PDA

Volledige versie bekijken : Villa Vertigo, Algemeen Geleuter, Februari 2009

TT Man
2 februari 2009, 09:14
Afgelopen vrijdag voor de derde keer naar VV getogen. Het vrijkaartje, dat zeer ruimschoots was verlopen, heb ik zonder problemen verzilverd.

De laatste twee keren was ik er in de zomer. De verschillen met Gt waren toen al duidelijk en nu was dat weer zo. VV bevalt mij steeds beter. 's Middags was er al een goed aantal mooie vrouwen. Naarmate de avond vorderde werd de sfeer nog beter. Door omstandigheden moest ik al vroeg (te vroeg) weg.

Ik heb de Bahnstrasse inmiddels als POI in mijn navigatie ingevoerd. Toptent.

Heerink
2 februari 2009, 13:06
VV is een prachtig mooi nieuw gebouw, waar vreemd genoeg weinig beren<-> vrouwen sfeer hangt.

TT Man
2 februari 2009, 13:26
VV is een prachtig mooi nieuw gebouw, waar vreemd genoeg weinig beren<-> vrouwen sfeer hangt.

Eerste deel van de zin ben ik het mee eens, het laatste deel zeker niet. Sfeer moet je zelf ook (een beetje) aan bijdragen.

Het is inderdaad geen GT en laten we hopen dat dat zo blijft.

@TSB: volgens mij kan dit naar het algemeen gedeelte, want met Alicia heeft het niets te maken.
@TT-Man: Done!;)

onzo
2 februari 2009, 14:22
is er wat mis met de "villa-blog" ?
als ik de link aanklik op hun homepage krijg ik steeds :
Error 500 - Internal server error

Ein interner Fehler ist aufgetreten!
Bitte versuchen Sie es zu einem späteren Zeitpunkt.

via de link van fluitje 71
http://blog.villavertigo.de/?p=715
kom ik er dan weer wel terecht ....

Local Hero
2 februari 2009, 17:38
is er wat mis met de "villa-blog" ?
via de link van fluitje 71
http://blog.villavertigo.de/?p=715
kom ik er dan weer wel terecht ....

Ok, ook een manier om op de (momenteel verdoemde) blog te geraken :lostit:
En omdat het komkommer tijd is hierbij een quiz rond de Villa blog:

Wie zijn de dames afgebeeld:
Verschönerung der Badezimmer! (http://blog.villavertigo.de/?p=708)
To which of our ladies… (http://blog.villavertigo.de/?p=716)
Vorabbuchungen in der Villa Vertigo möglich! (http://blog.villavertigo.de/?p=661)

Degenen met tenminste 2 goede antwoorden krijgen van mijn een prijsje!!
(no kidding)

Big30
2 februari 2009, 17:45
LH geeft al aan hoe je met moeite toch op de blog kunt komen. Scannen van de bijdragen lukt wel door naar vorige en volgende te gaan maar het probleem is dat de link naar de blog homepage niet functioneert.

:wink::wink:

joop slim
3 februari 2009, 18:30
mmm. alles live bekijken is nog veeeeeeel leuker heren:rofl::freu:

Gr. Joop Slim

choko
5 februari 2009, 11:21
http://blog.villavertigo.de/wp-content/uploads/2009/01/dsc_1818.jpg

Wie is het overigens

rplover
5 februari 2009, 15:01
Ijsberendetectives Jansen en Sonny gaan dat vrijdag voor je uitzoeken ;).
5 euro boete voor Carpe Momentum :hammer:

Jansen
7 februari 2009, 19:46
Het was gisteren toch weer een echte Vila avond met vaste gasten en mooie dames.
Onder de ijsberen bevonden zich,
Sonny,Picasso1,Joris69,Willem2,Mani1a,Zeppos58,Rob bin,Jansen e.a.
ook de twee Belgen die met ons daar ook omgaan waren natuurlijk ook weer aanwezig.
Er werd weer flink naar de kamer gegaan om daarna de uitspattingen te vertellen zodat sommige andere beren dan ook voor dezelfde dame kozen.
Rond 23.30 u ben ik weer vertrokken met een zeer goede kamer bezoek achter de rug met Sonja Roemeens.

zeppos58
7 februari 2009, 20:47
Het was inderdaad een leuke avond, ik was omstreeks 13u30 de parking opgedraaid met de idee om na het avondeten of nar huis, of naar een andere club te rijden..
Maar het werd zo een fijne dag dat ik uiteindelijk besloot toch maar in de villa te blijven.
Als je deze blek bekijkt, heb je vaak de indruk dat het rustig is, maar het was Willem dat mij eraan herinnerde dat de Villa best een grote ruimee tent is. En inderdaad er waren al een ruim aantal dames.
Toen ik net binnen was was er zeker voor elke IJsbeer een dame of 3 beschikbaar. Waarbij ik tot het besef kwam dat het vooral qua IJsberen vooral kalm was.
Later werd het ijsberenaantal toch opgetrokken, maar gezien het aantal aanwezige dames, bleef het berental toch iets te laag om een commercieel goede balans te hebben.
Nu hoor je me niet klagen hoor, als ijsbeer is het trouwens leuker als er niet teveel “concurrenten” in de tent zijn.
Ik heb trouwens moeten vaststellen dat er al vrij vlug een kamertekort was, waardoor ik voor mijn 2de sessie toch een 5 tal minuten moest wachten eer we een bedje vrij hadden.
Ik was weer in een vergeet de naam dag, maar andere beren zullen me graag een handje helpen, denk ik, bij het herinneren van de namen.
Mijn eerste sessie had ik met een Nederlandse van Surinaamse origine, dame die nog in SS in Tegelen heeft gewerkt. Sessie was af, eerst lekker gezellig zitten kletsen in de bar om nadien een lekker potje seks van een half uur te beleven op de kamer.
Sessie 2 was met het enige zwarte meisje van de tent, een mooi half-zwartje met krulletjes, jong tot zeer jong, teder en lief. Ze droeg een wit setje type “visnetje” waar haar donkere tepeltjes, recht vooruit, door staken.
Ze had speels zelf contact gezocht aan de bar (grote bar waar sauna is), al wat zitten TZ daar en al met haar harde tepeltjes zitten spelen. Uiteindelijk na wat wederzijds geplaag naar de kamer (beneden achter de massagekamer) getrokken voor een supersessie van een uur. Lekker beffen, TZ, PZC (diep nat zuigend likkend veel variatie) en NMC. Deze sessie was me zo mee gevallen dat ik ze net voor ik huiswaarts ging, nogmaals uitnodigde voor een sessie, die minstens even goed was.
Eigenlijk was ik al een tijdje op “jacht” maar ik vond niet echt wat ik zocht, en ik wou ook niet het risico lopen om de dag te sluiten met een tegenvaller, daarom dus eens voor 2 maal dezelfde meid gekozen.
Het was dus een geslaagde VV dag, als vanouds met lekker eten, drinken en vooral meiden. Weer een paar ijsberen leren kennen, en gekende ijsberen opnieuw ontmoet. Omstreeks 23u45 de tent verlaten met een voldaan gevoel. Volgende uitstap over een paar weken, waarschijnlijk samen met Stijveke, die nog steeds zijn eerste maal LR moet doen.:rolleyes:

Mexicaan
7 februari 2009, 22:20
gisteren bezocht ik dus ook Villa Vertigo, voor mij voor het eerst. en zoals ik deze Villa ervaar, zo ken ik er geen. het is top! het is er strak ingericht, alles ziet er goed uit, het is goed verzorgd, het ziet er heerlijk schoon uit en er wordt ook aan kleine dingetjes gedacht, getuige de wattenstaafjes bij de douche.
het eten is goed, al herinner ik me nu helaas de rode pluisjes, draadjes, van de basjassen van mijn collega ijsberen, die tussen het eten lag.
de atmosfeer is er ontspannen. normaal zit ik niet echt te wachten op uitgebreid contact met andere ijsberen, maar bij Villa Vertigo lijkt het alsof er andere wetten gelden. met enkelen heb ik leuk gesproken en er zijn goede tips uitgewisseld.
qua dames is het aanbod bijzonder goed, al miste ik latinas, ik heb er geeneen gesproken, maar ik heb me bijzonder goed vermaakt. er waren gisteren meer meisjes die ik bekoorlijk vind dan dat mijn beide buidels (geld- en zaad-) verdragen konnen. mijn wenslijst is nog niet leeg (iraanse Leila, duitse Joy, nigeriaanse Bettina).
ik heb vier keer de lakens gedeeld met leuke dames en alleen Diana uit servie vind ik geen herhaling waard. ik zal graag weer eens terugkeren naar Grefrath.
het bezoek leidde sowieso al tot mij 'coming out' als een schrijver op dit forum!

The Saint
8 februari 2009, 10:26
Het was gisteren toch weer een echte Vila avond met vaste gasten en mooie dames.
Onder de ijsberen bevonden zich,
Sonny,Picasso1,Joris69,Willem2,Mani1a,Zeppos58,Rob bin,Jansen e.a.
ook de twee Belgen die met ons daar ook omgaan waren natuurlijk ook weer aanwezig.

De 'line-up' van ijsberen was gisteren ook indrukwekkend

Aanwezig waren: rplover, big 30, timjava, rex, pling, joop slim, onzo,
local hero+ vriend (naam ontsnapt me; nieuw op ijsberen), laurent74+ vriend van youppie, the saint

Binnenkort kunnen de DVP bellen naar de VV om te weten welke ijsberen er aanwezig zullen zijn :D:D

timjava
8 februari 2009, 10:30
Binnenkort kunnen de DVP bellen naar de VV om te weten welke ijsberen er aanwezig zullen zijn :D:D

Komen er dan ook paspoortjes van de ijsberen. Zodat de dvp's weten wat voor vlees ze in de kuip hebben?:cool:

onzo
8 februari 2009, 14:01
vond het beregezellig gisteravond.
voor mij immers een nieuwe ervaring dat ik bij mijn (inmiddels 7e) bezoek aan de "grensstreek" eindelijk eens wat "companie" had.
net voor de middag op de chat in contact gekomen met local hero , omdat ik uit zijn berichtjes kon opmaken dat hij ook "nen belz" is , en zo was mijn keuze om na een beroepsmatig bezoek aan luik naar de villa door te bollen vlug gemaakt.
Ik mijn oor te luisteren gelegd voor het opvangen van vlaamse klanken en idd : ik ontmoette op die manier onze sympathieke lokale held en zijne maat (naam mij ondertussen ook ontgaan, maar leuk mee gepraat, verwacht nog IM van hem...)
werd binnen de kortste keren voorgesteld aan andere beren, o.a. opperbeer Big30.
zeer tof, deze ontmoetingen brachten mijn beleving van een verblijf in Eden op hoger niveau.
ook voordeel is dat ik vlug in verbinding stond met hun "databanken" : dames die er voor mij tot voordien rondliepen als plaatjes kregen meteen ook een label. Ik heb het hier over hun naam. Het kwaliteitslabel is ook dankbare info, maar de chemie tussen 2 wezens is niet te voorspellen, ondervond ik zowel in positieve als negatieve zin.
want ik heb de jongste maanden en weken al uuuuuren berichten verslonden, maar ze die info blijft niet geordend in mijn geheugen, zolang ik er geen plaatje kan aan koppelen. ben immers zeer fotografisch/visueel ingesteld, zoals ik gisteren aan sommigen zei. bedankt medeberen voor deze toegevoegde waarde !

jammer genoeg zal ik binnen een maand , en dit tot aan de zomer quasi geen enkel vrij weekend meer hebben. maar ik verheug mij nu al op een herhaling van gisteren, en wie weet, kunnen we ook de ritten combineren en zo aangenamer maken, nietwaar the saint en local hero ?

tot geneugte !

Willem2
8 februari 2009, 16:10
Vanaf dinsdag gaat Megan verhuizen naar de Living Room. Daar zal ze werken onder de naam Laura. Dus wellicht mag haar draadje binnenkort naar daar verplaatst worden: heb ik meteen een reden om eindelijk eens naar de LR te gaan :D

Er zijn meer dames die heen en weer reizen. Woensdag kwam ik namelijk Laura tegen in Living Room en vrijdag was ze Anabelle in VV :eek:.
Dus ik denk dat Megan onder een andere naam zal werken in Living Room :rolleyes: ;)
We zullen het wel horen ....

:wink:

Jansen
8 februari 2009, 17:04
Er zijn meer dames die heen en weer reizen. Woensdag kwam ik namelijk Laura tegen in Living Room en vrijdag was ze Anabelle in VV :eek:.
Dus ik denk dat Megan onder een andere naam zal werken in Living Room :rolleyes: ;)
We zullen het wel horen ....

Laura wordt :Megabell (Megan/Anabelle) :rofl:

Local Hero
8 februari 2009, 17:26
De 'line-up' van ijsberen was gisteren ook indrukwekkend

Aanwezig waren: rplover, big 30, timjava, rex, pling, joop slim, onzo,
local hero+ vriend, laurent74+ vriend van youppie, the saint

Weeral een uitputtende middag/avond/nacht in VV afgelopen zaterdag.
Het leek wel een invasie van de body snatchers: de ene na de andere ijsbeer bleek van deze of gene forum te zijn. Best grappig was dat je op den duur de nickname, de echte naam en de bijnaam van de ijsberen door elkaar haalde. Dat ging zo van: Ha de Saint, hoe gaat het met de schijnheilige? Zeg J. jij zit toch meestal in GT ... :rofl:

Ik vraag mij oprecht af wat de neutrale toeschouwer en/of DVP eigenlijk van zo'n invasie/samentrooping moet denken ...:rolleyes:

Nog zeer leuke en zeer lange sessies gehad met Carmen en zuster Manonnepon :lostit:. Ik wou het dagje Villa of dreams afsluiten met een massage tot ik plots temidden in een soort van massage-oorlogje ben terecht gekomen (keep :cool: Sonia). Maar eind goed al goed. Het is volgens mij toch ideaal een avondje afsluiten met een massage om vermoeide ijsbeer volledig ontspannen terug naar zijn eigen nestje te sturen ... spa- en wellness for men :hah:

Jim69
8 februari 2009, 18:59
Hallo allemaal.
Ik ben gewend van naar Yin yang en GT te gaan. Is het de moeite om hier eens te gaan kijken?
Welke types van vrouwen lopen hier zoal rond, ik val op jonge magere meisjes, type oost-europa?
Heeft er iemand een gedacht van het aantal vrouwen op avonden door de week.
Dank u

TT Man
9 februari 2009, 15:39
http://blog.villavertigo.de/wp-content/uploads/2009/02/sexy_girls-1.jpg

Zijn dat paspoppen?

foots
9 februari 2009, 19:12
Nee, dat zijn spoken uit het spookhuis !

Stiffmaster
10 februari 2009, 12:03
Nee, dat zijn spoken uit het spookhuis !

Waar staat dat spookhuis :teuflisch

anna
10 februari 2009, 18:55
Nou niet te geloven wat me vandaag gebeurd is...
Ik werd gebeld door Villa Vertigo ,door een medewerker daar.Ik mag niet meer komen.
Hij geeft geen rede op,moest het zeggen van het buro.
Ik was totaal verslagen...snap het niet...
Maar ik weet wel waarom.
Afgelopen zaterdag werd ik na de middag aangesproken door de andere masseuze,de poolse.Ze zei in het engels.;dat ze al vaak heeft gezegd dat ik de tafel moet schoonmaken ,dat ik dat niet doe.
ik zei;hu????dat doe ik altijd,heb zelfs de handdoek verkeerd om liggen.
Nou daar zei ze niks meer over..
Dan zei ze,dat ik niet HAAR technieken mag gebruiken voor te masseren,want dat is niet goed voor haar.
Hu???wat zegt ze nou?ik haar technieken gebruiken??hoe komt ze daar nou bij??
Ze zegt dat zij 3 jaar school voor heeft gehad en zij het beter moet doen als ik...
Ik was verbijsterd..Ik heb cursussen gehad,zei ik.
Nee dat is niet hetzelfde ,ze beweert dat ik haar technieken gebruik,want ze had gezien hoe ik in het begin masseerde en hoe ik nu masseer...
Daar heeft ze gelijk in,ik leer door ervaringen op te bouwen en door te luisteren naar de wensen van de klanten,masseren ligt in mn hart.Ook krijg ik tips van klanten ,die ik vaker gebruik als de klant er tevreden en baat bij heeft.
Maar ik gebruik nooit ander mans technieken,kan dat niet eens,ik masseer op mijn eigen gevoel.
Ik kreeg niet eens de kans om iets terug te zeggen.
ik wilde wat zeggen en zij zegt ;YOU UNDERSTAND en ze liep weg.
Ik heb daar een tijd lang gezeten,dacht dat ik droomde.Ik dacht collegas te hebben en geen concurenten,ik was verslagen.
ik snap er niks meer van,dacht ik nog.....
laterna kwam er een eeneige tweeling voor massage.zij masseerde eerst de ene van de tweeling en zei tegen me dat ik de andere moet masseren,15 minuten alleen de rug ,want ze hebben een kaartje.
ik dacht nog dat is toch ook 30 minuten?dacht ,zeg maar niks meer. dus heb die man 15 minuten gemasseerd.
de man dankte me en kwam even later terug met 10 euro fooi voor me,hij gaf die aan mij langs haar gezicht.....
oh my god,nee he,....en jawel hoor,heb de poppen aan het dansen.
ik zei tegen haar ,die mag jij hebben...nee zei ze boos die is voor jou
ik zei nee,die is voor ons samen,jij 5 en ik 5 .nee zei ze.
ik heb die 10 euro aan de danseres gegeven met de mededeling dat ik die moest geven van 2 mannen.die (nep)collega heeft gezien wat ik ermee gedaan heb.
Van de vorige keer mocht ik van de eigenaar ook voortaan erotische massages geven op een kamer voor de afgesproken prijs.
Ik heb echter niks fouts gedaan.ik ben helemaal verdoofd.
dank je wel poolse masseuze dat je ervoor gezorgt heb dat ik niet meer mag komen.
geweldig jaloerse mensen om je heen
Ik had het echt naar mn zin daar,wordt het afgenomen door een jaloers iemand
niet te geloven zeg

mvg sonja

rplover
10 februari 2009, 20:10
Ik beloof je niks, maar ik ga wel Adriaan erover aanspreken, Anna.
Dat is het minste dat ik voor je kan doen.

En iedereen mag me een oproerkraaier vinden, bij deze roep ik iedere beer die Adriaan / Stefan / Anna kent, op hen er ook over aan te spreken.
Ons Anna verdient een eerlijke kans, en dit laten we toch niet zomaar gebeuren......

erpee

anna
11 februari 2009, 00:28
half 2 snachts,kan er gewoon niet van slapen
maar jong...dit komt echt hard aan
sorry dat velen mij niet zullen begrijpen als alleen degene die me zagen hoeveel plezier ik in dit werk had.
dat er mensen zijn die een hekel aan je krijgen als je je werk goed doet en gewoon iets zoeken om je eruit te krijgen.

Zakkenleger
11 februari 2009, 10:43
@Anna, ga zelf met Stefan praten...

Silvester
11 februari 2009, 13:34
@Anna, ga zelf met Stefan praten...
Da's het meest voor de hand liggend...

Jij wordt gebeld door "'n medewerker van het buro"...
Ze mogen je wel vertellen dat je niet mag komen, maar niet waarom...:confused:

Wellicht draait die andere masseuse jou zonder medeweten van het opperhoofd wel een loer...??

Bellen dus...!!

:love2:

anna
11 februari 2009, 18:00
kon ik maar met hem praten,maar ik krijg hem er niet aan,ze laten me niet toe

hara1d
12 februari 2009, 23:52
Anna oder Sonja, ich kenne Dich nicht, aber aus meiner Sicht war die Masseuse neidisch weil die Männer mit ihr nicht so zufrieden waren wie mit Dir :thefinger .

Vielleicht hätte sie den Männern einen blasen sollen aber befürchtete Du würdest Dich im Büro darüber beschweren dass Sie Deine Blastechnik kopiere und dass man sie umgehend entlassen solle :D

Ich habe mal das Video von RTL gehostet, im Interview lobten die Mädels das noble Ambiente, klagten aber auch dass einige Gäste (zu) viel Wellness in Anspruch nähmen und sie auf diese Weise nur gut (und eben nicht sehr gut)verdienen. Hier gab es wohl die Retourkutsche an die falsche Adresse.

Ich sage mal tot kijk :wink: (in GT, LR, PHG).
P.S. Im PHG gibt es 3 Masseure: russischer Andre (staatlich geprüft),
deutscher Andre´ (Vollprofi) und der "Guru" dessen Name ich nicht kenne, alle 3 werden von Eisbären und von den Mädels "geliebt"

anna
13 februari 2009, 06:42
kan iemand mij dit precies vertalen?
ik kan wel een beetje duits praten maar niet lezen

foots
13 februari 2009, 09:07
Anna of Sonja ik ken je niet, maar vanuit mij gezien was de masseuze nijdig, omdat de meeste mannen met haar niet zo tevreden waren als met jou:thefinger
Wellicht had ze de mannen kunnen pijpen, maar ze was bang dat jij daarover op kantoor zou klagen dat zij jouw pijptechniek kopieert en dat zij dan mag vertrekken.

Ik heb de video van de RTL opname op internet gezet en in het interview loofden de meiden de nobele sfeer, maar klaagden ook dat sommige gasten (te) veel wellness /ontspanning genoten en dat op deze wijze goed (maar niet zeer goed) verdienen. Hier kwam het wel in terug op het verkeerde adres.

Ik zeg tot ziens (in GT, LR, PHG).
P.S. In PHG zijn 3 masseurs, Russische Andre (met staatsdiploma), Duitse Andre (vol prof) en de "goeroe" welke ik niet ken, maar alle 3 zijn bij zowel de ijsberen als bij de meiden geliefd.

Ik hoop dat ik het zo goed mogelijk heb vertaald,

Groet, Foots :wink:

Anna oder Sonja, ich kenne Dich nicht, aber aus meiner Sicht war die Masseuse neidisch weil die Männer mit ihr nicht so zufrieden waren wie mit Dir :thefinger .

Vielleicht hätte sie den Männern einen blasen sollen aber befürchtete Du würdest Dich im Büro darüber beschweren dass Sie Deine Blastechnik kopiere und dass man sie umgehend entlassen solle :D

Ich habe mal das Video von RTL gehostet, im Interview lobten die Mädels das noble Ambiente, klagten aber auch dass einige Gäste (zu) viel Wellness in Anspruch nähmen und sie auf diese Weise nur gut (und eben nicht sehr gut)verdienen. Hier gab es wohl die Retourkutsche an die falsche Adresse.

Ich sage mal tot kijk :wink: (in GT, LR, PHG).
P.S. Im PHG gibt es 3 Masseure: russischer Andre (staatlich geprüft),
deutscher Andre´ (Vollprofi) und der "Guru" dessen Name ich nicht kenne, alle 3 werden von Eisbären und von den Mädels "geliebt"

anna
13 februari 2009, 10:37
dank je foots
had het geprobeert te lezen,dacht wat anders te lezen dan hoe je het vertaald haha
zo te lezen zijn ze collegas in phg...zo dacht ik ze ook te hebben bij de villa.
maar ja ik kan het ook positief bekijken,ontslagen worden omdat ik te goed ben .....:)
en iets verraden?nee ,ik heb geen bruine arm.
ik heb een collegiale instelling,wat schijnbaar bijna niet meer bestaat.

xxx sonja

rplover
13 februari 2009, 11:14
maar ja ik kan het ook positief bekijken,ontslagen worden omdat ik te goed ben .....:)
en iets verraden?nee ,ik heb geen bruine arm.
ik heb een collegiale instelling,wat schijnbaar bijna niet meer bestaat.

xxx sonja
Oei, straks mag ik ook niet meer binnen, ik neuk te goed :D
Och, Anna, je bent de beste, en dat weet iedereen, nu dat nog aan het verstand krijgen van de leiding van de club ;)
Je bent een schatje, Anna, en ik stel je eerlijkheid, openheid en vriendelijkheid alvast op prijs, en ik ben niet alleen, alleen denkt het overgrote deel enkel aan zichzelf in saunaclubland, en dan doel ik nu wel op beertjes, die enkel hun pik achternahollen, en zich van de Meiden niks aantrekken.
Tot heel binnenkort, lekker ding. Maar je gaat het je wel beklagen, want ik kopieer technieken van de weledelgestrenge heer "jaksen" (lees: de onverbeterlijke likker, plintenneuker, behanger en verschrikkelijk goede minnaar :hammer:)

foots
13 februari 2009, 15:10
Beste Anna,

Die RPlover wil met mij samen iedere keer naar de kamer, omdat hij ook mijn technieken wil afkijken. De eerste keer was met Ebru in PHG, ik moest alles met Ebru doen en meneer zat maar een beetje te kijken.:confused:

De tweede keer was met Nilo en Nuncia en omdat Nuncia hem pakte kon hij me niet niet meteen op mijn schouder kloppen om me aan te moedigen:eek:.

Tja wat moet ik ervan zeggen ? Ik denk dat die jongen nog veel moet leren, want ik zie dat hij zelfs de basistechnieken nog niet beheerst. Oh ja en toen ik nog een keer met Nuncia op de kamer ging wilde hij weer mee en behalve wat roken met griekse Sheila kwam hij niet en na een half uur waarin ik ongeveer de gehele kamasutra deed met Nuncia ging hij onverrichter zake maar weer weg:thefinger.

Kortom niet de plintenneuker of sexgod uit GT zijn zijn leermeester, maar een vortig vunzig zwijn als een Foots. Laatst nog 2 albanese en surinaamse schoonheden volgens onze RPlover geweldig moesten zijn, die bij mij op de kamer meteen veranderen in een dode vis:o.

Anna ik hoop dat jij het hem kan leren, want mij is het nog steeds niet gelukt. Al zijn het maar de simpele basishandelingen van eerst een stijve krijgen en dan rustig iets gaan doen, want van al mijn capriolen heeft hij nog niets kunnen kopieren :teuflisch

rplover
13 februari 2009, 15:59
Beste Anna,

Die RPlover wil met mij samen iedere keer naar de kamer, omdat hij ook mijn technieken wil afkijken. De eerste keer was met Ebru in PHG, ik moest alles met Ebru doen en meneer zat maar een beetje te kijken.:confused:

De tweede keer was met Nilo en Nuncia en omdat Nuncia hem pakte kon hij me niet niet meteen op mijn schouder kloppen om me aan te moedigen:eek:.

Tja wat moet ik ervan zeggen ? Ik denk dat die jongen nog veel moet leren, want ik zie dat hij zelfs de basistechnieken nog niet beheerst. Oh ja en toen ik nog een keer met Nuncia op de kamer ging wilde hij weer mee en behalve wat roken met griekse Sheila kwam hij niet en na een half uur waarin ik ongeveer de gehele kamasutra deed met Nuncia ging hij onverrichter zake maar weer weg:thefinger.

Kortom niet de plintenneuker of sexgod uit GT zijn zijn leermeester, maar een vortig vunzig zwijn als een Foots. Laatst nog 2 albanese en surinaamse schoonheden volgens onze RPlover geweldig moesten zijn, die bij mij op de kamer meteen veranderen in een dode vis:o.

Anna ik hoop dat jij het hem kan leren, want mij is het nog steeds niet gelukt. Al zijn het maar de simpele basishandelingen van eerst een stijve krijgen en dan rustig iets gaan doen, want van al mijn capriolen heeft hij nog niets kunnen kopieren :teuflisch

Beste Anna? Jij vortig zwijn, kruip er gewoon op he :D
Maar even weerleggen, want ik heb kortetermijngeheugenproblemen, maar blijkbaar begin jij seniel te worden ;)

Valt er dan iets van jouw technieken af te kijken? Straks ga je me nog vertellen dat jouw "huis-tuin-keuken"seks me nog gaat interesseren ook? :D

Bij Ebru was het bij mij Piel Kaputt, beste Foots, en ik ben niet te beroerd om dat toe te geven. Zou het aan Ebru hebben gelegen, of aan jouw goddelijke technieken en dito lichaam? :teuflisch
Nouncia en Nilo? Ola, nu sla je helemaal tilt, ik heb gezorgd dat je eerste hulp bij klaarkomen toegediend kreeg, toen je na enkele minuten het zakje vulde dat Nouncy om je goddelijk lid had gewrongen. Man, ik dacht echt dat je een hartaanval kreeg, een varken krijst niet zo erg als het gekeeld wordt:hammer:

Ha ha, en met Shiela, tja, beste Foots, ik ging om een sigaretje te roken en niet om haar te verwennen (lukte toch niet :hammer:), en de ene keer dat jij je eens kon inhouden en niet schoot in 20 seconden, mag je het van mijn part keihard uitschreeuwen hier op het forum. Het weze je gegund, morgen ben je het toch al vergeten :lostit:

En als ik je zeg dat Grazella EN Ashanti geweldig zijn, en me de hemel op aarde laten zien (heb van beiden al in drie weekjes beiden 4 keer mogen genieten), en Grazella zich bij jou als een dode vis gedraagt, zegt dat meer over jouw capiciteiten om een Meid opgewonden te krijgen dan over de mijne.

Ik zal het vanaf nu kort en bondig houden, beste foots. De dag dat Annaen ik de plinten gaan schilderen (en die komt er heus wel aan), mag je eens komen kijken. Voor jou hanteren we een vriendenprijsje, voor 100 euro mag je ons gadeslaan :smile2:
Misschien, heel misschien ga je dan eens zien wat echte seks is, maar helaas ga je ook dat de dag nadien vergeten zijn :hah:

Dus liefste Anna, zullen wij Foots de basistechnieken van echte seks aanleren, en hoeveel gaat hem dat dan wel moeten kosten? ;)

En vortig zwijn van een Foots, je moest je schamen, mijn incompetentie in bed zo openlijk op dit forum zetten. Ashanti moest het horen, of Grazella, foei foei foei, je doet me nog door de mand vallen :teuflisch

foots
13 februari 2009, 16:36
Heren, beren, berinnen en beste RP,

Leuk aanbod om me mee te laten kijken met Anna, maar als eerste staat er Graziella op ons gezamelijke programma:p.

Ik stel voor om de sessie uit te voeren bij de paal in VV, want dan kan iedereen meekijken en kan iedereen zijn of haar interpretatie van de sessie geven:teuflisch.

Piel Kaputt was trouwens een eerdere recentie van mij die helaas in de digitale vuilbak van het forum is gegaan. Ik blijk wel Alzheimer te hebben maar gelukkig is dat selectief:baeh:.

Rp, ik constateer alleen publiekelijk dat je mijn technieken niet kopieert. En ik geloof er ook niets van dat je technieken van Mr Jaksen kopieert:nee:.

Anna ik hoop dat jij een goede, duidelijke en eerlijke recentie schrijft, want ik ben oprecht benieuwd naar de technieken die jullie gaan toepassen ;):D

Manni1A
14 februari 2009, 11:41
Tag zusammen,

nachdem die mir bekannte Holland-Fraktion am Freitag, den 13., in der Villa ja offenbar aus Aberglaube :D durch Abwesenheit glänzte :green_smi , hier ein kleiner Lagebericht.

Nach ein paar Stunden Schlaf bin ich wieder auf der Erde angekommen. Der Freitag in der Villa war wie im Himmel... :luvlove:

Es waren über 50 Mädchen da, und darunter eine extrem hohe Zahl an wunderbaren Geschöpfen. Zum Beispiel: Judith, Sky, Noelle, Kim, Leyla, Fiona, Vanessa, Verena, Sonja, Laura, Sabrina, Angela, Christina, Heidi, Carmen (2 x), Graziella, Julie :wiederda: Renata, Yvonne, Patrizia, Diana, Bettina, Michelle, ...

Dazu einige für mich noch namenlose Neuzugänge - u.a. eine wunderbare blonde Schönheit aus der Ukraine (spricht sehr gut Deutsch).

Und als besondere Überraschungsgäste tauchten abends die legendäre Kandy sowie die große Franziska aus dem GT auf :freu: Dass der Freitag in der Villa der Höhepunkt der Woche ist, hat sich mittlerweile auch bei vielen Mädels herumgesprochen.

Es war wirklich ein fantastischer Tag, auch der neue DJ hat gute Musik gemacht. Die Stimmung war perfekt.

Beim Rausgehen habe ich zu dem Kollegen Robin (der mich im Gegensatz zu halb Holland nicht allein gelassen hat :green_smi ) gesagt:

In der Villa möchte ich irgendwann mal beim Poppen sterben - aber erst, wenn ich 70 bin :D

Es war himmlisch...

Jetzt bin ich aber wieder auf der Erde angekommen und will auch dann noch in der Villa poppen, wenn ich 80 Jahre alt bin :D

Manni1a :wink:

Gustomass
14 februari 2009, 14:16
Gusto kan er naast zitten maar is de Villa niet vorig jaar op 15 februari geopend....

Dan zijn ze dus maandag jarig....

Gustomass

zeppos58
14 februari 2009, 15:42
Gusto kan er naast zitten maar is de Villa niet vorig jaar op 15 februari geopend....

Gustomass

zoals ze in Vlaanderen zingen dan " è vat è vat è vat......;":sekt::freu::hop:

Big30
14 februari 2009, 15:50

Gustomass

De Villa opende op 15 Januari en is dus nu al meer dan een jaar open :freu:!

:wink::wink:

Scoobert
14 februari 2009, 20:00
In der Villa möchte ich irgendwann mal beim Poppen sterben - aber erst, wenn ich 70 bin :D

Naja Manni, willst du denn schon so jung sterben :) Wass mÜssen denn die Frauen alle machen wenn du nicht mehr kommst .......

Hoffentlich hast du dich heute, wieder auf der Erde gelandet, nicht zuviel geÄrgert .... du bist nicht alleine....zu deinem Kollege Robin durfte ich auch nichts sagen um 17.15 :rofl::rofl:

Vielleicht morgen dan FrÜstproppen :p

Manni1A
14 februari 2009, 20:51
Naja Manni, willst du denn schon so jung sterben :) Wass mÜssen denn die Frauen alle machen wenn du nicht mehr kommst .......

Hoffentlich hast du dich heute, wieder auf der Erde gelandet, nicht zuviel geÄrgert .... du bist nicht alleine....zu deinem Kollege Robin durfte ich auch nichts sagen um 17.15 :rofl::rofl:

Vielleicht morgen dan FrÜstproppen :p

Hab doch schon gesagt: Mit 80 will ich auch noch in die Villa :D

Robin und ich hatten heute beide das geteilte böse Erwachen - aber dafür hatte Willi69 endlich wieder einmal ein kleines bisschen Grund zur Freude (auch wenn es ihm auf Dauer nicht helfen wird...) :D

Manni (der morgen aber keine Zeit zum Frustpoppen hat und vielleicht sogar erst am Samstag wieder in die Villa darf) :mad:

Willi69
14 februari 2009, 21:01
Robin und ich hatten heute beide das geteilte böse Erwachen
Habt ihr zusammen geschlafen? :confused: :eek: :confused:

aber dafür hatte Willi69 endlich wieder einmal ein kleines bisschen Grund zur Freude (auch wenn es ihm auf Dauer nicht helfen wird...) :D
Ach nee, es geht wohl nur um Fußball... :thefinger

ozzy1
14 februari 2009, 21:32
Hab doch schon gesagt: Mit 80 will ich auch noch in die Villa :D

Robin und ich hatten heute beide das geteilte böse Erwachen - aber dafür hatte Willi69 endlich wieder einmal ein kleines bisschen Grund zur Freude (auch wenn es ihm auf Dauer nicht helfen wird...) :D

heren beren,

ihr wisst doch wer am ende wieder oben steht !!!
oder ???
mit schmerzen für viele .... mit freuden für mich ........... mal anklicken www.fcb.de

groets ozzy1:wink::wink:

Bosco
15 februari 2009, 14:48
Valetijnsdag, ik had met vriend en colega ijsbeer afgesproken dat het een mooie dag zal zijn om VV te ontdekken. Aangezien wij er allebei nog niet eerder waren geweest, en door de positieve verhalen hadden wij er veel zin in. Helaas vertrokken wij pas om 15.00 uit Den Haag door een uitgelopen meeting van mijn kamaraad. Ik had nog even op hun side gekeken voor het addres maar kon geen straatnaam vinden, dus ik zette maar gewoon Grefrath in de tom-tom en pende snel de zeer korte routebeschrijving over. Als ik van te voren had geweten in wat voor ellende we terecht zouden komen had ik de routebeschrijving incl. landkaartje uitgeprint. De toch wel lange autorit liep voorspoedig tot afslag Grefrarth, en toen begon de ellende. Volgens de korte overgepende routebeschrijving moest de villa liggen aan de weg naar Grefrath daar waren wij het allebei overeens. Na een aantal kilometers Grefrath linksaf.
Shit zei mijn kamaraad, we moeten keren want we zijn ervoorbij gereden, wij keren en rustig terug rijden en goed de ogen de kost geven. Geen Villa te zien, GVD schelde mijn maat "waar is die kutvilla" ja,ja rustig nou maar, keer maar weer om waarschijnelijk zijn we er weer voorbij gereden zei ik. Terwijl ik dacht dat kan mij nooit overkomen, want die voorpui van de villa is goed tussen mijn oren geprint. Weer aangekomen bij de eerste afslag van Grefrath reden we een stukje door tot we bij een tweede afslag Grefrath aankwamen.
Mijn maat stuurde erin, en we zaten midden in het dorp, weer keren naar die B-weg, gooide de auto langs de kant en begon weer te vloeken en te tieren.
Waar is die kutvilla en waarom heeft het geen addres? Ja zei ik, dat is toch wel erg, want hoe moeten die meiden die daar zitten dan hun post krijgen? vroeg ik hem. Gelukkig begonnen we weer te lachen, dus toen ik zei dat we dan maar lekker naar PHG gaan vond hij dat een zeer goed idee. Aangezien PHG gewoon onder favorieten in de tom-tom staan zal dat geen probleem zijn om er te komen. Dus doorrijden tot de stoplichten linksaf, na ongeveer 2 km schreeuwde ik STOOOOP, mijn maat gooide zijn anker uit en vroeg verschrikt,
WAT, wat nu weer mongool.

Ik zei kijk, de Villa. Wij blij de auto parkeren langs de weg, ik keek op de tom-tom en hij gaf aan als addres "geen naam"
Dat is mooi zei ik nog tegen mijn maat, voor de volgende keer hebben we in ieder geval het addres.
We werden hartelijk welkom ontvangen door de thekefrau, ze vroeg eerste keer hier? yep de eerste keer hier. Ha hollanders, praat maar gewoon nederlands met mij zei ze toen. Toen ze aan mij vroeg hoe ik terecht ben gekomen, zei ik zeer moeizaam, en dat begreep ze even niet. Nee, ik bedoel van horen zeggen, internet, vroeg ze verder. ik antwoorde internet, meteen zei ze daarop "jij bent een ijsbeer". schuldig zei ik toen maar yep. We kregen allebei onze spullen en ze vroeg nog of we een rondleiding wilden hebben van een van de dames, zelf had ze geen tijd ervoor. ik zei dat dat niet nodig was omdat we zelf graag alles willen ontdekken. goed zei ze, als je vragen heb meteen naar mij toekomen. Onderweg naar de kleedhokjes keek ik even in een spiegel en kwam tot conclusie dat er toch echt niet het woord ijsbeer op mijn voorhoofd stond.

We trokken blij onze mooie rode berenvel aan, en we waren er over eens dat het veel beter staat dan een witte. Na onze ontdekkingsreis in VV waren we het ook eens dat het allemaal wel mooier en luxer is dan in PHG en GT. Mijn maat merkte wel op dat er wel veel chubby's rondliepen, toen ik zei dat onze smaken waarschijnlijk wel aan het kameren zijn,was hij gerustgesteld. Inmiddels was het 18.00 dus eerst eten. Het zag er ook allemaal verzorgd uit en het was heerlijk. Daarna in de discobar aan de bar een lekker bakkie gedronken. Ik zei tegen mijn maat dat ik eerst een massage nodig had, omdat al mijn spieren in mijn rug en mijn nek vast zaten. ik klopte op de deur van het massage hok en er werd open gedaan door de kapster. Die Poolse masseuse was bezig en of ik over 1 uurtje terug wil komen. ik vond dat geen probleem dus ging terug naar mijn maat die nog aan de bar zat. Na 1,5 biertje werd ik op mijn schouder getikt en toen ik omkeek zat er ineens een blonde jonge dame naast mij, ze stelde zich voor als Celine en vroeg om een vuurtje. ( retro versierpoging ) Na een kwartiertje haar uitgehoord te hebben kwam de sleutelvraag, toen ik vertelde dat ik op mijn massage zat te wachten zei ze, dan zie ik je wel na je massage. Ik zei toen in het nederlands "niet als ik jouw eerst ziet" ik was op dat moment niet gecharmeerd van haar. Het was tijd voor de massage, ik weet wat die Poolse masseuse de gewardeerde Sonja heefdt geflikt, en ik vind dat heel erg voor haar maar ik had geen andere keus. Mijn rug smeekte om losgemaakt te worden. Ik moet eerlijk zeggen dat het een van de beste massage was die ik gehad heb, ik voelde mij daarna als nieuw, alles was lekker los gemaakt.

Daarna ging ik terug naar de discobar en bestelde weer een lekker biertje, de dame achter de bar vertelde dat mijn vriend als ik hem zocht op een kamer lag. Haar geruststellend gezegd, dat ik echt niet naar hem zoek. Dus ik zit op mijn kruk een beetje rond te kijken of ik iemand zie die ik beter wil leren kennen, zie ik me daar toch op afstand een blonde stoot staan,haar gezicht was van mij afgewend dus ik kon onbeschaamd haar contouren bestuderen. Niet dik, niet dun, grote borsten en een fantastische kont, een echt porno lichaam. Precies wat ik nodig had. Toen ze haar gezicht naar mij wende en mij zag, kwam ze recht op me af. Heh...zie ik het goed, dat is Celine.....onbegrijpelijk dat haar lichaam mij niet was opgevallen toen ik een kwartier met haar heb zitten kleppen. Ze vroeg of de massage goed was bevallen en of mijn spieren los waren, nadat ik antwoorde dat ik mij 10 jaar jonger voelde, zei ze gelijk : zal ik dan maar de sleutel halen want dan kan je met mij er flink tegenaan. Ik vroeg aan haar of ze wel zoend omdat anders kleine Bosco het niet doet. Ze zei dat ze een klein beetje dat zal doen en niet diep met de tong omdat ze keelpijn had. Dat smoesje kennen we en ondanks dat, zei ik: wat doe je hier nog? gaat die sleutel halen. Na 'n minuutje was ze terug zonder sleutel, alle kamers bezet. Tijdens het wachten ongeveer 10 minuutjes, probeerde ze mij nog meer op te geilen ( was eigenlijk totaal overbodig ). Nadat de schoonmaker de sleutel bracht gingen we naar kamer 4, ik was zeer onder de indruk van de mooie kamer en badkamer.

Ik had nog eerst gemeld aan Celine dat ik nog eerst wilde douchen omdat ik nog onder de massage olie zat. ze antwoorde toen dat we lekker samen op de kamer gingen douchen. Ik was dat helemaal vergeten dat dat kon in de Villa, en ik vind dat ook wel een heel groot pluspunt. Ik was ook wel een beetje nerveus omdat ik 5 weken zwaar geblesseerd ben geweest aan mijn zak, een klein scheerongelukje en ik had een abces in mijn zak groeien, ik heb 1,5 week met een drain in m'n zak gelopen die om de dag vernieuwd moest worden in het ziekenhuis. Heren je kan je niet voorstellen hoeveel pijn je dan heb 1,5 week lang. Ik was ook nerveus of ze niet over dat toch behoorlijke litteken zal vallen. Maar ze rapte er geen woord over terwijl zij het toch van heel dichtbij heb moeten zien. En ze had ook haar woord gehouden want ze zoende mij een beetje. Het was een keiharde porno sesie van een uur lang met dat superlichaam van haar. Zij werd wilder en wilder en ik kon er geen genoeg van krijgen, dit was de ultieme test voor mezelf. Na tijdje schoot ik de gloeiend hete racerubber vol, en ik was gelukkig, geen pijn alleen maar genot. Na deze heftige sessie weet ik dat ik alles weer inorde is.

Later heb ik nog een GFE met de super leuke Vanessa gehad, die in alles de tegenpool van Celine is. Ik heb ook genoten van de paaldanceres die zeer mooi en goed is, toen ik er even goed voor ging zitten op een bankje om niks te missen van haar show, kwam een 19 jarige tegen mij aankruipen. Ze was volledig in trance door de paaldansshow, na de show vertelde ze mij dat ze dat ook wil leren, ze vertelde ook nog dat ze uit Roemenië kwam en dat het haar 5de werkdag was. En zo hebben we een tijdje gezeten, er kwam geen sleutelvraag van haar af en van mij af had het sowieso niet gekomen. Ze had gewoon denk ik een knuffel nodig. In eens sprong ze op en zei, ik ga oefenen. Ze liep naar de danspaal en begon erom heen te draaien, en toen zag ik haar oogjes weer glinsteren. En ik, ik dacht alleen maar arm kind.

Mijn maat en ik vertrokken om 01.00 hij met een goed gevoel en ik iets minder door dat laatste. Het is een fantastische mooie club, waar je mij zeker vaker kan tegen komen.

groetjes Bosco

Goedemorgenallemaal
16 februari 2009, 13:07
Volgens hun blog kan je er van 19/02 tot en met 23/02 drie dagen naar keuze in voor slechts 100 euro.

http://blog.villavertigo.de/?p=765
Het kan mij niet overtuigen een van de carnavalsdagen te willen missen....

anna
18 februari 2009, 07:41
Oei, straks mag ik ook niet meer binnen, ik neuk te goed :D
Och, Anna, je bent de beste, en dat weet iedereen, nu dat nog aan het verstand krijgen van de leiding van de club ;)
Je bent een schatje, Anna, en ik stel je eerlijkheid, openheid en vriendelijkheid alvast op prijs, en ik ben niet alleen, alleen denkt het overgrote deel enkel aan zichzelf in saunaclubland, en dan doel ik nu wel op beertjes, die enkel hun pik achternahollen, en zich van de Meiden niks aantrekken.
Tot heel binnenkort, lekker ding. Maar je gaat het je wel beklagen, want ik kopieer technieken van de weledelgestrenge heer "jaksen" (lees: de onverbeterlijke likker, plintenneuker, behanger en verschrikkelijk goede minnaar :hammer:)

haha had ik wel willen weten hoe goed je n....:fuck:

xxx sonja

RAUL7
18 februari 2009, 11:45

Toen waren jullie toch al na 7 minuten terug :confused:???

Veel nieuwe technieken zal hij dan wel niet geleerd hebben :smile2:!

HenFleur
18 februari 2009, 12:31
Vorige week vrijdag nog eens als (on)regelmatige bezoeker, richting PHG.
Wegens groot aantal wagens voor VillaV. besloten hier eens een kijkje te nemen. Aangenaam verrast door de sfeer en het relatief groot aantal mooie meiden die te bewonderen waren. Nog steeds een heel verzorgde zaak, vriendelijke ontvangst en uitstekend buffet.

Kon al snel niet weestaan aan een bloedmooie Roemeense, lange zwarte haren en groene ogen. Op de kamer echter grote teleurstelling, had voornamelijk interesse in een lange douche vooraf, lange opmaaksessie van de kamer,spiegel, licht ed. zodat snel 20' voorbij waren zonder de dame aan te raken, anyway naar haar body kijken was ook al niet niks. Dan maar voor n uurtje sessie gegaan, waarbij aangekondigd dat dit 100,- zou kosten, ok dan maar.
Uiterst overdreven hygiënisch maar zo artificieel en afstandelijk, bon, 0 punten deze keer.

Even later, iets minder mooie dame, Italiaanse? maar zo overtuigend dat ik mij opnieuw liet 'overtuigen'. Passionele kussen als startup, very good, maar dan opnieuw het prijskaartje van 100,- voor n uurtje zonder enige xtras.

Is deze prijsstelling een aanpassing van Villa V. of een Nieuwe wind door het Duitse SaunaClub landschap? :confused:

foots
18 februari 2009, 20:07
Beste Raul7,

eh nee bij Ebru zijn we 3 kwartier geweest maar inderdaad waren het wel waarheden, maar zo inelkaar gedraaid dat het leek of Rp er niets van kan en dat hij van mij nog iets moest leren.

Nou eerlijk gezegd is dat natuurlijk pure nonsens, wel kan ik mezelf blijkbaar beter concentreren met meerdere heren op een kamer dan alleen, wellicht ben ik gemaakt voor groepssex of sex in het openbaar.

Toen waren jullie toch al na 7 minuten terug :confused:???

Veel nieuwe technieken zal hij dan wel niet geleerd hebben :smile2:!

thesickboy
20 februari 2009, 13:35
Is deze prijsstelling een aanpassing van Villa V. of een Nieuwe wind door het Duitse SaunaClub landschap? :confused:

De discussie die volgde uit deze vraag heb ik verplaatst naar deze topic:http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15709

Flipper
20 februari 2009, 17:04
waarom? Is toch een relevante discussie die best in algemeen geleuter mag?

thesickboy
21 februari 2009, 13:19
waarom? Is toch een relevante discussie die best in algemeen geleuter mag?

De rode draad van deze topic zijn ervaringen van VV-bezoekers. Als een discussie meer 'omvang' krijgt dan geven we deze een afzonderlijk draadje om deze topic zo zuiver mogelijk te houden (is wel zo handig voor de beren die effectief op zoek zijn naar ervaringen uit VV)

TSB

bianconeri
22 februari 2009, 00:24
ziet dr erg leuk uit

bianconeri
22 februari 2009, 00:27
binnenkort maar eens bezoeken dan;)

bianconeri
22 februari 2009, 00:28
ik ben nou echt benieuwd hoe het is in deze club...
dus de dames zijn voor het uitzoeken en ze willen allemaal wel of wat?

Bredero
22 februari 2009, 00:57
Het kan mij niet overtuigen een van de carnavalsdagen te willen missen....

Je kan het desnoods nog op TV bekijken bij RTL extra nu maandag om 22u

http://blog.villavertigo.de/?p=776

Stiffmaster
22 februari 2009, 07:59
dus de dames zijn voor het uitzoeken en ze willen allemaal wel of wat?

Tuurlijk Bianconeri, ze wachten speciaal op jou en vooral op je.........Euro`tjes :teuflisch

Hollandmale
22 februari 2009, 08:09
dus de dames zijn voor het uitzoeken en ze willen allemaal wel of wat?.....want HM ziet dat je zojuist lid bent geworden :welcome2:
Als je wilt weten hoe het werkt in VV, lees de FAQ.
Daarin staan veel voorkomende vragen / antwoorden:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13662

En om je 2 vragen te beantwoorden: ja, in principe wel :smile2:.
Schrijf 'n bericht als je bent geweest, lezers zijn er genoeg :green_smi.

Stiffmaster
22 februari 2009, 08:10
Dankzij Mars staat vast dat het dus VV vandaag gaat worden, ben erg benieuwd naar de gang van zaken daar. Zal zeker wel een bekende tegen komen aldaar :lostit:

mars
22 februari 2009, 08:18
waanzinnig goede keuze STIFFMASTER relaxte sfeer, leuke dames (voor ieder wat wils) lekker en goed eten. gescheiden rook en nietrokers gedeeltes. geen sfeer van puchen. veel plezier vadaag en ik denk dat je geen spijt van je keuze zal krijgen:D;) temeer omdat er waarschijnlijk mss nog wel een bekent favootje aanwezig zou kunnen zijn. :eek::smile2:. viel spass.

Taldo
22 februari 2009, 15:42
Even een vraagje aan jullie beren :]
Ik plan met een groepje naar deze prachtige villa te gaan, het ziet er allemaal heel mooi uit en de dames passen perfect in het plaatje. Alleen raden jullie deze plek aan voor de wat jongere gasten? Tussen de 19 en de 22 jaar. Of kunnen jullie een betere plek voor ons aanraden?

rplover
22 februari 2009, 16:16
Even een vraagje aan jullie beren :]
Ik plan met een groepje naar deze prachtige villa te gaan, het ziet er allemaal heel mooi uit en de dames passen perfect in het plaatje. Alleen raden jullie deze plek aan voor de wat jongere gasten? Tussen de 19 en de 22 jaar. Of kunnen jullie een betere plek voor ons aanraden?
Een disco :teuflisch Of inderdaad GT, zijn jullie arbeiders of bedienen? :D

Taldo
22 februari 2009, 17:12
We waren ook niet op zoek naar iets met veel beweging zegmaar, vandaar vielen m'n ogen op VV, omdat je er naar mijn gevoel ook heel erg op rust kan komen. Dat is precies wat we zochten. Natuurlijk wordt iedereen met respect behandeld, maar die opmerking over een disco is natuurlijk niet nodig.
De vraag in verband met de leeftijd was meer gericht om te kijken of de dames het 'zien zitten' om het maar zo te zeggen. Ons gedrag zou in principe net zo zijn als die van jullie, we weten hoe we ons moeten gedragen.

Taldo
22 februari 2009, 17:44
Oké, ik denk dat wij met veel vertrouwen een goede keuze kunnen maken. Bedankt voor het antwoorden en de tip. :)
GT ziet er ook heel goed uit trouwens!

Stiffmaster
22 februari 2009, 21:23
Wel vandaag mijn vuurdoop gehad in VV. Had aangegeven dat ik spontaan weg wilde en twijfelde tussen VV waar ik nog nooit was geweest en YY waar ik al een hele tijd niet meer ben geweest. Na een IM van mars besloten om de sprong in het diepe te wagen en met goede zin naar VV getogen, zou zo maar kunnen dat een favo van Stiffie er zou zijn, dus iets nieuws en iets bekends, ja Stiffie had er echt zin in :lostit:.

Daar in de miezerige regen aangekomen en aangebeld, een dame liet me binnen en vroeg of ik er al eerder was geweest, nee nog nooit dus uitleg over hoe het daar ging en toen kreeg ik mijn slippertjes en badjas met bijhorende baddoek en zoek het maar uit :eek:. Toch mijn lockertje gevonden en mijn gevechtstenue aangedaan en maar eens op ontdekkingsreis, die Columbus had dit toch geweldig gevonden zo`n ontdekkingsreis ik vondt het niks.

Waar ik wel van opkeek was de schitterende ambiance, perfekt bijna tot in de puntjes alles netjes afgewerkt, alleen het sauna gedeelte is daar vindt ik zachtjes uitgedrukt niet echt op zijn plaats, of je moet van voyeurisme houden, niet echt mijn ding maar wel een heel mooi uitzicht op de tuin die ongetwijfeld in de zomer een topattractie zal zijn :freu: Dan maar eens in het andere gedeelte kijken en me tegoed gedaan aan de ruime sortering broodjes en beleg, perfekt verzorgt.

De weinige dames eens goed bekeken en daar zaten toch zeker voor Stiffie enkele leuke tussen, maar dacht ik even op Dupke wachten de dag is nog lang :cool: Toen Dupke arriveerde samen wat te drinken gepakt en intussen Joop Slim mogen ontmoeten die met een zeer lieftallige dame bijna lagen te slapen, ja de nachtrust daar blijkt niet de beste te zijn :moon: Samen nog een tijd daar gezeten en een hele goede massage gekregen van de masseur, het zou later blijken het hoogtepunt van de dag zijn geweest.

Na de massage was het tijd om te dineren, iets wat van hele uitzonderlijke hoge kwaliteit was, Dupke vondt het minder dan anders maar we hebben wel zitten smikkelen vooral van de crepes met appel en aardbeien, ja dit was allemaal top voor elkaar, maar ja je wilt meer hè en hier schort het dus vandaag aan, de dames kwamen en waren blijkbaar niet in de mood :cool: en keken verveeld voor zich uit, ook Flipper kon hier geen verandering in brengen.:nee:

Zo rond 20.10 uur heb ik de handdoek in de ring gegooid en vondt het mooi geweest, het was doods en er zat geen leven in, toen ben ik me maar gaan aankleden. En nu komt het mooiste :huch:, sta ik daar op de thekefrau te wachten komt de een na de andere dame langs of ik al naar huis toe ging en/of ik het niet leuk vondt, nee GVD ik vondt het niet leuk en ik vondt het jammer van mijn tijd dat ik daar geweest was, de dames begrepen er niets van, ik wel. Had, maar dat is achteraf beter toch naar YY kunnen gaan, maar ja wie hoe het daar zou zijn geweest!!!!!!

Conclusie voor wat mij betreft:
Uitstraling van de club: Minstens een 9
Eten in de club: Minstens een 8
Saunagedeelte: een 5
Enthousiasme van de dames: Rond het vriespunt
Herhalingsgevaar: Zal van de zomer nog eens kijken, maar voorlopig ben ik er klaar mee.:wand::wand:

Sphinx
22 februari 2009, 22:07
"Hub ich mich gisteraovend nog good geammezeerd, en mot ich nog get betale? Waem haet dr gister allemaol van mich geprofiteerd, en toen ut beer laote versjale? Wat zaesse hub ich aan de lampekap gehange, en toen ut vogelnesje nog us geprobeerd, en bun ich toen door die eiketaofel haer gegange, den hub ich mich gisteraovend good geammezeerd!"

Het klinkt raar, maar deze racebeer is niet zo'n diehard carnavalsvierder. Het zal wel komen omdat ik het de afgelopen jaren presteerde om rond die dagen ziek te worden, waarschijnlijk ivm de zachte januari-maanden. Aangezien deze januari met 16 graden vorst niet zacht genoemd kon worden, heb ik dus ook tot nu toe nergens last van. Toch wel leuk dat carnaval en Manon's verjaardagen elkaar dit keer overlappen, al heeft Manon zelf dan weer helemaal niets met carnaval. Dat kon je op het werk niet zeggen, want de helft was al sinds weken om vrije dagen aan het smeken bij de baas. Geen wonder dat we vrijdag al met minimale bezetting heel veel werk op moesten knappen. 's Zaterdag nog lekker uitgeslapen en 's middag in een rustig tempo richting Grefrath geknetterd. Bij aankomst ontwaarde deze racebeer Manon (met nieuwe sterretjestattoo) al snel in de rokersbar, evenals nog een aantal ijsberen: Sonny, Extince, Q4S, Jopie Simpel en erpee die zich met Ashanti in een hoekje had verstopt. Erpee vroeg me om assistentie bij iets wat hij later op de avond voor Manon had gepland. Nadat hij zijn plan voor 5% had uitgelegd ging deze racebeer eens rondkijken wat er rond drie uur al te vinden was. Viel reuze mee eigenlijk, nogal wat dames waren verkleed op komen dagen. Voorbeelden: een Roemeense onbekende soldate, Heidi die als haar tattoo had verkleed (playboy-bunnie), Michelle die dat ook had gedaan, een paar dames die met roze en groene pruiken op rondliepen, een catwoman en Carmen die haar gothic-uitstraling nog versterkte met een soort spiderwoman outfit. Later werden er ook verbazend veel maskertjes uitgedeeld. Reden daarvoor: de opkomst van een groepje televisiemakers. Ook Carmen was naar een maskertje op zoek, maar stond even met Sonny te gekken die zich aan de cake tegoed deed. Toen die iets riep dat klonk als "beiß mich" deed Carmen meteen een snelle greep naar zijn badjas en inderdaad, even later lag er een kwakje op de grond: slagroom die Sonny van zijn vork had laten vallen. "Zuviel enthusiasmus und drie wochen stillstand" verklaarde Sonny. Na veel gezoek had Carmen dan eindelijk haar maskertje gekregen, maar Mia had haar blijkbaar gesmeekt het weer af te zetten. Dat was in ieder geval makkelijker met roken of zoenen. Deze racebeer stuurde Carmen maar gauw weg.... om een sleutel te gaan scoren (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=110978&postcount=5)

Is de nacht zoe duuster wie 'n duuster nacht? (Is de nacht zoe duuster wie 'n duuster nacht?) Zeen de maegtjes stiekem nao get fijns op jach (Zeen de maegtjes stiekem nao get fijns op jach?) Mit de jonges weurt de ganse nach gesjans (Mit de jonges weurt de ganse nach gesjans?) Mer ocherrem nei ze kriege geine kans (Mer ocherrem nei ze kriege geine kans!) Mer dan zien ze neet um oet te stoon, mer dan wille ze nao hoes tow gaon. "Kom lekker menneke noe kom lekker menneke en bring miech nao hoes. Geef miech e henneke noe geef miech e henneke, want mam is neet thoes. kom lekker menneke noe kom lekker menneke, veer goon achterum en daonao, en daonao is 't allemaol um."

Een uur verging als in een oogwenk en deze racebeer lag een beetje vermoeid bij te komen met een nuss-ecke en een macchiato. Tegenover hem kreeg Jopie Simpel een groene haardos aangemeten van twee dames en ook foots en Pling doken op. Carmen kwam me nog even bedanken voor de uitstekende timing (schijnbaar waren de camera's net ingeschakeld toen we naar boven gingen) en foots en ik zaten een tijdje de tafeltennis-discussie tussen Extince en erpee te beluisteren. En bijna kwam ik weer in de verleiding om dit nummer (http://www.youtube.com/watch?v=rFe7vGv9Ag4) van Bertus Staigerpaip te gaan neuriën, zoals op de chat afgelopen week. Dat was evenwel niet nodig, want de verschijning van Nouncy en haar vriendin Kira liet de kemphanen even verstommen. Volgens erpee had hij inmiddels 19 verschillende emotionele toestanden achter de rug, de verschijning die twee deed nummer 20, 21, 22 en 23 verrassend snel voorbij schieten. Als ie een moodring om had gehad, was dat ding net zo gemakkelijk van kleur verschoten als een kameleon. Ashanti zou eens kijken of ze hem op kon beuren. Kort daarop konden we al aansluiten in de rij voor het eten, stukjes lamsbout, kippevleugeltjes, pasta, gebakken aardappelen. En opnieuw die vraag van Manon waarom het vrijdag zoveel minder was geweest (verschil in drukte misschien?) Omdat de eethoek kneitervol zat gingen we maar in de koffiebar eten: itedakimas! (Japans voor eet smakelijk) En na verloop van tijd had ik het zo ontiegelijk warm dat ik even ging douchen. Manon had ongeveer hetzelfde idee. Toen we weer afgekoeld waren besloot ik die badjas maar weg te doen en het bij een handdoek te laten. Niet zo gek veel later trokken Manon en deze racebeer naar een kamer, al moesten we even wachten omdat het oog van de camera ineens was ingeschakeld door de tv-lui. Nadat we ons toevluchtsoord dan toch hadden bereikt werden we na een kwartier verrast door de chocolade-maffia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=110976&postcount=54)

"Dummer ne, dummer ne, dummer ne Klore! (Dummer ne, dummer ne, dummer ne Klore!)Hammer nit, hammer nit, hammer nit! (Hammer nit, hammer nit, hammer nit!)Oh jeh! Su ne Driss, su ne Driss, su ne Driss! (Oh jeh! Su ne Driss, su ne Driss, su ne Driss!) Oh Sultan wat jips? Jommer in en andere Kaschämm! Schämm! Jommer in en andere Kaschämm!Die Karawane zieht weiter, der Sultan hätt Doosch! Dä Sultan hätt Doosch! Dä Sultan hätt Doosch! Die Karawane zieht weiter, der Sultan hätt Doosch! Dä Sultan ,dä Sultan dä hätt Doosch!"

Veeeeel later dan deze racebeer had voorzien zat hij uitgeput aan de bar en was een stuk pizza of twee ineens erg aantrekkelijk. Nog wat later viel ik aan de bar zelfs bijna in slaap; een gemakkelijke prooi voor een jaagster die zwoer dat ze me wel wakker kreeg. Deze racebeer wist haar met moeite af te wimpelen en zat iets later te genieten van het uitzicht van een aantal paaldans-voorstellingen van steeds hoger niveau (letterlijk: want een dame hing ondersteboven in de top van dat ding :eek:). Foots kwam intussen mededelen dat hij zijn volgende slachtoffer meende te hebben gevonden, maar voegde daaraan toe dat desbetreffende dame bovenop Pling zat en niet helemaal van plan leek hem te los te willen laten. Een klein voorstellinkje van Heidi en Bettina deed me uiteindelijk toch overstag gaan voor een laatste rondje met Bettina, maar hier zou deze racebeer zijn grenzen tegenkomen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=110974&postcount=19)

Ongeveer een halfuur later nam deze racebeer met een paar zoenen afscheid van Bettina en Manon, wenstte de overgebleven ijsberen een goedenavond en ging er weer vandoor in regen en wind. Intussen had ik een klein beetje genoeg van alle vastelaovends-muziek en ik zette mijn cd maar eens op shuffle. De uitkomst was het getingel van een van de meest carnavaleske instrumenten ooit: de Nickelodeon van Sailor, een forse klankkast die twee piano's, twee synthesizers, twee xylofoons, een trommel en twee orgels bevatte. Phil Pickett en Henry Marsh zetten "A Glass of Champagne" in en Georg Kajanus en Grant Serpell vielen hen bij:

"I got the money, I got the place. You got the figure, you got the face. Let's get together. The two of us over a glass of champagne. I got the music, I got the likes. You've got the figure, full of delights. Let's get together, the two of us over a glass of champagne. Now I've been waiting, much too long. For these moments to come along, oh yeah, oh yeah, oh yeaaaahhh!!!"

anna
23 februari 2009, 20:24
komt er toch nog zonneschijn voor me?????
dan ben ik enkele heren heel erg dankbaar voor

xxxxxxxxxxxxxxx sonja

mars
24 februari 2009, 19:21
sorrie stiff, als je op de andere vlakken ook nog aan je trekken was gekomen, was het toch een TOP tent. :eek:gezien je cijfers.
Mss een andere dag of ander moment beter.:green_smi

Sphinx
24 februari 2009, 19:47
Als Stiffie nou eens een dag eerder was gegaan, dan had ie waarschijnlijk een topdag gehad. Nu was zondag iedereen waarschijnlijk ietwat uitgeblust van de zaterdag (deze racebeer kan het weten, want hij rolde pas om 13.00u zijn bed uit zondag :D)

Stiffmaster
25 februari 2009, 09:01
sorrie stiff, als je op de andere vlakken ook nog aan je trekken was gekomen, was het toch een TOP tent. :eek:gezien je cijfers.
Mss een andere dag of ander moment beter.:green_smi

Mars het zij je vergeven, je had me overtuigd met een van mijn toppertjes dat die er zou kunnen zijn :luvlove: ik denk als zij er zou zijn geweest Stiffie het al vele malen beter had gevonden, maar er komt zeker een herkansing en ik weet nu dat ik er zeker op een andere dag moet zijn. :cool::cool:

mars
25 februari 2009, 09:14
OOOH!!! gelukkig, ik dacht echt bij me zelf als hij over deze klap maar heen komt;):rolleyes:

Jansen
28 februari 2009, 21:18
Nadat ik een sms had gekregen van een bevriende ijsbeer dat Juli aanwezig was ben ik dus wat eerder afgereid naar VV
Mijn auto binnen de hemelpoort neergezet en de klingel aangedrukt.
Binnen werd ik ontvangen door Mila die mij wist te vertellen dat mijn favorieten ook aanwzeig waren.:eek:
ik voelde me als een hoerenkotouderot !!
In de kleedkamer kwam Sonny mij verwelkomen :eek:Man oh Man wat zag deze ijsbeer er gesloopt uit.;)
Na een aantal dames goedendag te hebben gezegd die mij heel verleidelijk en vriendelijk welkom hete (komt omdat zij iets willen wat ik heb Euro,s :rofl:)
ben ik een koffie gaan drinken aan de bar.
Ja ik zag dat hier weer vele mooie dames aanwezig waren om Jansen te kunnen verwennen, het is de beste club momenteel wat mooie dames betreft.
ook Gt heeft vele dames maar de meeste zijn van middelmatige aard.
Nu hoorde ik dat de schoonheidssalon niet open was omdat dat Pools meisje een paar dagen vrij was.
Niet dat ik dat direkt nodig heb (kots kots ) maar ik vind het wel lekker dat ook mijn gezicht verwend wordt en niet alleen wekelijks mijn paal,haren knippen en massage.:p
En toen plotseling :eek:Daar staat ze (doet me denken aan een Belgische zanger) Juli voor me stond op een afstandje van twee meter voelde ik een reactie dat mijn handdoek te klein werd :rofl:
Ik liep naar haar toe en vertelde dat ik speciaal afgelopen maandag voor haar gekomen was en zonder sex naar huis ben gegaan.:o
Ze geloofde me bijna maar toen Mila voorbij kwam en dit bevestigde kon mijn avond niet meer kapot ze smile.:green_smi
Ik vroeg haar een sleutel te halen waarop ze antwoorde oke wel een kamer boven en ik ga eerst douchen zei ze.
Ze bleef heel lang weg en Sonny vertelde me wat voor een zware week hij achter de rug had hij zag er ook uit als een
transplofte snollenploftgeboft :cool:
Extince kwam in zijn wandelgangen ook nog even voorbij,hij was aan het scannen volgens mij voor de belastingdienst het leek wel of hij de omzet van de dames aan het berekenen was.:D
En toen recht uit de gang Juli weer naar me toe kwam gelopen werd mijn bademantel zelfs te klein man oh man wat een verschijning:eek: ze had speciaal een nieuw setje aangetrokken met nieuwe pantykouzen en haar Lippen getuit ( Mondlippen voor leken ):o
Ze gaf me een zoen en nu waren mijn lippen ook getuit met twinkelende ogen verontschuldige ze van het lang weg blijven waarop ik zei dat ik best nog wel langer had willen wachte voor zo'n mooie verschijning (kots)
Zelf dacht ik dat ze de weg kwijt was geweest maar vooruit.
Ik liep achter haar schuddend kontje aan de trap op en kwam daar de vrouw van Stephan tegen die mij influisterde dat ik wel smaak had en vaak dezelfde dames koos.:rolleyes:
Op de kamer hebben we dan ook een super uur beleefd en ben daarna nog even met mijn Belgische vrienden een drankje van het huis gaan drinken op verzoek van de directie.
Wat we op de kamer gedaan hebben hoord bij het draadje van Juli thuis maar nogmaals er loopt geen mooiere Roemeense dame rond als deze Juli.
En dat te weten dat ik meestal val voor dames die wat ouder of volwassener voorkomen zoals Anna,Fiona,Dana,en Mila allemaal uit VV.:green_smi
rond 23.00 weer de hemelpoort verlaten met een heerlijke sessie met Juli.