Volledige versie bekijken : trio
chiefinspector
16 juni 2009, 11:49
ga weer een fantasie vervullen...waar anders dan op dit forum kan ik tips krijgen om tot de beste keuze te komen.
Ga volgende week naar GT en wil dan een trio aangaan met 2 lekkere dames.
Wie heeft ervaring met een trio in GT en kan me een goede aanbeveling doen?
TT Man
16 juni 2009, 12:09
Probeer Zarah maar en laat haar zelf een vriendinnetje uitzoeken. Er zijn meerdere goede combinaties mogelijk. Andere beren zullen ook nog wel reageren.
CLUBSPORT
16 juni 2009, 12:23
Er zijn een aantal dames die het soms aan je voorstellen .
Ik persoonlijk zou een dame kiezen waar je al goede ervaringen mee hebt gehad en haar de keuze voor de 2e dame laten maken .
thesickboy
16 juni 2009, 12:47
Ik persoonlijk zou een dame kiezen waar je al goede ervaringen mee hebt gehad en haar de keuze voor de 2e dame laten maken .
Klopt! Ook best niet ingaan op dames die zichzelf in duovorm komen presenteren.
:wink:
ga weer een fantasie vervullen...waar anders dan op dit forum kan ik tips krijgen om tot de beste keuze te komen.
Ik heb een trio gehad met de braziliaanse Chanel en de duitse Isa. Het is alweer een tijdje geleden (was namelijk mijn allereerste GT bezoek), maar wat ik me kan herinneren is dat ik het geweldig vond:D. Het zijn 2 totaal verschillende dames qua uiterlijk, lengte en breedte, maar wel een goede combinatie......
Wat ik zou doen is 2 dames kiezen waar je beiden een goede sessie mee hebt gehad.
Goedemorgenallemaal
16 juni 2009, 16:40
Klopt! Ook best niet ingaan op dames die zichzelf in duovorm komen presenteren.
Niet per definitie. Ik had in het vreleden al eens met Lia gekamerd, met veel plezier. Bij mijn laatste bezoek wou ze wel maar ze had liever dat een andere dame, ik geloof Magda, mee ging.
Dat was een van de weinige trios dat 1 plus 1 meer dan 2 is.
Pak Gabriella en laat haar de 2de dame kiezen. Succes verzekerd.
thesickboy
16 juni 2009, 18:56
Niet per definitie. .
Tja, in mijn ervaring zijn de jagende dames meestal niet de toppers qua service, vandaar dat ik ze nagenoeg altijd links laat liggen.
Goed dat jij een andere ervaring hebt!
Sarah met vriendin naar haar keuze, kan niet fout. Poolse Bianca, zelfde verhaal. Pas op voor Ellie, doet met iedereen trio, maar bakt er niks van.
Henk71
17 juni 2009, 13:49
Sarah met vriendin naar haar keuze, kan niet fout. Poolse Bianca, zelfde verhaal. Pas op voor Ellie, doet met iedereen trio, maar bakt er niks van.
regina en laat zij haar partner kiezen .
Goedemorgenallemaal
17 juni 2009, 19:03
Tja, in mijn ervaring zijn de jagende dames meestal niet de toppers qua service, vandaar dat ik ze nagenoeg altijd links laat liggen.
Goed dat jij een andere ervaring hebt!
Jagend niet ook per definitie slecht, bij mijn laatste bezoek werd ik aangesproken door een dame ( stond helaas te wachten op een andere dame die de sleutel ging halen) die opviel door haar jaaggedrag...
Zij viel ook op door haar lange rode leren laarzen.
Afgaande op haar recensies had ik de dame die de sleutel aan et aheln was beter kunnen vergeten.
Het enige irritante aan het gejaag van de dame in kwestie is dat ze daardoor net wat minder beschikbaar is...
chiefinspector
18 juni 2009, 11:30
bedankt voor de tips en aanbevelingen
seqoya
18 juni 2009, 13:18
ik zou sarah/zarah nemen deze heeft altijd leuke vriendinnen en die houden ook echt van om het met elkaar te doen... en samen de man te verwennen... ik heb verschillende keer een trio met haar en een van haar vriendinnen gehad en nooit geen spijt gehad... altijd goed.. zij weet ook wel wie ze wel en wie ze niet mee moet nemen....succes
2bat4you
18 juni 2009, 15:33
Ik heb een goede ervaring gehad met Sandra (Indiase/Marokkaanse) samen met Sylvia ( Ghana).
als je van een kleurtje houd en 2 verschillende type's is het de moeite waard
suck sex :smile2:
CLUBSPORT
18 juni 2009, 16:55
in het verleden heb ik het eenmaal gedaan met een dame die ik al goed kende.
helaas,de 2e dame die zij uitkoos was nou niet echt mijn type dus het had voor mij geen meerwaarde.
Als ik het weer eens zou doen dan liefst met 2 dames waar ik al goede ervaringen mee heb gehad .
Een goede trio met sisi en katja ( twee bulgaren ) katja is er wel, sisi weet ik niet
joepie
18 juni 2009, 21:24
Neem vanja erbij met zijn vieren lol:freu: