PDA

Volledige versie bekijken : Evita, Pools

Pistol Pete
28 juli 2009, 07:30
Naam : Elvira

Nationaliteit/Taal : Pools / Engels, Duits

Leeftijd : 21

Haarkleur/-lengte : donkerblond / ruim over haar schouders

Lengte dame : 165 cm

Postuur/Cupmaat : slank / kleine b-cup

Tatoeages/Piercings : niet opgemerkt

Service: NMC / PZC / TZ / FT / GFE

Voordelen: lieve meid, nieuw in saunaclubs, gister 4e dag aanwezig

Nadelen: geen

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : 50 euro / 30 min ; 75 euro / 1 uur

Mooie body, gezicht niet super (zeg maar Steffi Graf a like) maar mooi genoeg. Doet (in Zwitserland) veel aan (paal)dansen en dat kan je zien, ze heeft een atletisch strak lichaam. Elvira is nieuw in het vak maar op de kamer is hier niets van te merken. Neemt veel inititiatief, pijpen is lekker en goed. Ook NMC is technisch dik in orde;). Vooraf neemt de dame de tijd voor een uitgebreide pre-sales en is volstrekt niet opdringerig. Aftersales niets van gemerkt, hooguit een glimlach toen we in de rij voor de pizza stonden. Kortom: leuk meisje, type girl next door, goede sessie. Of het tot herhaling komt weet ik niet al is het maar omdat Elvira hooguit 1 a 2 weekjes nog blijft in GT en dan weer terugkeert naar Zurich.

planski
4 augustus 2009, 19:40
Hmmm.. vraag me toch echt af welke meid je hier bedoeld PP..

ben zelf Pools en heb dan ook de meeste poolse chicks wel gesproken.. Zondag iig.

Pistol Pete
4 augustus 2009, 19:54
Mmm, beschrijving is redelijk duidelijk denk ik. Dame heb ik getroffen bij het stoepje op de kino maar zat ook vaak op krukjes nabij de 2 gokautomaten. Ze was nieuw en zou danseres zijn in een club in Zwitserland. Ik heb geen herinneringen meer over evt. vriendinnen van haar. Naam klopt denk ik wel maar als je een andere naam hebt die verder bij de beschrijving past hoor ik het wel. Het was geen superervaring, meer details heb ik niet....Kans dat ze er niet meer is is aanwezig. Ik zal volgende week als ik er ben eens naar haar uitkijken.

Pistol Pete
14 augustus 2009, 16:59
Dame is vandaag en komende week nog in GT. Klein detail: haar naam is evita.