PDA

Volledige versie bekijken : Sani

The Saint
10 juli 2009, 21:32
Naam : Sani

Nationaliteit/Taal : Macedonië/Duits

Leeftijd : 24 (volgens haec58?) lijkt me eerder 30-35

Haarkleur/-lengte : lang donkerbruin haar

Lengte dame : 1m60

Postuur/Cupmaat : normaal/C-D sili(?) voelt zeer naturel aan

Tatoeages/Piercings : ?

Service: TZ, PZC, EL, FT, NMC

Voordelen: oraal heel goed

Nadelen:

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 50 €

Extra’s bij het bezoek: eerst lekkere massage met bodymilk gekregen

The Saint
10 juli 2009, 21:47
Gisteren lag ik wat te relaxen in de whirlpool toen deze (zonnebank)gebruinde dame met weelderige boezem voorbijkwam: ze keek mij indringend aan en gebaarde dat ik uit de whirlpool moest komen en met haar moest meegaan. Verschrikt keek ik weg en gebaarde dat ze me met haar ogen bang maakte. Na gedoucht te hebben, stond ik even later buiten op zoek naar de Roemeense Elisa die mijn eerste dame van de avond ging worden. Maar zoals zo vaak verliep het niet als gepland bij de heilige man. Sani stond ook buiten en toen onze blikken mekaar kruisten, ging er plots een licht bij haar branden: du bist der Mann von dem Whirlpool en meteen kwam ze zich voor mij posteren en met haar mooie indringende ogen (met kraaiepootjes die mij doen vermoeden dat ze toch al 30+ is) en haar wulpse boezem slaagde ze erin om mij voor haar te winnen, zeker toen ze nog wat in mijn nek en op mijn lippen begon te zoenen en toen ze even later met haar handen onder mijn berenvel ging, was er geen (af)houden meer aan: we trokken naar het bed in het wellnessgedeelte waar ze me eerst voorzag van een heel stevige maar lekkere rugmassage met bodymilk. Daarna deed ze ook de voorkant en toen kwam ze eerst op me zitten en eerst kwamen er een aantal natte tongzoenen en daarna begon ze op mij met wat droogneuken wat heel lekker aanvoelde; daarna een zalige natte pijpbeurt wat ze heel goed kan gecombineerd met het Russische standje en ook de ballen werden heerlijk gelikt. Daarna jasje erover en ze stelde doggystyle voor en ik voelde na een 10tal stoten dat het niet te lang meer ging duren en heb haar dan maar het laten afmaken in het mondje.
Sani is een dame die haar vak kent, maar wel graag zelf de touwtjes in handen neemt maar niettemin heb ik een heerlijk half uurtje beleefd met haar. Ze werkt meestal wel maar 2 dagen in de week in GT; hoofdzakelijk dinsdag en donderdag.

The Saint
11 juli 2009, 00:30
Sani (GT) komt op veel punten overeen met onderstaande dame. Kan iemand me zeggen of deze 2 dames één en dezelfde persoon zijn?

http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4369