Volledige versie bekijken : Lottie
bankangle
9 juli 2009, 11:18
Gisteren in de GT geweest weer een goude tijd gehad! Lottie werkte er voor de eerste dag lief hongaars meisje blond en een b cupje ! Helemaal super!:rubbel:
ketserr
9 juli 2009, 11:46
Ik had je beloofd dat ik je bericht ga lezen en zou reageren, nu dus.
Beetje kort bericht van je maar het is ook je eerste dus dat komt dan nog wel een keer goed.
Lottie; leuk gezichtje, mooi lang slank lichaam zeker 1.80, lang blond haar, nog wat verlegen en heeft nog geen taal vaardigheden helaas.
neukie
9 juli 2009, 12:43
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=171&postcount=1
timjava
6 september 2009, 11:17
Naam : Lottie
Nationaliteit/Taal : Hongaars/ Duits
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : blond / lang
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : slank /B
Tatoeages/Piercings : geen
Service: pzc, nmc, zoenen
Voordelen: lief
Nadelen:geen
Tijdsduur :0,5 uur
Prijs :€ 50,--
Extra’s bij het bezoek:
Gisteren met dit leuke naturelle blonde meisje naar de kamer geweest. Volgens haar eigen zeggen is dit haar eerste club en werkt ze hier zo'n 2 maanden. Op de kamer een normale service gehad. bij het pijpen gebruikte ze veel haar hand. In het begin is ze wat terug houdend, maar naarmate de sessie vorderde kwam ze meer los. Herhalingsgevaar: misschien
mrourke
22 oktober 2009, 13:52
Gisteren de tweede dame aan het eind van de middag. Kreeg een waanzinnig goede tip van een ander beertje. Ook de beertjes onderling wisselen lekkernijen met elkaar uit.
Lottie heeft een schitterende huid, goudgelig van kleur, heerlijk zacht en soepel. Hongaarse kwaliteit. Haar lichaam is welgevormd, een beetje peervormig in de heupen, vol maar niet te dik. Leuk koppie en is gewoon heel lief en aardig. Ze spreekt al behoorlijk goed Duits itt eerdere berichten. Ik maakt haar een compliment over haar prachtige lingerie, zwart met goud van kleur, het stond haar geweldig. ik ben zeker anderhalf uur met haar op kamer geweest en heb me uitstekend vermaakt. Heb haar ook mijn diensten aangeboden en daar was zij dan ook heel verbaasd en positief over. Kortom super.
Carlsberg
23 oktober 2009, 10:40
Lottie is absoluut mijn favoriet. Echt een leuke meid, schattig, vriendelijk, komt zelfs verliefd over !!
Carls.
Some1
6 december 2009, 22:02
Pas bij lottie geweest. Zeer mooie dame om te zien. Op de kamer ook zeer goed. Herhalingsgevaar: als ze er weer si overweeg ik het zeker.
Carlsberg
4 februari 2010, 14:08
Heeft iemand Lottie al terug gespot in de GT?
Carlsberg
4 augustus 2010, 13:18
Heeft iemand Lottie al terug gesport in de GT?