PDA

Volledige versie bekijken : Joy (thaise) ex-Magnum



Babbel
8 augustus 2009, 23:16
Naam : Joy

Nationaliteit / taal : Thaise / Engels en slecht Duits

Leeftijd : 24-26jr

Haarkleur/lengte : lang zwart haar

Lengte : 1.63m

Postuur / Cupmaat : Slank / A/B-cup

Tatoeage/Piercing : ja

Service : Zoenen, PZC, NMC, massage

Extra : zus staat achter de bar

Babbel
12 augustus 2009, 12:16
Vorige week vrijdag me in de kino door deze dame laten verleiden. Prima sessie ,kan niet anders zeggen. En er waren op die dag nog wel meer ijsberen die dat ook vonden ;)

Mauriceyep
20 september 2009, 11:04
Gisteren met deze dame ge-rol-le-bold;)
Als je van Thaise dames houdt, dat is zij absoluut een plaatje om te zien: slank met rondingen en grote ogen, ik schat haar leeftijd wel iets hoger dan Babbel. Daarnaast wilde ze mij inderdaad ook doen geloven dat haar zus achter de bar staat;)

Na 2 potjes pool zijn we naar de kino gegaan. Technisch is ze, zoals alle Thaise vrouwen, zeer vaardig. Ze wist de juiste plekjes te vinden en haar tong gaat in ieder gaatje dat ze kan vinden;)
Uiteindelijk miste ik iets in de beleving, maar dat ook aan mij gelegen heb. Ze doet haar uiterste best en al pijpend kwam ik klaar:smile:

Gustomass
4 oktober 2009, 13:55
Op dit moment mijmert "alone again, naturally..." op radio 2 .

Doet me even denken aan gister in PSR.
Gusto had zich een dag rust voorgenomen. Beyoncé zou er zijn en daarmee zou er al voldoende aanslag op Gusto's rust gepleegd worden. Toch raakte Gusto in een eneverend "" gesprek" met Joy op, hoe kan het ook anders, op ons schommelbed. Tis voor de dames dé succesplek voor geslaagde acquisitie activiteiten.
Met Joy gebabbeld en in een heel leuk , amusant, interessant en menselijk gesprek terecht gekomen. Daarbij kon Miss Joy haar grijpgrage Thaise handjes moeilijk in bedwang houden... Dat lichte gekriebel onder je berevel aan je kleine Gusto die met groeiende:cool: belangstelling komt kijken wie er nú weer bij hem aanklopt. Een heerlijk gevoel, nog fijner dan sex zeg ik wel eens.
Heb toch aan Joy duidelijk gemaakt dat ik nu(nog) niet met haar wilde gaan.
Gaande weg het verhaal bleek dat ze vandaag voor het laatst zou zijn...althans voorlopig.... .
Dat maakte het voor Gusto niet gemakkelijker om zich bij zijn ingenomen en inmiddels kenbaar gemaakte standpunt te houden....
Heb me toch weten los te weken van haar, op een nette manier en meisje begreep het volledig.
Later werd ik nog een sflink getriggerd door Beyoncé terwijl ik Joy heerlijk vast had... "Gusto is my man today, he has no choice..." lachte Beyoncé... Bijna had Gusto Joy meegesleept.....ietsje later zou ik haar wel benaderen...
Is er niet meer van gekomen en rond een uur of 7 bleek een lieve lach en even zwaaien harerzijds ons afscheid te zijn.

Joy is voorlopig niet aanwezig in PSR. Bezigheden hier en op vakantie naar Thailand gaan er voor zorgen dat we haar de komende misschien wel 5 maandjes niet meer zullen kunnen genieten.
Vallen haar plannen anders uit, hetgeen natuurlijk nooit is uit te sluiten, is ze eerder weer aanwezig.

Joy, ik had je al vele malen meegemaakt in de club(niet op kamer). Jouw altijd en immer vrolijke, vriendelijke en correcte verschijning en houding, naar ons toe maar ook naar collega'tjes. . Waardeer ik ten zeerste, zou menig dame een voorbeeld aan kunnen nemen. Jouw dans en pijpshow van voige week op het PSR feest zal mij en een aantal collegabeertjes nog lang bij mogen blijven. Dat was gewoon een héél mooie spontane show voor ons. Voor ijsbeertje in kwestie was het overigens bittere ernst....:cool:.

Joy het ga je goed. Geniet van de komende tijd en van je vakantie naar je thuisland....het was fijn om je te hebben mogen meemaken meid.

Que te vaija muy bien. Please Ace, can you translate in Thai...??

voor een beetje...."alone again , naturally..."


Gustomass.

seksenfun
4 oktober 2009, 14:01
Joy is voorlopig niet aanwezig in PSR. Bezigheden hier en op vakantie naar Thailand gaan er voor zorgen dat we haar de komende misschien wel 5 maandjes niet meer zullen kunnen genieten.
Vallen haar plannen anders uit, hetgeen natuurlijk nooit is uit te sluiten, is ze eerder weer aanwezig.

Joy, ik had je al vele malen meegemaakt in de club(niet op kamer). Jouw altijd en immer vrolijke, vriendelijke en correcte verschijning en houding, naar ons toe maar ook naar collega'tjes. . Waardeer ik ten zeerste, zou menig dame een voorbeeld aan kunnen nemen. Jouw dans en pijpshow van voige week op het PSR feest zal mij en een aantal collegabeertjes nog lang bij mogen blijven. Dat was gewoon een héél mooie spontane show voor ons. Voor ijsbeertje in kwestie was het overigens bittere ernst....:cool:.

Joy het ga je goed. Geniet van de komende tijd en van je vakantie naar je thuisland....het was fijn om je te hebben mogen meemaken meid.

Que te vaija muy bien. Please Ace, can you translate in Thai...??

voor een beetje...."alone again , naturally..."


Gustomass.

Wat kan ik hier nog aan toevoegen? Niets eigenlijk buiten dan dat ik maar wat rapper had moeten zijn. De laatste twee keer had ik de goede bedoeling om met haar te gaan kameren maar het draaide anders uit.

Gustomass
4 oktober 2009, 14:12
Wat kan ik hier nog aan toevoegen? Niets eigenlijk buiten dan dat ik maar wat rapper had moeten zijn. De laatste twee keer had ik de goede bedoeling om met haar te gaan kameren maar het draaide anders uit.

Gusto kan er nog wél wat aan toevoegen. Voor eigen rekening dan.
"bezit is het einde van het verlangen"
Gusto's ervaring is dat het mooi is als je nog iets hebt om naar te verlangen...
Iets moois waar je naar uitkijkt.
Deze verschijning Joy was een personificatie van zo een verlangen.
Dit is de kracht van oa onze saunaclubs...er loopt zo veel rond waar je wel eens van zou willen snoepen... je kán nu eenmaal niet alles behappen...vele redenen voor...is ook helemaal niet erg.

Stel je de dag eens voor dat je bijvoorbeeld naar PSR zou gaan, en dat je eigenlijk alles wat er aan dames is al gehad hebt of dat wát er is je niets zou doen......
Wedden dat PSR er die dag, ja zelfs voor jou Seksenfun, héél wat minder mooi uit zou zien....

Gustomass.

MiniME
4 oktober 2009, 21:25
Wat kan ik hier nog aan toevoegen? Niets eigenlijk buiten dan dat ik maar wat rapper had moeten zijn. De laatste twee keer had ik de goede bedoeling om met haar te gaan kameren maar het draaide anders uit.

Je hebt er niets aan gemist S&F. De supersessie die je in Oase gehad hebt met die Italiaanse schone is vele klassen hoger.

Gustomass
4 oktober 2009, 21:50
Je hebt er niets aan gemist S&F. De supersessie die je in Oase gehad hebt met die Italiaanse schone is vele klassen hoger.

hey mannen, een sessie met een dame is altijd iets tussen man en vrouw, in dit geval tussen Joy en Jouw.

Kijk je kan je ervaringen met een dame geven, maar om alvast in te vullen hoe de ervaring van een collegabeer er met Joy uitgezien zou hebben......
Kijk ik probeer ook wel eens in de glazenbol van saunaclub land te kijken, maar zo ver ben ik nog niet gevorderd...

tot zover,

gusto mass

MiniME
5 oktober 2009, 19:49
hey mannen, een sessie met een dame is altijd iets tussen man en vrouw, in dit geval tussen Joy en Jouw.

Kijk je kan je ervaringen met een dame geven, maar om alvast in te vullen hoe de ervaring van een collegabeer er met Joy uitgezien zou hebben......
Kijk ik probeer ook wel eens in de glazenbol van saunaclub land te kijken, maar zo ver ben ik nog niet gevorderd...

tot zover,

gusto mass

dank voor de nuancering GM, uiteraard is alles wat hier geschreven wordt zeeeeeeer subjectief, en is de 1 zijn flop voor de andere top (en vice versa);

als S&F echter een echte thai liefhebber is (dat ben ik zelf totaal niet) dan moet ie de recentie van een andere Thai kenner zoals bv MY maar eens lezen, en............dan nog moet ie zelf zijn eigen conclusie trekken :wink:

Clint
30 oktober 2009, 17:24
Thaise meisjes zijn beroemd in dit vak. Joy is zeker een mooie verschijning met een goede service.
Zelf heb ik haar 3x genomen. De 2de keer was geweldig. Ik kon als een wilde stier te keer gaan. Ze kon er ook geen genoeg van krijgen, al gaf ze achteraf wel toe dat ik iets te wild was en dat mijn lid iets te fors was. Dat was geen reden om mij de volgende keer te weigeren. Ik geloof niet zo in orgasmes, maar die 2de keer ben ik toch aardig overtuigd dat ze klaar kwam.

seksenfun
6 december 2009, 14:37
Gustomass weet hoe lang ik al verlangde naar Joy. Gisteren was het dan zo ver. Ik zou ze dit keer niet meer laten ontglippen. "Joy, dit was naar maar een begin, hè :wink:".

intense002
6 december 2009, 15:16
hey seksenfun,
wat dat verlangen betreft....pas daar mee op hé...sterk spul...zééér sterk spul

zie ook https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=148155&postcount=396

maar aangezien ikzelf maar al te goed weet wat je wil zeggen... kijk maar naar de "plat de resistance" in LR...:wink:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=148257&postcount=399

I understand...i understand...:cool:;)

grtz,

intense





Gustomass weet hoe lang ik al verlangde naar Joy. Gisteren was het dan zo ver. Ik zou ze dit keer niet meer laten ontglippen. "Joy, dit was naar maar een begin, hè :wink:".

BefBeer
15 februari 2010, 20:40
Het zal einde september moeten zijn geweest dat ik deze plek en deze dame bezocht.

Zeer goede sessie gehad met Joy!
What's in the name....
Hoewel ik beslist niet op een thaise of andere oosterse val per definitie, was hier toch sprake van een hogere orde van beleving.
Natuurlijk niet alleen door de servicegerichtheid van de oosterse dames maar mede geholpen door de intelligentie van Joy, scoort ze makkelijk heel hoog bij Beren!!

Dat neemt niet weg dat we kregen wat we wilde en we genoten.
Zelfs ik durf een beetje onbescheiden te zijn en beweer dus dat het samenzijn meer dan 1 persoon tot hoger genot bracht. Joy leverde na voorbeeldig voorwerk mijnerzijds een goed orgasme af (ik zal niet de kunst van deze smid verklappen om concurrentie voor mijn persoon niet te veel in te lichten) en ze toverde grenzen weg die je normaal intiem wel tegen komt.
We zijn samen lekker over grenzen gegaan en deze sprint tot ongekende hoogten staat in onze geheugens gegriefd als ware het in steen gebeiteld.


GM heeft blijkbaar een aantal dagen later weer PSR bezocht!??
Of heeft hij na mij de joy beleefd ....

BefBeer

seksenfun
14 maart 2010, 16:57
We zijn in blijde verwachting van Joy. Zou ergens in maart terugkomen. Helaas gisteren nog steeds niet en dat terwijl


"Joy, dit was nog maar een begin, hè :wink:".

Ach, het heeft blijkbaar ook zijn positieve kanten:
hey seksenfun,
wat dat verlangen betreft....pas daar mee op hé...sterk spul...zééér sterk spul

Knabbel
2 oktober 2010, 19:21
We zijn in blijde verwachting van Joy. Zou ergens in maart terugkomen. Helaas gisteren nog steeds niet...

:wiederda:

seksenfun
2 oktober 2010, 22:10
Sinds een tweetal weken. Ze komt echter maar enkele dagen per week en niet in het weekend. Begin december neemt ze (definitief) afscheid van het clubleven :smoke:.

trigootje
2 oktober 2010, 22:59
Ah dat is dezelfde Joy die ook in Erkrath heeft gewerkt...heerlijke, spontane en mooie verschijning..haar zus heeft als theke vrouw in Erkrath gewerkt...Joy is in augustus nog even in Erkrath geweest, maar het verdient beter in PSR...

seksenfun
3 oktober 2010, 16:12
Haar zus werkte ook als bardame in PSR. En Joy ons maar wijsmaken dat ze tot einde augustus in Thailand was :smoke:. Waarschijnlijk zal ze de twee clubs combineren?

trigootje
3 oktober 2010, 16:38
Ze is volgens mij wel op vakantie geweest in Thailand...althans dat vertelde ze :)..

seksenfun
28 september 2011, 20:26
Wat een gemis, helaas zal ze allicht nooit weerkeren naar PSR :smoke:.

Schlumpf85
6 oktober 2011, 13:30
Had zeer slechte ervaring! Humeurig en lui en heeft zeker al het drinken van alcohol, te veel! Nooit meer!

MiniME
7 oktober 2011, 07:43
Had zeer slechte ervaring! Humeurig en lui en heeft zeker al het drinken van alcohol, te veel! Nooit meer!

Helemaal mee eens, en ook hier weer logisch dus dat S&F er wel een goede ervaring mee had :biggrin:

seksenfun
10 oktober 2011, 20:29
Weer fout MM: alle mensen zijn verschillend en passen niet allemaal bij mekaar. Niet met elke dame kan je een klik hebben. Sommige beren vinden het maar raar dat ik eerst een praatje maak om dames af te tasten. Het vermijdt echter voor bijna 10 keer op 10 van die belabberde sessies :smoke:.

bad pritt
10 oktober 2011, 20:37
Klopt dat is dit Joy uit Erkrath ?
Dan kan ik de stijl van dit forum zeggen..een topper !

Bubbelbader
4 november 2011, 10:30
Ik ken haar ook nog van Erkrath. Denk dat ze tussendoor ook nog even in YY geweest is, al ben ik daar niet geheel zeker van. Echter was ze niet bereikbaar voor dienstverlening, was veel bezig met presales met een ander waarbij de rode wijn rijkelijk vloeide.

seksenfun
7 mei 2012, 20:54
Ze is terug uit een lange vakantieperiode in Thailand en ziet prachtig bruin. Mijn eerste sessie in Magnum, topsessie!!

Joy --> Magnum (haar zus werkt daar trouwens ook maar aan de verkeerde kant van de bar) :smoke:.

seksenfun
8 mei 2012, 18:47
Joy, eindelijk teruggevonden. Ik was er niet naar op zoek, dat nu ook weer niet. Ik merk zelfs dat ik wat gemist heb op het forum want blijkbaar is ze in november vorig jaar nog gesignaleerd. Ze werkt nu dus in Magnum en werken is misschien nog niet zo gek benoemd.

Ik zat in de buitensauna in het ex-Atriumgedeelte. Ineens zag ik in de verte een schim lopen. Best een hele mooie verschijning leek me. In elk geval vond ik het de moeite om mij te verzetten in de sauna. Ik gokte er op dat ze weer terug zou lopen na een poosje. Ze liep namelijk van ex-Harem naar de bar van ex-Atrium (met al die ex-en). Omdat het in de vroege namiddag nog niet zo druk was (en zeker al niet naar waar ze liep), gokte ik daar dus op. Ik ging zo in de sauna zitten dat ik haar op haar terugweg beter zou kunnen bekijken. Het toeval wou dat zij ook juist in mijn richting keek en heel enthousiast naar mij zwaaide. Ik herkende haar meteen maar kon mijn ogen eigenlijk niet geloven. Ik wist toen al dat ik zeker snel seks zou hebben vandaag.

Even later (na mijn saunaronde, want ook zij krijgt mij niet vervroegd uit de sauna) kwam ik ze tegen maar liep ze arm in arm met een andere beer. Nog wat knipoogjes naar mekaar, meer niet.

En ze bleef maar weg. Nog maar wat zweten dan. Dit keer in de sauna van ex-Harem. Vanuit die sauna heb je een vrij goed overzicht op de aanwezige dames. Na een tiental minuutjes zag ik Joy ineens plaatsnemen op een kruk aan de bar. Tijd om de saunabeurt af te ronden een koude douche te nemen en op haar af te stappen.

Eerst aan de bar mekaar innig omhelst. We waren blij dat we mekaar weerzagen. Nog wat te drinken besteld en dan heb ik voorgesteld om ergens een rustiger plekje op te zoeken. Daar had ze natuurlijk geen problemen mee. Ze bracht me naar een knus hoekje in de bar van ex-Atrium. Daar begonnen we vrij snel met intiemere zaken. Nog niet zo veel later sloot Joy de gordijnen en hadden we volledige privacy. De kaarsen brandden al.

Van toen af aan volgde een halfuur van fun en seks.

Net als vroeger in PSR (meer dan een jaar geleden als het geen twee jaar is inmiddels) heb ik enorm genoten van ons samenzijn. Ze gaat heerlijk mee in alle verwennerijen. De meest intieme sensuele houdingen en standjes gaat ze niet uit de weg. Ze tongzoent nog steeds veel en erg goed en ook het pijpen doet ze uitmuntend goed. Ze kan er wat van. Ook op het neukgedeelte kan ik niets aanmerken. Joy is lief, meegaand, leuk, mooi en houdt enorm van knuffelen, strelen en teasen. Ook van anale verwennerijen is ze niet vies (voor de liefhebbers).
Toch moet ik een kanttekening maken bij het geheel. Ze is met de jaren professioneler geworden. Ze is nog steeds spontaan maar minder dan in de PSR-periode. Met spontaan bedoel ik dan dat ze in PSR de indruk wekte dat ze écht genoot. Misschien was dat ook wel zo. Nu krijg je de indruk dat ze jou wil doen laten geloven dat ze het best lekker vindt. In PSR kreunde ze niet fake. Nu doet ze dat wel. Geen geroep of hard gekreun van bijvoorbeeld het eerst likje dat je geeft aan haar clitoris maar na even bij het likken en neuken begint ze wel lichtjes te kreunen maar dus duidelijk fake. Een professioneel kantje dus dat opduikt bij haar, wat ze vroeger niet had. Ondanks dat kan ik ze nog altijd quoteren met een cijfer van 8,5/10, wat dus zeer goed is maar ja, een mens vergelijkt nu eenmaal.
Het moet trouwens niet altijd zo zijn dat de dames ietwat glans verliezen met de jaren. Ik denkt bijvoorbeeld aan Emna. Zij was in haar beginperiode professioneler en gewiekster (om meer geld te verkrijgen) dan nu. Tja, een mens is een leven en evolueert.

Houdt haar licht professionalisme in dat ik niet meer met haar op herhaling zal gaan? Nee, zeker niet. Joy is een aanwinst voor Magnum. Voorheen zag ik daar enkel mooie Thaise dames van de service en als masseuses :smoke:.

Heilenhaus
25 augustus 2012, 22:18
.
........... Permanente Avancen aus sicherer Entfernung ihrerseits ohne aufdringlich zu werden und ein tolles wirklich super schönes aufgewecktes Lächeln und einem Stubser von Nicky - endlich zu ihr zu gehen - brachte unserem ersten Zimmer seinem wohlverdienten Lauf.


Name: Joy
Alter: 28
Herkunft: Thailand
Haare: schwarze
Größe: 1,65m
Konfektion: 36
Augen: dunkel
Körbchengröße: A-Cup
Kommunikation: in deutsch
Küssen: von der angenehmen Sorte, genießend und Zeit füllend. Schon im Stehen vor dem herrichten der Liegewiese. Runter gewandert und stufenlos ins
Fo: übergegangen und wieder nach oben gewandert. Jetzt mental im Zimmer angekommen und uns aufs Bett herrichten beschränkt. 5 Sek. später auf die Liegefläche thai-like in Betstellung befindlichen Händen und abgesenktem Kopf eingeladen worden das Laken zu teilen und noch mal von vorne das Programm gestartet und – alles inklusive wie DT u.s.w. mit Übergang ins
Sliden: wobei die Scharmstoppel (Steg) sehr störten. Aber was steckt man nicht alles weg für so eine Erfahrung.
Gf6: jow, beim Vorspiel schon, dann beim eigentlichem Akt immer mehr linearer
Gv: Reiten gut, Missio gut, Doggie auch ohne Makel aber ich hatte schnell den Eindruck das sie aus Erfahrung ein baldiges Ende in anbetracht der Zeitstellung erwartet hatte.
Sie war jetzt etwas überrascht über die Auswirkung der kleinen Helfer als sie nach über 20 Minütiger Strafarbeit meinerseits mir die Luft ausging aber nicht Ihm. Sie wollte es nicht war haben - so was habe sie noch nie gesehen - schlaff ja o.k. aber sooo. Weiter geblasen mit Hilfe von Massageoel in den sieben Himmel entschwunden. Das zwischenzeitlich triefend nasse zum Turban gewickelte Handtuch vom Kopf genommen und eine Art Saunaaufguss zelebriert.
Sound: (-einlage bzw. -untermalung) jetzt wird es schwierig, die Sache muss doch noch nen Haken haben, die Schallwellen passten nicht so recht zur Mimik. Sehr schwankende Empfindungen auf meiner Seite aber abwinken - beim nächsten Mal höre und vor allem sehe ich genauer hin
Service: sehr gut - wie erhofft
Illusion: 0 % sehr authentisch
Wiederholung: was für eine Frage + (ein extra + für die Nachsorge)

Hoffnung: das ich ihr die "Schatzis" aus dem Hirn gefickt habe - mußte ich ihr im Nachherein noch stecken wonach sie sich noch ewig an der Theke um Wiedergutmachung bemühte mit einer einzigartigen Nachbehandlung.

Eine Frau mit einem bildhübschen Gesicht und eine extrem positiven Ausstrahlung. Arbeitete zwei Jahre ab und an im Penthouse/Harem und ist die jüngere Schwester von Maja (Theke)
.

Sphinx
13 september 2012, 18:57
"And so you stand here with the years ahead... Potentially calling
With open heart or with a spirit dead... You walk on

Lies the reason, faith or treason, playing a part
End concealing, try revealing, open your heart
Dare to feel. Take the chance, make the deal"

geknipt uit mn bericht

Eenmaal weer beneden bleek er in de bar toch volk aanwezig te zijn, een handvol beren en vier Aziatische dames op een rijtje, plus de twee thekedames. Ik versta geen woord Thai maar het gekwetter klinkt altijd erg grappig om te volgen. De dichtsbijzijnde dame draait zich plots om, kijkt me lachend aan. Piep Piep, de databank geeft een alarmsignaal als het synthesizertje uit Open your Heart (http://www.youtube.com/watch?v=m3fe14TcC5I) Een bekend gezicht, en na een paar angstige seconden weet ik een naam aan het gezicht te koppelen: Joy, ex-PSR. Ik blijf een tijdje met haar kletsen en kom erachter dat de andere twee dames Wanni en Nicky zijn. Wanni is trouwens wel erg Pistol Pete waardig, die is zo slank dat ze bijna wegwaait. Je zult alleen wel een expert in gebarentaal moeten zijn, want Duits en Engelse talenkennis zijn nog in de opbouwfase. Dat zit bij Joy wel snor, al komt dat er nu niet zo uit omdat ik mn tong inmiddels in die van haar heb verstrikt :smile2: De rest begint commentaar te geven en na wat heen en weer geroep gaan we maar een kamer opzoeken.

Joy blijkt nog niets van haar servicepakket op te hebben gegeven en heeft me al snel opnieuw in een pittig tongduel verstrikt. Ook haar bloasmeziek laat de temperatuur snel stijgen, maar ik kan een beetje remmen. Philip Oakey probeert met zijn emo-kapsel en emo-danseresjes wat af te leiden, maar het alarm-synthesizertje klinkt opnieuw als Joy in cowgirl zichzelf klaar probeert te rijden. Inmiddels kan deze racebeer de knal-momenten wel aan voelen komen en stuurt aan op de favoriete afsluiting in doggy. Joy knijpt stiekem mee en na een ruim halfuurtje is de eerste plof van de avond een feit. We kletsen nog wat, rekenen een half uur plus tip af en ik ga douchen.

Champollion
13 september 2012, 21:58
Haar foto's op 6relax.de (http://www.6relax.de/club_girls_detail/name/thaimodelle/girl/joy/from_a/club_2262/region/grossraum-duesseldorf/ort/erkrath)
http://www.6relax.de/club_girls_detail/name/thaimodelle/girl/joy/from_a/club_2262/region/grossraum-duesseldorf/ort/erkrath
Thaimodelle is een privé naast Magnum.

Big30
13 september 2012, 23:40
Thaimodelle is een privé naast Magnum.
Volgens mij gewoon in Magnum opgenomen, ik ken in ieder geval geen prive naast Magnum.
Voor de duidelijkheid Joy werkt dus in Magnum (= voormalig Harem+Atrium+Penthouse).

hugging_pall
24 september 2012, 10:17
Ongelooflijk lekkere ongedwongen tijdloze sex waarbij zowel pre- als after sales perfect in elkaar overgaan:liebe2:. Deze ervaring die ik mag bijschrijven zal me weer en jaar moeten zoethouden in Zuid-Amerika. Joy is gewoon een fantastische vrouw die je een gevoel van GFE geeft waarbij echt alles mogelijk is. Kortom lees alle ervaringen van Ijsberen hierboven en niets negatiefs duikt op. Echt een reden om Magnum te bezoeken. Na 2 keer eerder in GT te zijn geweest kan ik alleen maar zeggen dat het in Magnum zelfs beter is. Meer rust geen wachtijden en veel meer aandacht voor de klant. Joy heeft dat alleen maar benadrukt. En dankzij dit uitstekende forum heb ik het genoegen gehad haar te mogen ontmoeten.

Even voor de duidelijkheid ze zal in Januari 2 maanden naar Thailand gaan voor een vakantie.
Joy Bedankt voor de SUPER momenten. :wink2:

Laatbloeier
12 april 2016, 17:01
Joy (Thaise)
Leeftijd:39 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen
Extra info:

Laatbloeier
12 april 2016, 17:02
Joy is een mooie en heel aardige Thaise vrouw. Ik schatte haar, en ik ben er meestal wel goed in, op ongeveer 23 jaar. Tot mijn grote verbazing vertelde ze me dat ze 39 jaar is. 39!! Ongelooflijk, ze ziet er heel jong uit. Joy is superslank, heeft schattige tietjes (een leuke a-cup), een prachtig kontje, is een geweldige teaser op de bank en een hele goede, bijna deep throat pijpster. Na het pijpen heb ik haar heerlijk geneukt met een lekkere langzame doggy, ik genoot van haar billen, van dat draaiende kleine kontje voor me. Haar cowgirl was eveneens heel goed, vol overgave wipte ze heen en weer. Een langzame, afwisselende missio volgde, ik kon er geen genoeg van krijgen. Alleen al voor Joy zou ik weer terug willen naar PSR.

BefBeer
12 april 2016, 19:50
Denk dat ze al eerder hier besproken is.
Oa door mij.

Befbeer

Laatbloeier
13 april 2016, 16:26
Denk dat ze al eerder hier besproken is.
Oa door mij.

Befbeer


Ik had alle zeven pagina's 'Algemeen' van PSR bekeken maar ik had nergens een paspoortje van Joy gevonden, Befbeer. Wellicht werkt Joy ook in een andere club of heeft ze vroeger in een andere club gewerkt? Als dat zo is dan lijkt het zinvol die pagina's samen te voegen.

Big30
13 april 2016, 16:58
Klopt onder PSR staat geen Joy, wellicht deze dame die onder Magnum staat maar ook in PSR heeft gewerkt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18121-Joy-(thaise)-ex-PSR&highlight=Joy

bigguyping
13 april 2016, 18:34
Er werkt ook een Joy bij living room. Zijn zij dezelfde persoon ?



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Schreck
14 april 2016, 09:18
Hi :) no, Joy from Living Room is definetly another lady. But good service too. :wink2:

Schreck
14 april 2016, 09:20
Yes, she worked in Magnum before PSR. And also she is known as Joys there and in PSR. But she works in PSR only these times. :)

hugging_pall
30 december 2016, 20:47
Yes, she worked in Magnum before PSR. And also she is known as Joys there and in PSR. But she works in PSR only these times. :)

Is she still working in PSR? I could not find her in Magnum anymore...Maybe over there she is working under the name Cat every now and then...