Volledige versie bekijken : Ook maar even voorstellen dan
watchtower
3 augustus 2009, 15:50
Hallo allemaal,
na een tijdje hier een beetje rondgekeken te hebben vindt ik het eigenlijk wel zo netjes om mezelf voor te stellen. Ik ben Watchtower en ik denk dat de meeste hier mijn naam wel kennen van een ander forum.
Het is niet mijn bedoeling om hier te stoken of wat dan ook, maar lees zo af en toe dit forum ( zit overigens goed in elkaar ) en hoop oprecht dat de onderlinge verstandhouding tussen beide forum's beter kan worden. :smile:
vr. groet
Watchtower
rplover
3 augustus 2009, 15:55
Hallo allemaal,
na een tijdje hier een beetje rondgekeken te hebben vindt ik het eigenlijk wel zo netjes om mezelf voor te stellen. Ik ben Watchtower en ik denk dat de meeste hier mijn naam wel kennen van een ander forum.
Het is niet mijn bedoeling om hier te stoken of wat dan ook, maar lees zo af en toe dit forum ( zit overigens goed in elkaar ) en hoop oprecht dat de onderlinge verstandhouding tussen beide forum's beter kan worden. :smile:
vr. groet
Watchtower
Welkom en dream on :iloveyou::wink:
TT Man
3 augustus 2009, 15:56
en hoop oprecht dat de onderlinge verstandhouding tussen beide forum's beter kan worden. :smile:
Ik zie geen enkele noodzaak. Welcome in lange.
Zakkenleger
3 augustus 2009, 16:28
...
en hoop oprecht dat de onderlinge verstandhouding tussen beide forum's beter kan worden. :smile:
...
Waarom eigenlijk? Er zijn zat dubbelleden en dat is prima.
Welkom trouwens, en pas op voor rplover. 1 verkeerd woord en hij bijt in je kuiten. Is een soort ontgroeningsritueel voor nieuwe beertjes. Verder niets persoonlijks. :biggrin:
Veel lees- en schrijfplezier!
rplover
3 augustus 2009, 16:46
Waarom eigenlijk? Er ZIJN zat dubbelleden en dat is prima.
Welkom trouwens, en pas op voor rplover. 1 verkeerd woord en hij bijt in je kuiten. Is een soort ontgroeningsritueel voor nieuwe beertjes. Verder niets persoonlijks. :biggrin:
Veel lees- en schrijfplezier!
Ik ben nog lief geweest voor het watchertje. Voor de meesten ben ik harder, Zakkenleger, maar omdat ie van hookers overstapt (een dubbelleven gaat lIJden), vergaf ik hem zijn DT fout. Bij deze dus rechtgezet :rtfm:
Ik begrijp dat onze vrienden van hookers geen mod hebben die onze taal machtig is, dus niet persoonlijk opvatten :iloveyou::nixweiss[1]:
erpee :bud[1]:
Zakkenleger
3 augustus 2009, 17:04
Volgens mij is erpee een levende spellingschecker :biggrin:.