PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Hunsestraat 51 k8, Tamara (Ned)

sixty9er
20 juli 2009, 18:56
Had haar al een paar keer gezien de laatste tijd en wilde haar zeker na alle lovende recensies eens aan een steekproef onderwerpen.
Naar binnen voor P+N+B, bij het uitkleden bleek ze over een zeer vrouwelijk droomlichaam te beschikken met als topsensatie haar superieure bilpartij. Erg lief, leuk en beschaafd meisje ook, bij het opwarmen lekker kletsen, jr. werd onder haar subtiele aanrakingen knalhard waarna we in 69 elkaar verder verwenden. Pluspunt hierbij dat Tamara vaak alleen haar mond gebruikte. Het hoofdmenu (cowgirl) was sowieso al geweldig maar kreeg een extra kick door de spiegels aan de zijkant en achter het bed waarin ik kon zien hoe ze me bereed en hoe ik haar superlatieven-schieten-te-kort-billen beetpakte. Met meer geluk dan wijsheid net op tijd gestopt om haar missio tot de finish lekker stevig af te naaien. Mmmm..
Begrijp de opmerkingen over haar vermeende blueheid en gebrek aan pure (ordinaire h**rige) geilheid wel maar mis het niet bij Tamara.
Vind het soms spannend om tijdens de sex de h**rentaal van bijv. Heleen (Rdk 127 Asd) te horen maar in een andere bui vind ik het lekker en opwindend om zo'n prototype buurmeisje/studente als Tamara te pakken.
Dit laatste zal dan ook zeker opnieuw gebeuren als super DVP/wervelwind Ruslana er bijvoorbeeld niet is (of soms ook als die er wel is). Omdat Tamara niet zoent zeg ik bijna-topklasse maar zeker gezien haar goddelijke billen komt ze zonder twijfel uit bij de verdiende kwalificatie "uitstekend"!

mr williams
5 september 2009, 12:10
Haarkleur/-lengte : bruin/half lang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat :stevig/c-cup-echt/ogen bruin
Nationaliteit/Taal : Nederlands
Leeftijd : jaartje of 20

mr williams
10 december 2010, 19:21
is gestopt mag wat mij betreft naar de oude doos.:wink2: