Volledige versie bekijken : Jane (Duitse) ex-PHG
Willi69
22 juli 2009, 15:53
Name: Jane :a_t_nu06:
Haarfarbe/-länge: blond, halblang
Größe: ca. 170 cm
Figur: schlank, A/B-Cup
Herkunft/Sprache: Deutschland
Tattoos/Piercings: Tattoo am rechten Handgelenk innen
Service: trotz fehlender ZK ("mein einziger Nachteil") gut bis sehr gut, sehr zärtlich, sehr eigenwillige :eek:, aber gute Blas-Technik; Lecken, Fingern (vaginal), FT möglich, lässt sich viel Zeit
Sonstiges: ---
Lebenslauf: hat unter anderem schon im YinYang (http://www.yinyang.nl) gearbeitet
Bosco
23 augustus 2009, 08:59
Gisteren sprak ik de mooie Jane aan in de bar. Haar looks waren mij die week daarvoor al opgevallen. Ze wilde ons gesprekje voortzetten onder genot van 'n siggaretje en drankje in de tuin. Ze spreekt overigs vloeiend Engels. Na 'n half uurtje kreeg zij het koud en vroeg ik aan haar wat ze wilde, naar binnen of de kamer op.
In de kamer wel zoenen maar niet met tong want dat vind ze vies.:confused:
Voor derest een heerlijke jongedame die goed weet waar ze mee bezig is. Pijpen, beffen, vingeren, neuken alles zeer goed met haar. En ze zoent toch ook wel lekker ondanks dat het niet met de tong gebeurt.:tongue:
Verschillende standjes met haar doorgelopen, waarvan ik cowgirl met haar de lekkerste vind. Voornamelijk door het uitzicht op haar mooie gezichtje en hoe ze zichzelf verbijt op haar onderlip van genot.
:littleangel:
lustman
24 augustus 2009, 22:07
Ze viel mij onmiddelijk op toen ze aan het zwembad wat ging pootje baden. Ze werd voor men neus weggekaapt door een andere geile beer. Het werd dus een half uurtje wachten... Een half uurtje ging voorbij en plotseling zag ik haar met drie andere meiden een blokhut binnen gaan. De ervaren ijsbeer weet dan ondertussen hoe laat het is ! Hopelijk blijft het alleen bij soft... ? :rolleyes: Na een tiental minuten kwamen de dames weer uit de blokhut en verdwenen de kelder ruimte in voor toch zeker vijftien minuten. Wat later verscheen ze terug aan het zwembad en even kennisgemaakt en hop naar de kamer. Het werd een goede sessie. Deze dame heeft een prachtig natuurlijk lichaam en geeft goede service. ( excl tongzoenen ) Maar het is heel duidelijk dat ze zwaar gecontroleerd wordt door haar vriendje ( mooi gezegd ) en dan ook nog is bepaalde middelen gebruikt om het werk aan te kunnen. Ik kan je verzekeren dat ze in de avond te ver van de planeet was om nog goede service te kunnen geven. Hopelijk was dit een uitzondering ?
mr rocky
30 augustus 2009, 10:56
ik heb gisteren ook met haar kennisgemaakt, wel het type meisje waar ik op val......het zal voor een volgende keer wezen......want ik was al blut en uitgeblust....
Willi69
3 april 2010, 21:06
Jane arbeitet nach Infos aus dem Freiercafe (http://www.freiercafe.com/showthread.php?t=3386) jetzt unter gleichem Namen im GT.