PDA

Volledige versie bekijken : Amerikaan stript voor nieuwe job



RAUL7
25 juli 2009, 23:55
Tijdens moeilijke tijden grijpen werklozen wanhopig naar extreme middelen op op te vallen tussen de duizenden lotgenoten. Zo zette de Amerikaanse copywriter Lawson Clarke een naaktfoto van zichzelf op zijn website in de hoop zo potentiële werknemers aan te trekken.

Naakt
Een Amerikaanse vrouw uit Connecticut huurde een groot reclamebord om haar capaciteiten te etaleren en zo haar kans op een nieuwe job te verhogen. Anderen maken van hun autoruit of Facebook gebruik om op te vallen bij potentiële werkgevers. De 37-jarige, werkloze copywriter Lawson Clarke gaat nog een stapje verder. Hij poseerde naakt op zijn website in de hoop zo aan een job te raken. Hij plaatste strategisch een televisietoestel voor zijn intiem, zijn behaarde borstkas kan je wel in volle glorie bewonderen. "Ik moest iets bedenken waardoor ik zou opvallen, maar momenteel heeft het nog geen vruchten afgeworpen. Momenteel ben ik nog altijd werkloos."


http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/943680/2009/07/25/Amerikaan-stript-voor-nieuwe-job.dhtml