Inloggen

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Maart 2009

Caligula
1 maart 2009, 09:09
Ik dacht dat GT ouder was maar onlangs vertelde een ervaren beer inderdaad dat PHG al veel langer bestaat dan GT, en Bernds bestaat zelfs al meer dan 20 jaar ik dacht zelfs meer dan 25.

GT is op 26 mei 2004 geopend!

Cupido
1 maart 2009, 17:50
Ik weet niet precies hoelang Boeddha en snelle Henkie er al heen gaan, voor mij is het pas 1,5 jaar. Al lijken het wellicht wel 7 jaar, zo vertrouwd komt het al op mij over en zoveel dames heb ik inmiddels mogen leren kennen:D. Ik wou dat het waar was dat ik er al 7 jaar kwam. Heerlijk alleen die gedachten al! Maar ik weet dat Boeddha mij wel eens verteld heeft dat de club zo'n 5 jaar en daarvoor in PHG kwam, dus zal het dat wel zijn.

Als het idd 26 mei 5 jaar bestaat kunnen we dan ook een feestje tegemoet zien?
Gr.
Cupido

Elgar
1 maart 2009, 21:00
Heren,
Het doet mij deugd dat mijn verslag zo ontzettend goed wordt gelezen! Dat stimuleert mij om het publiceren van dit soort verslagen in de toekomst te continueren.:loud:

Blijkens jullie reacties behoeft de opmerking over 7 jaar GT bestaan enige nuance. :rolleyes: Ik heb het vermoeden dat de heren bedoelde dat ze al 7 jaar FKK ervaring hebben.

Ik hoop dit hiermee uit de wereld geholpen te hebben. ;)

Elgar :wink:

2horny4u
2 maart 2009, 06:20
Mijn 1e bezoek aan deze poel des verderfs of het paradijs op aarde zoals je wilt, was op 27 mei 2004 om 11:15u in de ochtend. Want er is vaak maar een dunne lijn tussen goed en fout, gek of geniaal

GT is op 26 mei 2004 geopend!

Toppie
2 maart 2009, 16:41
Volgens mij zijn die andere doordeweekse dagen ook toppers. 2Bat4You en ik hebben terug in de auto een rekensommetje gemaakt en moeten concluderen dat de eigenaresse van deze Toko (die ook eigenaar van Living Room is) flink in de slappe was moet zitten. Ik ga die dame volgende keer maar aan de haak slaan; kan ik stoppen met werken :-)

Euh je bedoelt Marina, geloof ik? Maarre die is getrouwd met de eigenaar, zo'n klein menneke die ik veelal onder de voet loop. Dus ik zou zeggen, probeer dat menneke maar aan de haak te slaan (met alle gevolgen van dien) ;)

Goedemorgenallemaal
2 maart 2009, 16:59
Euh je bedoelt Marina, geloof ik? Maarre die is getrouwd met de eigenaar, zo'n klein menneke die ik veelal onder de voet loop.

Onder de voet liep toch zeker????

Willem2
2 maart 2009, 18:32
Ich hatte am Samstag die Gelegenheit mit Veronica etwas zu "spielen"! :D:D:D ...

Niks spelen , nederlands leren ;)
Zou dat niks voor ozzy1 zijn :D

:wink:

Toppie
2 maart 2009, 18:53
Onder de voet liep toch zeker????
haha het GT-menneke wel ja, maar ik bedoelde dat ik in het algemeen kleine mennekes onder de voet loop ;) Dus maak je geen zorgen....

thesickboy
5 maart 2009, 14:46
Gisteren een ouderwetse topdag gehad in GT! Het bier was koud, de dames geil en de sauna stond bloedheet. Twee lange sessies waren voldoende om TSB volledig te slopen, recensies volgen.

Dank aan cupido en roy voor het aangename gezelschap! In de whirlpool ook nog kennisgemaakt met choko aan wie ik vergeten zeggen ben dat in Vlaanderen een homo ook wel eens een 'choko' genoemd wordt :D;)

richardgaatstappen
5 maart 2009, 19:06
HerenBeren,

Ben vandaag in een sentimental mood en vroeg mij af
........ waar zijn ze toch allemaal gebleven die heerlijke spetters van enkele jaren geleden....?

Ik denk daarbij aan:
= Sheila uit Servië, die ik na haar borstvergroting nooit meer heb kunnen spotten
= de Duitse Carla uit het studententrio met haar stevige prachtborsten
= de altijd vrolijke Nathalie uit Bulgarije
= de Russische Tatjana, eerst zwartharig dan weer platinablond en daarna verdwenen
= en de altijd elegante Poolse Magdalena met steeds weer een andere kleur haar

Geloof dat het tijd wordt dat ik me eens ga concentreren op een nieuwe lichting. Maar ben toch nog te boeien door info over bovenstaande toppers.

groeten,
Richardgaatstappen

thesickboy
5 maart 2009, 19:22
= en de altijd elegante Poolse Magdalena met steeds weer een andere kleur haar

Deze dame is nog steeds geregeld in GT aanwezig.

TSB

Zakkenleger
5 maart 2009, 19:29
Bulgaarse Nathalie heb ik vorig jaar (sept/okt) nog vrolijk in GT zien rondstappen, maar sindsdien ben ik er zelf niet meer geweest.

Rex
5 maart 2009, 22:22
HerenBeren,

Ben vandaag in een sentimental mood en vroeg mij af
........ waar zijn ze toch allemaal gebleven die heerlijke spetters van enkele jaren geleden....?

Ik denk daarbij aan:
= Sheila uit Servië, die ik na haar borstvergroting nooit meer heb kunnen spotten
=

Hoi Richard,

Sheila liep twee weken terug vrolijk rond in LR, samen met de Poolse Sonja.
Weet niet of dit eenmalig was of dat ze voorlopig daar blijft...............

Zaterdag zal ik het persoonlijk voor je checken of ze er nog steeds is.

Keep you posted.:wink:

RAUL7
5 maart 2009, 22:24

Ik dacht dat jij naar Living Room ging :confused:??? :D

Rex
5 maart 2009, 22:38
Ik dacht dat jij naar Living Room ging :confused:??? :D

Ja dat ga ik ook................Lees maar wat hieronder staat!!!! In LR dus......
Kom je ook????

RAUL7
5 maart 2009, 22:43
Ja dat ga ik ook................Lees maar wat hieronder staat!!!! In LR dus......
Kom je ook????

Ok, had het niet gezien :eek:!

Voor zaterdag weet ik het nog niet, heb wel nog een vrijkaart voor Living Room :roll:!

Saruman
6 maart 2009, 15:35
Een eeuwenoude tovenaar als Saruman moet er af en toe eens tussenuit. Het is zeker geen makkie om Isengard te besturen, het hoofd te bieden aan afvallige tovenaars zoals Gandalf de Grijze, om een leger van Orks op te bouwen voor meester Sauron, en tegelijk mee te zoeken naar een of andere klote-ring die blijkbaar in de handen van een Hobbit-onverlaat is gevallen. Wat een miserie en stress……:eek:

Niet getreurd echter, op niet te grote afstand van Isengard ligt een streek die bezaaid is met allerlei leuke herbergen. Het is er goed vertoeven, je kunt er heerlijk relaxen in de sauna, eten en drinken, en genieten van vrouwelijk schoon. Op vrijdag 27 februari besloot Saruman dan ook om nog eens af te reizen naar dit luilekkerland. Welke herberg zou het worden? Er is “Villa Hoogtevrees”,” Planeet Blijde Tuin”,”De Woonkamer”,”De Gouden Tijd”, enz. Dat zijn nogal eens namen, wel wat anders dan de Steigerende Pony in Breeg.:D

Toch maar besloten voor de Gouden Tijd. Saruman had namelijk nog een vrijkaartje, dat eerder die maand werd getrokken door de schuldige / onschuldige* hand van Willem 2 (* schrappen wat niet past). De Gouden tijd staat bekend als een neukfabriek met kotsvreet, maar Saruman gelooft in het lot, en laat zich voeren naar waar zijn stalen roofkat hem brengt. Ook deze keer zou het blijken een juiste keuze te zijn.:cool:

In de Gouden Tijd dragen alle mannen een wit uniform. Nadat Saruman zich van zijn tovenaarscape en mantel had ontdaan, en zijn toverstaf, kristallen bol en pendel in zijn kastje had opgesloten, sloeg hij het witte uniform om de schouders, en betrad de gelagzaal van de neukfabriek. Saruman sloot de ogen, en trachtte te voelen in welke richting het lot hem zou drijven. Onvermijdelijk werd hij richting bar geleid, maar in plaats van een barkruk op te zoeken, werd hij iets verder geleid. Tot bijna aan de deur naar de gang, waarbij hij plots oogcontact maakte met 2 ogen die hem ergens bekend voorkwamen.
- “Hey, jij bent toch Jenny, niet?”
- “Nee, ik heet Jasmine”
- “Ach zo, ik dacht dat je Jenny heette, en dat ik je al een gezien had in Villa Hoogtevrees”
- “Ja, ik heb in die Villa gewerkt, en daar heette ik inderdaad Jenny”
- “Dan had ik toch gelijk. Ik had je hier niet verwacht, maar ik herkende je wel. Ik was in januari voor het eerst in Villa Hoogtevrees, en toen hebben we elkaar even gesproken”
- “Ja da’s waar. Ondertussen ben ik hier een 3-tal weken, want het was daar maar een dooie boel, en hier is het veel drukker, en dat bevalt me”

Het toeval wil (bestaat toeval eigenlijk wel?) dat Saruman enkele weken voordien zijn debuut maakte in Villa Hoogtevrees, en dat zijn aandacht op een bepaald ogenblik getrokken werd door een dame, die een latté macchiato kwam halen aan de bar, toen hij daar van een eerdere sessie zat uit te rusten. De dame verdween weer naar haar bank, en werd korte tijd later door een ijsbeer ontvoerd. Na enkele omzwervingen werd het tijd voor Saruman om te vertrekken, maar op weg naar de kleedkamer zag hij de bewuste dame weer relax in een zetel hangen, en besloot hij voor zijn vertrek nog even met deze deerne kennis te maken. Jenny was de naam, een 26-jarige Duitste schone, waarvan – zo bleek bij thuiskomst – nog geen paspoortje was aangemaakt. Na een kort praatje verontschuldigde Saruman zich, want hij had wederom verplichtingen in zijn slot Isengard, en moest dus vertrekken. Aangezien Saruman mensen nogal goed aanvoelt, had hij bij deze dame het gevoel dat een kamerbezoek wel eens prettig zou kunnen verlopen, hoewel hij dus geen recensies had van andere ijsberen om dit gevoel te staven. Saruman zou 3 weken later nogmaals naar Villa Hoogtevrees afreizen, maar hij zou Jenny daar niet aantreffen. Des te groter was zijn verbazing dus, toen hij Jenny in de Gouden Tijd zag. De naamsverandering naar Jasmine deed geen afbreuk aan Sarumans eerste indruk van weleer, en al snel besloot hij om Jasmine een sleutel te laten halen.

In het blokhutje speelden zich allerlei taferelen af, waarvan de precieze details niet kunnen worden onthuld op dit forum. Teveel ijsberen zouden een discussie starten over egotrippers, sexgoden, plinten en andere eindeloos bediscuteerbare onderwerpen, en dat zou ons te ver leiden. :thefinger Saruman vindt namelijk dat alle eer naar de dame gaat, en wilt wel nog kwijt dat de dame zijn “ego meerdere malen gestreeld heeft”. :confused:

Op een bepaald moment zei ze nog “volgens mij kan jij toveren”. “Duh !!!! Je hebt het hier wel tegen Saruman, een van de meest gevreesde tovenaars uit Midden-Aarde!!!” wilde hij nog uitroepen, maar hij besloot zijn mond te houden en incognito te blijven. Je weet nooit wie er staat te luistervinken, en het laatste wat Saruman op dat moment wilde horen, was die vreselijke stem van het creatuur Gollem “My Precious”, de maniak.:green_smi

Enfin, het was een topsessie, en de sessie komt als hoogste nieuwe binnen op 2 in Sarumans all-time favorites. Was dit nu de samenloop van omstandigheden, de toevallige gezamenlijke geilheid van Jasmine en Saruman, of is Jasmine inderdaad zo’n topact met topservice (waarom bestaat er dan nog geen draadje over haar; verborgen talent?), of zijn Saruman en Jasmine werkelijk zo compatibel? Enkel een herhalingsessie kan deze vragen beantwoorden. Er hangen allerlei risico’s aan zo’n herhaling, maar toch staat Sarumans besluit al vast.

Eigenlijk stond zijn besluit al vast toen ze beiden het blokhutje verlieten, maar de eerstvolgende uren zag Saruman zijn deerne niet meer. Hij vroeg nog om samen iets te eten, maar dat zou er niet van komen. Saruman kreeg wel een bord vol heerlijke pasta met scampi’s (en niet te zuinig met de scampi’s) dus als dat kotsvreet is, dan is Saruman een varken (verhip, is toch wel zijn teken in de Chinese dierenriem, zeker). Na een paar rondjes, waarbij hij de jaagsters vakkundig afwimpelde, zag Saruman zijn geliefde Jasmine weer, maar ze dacht wellicht dat hij haar maar even gedag kwam zeggen, en hield een andere ijsbeer staande.

Discreet vervolgde Saruman zijn weg. Hij werd nog aangesproken door o.a. Poolse Jana, die hij op zijn to do-lijstje zette, want hij wilde zijn kruit nog droog houden. Die Jana kon trouwens wel eens de zus zijn van Poolse Lisa, die tot Sarumans spijt andere oorden heeft opgezocht, te ver van hier om regelmatig te bezoeken. Jana bevestigde ook dat ze deze opmerking vaker had gehoord. Nu is het niet netjes om dames met elkaar te vergelijken, maar in dit geval is het eigenlijk wel een compliment. Of Jana’s service het niveau van Lisa haalt, wilt Saruman ergens in 2009 nog wel eens ontdekken.:cool:

Zo in gepeins verzonken, kwam Saruman de verdomd lekkere Lovely tegen. In december 2008 hadden Saruman en Lovely een stomende sessie, die hij ongetwijfeld in zijn Top-5 van 2008 had gezet, ware het niet dat hij net de week daarvoor zijn Top-5 op het YBF had gepost. Een nieuwe sessie in 2009 zou het onvermijdelijke gevolg zijn, waarbij Lovely opnieuw zou kunnen strijden om een Top-5 plaats. En deze gelegenheid bood zich al meteen aan. Wat een geluk. Toch twijfelde Saruman even, want misschien was Jasmine al terug vrij, en kon hij met haar op herhaling. Saruman zei tegen Lovely dat hij eerst een douche nodig had (niet gelogen) en kwam via een grote omweg in de kleedkamer terecht. Op deze omweg geen spoor van Jasmine, dus was de rekening snel gemaakt. Douchen en Lovely opzoeken, was nu zijn definitieve besluit.:lostit:

Een klein stemmetje drong tot Saruman door, en zei “GSM, GSM” en intuïtief wist Saruman dat er op zijn GSM gebeld was. Effe checken, en inderdaad, er waren op korte tijd enkele berichten binnengekomen van het thuisfront. De Ents hadden Isengard aangevallen, onder leiding van enkele op hol geslagen Hobbits. Ze hadden de sluizen opengezet en de voorraadkamers doen onderlopen. In paniek belde de leider van de Orks naar Saruman om raad, en zoals steeds is de beste raad om te wacht tot Saruman daar is, want hij, en hij alleen kan het hoofd bieden aan dergelijke crisissituaties. En dat, terwijl hij zelfs nog niet in de sauna was geweest !!! :eek:

Met een gevoel van spijt liep Saruman weer de bar in, op zoek naar Lovely. “Het spijt me, lieve meid uit Ghana, maar we zullen onze date voor een volgende keer moeten houden.” Met een zoen, een knuffel en een haal door haar grote krullenbos, nam hij afscheid van zijn zwarte parel, en zocht de douches op.:love2:

Toen Saruman weer onder de douche vandaan kwam, stond er een naakte Jasmine te wachten om ook even onder de douche te gaan.
- “Ga je ook naar huis?”
- “Nee, maar ik moet even een pauze inlassen, zo druk is het geweest vandaag”
- “Toen ik je daarstaks in de kleedkamer betaalde, kwam er direct een ijsbeer naar me, om te vragen hoe je was.”
- “En wat heb je gezegd?”
- “Superslecht!!!! :D ...... Neenee, grapje, ik zei dat je top was, en volgens mij is hij daarna direct naar jou op zoek gegaan”
- “Ja, ik heb na jou de ene sessie na de andere gehad, zelfs geen tijd gehad om te eten. Ik had effe behoefte aan een warme douche, en effe relaxen. Nu eerst een hapje eten”
- “Nou, smakelijk dan. Ik wil heel graag met jou nog eens naar de kamer, maar het zal niet meer voor vandaag zijn, want ik moet dadelijk vertrekken. Maar we zien elkaar vast nog…. Tot later dan…..”

En met een kus en knuffel namen Jasmine en Saruman afscheid.
Toen de poort van de herberg acher Saruman sloot, zocht hij zijn stalen roofkat op, om tegen illegale snelheid weer naar Isengard te racen. Niks geen eenzame cowboys, niks geen mondharmonica’s, niks geen huilende vrouwen om het gemis van sexgoden en plintenneukers, maar de harde realiteit van het echte leven schreeuwde Saruman weer naar Midden-Aarde. :eek:

Tot de volgende opening in zijn agenda het toelaat om opnieuw zo’n herberg van verderf op te zoeken. De kans is zeer groot dat het dan opnieuw herberg De Gouden tijd wordt. Met herhalingsessies met Lovely en Jasmine, een eerste sessie met Jana, en kennismaking met enkele andere opgemerkte dames, staat er nog genoeg op het programma, zodat Saruman eigenlijk al minimaal 2 uitstapjes naar de Gouden Tijd aan het plannen is.:cool:

Het vrijkaartje van YBF was dus omgezet in slechts 1 kamersessie, maar een topsessie en kwaliteit primeert. Dus toch heel erg bedankt aan YBF. Bovendien was het al bij al een leuke avond, met nog enkele gesprekken met ijsberen die Saruman nog niet kende, uit onbeduidende landjes zoals daar zijn België en Nederland. Iemand al eens gehoord over deze landen? Saruman hield een goed gevoel over aan dit bezoek, met als enige nadeel dat dit iets te vroeg werd afgebroken. Toch smaakt het naar meer, en krijgt dit verhaal ongetwijfeld een vervolg ……..

Ik groet u,
S :wink:

Ace2
6 maart 2009, 21:11
Toen de poort van de herberg acher Saruman sloot, zocht hij zijn stalen roofkat op, om tegen illegale snelheid weer naar Isengard te racen. Niks geen eenzame cowboys, niks geen mondharmonica’s, niks geen huilende vrouwen om het gemis van sexgoden en plintenneukers, maar de harde realiteit van het echte leven schreeuwde Saruman weer naar Midden-Aarde. :eek:

Niets geen mondharmonica? :eek: Wat is er met mijn mondharmonica gebeurd?

Zou Picasso1 hem hebben meegenomen? :cool:

RAUL7
6 maart 2009, 21:21

Picasso 1 speelt geen mondharmonica :eek:, hij speelt met zijn penseel :rofl:!

CLUBSPORT
6 maart 2009, 21:59
leuk geschreven saruman nu afwachten of een eventuele (nickname darthvader ) schrijft dat zijn ruimteschip te groot was om op de parkeerplaats neer te zetten

yep3
6 maart 2009, 23:07
kan iemand mij helpen? zou graag weten wie de blonde was met zwarte plukken. Lange dame met voorheen kort platina blond haar. Smal met een klein cupje en overal op haar armen en benen niet te lezen teksten. Apart ogende dame...alvast bedankt heren beren

yep3
6 maart 2009, 23:07
ze was er dinsdag

Zakkenleger
6 maart 2009, 23:37
kan iemand mij helpen? zou graag weten wie de blonde was met zwarte plukken. Lange dame met voorheen kort platina blond haar. Smal met een klein cupje en overal op haar armen en benen niet te lezen teksten. Apart ogende dame...alvast bedankt heren beren

Waarom vraag je dat niet aan de dame zelf, of (als ze bezet is) aan een Thekenfrau???

yep3
7 maart 2009, 00:08
zakkenleger, ik vroeg je niet om dit antwoord. Als je het niet wilt schrijven, schrijf dan niet.

Picasso 1
7 maart 2009, 04:09

Volgens mij ligt die in Venlo. Heb je daar al gekeken? :innoc[1]:

Woensdag 4 Maart

Golden Time (http://www.goldentime.de)

thesickboy
Cupido
Chukar (?)
Ace2 (??)

Ik ben niet verder dan Venlo gekomen. ;)

Zakkenleger
7 maart 2009, 08:40
zakkenleger, ik vroeg je niet om dit antwoord. Als je het niet wilt schrijven, schrijf dan niet.

Als je een antwoord niet wilt lezen, stel dan niet een vraag... :rolleyes:

Al eerder is jou aangegeven dat het handiger is om ter plekke te vragen wie een dame is, en niet achteraf. Maar goed, zoals je wilt, doe het op je eigen manier.

richardgaatstappen
7 maart 2009, 10:08
herenBeren,

zullen we gewoon weer gaan bezig zijn met datgene waarvoor dit forum bedoeld is, namelijk: INFO UITWISSELEN
- en daarbij de lange tenen :ranting2: een beetje intrekken
- en onderlinge steggelarijtjes (:kotz:) via IM laten verlopen
dan wordt het hier weer een stuk gezelliger EN VOORAL informatiever :wink:.

RAUL7
7 maart 2009, 10:15
herenBeren,

zullen we gewoon weer gaan bezig zijn met datgene waarvoor dit forum bedoeld is, namelijk: INFO UITWISSELEN

Dan wordt het tijd dat ge gaat beginnen :eek:! :rofl:

thesickboy
7 maart 2009, 10:36
Kibbelende beren kunnen beter een voorbeeld nemen aan Saruman. Een goede recensie, wat mij betref goed voor een nominatie voor een volgend vrijkaartje!

TSB

Toppie
7 maart 2009, 10:56
Niks geen eenzame cowboys, niks geen mondharmonica’s, niks geen huilende vrouwen om het gemis van sexgoden en plintenneukers, maar de harde realiteit van het echte leven schreeuwde Saruman weer naar Midden-Aarde.

Jaja wrijf t nog maar eens in!!! Waar is de tijd gebleven van de ouwe GT-helden!! Nu moeten we ons hier en de dames daar tevreden stellen met een vieze ouwe grijze Tita Tovenaar ;)

btw mooi verhaal Saruman.

Picasso 1
7 maart 2009, 14:20
herenBeren,

- en daarbij de lange tenen :ranting2: een beetje intrekken
- en onderlinge steggelarijtjes (:kotz:) via IM laten verlopen
dan wordt het hier weer een stuk gezelliger EN VOORAL informatiever :wink:.

Ik zie dat je gedurende enkele jaren op dit forum slechts enkele berichten hebt geschreven met alleen maar vragen over dames en tombola inschrijvingen :cool:. Lijkt me niet echt een informatieve bijdrage. Info uitwisselen gaat twee kanten op. We kijken dan ook uit naar jouw toekomstige informatieve bijdrages.

Heb zelf geen lange tenen, is alleen maar een kritische constatering ;).

richardgaatstappen
7 maart 2009, 16:40
bericht aan Picasso:

je kritiese opmerking is terecht,
ik schrijf niet zoveel
omdat ik niet zoveel te schrijven heb
ga meestal alleen naar GT en heb daar mijn vaste dames
waar al veel over geschreven is
en mijn recensies weinig aan zullen toevoegen

dacht dat het gewoon tijd werd
dat iemand probeerde de HerenBeren weer 'on topic' te krijgen
en wellicht dat ik daar niet de juiste persoon voor ben
vanwege weinig schrijfsels, info, verhaaltjes etc.
maar iemand moet het doen
en aangezien niemand het deed ..............
vandaar!

ozzy1
8 maart 2009, 20:41
heren beren,

gestern von 11-14:30 im gt gewesen.
die ganze zeit mit meiner herzdame verbracht.
wie immer unbeschreiblich schön.
es viel auf ... relativ wenige beren und auch wenige damen ....bis 14:30.

leider war es das auch schon. gruss ozzy1:wink::wink:

joepie
9 maart 2009, 13:02
hallo ozzy1 und wen ist deine dame grusse joepie:freu:

RAUL7
9 maart 2009, 13:05

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2702 :cool:

Willem2
9 maart 2009, 18:17

Besser 'wer' oder 'wie' :rolleyes: Oder wann ist sie da ? Wenn ozzy1 auch da ist ;)

ozzy1
9 maart 2009, 18:55
Besser 'wer' oder 'wie' :rolleyes: Oder wann ist sie da ? Wenn ozzy1 auch da ist ;)

man genießt und schweigt ........
bin übrigens am 18 wieder im gt ...:love2:

ozzy1:wink::wink::wink:

Willem2
9 maart 2009, 20:35
man genießt und schweigt ........
bin übrigens am 18 wieder im gt ...:love2:

ozzy1:wink::wink::wink:

Enige duitse les kan je ons toch wel geven :rolleyes:

ozzy1
9 maart 2009, 21:13
Enige duitse les kan je ons toch wel geven :rolleyes:

bin gerade dabei niederländisch zu lernen um dann auch in der muttersprache des ijsberenforums antworten zu können ..... also bitte etwas geduld.

viele grüsse ozzy1:wink::wink:

CLUBSPORT
9 maart 2009, 22:05
een duitser die nederlands wil leren :eek:
de wonderen zijn de wereld nog niet uit he :D
zonder gein leuk ozzy petje af

ozzy1
9 maart 2009, 22:26
een duitser die nederlands wil leren :eek:
de wonderen zijn de wereld nog niet uit he :D
zonder gein leuk ozzy petje af

heren beren,

Ik zal proberen mijn best, het is de enige manier om te begrijpen je.

Groets ozzy1:wink::wink:

CLUBSPORT
9 maart 2009, 22:46
heren beren,

helemaal niet slecht ozzy paar kleine foutjes
ik zal proberen mijn best te doen het is de enige manier om je te begrijpen

als we mekaar nog eens treffen in gt dan geef ik jou nederlandse les als jij mijn duits een beetje wil verbeteren ok :wink:
groeten clubsport

ozzy1
9 maart 2009, 22:52
helemaal niet slecht ozzy paar kleine foutjes
ik zal proberen mijn best te doen het is de enige manier om je te begrijpen

als we mekaar nog eens treffen in gt dan geef ik jou nederlandse les als jij mijn duits een beetje wil verbeteren ok :wink:
groeten clubsport

sorry !!

its much easier in english, but it is not easy to catch me up in golden time as i am just arriving, having fun and then leaving.
but bedankt for your offer of teaching a german ( ??? ) guy dutch .

thx ozzy1:wink::wink:

Picasso 1
10 maart 2009, 00:51
heren beren,

Haha, toch wel creatief van Ozzy, volgens mij heeft hij grammaticaal letterlijk vanuit het engels vertaald:
I will try to do my best, it is the only way to understand you

Zou ik ook doen als ik nu nederlands moest leren. Als volwassene is er geen beginnen aan. Qua grammaticale logica is er geen touw aan vast te knopen. Man man, je moet alles wat je schrijft meerdere keren corrigeren en dan nog wordt het anders begrepen dan je bedoelt. En oef, al die hoogopgeleide in nederland geboren en getogen ijsberen hier waarvan de recensies barst van grammaticale en spellingsfouten.

So Ozzy, deine niederländisch ist viel besser als das deutsch von die meiste eisbären hier :freu:.

londonbasketcase
10 maart 2009, 00:56
Were in GT

Saturday, 7th March 2009 before 5 PM :o:

56 named women : Alexandra (.ru), Alia (Croatia), Andrea (.hu - 1.55 m, cup C), Anka (.ro), Anna (.de), Anna (.ro), Chaleen (Marocco), Christina (Slovakia), Djuna/Gyna (Thailand - ex-Bernds), Elisabeth (Spain), Ellie (.ro), Gloria (.bg), Heidi/Yasmine (.cz), Helena (Greece), Ina (.ru), Isa (.pl), Jacky (Brazil), Jana (.pl), Jenny (.tr), Julia (.bg), Julie2 (.ro), Kim (Thailand), Lara (Croatia), Lili (.ru), Lilia (Ukraine), Lilian (Cameroon), Lin (China), Lina/Lovely (Cameroon), Lisa (.de), Lorena/Kathrin (.ro), Mandy (.pl), Mariana (.de), Melissa (.ru), Milis (.tr - Back in GT), Monique (.pl - 30-33 yo), Nadine (Thailand), Nellie (.ru), Nina (.de), Oksana (.ru), Pia (.pl), Rachel (.de), Regina (.cz), Ricarda (.tr), Romina (.ro), Sandra (India), Sandy (.hu), Sarah (Marocco), Sharifa/Cherie/Elayla (Egypt), Sinem (.tr), Susan (.hu), Svetlana (.kz), Valeria (.bg - or Croatia), Vanya (.bg), Vesna (.hu), Victoria (.bg), Xenia (.ro),

and 6 unknown women (included a new one).

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey

onzo
10 maart 2009, 01:00
En oef, al die hoogopgeleide in nederland geboren en getogen ijsberen hier waarvan de recensies barst van grammaticale en spellingsfouten.

dat is iets wat bij mij ook vaak een glimlach doet verschijnen, mijn bijdragen zullen wellicht ook niet zonder schrijffouten staan, maar ik ben in vlaanderen noch opgevoed volgens "de oude stempel" met veel aandacht voor taal.
"goe de nederlandse taal gier soms verkragt wort is en bleift voor mij ook nog steets een raatzel."

ozzy1
10 maart 2009, 23:21
Haha, toch wel creatief van Ozzy, volgens mij heeft hij grammaticaal letterlijk vanuit het engels vertaald:
I will try to do my best, it is the only way to understand you

Zou ik ook doen als ik nu nederlands moest leren. Als volwassene is er geen beginnen aan. Qua grammaticale logica is er geen touw aan vast te knopen. Man man, je moet alles wat je schrijft meerdere keren corrigeren en dan nog wordt het anders begrepen dan je bedoelt. En oef, al die hoogopgeleide in nederland geboren en getogen ijsberen hier waarvan de recensies barst van grammaticale en spellingsfouten.

So Ozzy, deine niederländisch ist viel besser als das deutsch von die meiste eisbären hier :freu:.

bedankt...............Ik probeer mijn best ..... ozzy1:wink::wink:

NiPi
11 maart 2009, 14:47
dat is iets wat bij mij ook vaak een glimlach doet verschijnen, mijn bijdragen zullen wellicht ook niet zonder schrijffouten staan, maar ik ben in vlaanderen noch* opgevoed volgens "de oude stempel" met veel aandacht voor taal.
"goe de nederlandse taal gier soms verkragt wort is en bleift voor mij ook nog steets een raatzel."

* Dit was tog om te lachen ? ;)

Fritzzz
11 maart 2009, 15:30
Na mn deceptie van afgelopen zondag te Velbert, toch gister maar even bij GT langsgereden. Was zakelijk toch in de buurt dus een excuses was snel gemaakt...

Uiteindelijk heb ik me 4x laten verleiden....

Ik was zodanig geil toen ik binnenkwan, dat ik eigenlijk binnen 5minuten na omkleden met Blonde(duitse) Sarah) op de kamer belande. Een kwartier later stond ik enigzins opgelucht alweer buiten(niets ten nadele van Sarah overigens want zij is voor mij een zekerheidje)..
Daarna eindelijk is met die andere Sara een setje mogen spelen, had haar al vele malen eea beloofd dus moest het er maar van komen. Oraal iid zeker niet slecht, echter te veel olie en profesionaliteit maken de herhalingskans voor mij erg klein...
Daarna nog een belofte waargemaakt, Anna(met bril), ook hier moest het er ooit van komen :rubbel: en alzodanig ook gebeurd...een nieuw zekerheidje op de lijst...
Afgesloten met Kandy, voor mij ook nieuw, tja wat kan ik daar over zeggen, een zeer zeker lief meiske(meer voor de gemiddelde Belg denk ik), service over het algemeen prima, alleen met een mega muur ertussen opgetrokken..:wand::wand::wand:.en dat grgrgr gegrom van haar is ook vreselijk...voor mij geen herhaling...

Voor de rest viel het op dat het relatief rustig was, weer veel van die rare zuipende belgen, met van die foute, gladde matten in hun nek enzo...t blijft een raar volk....:baeh::baeh::baeh:

Volgende keer toch maar weer gewoon oa. lisa, anja, Yula,enof svetlana de illusie laten creeren, dan rij ik tenminste gelukzaliger naar huis...:hammer:

onzo
12 maart 2009, 21:07
Aanhef

Deze bijdrage is een herwerking van en aanvulling op mijn eerste schrijfsels op dit forum, die door uitstel nooit vervolledigd zijn. Vandaar nu “met finale”.

Eind vorig jaar kende ik mijn berendoop. Al was ik bij dat eerste bezoek aan een club heel alleen richting Duitsland gereden, zodat het eigenlijk een zelf-doop was. Lijkt bijna op een zelf-moord.

Wat vooraf ging...

De weken voordien was ik al surfend op IJBF terechtgekomen via “Hookers”. Daar had ik al langer het topic “Duitse clubs” zien staan, maar... dat leek wel de ver-van-mijn-bed-show voor een Vlaming van midden tussen Antwerpen en de kust.

Toch even aangeklikt en daar kreeg ik zowaar de meest edense, heidense , ero-epische en apocalyptische verhalen te lezen die het bevattingsvermogen van de wandelaar in mij ver te boven gingen. Ik ben echgter beroepshalve een creatieveling met een fotografisch geheugen en dito inlevingsvermogen, zodat ik spontaan en urenlang erecties kreeg bij het doorlezen van de neergepende ontboezemingen van de diverse beren (wist toen nog niet eens hoe men aan dat woord kwam...) alsof ik al dit zinderends bijna zelf beleefde !!!

Ook.. ongeloof... zouden dit echt de aardse of verderfelijke paradijzen zijn met de meest fantastisch meiden die er op deze aardkloot rondlopen of liggen !?!?

Ik wou en zou het te weten komen.... !!!

De voorbereiding ...

Dan nog een keuze maken : PHG, VV, LR of GT ? Oase, Freud?? neen te ver ... Toch VV omwille van het kader ?? Neen, soms te rustig, zo had ik meermaals gelezen .... PHG of GT ?... LR ? Neen te ver , dus toch maar voor GT gekozen. Blijkbaar DE “neukfabriek” bij uitstek en daar was ook de meeste ambiance had ik veelvuldig gelezen ...

Hoe en wanneer ? Niet zo evident als even “ramen lopen”, want ik woon namelijk zo'n 200 km van dit erotisch epicentrum in het grensland.

De start van de missie ...

Zaterdag 22 november mijn agenda bijgesteld, en ik zou na 2 zakelijke bezoeken in Limburg de grensovergang wagen.
Een sneeuwstorm onderweg en langer dan verwachte besprekingen maakten dat mijn tijdsschema, zoals ik het me had ingeprent danig in de war kwamen. Gelukkig kon een uitstekende zakelijke deal bij mijn eerste klant het vooruitzicht op een dagje "ijsberen" niet beter inleiden.
Ik kreeg echter wel de krampen in de maag en darmen, van de zenuwen inderdaad. Ofschoon ik al enkele decennia "wandelaar" ben, zou dit toch nieuw zijn voor mij, en ... ik zou pas rond 5-en arriveren. Ik had hier en daar al gelezen dat je dan voor een gesloten deur kan blijven staan, eens het beren-quorum is bereikt. Dat zou natuurlijk zonde zijn van de verplaatsing en het verlangen naar ...

De details uit de berichten waren mij niet ontgaan, dus.. werd ik vrij vlug gerustgesteld toen ik zag dat op de hoofdweg nog geen auto's geparkeerd stonden, en ik nog een plaatsje vond tegen de afrastering van de bouwmarkt-parking langs de Heidweg.

Samen met 2 heren liep ik naar "het hek", waarbij ik me spoedde (had ergens gelezen dat Ace2 die truck ook toepaste) om zeker niet na die heren en net voor mijn neus te horen te krijgen dat er geen beren meer werden toegelaten om zo het evenwicht tussen herten en beren in de biotoop niet onnodig te verstoren.

Oef... ik was binnen...

Intra Muros ...

Aan de balie 50 Euries (vakjargon hier, of zou het Eros moeten zijn?) betaald en intussen al heel wat vrouwelijk schoon in pikante niemedalletjes zien passeren. Dus dit deel van de verhalen klopte dus al !:D
Uitleg gekregen over sleuteltje, locker , mijn allereerste berenvel ontvangen en naar de kleedruimte. Na een heerlijke douche viel deze nieuwkomer al niet op tussen de andere exemplaren van de berenpopulatie. Inderdaad een knappe en behulpzame “thekefrau”.
(dit is een term waar ik lang naar een verklaring voor heb gezocht, soms gebruiken beren kortweg “Theke” in hun bijdragen, en dacht ik dat dit haar naam was , totdat ik las dat ze overal Theke heetten (lol) maar die uiteindelijk gevonden via google : een theke is een plek,
een toog, een bar. (ook gebruikt bij apotheek, discotheek, ...?)

Via de lounge naar de bar, waar ik me een beetje afwachtend installeerde aan de bar, vlak aan de toog waar iets later het avondbuffet werd geserveerd.
Ik was overweldigd door het geboden spektakel : een imposante menigte beren vulde al hangend, zittend , staand of gaand de ruimte. Solitair of in groepsverband. Deze vrij monochroom witte meute werd kleurrijk en dartel aangevuld met heel veel DVP in alle mogelijke outfits of... bijna niets !! Zo te zien vanuit vele windrichtingen.

Adembenemend.... Het internet is dus niet enkel virtueel, dit alles bestaat dus echt ! ! ! Ik voelde me als een Columbus die Amerika ontdekte, al dacht hij in India te zijn aanbeland. Dit was voor mij als het ontdekken van een tot dan totaal onbekende stam diep in de jungle van midden-Amerika of -Afrika ! Al lijkt het ook een ware toren van Babel, met vertegenwoordigers van al die diverse volkeren en taalgroepen !

Een praatje gemaakt met 2 franstalige landgenoten, maar die hadden niet direct door dat ik aan het vissen was naar een paar tips of hints om deze missie tot een goed einde te brengen. Een Duitser vroeg een sigaret, maar had verder ook geen zin in de conversatie die ik op gang bracht.

Eerste indrukken ...

Iets fris gedronken, want iets anders kon mijn maag op dat ogenblik niet aan. De zenuwen gierden me door de buik. Of had ik toch iets verkeerds gegeten die middag? Of te veel haast om niet te laat binnen te komen? Wellicht een combinatie van die 2 laatste factoren.
Had echter nog steeds geen last van “jagende hertjes”, wel een aantal lieve lachjes. Het was ook druk(in mijn ogen toch..) , of ... zou het aan mij liggen?? Hmm moeilijk objectief oordelen als je betrokken partij bent, maar ... ik vond mezelf niet misstaan in deze berengroep welke qua leeftijd, fysiek en voorkomen vrij “hetero-geen “(heb j’em?;)) was samengesteld.

Er vormde zich een groep achter mij, en weeral vanuit mijn leeservaring besefte ik dat het avondmaal spoedig zou geserveerd worden. En inderdaad... de groep nam de proporties van een file aan. Ik begrijp nog steeds niet dat mensen liever 10 minuten in zo’n wachtrij staan, dan lekker af te wachten aan de bar tot het minder druk wordt...

Nu ja.. dit noopte mij tot wisseling van plaats, want het werd wel erg benepen in dat hoekje.
Ik dus naar de barkrukken tegen de glaswand van de patio (sorry , het atrium) en van daaruit had ik mooi overzicht over het gebeuren . En... vooral goed oogcontact met voorbijwandelende DsVP merkte ik!

De eters zochten zich een plaatsje in de zetels, aan de bar, en zo gebeurde het dat een Braziliaanse meid (iets ouder dan gemiddeld, krullend vrij lang haar, zwarte sexy jurk met gouden kettingetjes op de rug , wie herkent ze?) naast mij kwam plaatsnemen en vroeg of ik 1 stoel wou opschuiven
zodat haar vriendin plaats kon nemen naast haar.

En... deze hoffelijkheid heb ik mij niet beklaagd, zo zal later blijken ! Een slanke donkere dame van half de 20 kwam op mijn vrijgekomen stoeltje zitten en begon naast een gesprek met haar vriendin, ook aan haar avondmaal.
Ik wenste hen “guten Apetit”, kreeg een lieve “danke schön”, en het ijs was gebroken.
Mijn maag liet zich nog te zeer gevoelen om zelf aan te schuiven aan ’t buffet, maar... de trek waar ik voor naar hier gekomen was werd opgewekt, mede door de etende hertjes aan mijn zij....

Terwijl deze 2 schoonheden hun maal verorberden, en ik via flarden Portugees kon uitmaken dat het Brazilieras waren, gaf ik mijn ogen verder de kost , en dat was heel wat.

De eerste kamergang...

De slanke jonge dame begon me meer en meer te bekoren : heel klassevol en mooi gekleed in een alles verhullend doch uiterst sexy zwart jurkje. Ze had net gedaan met eten toen ik mijn kans waagde.

Mijn paar woorden Portugees hielpen me daarbij en al vlug waren we in een verkennend gesprekje.
Ze bleek SAMANTHA (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10913&highlight=samantha) te heten en inderdaad braziliaanse te zijn.

Ik vroeg of ze wat tijd had voor mij, en ... uiteraard die had ze, want daarvoor was ze daar .;)
Pfff wat een gestuntel, hoor ik jullie zeggen, maar ja.. .dit was ook nu eenmaal mijn vuurdoop hé !

Gelukkig had ik goed “gerepeteerd”, 't is te zeggen : via de recensies wist ik exact hoe het vervolg zou gaan lopen, en al spoedig waren we met z'n tweetjes binnen de stilte van de kamermuren. Wat een contrast met de “disco-sfeer” aan de bar zeg !

Ik had echter bij onze kennismaking niet verder gepolst naar haar service, zodat dat wel een verrassing kon zijn. Nu .... dat was het, en wel in uiterst positieve zin.:D:D:D

Nu ik dit neerschrijf mag ik zeggen dat Samantha nog steeds in mijn persoonlijke top 3 staat, of... laten we maar zeggen top 5 ;)

Eens de deur op slot begon ze al vlug mij innig te omarmen en lekker te tongzoenen. Al veel gewandeld.. maar... dit was uitermate nieuw en heeeeeerlijk voor mij.

Vervolgens ontdeed ze zich van haar jurkje en lingerie en mocht ik haar jeugdige naaktheid aanschouwen. Beetje kleine hangende borstjes, maar ... wie ben ik , om mij als beginnende 50-er daarover negatief uit te laten !

Wat toen volgde.... was voor mij een droom... Alle gelezen verhalen leken waar !! Dit is het overgebleven stukje van het aarsde paradijs, al wordt hier wel heel veel van de verboden appel gegeten. Ganse ladingen ! Bovendien staat er ook nog zo'n mand fruit op de toog. Kan het nog symbolischer ??

Nu ja , terug naar Samantha... Ze deed alles om mij te behagen. Ze is een zeeeer lieve meid waar je je direct op je gemak bij voelt. (was dit nu een echte GFE, zoals ik veelvuldig las op de fora?)

Ze nam me vol in de mond. Wow... mijn eerste echte full deep troath ever !! :eek:Ik moest me uitermate inspannen om dit feest niet voortijdig te laten eindigen. Pffmmmkkfff !!!:angryfire

Nadien nog ettelijke malen van standje gewisseld, waarbij ze zeer graag inging op mijn voorstel om een 69 te proberen. Mmmmm zalliggggg !!!.

Als een volleerde (wat theoretische lessen betrof klopte dat) ijsbeer vroeg ik ook of ze FT deed, en bijna verontschuldigend zei ze dat dit extra kostte, maar als doorwinterde lezer wist ik dat uiteraard al ;)
Ook voelde ze perfect aan mijn lichaamsbewegingen wat ik fijn vond, en .. dat vond ik fijn...:p:p:p
Zo fijn, dat ik niet veel later mijn allereerste FT lading loosde .
Ohh my god !!! Moet ik daarvoor al zo oud geworden zijn om dit nog niet meegemaakt te hebben.
Nadien nog een sigaretje gerookt en nagepraat. Want naast de fysieke kwaliteiten beschikt deze prachtdame ook nog over de nodige communicatieve vaardigheden die een kamerbezoek toch wel compleet maken. Mijn paar woorden portugees hadden het ijs gebroken en verder in duits, wat ook geen probleem was.
Nadien in de barruimte bleef ze me op het netvlies gebrand. Haar ranke figuur met super kort kleedje gaf haar een erotische doch gelijk classy uitstraling. In mijn ogen stak ze er qua présence ver boven de andere dames uit. Ze lijkt in openbaar een beetje gegeneerd of terughoudend (trok bij haar vriendin het bhtje meermaals hoger als er volgens haar wat te veel bloot kwam) maar op de kamer is ze heel relaxed en meegaand. Weet nu eindelijk wat hier bedoeld wordt met GFE ... groot herhalingsgevaar. doch bij 2e bezoek in december was ze er niet .

Das Kino ...

Na gedouched te hebben tijd voor een koffie aan de bar. De drukte leek nog te zijn toegenomen. Meer hertjes en koppeltjes liepen af en aan naar de kamers.
Tijd voor een verdere verkenning van het complex : op naar de “kino”.
Daar overheerste de duisternis (uiteraard) , maar toch kon ik naast de stereotype acties op het scherm ook wat life-acts ontwaren op de diverse matrassen en zetels.
Ik installeerde me met m'n rug tegen de muur op de matrassen links , en al vlug kwamen een aantal dames hun diensten aanbieden. Als je echter niet reageert, gebeurt er niets.. dus nog even afgewacht. Plots staat zo'n klein donker meisje in mijn gezichtsveld. Ze was me al opgevallen in de barruimte, en ik nodigde haar uit op de matras. Ze bleek Silvia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2279&highlight=silvia) te heten en uit Ghana afkomstig te zijn. Terwijl we kennismaakten nam ze ook reeds polshoogte onder mijn berenvel, en daar was weer leven in de brouwerij gekomen , ondanks mijn “uitspattingen” met Samantha.
Zonder verdere woorden begon zij haar orale dieper liggende communicatie, en zo kwam het dat ik in het bijzijn van een 10-tal andere beren en DVP werd gepijpt. Wow... een nieuwe opwindende ervaring !
Werd er ergens diep in mij de exhibitionist, of.. hoe noem je zoiets : de “publieke-sexer” in mij wakker? Hoe dan ook.. dit gaf me een kick en soort bevrijdend gevoel : alles kon en mocht hier !
Ode aan die Freude !!!
Geile en nieuwsgierige blikken voelde ik op ons gericht, zeker toen Sylvia me even later in hurkzit klaarreed en me mijn 2e ontlading van het uur bezorgde.
Wat een vuurdoop !
Terug tijd voor een pauze. Daarvoor was de jacuzzi heel geschikt vond ik. Heerlijk badderen en ondertussen genietend van de heen en weer lopende dames. Mmmm wat kan het leven (soms) toch eenvoudig en aangenaam zijn !!!

Nog had ik niet genoeg van deze erotische openbaring. Terug naar de bar voor een drankje. Groepjes beren zaten te kletsen bij de bar of in de zetels. Zouden er hier beren van het forum tussen zitten? Hoe zou een Ace2, Willem2, een Picasso, Gustomass, Saint of Local Hero (om enkele namen te noemen die me tijdens mijn leessessies waren bijgebleven) er uit zien? Kon ik ze maar herkennen, dan konden ze mij wellicht heel wat assistentie verlenen bij het verdere verloop van mijn doop of mijn latere ontdekkingstocht in saunaland !

Das Kino (deel 2) ...

Maar neen... ik bleef alleen.. Niet voor lang echter, want een donkere meid, die zich als Veronica voorstelde, kwam mij gezelschap houden. Nu ja.. met de intentie te kameren natuurlijk. Bleek het spits-uur te zijn en geen kamers vrij. Geen nood. De kino bleek me een goed alternatief.
Daar zowat alles herbeleefd van het spektakel wat ik voorheen met Sylvia ten tonele had gebracht.
De weelderige boezem van deze Colombiaanse prachtmeid was van uitermate toegevoegde waarde ! Bij het afrekenen toch wel enige ontnuchtering. Omdat ze me ook een beetje “ge-anal-yseerd" had, kostte dit publieke samenzijn toch wel 100 € , en dit voor amper goed 20 minuten !!
Maar goed.. enkel een kniezer die daarover zeurt.
Rare ontdekking of ontmaskering naderhand : Samantha vroeg me of ik me een beetje had geamuseerd met haar vriendin Samyra (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2749&highlight=samyra)... Euch... had ik last van beginnend Altzheimer ?? neen.. ik kende geen Samyra. Toen ze me ze aanwees bleek Samyra de Veronica te zijn. Tiens, tiens.. is me nog steeds een raadsel waarom ze zich “incognito” aan mij voorstelde.... Misschien om extra te kunnen innen, zonder “ontmaskerd” te worden??

Mijn eerste avond in FKK-land liep stilaan tegen het einde, en ik was totaal afgepeigerd.
Wel heel voldaan, en de meiden in de bar werden communicatiever. 't Is te zeggen : ook zij waren moe en blijkbaar tevreden over hun dag, zodat het mogelijk was een normaal gesprek met hen te voeren zonder dat het woord “schlussel” al in hun eerste adem werd uitgesproken.

De apotheose of het verval ??? ...

Ik kon terugkijken op een geslaagde dag. Doch 2 heerlijke jonge meiden, 2 spring-in-'t-velds wouden mij nog een finale bezorgen. Die ene zag ik totaal zitten : lekker superslank gebruind lijfje en een lief snoetje. Wel opgetut ,wat niet direct mijn smaak is, doch samen met haar vriendin wou ze me een lekkere afsluiter bezorgen.
Ik dus met Joëlle en Silvana (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5299&highlight=silvana) , 2 Albanees-Kosovaars-Itiliaanse (of wat maken ze daar een mens wijs) naar de blokhutjes.
Joëlle had er duidelijk zin in, en stond spoedig poedelnaakt op bed te dansen.
Beiden ontdeden zich van hun “werkkledij” en al vlug wist ik niet waar eerst kijken , omringd door dat sappige, jeugdige geweld !
Doch.. hoe ze ook wild te keer gingen, en mij stimuleerden en zichzelf verwenden, mijn stijve stond droog. Ja... hierop was ik niet getraind. Ik zou voor het eerst in mijn carrière de aftocht moeten blazen zonder schieten. Maar ja.. ik had dan ook nog nooit 2 x op 1 dag een DVP bezocht, laat staan 4 euchm even tel kwijt : 5 !!!:thefinger
Wel nog amusant detail : ze gaven me ongelofelijke complimentjes over mijn penis. Toen ik vroeg wat ze daarmee bedoelden, antwoordden ze dat die gewoon “perfect” was, in vergelijking met wat ze allemaal te zien en te verorberen kregen : bananen, haken, .... Hahaha. Wat een beeldspraak. Ik kan het me echter levendig voorstellen. Wie steekt hier de vinger op ? ;):baeh:

Bij het afrekenen trachtte dit duo nog wat extra “taschengeld” te bekomen, doch dit kon ik toch reeds als een volleerde beer afwimpelen. Het halfuurtje was immers nog niet eens verstreken toen ze het geld reeds in de hand hadden. Een volgende keer misschien wel.. (Later zou ik nog eens apart kameren met Silvana, (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=109086&postcount=26) tot meer dan wederzijdse genoegdoening ! )

Zo... nog een laatste douche , nagenieten bij een laatste koffie en ik kon me opmaken voor mijn terugreis naar Vlaanderen. Een appel voor onderweg, aangekleed en sleutel ingeleverd.

De obligate vraag van de thekefrau of alles “in Ordnung war” heb ik cordaat en breed glimlachend beantwoord met “ausgezeichnet !!!”

Epiloog ...

Ik was kapot maar een uitermate gelukzalig gevoel reed met me mee naar huis.
De ontdekkingstocht was meer dan geslaagd. De start van een nieuw begin in mijn wandelcarrière : een jonge ijsbeer was geboren.
Toen ik in de appel beet die ik meegenomen had van de toog, dacht ik onwillekeurig aan Adam en Eva. Tja... die arme man had maar keus uit 1 vrouw.....

Mijn beet in de appel is voor mij tot op heden gelukkig zonder verstrekkende gevolgen gebleven.

Of toch niet??? Dit appelritueel herhaalt zich de jongste maanden bijna elke week...:D:D

Met speciale dank aan alle schrijvers van dit forum die me , zonder het zelf te weten, de weg gewezen hebben naar dit overgebleven stukje aards paradijs !!! :freu::freu::freu:

seqoya
13 maart 2009, 09:25
Prachtig verhaal Onzo !! welcome to the club !! zie je mischien een keer in GT ! ik ga dit verhaal direct nomineren !!

Tiga
13 maart 2009, 22:36
GT heeft sinds kort ook een blog, vooralsnog alleen met de menukaart van het live cooking in de tent:

http://blog.goldentime.de

Van Dattum
14 maart 2009, 17:23
Even update
Za dag 14 3, wie zijn er nu aanwezig:
Anna, gulcan,ella,vesna,ellie, lovely,sylvia,lisa,cassandra,kim(?), een lange blondine met een waanzinnig lichaam, en vele anderen..
Veel dames, aantal ijsberen valt mee. Komt dat zien!

albertde2de
14 maart 2009, 17:27
Hee Onzo...wanneer verschijnt het eerste boek?
Wat een prachtig epistel, ik sluit mij overigens aan bij deze mooie omschrijving, aangezien ik in hetzelfde schuitje zit! Nieuwsgierigmakend forum
Ab

albertde2de
14 maart 2009, 17:32
Ik zou graag willen maar ben te ver uit de buurt nu:mad:

Even update
Anna, gulcan,ella,vesna,ellie, lovely,sylvia,lisa,cassandra,kim(?), een lange blondine met een waanzinnig lichaam, en vele anderen..

Picasso 1
14 maart 2009, 17:36
GT heeft sinds kort ook een blog, vooralsnog alleen met de menukaart van het live cooking in de tent:

http://blog.goldentime.de

En wat mag dan "Riesengarnelenschwänze" betekenen? :eek:

onzo
14 maart 2009, 17:43
Hee Onzo...wanneer verschijnt het eerste boek?
Wat een prachtig epistel, ik sluit mij overigens aan bij deze mooie omschrijving, aangezien ik in hetzelfde schuitje zit! Nieuwsgierigmakend forum
Ab

euchm... boek??? tja... daar zeg je me wat.

misschien kunnen we de beste recensies hier bundelen tot een leuk boek voor op het nachtkastje :D en volgend jaar op de boekenbeurs gaan staan om te signeren? :D:D

jij bent nog een echte berenwelp blijkbaar, albert... ik ben een jonge beer, die af en toe reeds eens het veilige nest verlaat en zich zelfstandig richting saunaland weet te begeven :p

je nick doet mij vermoeden dat je ook vlaming, allé, belg bent?
sta steeds open voor compagnie, want , zoals aangegeven in mijn recensies : 't is niet steeds evident of leuk om alleen te gaan ijsberen in de clubs. al kan je je dan uiteraard op je "kern-taak" :fuck: concentreren :thefinger

onzo
14 maart 2009, 17:47
En wat mag dan "Riesengarnelenschwänze" betekenen? :eek:

hehe, picasso : jij ziet "schwänze" staan en denkt wellicht onwillekeurig aan iets anders :D
dit zijn gewoon scampi-staarten of letterlijk vertaald reuzen-garnalen-staarten, als je het mij vraagt. ein "schwanz" kan dus allerlei betekenissen hebben hé ;)

Goedemorgenallemaal
14 maart 2009, 19:55
hehe, picasso : jij ziet "schwänze" staan en denkt wellicht onwillekeurig aan iets anders :D
dit zijn gewoon scampi-staarten of letterlijk vertaald reuzen-garnalen-staarten, als je het mij vraagt. ein "schwanz" kan dus allerlei betekenissen hebben hé ;)

Klopt, ik moest onlangs even slikken toen ik in Duitsland op de radio een verslag van de rechtbank hoorde van een studente die bij een man de "schwanz" had afgeknipt, en met een geldboete wegkwam... Vreemd land. Het werd al onduidelijker toen ik hoorde dat de man een "pferdenschwanz"had...
Rare jongens die Duitsers...

Het bleek dus uiteindelijk om een paardenSTAART (een soort haardracht) te gaan.

ButtinSky
15 maart 2009, 18:00
Even update

Was inderdaad een van de beste avonden in GT die ik heb meegemaakt sinds jaren. De meiden zorgden met dansjes voor veel stemming. Vooral tussen 8 en 10 was het goed Dit oa tgv een aantal lesbo showtjes op onze pizza tafel, compleet met sekt, slagroom en dildo's.
Enne .. aan van Dattum, betreffende die "lange blondine met een waanzinnig lichaam". Ik denk dat je Jane bedoeld, een duitse die sinds enkele dagen actief is in GT. Ze viel zwaar tegen op de kamer, GFE een nul. Gelukkig de spaanse Salomé nog getroffen, maar ik ga hier niet schrijven hoe goed zij was. Het is al moeilijk genoeg haar te stikken.;)

Binky007
15 maart 2009, 23:12
Was een hele tijd geleden dat ik er was geweest,
stuk minder dames op zondagmiddag dan ik gewend was,
viel zeker wat het aanbod betrof een beetje tegen.

's avonds trok het gelukkig weer een beetje aan

Toch al met al een plezierige dag gehad

Binky

albertde2de
16 maart 2009, 07:22
Hahaha een welp, dat is nieuw voor me, maar het klopt inderdaad.....nog lang geen ervaren IJsbeer. Ik leer via het forrum, alleen die berg met afkortingen! Moet er bijna op afstuderen:ranting2:. Een spiekbriefje op mijn bureau is ook geen goed idee, of is het handig om alle nu bekende afkorting in chronologische volgorde te plaatsen op dit forum? De lijsten die nu terug te vinden zijn, zijn incompleet.
Helaas voor jou ik kom uit Noord Holland dus omrijden via Belgie zou wel erg kras zijn..:hammer:

euchm... boek??? tja... daar zeg je me wat.

misschien kunnen we de beste recensies hier bundelen tot een leuk boek voor op het nachtkastje :D en volgend jaar op de boekenbeurs gaan staan om te signeren? :D:D

jij bent nog een echte berenwelp blijkbaar, albert... ik ben een jonge beer, die af en toe reeds eens het veilige nest verlaat en zich zelfstandig richting saunaland weet te begeven :p

je nick doet mij vermoeden dat je ook vlaming, allé, belg bent?
sta steeds open voor compagnie, want , zoals aangegeven in mijn recensies : 't is niet steeds evident of leuk om alleen te gaan ijsberen in de clubs. al kan je je dan uiteraard op je "kern-taak" :fuck: concentreren :thefinger

Helmut
16 maart 2009, 08:40
kijk hier:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1506

en maak je huiswerk voor de volgende keer....ha ha ha

Zakkenleger
16 maart 2009, 09:23
... is het handig om alle nu bekende afkorting in chronologische volgorde te plaatsen op dit forum? De lijsten die nu terug te vinden zijn, zijn incompleet.
...

Doe maar liever in alfabetische volgorde :D

Roep maar in het afko draadje welke afkoritngen je niet kent, dan worden die wel aangevuld daar.

Saruman
16 maart 2009, 10:29
Wat kan het leven toch wreed zijn voor een oude tovernaar als Saruman. Continu onder druk gezet worden door Sauron, om nog meer volkeren aan zich te onderwerpen, terwijl er in eigen huis andere tovenaars proberen de macht over te nemen. Voor je het weet, steken ze een dolk in je rug, en lig je bloedend op een of ander slagveld, met die gekke Gollem als enige troost.:huch:

Saruman heeft ogen op zijn rug nodig, want het gevaar loert aan alle kanten. Gelukkig is Saruman gezegend met een uitzonderlijke goede intuïtie, en voelt hij gevaar op voorhand aankomen. Vergelijk het met de spider-senses van Spiderman, een personage waarmee Saruman zich wel eens verwant voelt. SA-RU-MAN of SPI-DER-MAN is ook niet zo’n groot verschil.:o

Op een mooie woensdag in maart 2009, voelde Saruman zich even bevrijd van alle stress en dagelijkse strijd. Zijn leger van Orks was op oefenkamp, en Isengard lag er rustig bij. Gandalf, ooit Sarumans beste vriend, maar nu diens opponent, was bij de Hobbits in de Gouw blijven logeren, en zou nog enkele dagen wegblijven, en Boromir en Aragorn waren beiden verwikkeld in het versieren van de mooie Arwen, en zoals de aandachtige lezer van dit Forum weet, kan er veel tijd en energie kruipen in de onderlinge concurrentiestrijd om een dameshart. Dit alles dus om te zeggen dat Saruman op die mooie dag niks te doen had, en besloot om nog eens op zoek te gaan naar zijn muzen in herberg De Gouden Tijd.

Zijn stalen roofkat draaide omstreeks 14u.45 de parking van de Gouden Tijd op, en er was nog net 1 plaatsje vrij. Darth Vader had net het pand verlaten, (heb je’m, clubsport?) en was alweer met zijn ruimtependel vertrokken, dus Saruman bond zijn trouwe viervoeter vast aan een boom ter hoogte van de vrijgekomen plaats, en liep naar de ingang van de herberg.

Onderweg had hij al een prioriteitenlijstje gemaakt, en dat zag er als volgt uit:
1. Top of the bill: Duitse Jasmine. De muze die Saruman aangezet heeft tot het schrijven van een bekroonde post, met als beloning een vrijkaartje voor VV. Als zij aanwezig is, dan moet dit resulteren in een tweede sessie, gewoon om te kijken of de eerste sessie (van topkwaliteit) toeval was, of dat ‘Saru’ en ‘Jasmi’ echt zo compatibel zijn. (zal wel het tweede zijn, maar toch maar effe checken)
2. Ghanese Lovely. Verdiende een plaats in Saru’s Top-5 van 2008, maar hij had de top-5 al ingediend toen hij met Lovely een topsessie had, eind december. Tijdens deze sessie had Lovely het laken wel erg nat gemaakt, zodat Saru – squirtfan als hij is – hier ook het fijne van wilde weten. Bovendien was hij er zeker van dat een herhaling opnieuw top zou zijn, zodat de dame nu echt kans zou maken op een plaats in zijn Top-5 van 2009.
3. Poolse Jana. Sprak Saruman aan bij zijn vorig bezoek, maar het lot besliste er toen anders over. Noem het vrouwelijke intuïtie, of mensenkennis, of toverkracht, maar Saruman heeft een neus voor dit soort zaken, en ondanks het erg korte gesprekje 2 weken eerder, had Saruman een zeer sterk positief gevoel bij deze mooie Jana. Misschien omdat ze hem deed denken aan Poolse Lisa, nr. 1 in Sarumans top-5 van 2008, maar misschien ook omdat Jana een bepaalde uitstraling heeft, die Saruman erg waardeert. The Law of Attraction, heet dat dan.
4. Contact leggen met andere dames, in het geheugen opnemen, ijsberenforum nakijken op recensies, en eventueel toevoegen aan TO DO lijst voor latere bezoeken.
5. Al het bovenstaande valt in het niets als toevallig Vlaamse Ellen haar opwachting zou maken in herberg De Gouden Tijd. Deze ‘Vlaamsche Schone’ wordt heel af en toe gespot in dit oord van verderf, maar Saruman slaagt er niet in om tegelijk met haar aanwezig te zijn. Hij herinnerde zich nog heel levendig de topsessie die hij met Ellen had op 9 oktober 2006, in de voormalige Relax te Mol. Een sessie die om herhaling schreeuwde, maar tot zijn grote spijt nooit heeft plaatsgehad. Tja, het leven van een oude tovenaar is hard.:eek:

Nadat Saruman de GT-deurbeleidtest :D had doorstaan, mocht hij zijn GT uniform aantrekken. Na een eerste verkwikkende douche, begaf hij zich naar de bar, waar het meeste volk zat, en het meeste lawaai vandaan kwam. Hij bestelde een watertje en keek rond in de ruimte. Hij spotte direct Lovely, die er weer heel ‘lovely’ uitzag. Nr. 2, check.

Eerst maar eens kijken of nr. 1 af te vinken viel, dus hij maakte zich uit de voeten, en ging op ronde door de zaak. Bij de Kino botste hij bijna op Jana, in burgerkleding, die net arriveerde, en op weg was om haar werkplunje aan te trekken. Dat zou wel even kunnen duren, dacht Saruman, dus dat onthouden we alvast. Check nr. 3. Overigens zag Jana er in haar jeans errug leuk uit. Zou niet misstaan om met deze mooie dame door de winkelstraat te flaneren. :o

Ondertussen sloeg Saruman alvast de eerste jaagsters van zich af (had nog effe geen zin in nr. 4) en vergewistte hij zich ervan dat nr. 5 ook vandaag niet kon afgevinkt worden. Dus terug naar de bar, want prioriteitenlijstjes heten niet voor niks prioriteitenlijstjes (zeg dat eens 10 keer na elkaar). :cool:

Lovely was er even niet, maar haar handdoek lag nog op haar kruk, dus na 1 minuut verscheen ze weer ten tonele, en wandelde Saruman nonchalant, doch volkomen bewust van zichzelf :cool: op de dame af.
- Hi Lovely, hoe gaat het ermee?
- Goed en met jou? Je ziet er anders uit vandaag.
- Ja, ik heb vorige week een halve meter van mijn baard geknipt. Ik zie er minstens 500 jaar jonger uit, al zeg ik het zelf. Bovendien heb ik ook mijn haar gewassen voor het eerst n 2009. Ken je trouwens mijn naam nog?
- Ja,natuurlijk: Saruman
- Dat heb je goed onthouden, jongedame. Je krijg de eerste prijs. Hij ligt op je te wachten in het bureau. Ik weet niet precies wat er in het pakje zit, maar ik vermoed een sleutel.

Het vervolg laat zich raden. Saruman en Lovely trokken naar kamer 6, en wat zich daar afspeelde, leest u in haar draadje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15688). Het was nog beter, en nog veel natter dan die eerste keer in december. Lovely is nog geen Cytheria (http://www.youporn.com/watch/293625/hard-wet-female-super-orgasm-squirt/), maar Saruman was wel in de wolken.:lostit:

Pfffff, effe een drankje pakken en dan wat relaxen in de sauna. Man, man wat was die sauna heet. Er stond nog een ijsbeer in die om de 3 minuten een emmer water op de kachel gutste, en dan met zijn handdoek begon te zwaaien. Opgietsessies zijn leuk, maar trop is teveel, dus Saruman blies na een minuutje of 10 de aftocht, met een knalrode kop, waar de stoom langs zijn oren uitkwam. Effe onder de koude douche en dan naar buiten, wat afkoelen.

Onderweg naar buiten komt hij nog in contact met 2 dames, die hij wel eens wilde nachecken op YBF. Nr. 4 van zijn lijstje dus. De eerste dame, die hem staande hield, was een Duitse. Ze zag er wel lekker uit, maar tegelijk wat te profi naar Sarumans smaak. Verdorie, hoe heet ze ook alweer? Vergeten. :eek: Volgende keer nog eens vragen. De tweede, die erbij stond, was een zekere Magda uit Polen. Deze Magda voldoet echter niet aan de reeds beschreven Magda’s uit Polen, dus het is nog een andere (nieuw of van een andere club, who knows?). Wel een hele mooie Poolse Magda, trouwens. Anyway, de Duitse dame hield Saruman staande met de vraag hoe het kwam dat hij zo’n lange grijze baard had.
- “Dat maakt je toch veel ouder dan je in werkelijkheid bent.”
- “Nou, ik heb er net een halve meter afgeknipt, dus ik vind dat ik er nog heel jong uitzie”
- “Hoe oud ben je dan?
- “Wat denk je?”
- “70?”
- “Haha, mis! Ik ben al 3.000 jaar oud madammeke. Maar ik ben dan ook geen mens zoals jij. Ik ben namelijk een legende.”
- “Ja, ik had je toch niet ouder geschat dan 70”
- “Toen ik nog 70 was, schatte iedereen mij veel ouder. En nu ik ouder ben, schat iedereen mij weer jonger. Misschien ben ik in die jaren niet zoveel veranderd. Stel dat ik mijn baard volledig afscheer, wat dan?”
- “Babyface?”
- “Of misschien willen de dames gewoon reclame maken voor zichzelf, door mij systematisch te vleien en jonger in te schatten?”
- “Haha, vleien, ja. Doen dames dat dan?”
- “Hou op, vleier, en laat me naar buiten gaan, want ik moet afkoelen na de sauna.”

Heerlijk, toch, om zulke gesprekken te kunnen voeren? De spontaniteit en luchtigheid waarmee dit alles gebeurde, zorgde ervoor dat het profi gehalte van deze dame wel wat wegsmolt. Misschien kon Saruman hier ook nog een muurtje afbreken, …..ooit, ………. in de toekomst……., nadat zijn andere prioriteiten van het lijstje waren afgewerkt…….. :thefinger

Eenmaal buiten, in de frisse lentelucht, en onder het schuchtere zonnetje na de koude winter, vond Saruman rust op een bank, en met een Veltins Lemon in de hand mijmerde hij even weg. Daarbij hield hij wel een blik op de bar gericht, voor het geval dat hij daar plots Jasmine zou zien opduiken. Daar geraakte Saruman aan de praat met 2 Eindhovense ijsberen, die blijkbaar ook even kwamen uitblazen tussen 2 sessies door. Na een tijdje werd het toch wat fris, en besloten ze met zijn 3-en weer naar binnen te gaan. Ze namen een drankje, en zetten zich in het groene salon. De ene beer kreeg direct Sylvia op de schoot, en toen die niet toehapte, ging ze maar bij de andere zitten. Nu zag Sylvia er heel lekker uit in haar oranje bikini, maar Saruman heeft een boon voor haar goede vriendin Lovely, en maakte zich uit de voeten. Ook al omdat er personeel van buiten naar binnen kwam, met borden, gevuld met warm eten. Aha, dinner is being served. ;) Saruman had wel trek, en kon ook niet veel langer in de herberg blijven. Dus hij besloot om Lovely nog even te gaan plagen, en haar uit te nodigen om samen te eten. Komt op dat moment toch wel Jasmine binnen, zeker???? Check nr. 1 en Sarumans hartje sprong even op in zijn borstkas. :luvlove:

Lovely had ook honger, en vertrok met Sylvia naar de “kooktent”. Saruman zei nog: “ik volg wel”, maar bij Jasmine aangekomen, stopte hij toch even om een praatje te maken.
- Hi Jamsine, ken je me nog?
- Ja, ik ben je nog niet vergeten.
- Ken je mijn naam nog?
- Even denken …………………………. Ik geloof van niet. Wat was ook alweer de eerste letter?
- Een S
- Een S, een S, ….. nee, ik weet het niet meer.
- Het zou me verbaasd hebben als je het nog wist, want vorige keer had ik je mijn naam niet gezegd. Ik had hem wel gezegd toen ik je voor het eerst zag in Villa Hoogtevrees, maar dat was zo’n kort gesprekje en ondertussen bijna 2 maand geleden. Anyway, Saruman is de naam.
- Saruman, OK, die onthoud ik.
- Ik was op weg om te gaan eten, want ik heb honger, en ik kan eigenlijk niet zo lang meer blijven.
- O, moet je weer weg dan?
- Ja, ik ben gevraagd als gastspreker op een cursus voor jonge tovenaars. Ben dan ook ervaringsdeskundige. Ik heb een presentatie gemaakt over hoe je mensen zover kan manipuleren, dat ze domme dingen gaan doen als je op hun angst en hebzucht inspeelt. Angst en hebzucht zijn ‘s mens ergste vijanden. Kijk maar naar de financiële crisis. Is een interessante case-study, vind je ook niet?
- Ja, angst en hebzucht, zo had ik het nog niet gezien.
- Ik wil trouwens graag weer met je naar de kamer, maar ik zit een beetje in tijdsnood. Eerst eten, en dan snel kameren, of andersom?
- Ga eerst iets eten, en kom daarna maar weer terug, OK?
- Ja, doe ik, tot later

In de kooktent had zich al een lange rij gevormd, die vooral bestond uit witte badjassen. Lovely en Sylvia hadden zich al ergens neergezet, en achter hen was het nu aanschuiven. De eerst badjassen gingen bij de Ghanese schonen zitten, dus Sarumans plekje was daar al ingenomen. Dan maar ergens anders gaan zitten, en lekker eten. Beste Foots, het was geen haute cuisine of moleculair koken (bah!), maar zeker geen kotsvreet. Dit geheel terzijde.

Bordje leeg en dan maar weer Jasmine opzoeken, zo dacht Saru. In de bar, bleek echter dat Jasmine in gesprek was met een andere ijsbeer. Deze zag er bijlange niet zo knap, atletisch en sexy uit als Saruman (dat kon hij zien in haar ogen toen Jasmine en hij even oogcontact hadden), maar Saru is wel een gentleman, en zal geen gesprek tussen dame en ijsbeer onderbreken, ook al is het dan zijn favoriete dame. Tenslotte is de dame op haar werk, en heeft ze meer dan 1 klant. Dus claimen kan je haar niet, en mag je haar niet. Dat accepteert en respecteert Saruman wel.

Ondertussen tikte het klokje wel verder, en was er niet zoveel tijd meer over, vooraleer hij weer naar de echte wereld moest gaan. De leerling-tovenaars rekenden erop dat hij hen een inspirerende en motiverende presentatie zou komen geven, en beloofd is beloofd.
Zou Saruman dan met 1 kamerbezoek de herberg weer moeten verlaten? Nee hoor, want daar zat zijn prioriteit nr. 3 op een barkrukje eenzaam en alleen te wezen. Jana, de Poolse dame die er zo leuk uitziet in haar jeans.:cool:
- Jij bent Jana
- Euh, ja, hoe weet je dat?
- Wij hebben elkaar 2 weken geleden gedurende 3 minuten gesproken, en ik heb daaruit je naam onthouden. We zijn toen niet op de kamer beland.
- Waarom eigenlijk niet?
- Het lot, mijn liefste. Het lot beslist er toen anders over. Maar het lot brengt ons vandaag ook weer samen, hier en nu.
- En belanden we dan vandaag wel op een kamer?
- Eigenlijk heb ik niet voldoende tijd meer. Voor de dingen die ik met jou wil doen, heb ik meer dan een half uur nodig, en eigenlijk heb ik maar een half uurtje meer over.
- Een quickie dan?
- Nee, mijn gevoel zegt me dat je meer waard bent dan een quickie. Saruman houdt namelijk meer van kwaliteit dan van kwantiteit. Maar weet je wat? Ik stuur straks een SMS dat ik een tikje later ben. En haal nu maar vlug een sleutel, want ik heb een plan, en daarvoor heb ik een kamer nodig.
- ZOEF – trippel trippel trippel …..- en ZOEF!!!! Iiiieeep!! Zo, ik ben er weer!!! :cool:

Sarumans zesde zintuig had hem niet bedrogen. De sessie was zeer naar zijn zin. Op de kamer vertelde hij aan Jana dat ze in maart van vorig jaar al eens enkele woorden met elkaar hadden gewisseld. Dat wist Jana niet meer, maar Saruman onthoud zulke dingen. Jana werkte toen nog maar pas in deze herberg, en exact 1 jaar later konden ze dan eindelijk van elkaar genieten. Wat er verder tussen Jana en Saruman is gebeurd, leest u in haar draadje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10362). Bij het afrekenen spraken ze wel af dat het nu geen jaar meer zou duren alvorens er een tweede sessie komt.

Er was nu geen tijd meer om nog lang bij de zaken stil te staan. Saruman moest zich omkleden, en zich uit de voeten maken. In de verte hoorde hij nog wel een mondharmonica, maar hij had geen tijd om te luisteren wie erop speelde: Lucky Luke, Toots Tielemans, Picasso of Ace2? Hij gaf zijn sleutelbandje aan de Thekefrau, en met de woorden ‘Ja, alles perfekt, danke und auf Wiedersehen” trok hij het hek naar de parking open.

Zijn trouwe viervoeter stond al te trappelen van ongeduld. Het beest was maar wat blij dat het nog eens kon profiteren om op de relatief rustige snelwegen, en met enige tijdsdruk als extra stimulans, de cruise control op standje ‘ILLEGAAL’ te zetten, en zo de wind in de neusgaten kon voelen.

Onderweg mijmerde Saruman nog even na over de voorbije uren in herberg De Gouden Tijd. Wat prees hij zichzelf gelukkig. Een drukbezette tovenaar, constant in de weer om de wereld aan zich te onderwerpen, en complotten tegen hem uiteen te slaan, maar tegelijk in staat om af en toe eens de teugels te vieren, en te genieten van het beste wat Moeder Natuur ons te bieden heeft. (soms wel met enige chirurgische hulpmiddelen, maar u begrijpt vast wat ik bedoel). Bovendien heeft Saruman die dag kunnen proeven van een stukje Ghana en een stukje Polen, terwijl er nog ontdek-je-plekjes uit Brazilië, Rusland, Oekraïne, Duitsland, enz. ter beschikking waren. Maar je kunt geen wereldreis maken op 1 dag, dus neem maar rustig je tijd, Saruman.

En wat is Saruman toch verwend, eigenlijk. Hij hield geen 100% goed gevoel over aan het bezoek. Gewoon omdat zijn nr. 1 van het prioriteitenlijstje wel aanwezig was, en hij er niet mee gekamerd had. Mocht ze er niet zijn, dan waren nrs. 2 en 3 ruimschoots voldoende. Maar nu maakt hij alweer plannen, want nr. 1 blijft al een tijdje in zijn hoofd rondspoken. Uiteraard steeds onder voorbehoud dat nr. 5, Ellen, niet aanwezig is, want dat is de joker die alle voorgaande doet vergeten.

Pfffff, niet makkelijk zo’n prioriteitenlijstje, maar alleen al het feit dat hij het KAN maken, meer zelfs, het MOET maken om nog enigszins op het rechte pad te blijven, is al een bewijs van hoe gelukkig Saruman eigenlijk mag zijn.;)

Dit verhaal wordt dan ook met veel dankbaarheid opgedragen aan Lovely en Jana, 2 totaal verschillende mensen, maar tegelijk 2 prachtige mensen van vlees en bloed. De aandachtige lezer (zijn er eigenlijk nog wel aandachtige lezers aan het eind van dit epistel???) zal alvast geconcludeerd hebben dat er nog hoofdstukken aan dit verhaal zullen worden toegevoegd.

Gegroet.

albertde2de
16 maart 2009, 10:43
Yep :wand:dom dommer domst.......wel fijn om te weten hoe lang iets duurt:rubbel:.....maar dat is variabel...doe maar alfabetisch...hahahaha..dank

TT Man
16 maart 2009, 11:39
Ik denk dat je Jane bedoeld, een duitse die sinds enkele dagen actief is in GT. Ze viel zwaar tegen op de kamer, GFE een nul.

Bij mij gingen de alarmbellen rinkelen. Inderdaad een bloedmooie dame, een echte head turner. Gelukkig naar m'n instinct geluisterd dit keer.

onzo
16 maart 2009, 12:53
:D
.....De aandachtige lezer (zijn er eigenlijk nog wel aandachtige lezers aan het eind van dit epistel???) zal alvast geconcludeerd hebben dat er nog hoofdstukken aan dit verhaal zullen worden toegevoegd.

Gegroet.

Dit nieuwe literaire meesterstukje heeft MMMEERRR dan mijn aandacht genoten. Het heeft mij als het ware in staat gesteld om mee te genieten van de heerlijke tijd van onze grote tovenaar in deze Gouden Herberg. (waarvoor dank, dat ik mij daardoor heb kunnen verplaatsen in tijd en ruimte, zonder verdere materiële of financiële consequenties :p)

Mijn opponent/collega recensent ontpopt zich meer en meer tot een grootmeester in de verhaalkunst, wat ik uitermate weet te appreciëren.
Welke wapens Onzo daartegen moet gebruiken om zich op dergelijk niveau te hijsen weet hij nog niet zo goed, maar ... daar wordt aan gewerkt :thefinger.

Onzo "de verschrikkelijke" gooit de handdoek nog niet. Dat stuk textiel is hem enkel nuttig bij zijn rustpauzes op zijn "herbergentocht" in de oostelijke contreien.

Het is wel een strijd met ongelijke wapens : onze grote tovenaar weet zich te bedienen van zijn magistrale toverstaf en pen, gedoopt in de sfeervolle stijl van sagen en legenden,
waarbij de bijdragen van Onzo een beetje verworden tot gelegenheidsjournalistiek van een lokale sportverslaggever.

Doch sport is manna voor het volk, en dat zal Onzo hen dan ook rijkelijk aanbieden als weerwerk voor deze listige aanval van Saruman, hopelijk ooit eens Sputterman :D:D:D

albertde2de
16 maart 2009, 16:25
Wat kan het leven toch wreed zijn voor een oude tovernaar als Saruman. Continu onder druk gezet worden door Sauron, om nog meer volkeren aan zich te onderwerpen, terwijl er in eigen huis andere tovenaars proberen de macht over te nemen. Voor je het weet, steken ze een dolk in je rug, en lig je bloedend op een of ander slagveld, met die gekke Gollem als enige troost.:huch:

Gegroet.

Chapaeu dit geeft de burger moed. Wat mij betreft een passepartout van GT voor Saruman.

TT Man
16 maart 2009, 17:36
Hey Ab geef jij zo maar € 50,00 weg?

albertde2de
16 maart 2009, 17:40
Hey Ab geef jij zo maar € 50,00 weg?

Ik zeg ook wat mij betreft...maar meeste stemmen gelden!
Geef toe het is een mooi verslag, met veel positieve informatie.

TT Man
16 maart 2009, 17:51
Ja past wel in de lijn van Ace2 en Gusto. Was geintje Ab. Relax.

albertde2de
16 maart 2009, 17:57
Juist relax ben ik weer aan toe

CLUBSPORT
16 maart 2009, 18:33
Zijn stalen roofkat draaide omstreeks 14u.45 de parking van de Gouden Tijd op, en er was nog net 1 plaatsje vrij. Darth Vader had net het pand verlaten, (heb je’m, clubsport?) en was alweer met zijn ruimtependel vertrokken,

Dan heb je mazzel gehad Saruman want ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat darth vader met zijn imperial cruiser was , bovendien had hij hem nog overdwars geparkeerd zodat heel de parkeerplaats volstond .

jojay
18 maart 2009, 11:05
Was gisteren helemaal in de war. Heb net mijn buikje rond gegeten en een paar salitos achter de kiezen, zie ik toch dubbel. Ja echt ik zie twee silvia's of nee twee lovely's euhhhh. Direct maar even gevraagd en het zij zusters (lovely is de oudere van de twee, intotaal 3 zussen). Het toeval wil dat ik al met beide om de kamer ben geweest, (dat wisten zij natuurlijk niet meer maar een trio zat er ook wel in). Nu was ik al kaput dus heb vriendelijk bedankt maar wellicht voor een volgend bezoek.

ozzy1
18 maart 2009, 23:20
heren beren,

heute mal wieder im gt aufgelaufen. zu meinem erstaunen um 15:45 uhr kein parkplatz am gt frei, kein parkplatz vor dem baumarkt frei ! mit not und mühe einen platz am gartenzaun des gt's gefunden.

am eingang von tanya und irina herzlichst begrüßt dann ging es in die ankleide. meine herzdame lief mir über den weg ....
uups !!! eine neue haarfarbe .....egal welche farbe.... und wenn sie eine fleischfarbene badekappe tragen würde ..... für mich die attraktivste im gt .

private gründe zwangen mich zu einer kleinen runde.
von den mir namentlich bekannten... marnel, melissa, isa, rachel, katya, linn, lisa, gulcan, nicolle, katarina, bunny, summer, naomi, gabriella,derya
gesehen
leider bin ich ja auf diesem auge blind..... habe ja meine herzdame!
sollte ich jemanden vergessen haben möge man mir verzeihen.

aber es gab auch einige neue gesichter..... viele mütter gebären halt schöne töchter.

danach war ich bis 19:00 uhr in zimmer 6 . nomen est omen.

in der zwischenzeit erweckte ein leckerer salat vom griechen nach
einer anstrengenden körperlichen betätigung wieder meine lebensgeister.

da ich leider eine verabredung hatte ohne den obligatorischen saunagang den heimweg angetreten.

ps. einige der incognito angereisten eisbären gesehen.

so das wars...... groets .... ozzy1 :wink::wink::wink:

Pistol Pete
19 maart 2009, 02:07
Eeuwige twijfelaar die ik ben, wou naar LR maar zou daar te laat aankomen voor een avondhap daarrom maar aangemeld voor VV maar dat werd uiteindelijk ook te laat dus GT. Eten gegarandeerd in de tent tot half acht!
Onderweg nog even GT en VV deskundoloog Joop (niet zo) Slim :rolleyes: geraadpleegd. Dus de tomtom op GT afgestemd. Iets voor zevenen kwam ik aanrijden, de parkeerplaats was afgeladen vol net zoals de straat. Maar helemaal aan het einde kon ik mijn bolide nog net kwijt. Klingel, theke verschijnt en zegt ff wachten...als dat maar goed komt. Maar 20 secondjes later gaat dan toch de deur van de neukfabriek wijd open. Snel de kleding verwisseld voor een ijsberenvel en ff rondgekeken naar de dames. Was redelijk druk met dames en beren maar niet overvol. Eerst maar een snelle hap naar binnenwerken en doorgespoeld met een warsteiner.
Daarna me strategisch opgesteld op een bankje onder het genot van een cappucino. Ik had vooraf plannen gesmeedt: Kandy en Vesna maakten daar deel van uit zonder dat ze het zelf wisten. Maar beide dames bleken niet aanwezig. Wel was Estelle er, die ik afgelopen zaterdag nog in LR tegenkwam. Om een een of andere reden wou ik niet meteen met haar kameren. Maar ja, uitstel bleek afstel. Later kwam het er niet meer van.
Tegen een uur of negen besloot ik uit een ander vaatje te tappen. Ik had al gezien dat er geen nieuwe spetters waren en besloot terug te vallen op de voor mij oude bekende Nikki. Het werd een aangenaam half uurtje, niet super maar goed genoeg.
Later die avond nog gevallen voor de (naakte) schoonheid van Anastacia. What a body, op de kamer bleek ze iets minder mooi dan ik van afstand had ingeschat maar mijn ogen mochten zeker niet klagen voor wat ze zagen. Ook nu gekozen voor een half uurtje.

Het was over elven toen ik peinzend het pand verliet. De avond was zeker niet mislukt maar super was het ook niet te noemen. De sfeer in GT is toch heel anders dan in LR. LR blijft dan ook veruit mijn favoriete cluppie in NRW. Er zijn meer dames van mijn smaak in LR (minstens 10) dan in GT (hooguit 3) en de dames zijn in LR meer op vermaak van de ijsberen uit. Showtjes en kletsen is in LR veel gebruikelijker dan in GT.

Het zal wel weer een aantal weekjes duren voordat ik weer eens naar Bruggen rij.

Dickydik
19 maart 2009, 23:53
Gisteren wel een héél erg blixembezoekje aan GT gebracht, ik heb zelfs de bar nog niet gehaald.....
Bij binnenkomst liep ik vrijwel meteen in de armen van Cary (zie aldaar) om mij vervolgens de eerste uren niet meer los te laten.... Na afloop kon ik alleen nog maar naar de kleedkamer komen om aan te kleden en te vertrekken.....
Niemand gezien verder, niemand gesproken.... Ja toch, op weg naar de kleedkamer nog even Gabriella gezoend die me vroeg wanneer ik weer tijd voor haar had...... Ik kon alleen nog maar uitbrengen; "Next time..." en dat was serieus gemeend....

Saruman
20 maart 2009, 15:19
Gisteren enkele uurtjes in GT geweest. Eigenlijk voor 1 bepaalde dame, maar die heb ik uiteindelijk niet gezien, en dus ook niet kunnen ontvoeren naar een kamer. Volgende keer beter .....

Echter niet getreurd, er zijn dames genoeg, en ook gisteren was er een behoorlijke line-up.

Als eerste de kamer op geweest met Gabriëlla. (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=114181&postcount=71)
Hele leuke sessie. Eerste kennismaking met deze dame viel dus zeer goed mee, en nodigt uit tot herhaling.

Na de sauna wat afgekoeld op het terras buiten. Het voorjaarszonnetje deed echt haar best, en het was eigenlijk zeer aangenaam om eindelijk eens de zonnestralen op je huid te voelen, na de koude wintermaanden. Hopelijk komen er op korte termijn nog warmere temperaturen, en kunnen de tuinmeubelen buiten.

Terug binnen, nog even bij Lovely (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=114182&postcount=7) gaan zitten. Een derde sessie met haar (op 4 GT-bezoekjes) was het gevolg. Altijd goed.

Nog even gedag gezegd tegen Poolse Jana, en enkele dames gespot, met wie ik wel eens nader kennis wil maken. De agenda verhinderde echter dat ik zeer lang kon blijven.

Dus maar weer omgekleed en de sleutel terug ingeleverd, met het voornemen om terug te komen. Enerzijds voor de favo-dame die vandaag dus niet aanwezig was, en anderzijds voor de rest van het TO DO-lijstje.

Op dat TO DO-lijstje staan trouwens ook nog dames van andere clubs. Pffff, wanneer moet ik het allemaal doen? Niet makkelijk, zulke lijstjes. :cool:

Ach ja, beter een volle agenda, dan geen agenda (= Chinese wijsheid)

Ciao,

Jack42
20 maart 2009, 18:14
Toen ik gisteren 19 maart vlakbij GT was zag ik dat er iets speciaals aan de hand was. Er hing een bepaalde gloed rondom GT.
Wat kon dat nu zijn? Is Ace2 weer gekke dingen aan het doen in GT? Ik reed de parkeerplaats op en zag het al aan de bolide die er stond:
Saruman, de tovenaar van het forum is in GT. Ik dacht dat is lekker ik ga gewoon proberen om bepaalde krachten op te roepen en
dat moet met Saruman in de buurt dan wel lukken. Ik kleedde me om tot ijsbeer en en in de barruimte liep ik meteen in de armen van mijn "Ehefrau in GT".
Ze stond me al op te wachten en neen niet met een deegrol maar met heerlijke zachtfluwelen kusjes. :kuss::kuss:
Onder het genot van een sigaretje en een bakkie cappuccino samen met haar de week even doorgenomen. Afgesproken om de echtelijke daad later op de dag na het eten te doen. Jaja ik had de krachten van Saruman voor de eerste keer gebruikt, mijn "Ehefrau in GT" zou tot 's avonds laat blijven terwijl ze normaal tot een uur of 6 's middags blijft.
Na nog een cappuccino dacht ik bij mezelf ik zou het leuk vinden om Romina in GT te zien maar ja die is volgens het forum nu werkzaam in LR.
Weer even de krachten van Saruman oproepen. Ik liep even later de omkleedruimte binnen en ik hoorde roepen: Jáááck hast du eine Redbull für mich. Dat kon alleen maar Romina zijn. Bedankt Saruman dacht ik bij mezelf. Samen met Romina een broodje gegeten en wat later met haar naar de kamer vertrokken voor een heel plezierig uurtje.
Romina is weer terug in GT! (Just John je was een dag te vroeg in GT :rolleyes:)
Even een saunaatje genomen en o.a. wat spelletjes gespeeld op de speelautomaat met mijn "Ehefrau in GT". De dag liep perfect.
Na het eten vond mijn "Ehefrau in GT" het tijd om toch maar eens iets aan de echtelijke daad te doen. Daar kon ik geen nee tegen zeggen en opnieuw voor een heel plezierig uurtje naar een kamer vertrokken.
Het was gezellig druk gisteren in GT, niet overvol en meer dan voldoende dames, zeker 70 over de gehele dag.
Na nog een saunagang en wat ouwebetten met de dames en ijsberen werd het tijd om naar huis te gaan maar ik moest eerst nog samen met mijn "Ehefrau in GT" pizza eten.
Daarna afscheid genomen en zeer tevreden naar huis gereden.
Met dank aan Saruman. ;)

Saruman
21 maart 2009, 10:49
Met dank aan Saruman. ;)

You're welcome !!! :wink:

Jansen
21 maart 2009, 15:42
Toen ik gisteren de inrit in reed van Golden Time wist ik nog niet dat ik vandaag de fantast zou uithangen.
Binnen was voor mij al weer vier maanden geleden dat ik van deze dames gesmuld had,maar ik zou vandaag weer een ouderwets langs de plinten gaan en de kino uitwonen.
Na een douche ben ik even gaan Scannen (zou Extine zeggen) wat er allemaal voor vlees in de kuip was,nou voor mij voldoende dacht ik en werd meteen vast gepakt door Magda die het nu wel tijd vond na 2.5 jaar om met haar de kamer te delen.
Ik zei na wat zoenen dat na het eten zij een beurt kon verwachten, ik ging doorlopend naar de kino om even te kijken wat voor tekenfilm hier op stond en werd ik toen (ja echt Jansen) weer bijna in slaap viel aangesproken door een jong meisje die de Naam Robina had met een leuk blond kort geknipt koppie (meer Sonny meisje maar vooruit om te praten altijd leuk)
Ze vroeg of ik hier nieuw was en ik loog dat ik de eerste keer in een club kwam.;)
Ze vertelde dat zij dit werk ongeveer een jaartje deed en 21 jaar was.en uit Roemenie kwam.
Ik dacht lekker onschuldig typpetje met toch wel wat ervaring.
Omdat ik weer een gekke bui had vertelde ik dat ik een kloosterling was geweest en was uitgetrede vanwege de abnormale bevindingen van de Paus en zijn condoom gebruik verbod.
Ze lachte en vroeg of ik dan ook een relatie had :eek: waarop ik antwoorde dat ik nog niet wist wat ik zelf precies eigenlijk wou.
Ze vroeg of ik met haar mee wou naar de kamer en ik vroeg wat gaan we daar dan doen.
Ze keek me aan of ze dacht deze gek weet echt niet wat hier gebeurd en zei een beetje lief zijn met kussen,vrijen en sex.
Ik dacht ja en nu maar even onnozel blijven lijkt me mooi om dit even te spelen dat ik van niets weet.
Ze ging de sleutel halen van een hut en ik zei dat ik buiten zou wachten.
(ik was bang dat andere meiden me zou aanspreken terwijl wij samen naar buiten zouden lopen)
Ik wachte en zei kwam met een handdoek en bedlaken naar me toe en liep me voor naar de hut.
Ik bleef mooi staan binnen terwijl zij het bed op maakte en hield mijn badjas goed gesloten.
Ik vroeg ofdat er niemand binnen zou komen maar zij stelde me gerust dat dit niet kon.:D
Ik ging met jas aan op bed en zij deed haar handdoek af en haar setje uit,ze vroeg of ik mijn jas uit deed en wat ik van haar vond ?
Ik zei je bent een Engel zo mooi en ze kuste me wat ik natuurlijk heel houterig beantwoorde met een tong zoen.
Ze ging met haar hand onder mijn handdoek en vroeg of ik dat lekker vond,ik zei het voelt raar aan als iemand anders je daar streelt.
En doordat ik al super geil was stond daar dan ook al vlug een flinke stam.
Ze wou nogmaals weten of ik al eerder sex had gehad en ik loog dat ik nog maagd was met vrouwen.
Ze vroeg of ze me mocht Blazen en legde uit wat dat was toen ik vreemd keek.
Ze nam mijn paal in de mond en ik zei O god wat heerlijk.ze lachte en gaf me een heerlijke PZC daarna vroeg ze of ik wou NMC ik zei op de film was een man aan het likken mag dat ook bij jouw? ze kleurde de kleine donder en zei ja kom maar en ging op haar rug.Ik ging haar eerst bestuderen en ging met mijn tong in en langs haar lippen en na dit even gedaan te hebben zei ik dat het niet echt naar iets smaakte.;)
Toen kwam ze weer recht opzitten en deed een condoom om mijn paal en ging op haar rug liggen om mijn onbevlekte ontvangenis te kunnen ontvangen.
Na even wat op en neer gedrukt te hebben vroeg ze of ik van achteren een standje wou, ik zei ik ben geen Homo ze lachte en zei nee vanachteren en dan wel in mijn moesie.Ze draaide zich om en hielp mijn paal in het gleufje te brengen.Dit vond ik toch wel een goede uitvinding van haar waarop ze lachte en zei zo doet bijna iedereen het ook in Afrika of de rest van de wereld.
Ik vroeg ben jij dan ook in Afrika geweest omdat ik daar met de broeders gewerkt heb aan een vluchtelingen project?
Maar nee ze zei dat ze bedoelde dat overal op de wereld standjes werden uit gevoerd.
Ik begon dus heerlijk te pompen en hield haar billen vast zodat we samen in de hut zouden blijven en er niet uitgerukt kon worden.
Ik voelde dat ik ging komen en riep o god er gebeurd wat met me en ze zei doorgaan doorgaan ja ja ja en ik kwam en riep daarna halleluja haleluja en viel neer.
Ze kwam naast me en vroeg en wat vond je ervan :o ik antwoorde dat ik dit toch wel lekker vond en mijn nieuwe missie was volbracht.
Natuurlijk vroeg ik wat er nog meer kwam en wat ze met het condoom deed maar ze stelde me gerust dat de voorstelling was afgelopen en het condoon weg werd gegooid.
Ik kon nog wel langer blijven maar ik zei dat ik nu wel even rust nodig had om dit te verwerken.
We gingen terug naar de douche waar ik gelukkig niemand bekends tegen kwam en rekende af.
Ze vroeg of ik nog lang bleef waarop ik antwoorde dat ik rond 20.00 u terug moest omdat ik de auto geleend had van een andere broeder.
omdat mijn fiets gestolen was uit de fietsenstalling van het klooster.
Ze keek me aan en ik zei wat was het mooi in jouw hemelpoort ik kuste haar en ze zei tot ziens hoop ik.

Ik denk dat zij rond 18.30 weg is gegaan omdat ik haar nog even wou laten zien aan mijn maat Sonny die ook nog langs zou komen rond 19.30 u maar helaas.
Daarna heb ik Magda flink genomen in toevallig dezelfde hut 21 en later op de avond Sarah in de kino.
Ja ik was zo geil geworden van mijn sterk verhaal tijdens de sex met Romina dat de glimlach nog steeds op mijn gezicht staat.
Nog wat met een paar ijsberen van hier gekletst tussen door en met sonny die het niet aan kon zien dat ik Sarah nam met hem op 30cm naast me in de kino :rofl:

Ik ben rond 23.00 u de hemelpoort weer verlaten als Jansen en niet als broeder jansen.maaar wel missie volbracht.
Als die griet wist wat voor lul ik eigenlijk ben dan had ze me gekruisigd:thefinger

Ik maak straks een draadje aan van dit meisje.

albertde2de
23 maart 2009, 08:25
Het wordt weer tijd om naar GT te gaan deze week.
Inmiddels heb ik me aardig ingelezen in de meest uitlopende verhalen en fantasieën van ervaren IJsberen en geleerd wat wel en niet kan! Ervaren Beren dank daarvoor.
Ook ben ik er al lezend achtergekomen dat ik bij mijn eerdere bezoek het volkomen fout gedaan heb. Binnenkomen biertje uitzoeken hutje bubbelbad biertje is wel heel erg kort door de bocht.
Bij het lezen van alle verhalen realiseer ik mij dat ik bij de dames niet eens de naam heb gevraagd, en deze dus tekort heb gedaan, waarvoor mijn oprechte excuus, dat gaan we in de toekomst anders aanpakken.

Als je geen namen weet kom je automatisch in de problemen bij een volgend bezoek dat blijkt wel uit het volgende.

Bij mijn eerste bezoek was de eerste dame niet om over naar huis te schrijven, nu moet je dat volgens mij sowieso niet doen “naar huis schrijven over GT”, enfin! De tweede dame was voor mij een dame met een groot herhalingsgevaar!!
Als je geen naam weet is het weer lang zoeken in een verzameling van schoonheden die je aantreft, en wordt het herhalingsbezoek van de dame in kwestie een puzzeltocht.
Aan de verhalen te lezen van de ervaren IJsberen is volgens mij een korte beschrijving van deze dame voldoende om achter haar naam te komen.

Wat ik wel weet
Hongarijen, Engels sprekend, geen Duits maar dan wel weer Spaans omdat ze daar een tijdje gewoond heeft.
Lang Donker haar.
Mooie volle ronde en zachte borsten
Heerlijke PZC en ook likken geen probleem, lief gezichtje en ze is ongeveer 1,65 lang.
Leeftijd geen idee.

Er zijn wel een aantal omschrijvingen te vinden en dan denk ja dat is ze maar het telkens een andere persoon waar over geschreven wordt, dus zo kom ik er ook niet uit
Wie uit mijn beschrijving weet over wie ik het heb, die mag het zeggen.

Als ze er deze week is en ik kan haar ontmoeten dan zal ik haar met de nodige egards behandelen.

Oscar Wild zei het al “al vinden ze iets uit dat lekkerder is, ik blijf het er altijd bij doen!

AB

chunter
23 maart 2009, 14:01
mijn vriend was onlangs mee naar Gt en daar lipe een knappe verschijning rond. Ik moet zeggen dat het zeker niet de minste was die daar rondliep ( met haar 1.80) Hij vond het super bij haar, maar wist niet echt haar naam meer. Cora dacht hij. IS die naam bekend? Het is een brunette, half lang haar en vorige week donderdag had ze een zwart superkort kleedje aan. Ze is duiste en woont er vlakbij. Zijn verhaal heeft bij mij ook wel de juiste tintelingen doen teweegbrengen.

CLUBSPORT
23 maart 2009, 17:43
gewoon bij je volgende gt bezoek hopen dat ze er is en gelijk haar naam vragen en vervolgens 100X in je hoofd herhalen albert, daarna vergeet je haar naam nooit meer :D

timjava
23 maart 2009, 18:54
Bij het lezen van alle verhalen realiseer ik mij dat ik bij de dames niet eens de naam heb gevraagd, en deze dus tekort heb gedaan, waarvoor mijn oprechte excuus, dat gaan we in de toekomst anders aanpakken.

Als je geen namen weet kom je automatisch in de problemen bij een volgend bezoek dat blijkt wel uit het volgende.

AB

Ik vergeet ook altijd de namen. Tegenwoordig zet ik na een kamerbezoek de naam meteen in mijn telefoon. Als ik thuis kom, schrijf ik meestal een verhaaltje of schrijf iets in het paspoortje. Dat is handig, om je geheugen op te frissen voordat je weer naar een club gaat.

Veel plezier met met wandelen en wellicht totziens:wink:

CLUBSPORT
23 maart 2009, 19:11
in het verleden had ik ook moeite met namen onthouden tegenwoordig gaat het me steeds beter af :freu:

Jack42
24 maart 2009, 02:30
Aan de verhalen te lezen van de ervaren IJsberen is volgens mij een korte beschrijving van deze dame voldoende om achter haar naam te komen.

Wat ik wel weet
Hongarijen, Engels sprekend, geen Duits maar dan wel weer Spaans omdat ze daar een tijdje gewoond heeft.
Lang Donker haar.
Mooie volle ronde en zachte borsten
Heerlijke PZC en ook likken geen probleem, lief gezichtje en ze is ongeveer 1,65 lang.
Leeftijd geen idee.

Is het Sabrina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12072) misschien?

Helga (http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=525) zou ook nog kunnen.

albertde2de
24 maart 2009, 08:14
Is het Sabrina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12072) misschien?

Lijkt er wel op....de peircing, zoals genoemd in haar draadje, heb ik niet opgemerkt! Maar ik was met mijn gedachten even ergens anders.
Dank voor de "tip" als het sabrina is laat ik het via het Forum weten.

AB

bigbromby
24 maart 2009, 14:43
Het heeft een tijdje geduurd,maar bigbromby is eindelijk in de GT geraakt, het paradijs op aarde, het eden, het walhalla volgens sommigen en anderen. Mijn ervaringen in andere clubs en PT's in mijn achterhoofd, goed gemutst en een broek vol goesting de parking opgereden. Een ietwat norse parkwachter wees me mijn plaatsje aan, het was al dringen (en nog niet eens middag). Ik troostte me met de opbeurende gedachten dat al die blinkende karren van de dames waren en dat ik de eerste echte klant was...Wat dus niet het geval was.
Na de gebruikelijke plichtplegingen, centjes, kastje, uniformpje, wasje, droogje, hapje en natje werd het tijd om de boel eens te verkennen. Mijn eerste vaststelling; het is eigenlijk toch wel klein (in vergelijking met YY bvb). Tweede vaststelling, het eten is niet echt toppie...
Brrrrrrr al twee minpunten en ik was nog maar 10' binnen. Ik begon al spijt te krijgen van mijn beslissing, toen mijn ogen vielen op enkele schaars geklede maar goed gevormde schoonheden. OK dat is andere koek. Het begon meteen te kriebelen, evenwel het karakter is sterk en gevormd; jarenlange onderdrukking door de paters in de colleges hebben van bigbromby een gehard man gemaakt. Niet bezwijken was de boodschap.
De patio op, in een zeteltje neergeploft, de zaken eens op een rijtje zetten. Wie was volgens de collegae top en wie was weer te mijden. Mijn overpeinzingen werden onderbroken door een bevallige, lichtbruinhuidige, langharige en lieftallige dame die plomp naast me kwam zitten, zich voorstelde als Bella en me prompt een zoen gaf. Woehaaaaaa. Bella, zei ik met een uitgestreken gezicht, een Italiaanse naam?? Dominicaans, verbeterde ze me een strenge blik, anders was het Bellà. De toon was gezet, we keuvelden noch wat verder en belandden uiteindelijk op de kamer. Een uurtje later, Bella hield me goed bezig en bigbromby onderging alles met plezier en genoegen, tijd voor de inwendige mens.
Ondertussen was de zaak, die al druk was toen ik aankwam, helemaal vol te lopen. Hebben die ijsberen nu echt niets anders te doen, moet er niet meer gewerkt worden, is het misschien een algemene n**kdag, moet iedereen naar deze club komen, enfin het werd mij veel te druk.
De sauna dan maar opgezocht, gevolgd door het bubbelbad en een dutje. En zo was bigbromby klaar voor de tweede ronde. Dolce et ducorum est pro patria mori. Ik had bij het binnenkomen een leuk uitziend blondje gespot. En na enige tijd vond ik ze terug. Op de kamer was het niet wat ik verhoopte....jammer.
Ondertussen was het zo druk, dat bigbromby er geen zin meer in had.
Conclusie, leuke club, prachtige meiden, maar gezien de afstand en de locatie niet snel voor herhaling vatbaar.

onzo
24 maart 2009, 14:55
...
Conclusie, leuke club, prachtige meiden, maar gezien de afstand en de locatie niet snel voor herhaling vatbaar.

dat het invergelijking met andere clubs echt druk kan zijn in GT is een feit.
als je nadien in andere "lusttempels" terechtkomt is het daar dan in vergelijking soms ijzingwekkend kalm....
hangt van je ingesteldheid van 't moment ook af, is mijn ervaring :
soms zoek je "ambiance, soms meer relaxed".
maar ... mijn eerste bezoekjes aan een club waren in GT, en ... zeer druk is dan ook een synoniem aan "ruim aanbod, hé :D

enne.. euchm... gezien de afstand??? je woont in limburg !?!? ga je dan met de fiets of zo? :eek::eek::eek:
ik moet 200 km ofte 2 uur rijden, en heb dat graag over voor een verblijf van een ganse dag in "één der lokale her(tjes)bergen ....;)

albertde2de
24 maart 2009, 15:23
Kilometervreters, een ijsbeer loopt gemiddeld zo'n 30 km voor zijn maaltijd

albertde2de
24 maart 2009, 15:25
:
ik moet 200 km ofte 2 uur rijden, en heb dat graag over voor een verblijf van een ganse dag in "één der lokale her(tjes)bergen ....;)

Dat we dat er allemaal voor over hebben....
Morgen maar weer 2 uur heen maar ook weer terug!

HornyDevil
24 maart 2009, 15:41
GT is voor mij maar 1h25 en als ze ooit die snelheidsbeperking op de A73 wegdoen en het 2e rijvak opendoen, dan kunnen er nog een paar minuten af denk ik...

H.D

bigbromby
24 maart 2009, 17:55
d
maar ... mijn eerste bezoekjes aan een club waren in GT, en ... zeer druk is dan ook een synoniem aan "ruim aanbod, hé :D

enne.. euchm... gezien de afstand??? je woont in limburg !?!? ga je dan met de fiets of zo? :eek::eek::eek:

Wel daar wil ik even op reageren, zonder de GT de grond in te willen boren. Ik heb zo'n 35 beren geteld en ik schat het aantal dames op een 20-tal. Het aanbod is dus goed maar niet "ruim".
Ik woon in Limburg, moet ongeveer 1u30 rijden om er te geraken ( en ja als de tunnels volledig open zijn en de werken net over de Duitse grens af zijn zal het iets sneller gaan en nee ik ga niet met de fiets, toch vind ik de afstand een issue, vermits ik sneller in de YY of in Kerpen (poleposition)ben, neem ik dat mee in mijn overpeinzingen.

naughtyboy
24 maart 2009, 18:09

Hey hallo als hij toch liever lekker naar yy of Kerpen gaat laat 'm toch lekker, ik vind het al druk genoeg in Gt, zou liever hebben dat er meer beren waren die het er niet super vinden des te meer Fun voor die "ervaren" beren die wel beter weten wat Gt in verhouding tot de anderen ( zonder deze tekort te doen) clubs is....::hah:

bigbromby
25 maart 2009, 06:54
Hey hallo als hij toch liever lekker naar yy of Kerpen gaat laat 'm toch lekker, ik vind het al druk genoeg in Gt, zou liever hebben dat er meer beren waren die het er niet super vinden des te meer Fun voor die "ervaren" beren die wel beter weten wat Gt in verhouding tot de anderen ( zonder deze tekort te doen) clubs is....::hah:

En zo zal uiteindelijk iedereen zijn plekje onder de zon wel vinden. Mijn plekje zal niet de GT zijn:freu::freu:. Maar blijkbaar mag je op dit forum geen kritiek hebben op de GT of je wordt langs verschillende kanten aangevallen. Goed om te weten dat sponsoring helpt, ook op ijsberenforums.:teuflisch:teuflisch

onzo
25 maart 2009, 08:06
En zo zal uiteindelijk iedereen zijn plekje onder de zon wel vinden. Mijn plekje zal niet de GT zijn:freu::freu:. Maar blijkbaar mag je op dit forum geen kritiek hebben op de GT of je wordt langs verschillende kanten aangevallen. Goed om te weten dat sponsoring helpt, ook op ijsberenforums.:teuflisch:teuflisch

was geen kritiek , en geen aanbeveling voor GT (ik ben laatste tijd meestal in PHG). ik verwonderde me er enkel over dat je vanuit limburg de afstand te groot vond. ik dacht dat limburg een "aanliggende" provincie was, en de afstand dus niet zo groot, geen 1u30 rijden ... ;)

thesickboy
25 maart 2009, 08:20
Wel daar wil ik even op reageren, zonder de GT de grond in te willen boren. Ik heb zo'n 35 beren geteld en ik schat het aantal dames op een 20-tal. Het aanbod is dus goed maar niet "ruim".

En hier wil ik ook even op reageren;). Met 35 beren en 20 meiden is het in GT rustig en niet druk zoals je vermeld in je post.
Ga maar eens kijken op een woensdag, vrijdag of zaterdag avond, dàn is het druk.

Pistol Pete
25 maart 2009, 08:35
was geen kritiek , en geen aanbeveling voor GT (ik ben laatste tijd meestal in PHG). ik verwonderde me er enkel over dat je vanuit limburg de afstand te groot vond. ik dacht dat limburg een "aanliggende" provincie was, en de afstand dus niet zo groot, geen 1u30 rijden ... ;)

Om ook maar eens een duit in het zakje te doen: GT is ook mijn plek onder de zon niet. Why? because:
relatief veel meiden (maar niets vgl. Oase) maar loooks en quality in mijn optiek toch duidelijk minder dan bijv. LR en PHG. Om alleen te neuken, prima, ogen dicht en rammen maar. 15 min later 50 euris kwijt of meer. en dan maar weer in de bar bij de kudde aansluiten. Niet mijn ding dus.
JMTC

c ya

Goedemorgenallemaal
25 maart 2009, 09:13
Tja... Wat kan ik er van zeggen...
Aa de ene kant is het echt niets voor mij, maar het is aan de andere kant iets waar ik op bepaalde momenten juist weer wel de lol en het plezier van in kan zien. En als het mooi tuinweer is helemaal...Zo ff de regenmete checken... 9,6mm in de laatste 24 uur.. Niet slecht, net gazonnetje geverticuteerd

Jack42
25 maart 2009, 10:08

Wat een lulkoek!!

Je moet eerst geloofwaardige recensies schrijven. :thefinger
Ik vraag me af of je wel in GT bent geweest.

Ondertussen was de zaak, die al druk was toen ik aankwam, helemaal vol te lopen. Hebben die ijsberen nu echt niets anders te doen, moet er niet meer gewerkt worden, is het misschien een algemene n**kdag, moet iedereen naar deze club komen, enfin het werd mij veel te druk.

Ik heb zo'n 35 beren geteld en ik schat het aantal dames op een 20-tal. Het aanbod is dus goed maar niet "ruim".

Lekker makkelijk om GT én het ijsberenforum af te kraken.
Op deze manier zal jij je plekje onder de zon niet vinden op het ijsberenforum. :nee: :nee:

seqoya
25 maart 2009, 10:43
ik was gisteren in GT ben er van 12.30 u tot 16 u geweest maar er waren dus echt wel meer als 20 dames.. kijk als er 20 in de bar zitten dan zitten er nog zeker 6-8 bij de bios...en dan zijn er zeker nog een goed aantal op de kamer.. dus ik denk dat er toch tussen de 30-40 dames zijn geweest in de tijd dat ik er was.... okay om 12.30 nog niet ..maar tegen 16 u toch echt wel...

marioamsterdam
25 maart 2009, 10:58
Ik was vorige week in VV in de ochtend en daar was het pas rustig....de helft van de meiden lag te slapen. Pas eind van de middag kwam er wat leven in de brouwerij. Ook het serviceniveau van de meiden aldaar is meer wisselvallig dan in GT (je kan altijd pech hebben natuurlijk).
Ik ga het liefst naar GT omdat ik 's ochtends er om 11.00 ben. Er zijn tegen 12.00 al voldoende meiden om tot actie over te gaan. Op het moment dat het druk wordt (vanaf ca. 15.00) heb ik er meestal 3 of 4 rondes opzitten en taai ik af....
Verder vindt ik bij GT het jagen en teasen leuker dan in andere clubs. Goede mix tussen "vaste waarden" (vreselijke uitdrukking) en "nieuwe aanwas"...:)
Ik heb bij GT meer echt geile GFE ervaringen gehad dan bij andere clubs....dit naast een aantal teleurstellingen, maar dat ik all in the game...:).
Ik zie al uit naar de zomer.....lekker buiten neuken !
Nee prima zo. Iedereen kan de club kiezen die hij wil.

seqoya
25 maart 2009, 11:08
hier sluit ik me helemaal bij aan !

TT Man
25 maart 2009, 11:10
Ik ga het liefst naar GT omdat ik 's ochtends er om 11.00 ben. Er zijn tegen 12.00 al voldoende meiden om tot actie over te gaan. Op het moment dat het druk wordt (vanaf ca. 15.00) heb ik er meestal 3 of 4 rondes opzitten en taai ik af....

Je lijkt mij wel. Ik ben er meestal rond 12.00 uur en vertrek net voor of na het eten. Doe dit al jaren zo en het bevalt mij prima.

TT Man
25 maart 2009, 11:12
ik was gisteren in GT ben er van 12.30 u tot 16 u geweest maar er waren dus echt wel meer als 20 dames.. kijk als er 20 in de bar zitten dan zitten er nog zeker 6-8 bij de bios...en dan zijn er zeker nog een goed aantal op de kamer.. dus ik denk dat er toch tussen de 30-40 dames zijn geweest in de tijd dat ik er was.... okay om 12.30 nog niet ..maar tegen 16 u toch echt wel...

Wat moet je met 30-40 dames? Als er twee TA zijn dan is dat voor mij meer dan voldoende. Eventueel nog aangevuld met een onbekend hertje (ja je moet eens wat uitproberen zo nu en dan).

marioamsterdam
25 maart 2009, 15:42
Even een technische vraag: wat is het prijsbeleid als twee beren met 1 meisje sleutelen? Ik wilde dit vorige week doen maar dat wilde de dame in kwestie niet. Dit nadat we over de prijs onderhandelden...

marioamsterdam
25 maart 2009, 15:44
Zijn er ook dames die in zijn voor een gang bang? Graag naam en rugnummers...

thesickboy
25 maart 2009, 15:49
Even een technische vraag: wat is het prijsbeleid als twee beren met 1 meisje sleutelen? Ik wilde dit vorige week doen maar dat wilde de dame in kwestie niet. Dit nadat we over de prijs onderhandelden...

Heb hier geen ervaring mee, maar ben wel eens met 4 op de kamer geweest (2 'koppels') ALs beide heren dan met met beide dames aan de slag gaan dan betaal je gewoon de dubbele prijs.

Als je dus met 2 beren en één hertje naar de kamer gaat zal je minstens het dubbele betalen (als het meisje dit al wil doen). Allicht zal er nog wel een 'toeslag' gevraagd worden naar analogie van een trio met 2 dames en 1 heer. Daar geldt ook de regel dat je dubbel betaald mààr als de dames ook met elkaar aan de slag gaan (lesbsich trio) betaal je ook algauw 50EU extra.

Goed onderhandelen en duidelijke afspraken maken lijken mij hier zeker aangewezen.

TSB

Zakkenleger
25 maart 2009, 15:55

Per beertje wordt betaald. De dame is tenslotte dubbel bezig, dus vangt ze 2x.

Niet veel dames doen dit zomaar, denk ik, tenzij ze de beertjes al kent van eerdere bezoekjes.

Dus als je 1 uur gaat en beiden eindigen met FT, vangt de dame 200 EUR.

Misschien wilde die dame niet OMDAT je over de prijs onderhandelde? ;)

marioamsterdam
25 maart 2009, 17:36
Zou ook kunnen....dan blijf ik wel serieel monogaam...met meer neuk rendement op investering...:)

ozzy1
25 maart 2009, 23:54
mittwoch, 25.03.2009

heren beren ,

heute ab 12 uhr im gt gewesen,

mein :littleang :inlove: :happy:

das wetter :angryfire :motz: :wand: :madgo:

die stimmung :D

das essen :confused:...... nicht gesehen :huch:

mehr als ein grund um am samstag wieder diesen tempel aufzusuchen ............:luvlove::green_smi:D:freu::freu:

groets ozzy1:wink::wink:

bigbromby
26 maart 2009, 07:46
Wat een lulkoek!!

Je moet eerst geloofwaardige recensies schrijven. :thefinger
Ik vraag me af of je wel in GT bent geweest.

Lekker makkelijk om GT én het ijsberenforum af te kraken.
Op deze manier zal jij je plekje onder de zon niet vinden op het ijsberenforum. :nee: :nee:

Ik heb blijkbaar nog al wat reactie uitgelokt bij de fervente GT-aanhangers. Maar voor de duidelijkheid, ik ben in de GT geweest, aangekomen om 11h30 en vertrokken om ongeveer 14h45.
Als ik iets wil afkraken dan doe ik dat goed en degelijk, ook mensen die niet tegen kritiek kunnen....
De GT is na het lezen van al deze reacties nog een heel stuk gedaald in mijn oordeel, en zo ook is dit forum.
Verdraagzaamheid is niet de sterkste zijde van de beren (zie ook andere discussies van andere beren)
De groeten verder

ozzy1
26 maart 2009, 08:06
Ik heb blijkbaar nog al wat reactie uitgelokt bij de fervente GT-aanhangers. Maar voor de duidelijkheid, ik ben in de GT geweest, aangekomen om 11h30 en vertrokken om ongeveer 14h45.
Als ik iets wil afkraken dan doe ik dat goed en degelijk, ook mensen die niet tegen kritiek kunnen....
De GT is na het lezen van al deze reacties nog een heel stuk gedaald in mijn oordeel, en zo ook is dit forum.
Verdraagzaamheid is niet de sterkste zijde van de beren (zie ook andere discussies van andere beren)
De groeten verder

keep cool !!

everybody can have his oppinion.
some people prefer gt .... other people other clubs....
everybody should go to the place where he feels fine.

ozzy1:wink::wink:

joop slim
26 maart 2009, 09:03
Amen............welkom in het land der hebzucht en onverdraagzaamheid.

Doe toch allemaal niet zo moeilijk......als iemand nu een slechte ervaring heeft over gt....so be it !

De fan van GT voelt zich aangevallen, want je kunt mijn "tent is top" toch niet afkraken, en de negatieve beer voelt zich persoonlijk aangevallen....

Inderdaad verdraagzaamheid is ver te zoeken.......wake up en ontwaak in de hedendaagse maatschappij, hoe jammer dat ook is.

@big bromby, gewoon doorgaan met schrijven !, gt is jou tent niet dus op naar de volgende ! ;)

Groet, Joop "simpele ziel"Slim

ilovethaigirls
26 maart 2009, 09:08
Een ietwat norse parkwachter wees me mijn plaatsje aan, het was al dringen (en nog niet eens middag). Tweede vaststelling, het eten is niet echt toppie...

Maar voor de duidelijkheid, ik ben in de GT geweest, aangekomen om 11h30 en vertrokken om ongeveer 14h45.

Dit maakt uw verhaal wel helemaal ongeloofwaardig. Als je er om 11.30 aankomt, is de parking nog half leeg, zelfs op drukke weekenddagen. Ikzelf kom er meestal toe rond 14.30 en dan is het ook op weekenddagen nog vrij rustig. Dus van drukte dat het niet meer te doen is, geloof ik niks van. Dan moet je er eens zijn tussen 18.00 en 22.00 uur, dan is het pas echt druk.
En wat het eten betreft, had je dan een half uur na openingstijd een vijfsterrenbuffet verwacht ????? Ik verwacht dan gewoon een ontbijtbuffet !

seqoya
26 maart 2009, 09:10
Ik was er om kwart voor een en er waren op de parkeerplaats binnen de poort van GT nog zat plaatsen. Het was ook binnen nog niet echt druk .. hoogstens 15 beren denk ik

Toppie
26 maart 2009, 10:06
Na de gebruikelijke plichtplegingen, centjes, kastje, uniformpje, wasje, droogje, hapje en natje werd het tijd om de boel eens te verkennen. Mijn eerste vaststelling; het is eigenlijk toch wel klein (in vergelijking met YY bvb). Tweede vaststelling, het eten is niet echt toppie...
Brrrrrrr al twee minpunten en ik was nog maar 10' binnen. Ik begon al spijt te krijgen van mijn beslissing, toen mijn ogen vielen op enkele schaars geklede maar goed gevormde schoonheden. OK dat is andere koek.

Ik ben verre van objectief, maar ik heb net als Bromby wel eens ervaren dat het al vroeg druk kan zijn in GT (ik kan t weten....) Maar das eerder uitzondering dan regel. De drukte begint pas echt tegen een uur of drie, vier en na zessen was het vaak drama.... Als je dat vergelijkt met andere clubs is dat idd even schrikken.
Wordt ook mede veroorzaakt door de accomodatie die in vergelijking met YY en de Villa een stuk minder ruim is.
Eten was in mijn tijd idd niet om over naar huis te spreken (daarom at ik ook nooit), maar t zou verbeterd moeten zijn, maar das van horen zeggen.

Snap eigenlijk niet waarom iedereen zo over Bromby's mening valt.... Aldus een subjectieve Toppie ;)

seqoya
26 maart 2009, 10:27
Ja eigelijk maakt het allemaal nix uit.. De een vind GT te gek de ander vind het helemaal niets... ik vind bijv de villa geen hol aan maar anderen zweren weer bij de villa. Het is net wat je zoekt .. Ik vind bijv het aanbod belangrijker en de kwaliteit van de dames.. het relax verhaal en sauna verhaal is niet mijn ding... Voor het eten kom ik ook niet.. heb net als wat anderen meestal een kort bezoek... ben er dan meestal tegen 12 uur en dan tegen 4 uur ben ik weer weg met 2-3 kamerbezoeken ...

T is ook maar goed dat er verschillende smaken zijn anders was de GT helemaal niet meer door ons te bezoeken... t is goed dat er verschillende clubs zijn voor ieder wat wils..

Dus als bigbromby het niets vind no spang ! YY is voor hem dichterbij en hij vind die club leuker nou dat kan en mag wat mij betreft !

Jack42
26 maart 2009, 13:03
De groeten verder

Ik kan best tegen kritiek, ik heb daar helemaal geen probleem mee. Maar je komt ongeloofwaardig over.
Je bent al 2 jaar lid en je bent nu pas tot in GT geraakt?
Het feit dat je GT afkraakt dat mag je best maar de zin "goed om te weten dat sponsoring helpt, ook op ijsberenforums" daar heb ik meer problemen mee. Jij bent meer actief op dat andere forum zeg je zelf in een post op IJBF. Dat is heel fijn voor je maar je vindt het wel nodig om even een sneer aan het IJBF te geven. Over verdraagzaamheid gesproken!
En....... een relnicht hebben we hier al op IJBF.

Willem2
27 maart 2009, 20:32
bigbromby wil niet meer deelnemen aan dit forum.
Ik zal voldoen aan dit verzoek maar zal het wel invullen op mijn eigen wijze.
Ik heb namelijk geen zin om achteraf te horen te krijgen dat je geen kritiek zou mogen geven op bepaalde clubs.

Met vriendelijke groeten,

Willem2,administrator.

Ace2
27 maart 2009, 20:38
bigbromby wil niet meer deelnemen aan dit forum.
Ik zal voldoen aan dit verzoek maar zal het wel invullen op mijn eigen wijze.
Ik heb namelijk geen zin om achteraf te horen te krijgen dat je geen kritiek zou mogen geven op bepaalde clubs.

Met vriendelijke groeten,

Willem2,administrator.

Van mij mag er best kritiek worden geuit. Als het maar niet op GT is :D

Ik vind mijzelf erg grappig :D

Cupido
27 maart 2009, 22:41
Per beertje wordt betaald. De dame is tenslotte dubbel bezig, dus vangt ze 2x.

Niet veel dames doen dit zomaar, denk ik, tenzij ze de beertjes al kent van eerdere bezoekjes.

Dus als je 1 uur gaat en beiden eindigen met FT, vangt de dame 200 EUR.

Misschien wilde die dame niet OMDAT je over de prijs onderhandelde? ;)

En als 2 ijsberen met 2 dvp's op 1 kamer gaan en zij enkel met 1 dvp op die kamer plezier maken, moet je dan 1 keer of meer betalen?

Gr.
Cupido

MeesterMixer
28 maart 2009, 09:32
En als 2 ijsberen met 2 dvp's op 1 kamer gaan en zij enkel met 1 dvp op die kamer plezier maken, moet je dan 1 keer of meer betalen?

Gr.
Cupido

2 beren met 2 dvps op 1 kamer waarbij je ieder je tot 1 dame beperkt, is gewoon 2x50 euro voor het 1e half uur in totaal (elke beer betaalt zijn dame dus 50 euro, daarna 2x25 euro voor elk volgend half uur) . als je de dames wat beter kent, kan er meer, heb al eens zo'n quartet gehad, waarbij we af en toe plagend wat "uitruilde" en ook de dames samen lol hadden; ook toen was de vraagprijs 2 x 50 euro, maar hebben we uiteraard wat trinkgeld gegeven.

Als je foute vrouwen treft (die je niet kent) dan kan dit natuurlijk ongewenst oplopen tot 2x(50+50+50)=300 voor het 1e half uur, dus pas op!

ozzy1
29 maart 2009, 20:44
heren beren,

es scheint der frühling steht wirklich vor der tür.
jedenfalls spielen die hormone so langsam verrückt.

mittwoch 25.03 ... gegen 12:30 im gt angekommen.
nach einem mehrere stunden dauernden kammerbesuch mit meiner herzdame und einigen saunagängen wieder den heimweg angetreten.

freitag 27.03 .... nach einem guten essen in düsseldorf abends den living room aufgesucht.
sauna , massage , sauna , massage. ich muss meine vorurteile gegen diesen club ablegen. es hat mir wirklich gut gefallen . meine freunde hatten mehrere sehr angenehme kammerbesuche.
als negativpunkt muss ich als nichtraucher den zigarettenqualm erwähnen.
hoffentlich setzt sich das rauchverbot bald langsam durch.

samstag 28.03 teil 1 .... erst einen 3,5 stündigen und dann noch einen 1 stündigen kammerbesuch mit meiner herzdame gehabt - ich glaube es war der schönste tag des jahres.
ich war beim verlassen des clubs so in trance, ich vergass sogar den spindschlüssel abzugeben. zum glück bemerkte ich dies noch vor der autobahn.
teil 2 .... abends wieder mit den freunden in den living room.
diesmal nur dieses deutsche hefegetränk verköstigt und mich sehr gut mit den freunden unterhalten.
larry !!! es wird mal zeit ein paar berichte zu schreiben.
gegen 1 uhr den heimweg angetreten

auffallend in beiden läden die hohe anzahl wirklich gut aussehender damen und im gegensatz dazu die geringe anzahl der bademantel träger.

als fazit der woche würde ich sagen.
wow !!! dat war echt gut.

so , groets ozzy1 :wink::wink:

ps.
danke an den admin der den meeting point einpflegt. ich vergaß zu erwähnen wo ich am 11 april hingehen wollte aber man scheint meine vorliebe ja zu kennen ...... danke/ thanks/ merci/ bedankt / sagol

The Blues Company
29 maart 2009, 22:22
lieve ijsberen,

na een weekje golden time om het een en ander te update, ben ik toch op een aantal mooie dames gestoten...letterlijke en figuurlijk.
Met een gemiddelde van 4-5 dames per dag ben ik de vleeskeuring maar eens goed begonnen.
Om maar te beginnen met de overheerlijke Melissa van Russiche afkomst echt een Topper waar je je vingers bij aflikt.
Heerlijk afgetraind lichaam heerlijke natuurlijke borsten en een uithoudingsvermogen van heb ik jou daar...
Ze kust overheerlijk pijpt als een godin deep in haar dorstige keel en schroomt niet om de lading room lekker in haar mondje te vullen zonder pardon.
Ook haar doggystyle en alle posities heeft ze gen moeite mee ze laat zich helemaal gaan alsof haar leven ervan afhangt .
Lijkt er wel een van Tempo Team ze was zo lekker dat ik haar later op de avond nogmaals heb afgewerkt moet je zeggen keihard de lekkerste !

Later in dA Club heb ik kennis gemaakt met een meisje in een geil latex pakje -en tijger setje rond om haar heerlijke lichaam...
Haar naam was Claudia een poolse van heerlijk formaat.
Ze was gretig op de kamer en had echt wel zin in poolse worst daar zijn ze immers mee opgegroeid.
en ze wist er wel raad mee na bijna 15 minuten te hebben gezogen en het schuim op haar lippen stond en haar lippen gebarsten heb ik besloten om haar eens flink te likken ...heerlijk fijn kutje .
heb besloten net zoals die Melissa er maar weer een uurtje van te maken en ja hoor ze neukte als een atleet helaas qua uithoudings vermogen niet zo'n topper als de melissa.
Maar zeer zeker niet slecht en weet wel dat uurtje flink van bil te gaan.
mooie haren mooie ogen en heel behulpzaam eentje die goed heeft geleerd te luisteren.
jammer van haar extensions omdat op zijn hondjes had ze het wel moeilijk.
ondanks alles een topper !

Daarna heb ik besloten een beetje jacuzzie en te relaxen neuken is immers ook topsport!
Na een uurtje werdt ik alweer geil en kwam aan de praat met Alexandra mooie Russiche die helemaal voor de bijl ging .
Wild kussen tongen en likken hard op haar kontje slaan vingeren in haar kontje ze ging tekeer alsof de wereld te klein was .
na haar flink deeptroath te neuken in haar mond met een paar traantje in haar ogen bleef ze doorgaan tot het uiterste!!!
Ze hield niet van ophouden en heb er echt van genoten een topper op hoog niveau!
Zelf op zijn hondjes was ze fenominaal!!!!!!
Na een rust periode en de nodige Versnaperingen en de nodige Alcohol kreeg ik het aan de Stok met een heerlijk klein meisje genaamd Stella .
Klein en fijn en je mag werkelijk haar helemaal open splijten mooi lang blond haar en heerlijk figuur .
pijpen zoals ze ermee groot gebracht is en echt een poolse van top niveau ze zijn immer goed met worsten hihihi .
Kussen tongen alles kan en mag vingeren in haar kontje en kutje geen probleem een heerlijk fijn meisje die je op alle standje kan bewerken met je lans heerlijk mooie ervaring en weer helemaal top!

Om deze mooie avond in GT af te sluiten heb ik nog een Langbenige tegen het lijf gelopen met met zwarte lange haren...
Ze was absoluut een topper die gewoon niet ophield met zuigen tot zelf bij mij het langzaam gevoeliger werdt dat ik besloot haar maar eens flink te likken en ja hoor faken doen ze vaak ,maar dit meisje kwam heerlijk klaar en genoot met volle teugen.
blijven pijpen dat was geen straf en zelf haar op zijn hondjes neuken was top met dat lange slanke lichaam !!!
heb me heerlijk vermaakt was nog maar een dag van de 5 door de week boys go for it !
Gr The Blues Company

seqoya
30 maart 2009, 08:39
jammer dat bigbromby niet verder gaat met zijn lidmaatschap hier.... Wat mij betreft mag iedereen zijn eigen mening hebben al is het een negatieve mening over GT. Het zal mijn bezoeken aan GT er niet minder om maken. En de GT fanatiekelingen met mij ook niet... je houd er van of je vind het niets aan ..so what... ieder zijn ding ! en ieder zijn mening ! Dus bigbromby laat je niet wegslaan en ventileer gewoon je mening dat doen er wel meer hier en soms krijg je een keer kritiek van andere ...nou daar moet je maar tegen kunnen het is hier net een echte wereld...

RAUL7
30 maart 2009, 09:50
Dus bigbromby laat je niet wegslaan en ventileer gewoon je mening dat doen er wel meer hier en soms krijg je een keer kritiek van andere ...nou daar moet je maar tegen kunnen het is hier net een echte wereld...

Ik denk dat het al te laat is, zijn account is gesperrt :o!

Willem2
30 maart 2009, 10:35
jammer dat bigbromby niet verder gaat met zijn lidmaatschap hier.... Wat mij betreft mag iedereen zijn eigen mening hebben al is het een negatieve mening over GT. Het zal mijn bezoeken aan GT er niet minder om maken. En de GT fanatiekelingen met mij ook niet... je houd er van of je vind het niets aan ..so what... ieder zijn ding ! en ieder zijn mening ! Dus bigbromby laat je niet wegslaan en ventileer gewoon je mening dat doen er wel meer hier en soms krijg je een keer kritiek van andere ...nou daar moet je maar tegen kunnen het is hier net een echte wereld...

Ik denk dat het al te laat is, zijn account is gesperrt :o!

Ja dat was op zijn verzoek.

2bat4you
30 maart 2009, 13:11

Gr.
Cupido

Dat had je beter aan je maatjes Elgar en 2bat4you kunnen vragen, wij gaan zoals je ondertussen weet bijna elke keer met zn 4en op 1 kamer.
Ook in je eentje met 2dvp is goed overleggen wat wel en wat niet.
Meestal willen ze best lesbisch doen met elkaar maar daarvoor moeten wel de euri's op tafel komen. Anders voor een half uur gewoon per dame €50

Bij 2 dvp en 2 beertjes kost het zelfde zolang je maar niet wisselt. Wel kan je natuurlijk afspreken dat je na een half uurtje wisselt en ben je 100 kwijt maar dan heb je wel in 1 uurtje 2 dames waarmee je al flink bent opgegeild omdat je maat al heeft laten zien wat ze wel en niet kan :hah:

Meestal doen wij gewoon een half uurtje en proberen we gewoon of er een klik ontstaat :love2::love2:en dan kan je wat verder gaan.
Ook omdat je naast elkaar ligt hebben ze het soms niet door wie aan haar borst of doosje zit, dat maakt het allemaal wel spannend en loopt natuurlijk ook wel eens verkeerd. Egar heeft menigmaal wel een tik op de vingers gehad als hij wat te onvoorzichtig te werk ging, daar moet je dan natuurlijk ook voor oppassen zodat de sfeer niet wegvalt. Maar meeste keren is het lachen, zeker als de één sneller klaar is als de ander dan is het lekker kijken en aanmoedigen :loud:
Dat is dan ook meestal wel tijd voor het lachen, voor zowel degene die nog bezig is als degene die lekker relaxt met zijn dvp het hele gebeuren zitten te bekijken. ( moet je natuurlijk wel van houden ) maar is zeker aan te raden. Ook voor naderhand is het leuk nababbelen in de bar of jacuzzi.