PDA

Volledige versie bekijken : Bestaat er iets zoals :"Het te leuk vinden van een dame"?

danneman
18 juli 2009, 20:35
Is het puur lust en geiligheid of zit er soms ook meer achter?

Wanneer weet je dat je te ver gaat in het "leuk" vinden van ...

Misschien :badidea[1]: om dit te vragen.

maar :exactly[1]: misshien wel verstandig om te weten ???

Picasso 1
18 juli 2009, 20:38
Zie http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10602&highlight=verliefd

Picasso 1
18 juli 2009, 20:47
Picasso, ik vind wel 20 Meiden leuk, maar word maar op de helft verliefd hoor ;)

erpee :nixweiss[1]:

Maar Danneman schreef: "Wanneer weet je dat je te ver gaat in het "leuk" vinden van ..."

Is meer dan leuk vinden, oftewel verliefdheid of iets in die buurt :wink:

joop slim
18 juli 2009, 20:49
als je "vrienden"ervoor gaan waarschuwen en je luistert niet meer naar hun.........

danneman
18 juli 2009, 21:16
Ik heb eens op de link gekeken over veliefdworden op een dvp.

ik las de verhalen en recensies met een klopppend hart. Tof dat er zo open over wordt gepraat.

Ikzelf betrap mij stiekem op het iets te leuk vinden van een Meid.

Ik zie het gelukkig nu al in, voordat het te laat is. Dus met beiden benen op grond blijven staan, ogen open houden, geen prive gegevens geven, en vooral ! HET IS MAAR EEN ILLUSIE. De realiteit is gewoon te FOKKED OP!

Misschien dat er beter vanuit de politiek en politie correcte aandacht moet worden besteedt. Want de schoenenverkopers zijn uiteindelijk de profiteurs en de criminelen.

En een klein beetje, zitten wij ook fout? Of is het gewoon vraag en aanbod?

janjanjan
18 juli 2009, 21:22
En ik maar denken dat dubbele nicks niet toegestaan zijn :confused::rolleyes::baby2::bye:

http://www.youtube.com/watch?v=hWnUwoZFw28

Jetliner
20 juli 2009, 10:42
@ Danneman,

Situeert deze iets te leuke dame zich in Zuid-Holland, DH, Rotterdam en omstreken?
Of hoort deze topic niet eerder thuis bij 't algemeen gebeer?

sixty9er
20 juli 2009, 19:27
In grote lijnen eens met Danneman, het werkt waarschijnlijk niet in de praktijk dus besef dat het meestal een fakeverliefdheid betreft.
Aan de andere kant blijven we allemaal mensen van vlees en bloed en als je bijvoorbeeld al vele jaren iemand bezoekt met wie je vrijt inclusief TZ, B en natuurlijk P en N en over van alles leuk en goed praat dan is bij mij de (fake)gedachte "hoe gelukkig zouden wij als stel zijn" meer dan eens in mij opgekomen.