Volledige versie bekijken : Doetinchem, Escape, Roerstraat 17a, Algemeen
Manuela
Haarkleur/-lengte : Zwart half lang
Lengte dame : +- 170 cm
Postuur/Cupmaat : ruim C
Nationaliteit/Taal : ?
Leeftijd : +-25
Tatoeages/Piercings : niet ontdekt
Service: PMC, NMC en zoenen.
Voordelen: aardige meid
Nadelen: terugkom gevaar
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: onder meer zoenen
willemsen
24 augustus 2009, 23:34
Manuela
Haarkleur/-lengte : Zwart half lang
Lengte dame : +- 170 cm
Postuur/Cupmaat : ruim C
Nationaliteit/Taal : ?
Leeftijd : +-25
Tatoeages/Piercings : niet ontdekt
Service: PMC, NMC en zoenen.
Voordelen: aardige meid
Nadelen: terugkom gevaar
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: onder meer zoenen
Nationaliteit, de ene keer is ze Venuzolaans de andere keer Dominicaans ???
Schijnt een nicht te zijn van Letitia die ook in Escape werkt
Taal, is in elk geval Spaans
Na ja zoenen is het niet echt, ze houd de lippen op elkaar, wel een aardige meid die haar best doet.
Nadelen, was verlieft op haar, nu niet meer
Van Esperansa gehoord dat ze toch al in de 30 is en geen 25 en dronken vrouwen spreken altijd de waarheid :biggrin:
Mijn favo's in de Escape zijn Rosaura, Kelly, Esperanza en Suzi
Suzi moet je een nummer treken om in de wachtrij te staan en erg duur voor 10 min. maar wel verslavent
Rosaura en Kelly pijpen lekker zonder condoom :smile:
Esperansa ook en soms ook meer :tongue: als ze teveel wodkajus op heeft. Ze zij tegen mij dat ik de enige was maar las op dat andere forum dat er nog meer waren :frown:
sammie
19 september 2009, 20:06
Afgelopen vrijdag voor het eerst naar de escape gegaan.
Ik moet zeggen dat ik iets groters verwacht had, maar er waren wel genoeg dames aanwezig (ongeveer 25) naar een paar rondjes te hebben gelopen zag ik Jade/Jayd.
een NL dame, ongeveer half 20, donkerblond haar, B-cup, 1.70mlang.
Afgesproken € 50,00 p+n (mc), ze begon lekker rustig de boel mondeling te verkennen en toen kleine sammie op oorlogssterkte was, gaf ze zelf aan dat het tijd was voor actie.
Al met al een leuke relaxte dame, geen klokkijker.
Maar goed dat ik er te ver vanaf woon, ivm herhalingsgevaar.
gr
Sammie
blackgirllover
23 november 2009, 16:05
zijn er in de escape dames die kinkysex doen en echte trio mm/v of vv/m of evt ook mee naar huis gaan ?
Knight87
25 augustus 2010, 09:48
Iemand al nieuwe info over de escape?
Ik wil er graag een keer naar toe zijn er nog aanraders?
Gr.
Pistol Pete
25 augustus 2010, 10:58
Ik ben er enkele maanden geleden een paar keer kort geweest en het opticksnivo van de dames was heel behoorlijk. Namen weet ik niet meer maar er waren enkele dames die enkele jaren geleden op de wallen werkten en het aanzien zeker waard waren.
Ook het aantal dames dat in Escape aanwezig was viel niet tegen, rond het middaguur een stuk of 15 kamers bezet. Een dame trok mij in het bijzonder maar die gaf aan een vaste cliënt te verwachten binnen 15 minuutjes en inderdaad en tijdje later was het gordijn langdurig dicht. Deze dame zat vrijwel boven de tweede ingang vlak bij de 'kantine' voor de dames. Bij deze dame was ook PZC mogelijk tegen meerprijs. Prijzen liggen wel relatief hoog: 50 euro voor sessie van 15 a 20 minuten, 100 euro voor half uur, maar misschien is dat onderhandelbaar is. Ik koos er voor later die avond door te rijden naar Duitsland waar je meer 'waar' voor minder geld hebt.
Veel plezier en laat hier (of daar :) ) even weten wat je bevindingen zijn.
Knight87
25 augustus 2010, 14:49
oke dank voor de info!
Waar ben je toen heen gereden dan?
Knabbel
25 augustus 2010, 15:18
oke dank voor de info!
Waar ben je toen heen gereden dan?
Waarschijnlijk een groot deel van onderstaande lijst. Als je de frequentie en het verschillend aantal bezochte clubs door Pistol voorzichtig zou willen benaderen, dan adviseer ik je vanmiddag met goed gevolg een geldtransport te overvallen en de komende jaren alvast je baan op te zeggen en een appartement in NRW te betrekken.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=215
Maar goed in de nabijheid van Doetinchem n.a.w. Heavensgate, van Goch, Marisol, Glashütte, Fungarden of iets verder weg: GT, PHG, PSR, LR, VV, YY, GD etc. Kijk de aanwezige clubs op met name de voorpagina er maar eens op na.
Ook handig: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=22252
Succes!
Admin
25 augustus 2010, 15:31
@Knabbel,
Escape is denk ik dat pand in Doetinchem met inpandig een aantal kamers. Heb je wat meer info hierover?
- Hoeveel kamers.
- Ligging, parkeermogelijkheid.
- Valt er wat te eten, WC's etc.
- Prijzen.
Admin
Knabbel
25 augustus 2010, 16:21
Heb je wat meer info hierover?
Adres is Roerstraat 17 te Doetinchem, gelegen op een industrieterrein pal naast de snelweg. Bestaat denk ik al zo'n jaar of 8. Betreft een vroegtijdig concurrerend antwoord op de toenmalig dreigende sluiting (of eventuele verplaatsing) van het Spijkerkwartier te Arnhem, waarvan de volledige sluiting sinds enkele jaren inderdaad (helaas) een feit is.
Betreft een volledig nieuw gebouwd "Laufhaus" met parkeergelegenheid direct voor de deur voor zo'n 30 auto's keurig achter een schutting op een industrieterrein. Pand heeft 2 in- en uitgangen voor als je snel ongewenst een bekende uit de weg wilt gaan. Ik schat zo'n 30 kamers waarvan op de keren dat ik er was zo'n 10-15 dames max. aanwezig waren. Ben er jaren geleden voor het laatst geweest omdat ik de nabijgelegen KvK moest bezoeken. Kon dit toen mooi combineren met een vluggertje. Trof toen een lokale dame vergezeld van dito accent die me voor ik meen € 35.- het hele pakket zou bieden; pijpen mc, diverse standjes en zoenen zonder tijdsdruk. Samengevat had ik even later de shagresten van haar in mijn mond en stond ik met 10 minuten weer buiten, aangekleed en wel. Ben er zoals gezegd lang niet meer geweest zodat ik niet op de hoogte ben van actuele prijzen en dames, maar dat zal marktconform zijn (€ 30.- - € 50.-) In het pand is bewaking aanwezig en toentertijd toilet en zo'n snoep- of drankautomaat. Niet echt een plek om even te hangen en te observeren zoals dat in de Spijker e.d. wel kon/kan. Van het weekend overigens sinds lange tijd weer eens op de Wallen in A'dam geweest. Wat een drama: leuk voor de toeristen maar niet voor de wandelaar. Nee, bij voorkeur gewoon weer naar Duitse Saunaclubs. Goed, ik mis na al die jaren de spanning maar wel voor mij betere prijs- kwaliteitsverhouding. Escape is in mijn beleving meer een happy snack. Wil je niet verder reizen dan zul je bij Escape naar verhouding voor service dieper in de buidel te tasten dan een gemiddelde Saunaclub. Kies je voor een snelle wip in een keurige omgeving dan is Escape een serieus alternatief, maar verkies je dan toch die hoerige spannende straatsfeer dan is de Vulkanstrasse in Duisburg het betere alternatief.
MichelJ
25 augustus 2010, 18:34
Ben er ook verschillende keren geweest, vooral toen het net geopend was. Ziet er allemaal wel mooi uit, maar zoals Knabbel al zegt is het meer voor een snelle wip. In het begin waren er redelijk wat dames aanwezig (vooral uit Spijkerkwartier), maar laatste 2, 3x was het niet veel bijzonders. Oberhausen of Duisburg is dan een veel beter alternatief.
Knight87
26 augustus 2010, 10:35
oke bedankt voor de info!
Ga vrijdag avond richting Duitsland :D
rupertdebeer
22 januari 2011, 22:26
Escape is voor mij een prima alternatief voor Duitsland, scheelt uurtje rijden vanaf Arnhem en aanbod is goed. Zo'n 40 kamers en altijd zo'n 30 dames aanweig en stuk voor stuk toppertjes maar Kelly, Manuela, Nicole en Angel blijfen de beste. Escape heeft helaas geen eigen site maar zijn alle dagen open behalve zondag van half tien tot half twaalf. Bewaakte afgeschermde parking, bewaking, de nette uitstraling en het goede aanbod goede dames maken het voor mij een wekelijks bezoek waard. De dames betalen er meer dan genoeg huur dus een bezoekje verdienen ze wel!
blackgirllover
23 januari 2011, 16:48
waar zijn rosaura,leticia,esperanza gebleven
rupertdebeer
23 januari 2011, 18:34
Esperanza is er gewoon, was met vakantie. Rosaura is gestopt al meer dan een jaar terug en Leticia is toch die nicht van Manuela? Die werkt er ook nog steeds maar niet alle dagen.
Xiang
26 januari 2011, 19:21
Soms zijn er heel weinig dames, tenminste overdag, wie weet hoe dat tegenwoordig is?
Xiang
26 januari 2011, 19:26
Het wordt trouwens tijd dat er in de omgeving Doetinchem ook een Sauna FKK club komt waar je even lekker rustig ongehaast kunt ontspannen, met een paar lekkere vrouwen erbij.
rupertdebeer
26 januari 2011, 19:44
Er zitten gemiddeld zo'n 25 dames en de kwaliteit is top. Beste tijd is tussen 2 en 9.
Big30
26 januari 2011, 20:32
Kan het ff niet vinden maar is Escape 24/7 open net als een raambuurt of zijn er bepaalde openingstijden?
MichelJ
26 januari 2011, 20:35
Nee geen 24/7. Volgens mij van 11u tot 23u (of tot 24u).
Big30
26 januari 2011, 20:39
Nee geen 24/7. Volgens mij van 11u tot 23u (of tot 24u).
Helder. Je kunt er dus geen afzakkertje nemen na een Club bezoek zoals in de Vulkan na 24u bv. dat wel kan.
MichelJ
26 januari 2011, 20:43
Helder. Je kunt er dus geen afzakkertje nemen na een Club bezoek zoals in de Vulkan na 24u bv. dat wel kan.
Nee dat gaat niet... en Escape ligt voor velen ook niet echt op de route om een afzakkertje te nemen. Vulkan is idd daarvoor veel meer geschikt.
Maar waarom naar de ramen als je de club uitkomt?
Big30
26 januari 2011, 20:46
Maar waarom naar de ramen als je de club uitkomt?
Ja klopt of je moet er natuurlijk in de buurt wonen. Vulkan als afzakkertje om Pizza te eten en wat conditie op te doen ;).
rupertdebeer
26 januari 2011, 22:20
Escape is heel anders dan Vulkanstrasse. Vulkanstrasse is echt een 24/7 buurt en Escape is een zaak om overdag tussen of na je werk te bezoeken. Escape is maandag tot en met zaterdag open van 10 tot 23.30. De facaliteiten, loss van het grote aantal lekkere dames, zijn echter beperkt. Geen eet of drink gelegenheden en de kamers hebben beperkte mogelijkheden en geen extra faciliteiten zoals een bad wat je in veel kamers in Duisburg wel hebt. Eten en drinken kan wel om de hoek op de meubelboulevard en zit een zaakje waar ook veel dames met hun klanten afspreken buiten Escape om.
blackgirllover
26 januari 2011, 22:53
welke zaak is dat dan ga ik gauw eens kijken is een keer wat anders oja welke dames doen dat
paaj
8 augustus 2013, 14:49
topkeet voor een lekkere snelle wip. ook s morgens al te bezoeken.
Befgraag
16 augustus 2013, 11:09
topkeet voor een lekkere snelle wip. ook s morgens al te bezoeken.
Hoezo topkeet???
Was er van de week rond een uur of 12.00. OK, er lopen best wel mooie vrouwen rond, maar dat is nu juist het probleem. Een snelle behandeling kost € 50,00, wil je gepijpt worden zonder, dan is dat € 100,00, wil je beffen dan ook meer betalen en ga zo maar door. Alleen pissen is er (nog) gratis.
Je kan stellen, dat de service erg minimaal is. In deze moeilijke tijden voor iedereen, moeten ook de dames beter hun best willen doen. Vergelijk in Doetinchem de prijzen met de Doublet en Geleen in DH of het zandpad, en je weet dat je deze tent moet mijden als de pest.
Voor € 50,00 krijg je in DH of Utrecht absoluut een veel betere service. Maar als Oost Nederlander rij ik even de grens over en ik heb keus uit zoveel leuke tenten, waar pijpen zonder gewoon standaard is. Vaak mooie en lieve meiden, die weten dat ze een goede service moeten leveren, omdat ze anders niets verdienen. Neen, na mijn rondje in Doetinchem weet ik weer waar het werkelijk goed toeven is.
Ook als je in Duitsland naar de ramen gaat in bijv. Duisburg of Oberhausen, ben je beter af. Voor de reiskosten hoef je het ook niet te doen, omdat die, gezien de serviceprijzen, reuze meevallen. Zeker als je in het oosten des lands woont. In Utrecht bijv, krijg ik voor € 100,00 best een goede service, maar in Duitsland neuk ik voor € 110,00 3 x met alles erop en eraan!!! En daar krijg ik nog koffie/frisdrank en een snack toe, kan ik gebruik maken van de sauna en heerlijk douchen tussendoor. Als klap op de vuurpijl, lopen in deze gelegenheden de meisjes nog naakt ook, zodat je precies ziet wat voor vlees je om je paal kan krijgen, in één woord heerlijk! Ga je naar Goch, dan ben je voor € 125,00 2 x op de kamer met een meisje, incl. pzc, sauna en vaak lekker eten. Ben je tevreden met iets mindere service (afwerksex), dan kan je voor € 110,00 zelfs zo vaak neuken als je kan en wil incl. pijpen zonder en beffen, daartegenover staat, dat je dan gebruik kan maken van een prima buffet en koffie/softdrinks (bijv. Xanten).
Neen, af en toe een bezoekje aan Doetinchem is goed om weer eens met je neus op betere feiten gedrukt te worden! Natuurlijk heb je in Duitsland ook slechte plekjes, maar die gaan dan failliet en de goede blijven over.
Ook duurdere mogelijkheden zijn er te kust en te keur. In NL daarentegen zijn de prijzen altijd aan de hoge kant omdat uitbaters veel geld willen verdienen, zonder daar iets goeds tegenover te stellen, wetend dat het publiek toch wel komt.
Lang leve de Duitse wandelmogelijkheden.
Erru
16 augustus 2013, 15:31
En wil je dan helemaal budgetneuken, dan ga je naar PT Emmerich, 3 uur voor 49euro.
Er lopen geen fotomodellen maar als je wilt kun je je wel vermaken met deze dames.
Het mooie is, het is net over de grens, vanuit Arnhem net zover als Doetinchem.
paaj
24 augustus 2013, 21:23
Ik laat me liever met rubber pijpen.... moet niet denken aan een eventuele soa....
de duisburg spesjalist
15 september 2013, 10:51
De bedenker van het eerste loop huis in nl is overleden hij had het wel afgekeken bij onze oosterburen het zal voor velen een gemist zijn ma ook voor velen een opluchting
www.gelderlander.nl/regio/ach...eden-1.4005387
de duisburg spesjalist
28 januari 2014, 09:29
voor de wandelaars die dutseiland nog niet ontdekt hebben per 1 feb is de escap ook op zondag open dus voor de gene die op zondag een pakje sjek willen halen zoals in het spijker het kan weer ;)
Limburger
28 januari 2014, 12:18
Ik zie in dat artikel dat hij Escape in 2000 heeft bedacht, in dat geval is het niet het eerste laufhaus van Nederland want de Limburgsewallen bestaat al sinds 1997.
http://www.limburgsewallen.nl/
de duisburg spesjalist
28 januari 2014, 16:52
Ik zie in dat artikel dat hij Escape in 2000 heeft bedacht, in dat geval is het niet het eerste laufhaus van Nederland want de Limburgsewallen bestaat al sinds 1997.
http://www.limburgsewallen.nl/ ik ziet de Limburgse niet als een loop huis wand je moet er 10 euro betalen om er binnen te komen de toegang tot de escap is vrij
Limburger
28 januari 2014, 17:20
Een huis waar je rondjes kunt lopen langs kamers waar de dames in de deur opening staan om klanten naar binnen te lokken is duidelijk een laufhaus.
Big30
28 januari 2014, 17:45
Dacht dat ze in Pascha Köln (toch echt wel een Laufhaus) ook entree vragen ik meen van 5 Euro, maar meestal is een Laufhaus wel gratis, niet altijd dus :wink:.
Vergeleken met de Laufhäuser in Duitsland zou ik de wallen een Laufhausje willen noemen :).
bergm550
28 januari 2014, 18:02
Dacht dat ze in Pascha Köln (toch echt wel een Laufhaus) ook entree vragen ik meen van 5 Euro, maar meestal is een Laufhaus wel gratis, niet altijd dus :wink:.
Klopt. In Pascha betaal je 5 Euro entree en dan krijg je gratis non-alcoholische dranken aan de bar. Er zijn 7 verdiepingen en iedere verdieping heeft een bar, waar je drinken kunt bestellen.
Toulouse-Lautrec
28 januari 2014, 18:31
http://www.limburgsewallen.nl/
Al vóór 1995 kon je dit in Breda vinden. De entree was 5 gulden. Het gebouw telde ongeveer 15 kamers die door de meiden werden gehuurd en waar je dan langs wandelde. Er was ook een kino en een bar waar je een drankje kon bestellen.
Het begrip "laufhaus" werd niet gebruikt.
de duisburg spesjalist
28 januari 2014, 19:07
dan heeft haarlem ook een loophuis het pleintje is ook inpandig en bestaat ook al lang . de limburgse wallen ben ik een keer geweest vind het ma niks 10 euro intree en de drank moet je ook nog is betalen doe mijn ma duisburg pasja in keulen is ook niet mijn ding
Beste plek van oost Nederland om te neuken!!!
de duisburg spesjalist
16 maart 2014, 13:58
Beste plek van oost Nederland om te neuken!!! of het de beste plek is van oost NL dat is een moment opnamen en de inboedel wat achter de ramen staat is al aardig op leeftijd de escap bestaat al 10 jaar . er werken zeker een aantal toppers sonja yasmin duitse sussi duitse nicol de laatste 2 waren ook al actief in het spijker kwartier dus die zijn wel 30 plus . sints de oprichter is overleden is er veel verandert bijvoorbeeld de escap is op zondag geopend alleen wil het op de zondag niet op gang komen . veder is de escap niet te vergelijken met de Duitse saunaclubs service . ook kan de service van de steden bochem essen oberhausen en Duisburg niet tippen . de escap bezoek ik dan ook niet meer om de simpele reden 50 euro voor 20 minuten en dat kost me in duisburg 30 euro en dan is de service meestal 10 keer beter .
cootje
16 maart 2014, 16:29
Groot gelijk
in Doetinchem sta je voor € 50 voor max. 15 buiten. En dat is alleen maar voor standaard P- en NMC,
Douches ed zijn er natuurlijk niet. Laat staan koffie of andere drank.
Bij de Villa Marisol betaal je € 50 max entree en voor 20 min PZC en NMC € 30.
Voor een halfuur met verschillende standjes €50.
Ook voor dat in de Kino open sex.
En dan is er sauna kino, drnakjes en snacks, 's avonds maaltijd met bier
alles incl.
Dus voor mij al een hele tijd geen Doetinchem meer.
Cootje
Ik was er vandaag in de buurt. Die toko vindt ik niks. Maar goed deze toko vergelijken met duisburg is appels met peren vergelijken.
Maar toch Cathy, lang zwart haar lekkere kont, uit Hongarije bezoekt. 1e verdieping kamer 36 bezocht. Standaard pakket 50 euro.
Ik moet eerlijk zeggen, het viel niet tegen. Leuke meid en de seks was super.
Ze is zeker de moeite waard om te bezoeken.
Groeten P12
Sofie is een toppertje! Ze is altijd geil en haar kutje is kleddernat als je haar vingert! Heerlijk. 19 jaar schat ik haar...
GrandCru
21 september 2015, 09:29
Weinig actie in deze topic dus ik plak mijn recensie uit een zustersite hier: Ik was na lange tijd weer eens in de buurt van de Escape. Straat lag overhoop maar je kon er langs. Was begin van de middag dus nog niet heel druk en aanbod viel me niet mee helaas. Chanel (K1) viel me bij het eerste rondje al op vanwege haar enorme voorgevel. En ik besloot uiteindelijk haar aan te spreken. Standaardprogramma afgesproken inclusief zoenen. Na opgefrist te hebben aan de wastafel op het bed. Zoenen stelde weinig voor maar ik vond dat ze ook niet zo fris uit haar mond rook dus dit was niet zo erg (beter poetsen of smintje zijn aanbevolen). Haar grote borsten waren hemels. Pijpen was lekker al deed ze niet alles wat ze had beloofd. Daarna ben ik haar gaan beffen en dat was heerlijk, ook qua hygiëne. Hierna lekker bovenop haar gekropen en zij daarna op mij om het af te maken. Met drie zoenen en een 'rij voorzichtig' (leuk!) afscheid genomen. Al met al een prettige ervaring met wat verbeterpuntjes (€ 50,-)
paaj
30 oktober 2015, 00:46
Jamie is echt een aanrader. Blond jong en strak. Meestal op dinsdag en donderdag aanwezig.
paaj
20 november 2015, 03:25
Khloe gisteren getest. Valt niet tegen.
Heb ze beter gehad, maar kan ook slechter.
Bijzonder geil vrouwtje. Houdt van stevige aanpak en geil LE taal.
Jamie werkt niet meer in Doetinchem.
Geen idee waar ze is gebleven. Iemand enig idee?
GrandCru
13 april 2016, 10:02
Ik was gisteren weer voor het eerst sinds paar maanden in Doetinchem. Was niet druk en uiteindelijk gekozen voor Manuela uit Venezuela op kamer 6. Ik moet eerlijk zeggen, het was niet top. Na 't wassen aan de gootsteen op het bed gaan liggen, ik kon me even bezighouden met haar werkelijk prachtige borsten, haar twee pluspunten zeg maar. Ik kreeg een paar voorzichtige zoentjes. Daarna ging vrij snel het condoom erom en begon ze in een vreemde ligging te pijpen en eerlijk gezegd voelde ik er weinig van. Daarna wilde ze vrij snel neuken. Ik had andere ideeën en heb haar even kort mogen beffen, ik voelde wel een reactie maar ze brak dit toch zelf snel af. Ik vroeg haar on top te gaan maar mocht eigenlijk liever niet met haar tepels spelen. Het ging dus niet allemaal van harte en ik heb het haar maar snel af laten maken want eigenlijk vond ik het een afknapper. Erna geen aftersales of zo. Binnen 15 minuten stond ik weer buiten en ik had eigenlijk voor 50,- wat meer service verwacht. Ik kijk ernaar uit om, nu het weer weer beter wordt, oostwaarts richting een saunaclub te trekken want daar krijg je voor hetzelfde bedrag veel meer waar voor je geld.
Gina zit in de kamer bij de meest linker deur bij binnenkomst als je recht door loopt. Dan loop je er recht tegen. Bloedmooi vrouwtje uit Roemenië dat van wanten weet. Herhalingsgevaar is aanwezig. Sterker voor de tweede keer bij haar geweest en ze neemt de tijd. Voor 70 euro, heerlijk gebeft, gepijpt en geneukt in diverse standjes. Gebruik van poppers vind ze geil.
cookie3
12 juli 2016, 06:28
Ben hier regelmatig geweest voordat ik de saunaclubs in Duitsland ontdekte. Als je geluk hebt tref je het en is er genoeg keuze. Echter ook vaak is het aanbod aan dames beperkt. Daarnaast krijg je in een saunaclub meer waar voor je geld
toyota
12 juli 2016, 12:19
Ik sluit me helemaal aan bij cookie3, saunaclubs Duitsland, meer keus, betere service en goedkoper !
Ik wens iedereen nog veel wandelplezier.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
de duisburg spesjalist
12 juli 2016, 16:49
Ben hier regelmatig geweest voordat ik de saunaclubs in Duitsland ontdekte. Als je geluk hebt tref je het en is er genoeg keuze. Echter ook vaak is het aanbod aan dames beperkt. Daarnaast krijg je in een saunaclub meer waar voor je geld
uitzonderingen daar gelaten neem de duitse susi is als voorbeeld al die keren dat ik haar bezocht heb standaard een pz
top locatie als je van latinas houd kom nergens zoveel latinas op 1 locatie tegen als hier.
Service goed vrouwen zien er goed uit.
Voor mij meer een tankstation ff snel voorbij wippen.
Tot 23:00 overdag staan er al snel 15 vrouwen op een doordeweekse dag.
Haradamannetje
10 augustus 2018, 14:07
Zou ik hier heen gaan of naar Venus Haminkeln?
schoolmeester
10 augustus 2018, 16:21
Bij de ESCAPE betaal je 50 euro voor een kwartier, bij VENUS ben je voor 50 euro een half uur op de kamer.
Bovendien zijn de kamers bij ESCAPE vrij warm in de zomer, want het gebouw heeft een glazen dak.
ESCAPE heeft niet voor niets de bijnaam vissekom.
Bovendien moet je maar afwachten wat de service is van een raamdame bij ESCAPE.
Bij saunaclub VENUS is de service gegarandeerd goed: zie recensies.
Doe er uw voordeel mee met deze informatie !
Groet, schoolmeester.
Justmearnhem
18 augustus 2018, 12:28
Ik vind escape hard achteruit gaan de laatste maanden...:-(
cootje
18 augustus 2018, 14:21
Helemaal gelijk heb je.
En ik hou niet van Latina's dus blijft er niet zoveel keus.
Behalve maan- en dinsdag Yoelle en
maan- en woensdag Nicole.
Die zijn OK
Zo af en toe bij Olga MILF Russin naar binnen en moeilijk mee
te praten, alhoewel ze vloeiend Duits spreekt.
Justmearnhem
18 augustus 2018, 19:24
Wel jammer! Mij bevalt het laag drempeligheid wel, alleen kwaliteit van de dames stelt teleur helaas...
schoolmeester
18 augustus 2018, 19:58
Nicole is wel goed, maar die vraagt 100 euro voor een half uur, daarom ga ik tegenwoordig altijd naar Duitsland.
Raamdames in Nederland ben ik helemaal mee gestopt, lang leve de saunaclub !
Groet, schoolmeester.
de duisburg spesjalist
18 augustus 2018, 20:10
Nicole is wel goed, maar die vraagt 100 euro voor een half uur, daarom ga ik tegenwoordig altijd naar Duitsland.
Raamdames in Nederland ben ik helemaal mee gestopt, lang leve de saunaclub !
Groet, schoolmeester.
nicole is overigens de 30 gepasseerd in het spijkerkwartier draaide nicole al in de top mee . er is nog een top dame duitse susi is deze nog actief :rolleyes:
cootje
18 augustus 2018, 21:19
Hallo allemaal,
Nicole Sauna Venus Hamminkeln
is natuurlijk een mooie meid slank en voor veel in maar kan niet tippen aan Nicole Doetinchem
wat de service betreft.
Nicole Venus kost ook € 100 per half uur want € 50 entree en € 50 per half uur.
Nicole Doetinchem is ook € 100 per 1/2 uur.
Met Nicole Doetinchem krijg je ervaring, sado allerlei speeltjes en natuur sekt.
Ballen afbinden en verzin maar wat.
Maar bij Nicole Venus wat meer tijd, douche voor en na en als liefhebber
ook "öffentliche sex" in Kino of op de bank.
Nicole Doetinchem zou dat ook wel willen doen maar mag niet.
In Doetinchem is verboden door de baas :
een neuk partijtje met Nicole en Yoelle en twee mannen.
Zoiets mag in Venus wel .
Nicole Doetinchem zou daar geen probleem mee hebben.
Tja :
elk voordeel heeft een nadeel.
Cootje
schoolmeester
19 augustus 2018, 05:57
Duitse SUZI was inderdaad altijd een topdame bij de ESCAPE, ik weet alleen niet of ze hier nog werkt.
Iemand info ?
Groet, schoolmeester.
cootje
19 augustus 2018, 07:23
Zo af en toe in weekeinde vrij- zater- en zondag.
Je moet op de gok want kan niet bellen voor info
Justmearnhem
2 oktober 2018, 19:38
Ruby kamer 1 is een absolute schoonheid met zeer fraaie silicone D cup borsten. Aanrader!
cootje
2 oktober 2018, 20:49
nou ja
siliconen zeker maar geen D
moet cm meenemen en wordt hooguit een C
Maar wel mooi poppetje een schoonheid.
Zultbroek81
3 november 2018, 02:15
Vnv ben ik voor de eerste maal op bezoek geweest in de Escape.
Opzicht is het voor mij niet eens ver rijden, maar toch nooit eerder geweest hier.
wegens mijn werk was ik in de buurt en ik besloot eens een bezoekje te brengen.
Bij aankomst stonden er redelijk wat auto's op de parking.
Eenmaal binnen viel het reuze mee met de bezoekers.
Een aantal vaste klanten/stamgasten stonden vooraan te vergaderen.
Erg veel dames waren er niet, ik schat het op zon 10 vrouwen die aanwezig waren.
Van de 10 waren er +/- 7 latina's , waarvan enkele NL sprekend, 1 Roemeense en 1 Hongaarse? (schatting)
Security was er ook voldoende aanwezig , maar liefst 3 stuks.
Bij enkele vrouwen na vraag gedaan naar het 'service pakket' , ik kan zeggen dat dit vrij prijzig is met wat ik gewend ben.
50 euro voor 20 min betaal je op de wallen ook en dat is een toplocatie in de hoofdstad in het inmiddels uiterst dure centrum.
Het concept is dus Duits (laufhaus) maar de prijzen zijn amsterdams/Wallen.
De schoonheid van de dames varieerde maar er was voor ieder wat wils .
Het viel me op dat de meeste dames (latina's) behoorlijk vaak bij de chirurg zijn langs geweest.
Ieder zijn ding uiteraard maar persoonlijk is dit niet mijn smaak.
overigens zag het er wel goed uit , en ik houd van mooie rondingen maar wel natuurlijk.
Na mijn rondje onder ben ik naar boven gegaan, hier kwam ik een dame tegen genaamd Anastacia (NL).
In eerste instantie deed ze me denken aan Doutzen Kroes.
Ik werd begroet met een uiterst vriendelijke en zeer hartelijke glimlach.
Ze nodigde me uit om binnen te komen.
Wat heeft ze een mooie glimlach en aangename stem.
Anastacia was moeilijk op leeftijd te schatten ze is schijnbaar in de 30 maar ze lijkt begin 20.
Volgens mij mag ze met uitgaan regelmatig haar ID tonen gezien haar jeugdige uiterlijk.
Er werd mij een service pakket aangeboden , dit was in vergelijking met wat ik gewend ben als veelvuldig Duitsland bezoeker uiteraard een wereld van verschil.
Alles met condoom,20 min 50E.
Ik had gekozen voor 30 min ,massage, pmc, nmc .
Ze kan overigens een aardige conversatie met je aangaan, ana kan overal over mee praten.
Tijdens de massage heeft dit ook plaats gevonden.
De massage vond ik persoonlijk erg zacht na mijn smaak , maar wel aangenaam.
Na het masseren kreeg ik een BJ/pmc , dit was van korte duur , aangezien ik erg was opgewonden door ana en enige onthouding.
Ik spoot het rubbertje vol en het was afgelopen, uiteraard heb ik met ana nog wat na gebabbeld en ben ik vertrokken.
Conclusie: Escape is een goede wandel gelegenheid , echter waren er te weinig dames op het moment en vind ik het zeer prijzig in verhouding met wat je krijgt ,sorry misschien ben ik verwend.
Persoonlijk vind ik de service ook niet top, maar ik vind ana een uiterst mooie en leuke dame.
Wellicht is er een mogelijkheid dat dit verbeterd met een aantal bezoeken.
Mocht ik in de buurt zijn ga ik zeker nog eens langs.
Groet, Spank `!
schoolmeester
3 november 2018, 04:24
Ik woon hier vlakbij, maar kom hier al jaren niet meer, veel te prijzig in verhouding tot de saunaclubs in Duitsland.
Groet, schoolmeester.
cootje
3 november 2018, 18:02
Moet je van houden die Latino's waarvan de meeste goed in het vet zitten en omgebouwd zijn.
Natuurlijk veel te duur, voor € 50 sta je zo buiten meestal binnen 15 min.
Ook die Anastacia niet te vergelijken met de dames in Venus en Gallardo.
Enige aan te bevelen is de Amsterdamse Yuoelle op de maandag en de dinsdag.
En Nicole maar daar moet je wel telefonisch een afspraak mee maken
anders is het een loterij of ze tijd voor je hebt.
schoolmeester
8 november 2019, 16:42
MISSTANDEN BIJ ESCAPE.
Er zijn ernstige misstanden ontdekt bij het Doetinchemse laufhaus ESCAPE.
Meer hierover in de uitzending van undercover Nederland met Alberto Stegeman a.s. Zondag om 20.00 uur op SBS6.
Groet, schoolmeester.
Viscamessi
9 november 2019, 12:54
Ik ben benieuwd en zal zeker kijken.
schoolmeester
9 november 2019, 16:03
Ik zit ook voor de buis Zondagavond, ik kwam vroeger veel bij de Escape, totdat ik de saunaclubs in Duitsland ontdekte...…
Nu kom ik alleen nog in Duitsland.
Groet, schoolmeester.
stimpy3
9 november 2019, 16:40
De grootste misstand is toch dat de prijzen d'r verl te hoog liggen ?
(Sorry hoor, maar dat strgeman-verhaal klinkt me iets teveel als de zoveelste anti-prostitutielobby..)
schoolmeester
10 november 2019, 04:33
Is wel meer aan de hand, gewoon Zondagavond even kijken, dan weet je meer.
Groet, schoolmeester.
schoolmeester
4 juli 2020, 15:05
Vanmiddag na lange tijd weer eens bij de ESCAPE geweest.
Er waren 8 ramen bezet van de 40 die er zijn en het was druk, dus de dames deden goede zaken !
Escape is een laufhuis naar Duits concept maar met Nederlandse prijzen.
Voor 15 minuten betaal je hier de standaardprijs van 50 euro.
Er is een drankenautomaat aanwezig voor een blikje fris, 2 euro of een blikje Heineken voor 3 euro.
Manuela was ook aanwezig, werkt hier al ong.15 jaar !
Nog veel wandelplezier allemaal.
Escape bevindt zich aan de Roerstraat op het ind. terrein in Doetinchem- oost, discrete parking aanwezig.
Groet, schoolmeester.
cootje
4 juli 2020, 17:11
Hi,
klopt dat het er druk is.
Dinsdag ben ik er geweest en waren 10 ramen bezet en de wandelaars (geen ijsberen?) stonden in de wacht rij.
Was bij Milf Yoelle geweest en daar is niets mis mee. Gezellige meid uit Amsterdam.
Veel meiden zijn er nog niet en zullen wel even nog wachten.
Wel worden daar alle Corona regels aan de laars gelapt.
Wandelaars houden geen 1.5 meter afstand, geen ant-infectie spullen bij de ingang en op de toiletten.
Alles loopt daar elkaar.
Op kamer met de dames is logisch geen 1.5 mtr.
Ben benieuwd naar mijn favo Venus Hamminkeln en hoe het daar georganiseerd gaat worden.
cootje
4 juli 2020, 17:14
sorry foutje
dinsdag moet natuurlijk woensdag zijn.
Dan waren ze illegaal bezig want dinsdag was nog geen 1 juli.
Mentholbear
4 juli 2020, 17:21
geen ant-infectie spullen bij de ingang en op de toiletten.
Op toilet volstaat een wastafel met zeep volgens mij ook.
schoolmeester
5 juli 2020, 14:10
Vanmiddag geweest bij OLGA (Russische) op kamer 3, haar vaste kamer.
Heerlijk gepijpt op de ouderwetse manier.
Geen fotomodel, maar goede service voor schappelijke prijs.
Vandaag slechts 5 dames gespot.
Groet, schoolmeester.
schoolmeester
9 juli 2020, 16:56
Vandaag 15 ramen bezet, hoorde ik zojuist van een collega ijsbeer.
Groet, schoolmeester.
schoolmeester
19 juli 2020, 11:49
Vandaag 19-7 hier weer geweest.
De kamer opgedoken bij OLGA, Russische 40 jaar naar eigen zeggen.
Ze heeft een vaste kamer, nummer 3.
Alleen de dames die hier de hele week werken hebben een vaste kamer.
Daarna even rondgelopen, in totaal 10 dames gespot.
Het was vanmorgen om 11.45 uur zeer rustig met bezoekers.
Groet, schoolmeester.
schoolmeester
9 augustus 2020, 10:36
Vanmorgen vroeg weer bij OLGA geweest.
Ze ontvangt vandaag voor het laatst in de ESCAPE te Doetinchem.
Ze gaat daar weg om de volgende redenen: kamerhuur te hoog, 260 euro per dag en het wordt veel te warm in de ESCAPE met deze temperaturen.
Ze ontvangt vanaf Maandag 17 augustus in Apeldoorn in een appartement.
Advertentie van haar staat vanaf 17 augustus op KINKY onder Olga Apeldoorn.
Allemaal nog veel wandelplezier !
Groet, schoolmeester.
marcelasnl
12 augustus 2020, 18:45
het wordt veel te warm in de ESCAPE met deze temperaturen.
Door schade en schande wordt je wijs. Laufhausen/ramen waar de meeste kamers geen airco hebben bezoek ik niet meer als de temperatuur boven de 28 graden komt.
Jaren geleden bij een vaste russische dame in Dortmund, 32 graden buiten, maar op de kamer ver boven de 40 en alleen zo'n klein ventilatortje. Ging kapot, zweette me kapot en ze probeerde alles, maar had het zo heet dat ik me niet kon concentreren.
In de club waar ik de laatste jaren veel kom heeft elke kamer een klimatanlage en gewoon lekkere temperatuur, hoe warm het buiten ook is
schoolmeester
12 augustus 2020, 19:06
Bij de ESCAPE hebben de meeste dames een ventilator op de kamer, anders is het echt niet te doen.
Het word in dit pand zowiezo snel warm aangezien het dak grotendeels uit kunststof of glas bestaat.
ESCAPE heet in de wandelgangen ook wel vissenkom.
Groet, schoolmeester.
marcelasnl
21 augustus 2020, 19:52
Een dagje Doetinchem.
In mijn jonge jaren was ik fanatiek fan van Normaal en las dat Bennie Jolink een expositie hield in Doetinchem. Geinspireerd hierdoor een bezoekje aan Doetinchem gebracht.
Een mooie expositie waarbij Bennie geen blad voor zijn mond neemt in zijn video-presentatie en ook zijn spotprent 'Cafe de geile beer' kan ik zeer waarderen.
Toen ik de expositie verliet was het buiten 30 graden en zweette me kapot. Rondom de kerk het ene terrasje na het andere en het leek wel of de introductieweek van jonge studentes hier vol bezig was waar de ene meid nog blote gekleed was dan de andere. Besluit genomen en een mooi plekje op het terras gezocht en een lekker koud witbiertje besteld om al dit jong vrouwelijk schoon te kunnen aanschouwen wat voorbij liep.
Toen ik terugliep na de auto bekroop mij de gedachte dat wat ik in 30min allemaal aan mooi jong vrouwelijk schoon voorbij zag lopen nooit te zien zal krijgen in Eroscenter Doetinchem wat 2km verder ligt. Verder nekte me de wandeling na de auto bij 30 graden en zweette me weer kapot. Besluit genomen en Eroscenter links laten liggen en linea-recta de A18 opgedraait na huis.
Voor ik in 2008 duitsland ontdekte kwam ik af en toe bij dit eroscenter. Toen was het al niet veel soeps en draaide meestal na 5min kijken weer om. Af en toe een dame bezocht, maar op 1 duitse dame na viel het bijna altijd tegen.
schoolmeester
22 augustus 2020, 07:40
Die Duits dvp was waarschijnlijk NICOLE of SUZIE.
Groet, schoolmeester.
schoolmeester
23 augustus 2020, 15:01
Vandaag op bezoek geweest bij ROSALINA.
Ze zit op kamer 8, haar vaste kamer.
Ze is slank en heeft een mooie DD-cup puur natuur.
Gegaan voor pijpen en neuken voor 50 euro.
Service was goed, maar ik vind haar wel een echte profi.
Het is wel een mooie vrouw, half Nederlands/ half Portugees.
Duitse SUSIE was ook aanwezig, werkt schijnbaar alleen op afspraak.
Vindt ik niet erg, want ze is een arrogante trut geworden, ik herken haar niet meer zoals ze vroeger was.
Ik heb 8 dames gespot op deze Zondagmiddag.
Allemaal nog veel wandelplezier.
Groet, schoolmeester.
Springfire
31 augustus 2020, 09:05
Ik zou graag hier een kijke willen nemen heb 0 ervaring op het vak van prostitutie, kom hier zelf uit de beurt en de fkk clubs zitten dicht zou hier graag mijn carrière willen aftrappen maar aangezien niemand mij kan vertellen wanneer dat is is dit mijn enige optie , en wat betreft kinky dat vertrouw ik niet helemaal.
Springfire
31 augustus 2020, 17:00
Vandaag langs geweest bij Nederlandse bo . tevens mijn eerste prostituee ooit
ze heeft me een pijp beurt gegeven .
stonden ongeveer 10-15 dames Veel om 15:00 op een maandag
bertje600
16 oktober 2020, 09:42
Gisteren toevallig weer eens op controle gegaan bij Escape in Doetinchem.
Kwam er langs en dacht er op tijd aan om daar eens te kijken en om op tijd de
afslag van de A18 te nemen.
Er stonden al ruim wat auto's op de parkeerplaats, maar
eenmaal binnen waren er niet veel ijsberen, zonder ijsbeervel weliswaar aanwezig.
Eerst maar een een rondje gelopen waarbij er toch veel dames beschikbaar waren.
Al of niet zaten zij hun telefoon uitgebreid te bestuderen en als je langskwam dan werd
er even gekeken of je een interessant object was.
Sommige dames kwamen zelfs van hun stoel af.
In de onderste regionen was niet veel animo, maar boven was dat anders.
Ik kwam tenslotte uit bij een Spaanse, Diana, die zich volledig presenteerde door
met haar, nog weliswaar bedekte melkfabrieken, te pronken.
Met enig onderhandelen de afspraken voor 50 euro doorgenomen.
Ik heb er totaal geen spijt van gehad. Zij gaf zich volledig en alles mocht.
Ja en dan komt dan ook snel een aanzienlijke portie nakomelingenmelk naar buiten.
In het rubbertje natuurlijk.
Ook de na-sales was netjes, geen direct aankleden maar netjes wassen en schoonmaken.
Een nagesprek was zelfs ook nog mogelijk.
Voldaan weer de auto gepakt om weer verder te gaan.
Een echt aanradertje die mij ongetwijfeld nog een keertje terugziet.
stinger1965
2 december 2020, 11:24
Hallo. Ist das escape geöffnet oder ist bei euch in den NL auch alles zu?
Dalton
2 december 2020, 11:32
Hallo. Ist das escape geöffnet oder ist bei euch in den NL auch alles zu?
Nein bei uns ist alles geoffnet selbst die AH,ALDI UND JUMBO nicht vergessen.
marcelasnl
27 mei 2021, 18:34
Tot hoe laat is de Escape eigenlijk s'avonds open?
Laatste keer was in 2011, dus ken ik niets meer van. Enige waar ik wat bang voor ben is een uur rijden, 4min rondje lopen en weer uur terugrijden. Althans, zo ging het bij mij met regelmaat toen ik hier af en toe tussen 2004 en 2008 kwam.
schoolmeester
27 mei 2021, 19:46
Als ik het goed heb zijn ze tot 10 uur in de avond open.
Ik kan wel met zekerheid zeggen dat ze in de ochtend al om 09.30 uur open zijn.
Maar verwacht vroeg in de ochtend niet veel dames.
Het hoogste aantal dames wat ik hier in het verleden heb geteld was 14, terwijl ze iets van 40 ramen hebben.
Groet, schoolmeester.
marcelasnl
28 mei 2021, 20:06
Vanavond na 10 jaar afwezigheid weer eens Escape, Doetinchem bezocht.
Het was alweer zo rustig zoals ik me van 10 jaar geleden kan herinneren. Binnen 1 wandelaar gezien, buiten zaten 6 man wat in hun auto zittend met hun mobiel te spelen.
1 rondje gelopen, zo'n 10 dames, meesten al wat op leeftijd.
1 dame sprong eruit, omdat ze in lerenlegging op de stoel zat, precies waarna ik op zoek ben.
In de onderste regionen was niet veel animo, maar boven was dat anders.
Ik kwam tenslotte uit bij een Spaanse, Diana, die zich volledig presenteerde door
met haar, nog weliswaar bedekte melkfabrieken, te pronken.
De dame met lerenlegging bleek de spaanse Diana te zijn die een goed mondje duits spreekt.
Voor 50 euro pijpen en oliemassage/happy end afgesproken. Ze begon met mijn paal over haar dikke cup-D naturelle borsten te wrijven om mij in extase te krijgen. Dat lukte goed,
waarna ze overging op pijpen. Tot mijn verrassing draaide ze na 2min en ging met haar lerenkont op mijn gezicht zitten en pijpte verder. Merkte wel dat ze hierbij haar hand gebruikte,
Maar na 6 maand geen sex met een dame liet ik dit gaan. Afgerond zittend op mijn benen met olie en ondertussen haar cup-D naturelle borsten vasthoudend.
Vriendelijke dame die lekker kletst na de actie, waardoor het een gezellig bezoekje was.
Ze gaf aan dinsdag te zijn gekomen en komende maandag alweer weggaat en misschien pas over een paar maand terugkomt. Ze zat te wachten tot de clubs in duitsland weer opengingen.
Na 6 maand zonder en veel thuiszittend/thuiswerkend een prima bezoekje, maar de Escape biedt voor mij weinig om er binnenkort weer heen te rijden.
Een toko voor de liefhebbers van dames van 35+.
Denk dat je mazzel moet hebben als je een keer een jong strak ding hier treft. Zo was het vroeger ook al, heel enkel stond er wel eens een spetter, maar kwam je er een week later was het ding
alweer weg en had je keuze uit een paar dames op leeftijd. Je moet hier echt in de buurt wonen wil je een beetje doorhebben wanneer er iets nieuws of uitdagends zit.
schoolmeester
28 mei 2021, 20:22
Hier komen veel wandelaars op bezoek die inderdaad in de buurt wonen voor de snelle hap.
Echt een jonge spetter kom je hier zelden tegen.
Ik kom hier af en toe, Duitsland is uiteraard veel beter.
En als het hogere temperaturen worden moet je hier helemaal niet wezen, kamers zijn dan bloedheet.
Maar er is hier wel een markt voor, want Escape bestaat al heel wat jaartjes.
Groet, schoolmeester.
schoolmeester
26 juni 2021, 11:18
Vandaag de Escape in Doetinchem maar weer eens bezocht.
Ongeveer 7 dames aanwezig om 11.00 uur.
Op kamer 3 zat de Russische Ina, even gepraat, eerste indruk was goed, dus naar binnen.
Pijpen en neuken voor 50 euro, geen haastwerk.
Service was goed.
De dames die hier werken betalen 230 euro huur per dag voor een kamer zonder airco en raam.
Dat is de reden dat ik altijd in de ochtend ga, later op de dag worden de kamers bloedheet.
Ik heb toch liever een bloedhete dame, dan een bloedhete kamer.
Ina is ongeveer 40 jaar oud.
Groet, schoolmeester.
JonnyFontane
26 juni 2021, 15:33
De tering..... 230 euro per dag.....pfff
schoolmeester
26 juni 2021, 16:05
Ja, dat is een flinke huur voor een peeskamer zonder raam en airco.
Groet, schoolmeester.
CasualGuy
30 juni 2021, 17:18
230 euro per dag is best veel. Had gehoord dat het goedkoper was om een week te huren dan 7 losse dagen.
Voor de rest valt het op dit moment wel tegen in de Escape. Weinig jong schoon.
schoolmeester
30 juni 2021, 18:17
Als dames een week een kamer huren krijgen ze inderdaad korting, en hebben ze een vaste kamer.
Huren ze per dag, dan is het 230 euro, en hebben ze geen vaste kamer.
Groet, schoolmeester.
edje75
24 oktober 2021, 19:00
Is escape nog open? Stond 2 weken geleden voor dicht hek
edje75
25 oktober 2021, 22:49
Of was het een zondag.
Vanavond langs gereden en was gewoon open. Helaas was Bianca er niet dus maar weer vertrokken.
J.S
14 november 2021, 12:06
In Doetinchem is het de laatste jaren over het algemeen gezien "saai" vaak dezelfde dames die over het algemeen een oké service hebben. Zo ook de kleine meid direct bij de ingang rechts rechtdoor. Roemeense dame voorheen blond nu brunette. Echt een mooie slanke kleine dame. Inmiddels voorzien van plastic in haar borsten voor haar formaat lichaam misschien net iets aan de grote kant. Voor een snelle wip vind ik haar heel lekker alles klein en strak om je dikke lul je kan met haar de hele kamer door om der in alle standen te neuken. :freu: Aanrader voor een snelle wip maar voor een lange sessie met een goed gesprek lolletje massage etc niet
edje75
9 december 2021, 09:53
Vorige week nog een keer langs gereden maar was heel rustig! Waren maar 3 dames. Ben maar weer naar huis gegaan.
Heeft iemand Bianca nog wel eens gezien? Zat vorige week een andere dame in haar kamer.
marcelasnl
4 februari 2022, 20:54
Heeft iemand Bianca nog wel eens gezien? Zat vorige week een andere dame in haar kamer.
Vanavond na maanden niet hier weer een keer Doetinchem en Bianca bezocht. Vriendelijk, sex was precies wat ik verwachtte, maar alles wel in sneltreinvaart.
schoolmeester
7 februari 2022, 04:41
Een bezoek aan een raamprostituee in Nederland gaat meestal in sneltreinvaart.
Bij de Escape in Doetinchem is gebruikelijk: 50 euro voor 15 minuten.
Dan pak ik toch liever de stoptrein in Duitsland: 40/50 euro voor 30 minuten.
Groet, schoolmeester.
gijsyo
10 maart 2024, 18:21
In Escape is 60 Euro voor 20 minuten de standaard. Nog steeds sneltrein. De meeste dames vragen 100 Euro voor een half uur.
schoolmeester
11 maart 2024, 05:41
Dat is de reden dat ik hier al een paar jaar niet meer kom.
En er zitten meestal niet meer dan een stuk of 10 dames op 41 ramen.
gijsyo
11 maart 2024, 06:05
Het is duur, zeker in vergelijking met de SCs in DE. Maar het is dichtbij en er zitten een paar leuke dames. De Gina’s, Ruby en Natascha zijn voor mij altijd een succes. Jammer is wel dat er maar weinig kamers bezet zijn, terwijl het best een fijne plek is.