Volledige versie bekijken : Dani ( Hongaarse )
Bosco
11 augustus 2009, 08:00
Naam : Dani
Nationaliteit/Taal : Hongaarse/Duits
Leeftijd : 23
Haarkleur/-lengte : bruin/lang
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : normaal/D (allebei)
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: TZ, PZC, NMC, FT, Beffen
Voordelen: zeer lief met hele mooie natuurlijke grote tieten :smile:
Nadelen: niet vingeren, is bang zichzelf te laten gaan.
Tijdsduur : 1,5 uur
Prijs : € 125,-
Extra’s bij het bezoek: heerlijk TZ, goed PZC met veel aandacht voor de eiëren :tongue:
Bosco
11 augustus 2009, 10:16
Speciaal voor Megaboob was ik op zoek naar een dame met big boobies, want zelf houd ik daar helemaal niet van :wink:.
Ze was mij al opgevallen bij binnenkomst in haar doorschijnende roze nachtjapon, nadat ik was geaklimaatiseerd en mezelf psygisch had voorbereid trok ik haar achter de gokmachine vandaan.
Aangekomen in een hutje kwam ik tot ontdekking dat haar big boobies niet alleen zeer mooi, rond en stevig zijn, maar ook puur natuur.:smile: ( de dame had duidelijk niet achteraan gestaan in de rij ) Trouwens derest van haar lichaam is ook niet te versmaden.
Op het bed begon het met voorzichtige kusjes dat langzaam overliep naar heftig TZ. Zij spelend met kleine Bosco en ik spelend met haar big boobies. Na een tijdje daalde ze likkend en zoenend af naar beneden waar ze op een bijzondere lekkere manier kleine Bosco begon te verwennen, ze gaf voornamelijk veel aandacht aan het eiër likken. :tongue:
Nadat ik had gezegd dat ik haar ook wilde verwennen gingen we over naar mijn favo standje :smile: Likkend aan haar ook prachtige vleermuis sprong ze ineens na 'n minuut of 10 van mijn gezicht af. Geschrokken zei ze tegen mij "niet meer likken...niet meer likken" verbaasd vroeg ik "wat is er, niet goed?" "ja wel goed, tegoed" antwoorde ze :nixweiss[1]: Dus ze doet het jasje aan bij kleine Bosco en zei dat ze nu flink genomen wilde worden.
Eerst missionaris met heerlijk TZ... totdat ik moe werd. Daarna zij on top, waarbij ik haar big boobies moest ondersteunen...totdat zij moe werd. Daarna op z'n :fuck: tot ik moe werd....toen zij weer terug on top. Vermoeid zei ze dat ze nog nooit had meegemaakt dat iemand zo langzaam is in klaarkomen.
Ze vroeg wat ze moest doen om het toch te laten gebeuren, ik zei dat ik wel in mijn favo standje zal komen. "ja maar dan ga jij mij weer likken" zei ze. " reken er maar wel op" zei ik toen. Dus enigzins met wat tegenzin van haar kant gingen we verder met mijn favo standje, nadat zij eerst schokkend en kreunend klaarkwam....kwam ik schokkend en kreunend.
Achteraf verklaarde ze tegen mij dat ze niet wil klaarkomen met 'n klant, omdat ze dat niet kon maken tegenover haar vriendje :k046[1]:
Herhalingsgevaar: altijd aanwezig.
Goedemorgenallemaal
11 augustus 2009, 10:26
Naam : Dani
Postuur/Cupmaat : normaal/D (allebei)
:tietjes: allebei als in links en rechts?:tietjes:
thesickboy
10 september 2009, 22:13
Daarnet zwaar getwijfeld of ik met deze dame zou kameren... uiteindelijk niet gedaan maar dit vraagt allicht een heroverweging...:biggrin:
Bosco
11 september 2009, 16:29
Daarnet zwaar getwijfeld of ik met deze dame zou kameren... uiteindelijk niet gedaan maar dit vraagt allicht een heroverweging...:biggrin:
Wees niet bang dat je teleurgesteld word ;)
Maar dat kan natuurlijk ook afhankelijk zijn van de befaamde klik die je wel moet hebben :rolleyes:
adje10
12 september 2009, 22:37
donderdag voor de 2e keer met haar naar de kamer geweest, was erg goed. heerlijke tieten. gewoon een geil ding
adje10
31 december 2009, 02:54
iemand haar nog gespot?
Hemaworst
31 december 2009, 08:39
iemand haar nog gespot?
Als je nou even in het draadje Geile Tijden kijkt, daar post Haec regelmatig een overzicht van welke dames wanneer aanwezig waren. :)
adje10
31 december 2009, 11:54
Als je nou even in het draadje Geile Tijden kijkt, daar post Haec regelmatig een overzicht van welke dames wanneer aanwezig waren. :)
als ik dat nou al gedaan heb maar haar daar niet tegen kom? misschien is ze er op andere dagen dan zaterdag en zondag of heeft iemand haar ergens anders gespot ;)