Inloggen

Volledige versie bekijken : Pussy taste and hygiene

Everhard
24 juni 2009, 22:50
The not so sweet taste of soap. What is a good way do deal with it? During and after session. Maybe I should start sniffing the crotch before committing?

In a high volume FKK, time is money for the girls, meaning time spent cleansing might be reduced for some girls. (Based on empirical tasting.)
If I taste soap during DATY then at least I know she cleansed. Not that it is a pleasant taste. Never licked my own crotch so cannot really say what it takes to remove the taste of soap.
Worse is to taste lubricant or latex.... Best, I guess, is no taste at all.

Is it prudent to make remark about the taste? Any thoughts?

Am i whipped for not bringing it up face 2 face?:o But then, for what use. Am i my sister's keeper?

foots
25 juni 2009, 20:02
Heren, beren,

Beffen is niet mijn ding, da's duidelijk ik betaal en het plezier van de dame moet ze maar van haar vriendtje krijgen.

Er zijn echter wel heren die dit graag doen. Ik ken een heer en die beft een dame klaar, hoe lang het ook duurt. Het meest frapante hoorde ik op de SKW wandeling. Deze heer vertelde me dat hij een dame niet beft als hij zijn tanden niet heeft gepoetst of een sigaret heeft gerookt :eek: !

En de grootste verbazing van mij was toen deze zelfde beer vertelde dat hij het liefst had dat de dame al een klant had gehad, want dan had ze zich al gewassen. Ik kon mijn oren niet geloven, stomverbaasd.

Groet, Foots :wink:

Bosco
25 juni 2009, 21:19
Voor mij is lekker zoenen en beffen het belangrijkst in een sessie.
Belangrijker dan hoe ze pijpt of neukt.
Het geeft mij gewoon een enorme kick om een dame te laten klaarkomen, 9 van de 10x lukt dat ook..... je proeft en ruikt dan ook dat het niet gefaked is.;)
Mijn ervaring is dat de dames na de sessie je ook meer mogen. ( aftersales )
1x meegemaakt dat 'n dame naar een sterke ontsmettingsmiddel smaakte, heb me toen leeg gekotst na de sessie in de wc. :mad:
En 1x meegemaakt dat een dame niet fris rook, waarschijnlijk omdat ze ongesteld was of pas was geweest. Maar zelfs dat kan mij niet tegenhouden. :D
Meestal in het begin ruikt en smaakt het naar niets, en dat is het beste....dus die 2 mindere ervaringen zijn percentatief wel heel erg laag.
Rubbersmaak? nog nooit meegemaakt. :rofl:

Groet, Bosco de beffer.

foots
26 juni 2009, 08:41
@bosco,

Gadverdamme, wat een vies bericht !
Ieder zijn ding, gelukkig maar.

Bosco
26 juni 2009, 12:15
dan kunnen wij gelukkig gewoon verder neuken, zonder ons het genot van de Meiden te hoeven aantrekken :teuflisch

erpee :wink:

Alsof je ook wat anders kan. :teuflisch

sofaking
26 juni 2009, 12:51
Een dame heeft me ooit eens een condoom met muntsmaak aangedaan. Na effe neuken zijn we terug naar beffen geswitcht en haar poes had nu een sterke condoom-muntsmaak. Wreed vieze smaak was dat. :kotz: Dus, zeker nooit neuken met flavored condoms.:nee:

Azrael
26 juni 2009, 13:59
Het geeft mij gewoon een enorme kick om een dame te laten klaarkomen, 9 van de 10x lukt dat ook.

Sorry, ik moet hier toch even op reageren. We hebben eindelijk de meester-beffer gehoord....:thefinger Kom op, je gelooft het toch niet werkelijk zelf? :hah::hah::hah:

Azrael
26 juni 2009, 14:08
En nu weer terug naar het onderwerp......;)

Als we dan ook even on-topic meepraten: Ikzelf heb een aantal jaren geleden een dame mee naar de kamer genomen (beter gezegd, zij nam mij mee) waarbij ik meteen toen ik wou gaan beffen een niet nader onderzochte geur me tegemoet kwam. Ik heb de dame toendertijd verteld wat ik ervan vond en de sessie beeindigd. Sinds die keer ben ik een dergelijke 'vervuilde' kitty niet meer tegengekomen..

Picasso 1
26 juni 2009, 14:37
Beffen is voor beertjes die geen harde kunnen krijgen en de geurtjes maar voor lief nemen :thefinger

Bosco
26 juni 2009, 14:52
Sorry, ik moet hier toch even op reageren. We hebben eindelijk de meester-beffer gehoord....:thefinger Kom op, je gelooft het toch niet werkelijk zelf? :hah::hah::hah:

Ik ben niet goed-gelovig :rolleyes:

Bosco
26 juni 2009, 14:52
Beffen is voor beertjes die geen harde kunnen krijgen en de geurtjes maar voor lief nemen :thefinger

:rofl: :thefinger

foots
26 juni 2009, 14:57
Heren, beren,

Deze uitspraak mag van mij op een tegeltje boven de WC.

Dingo
26 juni 2009, 21:31

Tis jou nog nooit gelukt bedoel je! lol

D.

Dingo
27 juni 2009, 12:21
Mij gelukkig nog niet :D
Ik mag er zelfs niet aan denken, aan die Meiden liggen te lurpen, terwijl Dalton of Foots er overheen zijn geweest, of ze lekker is gedroogneukt door het halve forum :lostit:
Bah bah bah :teuflisch

En neen, ik geloof niet in meester beffers, die alle Meiden klaarlikken. In hun dromen misschien wel.
De ene gelooft dat hij ze allen klaarlikt, de andere neukt ze allen klaar, en de volgende vingert ze klaar.
En zo beleven AL die Meiden 5 spetterende orgasmes per dag.
Wat mogen ze toch blij zijn dat ze ons mee mogen nemen naar de kamer, er nog voor betaald worden ook en steeds heerlijk klaarkomen :hammer:

Zo lag ik een drietal maanden geleden op de kamer met een "natte" Meid, naar eigen zeggen had ik haar drie keer doen klaarkomen, en dat vertelde ze tegen al haar klanten die dag. Schitterend toch, ze heeft die dag 21 orgasmes gehad, schokkend en bevend, en kleddernat. Sindsdien is die Meid niet meer gespot :hah:

erpee :wink:

Zoveel regels om te zeggen dat het je nooit gelukt is? De pijn is wel heeeel diep. lol
:aola::Big_gun:

D.

Dingo
27 juni 2009, 12:34
Mij gelukkig nog niet :D
Ik mag er zelfs niet aan denken, aan die Meiden liggen te lurpen, terwijl Dalton of Foots er overheen zijn geweest, of ze lekker is gedroogneukt door het halve forum

En die meiden hebben het halve forum en half NRW zonder condoom leeggelurpt. Daarna ff niet tandenpoetsen maar met een sigaretje of een drankje de ergste nasmaak wegwerken. En dan met hun mond om je snikkel, of een dikke tongzoen op je lippen brr... LOL!

D.