PDA

Volledige versie bekijken : Pussy-Club Berlin (flat-rate Sex)



benijsbeer
28 juni 2009, 16:01
Pussy-Club Berlin
Mittelstr.8
12529 Berlin - Schönefeld

Mo-Do Freitag Samstag Sonntag Preis
10:00 - 16:00 Uhr 10:00 - 16:00 Uhr 11:00 - 17:00 Uhr 11:00 - 17:00 Uhr € 70,-
20:00 - 01:00 Uhr 20:00 - 03:00 Uhr 18:00 - 03:00 Uhr 18:00 - 01:00 Uhr € 100,-

Wir haben jeden Tag geöffnet. Keine Feier- oder Ruhetage.
Vor Feiertagen haben wir abends länger geöffnet (so wie am Wochenende).

Internet: pussy-club.eu/clubs/berlin/

SVP Ervaringen melden

wm_randi
15 september 2009, 15:19
Weet er iemand of deze club nog altijd dezelfde dienst aanbied en of het de moeite is om langs te gaan.

Megaboob
15 september 2009, 23:55
Geen flat rate meer hier volgens de website.
middag: 20 euro entree, en 25 euro voor 20 minuten met een dame
avond: 30 euro entree, en 25 euro voor 20 minuten met een dame
Nog steeds niet duur naar de mening van Megaboob
De dames op de website zijn echter niet mijn smaak (maar smaken verschillen!), dus ik ga naar Artemis, waar echte topmodellen rondlopen. Goed het kost je wel wat, maar dan heb je ook wat!

:wink: Megaboob vanuit Berlijn!

benijsbeer
15 november 2009, 22:30
Geen flat rate meer hier volgens de website.
middag: 20 euro entree, en 25 euro voor 20 minuten met een dame
avond: 30 euro entree, en 25 euro voor 20 minuten met een dame
Nog steeds niet duur naar de mening van Megaboob
De dames op de website zijn echter niet mijn smaak (maar smaken verschillen!), dus ik ga naar Artemis, waar echte topmodellen rondlopen. Goed het kost je wel wat, maar dan heb je ook wat!

:wink: Megaboob vanuit Berlijn!

Ja, je hebt gelijk. Ik ben er ook al eens geweest en de meiden zijn er minstens zo leuk als in GT. je kunt je ogen bijna niet geloven waat daar allemaal rond loopt. allemaal minstens een 8, zo niet meer.

Een meid staat me nog steeds voor ogen: Een hele mooie licht bruin gekleurde meid met lang zwart haar tot over haar billen. Ze had alleen een kettinkje om haar middel gesnoerd. Daaraan hing weer een kettinkje wat precies ophield boven haar clitje.Of ik tijd had voor haar vroeg ze nog. Tuurlijk.

Wow. €250 aan haar besteed en dat was het allemaal meer dan waard.

PS.
Ik hoorde dat de clubs zo'n drie weken geleden (tijdelij) gesloten zijn ivm rechtzaak.

jan enschede
30 december 2009, 22:22
Begin november ben ik in de Mittelstrasse geweest en toen was het gewoon flatrate. Dames wat gemengd, niet allemaal AAA. Kleine en zeer volle bar waar continu drie dames stonden te swingen op Roemeense schlagers.
Wat me toen opviel was dat er tot s avonds laat dames aan je handdoekje stonden te trekken, om weer een rondje te maken.
Als je terugkwam van de een stonden er al weer drie anderen klaar om je weer mee te nemen.
Het enthousiasme van de dames zou een reden zijn om een keer terug te gaan, verder niet.
Ik kreeg een tip voor twee andere clubs, maar daar ben ik niet geweest.

liefhebber
25 juli 2010, 10:16
Hoplaaaa..... 3 jaar brommen!.....


http://www.spiegel.de/panorama/justiz/0,1518,708193,00.html


:bibber_2: