kan je met enige zekerheid zeggen dat dit inderdaad fictief is :smile2:

De dames zijn wel echt, alleen geen werknemers van Dormagen :biggrin:
Het Vulkanhaus in Duisburg maakt of maakte op de buitengevel overigens gebruik van dezelfde afbeelding en op één van de kamers in Relax Today hangt ook een foto van deze groep.

christiano
18 augustus 2012, 17:32
De dames die op de website staan werken er zeker (helaas niet) echt? Zijn er nog recente recensies?

Lubrick
9 september 2012, 14:33
Dag beren,

Hoe zit dat nu eigenlijk met die kamergangen?

Op hun website staat "Sex mit allen Girls so oft Du willst".
Hier lees ik over maximum 7 kamergangen.

Wat is nu de juiste gang van zaken aldaar?

krukar
9 september 2012, 22:10
Laatste keer dat ik er was (let wel: meer dan een jaar geleden), was het limiet nog 10 kamergangen en elke keer als je met een dame meeging naar de kamer werd dat geregistreerd bij een soort loketje. Na de 9de keer zei die kerel dan dat je nog 1 keer mocht. Van verschillende beren die er nog wel is komen hoor ik dat het systeem nog hetzelfde is maar dat het nu is teruggedraaid naar 7 keer.

tropicalheat
10 september 2012, 17:43
Weet iemand hoeveel dames er in dormagen gemiddeld aanwezig zijn en zijn er ook thaise en latinas te vinden zoals in erktath dus is iemand hier recentelijk geweest ik wil 1 deze dagen is gaan kijken...
thanks

clublover07
15 november 2012, 16:02
Wat is de service die hier verwacht kan worden? Hoe zijn de vrouwen? leeftijd? Zijn het de vrouwen die op de website vermeld staan bij het hoofdmenu?

nlbruss4
26 februari 2013, 12:57
Wat is de service die hier verwacht kan worden? Hoe zijn de vrouwen? leeftijd? Zijn het de vrouwen die op de website vermeld staan bij het hoofdmenu?

memati
20 maart 2013, 02:17
heren,laatste tijd is het harem in dormagen niet meer leuk,dat heeft meerdere punten te maken.
meiden zijn eigen wijs en ze zijn altijd zelfde meiden,als je ene meid leuk vindt en je wilt tweede keeer menemen naar kamer niet zelfde als eersste kkeer.
meiden worden door gastvouw niet controle uitvoeren.bij elders zijn de gastvrouwen disipline op meiden,als je terug komt van kamer wordt gevraagt over dame of ze voldoet aan jou .
jij geeft geld normaal ben jij de man maar in harem is het anders zij zijn ze basin.of zijn aan het pauze of ze zijn aan het eten.
ik vindt niet normaal dat meiden en clanten zelfde keuken eten, normaal mogen ze gebruik maken keuken maar andere plaats eten niet gezamelijk.zij eten erg vies want waar ze komen hebben ze niet zo eten gezien om te eten.ik denk de eigenaaren snel oplosing vinden zulke problemen.

om wat belangrijk is daar wordt veel ilegaal meiden werken waardoor weet ik tot nu heb ik 10 keer meegemaakt zoveel politie en belasting kwam op controle.
dan ga je 1.5 a 2 uur gaan wachten tot ze klaar zijn. en daarna heb je niet zo veel zin meer en ilegaale meiden gaan weg blijft dan maar 5 a 9 meiden over,helft zijn niet aanterekelijk meer.

meiden zijn niet hygenisch, sommige meiden doen ze zijn kont niet wassen en deze meid is bulgaarse vrouw midde leeftijd.stinkt naar poep.

en als je zegt dat ze stinkt nee zij hebben gelijk,dat is jaar geleden ggebeurt en zij werkt nog steeds daar in club,aanwezigheid.

geld wat je daar besteed echt weggeooied geld niet gaan,en die wel gegaan mensen hier in forum schrijven.

HEREN NIET GAAN NAAR DEZE CLUB HAREM IN DORMAGEN

die2
2 mei 2013, 06:02
en wie is deze bulgarse meid dan

krukar
13 augustus 2013, 21:34
?

Is deze club nieuw leven ingeblazen? meer info is welkom aangezien de site nog steeds de content van twee jaar geleden laat zien....
Geldt nog steeds een kamer-limiet van 7 per dagticket?

Edit: nvm, zie dat ze een nieuwe prijsconstructie hebben, 99 voor 3 uur en daarna elk uur 20 euro...... Willen ze hiermee serieus concurreren in PSC-land of is de site gewoon niet geüpdatet?

Corragio
9 november 2013, 07:33
Wel heel erg algemeen en kritisch volgens jouw mening omschreven zonder aan te geven om welke dames het gaat.

mdbg
26 november 2013, 08:39
heren,laatste tijd is het harem in dormagen niet meer leuk,dat heeft meerdere punten te maken.
meiden zijn eigen wijs en ze zijn altijd zelfde meiden,als je ene meid leuk vindt en je wilt tweede keeer menemen naar kamer niet zelfde als eersste kkeer.
meiden worden door gastvouw niet controle uitvoeren.bij elders zijn de gastvrouwen disipline op meiden,als je terug komt van kamer wordt gevraagt over dame of ze voldoet aan jou .
jij geeft geld normaal ben jij de man maar in harem is het anders zij zijn ze basin.of zijn aan het pauze of ze zijn aan het eten.
ik vindt niet normaal dat meiden en clanten zelfde keuken eten, normaal mogen ze gebruik maken keuken maar andere plaats eten niet gezamelijk.zij eten erg vies want waar ze komen hebben ze niet zo eten gezien om te eten.ik denk de eigenaaren snel oplosing vinden zulke problemen.

om wat belangrijk is daar wordt veel ilegaal meiden werken waardoor weet ik tot nu heb ik 10 keer meegemaakt zoveel politie en belasting kwam op controle.
dan ga je 1.5 a 2 uur gaan wachten tot ze klaar zijn. en daarna heb je niet zo veel zin meer en ilegaale meiden gaan weg blijft dan maar 5 a 9 meiden over,helft zijn niet aanterekelijk meer.

meiden zijn niet hygenisch, sommige meiden doen ze zijn kont niet wassen en deze meid is bulgaarse vrouw midde leeftijd.stinkt naar poep.

en als je zegt dat ze stinkt nee zij hebben gelijk,dat is jaar geleden ggebeurt en zij werkt nog steeds daar in club,aanwezigheid.

geld wat je daar besteed echt weggeooied geld niet gaan,en die wel gegaan mensen hier in forum schrijven.

HEREN NIET GAAN NAAR DEZE CLUB HAREM IN DORMAGEN

Ondanks de laatste zeer slechte recensie van maart 2013, ben ik 25 november naar Dormagen afgereist, waar ik om 22:00 uur aan kwam.
De dame aan de Theke legde me uit dat ik 100 euro moest betalen voor 3 uur, met en maximum van 5 kamergangen.
Ondanks dat deze beperking niet op de website staat, kan ik hier goed mee leven daar dit 20 euro per kamergang betekend.

De eerste vijf kamergangen waren met Roemeense, Bulgaarse en een Russische vrouw.
Dit was echt partytreff gebeuren, daarmee bedoel ik direct beginnen met blasen en aansluitend ficken in sneltreinvaart.
Dames komen direct op je af en proberen je zo snel mogelijk mee naar boven te krijgen.
Ik heb nu definitief begrepen dat, dat soort seks niet voor mij is weggelegd :gruebel: en ben derhalve ook niet gekomen.

Ondanks dat dit geen succes was, vond ik 00:15 uur te vroeg om naar huis te gaan en heb ik nogmaals voor vijf kamergangen betaald, de tijd dat ik mocht blijven werd daarmee opgeschroefd naar vier uur 's-morgens.

Ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb, want ik zit nu nog op een roze wolk na te genieten van de rest van de avond.
Carmen van de Dominicaanse republiek (spreekt Spaans en een beetje Duits) was mijn zesde kamergang en wat voor een :eek:
Ze begon met een weldadige massage eerst mijn rug en rest van de achterkant, zodat ik zeer ontspannen was en daarna over naar de voorzijde.
Daarna begon ze me hemels te pijpen, zoals ik nog niet heb mee gemaakt.
Vervolgens in doggystand van mijn zaad verlost.
Ik heb werkelijk het gevoel dat Carmen ook zeer van deze kamergang genoten heeft.
Trillend op mijn benen naar beneden gegaan om uit te rusten.

De zevende kamergang was met een Roemeense en echt belabberd, zal meer aan mij en de eerdere kamergang te maken hebben gehad dan met de dame in kwestie :huch:

Weer naar beneden gegaan en even later kwam Carmen me halen voor de achtste kamergang. Wederom een heerlijke sessie.
Even een kwartiertje pauze en de negende kamergang ook met Carmen beleefd. Whoooo drie kamergangen met dezelfde dame en steeds intenser.
Ze liet ook steeds meer toe, fijn als je mekaar zo leert kennen en samen goede seks kunt hebben.

Na de tweede kamergang met Carmen had ze het al over een eveneens spaanstalige vriendin, waarvan ik tot mijn grote schaamte de naam niet weet :wand:
Met haar heb ik de tiende kamergang gehad, eveneens een meer dan geslaagde sessie. Inmiddels was het bijna vier uur en zaten mijn 10 kamergangen er op.
Met deze dame afgesproken dat ik voor nog een kamergang zou betalen 20 euro en na dit gedaan te hebben en even rustig bij elkaar te hebben gezeten op de bank was het tijd voor de laatste ronde. Wederom met de vriendin van Carmen naar boven gegaan en daar een extreem goede gfe sessie gehad.
Om kwart voor vijf rolde ik pas het pand uit.

Het kan toeval zijn maar ik vermoed eerder dat de club weer op weg is naar boven, derhalve mijn volgende conclusie over deze club :
De 220 euro die dee avond mij gekost heeft, was het gezien het tweede deel van de avond dubbel en dwars waard.

Wie voor afwerksex gaat, de Roemeense en Bulgaarse dames leveren dit uitermate goed en met een correct serviceniveau.
Dat dit niet aan mij besteed is daar kunnen de dames niets voor :wink:

Ga je meer voor een beleving, dan moet je bij de Spaanstalige groep zijn. Als je deze correct en met respect behandeld krijg je meer dan waar voor je geld en ze kijken zeker niet op de klok. Een goede sessie mag wat langer duren toch :biggrin:

Mij zullen ze in Harem te Dormagen zeker terug zien, ik heb nu al besloten daar eind december / begin januari nogmaals naar toe te gaan om mezelf te verassen daar ik rond die tijd jarig ben :freu:

Dit is een club die het in mijn ogen zeker verdiend om door meer Nederlanders te worden uitgeprobeerd en wederom een kans te gunnen.

PS de website klopt op een tweetal punten niet :
1) Het is 100 euro voor drie uur maar ondanks dat op de website anders vermeld is is er een beperking van 5 kamergangen.
Zie het derhalve meer als één kamergang kost 20 euro, met een minimum afname van 5 kamergangen.
2) De vermelding open van 15:00 tot 03:00 zal wellicht van de beren afhangen, want de laatste ronde begon volgens de dames rond kwart over vier.

mdbg
26 november 2013, 08:51
Vond het niet in mijn bovenstaande recensie passen, maar toen ik met een van de dames naar boven ging waren alle kamers bezet.
Er kwam een kamer vrij, toen we door de deur wilden lopen kwam er een ontzettend penetrante 'muschi'-lucht :angryfire: ons tegemoet.
Hebben dan ook gauw een andere kamer genomen daar je van de stank :eek: misselijk werd

Volgens mij had de dame in kwestie de rest van de avond ook meteen verplicht vrij :biggrin:

In mijn ogen was dit ook de enigst mogelijke oplossing van het probleem, daar dat zeker geen reclame is :roll3:
Dus zeer correct opgelost.

mdbg
29 november 2013, 07:48
Donderdag 28 november voor de tweede keer naar Dormagen afgereist.
Kwam rond 23:30 aan en liep meteen tegen Davina aan, welke me nog kende van afgelopen maandag.
Met haar naar de kamer gegaan met hetzelfde resultaat als maandag bij mij is de klik er niet met haar en marcheerde het dus wederom niet.

Daarna riep Martha me naar haar toe, een Cubaanse die er maandag ook was maar waar ik toen niet mee heb gekamerd.
Blijkt Jeannette (hoe spel je dat) uit Xanten te zijn ze mist de Nederlandse beren, die veelvuldig naar Xanten kwamen.
Een zeer geslaagde sessie mee gehad.

Voordat ik met Martha naar de kamer ging had ik de Dominicaanse Carmen gespot en haar gedag gezegd met de belofte dat ik na met Martha gekamerd zou hebben bij haar zou komen. Waar twee heerlijke sessies uit voort kwamen.
Na de tweede sessie moest Carmen afkoelen en heb ik met een Nigeriaanse gekamerd waarvan ik de naam ben vergeten. Dat was een compleet fiasco, niets deed het bij mij.
Daarna mijn derde overheerlijke sessie met Carmen beleefd.

Hierna bij Carmen gaan zitten en in de woonkamer wat gepraat totdat de thekedame zei dat het echt feierabend was.
Voor de geinterreseerden : drie sessies is het maximum per dame.

Om 06:10 thuis gekomen, waar ik door mijn vrouw al opgewacht werd met de vraag waar was je. Natuurlijk niet eerlijk geweest :baeh:
Ging nog een uurtje in bed liggen, maar mijn vrouw kwam boos achter me aan.
Ik ga je wakker houden zei ze. Wat geruziet en uiteindelijk ook haar lekker gebeft en geneukt. Lang leve de goedmaak seks :betrunken:

Na twee keer heel de nacht weg te zijn geweest, heeft ze het gehad met me.
Nu stelt ze een ultimatum ik mag nog maar één keer in de week 's-nachts weg en dan tot 04:00 uur :eek:

Ze moest eens weten hoe goed ik dat voorstel vind :biggrin:

mdbg
3 december 2013, 08:24
Maandag 2 december maar weer eens naar Dormagen afgereist.
Na meerdere perytreffs bezocht te hebben, is deze de partytreff die bij me past.

Heb eerst twee keer gekamert met Amalia (een Roemeense) tevens de vriendin van Carmen welke helaas met vakantie is. Wederom genieten van Amalia net als vorige week maandag wat resulteerde in twee geslaagde sessies.

Daarna met Davina op de kamer geweest, na twee keer Amalia gebeurde er niet veel meer. Hebben een twintigtal minuten tegen elkaar aan gelegen en een goed gesprek gehad waarbij we mekaar beter hebben leren kennen.

De vierde kamergang was weer met Amalia, omdat ik echt een pauze nodig had heb ik me deze sessie lekker door haar laten masseren.

De laatste kamergang was met Kiki een Bulgaarse, dit was verrassend genoeg ook een zeer plezierige ervaring.

Jeannette van PTX, die zich hier Martha noemde is na nog geen week al weer weg, helaas voor de liefhebbers.

Na drie uur en vijf kamergangen weer naar huis, maar niet zonder Davina waar ik ondanks dat het tot op heden niet gelukt is om een goede sessie te beleven te beloven dat we de volgende keer een geslaagde avond gaan hebben.
Vindt Davina namelijk zeer sympathiek vanaf de eerste keer dat ik haar zag en na het gesprek van vannacht, ga ik de volgende keer speciaal voor haar terug om drie mislukte sessies om te buigen in een geweldige avond met haar ;)

Zal daarna een uitgebreid verslag doen hoe deze avond met Davina verlopen is

PS! Lijkt wel of ik de enige ijsbeer ben vanaf maart 2013 die hier komt.
Zou het leuk vinden als een andere beer de moeite en het risico neemt om naar Dormagen af te reizen om er een recensie over te schrijven.
Zou tevens leuk zijn als deze beer op een maandag, dinsdag of woensdagavond tussen 23:30 en 02:30 zou kunnen dat zijn voor mij de avonden dat ik er zijn kan (dan eventueel een PM)

mdbg
6 december 2013, 08:19
Donderdag 6 december 2013 pakjesavond op het programma stond uiteraard Dormagen.
Van 23:45 tot 04:45 uur hier geweest en ik heb niet goed opgelet, waardoor ik de namen van de diverse dames waarmee ik gekamerd heb niet heb onthouden.

Ik had me voorgenomen om Davina eens lekker te verwennen en heerlijk met haar van bil te gaan.
Maar helaas liep het wat anders. Toen ik aan kwam kwam Davina langs de Theke en ik werd door Davina hartelijk begroet zoals ik van haar gewend ben.
Douchen weer naar boven en bij Davina gaan zitten. Na even gekletst te hebben zijn we naar de kamer gegaan en aan de slag dan maar.
Nee helaas er kwam wederom niets van terecht. Veel gelachen en het beste kan ik het omschrijven als een gezellig theekransje met Davina gehouden.
Ik ben bang dat het met mij en Davina op het seksuele vlak niets gaat worden.
Volgens mij komt dit omdat ik haar veel te lief vind en zie als een zeer goede vriendin.

Ik denk dat ik maar besluit om in het vervolg met Davina te gaan kameren als ik een pauze nodig heb tussen het 'ficken' door, gewoon gaan voor de gezelligheid en het goedlopende contact tussen ons. Klinkt dat misschien raar :confused:

Ik had een drietal dames waar ik tot nu toe een klik mee had en derhalve meermaals mee heb gekamerd in mijn vorige bezoeken.
Ook omdat tijdens mijn eerste bezoek een groot deel van de dames het voor mij niet deden.

Vandaag heb ik echter naast Davina met een vijftal andere nog niet door mij ontdekte dames naar volle tevredenheid gekamerd.
Vermoedelijk begin ik me echt steeds meer thuis te voelen en daar ik in korte tijd voor de vierde keer hier was, was de herkenning van de dames groot en voelde het veel gemoedelijker en vanzelfsprekender aan. Het contact wordt ook persoonlijker, wat ik wel prettig vind.

Wat ik wel amusant vond was dat ik aan een van de dames vroeg of ik haar mocht beffen. Waarop zij antwoorde nur eine minute.
Even wat kussen, likken en voorzichtig zuigen aan haar lekkere kutje. Waarna ik na ongeveer een minuut stopte en zei de minuut is om.
De dame kon dit volgens mij wel waarderen, vooral dat ik ook daadwerkelijk deed wat ze zei en ook stopte na een minuut.
Regenjasje aan gekregen en mijn stijve heerlijk in haar op en neer bewogen.

Op de kamer met de diverse dames veel lol beleefd. kletsen, lachen, massages gegeven, massages ontvangen, pzc, nmc je weet wel.

De voorlaatste dame van de avond was de enigste die me tot een hoogtepunt heeft weten te brengen.
Het enige vervelende daar aan vind ik dat de dames die me nog niet goed kennen zich iedere keer verontschuldigen dat ze me niet tot een hoogtepunt hebben weten te brengen. Dus steeds maar weer uitleggen dat dat voor mij normaal is en dat ik wel heel erg van de dame geniet, ook zonder orgasme.

Weet nog niet waar ik precies naar op zoek ben in de partytreff. Zeker niet de seks an sich.
Ik vermoed eerder dat ik zoek naar een ontspannen omgeving weg van stress, waar we vriendschappelijk met elkaar bezig kunnen zijn en seks een leuke aanvulling is maar de seks niet als een verplichting moet voelen. Weer zo'n uitspraak die gek klinkt als ik hem schrijf :confused:

bad pritt
6 december 2013, 09:55
Ik kende de zusterclub goed en ik wil vanuit mijn ervaringen wel antwoord geven op zijn vragen.

Is alleen naar de kamer gaan met een vrouw voor de gezelligheid gek, nee alles wat jou plezier geeft en je voor elkaar krijgt daar is niet gek in principe.

Ik ging weleens 20 x op kamer en was dus al een pannekoek voordat dat woord hier voorbij kwam, en de meeste dates waren gewoon knuffelen, kussen,,praten, massage, ontspannen, etc..Nadat ik 2 a 3 x was klaar gekomen verloor ik de echte drive wel een beetje maar soms op de kamer kwam dat terug of het was gewoon gezellig met bepaalde dames. In eerste instantie reageren de dames soms met je kan toch niet tevreden zijn als je niet klaarkomt, maar later accepteren ze dat en is het in orde.Vergroot het soms hun zin ook met jou te gaan, het is immers easy money, net dan moet je ze pakken hahahaha

Ik heb nog nooit sex gehad met een oudere thaise maar had wel altijd hele leuke dates met haar, beetjes knuffelen, kleine massages maar die onderbrak ik om met haar te praten en relaxen. Ik vond haar een mooie vrouw en ze intrigeerde me.

Soms was het gewoon (erotisch) gezellig met de cubaanse Lara en haar oudere vriendin was het altijd gezellig en humor, Lara ging mee als tolk, die vriendin wilde dat ik meeging naar Cuba, en daar praten we weleens over, we dronken rum cola, en we rookten wat hollandse groenten en bleven veel te lang weg.

Met een Letse bleef ik uren in de kamer , dan ging ze naar de theke en verlengde ze weer terwijl ik op kamer bleef.

Ik kan zo wel een tijd verdergaan er waren er meerdere waar ik hele leuke dates mee had, ik kwam in ieder geval stralend naar buiten, ik had 10 a 15 vrouwen leren kennen en van ze genoten, voor lousy 150 euro.

Zo een feest is het niet meer in het huidige Harem Dormagen, met de beperkte kamer gangen nu wordt het meer schaken als in een saunaclub, alles afmeten en plannen, het oude Harem was te gek, dat was echt een prive Harem waar alles kon.

Je moet gewoon alles doen wat je leuk vind en dat kan pas als je het met de dames goed kunt vinden, wat dat betreft is een PC anders dan een saunaclub, voor de echt leuke dates moet je de dames voor je winnen dan kan er alles, mits de club niet te strak geleid wordt.
Dat was in Harem Erkrath gelukkig niet het geval, leuk om weer eens iets over Harem te lezen in ieder geval.

mdbg
9 december 2013, 12:21
Vier maal niet voor herhaling vatbaar

Zaterdag 7 december --- eigenlijk zondag 8 december daar het één uur 's-nachts was toen ik bij Harem aan kwam, ben ik weer geweest.
Wetende dat de zaterdag een drukke dag is, had ik zoiets van deze avond eens uitproberen (normaal ga ik door de week).

Aangekomen stond het --- zoals te verwachten was --- vol met auto's.
Meer beren dan dames aanwezig en de eerste onaangename verassing was dat er een overjarige huisvrouw als Theke juffrouw stond van het type waar ik het nooit mee kan vinden. € 100,- betaald voor drie uur.

Na het douchen riep gelijk een van de dames, waarmee ik vorige keer heb gekamerd me naar zich toe (naam :confused:, heeft twee gouden tanden en een betoverende lach). Mee naar boven gegaan en ja hoor alle kamers bezet. Naar de kamer, daar een goede sessie gehad. Ze vroeg me of we een fles champagne zouden doen (Kosten : € 150,- of €90,- en drie kamergangen van de kaart). Daar het zo druk was dacht ik waarom niet. Dus een uur samen op de kamer, waarbij de DVP alleen dronk, daar ik geen alcohol drink. Nou ja, twee kleine slokjes gedronken voor de gezelligheid.
Was een leuke ervaring, maar in mijn beleving is het qua prijs/kwaliteitsverhouding beter om drie keer met dezelfde dame te kameren.
Een heel uur is echt wel lang misschien mede doordat de 20 minutengang routine wordt bij een partytreff, dan even naar beneden wat anders doen en je kunt weer aan de slag.

Terug beneden wenkte een van de dames me op verleidelijke wijze naar zich toe. Dit bleek de Turkse Diana te zijn.
Neu hier vroeg ze. Nadat ik had verteld vaker te komen, was ze verbaasd me niet eerder gezien te hebben, ze was er immers altijd.
Ze vroeg me of ik een trio wou doen. Nou ja, waarom ook niet wederom een eerste ervaring.

Ze vroeg Nancy (met wie ik vorige keer als laatste heb gekamerd) of zij ook mee wou doen.
Leuke ervaring, maar de extra waarde is voor mij nagenoeg nihil. Vind het zelf toch prettiger met de dames afzonderlijk.

Na even beneden nog met Nancy en Diana gezeten te hebben nog eenmaal met Diana op kamer.
Dit is een dame, welke volgens mij van een saunaclub af komt.
Diana begon verleidelijk over me heen te kruipen en maakte door pussyslides en met haar borsten dat ik weer snel een stijve kreeg.
Dit alles ben ik in een partytreff niet gewend, maar voelt wel als een echte gfe :biggrin:
Wederom een zeer geslaagde sessie.

Daarna met de Thekejufrouw zitten bakeleien omdat ik denk dat ze te veel schreef --- drie sessies voor een trio, terwijl ik standaard aan neem dat dit twee vrouwen en dus twee sessies betekend --- en ze niet al te vriendelijk was.
Ik zal wel gelijk hebben, maar deed toch maar niet al te moeilijk, daar ik deze waarschijnlijk niet meer zie omdat ik vermoed dat deze er alleen in het weekend staat.

Was al laat, dus voor nog een kamergang betaald € 20,-.

Ging naast een dame zitten (welke ik nog niet eerder had gezien), die volgens mij weinig zin had. Bleek ook daar zij opstond en naar de bar liep.
Wat is er mis met gewoon zeggen dat je geen zin hebt :confused:

Hierop kwam er een dame naast me zitten, welke me al eerder was opgevallen. Naam :confused: blond haar, mist twee tanden, nationaliteit denk Russisch of daar uit de buurt. Gezien het gebrek van de Duitse taal bij deze dame, met handen en voeten besproken dat we gingen kameren.
Op de kamer kon ze na twee keer likken wel het befaamde 'kaputt' zeggen. Gezegd dat het wel wat langer duurt om hem stijf te krijgen.
Na nog een viertal keren 'kaputt???' te hebben moeten aanhoren kwam er beweging in. Dit werd als zeer welkom door de dame ervaren.
Rubbertje om en ik begreep dat ze pas geopereerd was dus het graag rustig aan wilde.
Na een twintig minuten hevig bezweet haar op zachtaardige wijze (kan dat :confused:) geneukt te hebben --- dus niet bonk, bonk, bonk maar heerlijk er in en uit laten glijden en in haar speels heen en weer bewegen, gestopt.
Was toch een intense sessie, waarvan ik heerlijk genoten heb en haar in drie verschillende standen heb genomen.

Helaas deze avond zelf niet gekomen. Maar het spel is zeker zo heerlijk, misschien wel beter dan het klaarkomen.
Hoewel ik klaarkomen vanuit mij tenen naar boven borrelend niet als erg ervaar :smile2:

Harem Dormagen niets mis mee, de dames ook niet.

Wat is er dan niet voor herhaling vatbaar :
1) In het weekend, veel te druk
2) De thekejuffrouw, maar door de week staat er gelukkig wel een leuke, welke qua karakter mijn type zou zijn geweest als ze een dvp zou zijn.
3) Het een uur privé
4) Een trio

Bovenstaande is zeer persoonlijk en de club niet aan te rekenen.

wooley
1 januari 2014, 12:38
kan topic verplaatst worden naar saunaclubs..?

Willem2
2 januari 2014, 10:14
kan topic verplaatst worden naar saunaclubs..?

Tja, misschien wel .....
Maar ik wacht nog even want gezien de ontwikkelingen kan ik binnenkort alle pauschalclubs gaan verplaatsen :eek: ;)

mdbg
6 januari 2014, 11:10
De juiste link voor Harem : http://www.harem-pauschalclub.de/

scheve schaats
24 januari 2014, 11:30
ik denk er aan om nog eens langs te gaan :

vorige maand geweest en keerde tevreden huiswaarts !!!

mdbg
18 maart 2014, 11:20
Tja, misschien wel .....
Maar ik wacht nog even want gezien de ontwikkelingen kan ik binnenkort alle pauschalclubs gaan verplaatsen :eek: ;)

Ik heb van een van de voormalige dames uit Dormagen gehoord dat deze tent op last van de politie de tent zou moeten sluiten als ze een partytreff model bleven hanteren.
Deze tent is daarom een saunaclub geworden.

Dit is dus de eerste club die ten prooi is gevallen aan de in Duitsland gezette mening van de huidige regering.
Of dit een goed idee is, daar is op dit forum vast een andere topic over te vinden.

Persoonlijk vind ik het concept partytreff niet verkeer, maar er zijn wel clubs waar ik een beter beeld (in negatieve zin) over de uitbater en de bedrijfsvoering heb gekregen.
Ga deze week een verslag doen over de gang van zaken in PT Gelsenkirchen - Buer, zoals ik deze eind januari begin februari mee heb gemaakt.

Er zijn echter ook partytreffs, waarbij de bedrijfsvoering beter voor de dames is.

Admin
14 mei 2014, 22:40
Club is gesloten