Inloggen

Volledige versie bekijken : Herpes infectie opgelopen

wipneus
18 juni 2009, 18:21
De laatste paar dagen lag ik met bijna 40 graden koorts in bed.
Ik dacht eerst dat het om een onschuldig griepje ging.
Maar toen tegelijkertijd ook nog eens mijn tandvlees over de gehele lengte van mijn gebit begon te ontsteken ben ik toch eens bij de huisarts langsgeweest.
Die wist me al spoedig te vertellen dat ik hier te maken had met een primaire herpes infectie die uitgezaaid was naar binnen in de mond.
De heftige koorts die ermee gepaard ging zou ervoor gezorgd hebben dat de herpesinfectie zich zover heeft kunnen uitbreiden.
Nu was het al erg lastig om met 39,66 graden koorts een boterham naar binnen te werken om aan te sterken, maar als je hele gehemelte en tandvlees volledig gedesintegreerd is wordt dat geenszins een makkelijkere opgave.

De incubatietijd van een week in ogenschouw nemende had ik al snel een link gelegd naar hoe ik besmet kon raken met het herpes virus.
Mijn oplettendheid op koortslippen bij de dames ten spijt moet er toch een dame geweest zijn die ergens vorige week toch een actieve uitbraak had en mij zodoende levenslang het HSV1 virus bezorgde.
Het ergste is nog dat ik daar zelf ook nog 300 euro voor neergeteld heb.

Achteraf kan ik stellen dat de pijn die ik de afgelopen dagen heb mogen meemaken (en nog altijd onderga) in geen verhouding staat tot het plezier dat ik in de duitse saunaclubs heb mogen ondervinden.

Op het moment dat je blaakt van gezondheid sta je niet altijd stil bij de gevaren die in zo'n kamerbezoek schuilen.

Mijn tandvlees ziet er op dit moment als een kerkhof uit en het zou volgens de mondhygieniste nog zeker twee weken duren voordat alle blaasjes uitgedroogd zijn.
Kauwen wordt me onmogelijk gemaakt en zodoende heb ik de afgelopen drie dagen niet meer dan 4 witte bolletjes met chocoladepasta gegeten.

Buiten dat loop ik nu voor de rest van mijn leven het risico om een koortslip te ontwikkelen, aangezien het virus permanent latent aanwezig is in mijn lichaam.

Tja, risico's van het vak zullen we maar zeggen?

Ik ga nu eerst proberen beter te worden en daarna nog maar eens een afspraak maken bij de GGD voor een volledige SOA test.
Daarna ga ik mij nog eens goed beraden of ik mij in de toekomst ooit nog eens tegoed wil doen aan de lekkernijen die de saunaclubs herbergen...

joop slim
18 juni 2009, 18:50
Sterkte ermee !

Dames kunnen hun koortslipje soms lekker weg poederen.............en doodleuk ohne condoom pijpen omdat ze bang zijn dat er geen man de kamer mee op wil..ect ect......maarja er zal ook wel eens wat beestjes van de heren bij de dames terecht komen.......
een koorstlip onstaat vaak als je weinig weerstand hebt......dus vooral optimaal fit blijven en je niet suf neuken lol

Groet, JS

foots
18 juni 2009, 18:51
Heren, beren,

Risico van het vak, maar wel goed om dit eens te lezen.
Ik zal toch ook serieus echt beter uit gaan kijken, maar hoe lang houd ik het vol ? Ik schat tot het volgende weekend en dan niet meer.

Groet, Foots :wink:

Picasso 1
18 juni 2009, 18:59
Wel even tijdelijk je naam veranderen van wipneus in koortslip :rofl:

dupke
18 juni 2009, 19:14
@ wipneus: dame uit GT ? ik vermoed dat ik je daar met haar samen met een vriend van je gezien heb terwijl je buiten zat te eten, en ik had ook best wel zin in die meid. Helaas was ze de rest van de avond bezet. Ben ik even goed aan ontsnapt. Jammer voor je maat !

Fuck4Ever
18 juni 2009, 19:29
Das inderdaad een hoge prijs voor een paar uurtjes plezier. :(

Maar wel het risico van het vak.

Succes/beterschap!

The Saint
18 juni 2009, 19:32
@ wipneus: dame uit GT ? ik vermoed dat ik je daar met haar samen met een vriend van je gezien heb terwijl je buiten zat te eten, en ik had ook best wel zin in die meid. Helaas was ze de rest van de avond bezet. Ben ik even goed aan ontsnapt. Jammer voor je maat !

Dan hebben wij toch het recht om te weten wie dat is... of ben ik nu verkeerd? Desnoods stuurt wipneus ons allen een IM uit respect voor de dame

wipneus
18 juni 2009, 19:38

Klopt, ik had haar voor de hele avond geboekt.
Alleen kan ik niet met zekerheid stellen dat zij de besmetting geïnitieerd heeft, aangezien ik twee dagen daarvoor ook een tweetal dames geboekt had in de GT.

seqoya
18 juni 2009, 19:39
Potverdorie wipneus dat is niet mooi.... ja het gezonde verstand wint t nooit van de geilheid. ik denk ook altijd... niet zonder condoom laten pijpen.. niet beffen ... maar ja dan lig je daar met een lekker ding en dan zitten je hersenen in je lul en dan ga je maar weer er 100% voor .. t blijft russisch roulette ... dit verhaal doet je destemeer na denken..

maar goed zoals een van onze collega beren al zei ... dat duurt een paar dagen en dan gaan we weer

sterkte in ieder geval ...en hoop dat ik deze dame in GT niet zal uitkiezen...

Picasso 1
18 juni 2009, 19:40
Dan hebben wij toch het recht om te weten wie dat is... of ben ik nu verkeerd? Desnoods stuurt wipneus ons allen een IM uit respect voor de dame

De naam van de dame doet er niet toe, want koortslip is maar enkele dagen aanwezig bij zo'n dame, daarna kun je volop tongzoenen met haar zonder besmettingsgevaar (virus is wel latent aanwezig maar niet besmettelijk dan).
Dames die een koorstlip hebben, dat kun je gewoon zien. Zag het een keertje bij een dame die het met lippenstift had proberen te camoufleren maar die bultjes zijn nou eenmaal niet helemaal goed te verbergen.

phoenix
18 juni 2009, 19:54
nou hsv heeftg bijna elk mens in zijn lichaam zitten , dus men besmet elkaar bij eht leven, alleende wijze waarope th zich uti bij mensen is verschilleden en dan heft wipneus inderdaad pech gehad...hsv 2 is een beetje meer ernstiger...dan zit ie ook op je tokus bij tijd en wijle met de nodige koorts erbij.

seksenfun
18 juni 2009, 19:56
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=48

Noteer wel dat koortsblaasjes besmettelijk al zijn vooraleer (zeker met make up) de blaasjes goed zichtbaar zijn en dat herpes pas niet meer besmettelijk is nadat ze volledig ingedroogd zijn. Wanneer de herpes weerig tiert zie je het wel, maar de eerste en laatste dagen zijn voor moeilijker zichtbaar.

GT-junky
18 juni 2009, 21:00
@ Wipneus: balen joh! Van harte beterschap!

ijsbeertje!
19 juni 2009, 08:29
Zo'n bericht laat je wel weer even goed schrikken. :o

Tiga
19 juni 2009, 08:32
Ik heb respect voor het feit dat je je verhaal vertelt! En natuurlijk wens ik je veel beterschap toe!

CLUBSPORT
20 juni 2009, 18:12
ja zo'n koortslip kan goed irritant zijn, zo af en toe ( mischien eens in de 3 maanden ) heb ik er ook wel eens last van .
blaasjes op je lippen die wel snel uitdrogen maar het wondje dat overblijft duurt toch zeker een week om goed te genezen .
Je voelt het vaak aankomen (beetje pijnlijk gevoel aa je lip ) en dan weet ik al dat ik zeker anderhalve week niet aan een clubbezoek hoef te denken .