PDA

Volledige versie bekijken : Schippersstraat 5/3, Sabrina, Française



Anvers
23 maart 2006, 12:13
Haarkleur : zwart
Lengte dame : 1m65
Cupmaat : C
Nationaliteit: frans
Leeftijd : 30
Service: pmc / nmc
Tijdsduur : 15 min
Prijs : 50 euro
Avond: vanaf ca. 20 uur tot ca. 6 uur 's morgens.

Gisterenavond op wandel in SKW en uiteindelijk aangetrokken door deze Française, afin zij heeft wel de Franse nationaliteit, doch volgens hetgeen ik begrepen heb van haar, heeft zij een Franse vader en een Italiaanse moeder. Hetgeen mij wel een beetje verwonderde is dat zij als Française de voorkeur geeft om Engels te spreken, maar tja dit is eigenlijk een beetje buiten de kwestie.

Haar borsten zijn gedeeltelijk naturel, en gedeeltelijk siliconen, hetgeen op het eerste zicht toch een beetje raar aanvoelt. Haar borsten bevatten wel mooie grote tepels.

Zij begon een pijpbeurt, die goed was, maar misschien toch een beetje aan de ruwe kant. Dan verder in doggy style!

Al bij al niet slecht, en zij doet werkelijk haar best, doch misschien ietsje te plichtmatig.

Herhalingsvatbaar? Misschien, ik weet het nog niet.

Bij het naar buiten, gaan langs Nina gepasseerd (Sabrina zit trouwens vlak naast Nina in hetzelfde pand) en deze laatste leek mij heel vriendelijk en joviaal.

Anvers:wink:

den duvel
10 mei 2006, 09:50
Lang geleden dat ik haar nog heb zien zitten ! Werkt ze nog wel ?

rplover
10 mei 2006, 10:10
Ik heb ook zo mijn twijfels.
Misschien dat de vaste bende helderheid kan brengen.
Dat jij ze niet ziet zitten kan ook te maken hebben met het feit dat je zo snel 'voorbijflitst' natuurlijk.
Toen wij gisteren twee rondjes hadden gelopen, had jij ons al tweemaal gedubbeld :D:D:D

den duvel
10 mei 2006, 11:41
Ik ben misschien wel snel, maar ik heb alles wel gezien (zeggen de meiden ook tegen mij)

Anvers
19 november 2006, 15:22
Sabrina is gestopt en mag definitief naar het archief.

Anvers :hah: