PDA

Volledige versie bekijken : Jordans nieuw lief is seksmaniak



RAUL7
3 augustus 2009, 16:46
Alex Reid, de nieuwe vlam van Jordan, is een vettig baasje. "Een onverzadigbare seksmaniak met een obsessie voor rauwe seks, wurgseks en sm", vat zijn ex-vriendin samen.

Wurgseks
Danielle Sims zegt dat kooivechter Alex Reid niets liever deed dan haar wurgen tijdens de daad en haar dwong hem 'meester' te noemen tijdens wilde sm-sessies.

Houdgreep
Danielle vindt dat Jordan moet weten waar ze aan begint, en doet haar verhaal in The Sun. "Alex wordt wild van ruwe seks. Hij spande zijn handen rond mijn hals en zei 'wie is nu de meester?'. Daarna zei hij me dat ik met niemand anders meer naar bed zou gaan dan met hem. Telkens we vrijden, hield hij mijn hals in een houdgreep. Soms moest ik hevig met mijn hoofd schudden voor hij me losliet, maar ik heb nooit het bewustzijn verloren".

Seksspeeltje met afstandsbediening
Danielle en Alex hadden drie jaar lang een affaire, terwijl hij een knipperlichtrelatie had met een andere vrouw. Danielle heeft niets te klagen over Alex. Ze onthult wel dat hij een arsenaal aan seksspeeltjes heeft waaronder vibrators, bondagetouw, maskers en tepelklemmen. Hij droeg Danielle ook op een seksspeeltje in haar ondergoed te dragen dat hij vanop afstand kon activeren.


http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/954887/2009/08/03/Jordans-nieuw-lief-is-seksmaniak.dhtml