Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Februari 2009
Cupido
1 februari 2009, 11:21
Ik snap het probleem ook niet zo, ik heb zelf ook een ander e-mailadres, maar ik hoor het probleem toch vaker. Voor zover ik van die ijsberen heb begrepen is het uiteindelijk toch te achterhalen wie er bij een bepaalde nickname hoort. Kijk maar eens naar berichten van de politie bij internetcrimes. Maar misschien is het mogelijk om bij het registreren deze tips op te nemen om de angst van nieuwe potentiele leden bij het registreren verder weg te nemen?
Gr.
Cupido
KevinK
1 februari 2009, 11:47
Als je hiervoor zo bang bent dan hoor je waarschijnlijk ook niet in clubs te komen.
MeesterMixer
1 februari 2009, 11:49
Gisteren weer een heerlijk dagje GT achter de rug. De russische dames zijn weer op volle sterkte aanwezig gelukkig. Ook een hoop roemeense lolitas, helaas is de kwaliteit van deze nieuwe lichting niet echt goed. Anka bijvoorbeeld ziet er heerlijk uit, lief, schuchter, maar heeft geen idee wat sex is en hoe ze een man moet verwennen. Meisje, ga toch naar huis.
Zaterdag is wel erg druk, maar het voordeel is dat er altijd wel goede dames zijn. Ook het eten is heerlijk en goed georganiseerd. Daar kunnen ze in LR nog wat van leren.
zoekmachinist
1 februari 2009, 18:55
Een vrijgezel die een saunaclub bezoekt is toch geen crimineel?
(Hoewel-voor de Noren en Zweden ligt dat anders) Alleen 't teken dat ie goed gezond is.Als echte saunaganger vind ik de faciliteiten belangrijk en aan de
sfeer kan geen gewone sauna tippen.Ook niet aan de prijs.Wat ik wel mis is de erotische massage met water en zeep.Heel voorzichtig begint men in de
villa hiermee,1 poolse dame geloof ik.Ik zou de prijs houden op 1 euro/minuut.
Voor een tientje een korte massage bijv.,goed idee.
Overigens ,op loopafstand van gt ligt Saunapark Return,reeds om 10 u open.
Zie website myreturn.de ,Eintritt frei!
seqoya
2 februari 2009, 07:57
afgelopen vrijdagavond weer eens richting GT gegaan... 2horny4u en Gusto waren er al en hadden me per sms al aangegeven dat het druk was en dat de parking ook vol was... Aangekomen bij de villa herkende de breedgeschouderde man mij en wees mij op een mooi plaatsje op de parking... t helpt dus wel die jongens af en toe wat geld te geven... ;)
Binnengekomen viel me op dat er veel witte jassen rondliepen en ik denk iets minder dames dan jassen... Aan de bar weer op een gezellige avond geproost met Gusto en 2horny ( ja ja de muschi kettiere zijn weer present !!) na deze borrel even met gusto rond gaan lopen want 2horny werd door een mooie russische milf aangerand..en wij lieten hem daar maar meevechten.. in de saunaruimte zagen wij een prachtig pijpspel ontstaan gedaan door een nieuwe mooie donkerharige duitse met een superfiguur en ik zei direkt tegen gusto dit is de mijne vanavond.... Toen ik deze dame een uur later naar de lockers zag gaan heb ik haar direkt aangesproken en ben met haar nadat ze gedouched was naar de kamer gegaan.. kamer 18... ze wist niet waar het was want het was haar eerste avond... Dus ik ben haar maar voorgegaan.
Haar naam is Mariana ...ik schat zo'n 20 jaar oud.. superlekker figuurtje..halflang zwart haar en mooie blauwe ogen.. volledig duitse maar heeft een beetje een zuid europees uiterlijk vind ik ... Op de kamer vertelde ze me dat ze in fkk oase werkte en t niet meer zo leuk vond en het nu in GT wilde proberen..
ze pijpte heerlijk deepthroat en een echte gfe... wel minder dat ze steeds tijdens de daad aangaf waar de teller op stond hahahahaha of je een half uur bleef of langer en dat als je in de mond spoot dat het extra zou kosten .. nou dat weet deze beer wel...
anywayzz niet in de mond gespoten maar wel een heerlijke sessie gehad... en dat voor maar 50 euro.. Deze dame werd de attractie van de avond in GT ...overal stond ze uitgebreid te zoenen met haar prooien... alsof ze de man van haar dromen had gevonden... hoe deze dame het spel speelt gewoon prachtig.... ze hengelde de ene man na de andere binnen en ik denk dat zij het drukste heeft gehad van alle dames daar... Ik hoop dat ze blijft voor mij zeker herhalingskans...
Daarna werd ik toch even door Sarah/zara aangetikt dat ze toch wel op mij rekende ...tja toen wisten mij vrienden genoeg want sarah kan ik nooitt weerstaan...heerlijke sessie wederom met haar en daarna nog wat staan te kletsen met mijn vrienden en toen op naar huis...
Een zeer geslaagde vrijdagavond...als vanouds weer !
Heerink
2 februari 2009, 12:56
GT is een vrij grote club met veel ijsberen en vrouwen. Dit kan nog wel eens ten koste gaan van de kwaliteit.
seqoya
2 februari 2009, 13:08
dat vind ik nog wel meevallen hoor... ik vind dat de kwaliteit ondanks de drukte nog steeds behoorlijk is ! Maar goed kan zijn dat je deze opmerking plaatst om mee te mogen doen aan de tombola maar vind dat je ook wat meer kan doen dan VVV-info geven of de clubs groot zijn en wel of niet ...niet rokers ruimten hebben...
thesickboy
2 februari 2009, 13:09
Maar goed kan zijn dat je deze opmerking plaatst om snel IM's etc te mogen sturen als nieuw lid zijnde ?? ...
En de tombola's zitten er ook voor iets tussen....:green_smi
Haec58
2 februari 2009, 19:12
Were in GT
Saturday, 31st January 2009 before 7 PM:
69 named women : Alexa (.de), Alina (Macedonia), Angela (.pl), Anka (.ro), Anna (.de), Anna (.ro), Beate (.hu), Casey (Ghana), Cindy (.pl), Constanzia (.ru), Cynthia (.hu - New Brown hair, 30-33 yo, 1.60 m, normal, cup C), Dasha (.ru), Debbie (.bg), Djuna/Gyna (Thailand - ex-Bernds), Emma (.ro), Esmeralda (Dominica), Filiz (.tr), Franceska (.ro), Gloria (.bg), Ina (.ru), Isa (.pl), Jana (.pl), Jennifer (.hu), Jenny (.ru), Jessica (.de), Julia (.bg), Julie2 (.ro), Katja (.bg), Kelly (Cameroon), Kim (Thailand), Lara (Croatia), Lia (.de), Lilia (Ukraine), Lina/Lovely (Cameroon), Lisa (.de), Lou/Sky(VV) (Yugoslavia), Madlene/Marina (.ru - Cup D), Magda (.pl), Mandy (.pl), Mariana (.de - New Black hair, 22-25 yo, 1.60 m, normal-slim, cup AB), Marina (Cuba), Marta (.pl), Nadine (Thailand), Nellie (.ru), Nikki (Georgia), Oksana (.ru), Olga (.ru), Perla (Dominica), Rachel (.de), Ricarda (.tr), Romina (.ro), Rosa (Dominica), Roxy (.ro), Sandra (India), Sandra (.ro), Sara2 (.de), Sharifa/Cherie/Elayla (Egypt), Sinem (.tr), Sissi/Budda (.bg), Sofia (Asian), Tanya (.pl), Tina (Croatia), Valeria (.bg - or Croatia), Veronica (.nl), Vesna (.hu), Victoria (.bg), Victoria/Jola (Lithuania), Virginia/Veronika (.bg), Xenia (.ro),
and 7 unknown women (included a new one).
Sunday, 1st February 2009 before 7 PM:
54 named women : Alexa (.de), Angelina (.pl), Anka (.ro), Anna (.de), Anna (.ro), Beate (.hu), Casey (Ghana), Claudia (Croatia), Constanzia (.ru), Cynthia (.hu), Dasha (.ru), Derya/Didi (.tr), Emma (.ro), Esmeralda (Dominica), Franceska (.ro), Gloria (.bg), Heidi/Yasmine (.cz), Ina (.ru), Isa (.pl), Jennifer (.hu), Jenny/ex-Franceska (.de), Jessica (.de), Julia (.bg), Katja (.bg), Kim (Thailand), Lara (Croatia), Lia (.de), Lilia (Ukraine), Lina/Lovely (Cameroon), Lorena/Kathrin (.ro), Lucy (.tr), Magda (.pl), Magdalena (.pl), Mariana (.de), Marta (.pl), Mati (.pl), Nellie (.ru), Oksana (.ru), Pia (.pl), Rosa (Dominica), Sabrina/Carolina (.hu), Samyra (Colombia), Sandra (India), Sharifa/Cherie/Elayla (Egypt), Sinem (.tr), Sofia (Asian), Susan (.hu), Tanya (.pl), Tina (Croatia), Valeria (.bg - or Croatia), Veronica (.nl), Vesna (.hu), Victoria (.bg), Xenia (.ro),
and 5 unknown women .
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
Ascari
3 februari 2009, 15:24
Ik wilde eigenlijk woensdag al naar GT, maar door een wat minder leuk telefoontje zag ik er maar van af. Wegens tijdgebrek was het eigenlijk de bedoeling om een bezoek aan GT voorlopig uit te stellen (ook omdat ik nog een vrijkaartje voor VV in mijn bezit had), maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en besloot ik vrijdagmiddag om toch naar Bruggen af te reizen. Net voor de afslag Venlo moest ik een sanitaire stop maken, dus stopte ik bij een tankstation. Alleen om er achter te komen dat de leidingen waren vastgevroren en dat de wc's niet in gebruik waren :wand: Dus glibberde ik terug naar mijn auto en zette koers naar de Mc'Donalds in Venlo. Daar kon ik gelukkig wel terecht. Om 18:15 kwam ik aan bij GT, het gebouw was vanaf de weg goed te zien, veel licht rondom en het leek wel of de feestdagen hier gewoon verder gingen. Het was in ieder geval een vreemd gezicht om te zien in het besneeuwde landschap. Ik reed de heidweg op en zag dat er nog een paar parkeerplaatsen vrij waren bij de bouwmarkt (zo druk kon het dus niet zijn). De parkeerwachter gebaarde mij om het terrein van GT op te rijden en kreeg een prima plek bij de ingang.
Ik werd samen met een andere beer binnengelaten en tikte 50 euro af. Tijdens het omkleden liep Regina de kleedkamer binnen en werd zo'n beetje door elke daar aanwezige beer gezoend/geknuffeld/vertroeteld. Aan populariteit heeft dit klein pijpwondertje dus nog niet ingeboet ;). Normaal gesproken had ik haar ook wel begroet, maar ze stond vandaag niet op mijn lijstje dus liet ik het maar voor wat het was. Met een stapel handdoeken onder haar arm vertrok ze niet veel later naar een kamer.
Toen ik me eenmaal had opgefrist liep ik de bar ruimte binnen en het viel gelijk op dat de Russische delegatie afwezig was (met uitzondering van Roxanne). Ik liep langs het poolse kliekje van Monica en ging aan de bar zitten en bestelde een koffie. Blijkbaar had ik niet goed opgelet toen ik langs de Poolse dames liep want er was er eentje die me heel zielig zat aan te kijken (zoals alleen zij dat kan). Mati dus :D. Ze zwaaide naar mij en had zo'n blik in haar ogen van: "heb je mij niet gezien?!". Het is als ijsbeer bijna een doodzonde om je oud-favorietje niet te begroeten. Dus gaf ik haar een knipoogje en zwaaide terug. Ik was te lui om mijn kruk te verlaten en aangezien zij ook geen aanstalten maakte liet ik het maar zo. Maar mijn keuze om met haar te kameren was al gemaakt (tenminste dat dacht ik).
Er waren redelijk veel dames aanwezig, onder andere: Andrea (.ro) Chanel (.de) Filiz (.tr) Lisa (.de) Mati (.pl) Monica (.pl) Rachel (.de) Regina (.cz) Roxanne (.kaz) Samyra (.col) Sinem (.tr) Tanja (.pl) Vanja(.bg) Het viel me vooral op dat de Turkse, Poolse en Aziatische dames (waar was Ace2 toch?) goed vertegenwoordigd waren.
Na mijn koffie werd het tijd om een kleine inspectie ronde te maken, mijn laatste bezoek aan GT was al weer 5 maanden geleden dus was er al het nodige veranderd. Meest opvallende was natuurlijk de eettent in de tuin en zithoekje op de gang. Ook sommige dames hadden zich een andere look aangemeten. Roxanne gaat nu door het leven als brunette en Lisa zag er afgetraind uit en schijnbaar was Mati ook niet dikker geworden :D. Het viel me ook op dat de meeste dames zwarte (Nylon) kousen aan hadden :confused: waarschijnlijk zat dit in het GT-kerstpakket, ik kan niet zeggen dat ik het vervelend vond, het had wel iets :smile2:.
Het was inmiddel al rond 19:30 dus hoog tijd voor een sessie, maar Mati was nergens te bekennen. Dus wat doe je dan, dan ga je rondjes lopen en dan kom je ook langs de kino, tja en als je er dan toch bent da ga je maar even binnen kijken. Zo afwachtend als sommige dames in de bar ruimte zijn zo assertief zijn in de omgeving van de kino. Ik werd door eerst door Sinem net buiten de kino aangesproken (lees: beetgepakt) en blijkbaar komt zij direct tot zaken. Ik had me niet eens voorgesteld of ze wilde al naar de kamer, toen ik "nee" zei had Sinem nog een beter plan namelijk: ik zou haar 50 euro "geven" en er niets voor terugkrijgen. Tja blijkbaar hebben sommige mensen helemaal geen schaamtegevoel, zelfs het meisje (ik weet haar naam niet) naast Sinem werd er stil van. Sinem herhaalde het zelfs een paar keer en ik wist niet hoe snel ik me moest losrukken van haar.
Gelukkig waren er ook nog dames die wél willen "werken" voor hun geld. Ik maakte nog kennis met een andere lieve turkse dame, een thaise en Chanel. Chanel ziet er wel leuk uit maar is niet echt mijn type, dus heb ik vriendelijk bedankt. Wat ik ook bij de andere dames deed
Weer terug in de bar plofte ik neer op een van de bankjes en kreeg ik oogcontact met een leuk uitziende roemeense. Ze gebaarde of ze naast mij mocht zitten en ik knikte van ja. Ze liep om de overige bankjes en ging naast me zitten en ze stelde zich voor als Andrea. Ik had haar wel tijdens mijn eerder bezoeken gezien, maar tot een kennismaking was het toen niet gekomen. We maakten kennis en kletsen een beetje. Toen kwam de bekende kamer vraag. Maar ik wilde eigenlijk nog even wachten op Mati, dus hing ik een lulverhaal op. Maar daar trapte ze niet in, ze zei: "jij wacht op iemand". Ik schoot in de lach en bekende maar :smile2: en met de bekende woorden "vielleicht bis spater" namen we afscheid van elkaar, immers een club weet je het maar nooit ;).
Tijdens een van mijn "inspectie ronde's" in de bios liep ik de poolse Tanja tegen het lijf. Tanja is al iets ouder (laten we zeggen begin 30) maar ze heeft wel een leuke (lees: geile) uitstraling en ze probeerde me al snel te verschalken. Maar handig wist ik haar pogingen om me vol op de bek te pakken te ontwijken. Ik voelde me net een vrouw tijdens een eerste date :D (De omgekeerde wereld dus). Maar in de bios moet je oppassen zoals elke beer weet. Voordat je het weet heb je een vis te pakken die je eigenlijk niet lust. Tanja paste zicht gelukkig aan en ik had met haar een leuk gesprek: over haar poolse collega's en haar ervaringen met de nederlandse verkeerspolitie. Het schijnt dat Tanja nogal een zwaar rechter voetje heeft ;) Ik denk dat er wel een klik was, maar op de een of andere manier voelde ik me op dat moment niet fysiek aangetrokken tot haar. Dus nam ik met "3" kusjes afscheid van een glimlachende Tanja. Misschien tot een volgende keer (wat mij betreft wel!).
22:00 pizzatijd! Dus ging ik in de rij staan, ik weet immers hoe het werkt. Toen ik voor de kino mijn pizza stukjes aan het oppeuzelen was liep Andrea langs en deze keer had ze versterking mee genomen, in de vorm van een andere roemeense dvp. Andrea vroeg of ik nog steed aan het wachten was. Waarop ik ja knikte, toen zei haar collega: "Filiz ist an der Bar". Waarop ik antwoordde: "Wer ist Filiz"?. De roemeense dvp keek me aan zo van: "neem je me nou in de maling of wat?". Maar ik bleef herhalen dat ik filiz niet kende, wat overigens ook zo is (al zou ze me doodpijpen dat weet ik het nog niet :D ). Enig zins geagiteerd vertrok de roemeense dvp weer.
Niet veel later zat ik aan de bar, toen Mati opeens kwam binnenwippen. Ze had een handdoek omgewikkeld, haren door de war en haar (rode) kousen waren half afgezakt. Blijkbaar had ze even pauze genomen van haar marathon sessie, om niet veel later weer te verdwijnen naar een kamer.
Mati's naam kon ik dus (met rood) doorstrepen :thefinger.
Tja met wie nu naar de kamer? Het is en blijft een bordeel dus er moet geneukt worden :D. Vanja had gekunt maar die was vroeg naar huis gegaan, op herhaling met Monica? mja die vind ik eigenlijk te lief. Soms presenteert zich een oplossing van zelf en toen ik Andrea voorbij zag lopen aarzelde ik niet en vroeg of ze naast me wilde zitten. De kennismaking konden we overslaan, want dat hadden we al gehad. Desondanks kwam ze dicht tegen mij aan zitten en gooide haar kleine beentjes over mijn benen. We praatten nog even en niet veel later ging ze een sleutel halen. Andrea (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12568)
Eenmaal terug in de bar was het al bijna sluitingstijd en ik besloot om de resterende tijd nog maar even uit te zitten. Langzaam aan stroomde de tent leeg af en toe zag je nog een jagende dame of een zoekende ijsbeer. Zo rond 0:55 zag ik Regina van de kamer komen. Voorop haar ijsbeer die opeens veel haast leek te hebben na een uren durende sessie en zich schichtig omdraaide om te kijken waar ze toch bleef. Kleinduimpje Regina probeerde hem op haar "zeven-mijls pumps" zo goed als ze kon bij te houden. Toen ze voorbij liep herkende ze me zowaar en gaf me een duivelse glimlach :teuflisch alsof ze wilde zeggen: "straks ben jij aan de beurt". Maar het zat er op voor vandaag, Maggy liep de barruimte binnen en met de woorden "komt kinder" dirigeerde ze iedereen naar de kleedkamer.
Ik liep de kleedkamer binnen en hoorde opeens een vrouw (met een oostblok accent) "he lekker ding" zeggen. Zo arrogant als ik ben draaide ik mij natuurlijk om, ze keek me enig zins verrast aan :eek:. Hmm blijkbaar had ze had het toch tegen iemand anders :smile2:, want ik kende haar (helaas) niet. Ik vond haar wel wat hebben, blond, beetje russisch/pools type. Ik kleedde mij om en leverde mijn polsbandje weer in. De theke dames wensten me een goede nacht en ik trok de poort weer achter mij dicht.
Ik glibberde de heidweg weer op en zette weer koers naar huis. Onderweg dan heb je de gelegenheid om over bepaalde zaken na te denken en ik kwam tot de conclusie dat ik het onbekende miste (het avontuur), terwijl GT toch altijd “een beetje van hetzelfde” is. Dus besloot ik GT voorlopig maar weer te mijden. Er zijn genoeg clubs die ik nog een keer wil bezoeken, Bluenote, Acapulco, Club Manuela misschien. Maar eerst maar eens naar VV en mijn vrijkaartje verzilveren.
Wordt vervolgt in Grefrath!
Pistol Pete
4 februari 2009, 00:57
Afgelopen dinsdag 3 februari naar Bruggen getrokken. De files op de NL wegen getrotseerd omstreeks half zeven aangekomen. De parkeerplaats was zoals altijd helemaal vol ook buiten stonden veel auto's. Na ff rondgekeken te hebben gezien dat er veel bekende gezichten waren onder de DVP's. Na verwelkomd te zijn door Vesna eerst naar de tent gegaan voor een hapje eten. Juist vanwege het eten is LR voor mij doordeweeks geen alternatief. Als je daar rond 18.30 binnenkomt is het eten geheid op. Na een werkdag wil je wel eten, dus geen LR. De wokmaaltijd smaakte ook nu best wel goed. Alle etensresten met een biertje weggespoeld en de pret kon beginnen. De sessie met Vesna was als vanouds. Inmiddels ca. 4 keer gekamerd met deze hongaarse schone, altijd goed voor een heerlijke vrijpartij. Gewoon compleet en goede sex en Vesna is altijd vrolijk gestemd, zondermeer mijn favoriete dame in GT. Helaas niets gezien van Salomee en Anka, die blijven dus op mijn lijst. Na een blauwtje te hebben gelopen bij een dame waar ik een keer heerlijk van heb kunnen genieten maar die, sinds die voor beiden memorabele sessie (dat weet ik zeker) , niets meer wil kwam ik Kandy tegen het bevallige lijf. Ik besloot de avond te beeindigen met Kandy. Bij voorgaande bezoeken had ik haar wel eens gezien maar kwam het om verschillende reden nooit tot een kamersessie. Nu dus wel. Ik kan maar een ding zeggen. Kandy is geweldig met haar fabuleuse grrr. Deed me denken aan Valerie Kaprisky in haar beste film, catwoman. Heerlijk. Tegen 23.30 voldaan naar huis vertrokken.
Jabberwalkie
6 februari 2009, 15:43
In de neukfabriek moet je neuken ! Als je wil leuteren met de dames, dan moet je maar naar de Villa gaan :rofl::rofl::rofl:.
Hoewel ik nog twijfelde om ook eens naar de Villa te gaan, ben ik gisteren 5/2 toch maar weer naar GT gereden.
Ik had er ook halveling afgesproken met Joop Slim, maar ik denk dat die zijn kat heeft gestuurd. Maar hij zal er wel een goede reden voor hebben. Ik gun hem het voordeel van de twijfel. Bovendien is het zeker geen verplichting hé. Toch had ik naar een kennismaking met onze goede barman uitgekeken.
Waarom jagen de dames daar zo hard in GT ? Wel, de bar zag gisteren weer wit van de pelsen, maar veel beren zie je de ganse namiddag aan die bar hangen. Niet te verwonderen dat de, oh zo talrijk aanwezige dames, er een beetje zenuwachtig van worden !
Zelf heb ik weer gedaan waarvoor ik gekomen ben, namelijk de hele tijd gezellig met een breed scala van dames op de kamer.
Om mezelf niet te verliezen of verliefd te worden duren sessies bij mij maximaal één uur of daaromtrent.
Het was 11u20 toen ik toekwam en ik mocht van Jerommeke mijn wagen parkeren vlak voor de ingang. De persoon die net na mij toekwam werd aangemaand om zijn wagen dichter tegen de mijne te zetten. Waarschijnlijk de voorbode van alweer een drukke dag in de club.
Ik had de man al een tijdje achter me hangen op de baan en ik was er bijna zeker van dat hij ook op weg was naar het paradijs.
Netjes betaalde ik m'n inkom aan de balie en vlug m'n berenjas aangetrokken na een lekkere douche. Ik was die ochtend eerst al naar de kapper geweest, speciaal voor de dames want ik wou er netjes uitzien :smile2:. In de douche stond een mooie donkerharige vrouw haar toilet te maken, inclusief het ontharen van haar lichaam. Wel mooi om zien !
Ze was mooi gebruind, had erg lang haar en eines Schones Kurpe.
Aanvankelijk waren er niet zoveel dames, ik schat een 10 à 15 tal. Omdat ik geen frequent bezoeker ben (en dat wil ik zo houden), waren het allemaal nieuwe gezichten voor mij. Later op de dag zou dat veranderen...
Ik ben wel weer redelijk nerveus en zit waarschijnlijk aan de bar dan wat te wiebelen op m'n kruk. Voor de DVP's zie ik er ongetwijfeld uit als een hapklare brok.
Het duurt dan ook niet lang voor ik oogcontact krijg met Katharina, een ietwat oudere dame uit Griekenland. Ze is al 4,5 jaar in GT en ze ziet eruit als de ervaringsdeskundige waarnaar ik op zoek ben. Na wat gepraat aan de bar, wat niet echt opdringerig overkomt, zeg ik haar om de eerste sleutel op te halen.
Het wordt de grote kamer met dubbel bed aan de sauna. Katharina is een heerlijke vrouw en zegt me dat ze veel vaste klanten heeft. Daar kan ik inkomen, want haar diensten kunnen me behoorlijk bekoren. Ze zoent lekker en het pijpen is goddelijk. Ze doet het met smaak en met volle overgave.
Na een dik uurtje op de kamer besluit ik om er rond 12u45 een einde aan te maken, omdat ik dus afgesproken had met Joop. Hij zou rond 13u toekomen en ik ben behoorlijk stipt als het op tijd aankomt. Dus zit ik dik tien minuten op voorhand aan de bar.
Wat is het moeilijk om met iemand af te spreken die je niet kent ! Aan drie verschillende mannen met bril gevraagd wat hun naam was en ook aan de thekevrouw gevraagd of hij toegekomen was, maar die zei hem niet te kennen. Dat had ik kunnen weten, misschien zei ze dat gewoonweg uit discretie. Misschien moet het forum eens naamplaatjes laten maken die je kan opspelden haha. Zou handig zijn zowel voor beren als voor de dames !
Aldus besloot ik een einde te maken aan m'n zoektocht. Ik had hem immers meer details van mezelf gegeven dan omgekeerd dus moest hij mij maar zoeken als hij er was. Bovendien moest ik in dat uur aan de bar ook nog een paar aanvallen afslaan van het loslopende wild.
En het begon genant te worden, om telkens de naam van een beer te moeten vragen. Er was zefs een dame die dacht dat ik een afspraak had om met Joop naar de kamer te gaan :smile2:.
De pauze was voorbij, ik had even kunnen bekomen. Bovendien zag ik ook Sandra terug, een Indische uit Belgie die ik dus al kende van een vorig bezoek. Ze is heel lief en kan zeer goed masseren. We spreken af dat we elkaar later die dag zullen treffen.
Intussen werd het alsmaar drukker en liep het aantal vrouwen zienderogen op. Uiteindelijk waren er meer dan 50 aanwezig (zichtbaar - dus zonder die die op de kamer waren) denk ik. Aan de bar zag ik ook Monica (.po) terug, maar die herkende me niet meer. Ik had er nochtans in december twee sessies mee gehad. Dus dacht ik die laat ik maar voor wat ze is.
Opeens wordt er wat gefriemeld aan m'n vel en staat de kleine Claudia uit Kroatie naast me. Bij m'n aankomst had ik al wat oogcontact gehad met haar. Ze heeft een sproetje op haar kin en lacht me lief toe. Ook nu smelt mijn hart weer ... tweede sleutel, in de kamer naast de verkleedruimte van de dames.
Het is een lieve frele dame die me ook nu weer naar m'n hoogtepunt brengt. We rollebollen wat en na het pijpwerk, diverse standjes kom ik weerom klaar in doggy style, m'n favoriete standje :fuck:. Lekker diep en tactvol "beuken". Het geluid van tegen elkaar kletsend vlees, daar word ik best geil van. Omdat ik de kamer niet gezellig vind klok ik na een half uurtje af.
De derde verovering van de dag is weer een wat meer ervaren vrouw, Dorothé. Een Poolse die al lang in Duitsland woont en zelfs een beetje Nederlands verstaat. In m'n gebroken duits nodig ik haar uit om opnieuw een kamer op te zoeken. Dit keer is het een blokhutje buiten.
De sessie zal wederom een uurtje duren. Dorothé is een verzorgde dame met een mooi uiterlijk, ze heeft lippenstift op en omlijnt mijn krijgertje met een rode ring van haar lippen haha.
Terug aan de bar valt ineens m'n oog op Sissy, de allereerste dame waar ik ooit mee ging in GT. Ze zegt dat ze van Italië komt. Die eerste keer vond ik ze maar niks, een echt afwerkertje dat na je klaarkomen een einde maakt aan de sessie. Het was naar aanleiding daarvan dat ik ooit een discussie begon over "Duurtijd van een sessie". Ik weet niet of ze echt Sissy noemt, maar ze lijkt sterk op Paris Hilton en heeft een spleetje tussen haar tanden bovenaan. Maar ze is zo lief meneer ... en heeft bovendien een prachtig lijf. Enige minpuntje zijn de te harde valse borsten. Maar ze ziet er zo geil uit en is zo spontaan, dat ik er rillingen van krijg. Bovendien herinnert ze mij nog, hoewel dat eerste bezoek al dateert van oktober 2008. Dat vind ik pas echt straf ! Ze draagt een soort van kousenband rond haar lende, die wel lijkt op een gordel van de cowboys. Heel sensueel vind ik het. Het zet me aan't dromen.
Die eerste keer waren we met enkele vrienden in GT en ik dacht bij mezelf, als ik dit straks aan m'n vrienden vertel dan zullen er wel een paar jaloers zijn ! En dat was ook zo toen ik het 's avonds in geuren en kleuren vertelde. Hoe ze me op de kamer bereed ... ze had hoge lederen botten aan, tot net onder haar knie. Daarmee ging ze op het bed staan en beroerde m'n krijgertje zonder voor de rest iets te raken ! Zalig vond ik het ... het was als pijpen zonder handen. Puur werken met de buikspieren en beenspieren. Ze heeft een erg mooi gespierd lichaam, vet is er niet echt te bespeuren. Mijn goed getrainde bierspier daarentegen .... ik zal er dringend eens wat moeten aan doen ? Ze zegt dat ik zo erg dik nog niet ben. Ik vertrouw haar toe dat het "a fuel tank for an incredible sex machine" is :rofl::rofl:wat hebben we lol !
Mocht die meid natuurtieten hebben, dan was het zeker een echte topper ! Ik vond de sessie erg leuk ! Goede sex, geile bekketrekkerij en een dosis humor, wat moet een mens meer hebben ? Dus trek ik mijn eerdere beoordeling elders op dit forum over haar in.
Maar ik had nog een afspraak met Sandra en het was intussen bijna drie uur. En ik wou uiterlijk om vier uur weg zijn. En ik ben een man van mijn woord, dus ga ik in de bar op zoek naar Sandra. Terwijl ze de sleutel haalt, douche ik me voor de zoveelste keer die dag.
Sandra heeft me ook heerlijk verwend, maar ik denk dat alle witte visjes weg waren ... ik kon niet meer klaarkomen. M'n piel was niet kaput want hij was nog zo hard als been, maar het begon op de duur zelfs pijn te doen. Overdaad schaadt duidelijk !
Ik vond het een beetje genant voor Sandra. En ze werd ook een beetje kwaad dat ik telkens zei "laat maar, hou maar op". Ze wou me koste wat koste laten komen, maar het lukte gewoon niet. Pijpen, neuken, intensief handwerk ... het lukte allemaal niet ! Vermits ze liever PMC doet en ik dat dan uiteraard respecteer, kon ze nochtans volop haar gangen gaan.
Uitdrukkelijke excuses van mijn kant hielpen niet echt, ze was niet goed gezind op me. Ik was niet goed bij m'n hoofd zei ze omdat ik op die tijd van enkele uren al aan m'n vijfde sessie was, waarbij ik in sommige sessies zelfs meermaals klaar kwam. Volgende keer moest ik eerder bij haar komen zei ze. Dat heb ik dan maar beloofd. De massage was dan ook rap-rap, dus ik denk dat ze echt een beetje boos of ontgoocheld was. Ik heb ze dan maar een flinke fooi gegeven in een poging om het goed te maken.
Nog snel even gedouched en dan terug naar Belgenland. Onderweg de raampjes van de wagen een tijd tegeneen open ... hoe geraak je anders van die geurtjes af ? Een lichaam dat ruikt naar vreemde doucheschuim en een bek die een beetje ruikt naar mussi :p :rolleyes: ;) :D
Het was weer een leuke dag. Nu is het weer een tijd wachten op de volgende editie.
Jabberwalkie
6 februari 2009
MeesterMixer
7 februari 2009, 16:44
Geen lange, eigen-ego-strelende verhalen over gereserveerde parkeerplaatsen, grote fooien aan parkeerwachten, warm onthaal door de thekefrauen, vaste lockernummers, klaarstaande lattés, ophemelende DVPs die vele malen klaarkomen, neukshows in de kino, geschreven recenties op de laptop in de bank, SMS-ende vriendinnetjes, etc, etc, die alleen maar bedoeld zijn om het eigen ego te boosten, maar ...........gewoon een kort en krachtig: wat is GT toch een heerlijke neukfabriek!
Bijna altijd meer dan voldoende vrouwen, ook gisteren weer, waarvan er een hoop afwerkers tussen zitten, maar een heel groot deel (zoals Kandy, Olga, Angela, Ella, Nelly, etc) is gelukkig erg goed en gewoon goed met hun vak bezig, nl het zo goed mogelijk verwennen van de mannelijke ijsberen tegen een acceptable prijs. Gisteren dan ook weer een goede dag plus avond gehad in GoldenTime. In de zomer moet het helemaal geweldig zijn, als ook de grote tuin in gebruik is (en er schijnt een zwembad te zijn, maar die heb ik nog niet ontdekt).
The Saint
8 februari 2009, 10:15
(en er schijnt een zwembad te zijn, maar die heb ik nog niet ontdekt).
Neem maar je vergrootglas mee dan... een peuterbad is eigenlijk nog te groot uitgedrukt voor dit; een schande; terwijl ze plaats genoeg hebben voor 1tje, zo groot als die van de VV
Haec58
8 februari 2009, 10:32
Were in GT
Saturday, 7th February 2009 before 5 PM :o:
72 named women : Alia (Croatia), Andrea (.ro - 26-29 yo), Anka (.ro), Anna (.ro), Be (Thailand), Beate (.hu), Chaleen (Marocco - Back in GT), Christina (Slovakia), Dasha (.ru), Debbie (.bg), Diana (.ru - Back in GT), Djuna/Gyna (Thailand - ex-Bernds), Ellie (.ro), Emma (.ro), Esmeralda (Dominica), Gabriella (Spain), Gloria (.bg), Helena (Greece), Ina (.de - Always topless), Isa (.de), Jana (.pl), Jennifer (.hu), Jenny (.de), Jessica (.de), Julia (.bg), Katalina (Colombia - Back in GT), Lara (Croatia), Laura (.ro), Lia (.de), Lilia (Ukraine), Lina/Lovely (Cameroon), Lisa (.de), Lorena/Kathrin (.ro), Luana (Croatia - New Blonde, 22-25 yo, 1.70 m, normal-slim, cup B), Lulu (Thailand), Madlene/Marina (.ru - Cup D), Magda (.pl), Magdalena (.pl), Mariana (.de), May-Lin (Thailand), Melissa/Elisa (.hu - or .ro), Miriam (Tunisia), Monika (Macedonia), Monique (.pl - 30-33 yo), Nadine (Thailand), Nellie (.ru), Nicole/Michelle (.pl), Nikki (Georgia), Oksana (.ru), Olga (.ru), Paula (.pl), Rachel (.de), Regina (.cz), Ricarda (.tr), Rosa (Dominica), Roxanna (.kz), Roxy (.ro), Sabrina/Carolina (.hu), Sandra (India), Sandra (.ro), Sandy (.hu), Silvana (Italy), Sissi/Budda (.bg), Sofia (Asian), Steffi (.de), Susan (.hu), Tina (Croatia), Valeria (.bg - or Croatia), Veronica (.nl), Vesna (.hu), Victoria (.bg), Virginia/Veronika (.bg),
and 5 unknown women (included a new one).
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
Mauriceyep
8 februari 2009, 11:12
Katalina (Colombia - Back in GTulu (Thai)
:freu::D
Willem2
8 februari 2009, 15:45
Neem maar je vergrootglas mee dan... een peuterbad is eigenlijk nog te groot uitgedrukt voor dit; een schande; terwijl ze plaats genoeg hebben voor 1tje, zo groot als die van de VV
Zal het misschien iets te maken hebben met bouwvergunningen die niet worden afgegeven :cool: ;)
hara1d
8 februari 2009, 17:56
es gibt einen Pool im GT, er wurde im Herbst 2008 fertiggestellt (ist jedoch nicht beheizt und wohl als Abkühlpool nach dem Saunagang gedacht). Derzeit ist er begehbar zugedeckt, darauf arbeiten jetzt die Köche (das frisch zubereitete Essen im Zelt bringt das GT kulinarisch auf Platz 1 ) :thefinger
yep3
8 februari 2009, 21:56
anastiasia en pia ook present zaterdag
MeesterMixer
8 februari 2009, 23:36
es gibt einen Pool im GT, er wurde im Herbst 2008 fertiggestellt (ist jedoch nicht beheizt und wohl als Abkühlpool nach dem Saunagang gedacht). Derzeit ist er begehbar zugedeckt, darauf arbeiten jetzt die Köche (das frisch zubereitete Essen im Zelt bringt das GT kulinarisch auf Platz 1 ) :thefinger
Ah, dann bin ich "im" Pool gewesen, oder soll ich sagen "auf" Pool! :D
ein-steen
9 februari 2009, 05:01
wauw een in- en outdoor pool in gt.
Gustomass
9 februari 2009, 06:35
wauw een in- en outdoor pool in gt.
volgens mij is het op het moment meer een no-door pool.
gustomass
TT Man
9 februari 2009, 08:01
Geen lange, eigen-ego-strelende verhalen over gereserveerde parkeerplaatsen, grote fooien aan parkeerwachten, warm onthaal door de thekefrauen, vaste lockernummers, klaarstaande lattés, ophemelende DVPs die vele malen klaarkomen, neukshows in de kino, geschreven recenties op de laptop in de bank, SMS-ende vriendinnetjes, etc, etc, die alleen maar bedoeld zijn om het eigen ego te boosten, maar ...........gewoon een kort en krachtig: wat is GT toch een heerlijke neukfabriek!
Meeterlijk :D:D:D
Fritzzz
9 februari 2009, 22:47
hehe eindelijk iemand die t snapt....:zauberkis:hammer::zauberkis
Goedemorgenallemaal
10 februari 2009, 08:17
Eigenlijk is zoiets helemaal mijn ding niet.
Maar toch , soms, vooral in de zomer, dan moet het eens. Dan komt er een bepaalde drang op en dan, dan vergeet ik dat ander plaatsen mooier zijn, meer tijd, rustiger, meer mijn ding. Dan moet ik naar GT....
Het is zo iets als de brave man die zich altijd aan de snelheid houdt en heel af en toe even het gas iets dieper beroert. De mens die over het algemeen best gezond eet maar toch geniet van vette friet op zijn tijd.. Iemand die weinig drinkt en zich af en toe laat gaan.
Stiffmaster
10 februari 2009, 11:55
Maar toch , soms, vooral in de zomer, dan moet het eens. Dan komt er een bepaalde drang op en dan, dan vergeet ik dat ander plaatsen mooier zijn, meer tijd, rustiger, meer mijn ding. Dan moet ik naar GT.... Om heerlijk van bil te gaan in die Neukfabriek :cool:
Het is zo iets als de brave man die zich altijd aan de snelheid houdt en heel af en toe even het gas iets dieper beroert En dan de boete binnenkrijgt :eek:. De mens die over het algemeen best gezond eet maar toch geniet van vette friet op zijn tijd.. En gedotterd wordt omdat zijn aderen zijn dichtgeslipt :moon:Iemand die weinig drinkt en zich af en toe laat gaan. En iemand beschonken aanrijdt :eek:
Goedemorgenallemaal
10 februari 2009, 12:37
Tssk stiffie.... Je zou me beter moeten kennen...
Maar toch , soms, vooral in de zomer, dan moet het eens. Dan komt er een bepaalde drang op en dan, dan vergeet ik dat ander plaatsen mooier zijn, meer tijd, rustiger, meer mijn ding. Dan moet ik naar GT.... Om heerlijk van bil te gaan in die Neukfabriek.natuurlijk
Het is zo iets als de brave man die zich altijd aan de snelheid houdt en heel af en toe even het gas iets dieper beroert En dan de boete binnenkrijgt.Da's een risico maar aangezien mijn bolide maximaal een 40 kilometer boven de toegestane snelheid op de 120 wegen kan, en ik zelf niet graar harder rijdt dan 150 is de schade te overzien.... De mens die over het algemeen best gezond eet maar toch geniet van vette friet op zijn tijd.. En gedotterd wordt omdat zijn aderen zijn dichtgesliptIn de eerste plaats is het dichtgeslibd, in de tweede plaats slibben ze dicht bij overmatig en veelvuldig gebruik van frieten en mayonaise of bij genetische aanleg, het risico van "een enkele keer"(wat ik duidelijk bedoel) is niet zo groot. Iemand die weinig drinkt en zich af en toe laat gaan. En iemand beschonken aanrijdtIk heb het NIET over autorijden na alcoholgebruik!!!!! Van mij mag het zelfs nog minder dan de nu toegestane hoeveelheden... Neem een taxi of blijf thuis...
Om nog even op het laatste terug te komen, ik trap wellicht tegen wat zere bene maar als de ons bekende clubs eens op zouden houden met het schenken van alcohol, dan zouden een heleboel clubs een stuk aangenamer worden.
joop slim
10 februari 2009, 12:59
Tssk stiffie.... Je zou me beter moeten kennen...
Om nog even op het laatste terug te komen, ik trap wellicht tegen wat zere bene maar als de ons bekende clubs eens op zouden houden met het schenken van alcohol, dan zouden een heleboel clubs een stuk aangenamer worden.
Beste goedemorgenallemaal,
het ligt niet aan de clubs wat betreft de alcohol,
het ligt aan beer die zich niet kan gedragen in een club waar hij TE GAST is.
Groet, Joop Slim
Goedemorgenallemaal
10 februari 2009, 14:37
Beste goedemorgenallemaal,
het ligt niet aan de clubs wat betreft de alcohol,
het ligt aan beer die zich niet kan gedragen in een club waar hij TE GAST is.
Groet, Joop Slim
Weet ik en ben ik het met je eens, maar het zou zowiezo geen kwaad kunnen daar de meeste beren toch met de auto komen... Er is er hier 1 die met OV en de fiets gaat, maar ook op de fiets moet je uitkijken.
Bovendien is alcohol slecht voor je lever...
lieget
15 februari 2009, 16:47
Om aan de alledaagse stress op het werk te ontsnappen ben ik afgelopen donderdag weer eens naar GT gegaan.
Er waren bijna 3 maanden verstreken sinds mijn laatste bezoek, dus ik verwachtte een redelijke hoeveelheid "nieuwe" dames.
Het dames-aanbod was behoorlijk, waarbij er inderdaad een aantal interessante, nieuwe, dames waren te ontdekken.
In 2 van hen was ik erg geinteresseerd: De eerste was een kleine roemeense met brilletje, genaamd Anna. Van de tweede dame ken ik de naam niet, maar ze had een erg lichte huidskleur en is volgens mij ook roemeens, ze oogt redelijk verlegen.
Tegen 14:00 uur zag ik een oude bekende, Maria, ik hoefde niet lang na te denken, en ben op haar afgestapt.
Dit resulteerde in een kamerbezoek, zoals we er al veel hebben gehad. Zonder uitzondering waren ze allemaal top.
Na het uurtje met Maria heb ik uitgebreid in de sauna en de whirlpool vertoeft, waar ik in gesprek raakte met andere ijsberen.
Ook ben ik een poosje in de Kino gaan liggen om even tot me zelf te komen.
Hier zag ik hoe Andrea (eveneens een bekende) en haar vriendin Ellie zich over een andere gast ontfermden.
Toen ik Andrea zo aan het werk zag kwamen er weer oude gevoelens naar boven, en heb haar niet veel later dan ook gevraagd om een sleutel te halen.
Omstreeks 17:30 uur zijn we naar de kamer vertrokken.
Nadien heb ik wat gegeten. De nieuwe opzet, eten in de tent, is me uitstekend bevallen.
Later op de avond ben ik op jacht gegaan naar de al eerder genoemde 2 nieuwe dames, maar het is er niet van gekomen.
In de kino ontmoette ik de Koreaanse Sofie, met wie ik dan naar de kamer ben geweest.
Ze was zeker geen troostprijs, maar eveneens een absolute topper.
Met een zeer tevreden gevoel ben ik naar huis gereden, het zal zeker geen 3 maanden meer duren voor ik weer bij GT neer zal strijken.
Ace2
15 februari 2009, 18:20
Wat geen lange eigen-egostrelende verhalen? Gereserveerde parkeerplaatsen? Mijn auto staat altijd in de blubber, thekefrauen kijken mij nauwelijks aan (Picasso1 trouwens wel) en ik lust niet eens lattes en als ik in de kino verschijn, rennen de dames weg. Weg geneuk, weg show. Een laptop op de bank? Mijn electronische vernuft gaat niet verder dan een mobiele telefoon die uit elkaar valt. SMS-ende vriendinnetjes? Ik sms mij een breuk, maar ik krijg nooit een reactie terug en als ik dan maar eens bel dan krijg ik de melding: diese nummer is nicht mehr in benutzung. En dat ik 20 vrouwen per keer neuk en ze gemiddeld 4 keer laat klaarkomen wil toch niet zeggen dat ik een egotripper ben die erop uit is om zijn ego te boosten.
Dat was in de tijd van Toppie33 wel anders. Die wist nog hoe je seksgoden moest waarderen…………………………….
Ik zou die MeesterMixer eens een poepje laten ruiken. :D Wasknijpers klaar en ik reed oostwaarts. Dinsdag 10 februari was het weer eens tijd om GT te bestormen. Om 13.00u. reed ik de grens van Duitsland bij Venlo over en om 14.30u. kwam ik bij GT aan. Net toen ik aan kwam reed een auto van de parkeerplaats weg. Het is maar goed dat ik parkeerplaatsen reserveer, dacht ik bij mijzelf.
Dit keer hoefde ik zelfs niet op de bel te drukken (MeesterMixer moet dit de volgende keer ook vermelden) en ik liep naar binnen. Ik was nog niet goed en wel binnen of Roemeense Julie liep de kleedkamer uit. Ik had haar al een maand of 4 niet meer gezien en toen ik haar weer zag, zag ik wat ik had gemist: een mooie dame, met super lange benen, een heerlijk kontje (ze droeg een kort strak sportbroekje met een hartje erop) en mooie (nep) borsten. Ze keek mij aan en riep: “COSMOLINAAAAAAAAA” en ze omhelsde mij, waarbij ik op mijn wang werd gekust. “You look good” zei ik en July nam de complimentjes graag in ontvangst. “You are my best girlfriend” kierde ze en samen begonnen wij te dansen en een soort van klapperdeklap spelletje te doen (het is maar goed dat je dochters hebt als je naar een bordeel gaat, blijkt dan maar weer eens). Julie stond bij dat handenklappen te springen, terwijl de Thekefrau verbaast stond te kijken. “Jij moet mij warm onthalen” dacht ik bij mijzelf. Julie riep tegen de thekefrau: “He is my best girlfriend” Ik geloof niet dat de thekefrau het helemaal begreep, waarop ik tegen Julie zei: “She doensn’t know me with make-up.” Julie begon te lachen en omhelsde mij nogmaals. “Do not smile too much and do not kiss me too much” zei ik tegen Julie “MastMixer doesn’t like that” Julie zei nog, voordat ze verder liep: “I knew that you would come. I saw your friend and I asked him if you would come.” Ja, ja, waar heb je anders vrienden voor.
Natuurlijk voldeed ik aan mijn 50 euro verplichtingen en liep de kleedkamer in. In de kleedkamer liep ik tegen Kathalina uit Colombia aan. Het zusje van Andrea met beugel. Volgens mij is ze na maanden van afwezigheid weer in GT. “Hiiiii” riep ze enthousiast. Ik liep op haar af en gaf haar een zoen. Ze glimlachte en zei: “I remember you. You are the man with the lust gumms. I have to say hello to you from my sister.” We kletsten wat bij en gingen ieder ons weegs. Ik douchte mijzelf en liep met badjas aan (nog wel) de barruimte in. Natuurlijk verwachte ik dat mijn latte (die ik niet lust) klaar zou staan. Wat ik in ieder geval klaar zag staan waren Meylin en Bee. Ik liep op de Thaise dames af en gaf ze een tedere zoen. “Warum kukst du lustig nach mir?” vroeg ik aan de ene en tegen de andere zei ik: “I go fuck you. I go fuck you a lot” Bee glimlachte en zei: “ I know. You tell me that all the time.” Wie zag ik nog meer? Ik zag: Bee, Meylin, Julie, Linda, Lulu, Dunya, Ellie, Ella, Elly, Laura, Romina, Dasha, Alexa, Lisa, Nicolle, Anka, Kandy, Nadine, Perla, Esmaralda, Samyra, Andrea, Roxanne (wanneer niet?) Chanel, Doro, Summer, Kathalina, Alia, Gabriella (met zusterpaktje), Rokxy, Sandy, Lorena en nog veel, heel veel meer. Maar ik zag ook een vriend van mij. Laat ik hem voor het gemak en aan gebrek van een nickname Special Guest noemen. Ik liep op hem af, terwijl ineens Romina “Hi Cosmolina” riep en terwijl ik keek stak haar vriendin Andrea haar hand in haar broekje en knipoogde naar mij met haar tongetje naar buiten. Struikelend kwam ik aan bij mijn maat.
We hadden elkaar al een tijdje niet gezien en sloegen elkaar op de schouders (waarom zijn andere ijsberen altijd zo ruw?). Mijn vriend leek een liefhebber van gangbangs te gaan worden. “Als je je aanmeldt op het forum dan kun je jezelf GangbangLover noemen” zei ik. Een andere ijsbeer maakte ons duidelijk dat gangbangs niet goed voor een relatie waren. “Oh, daarom ga je maar deze club.” reageerde Special Guest. “Het wekt jaloezie op in de relatie” zei ik “mijn vrouw zou het ook niet leuk vinden als ik een hele avond met 6 (Thaise) vrouwen tegelijk bezig ben.” Lachend zei Special Guest: “Mijn vrouw wil met 6 mannen tegelijk” "Oh” zei ik “Ze wil met mij” en ik keek rond en wees met mijn vinger in de lucht, terwijl ik brulde: “Hercules, die fick machine”
Al snel kwam Rokxy bij ons staan. En ze zag er lekker uit. Ze had in eerste instantie hoofdzakelijk aandacht voor mijn vriend. Het werd derhalve tijd om aandacht te trekken en dus zei ik: “Meine sperma smeckt wie bananas.” Nu ging het gesprek tenminste ergens over en Rokxy wist dat er geen zaken gedaan zouden worden. Ik liep van de bar weg en ik werd tegengehouden door Laura uit Roemenie. “Wie geht es dir?” vroeg ze. Ik stak mijn borst vooruit en hield mijn buik in (dat is dus een hele prestatie) en zei met een zo zwaar mogelijke bromstem: “Gut, danke.” Special Guest kwam naast mij staan en zei: “Ik ben al weer lang niet in deze club geweest, maar het niveau is wel erg afgegleden als de meisjes jou nu ook al veel aandacht geven.”
Ik liep ook weer terug naar de Thaise dames. Ik zette mij naast Bee, die mij een aai gaf. Ondertussen kwam Lulu langs en gaf mij 2 zoenen. Ietswat rood gekleurd keek ik om mij heen. “I allready heard that you fuck her. It was the First she told when you came in Golden Time. Why didn’t you tell me?” hoorde ik als verwijt. Ik stamelde wat en besloot maar weer terug naar mij iets minder kritische vriend te gaan. We spraken over vervlogen tijden en hoe goed het vroeger was. Ik legde hem uit dat GT wel leuk lijkt, maar dat het een illusie is. Die illusie wordt pas hard duidelijk als je het ergens anders beter hebt. Als je een fijne relatie hebt. Dan wordt duidelijk dat GT een kille neukfabriek is, waar alles maar dun vernis laagje heeft. Terwijl ik zo zat te vertellen werd ik bestormd door een Poolse dame (ik vergeet telkens haar naam) die mij lachend aanklampte en zei: “Ich brauche lustpillen.” Zonder iets te vragen pakte ze er 2 en liep weer door. “Habe ich auch etwass zu sagen?” riep ik nog. Ik geloof niet dat ze mij nog hoorde. Dat zag Julie en ook zij besloot om iets te grijpen. Naast mijn pepermuntballetjes pakte ze ook mijn geslachtsdeel beet. “That is private” probeerde ik haar nog duidelijk te maken. Maar sommige dingen zijn niet duidelijk te maken. Ondertussen kwam Kathalina lachend op mij afgelopen en zei: “Everything is the same. You are still funny and you still give to everbody lust gumms.” “Yes” zei ik “I am still the main dealer of GT.”
Ik had echter nog wat goed te maken en dus ging ik mijn excuses aanbieden. Ik ging, als zo vaak, weer door het stof. Een kamerbezoek leek de redding en dat was het ook. Mijn maat moest lachen: “Eigenlijk is er niets veranderd. Dezelfde vrouwen, dezelfde bediening, hetzelfde interieur en Ace2 die maar weer op zijn knietjes gaat voor de vrouwtjes.” Vervolgens zag hij weer 2 andere bekenden en liet mij alleen. Dat is onverantwoord en dus ging ik maar naar de kamer voor een uurtje sex. Ik moet toch wat.
Toen ik weer terug kwam was mijn maat al naar huis en het zag er allemaal rustig uit. Niet zoveel ijsberen en redelijk wat vrouwen. Ik ging nog even bij het eten kijken, maar ondanks dat het lekker rook (dat moest ik van TheSickBoy zeggen), zag het er veel te gezond uit. Bij terugkomst in de barruimte kwam Thaise Nadine op mij afgelopen. Ook haar had ik al een maand of 4 niet gezien, maar ze zag er goed uit. “Hi Nadine” zei ik “did you miss me?” Lachend gaf ze mij een duw. “Bullshit man” zei ze en liep door. Nadine is een recht voor d’r raap meisje. Ze laat zich niet gek maken door de mannen en doet niets waar ze geen zin in heeft. Dat kan een afknapper op de kamer zijn, maar dat is wel zo eerlijk. Dan moet je als ijsbeer maar meer je best doen op de kamer. En ze heeft toch van die schitterende benen. Nu wij het toch over Thaise dames hebben: ik hoorde het gerucht dat Thaise Anny weer terug in Duitsland zou zijn. Niet in GT, maar waar wel, weet ik (nog) niet. Verder hoorde ik wat geklaag onder de dames dat sommige meisjes wel erg ver in hun dienstverlening gaan. Daardoor krijgen ijsberen de indruk dat alles mogelijk is bij alle vrouwen. Dat kost dan weer een hoop energie en oplettendheid om die viezeriken duidelijk te maken dat niet alles mogelijk is. De viezeriken worden goed in de gaten gehouden en zo zien de dames welke meisjes bij hen populair zijn. Vervolgens worden alle vaste klanten van die meisjes onder de viezeriken gerubriceerd. Dat is wel een beetje “alles over een kam scheren”, maar het is wel zo veilig. Ik vroeg voor de zekerheid: “Am I a dirty man?” Resoluut antwoorde de dame: “Yes you are dirty man number 1.” en lachend liep ze weg, terwijl ik achter haar aan liep en protesterend riep: “No, no, no, That is not true. I am not dirt man 1. I am Dirty Man2.”
Ik zat op een bank uit te rusten en mijzelf te preparen op een volgende sessie, toen TheSickBoy naast mij kwam zitten. Hij was zich aan het prepareren voor sessie 4. “Jij ziet er sick uit, boy.” zei ik. Even babbelden wij met elkaar, waarbij hij keek naar de (Thaise) dames in mijn nabijheid. “Ah, dat is je fanclub” zei hij. “Nee” antwoordde ik “ik ben hun fanclub” . Ik werd echter door streeltjes en kusjes afgeleid. Ik prees bij TheSickBoy nog de kwaliteiten van Bee, maar ik kreeg daardoor een stomp in mijn zij (auwah). Echt kennis maken met TheSickBoy lukte wederom niet. De excuses worden bij deze overgebracht.
Ik liep nog even naar de bar voor wat te drinken. Aan de andere kant van de bar zat Julie die zwaaide en riep: “COSMOLINAAAA”. Haar klant keek haar verbaast aan. Schijnbaar ging Julie e.e.a uitleggen, maar natuurlijk zwaaide ik terug, waarbij ik met mijn tong mijn vingers nat maakte en daarmee mijn tepels beroerde. Julie kwam lachend op mij afgelopen en liet haar teleurgestelde klant alleen. Ze omhelsde mij en zei: “You are allways so funny” en ze gaf mij een zoen. Ik voelde echter al de striemende ogen in mijn rug branden. Julie liep door, op weg naar de sleutel. Ik denk echter wel dat haar klant flink zijn best moest gaan doen, want echt opgewonden zag Julie er nog niet uit.
Ineens stonden er 3 Roemeense meisjes om mij heen, die allemaal aan het giechelen waren en iets over Cosmolina zeiden. Voor ik het wist zaten ze met hun kleine handjes aan mijn pepemuntballetjes, waarbij ik dacht: “ik heb wel meer dingen waar jullie met jullie kleine handjes aan kunnen zitten.” Al snel merkte ik dat mijn zakje pepermuntballetjes aan het op raken was. Wat nog niet op was, was mijn geilheid. Daar moest snel iets aan gedaan worden en dat zou ook gebeuren. Van 18.30u. tot 21.30u. werd ik afgewerkt en met overal pijn moest ik de kamer verlaten. Daar bleef ik 2 dagen last van houden. Ouderdom komt met gebreken.
Ik douchte mij even en nam voor het laatste half uurtje nog even plaats in de barruimte. In de barruimte kwam ik Linda tegen die een nieuw kapsel (ponny-look) had. Het stond haar heel goed. Ze had een leren pakje aan en lange laarzen droeg ze. Dat ze het niet druk had, verbaasde mij ten zeerste. “Wass machst du hier?” vroeg ze, waarna ze mij nog feliciteerde met mijn verjaardag. “Ich drinke kaffee” antwoordde ik “Die ganze abend”. Linda gaf mij een por in mijn zij (schijnbaar heeft ze SM in haar service-pakket) en zei: “ Ha,ha, ich bin schon von 7 uhr hier, aber ich habe dich nog nicht gesehen.” “Du warst oft auf zimmer” probeerde ik mij nog te verweren. We kletsten wat bij, waarna ik nog even op een bank ging zitten. “Did you speak about your ex-girlfriend?” werd mij kritisch gevraagd. Ik knikte bevestigend. Aan de speelautomaat zat een Thaise dame. Ze liep weg en zwaaide nog even. “Do you think, she want to go to the room with me?” vroeg ik aan de dame naast mij. “I think so” zei het meisje lachend. Ik stond op en liep de dame achterna. Bij de balie keek ze achterom en ze zag mij op zich afstormen. Ik wees naar de kamer waarop ze lachend zei: “Nach zimmer mit dir?” vroeg ze. Ik knikte wild van “ja”. “Sie soll mich tot machen” en ze liep door. Ik liep weer terug en zei teleurgesteld “She wants to come 3 times. That is too much for me.” Ik stond even midden in de barruimte toen ik ineens een hand voelde. Het bleek Julie te zijn die mij wederom kustte. “You are quiet today. Is everything OK?” Ik gaf haar een aaitje en knikte van “ja”. Ik wilde mijn laatste momenten in GT met de jusite dame doorbrengen.
Ik nam nog even plaats op de bank waar ik tegenover mij Gabriella nog een ijsbeer zag verkrachten. De man deed geen aangifte. Iets later sleepte op diezelfde plaats Nadine een prooi binnen. Het leek mij een lucratieve plaats. Het was echter ook tijd om naar huis te gaan. “I go with you to the lockers” zei de dame. Ik douchte mijzelf en kleedde mij om. De dame in kwestie droogde mij nog af (wat nou neukfabriek?) en bij de balie namen wij afscheid. Dat was niet eenvoudig, maar het lukte toch. Onderweg ontving ik nog een sms-je: “I go home. No feeling to work” Maar zover was het nog niet. Ik moest eerst nog in de auto stappen. Het melodramatische geluid klonk dit keer iets melodramatischer dan anders. Was het misschien een voorbode? Hing het misschien al in de lucht dat dit voorlopig mijn laatste verhaaltje zou worden? Ik weet het niet, maar wat ik wel weet is dat dit inderdaad voorlopig mijn laatste bijdrage op dit forum is. Dat schrijf ik met de kennis van vandaag. Afgelopen dinsdag drong dat alles nog niet tot mij door en ik stapte dan ook niets vermoedend in mijn auto. Ik trapte op het gaspedaal en met het melodramatische geluid van de mondharmonica op de achtergrond reed ik richting horizon, terwijl ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home…………………………………………………”
timjava
15 februari 2009, 18:36
. Om 13.00u. reed ik de grens van Duitsland bij Venlo over en om 14.30u. kwam ik bij GT aan. Net toen ik aan kwam reed een auto van de parkeerplaats weg. Het is maar goed dat ik parkeerplaatsen reserveer, dacht ik bij mijzelf.
[/I]
Je verraad jezelf:D Je hebt 1 uur en 20 minuten staan wachten, voordat er een parkeerplaats vrij kwam!:thefinger
Hoezo laatst verhaaltje. Wat moet ik dan doen met mijn vrije tijd als jij niets meer schrijft?:D
zoekmachinist
15 februari 2009, 20:14
Misschien voor degenen die met ov en (vouw)fiets komen 'n idee eens op ns-reisplanner te kijken richting Swalmen,kort overstapje vanaf Roermond.Dan is de weg 5 km korter naar gt en veel mooier dan dwars door Kaldenkirchen,Bracht en Venlo.
Naar 't schijnt zijn er 2000000 Nederlanders zonder rijbewijs die het zouden moeten of kunnen hebben. De meest bekende is Midas Dekkers:"geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt mijn rijbewijs te gaan halen''.Amaxofobie betekent angst om in een rijdend voertuig achter het stuur te zitten.In mijn geval ongeneeslijk.
lustman
15 februari 2009, 20:51
Vandaag een blits bezoek aan Gt gebracht. Na het lezen van Ace2 zijn Thaise kolonie , moest ik toch is polshoogte gaan nemen. ;) Om 13u15 was ik al in de neukfabriek. Had net een douche genomen en toen zag ik het Thaise trio Bee - Maylin - Nadine binnenkomen. :thefinger Men dag kon niet meer stuk. Verder vond ik het aanbod ruim voldoende voor een zondag. Enkel Bokito8 vond dit niet en was niet tevreden. :loud: :D Ook de verhouding dames t.o.v. de ijberen was dik in in orde. Op een zondag gaat het er toch wat rustiger aan toe dan bv een zaterdag. Daar ik een afspraak had vanavond heb ik Gt verlaten om 17u30. Op dat ogenblik werd het al wat drukker , beide parkings zo goed als vol. :wink: Nog even vermelden dat het eten ( wok ) al vanaf 16u beschikbaar was.
2bat4you
16 februari 2009, 16:36
Donderdag 19-2
2bat4you & Elgar in GOLDEN TIME :freu:
als iemand van het forum gaat is het leuk om mekaar misschien te ontmoeten
laat maar ff weten , wij zijn er om 13:30 tot een uurtje of acht.:wink:
iemand een idee of de thaise Be aanwezig is???
Gustomass
16 februari 2009, 16:51
Donderdag 19-2
zelden is tevoren te zeggen of een bepaalde dame aanwezig is.
Beste is om tevoren op de middag zelf even te bellen met GT.
anders...gewoon jezelf laten verrassen... kan ook heel mooi zijn...
gustomass
Toppie
16 februari 2009, 17:47
Of je vraagt t aan Ace2 ;)
Ace2
16 februari 2009, 17:50
Donderdag 19-2
De kans is erg groot dat ze morgen voor het laatst werkt. Maar het is een bekend feit dat er niets zo ondoorzichtelijk is als de agenda van een dvp.
Toppie
18 februari 2009, 09:09
De kans is erg groot dat ze morgen voor het laatst werkt. Maar het is een bekend feit dat er niets zo ondoorzichtelijk is als de agenda van een dvp.
Laat me raden en daarom ben jij nog ff gisteren afscheid van haar wezen nemen???? ;)
2bat4you
18 februari 2009, 12:19
zit je mij nu gewoon gek te maken.:rofl2:
of is dan het treffen met Be nog mooier als ze er wel is:smileysex
ik ben iedergeval zo geil als een :blob16:
na ja misschien als er vandaag nog iemand is geweest en die weet wat meer ....heel graag :thx:
Ace2
19 februari 2009, 06:32
zit je mij nu gewoon gek te maken.:rofl2:
of is dan het treffen met Be nog mooier als ze er wel is:smileysex
ik ben iedergeval zo geil als een :blob16:
na ja misschien als er vandaag nog iemand is geweest en die weet wat meer ....heel graag :thx:
Ik moet je teleurstellen, maar Bee zal vandaag niet in GT zijn. Wees echter niet ongerust: ze komt zeker terug............................voor jou ;)
Toppie
20 februari 2009, 09:51
Wel vervelend om te constateren dat er nog maar weinig bekende beren te vinden zijn, terwijl dit toch wel eens anders is geweest :moon:
Wat is dat toch joh? Je wilt toch niet vertellen dat GT minder gezellig is geworden Arie? Als dat zo is ben ik op tijd gestopt :)
Tip van Toppie: Ga vaker op een dinsdag dat is toch de dag dat er meer bekenden in GT zijn. Althans vroeger....
hunk23
21 februari 2009, 17:20
Kan ik hier een oproep plaatsen of niet? Ik wil onder begeleiding van een ervaren ijsbeer deze club bezoeken.:wink:
Cupido
21 februari 2009, 22:25
Als je al weet wanneer je er heen wil gaan, kun je dat beter op meeting point aankondigen. En in de gaten houden als er meer gaan, want dan kun je via een privebericht het eea vooraf al regelen. Alvast veel plezier toegewenst!
Gr.
Cupido
The Saint
22 februari 2009, 19:45
Gisteren weer eens naar GT gereden. Oorspronkelijk ging ik samen rijden met Sonny1986 maar die zei -om beroepsredenen- op het laatste moment af. Aangekomen om klokslag 14u. Er was nog plaats op de parking en ik werd begeleid naar mijn parkeerplaats.
Het eerste halfuur was niet echt van je dat: Mati was er weer niet-zou ze dan toch gestopt zijn- en toen ik na 5 minuten in de jacuzzi plaatsnam, besefte ik dat ik mijn locker niet gesloten had :eek:. Ik in allerijl uit de jacuzzi en half nat naar de kleedruimtes om vast te stellen dat die idd openstond. Gelukkig zat al het geld nog in mijn portefeuille. Toen ik echter mijn locker wilde sluiten, ging dit niet. Slot kapot?? nee hoor: ondergetekende had maar half geluisterd naar de thekefrau en helemaal niet gekeken naar zijn nummer op de sleutel: dat was niet 47 maar 147!
Klus geklaard en opgelucht een 2de maal de jacuzzi ingedoken.
Er was nog niet veel vrouwelijk schoon aanwezig en dat duurde zo tot 15u30. Na de jacuzzi een latte genomen en naar de tent getrokken en onze Franstalige vriend Haec58 was daar ook te vinden.
Om hem even voor te zijn; hieronder een aantal dames die op 21/2 in de GT waren: alia, gulcan, tara, lorena, nellie, olga, nicole, samyra, francesca, ellie, anna, anka, constanzia, rachel, veronica, cynthia, roxanna, shakira (met masker), summer, xenia, silvana, helena, zara, luna, lara, heidi, asia (ex-Yula PHG), Lisa, anastasia, nikita.
Ondertss waren er om 15u een paar forumberen binnengestapt: ilovethaigirls, R een en Bergm550.
Van ilovethaigirls weten we natuurlijk al dat die de godin helena kwam bezoeken en bergm550 was ook al vrij vlug weg met Silvana, ook geen verrassing dus. The saint en R een nestelden zich aan de bar en praatten wat bij, oa over Mati want die staat bij ons op eenzame hoogte, hoewel... een andere dame heeft (bij mij) gisteren Mati van haar troon gestoten.
Na een uurtje kletsen en wandelen waren we weer aan het kletsen aan de bar toen er plots iemand op mijn rug klopte. Lieve maar vooral
ondeugende ogen keken me strak aan: ze bleek Francesca te zijn en hoewel ik andere namen zoals asia, samyra en lorena op mijn lijstje had staan, wist ze met haar lichaam en een paar natte tongzoenen mij te strikken. Leuke lieve meid waarvan je ook achteraf nog aandacht krijgt.
Maar voor mij op kamer een doorsneesessie niets speciaals dus... Het lag mss ook wat aan mij: enerzijds stond ik op scherp, dus wist ik dat de eerste sessie niet te lang ging duren en anderzijds heb ik vrijdag van de dokter te horen gekregen dat ik (tijdelijk) pubalgie heb. Op seksueel gebied moet ik dan ook wat oppassen met bepaalde standjes.
Terug van kamer heb ik me weer bij R een gevoegd die maar niet van zijn barkruk te krijgen was. Om 18u dan gegeten met R een en bergm550:
het was redelijk goed maar vooral pikant (gelukkig geen knoflook).
Tussen 17u30 en 19u was de bar binnen bijna leeg. Vreemd schouwspel in de GT. De veel te harde muziek (en slecht: weer die oude cd's van deze zomer denk ik) stoorde wel vandaag. Samyra had me al de hele namiddag een paar schuchtere blikken gezonden en toen R een een rondje ging wandelen en ik alleen achterbleef kon ze zich niet meer beheersen want ze stormde bijna op me af en drukte haar lichaam en zachte volle lippen tegen me aan. I miss you baby zei ze met diepe stem en ze vroeg waarom ik haar nog niet echt begroet had... Ik was de 1ste x met haar eind december nog niet vergeten en zei haar dat haar diepe natte zoenen
me het hoofd op hol doen slaan en gelijk drukte ze haar tong naar binnen en na 2 minuten mocht ze de sleutel gaan halen. Op kamer 4 werd het een stomende sessie... ééntje om nooit meer te vergeten.
Terug van kamer zat R een nog steeds op zijn barkruk en wat later kwam Rex plots de bar binnen... hij had me net van kamer zien komen met samyra en was ook speciaal voor haar vandaag naar GT geracet. En hij heeft het zich niet beklaagd...
R een is dan toch nog van zijn kruk geraakt door Roxanna.
Na wat geouwehoer met Rex over Samyra en andere dames heb ik om middernacht tevreden de GT verlaten.
Cupido
23 februari 2009, 08:06
Nadat ik de afgelopen dagen ijverig gepoogd had enkele van de mij bekende ijsberen over te halen weer eens gezamenlijk een club te bezoeken en zodoende “oude” tijden te doen herleven werd het eindelijk donderdag en dus tijd om de vruchten te gaan plukken. Mijn eerste afspraak in de ochtend liep behoorlijk uit, zodat ik de broodjes wel kon vergeten. Maar om 14.00 reed ik dan toch het parkeerterrein op met mijn bolide en ik had geluk, er was precies nog een plekje vrij om te parkeren. De overige auto’s die achter mij aankwamen werden netjes terug gedirigeerd en moesten maar bij de bouwmarkt hun heil zoeken. Bij binnenkomst werd ik hartelijk onthaald door de thekenfrauen en nadat ik sleutel en badjas had ontvangen stond Laura mij al op te wachten voor een eerste begroetingstongzoen.:love:
Nadat ik mij na een heerlijke vrijbeurt had ontworsteld van Laura ging ik mij omkleden. In de kleedkamer merkte ik al snel het voordeel van het forumitem “meeting point” gecombineerd met privemails! Want ik was nog niet klaar met omkleden of de aangekondigde 2bat4you en Elgar kwamen me al opzoeken. Ook Boeddha14 en Snelle Henkie voegden zich er snel aan toe. Erg gezellig natuurlijk, maar ik wilde nu toch wel wat anders zien dan al die naakte, douchende kerels, dus vroeg ik of we het gesprek niet konden voortzetten bij de bar.
Van praten bij de bar kwam echter nog niet veel want ik was pas net de hoek om van de barruimte of ik werd aangeschoten door Dorothea. Dorothea en ik hebben een vriendschappelijke relatie binnen GT. Eigenlijk ga ik al ruim een jaar niet meer met haar op de kamer, maar we praten altijd even gezellig bij met een kusje hier en een tongzoenetje daar. Ik moet haar toch maar weer eens gaan verwennen op de kamer. Dat heeft ze wel verdiend. :luvlove:
Goed, na Dorothea zocht ik de voor mij nieuwe ijsberen 2bat4you en Elgar op. Het viel de ijsberen op dat ik gekust werd door zoveel dvp. Die gozer kent geloof ik alle dvp's hier zei Elgar. Tja, dat zijn nu de voordelen dat ik Cupido heet gaf ik aan. Elgar wilde weten of ik ze ook allemaal van naam kende. Nou een aantal ken ik van naam, maar de groep dvp is zo groot, dat is een welhaast onmogelijke opgave. Ondertussen kwam Anna (met bril) bij mij zitten. Ze was me flink aan het ophitsen en precies op het moment dat ik wilde toehappen kwam een van mijn top5 dvp binnenlopen. Jammer voor Anna, maar ik gaf haar wel aan dat ze nog op mijn to-do-list stond. Dat maakte haar dag weer goed. Maar die werd meteen weer verbroken toen 2bat4you achter haar kwam staan met het verzoek tot sandwich. Ik had ook wel honger, maar prefereerde liever een gewoon broodje. Anna was hier totaal niet van gediend en gaf 2bat4you zo’n snauw dat hij er maar snel weer bij ging zitten!! M.a.w. zij was 2bad4you!!
Nu Elgar wist dat ik wel een redelijke kenner ben binnen GT gaf hij aan op zoek te zijn naar miss ijsberenforum 2008 Ella. Nou dat was geen moeilijke vraag, want die stond in het groepje met Russische dames bij de baruitgang. Toen ik die aangewezen had was de keuze voor hem snel gemaakt, dacht ik. Het was niet de keuze van 2bat4you gaf hij aan, die hield meer van andere types. Huhu! :hah:Vandaar dat ik hem nog geen 15 minuten daarna met haar naar de kamer zag gaan en Elgar met naar ik meen Nellie!!
Ik probeerde te achterhalen waar mijn top 5 dvp was gebleven. Nou ik zag haar snel en het vervelende was dat ze al weer met een andere ijsbeer zat te praten. Inmiddels heb ik wel geleerd op te komen voor mijzelf, dus stoorde ik hun gesprek kort om te vragen of ze nog tijd had vandaag. Nou misschien in de avond nog gaf ze aan. Een uitspraak die ze later jammer genoeg niet kon doen nakomen. :confused: Was ik nu toch maar met Anna gegaan dacht ik nog, want die zag ik nu ook niet meer.
Het werd tijd eens bij te praten met Boeddha14 en snelle Henkie. We kregen daarbij een gezellig gesprek met een van de thekenfrauen. Zij had op een gegeven moment in de gaten dat ik een nieuwe dvp naar binnen zag komen die er overal bovenuit stak met een heerlijk lief gezicht. Het vocht liep waarschijnlijk al uit mijn mond of zo!! De thekenfrau gaf aan dat dit er eentje van het betere segment was. Ik er dus op af. Ze stond te praten met Roxanna. Verrast werd ik toen ze een vraag die ik in het Duits gesteld had beantwoordde in de Nederlandse taal. “Nou schatje, heb je zin in een triootje? Heb je zin in 2 Russische schoonheden schatje? Zin wel, maar aangezien ik dan liever 2 x een half uur ga met 1 van beiden bedankte ik voor deze eer. Diana bleek ze te heten, en aangezien ik graag van indiaantje spelen houdt vroeg ik haar snel de sleutel. Nou dat viel even tegen, want het duurde wel een half uur voordat ze daarmee terug kwam. Op de kamer wist ze echter snel de spanning weer terug te brengen en zorgde ze goed voor mij. Na een minuut of 20 was het dan ook gedaan met de spanning. Zie ook nieuw aangemaakte thread.
Terug gekomen in de bar vroeg Elgar wat ik drinken wilde. Ik zei “apfelschorle”, hij zei “wat” ik zei opnieuw “apfelschorle”, waarop Elgar zei: “nou dat doe ik niet, afsjorren, kun je zelf ook wel!!” :rubbel: Om 17.30 uur werd het tijd om te gaan eten. We streken neer naast de “keuken” waar de kok zijn maaltijden aan het klaar maken was. Zonder meer kan ik weer aangeven dat het eten beter is geworden, de rijen ook niet meer zo lang, maar dat het uiteindelijk toch langer duurt tot je je eten voorgeschoteld krijgt. 1 kok op een paar honderd man is namelijk niet erg veel! Voordeel is dan wel dat je de dvp die in de rij staan eens goed kan observeren. Zo stond de prachtige Casandra precies op de goede hoogte om er eens heerlijk van te genieten. Bij het eten kwam Laura afscheid nemen. Ze ging voor een paar dagen weg en zou na het weekend weer terug zijn. En ook Lulu kwam bij ons zitten. 2bat4you was meteen verkocht. Dat zag je al aan zijn ogen.
Na het eten gingen we voor de 2e keer naar de sauna. Waar blijft de whirlpool zou je zeggen? Nou die was weer ijskoud en kwam pas aan het einde van de avond op temperatuur. Het werd inmiddels tijd om te gaan kijken met wie ik de tweede keer de kamer op zou gaan. Nadat ik merkte dat het met S. niks zou worden deze avond moest ik mijn keuze gaan bijstellen. Wie zou het worden, geile brillenlook Anna, heerlijk pijpende Lilia(n), tikkeltje ordinaire maar o zo geile Casandra, de altijd schuchtere maar toch welgoed uitziende Nellie of toch de betoverende Veronica. Ik besloot de eerste de beste die op mijn weg kwam te nemen. Tja, dat was Veronica. :luvlove:
Na haar al vaak gezien te hebben in GT maar iedere keer op de verkeerde momenten zag ik haar gisteren weer paraderen op haar nieuwe rode kaplaarzen. Misschien wel om Vlaamse Ellen de loef af te steken heeft ze nu rode laarzen en vraagt iedereen aan Ellen of ze de laarzen van Veronica heeft over mogen nemen. In ieder geval zeer kinky!!
Ik probeerde haar even mee te nemen naar een bank in de barruimte om haar eens iets beter te leren kennen maar alles was al bezet. Dan maar meteen een sleutel, maar dat zou nog even gaan duren. Bij een 2e ronde in de bar bleek er nu wel een bank vrij te zijn. Bij het wachten op de sleutel dan toch nader kennis gemaakt met Veronica en op de bank begon ze mijn wensen ter plekke te vervullen. Heerlijk tongen, zodanig dat we de Thekefrau niet hoorde roepen dat er voor ons een sleutel was gekomen. Op de kamer zijn we daarna door gegaan waar we zijn opgehouden en het was heerlijk. Alles er op en eraan met volledige toewijding en intense GFE. Alles heerlijk in het Nederlands, en niks werd overgeslagen ook de achterzijde (van mij dan) niet. Met name dat zorgde er voor dat ik kwam als in mijn beste dagen. Veronica bedankt voor deze heerlijke sessie. Herhalingsgevaar 120 %.
Inmiddels waren 2bat4you en elgar vertrokken, maar daar tegenover stond dat GT-Junky erbij was gekomen. Ik heb GT-Junky leren kennen de eerste keer dat ik in GT kwam. Hij was toen nog een GT-Junky. Ik kreeg toen van hem de tips wie ik wel en welke dvp hem waren tegengevallen!! Inmiddels zijn de rollen duidelijk omgekeerd. In de whirlpool vroeg GT-Junky me meerdere malen naar de ervaringen die ik had met een van de dvp's die op dat moment weer voorbij liepen. Ik had de medeijsberen dan wel moeten overhalen weer eens naar GT te komen, maar er bloeide duidelijk weer iets op! Benieuwd of GT-Junkie, Snelle Henkie en Boeddha14 snel weer terugkomen. Ze hebben de smaak in ieder geval weer te pakken volgens mij.
Over smaak gesproken, de pizza was weer als altijd, lekker vet en lekker slap.
Nog een kleine greep uit de dames die er allemaal waren. Er waren er ruim 100, het was goed bezet en ook de verhouding ijsberen dvp was goed: Nina, Suzan, Dorothea, Magdalena, Ella, Elena, Nellie, Laura, Ely, Alexandra, Casandra, veronica, Roxanna, Diana, Anna , Lisa, Jessica, Gloria, Summer, Lilian, Linda, Lucy, Angela, Nellie, Nikita. Olga, Regina, S. , Rachel, Mandy, Sara, Lulu, e.v.a.
Voor mij kwam het moment afscheid te nemen van een heerlijk dagje in het kleine paradijs GT. Op naar de volgende.
Gr.
Cupido:wink:
Haec58
23 februari 2009, 13:55
Were in GT
Saturday, 21st February 2009 before 5 PM :o:
69 named women : Alia (Croatia), Alina (Macedonia), Anastasia (.ro), Angela (.pl), Angelina (.pl), Anja2 (.pl), Anka (.ro), Anna (.de), Anna (.ro), Asia/Yula (.pl), Ayca (.tr), Beate (.hu), Constanzia (.ru), Elisabeth (Spain - New Black hair, 22-25 yo, 1.60 m, normal, cup D), Ellie (.ro), Emma (.ro), Franceska (.ro), Gloria (.bg), Gulcan (.tr), Helena (Greece), Ina (.de - Always topless), Isa (.de), Jacky (Brazil), Jana (.pl), Jasmine (.tr), Jenny (.de), Jessica (.de), Joelle (.de), Julia (.bg), Kendra/Mascha (.pl), Lara (Croatia), Lina/Lovely (Cameroon), Linda/Kiara (Brazil), Lisa (.de), Lorena/Kathrin (.ro), Luna (Marocco), Magda (.pl), Mariana (.de), Marta (.pl), Melissa/Elisa (.hu - or .ro), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.55 m, cup A), Monique (.pl - 30-33 yo), Nellie (.ru), Nicole/Michelle (.pl), Nikita (.ru), Nikki (Georgia), Nina (.de), Olga (.ru), Rachel (.de), Romina (.ro), Roxanna (.kz), Sabrina/Carolina (.hu), Samyra (Colombia), Sandra (India), Sarah (Marocco), Sharifa/Cherie/Elayla (Egypt), Shelly/Leslie (Iran), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sonja (.de), Steffi (.de), Summer (Asian), Susan (.hu), Sylvia/Silvy (Niger), Thalia (.de - or .tr), Tina (Croatia), Vanessa (Serbia - Back in GT), Veronica (.nl), Xenia (.ro),
and 7 unknown women (included 3 new ones).
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
HornyDevil
27 februari 2009, 09:42
Weet er iemand wannner ze het 2e rijvak op de A73 gaan openen? Het is al een tijdswinst (vanuit Belgie toch) tov de N271 om naar GT te rijden maar met het 2e rijvak openen en geen beperking tot 70, zo het nog vlotter kunnen ;)
H.D
Goedemorgenallemaal
28 februari 2009, 10:57
http://www.vialimburg.nl/index.php
Voorlopig nog niet, de huidige situatie blijft tot er een duidelijk draaiboek is voor de testen. Dan wordt er getest en dan gaat alles open. Vorige week wou een vriend van mij naar YY maar werd met een "zomaar stilstaand verkeer- situatie "geconfronteerd. Hij is toen maar weer omgekeerd om carnaval te gaan vieren :D.
Een dag later ging het goed....
Note W2 : discussie A73 http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10028
Elgar
28 februari 2009, 14:12
Het is alweer 9 dagen geleden dat 2Bat4You en ik in de auto stapte en de TomTom instelde op Heidweg te Bruggen. We hadden er beiden echt veel zin in, wat het zaad dreef ons inmiddels alweer behoorlijk voor de ogen. Dit keer helaas zonder Spghetty, behalve ons ijsbeermaatje ook onze 'vaste chauffeur'. Anyway, 2Bat4You stuurt ook niet slecht. 2Bat4you had op dit forum een ervaren GT wandelaar gesproken (Cupido), die naar alle waarschijnlijkheid samen met wat andere ijsberen ook naar GT zouden komen.
Om ca. 13.15 uur de auto geparkeerd; was net nog een plekje vrij want het was al behoorlijk druk. Voor ons wat het voor het eerst dat we op een donderdag GT gingen bezoeken. De vrijdagen en zaterdagen die wij bezochten waren altijd druk. Overigens gingen we toen altijd uitsluitend overdags (om een uurtje of 6 pleitte al gezellig met de mannen te stappen.) Dit keer zouden 2Bat4You ook de avond blijven, wat we uiteindelijk tot 21.30 uur hebben volgehouden.
Na binnenkomst eerst even de lunch gebruiken met een heerlijk bak koffie! In die tussentijd ons zelf heerlijk opgeilen door wat naar de dames te gluren. Ik had mij al voorgenomen om als eerste dame Liza te scoren. Deze dame is een wereldpijpster; Ze weet je ballen, zak, je schacht, je eikel geweldig te verwennen, waarna ze toch wel die 20 cm van mij tot aan mijn zak in haar keeltje drukt. Gewoon helemaal super en die tieten van haar (wat volgens mij een echte D is!) zijn ook werelds. Ze is in de omgang wat verlegen/schuchter maar na onze daad hebben we toch heerlijk met elkaar op bed zitten kletsen, waar ze toch aardig wat van haar priveleven prijs gaf. Al met al heerlijk vertrouwd. Deze dame heeft voor mij een groot herhalingsgevaar! Een bijna GFE omdat ze niet wilt zoenen, maar ook het neuken is super. Zeker als ze op je pik gaat zitten op hurkende wijze (hoe noem je dat eigenlijk in erotische termen??).
Zo de eerste klodders pudding had ik vanuit mijn buks in het rubbertje geschoten. Ik voelde aan mijn extreme geiligheid dat ik deze dag waarschijnlijk nog drie dames zou scoren. Deze prestatie was mij, -toen ik iets jonger was-, geen uitzondering maar meer regel, maar het zou mij uiteindelijk toch gaan lukken!
2Bat4you had voordat ik met Liza naar de kamer ging een andere dame uitgezocht, waarover hij nog wel een recensie gaat schrijven op dit forum. Regelmatig gaan 2Bat4You en ik met twee dames op 1 kamer, echter de dame die 2Bat4You had uitgeselecteerd voelde hier niet zoveel voor. Tijdens ons tweede rondje zouden we dit ruimschoots goedmaken, maar later meer over.
Na ons eerst biertje genuttigd te hebben zijn we op zoek gegaan naar Cupido, die wij zoals hij al had vermeld makkelijk moesten herkennen omdat hij door een handicap zich met een rolstoel moet verplaatsen. Cupido was net aangekomen en wij troffen hem bij de douches aan. Ook met zijn vaste wandelmaatjes Snelle Henkie en Boeddha14 kennis gemaakt. Vervolgens hebben we gezellig met elkaar gebabbeld en wat gedronken. Wij dachten zeer ervaren te zijn (ca. 7 keer GT bezocht over een kleine 2 jaar), maar deze heren bezoeken deze club al een jaartje of 7! Dat was aan hun vrouwenkennis ook wel te merken. Er kwamen niet veel dames voorbij, waar 1 van de heren geen ervaringen mee had. En als dat zo was, dan stond deze dame meestal wel op 1 van de ToDo lijstjes van de heren. Anyway, voor ons was het uitermate praktisch;
Ik had voor ons bezoek dit forum nog bezocht en had wel zin in Ella. Nou de heren wisten wel wie dat was hoor! Maar helaas, Ella zat met haar benen over een andere ijsbeer gebogen op de bank. Dus deze dame moest ik ook maar even naar het ToDo lijstje verplaatsen. Een vriendin van haar 'Nellie' werd door Snelle Henkie getipt. Dit was niet helemaal mijn type, maar zij was diegene die mij op een uitermate subtiele wijze aandacht trok dat ik even met haar ging babbelen. Kleine Elgar reageerde opmerkelijk snel op de handtastelijkheden van Nellie; Ik vroeg aan haar of ze het leuk zou vinden om met zijn vieren een kamer te gaan delen. Daar had ze geen enkele problemen mee, echter 2Bat4You had nog geen dame op het oog....maar dat was snel opgelost. Blijkbaar had Ella zich ontworsteld aan de man op de bank en kwam langslopen. Ellla heb ik toen gelijk maar even voor 2Bat4You gestrikt. Ik had toen best wel mixed feelings, want ik wilde Ella scoren, echter het zou wat te genant voor woorden zijn als ik tegen Nelly zou zeggen dat we stuivertje zouden wisselen. Dus Ella werd voor mij definitief naar de ToDo lijst verbannen, maar kon nu wel alvast op afstand van deze dame gaan genieten.
Wat er op de kamer gebeurde was optimale symbiose tussen ons viertjes. 2Bat4You werd opgevreten door Ella en Nelly deed dat zelfde met mij. Wat mij betreft was dit een heerlijke GFE en Elly observerende gaat dat de volgende keer ook met haar een ware GFE worden!!
Inmiddels was het al weer 16.30 uur geworden. Heerlijk aan het bieren geslagen, want ik hoefde niet te rijden en alvast de strategie uitgezet in overleg met de andere ijsberen, welke dames het voor het avondblok zouden gaan worden. Ella zou aldus de mannen wel moeilijk worden, want die is 's avonds meestal wat langer met 1 ijsbeer op de kamer.
Eerst maar een hapje warm eten buiten in de tent! Dit was voor ons de eerste keer, want die voorgaande keren zagen wij de rij wachtenden voor de warme hap die binnen stond opgesteld. Dat vonden wij altijd maar niets, maar dit is echt geweldig die tent. En die kok doet zijn uitermate best om het iedereen naar zijn zin te maken. Samen hebben we heerlijk gegeten, en in welk restaurant maak je nou mee, dat schaars geklede dames langs je tafel lopen en ook nog af en toe wat avances naar je maken of zelfs aan tafel komen zitten!
Snelle Henkie wist te melden dat er nu meer dan 100 dames binnen waren! En dat voor
een donderdag. Volgens mij zijn die andere doordeweekse dagen ook toppers. 2Bat4You en ik hebben terug in de auto een rekensommetje gemaakt en moeten concluderen dat de eigenaresse van deze Toko (die ook eigenaar van Living Room is) flink in de slappe was moet zitten. Ik ga die dame volgende keer maar aan de haak slaan; kan ik stoppen met werken :-)
Dame nummer drie voor mij werd Nina. Deze dame had ik al een keertje zien vrijen op de kamer met Spghetty, toen we met zijn zessen waren stoeien in de grote blokhut met spiegels. Ze was wat teneergeslagen, maar dat was aan het vrijen niet te merken. Ik heb heerlijk met haar liggen stoeien in de Kino, omdat kamers slecht voorradig waren. 2Bat4You was een kwartiertje voor mij al naar een kamer gegaan, dus ik wat te laat om aan te sluiten. Leuke tijd met Nina gehad. Heerlijk lichaam en een leuk mens in omgang. Geen GFE wat mij betreft maar wel een ruime voldoende!
Ik sloot deze geweldige dag af met Olga; Een ietwat mollige dame met prachtig lang donkerbruin haar en heerlijke cup DD borsten (echt!). Deze topper die mij eveneens door Snelle Henkie werd aanbevolen was een heerlijkheid. Ik ben een liefhebben van wat mollige dames met grote borsten; nou Olga voldeet ruimschoots aan deze criteria. Een heerlijke tijd met haar gehad in de Kino. Deze dame vind het heerlijk om rustig te vrijen, tijdens het neuken gaat ze overigen helemaal los met heerlijke kreuntjes. 2Bat4You was inmiddels met Liza de kamer ingedoken. Hij wilde niet meer neuken maar alleen een wereldpijpbeurt. Toen heb ik tegen hem gezegd dat daar naar mijns inziens die dag maar 1 dame voor in aanmerking kwam. Liza is niet het type waar 2Bat4You voor gaat maar hij liet mij weten heerlijk gepijpt te zijn en haar mondje lekker volgespoten met pudding.
Na een zeer voldaan gevoel zijn we weer in de auto gestapt en naar ons westen gereden. Volgende keer gaan we Villa Vertigo en Living Room onveilig maken. En dat...jawel in 1 weekend eind april!! Dat wordt helemaal super. Voor die tijd maar flink wat pudding gaan sparen, hihihihi. Buddha14, Cupido en Snelle Henkie: Wij zouden het erg leuk vinden als jullie je ook 1 van die dagen in dat weekend van huis kunnen losrukken en bij ons aansluiten. We horen het wel.
Een ieder een goed weekend en tot ziens
Elgar
KevinK
28 februari 2009, 17:10
Een opmerking: GT bestaat nog geen 7 jaar, maar moet ergens in 2005 of 2006 geopend zijn geloof ik.
Mauriceyep
28 februari 2009, 17:11
maar deze heren bezoeken deze club al een jaartje of 7! Dat is bijzonder, want de club bestaat nog geen 5 jaar:D Geopend in 2004, maar gelukkig hebben jullie genoten, daar gaat het om!
zeppos58
28 februari 2009, 17:35
Ik dacht dat GT ouder was maar onlangs vertelde een ervaren beer inderdaad dat PHG al veel langer bestaat dan GT, en Bernds bestaat zelfs al meer dan 20 jaar ik dacht zelfs meer dan 25.