PDA

Volledige versie bekijken : Uitgaven aan een Partytreff



pastprecies
26 juli 2009, 10:03
Halle mede ijsberen,

Ik ben nieuwsgierig hoeveel een gemiddelde ijsbeer op jaarbasis besteed aan een Partytreff?

Ik denk dat ik ongeveer tussen de 1.000 en 1.500 euro op jaarbasis kwijt ben wat jullie?

Zakkenleger
26 juli 2009, 10:11
Een gemiddeld lid op dit forum gaat zelden naar een Partytreff :biggrin:.

Het vaakst in 1 jaar heeft ZL ongeveer 10 keer een PT bezocht. Het minst vaak 3. Meestal 100 EUR/keer, soms 125.

Dit jaar nog maar 1 keer, hoe is het mogelijk. ;)

pastprecies
26 juli 2009, 10:23
Dan wordt het tijd:p

Zakkenleger
26 juli 2009, 10:30
Liever niet, laten we het gezellig houden met de fans onderling ;).

Picasso 1
26 juli 2009, 11:50
Halle mede ijsberen,

Ik ben nieuwsgierig hoeveel een gemiddelde ijsbeer op jaarbasis besteed aan een Partytreff?

Ik denk dat ik ongeveer tussen de 1.000 en 1.500 euro op jaarbasis kwijt ben wat jullie?

Die bedragen zijn de ondergrens per maand van de bekendste namen hier op dit forum bij hun vele saunaclubs bezoeken.

ilovethaigirls
26 juli 2009, 12:32
Halle mede ijsberen,

Ik ben nieuwsgierig hoeveel een gemiddelde ijsbeer op jaarbasis besteed aan een Partytreff?

Ik denk dat ik ongeveer tussen de 1.000 en 1.500 euro op jaarbasis kwijt ben wat jullie?

Ik besteed gemiddeld 0 euro op jaarbasis aan een partytreff :smile:.
Verder lijken de maandbedragen genoemd door Picasso wel reëel, voor sommigen is dat zelfs hun weekbudget.

Zakkenleger
26 juli 2009, 12:37
Picasso 1 is (bewust?) vergeten antwoord te geven op de originele vraag ;).

Zakkenleger
26 juli 2009, 12:38
Liever niet, laten we het gezellig houden met de fans onderling ;).


Oeps, Penetrators opmerking is ook anders uit te leggen. Het is wel weer tijd voor een PT bezoekje inderdaad ;).

Picasso 1
26 juli 2009, 13:14
Picasso 1 is (bewust?) vergeten antwoord te geven op de originele vraag ;).

Voor alleen partytreffs denk ik dat ik ook op soortgelijke bedragen per jaar zit als Penetrater

Willi69
26 juli 2009, 14:42
=> Enquêtes: Hoeveel betaal je elke maand voor je hobby (gemiddeld) ? (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1487)

longdivision
27 juli 2009, 11:23
Ik weet zeker dat er enkele beren tussen zitten die vele duizenden Euro's per maand spenderen aan hun hobby. Maar goed, ze kunnen het zich dan ook veroorloven. Ik doe het iets rustiger aan, tegenwoordig ;)

Picasso 1
27 juli 2009, 11:33
Ik weet zeker dat er enkele beren tussen zitten die vele duizenden Euro's per maand spenderen aan hun hobby. Maar goed, ze kunnen het zich dan ook veroorloven. Ik doe het iets rustiger aan, tegenwoordig ;)

Veel ijsberen gaan gemiddeld twee maal per week en enkelen nog vaker. En er wordt vaak gekamerd. De resultaten van bovenstaande enquette (reactie Willi69) lijken me aan de lage kant ingevuld. Maar mogelijk hebben juist de veelplegers zich onthouden van deelname ;).

Big30
27 juli 2009, 11:40
Die bedragen zijn de ondergrens per maand van de bekendste namen hier op dit forum bij hun vele saunaclubs bezoeken.

Voor de veelplegers is dit ben ik bang waar ... . Toch wel iets om eens goed over na te denken!

:bye:
Big30

Igor-Ergaster
27 juli 2009, 20:10
Halle mede ijsberen,

Ik ben nieuwsgierig hoeveel een gemiddelde ijsbeer op jaarbasis besteed aan een Partytreff?

Ik denk dat ik ongeveer tussen de 1.000 en 1.500 euro op jaarbasis kwijt ben wat jullie?

Als dat het gemiddelde is denk ik niet dat Igor tot de gemiddelde PT bezoeker behoord. In 1 jaar bezocht deze eerste oermens alleen Dorsten al meer dan 20x. :triotje:

Tja en dan kom je er achter dat er ook nog een hoop tijd in gaat zitten en ik heb hier ook achteraf zeker geen spijt van.

Igor :wink2:

Rex
28 juli 2009, 14:14
Halle mede ijsberen,

Ik ben nieuwsgierig hoeveel een gemiddelde ijsbeer op jaarbasis besteed aan een Partytreff?

Ik denk dat ik ongeveer tussen de 1.000 en 1.500 euro op jaarbasis kwijt ben wat jullie?

Ik geef nul comma nul euro meer uit aan een partytreff. 1x ben ik in Dorsten geweest en 1x in Kerpen. Voor mij gewoon puinhoop daar en geen reet aan............

Ik geef liever mijn euro's uit in de saunaclubs waar het beter genieten is. :wink: