PDA

Volledige versie bekijken : Chrystal (Dominicaanse)



Ace2
12 juni 2009, 20:57
Naam : Chrystel

Nationaliteit/Taal : Dominicaanse Republiek, Spaans/Engels/Frans

Leeftijd : 22

Haarkleur/-lengte : kort zwart (gekleurd)

Lengte dame : 1.70 (circa)

Postuur/Cupmaat : zwart, slank mooie B cup

Tatoeages/Piercings : nee

Service: kusjes, pzc, beffen, NMC

Extra: spontane vrolijke, goedlachse dame

janv
13 juni 2009, 05:47
nog nooit gezien

thesickboy
13 juni 2009, 08:36
nog nooit gezien

Ik wel, en Ace blijkbaar ook ;)

joepie
13 juni 2009, 10:57
ace ga verders met zus van vanja:rofl:

Ace2
14 juni 2009, 17:59
..........................In de barruimte weer aangekomen, zag ik een slanke negerin staan. De vorige keer had ik op het einde van mijn bezoekje staan dollen met haar. Helaas was ik haar naam vergeten (later zou ze weer vertellen dat ze Chrystel heet) en had ik toen geen tijd meer om met haar te kameren. Ik liep lachend op haar af, terwijl zij mij verbaast aan keek. Ik begon weer te praten en weer schoot ze snel in de lach. Weer hadden wij (lees ik) veel lol. Toch vroeg ik mij af of ze mij nog herinnerde van de vorige keer. Als je je dat afvraagt dan weet je eigenlijk al dat dat niet zo is. Ik pakte een pepermuntballetje en Chrystel keek nieuwsgierig in mijn zak. “That are lustpills” vertelde ik haar. Ineens sperde haar ogen zich weid open en begon ze hard te lachen “You are the man with the sweet lust pills. Hahahaha” en ze stootte haar vriendin aan en ze wees naar mij. Ik (of althans mijn pepermuntballetjes) was weer in haar geheugen komen opdagen. Chrystel nam er eentje en ook haar vriendin hield haar hand op. “Normaly they cost 5 euro for one pill. But for you, my sweet Chrystel, they are free. But next time you have to pay. If you buy 10, you only have to pay 40 euro. That is a discount of 20%” vertelde ik en na het noemen van de korting liet ik een (verkopers)stilte vallen om ze te laten beseffen hoeveel 20% wel niet was. Om mijn aanbod kracht bij te zetten hield ik mijn handen 20 cm. bij elkaar om zo de kolosaliteit van mijn korting aan te tonen. De ogen van het vriendinnetje sperden zich weid open en ze zei: “Twenty?” Chrystel begon hard te lachen en ze pakte mijn hand. “You are funny man” Daarna schakelde ze over op het Spaans en Frans en naar ze later zei Italiaans, waarop ik in het Nederlands terug begon te praten. Chrystel is een slanke dame en tijdens ons gesprek begon ze spontaan te dansen en te heupwiegen. Haar schitterende lichaam bewoog heerlijk op het ritme van de muziek. “Dat lichaam moet bewegen op het ritme van mijn lul” dacht ik en ik stelde de steutelvraag. Chrystel dacht dat ik een grapje maakte en het duurde even voordat ik haar duidelijk kon maken dat ik echt met haar naar de kamer wou.

Op de kamer ontdeed Chrystel zich van haar spaarzame kledij. Naakt zag zij er wel 10 cm. kleiner uit, maar ook met een schitterend lichaam. Ik moet eerlijk toegeven dat negerinnen mij niet zo aantrekken. Om de een of andere manier staat hun lichaamsbouw mij niet aan. Bij Chrystel merkte ik daar echter niet van.
Ik ging met mijn badjas nog aan op het bed zitten en zei: “And now? What do we now?” Chrystel antwoordde in het Frans en kroop langzaam naar mij toe. Ze gaf mij een voorzichtig kusje op de mond en lachte uitbundig. Langzaam trok ze mijn badjas uit en trok aan mijn penis. Ik probeerde haar te zoenen, maar daar leek ze weinig trek in te hebben. We lagen even tegen elkaar aan te kroelen, terwijl ik met mijn vingers haar mooie slanke lichaam streelde. Natuurlijk was het einddoel van mijn vingers haar poesje, dat verrassend genoeg al een beetje vochtig was. Ik deed nog eenmaal een poging tot zoenen, maar verder dan een voorzichtige zoen kwam ik niet. Ik legde haar dan maar op haar rug en ging likkend over haar lichaam heen. Al snel arriveerde ik bij haar weer iets nattere poesje dat ik voorzichtig begon te zoenen. Dat zoenen ging over op likken en dat werd uiteindelijk meer beffen. Voor ik echter goed van start kon gaan kroop Chrystel overeind en legde mij op mijn rug. Nu was zij het die mij likkend verkende. Op een gegeven moment kwam ze bij mijn keiharde penis, die ze als een ijslolie aflikte. Dat aflikken ging over in voorzichtig pijpen. Dat voelde goed aan. Voordat ze goed van start kon gaan trok ik haar van mijn penis af en legde haar op haar rug. Ik kroop voor haar en begon haar te beffen. In eerste instantie reageerde ze een beetje nonchalant en standaard met wat “oehs” en “aahs”. Na een paar minuten werd ze wat stiller en ik keek even omhoog en ik zag haar met haar ogen dicht rustig in en uit ademen, zonder geluid. Ik ging rustig door en twee keer trok ze haar poesje weg. Maar dat zou mijn geen derde keer gebeuren. Ik hield haar nu wat steviger vast en befte door. Na verloop van tijd begon haar poesje wat onregelmatiger te draaien en ineens hoorde ik een zachte, maar diepe zucht. Even ontspande Chrystel zicht en duwde mij weg. “I come……” zei ze zacht. “No, no, don’t do that, ILoveThaiGirls will not believe you” zei ik. Ik geloof niet dat ze het begreep.
Enkele minuten lagen wij naast elkaar en spraken niet veel of eigenlijk helemaal niet.
Na die paar minuten stilte kwam Chrystel dichter tegen mij aan liggen en ze trok voorzichtig aan mijn penis, die al snel weer op oorlogssterkte stond. Na wat getrek deed Chrystel een condoom om mijn penis en trok mij bovenop haar. Mijn penis stootte tegen haar nu wat drogere poesje en ik moest iets wat geweld gebruiken om haar te kunnen penetreren. Ze liet het allemaal gebeuren. Ik moet zeggen dat Chrystel zich gewillig liet nemen en we probeerden verschillende standjes uit. Ik was nogal onder de indruk van haar slanke lange benen en mooie kontje. Dat leek mij een leuke afsluiting om de sessie te beeindigen in de doggystyle. :fuck:
Na mijn orgasme (niet gefaked) bleven wij nog even op bed liggen en kletsten wat bij over de vermeende levensloop van Chrystel. Maar na een uur was het goed genoeg geweest en was het tijd om te vertrekken.
Wij verlieten het tuinhuis en Chrystel omarmde mij. Ik gromde. “Now I am not funny any more. Now I do serious. I will show to mine friend that I fucked you long and hard. You have to say that it is true and that you think I am Conon the sexbarbarian.” Breed lachend riep Chrystel: “Yesssssssssssssss, we do” waarbij ze ineens harde stootbewegingen :fuck: naar voren deed en nog harder moest lachen. Toen we de barruimte binnen liepen gaf ze mij een zoen op mijn wang: “You are funny. You are loco” .........................

Ace2
5 juli 2009, 14:26
....................................In de barruimte aangekomen zag ik aan de andere kant Chrystel uit de Domenicaanse republiek binnen komen. Ze zag mij ook en een schitterende volle glimlach ontstond op haar gezicht. Ik liep lachend op haar af en zei: “hahaha, you think: oh my god, not that man. But I am afraid it is so. Yes it is that man” Chrystel begon verleidelijk samba-achtig te dansen en haar donkere lange benen en schitterend kontje bewogen heerlijk. Ik was verkocht: game set and match. Chrystel danst wel vrolijk, maar soms vraag ik mij ook af of dat niet een manier is om onzekerheid te verbloemen. Tevens vraag ik mij af welke taal zij nu echt machtig is. Soms lacht ze een hele tijd, maar soms moet ik iets duidelijk maken in het Duits, dan weer in het engels en soms lukt het gewoon niet. Volgens mij beheerst ze het spaans wel goed, maar vrienden Raul7 en Picasso1 waren er niet om mij, als zo vaak, te redden. “Let’s go to the room” zei ik spontaan, maar Chrystel bleef maar om mij heen dansen. “Key……., room,………, fuck……..” ik maakte wat stootbewegingen :fuck: , maar Chrystel reageerde niet en bleef lachend de samba om mij heen dansen. Gelukkig was Picasso1 er niet, want ik zou dit nog weken moeten aanhoren en ik zou de opmerking krijgen dat ik minder onder “Geile Tijden” zou moeten zeveren en eens wat meer onder de topic “Afgewezen”. Ik draaide met mijn hand een sleutelbeweging en ik maakte nog wat stootbewegingen :fuck: , waarop Chrystel ineens lachend riep: “Zum zimmer?.......... mit mir?” Nein” zei ik “mit deine cavia” “Ohhhh” zei Chrystel nietbegrijpend en ze ging weer door met dansen. “NEIN, NEIN” riep ik “naturlich will ich nach zimmer mit dich” Nu stopte Chrystel met dansen en keek mij verbaasd aan: “Room or not?” “YES, YES, YES….” riep ik. Het liep tegen vijven en ik had niet veel tijd meer. Ik had de hoop dat Chrystel mij vakkundig zou afwerken.

Gelukkig waren er wederom geen wachttijden en zo kon het zijn dat wij ons snel richting tuinhuisjes konden verplaatsen. Chrystel liep echter voorbij de kast met lakens, zodat ik er maar eentje pakte. Ze draaide zich om en keek mij aan: “Good, Good of you. You are smart” riep ze. “I will tell it to PicassoOne” antwoordde ik. Ik hield de lakens vast en zei tegen Chrystel: “Look how strong I am…………………with one hand. Do you want to feel my muskles?” Bij de tuinhuisjes omhelsde Chrystel mij ineens en ik kreeg een dikke smakkert “you are funny” Boos kijkend stopte ik met lopen en zette mijn handen in mijn zij: “No I am not funny. I am Conan The Sexbarbarian” Giechelend liep Chrystel door en ik moest braaf volgen.

Chrystel is een lust voor het oog en op de kamer ontdeed ze zich van haar korte spijkerbroekje. Haar lange zwarte benen en haar schitterende kontje deden de hormonen bij mij hoog oplopen. Maar als ik eerlijk ben was dat wulpse dansen ook een manier om erin te komen. Ze was immers pas net aan de slag gegaan. Uiteindelijk belandden wij dan ook op het bed. Wederom was Chrystel afhoudend met zoenen, maar deze keer ging ze al ras naar mijn onderlichaam om mij te pijpen. Ze legde haar hoofd op mijn onderbuik zodat ik niet kon zien wat ze deed. Het pijpen was zeker niet slecht, maar voelde raar aan. Na een paar minuten wilde ik haar beffen en ik duwde haar opzij. Hierdoor kon ik alles wel zien en ik zag dat ze nog snel een condoom in een tissue stopte. In haar servicepakket zit, bij mij althans, geen pzc. Ik vond het wel een grappig gezicht. Verder heb ik mij uitermate goed vermaakt in het half uurtje dat volgde. Ze liet het beffen gewillig toe en ik kon mij niet aan de indruk onttrekken dat het haar wel kon bekoren. Uiteraard moest ik haar ook van achteren nemen. Met zulke mooie lange benen en een schitterend kontje, kan een dergelijke sessie alleen op een doggy-wijze :fuck: worden afgemaakt......................................... ....

wooley
6 juli 2009, 18:19
Afgelopen zondag was het rustig in GT....
Na een geslaagde sessie met LIN,iets nieuws geprobeerd...
De mooie Crystal....wow wat een body.....
Ik dacht dus,optick fucke en verder niks,maar het bleek een waar sex-beest te zijn op de kamer.
Het pijpen was met CD maar niet merkbaar ...toppie.
neuken was van eenzame klasse,als een amazone bereed ze mij in verschillende standjes.
Top-Fuck!!!!

Ace2
22 november 2009, 07:36
......................Samen met Chrystelle liep ik gearmd naar een tuinhuisje. Op de kamer gooide ze het laken op het bed en pakte mij beet. Mijn penis stond in no-time stijf en ze gaf mij een geweldige tedere tongzoen. Bij alle keren dat ik Chrystelle bezocht waren de kusjes ingetogen en meer zoentjes dan kussen (over TZ maar te zwijgen). Ze bleef maar doorgaan met zoenen en kierde toen ze mijn keiharde penis voelde. Ze giechelde: “Is that for me?” Ik knikte wild van “ja” en trok mij met pijn en moeite los van haar. Ik spreidde het laken en hing mijn badjas op het daarvoor bestemde haakje. Chrystelle lag ondertussen al op het bed. Samen kroelden wij tegen elkaar aan en zoenden (TZ) en streelden en streelden. Ik legde haar op haar buik en gaf haar een massage a la Ace (ik heb nooit gezegd dat ze haar geld gemakkelijk kon verdienen). Ze leek het wel lekker te vinden en ze doeselde eventjes weg. Weg van de boze wereld met allemaal Acejes en zo.
Na de massage ging ik naast haar liggen en wij kropen in elkaars armen. Ik pakte haar heerlijke strakke, slanke lichaam vast, terwijl wij elkaar uitbundig zoenden. Mijn handen gleden over haar lijfje en uiteindelijk kwamen ze aan bij een al kletsnat poesje. Mijn vingers gleden over die heerlijke nattigheid en Chrystelle kreunde wat. Nu ging ik met mijn tong richting poesje om dat vervolgens voorzichtig te likken. Chrystelle zuchtte en steunde alsof ze er voor betaald kreeg. Haar bekken bewoog ritmisch mee op mijn gelik. Nu ging ik maar voor haar zitten en begon met beffen. Ik denk dat ik maximaal 5 minuten bezig was toen ze ineens mijn hoofd vastpakte en flink steunde en kreunde. Ineens duwde ze mij weg en ik mocht haar zeker een minuut niet aanraken.
Na die minuut gaf ik haar nog een korte massage (grote mond, maar klein hartje, die Ace2), waarna ze mij op mij rug liet liggen. Ze begon nu mijn hele lichaam te likken, dat ze afwisselde met enkele tongzoenen. Ik zweefde naar de tiende of elfde hemel. Dat likken kwam uiteindelijk uit bij mijn ballen die ze met haar grote tong aan de onderkant helemaal aflikte. De onderkant van mijn ballen, tegen mijn anus aan, is nogal gevoelig zodat ik over mijn hele lichaam sidderde. Glimlachend ging Chrystelle met haar tong over mijn gehele penis en mijn penis stond kei-, maar dan ook keihard. Van mijn vorige bezoekjes aan Chrystelle weet ik dat pzc niet of nauwelijks wordt gedaan. Blijkbaar had Chrystelle last van geheugenverlies want ze nam mijn eikel in haar mond en liet de rest van mijn penis naar binnen glijden. Ze trok, zoog en likte aan mijn penis die elk moment kon ontploffen. Zover wilde ik het nog niet laten komen. Ik trok haar weg en Chrystelle lag daardoor op haar rug. Ze trok mij bovenop haar en mijn penis lag nu op haar buik, terwijl zij stootbewegingen maakte. Ik pakte uit haar tasje een condoom en deed die om mijn roede. Ik legde mijn beschermde eikel tegen haar vagina en liet die langzaam naar binnen glijden. Ik denk dat de meesten van ons dat heerlijke gevoel wel kennen. Langzaam maar zeker voerden Chrystelle en ik het tempo op en zij stootte en ik stootte. In de eerste minuten had ik het erg moeilijk en ik moest meer dan eens mijn penis uit haar poesje halen om niet klaar te komen. Toch ging het mij steeds beter af. Een flinke vrijpartij volgde. Een neukpartij waar Jansen jaloers op zou zijn. Ik denk dat wij zeker een kwartier bezig waren en het kutje van Chrystelle was klets-, maar dan ook klets nat. Tijdens het neuken zoende zij mij uitbundig. Ik stootte en Chrystelle kreunde en kierde: “ooohhhhhh, aaahhhh, you feel good oooohhhhhh, Morrrreeee, ………….ooohhhhhhh, aaahhhhhhh, you feel like a rock……” Ik werd er geiler en geiler van. Haar kutje sopte en sopte en ineens pakte ze mijn billen vast en een vinger gleed over de achterkant van mijn ballen, tegen mijn anus aan. Chrystelle kierde: “I come, I come, you comeeeeeee” Beiden wild stotend kwam ik in ieder geval flink klaar. Hijgend lagen wij op elkaar en ik veegde het zweet van mijn voorhoofd en van mijn borst. Chrystelle duwde mij van haar af en even laten kropen wij in elkaars armen. Chrystelle legde haar hoofd op mijn borst en even was het stil. Hoe lang het duurde weet ik niet, maar ineens schrok ik wakker. Dat deerde Chrystelle in ieder geval niet. Die ronkte rustig door. Het was een heerlijk gezicht om te zien hoe zo’n mooie vrouw in je armen slaapt.

Ik streelde haar mooie slanke lichaam en voor mij mocht het uren duren. Na een paar minuten opende Chrystelle haar ogen en ze lachte lief naar mij. Als ik nog niet was gesmolten dan smolt ik toen. Een hele tijd kletsten wij over zaken die niemand wat aangaan. Ondertussen bleef Chrystelle tegen mij aan liggen.
Ik wist dat ik redelijk vroeg weg moest en ik keek op mijn horloge. Het was al 15.30u., hetgeen inhield dat ik al 2 uur op de kamer was en nog anderhalf uur had voor ik naar huis moest. Ons praten ging over in teder zoenen en strelen. De heftigheid van het zoenen was niet minder geworden en alles was in no-time op oorlogssterkte.
Al snel was mijn tong weer waar hij behoorde te zijn en dat was bij haar poesje. Dat likte en befte ik. Chrystelle legde haar handen over haar kleine borstjes en liet mij mijn gang gaan. Dat had ook het gewenste effect en na een klein kwartiertje kwam ze weer klaar. Uiteraard kreeg ze daarna weer haar massage. Ze wilde echter geen lange massage: “ now it’s your turn” . Ik zat op mijn knieeen en Chrystelle kroop er tussen en pijpte mijn penis op volle sterkte. Daarna deed ze een condoom om mijn penis en trok mij bovenop haar. Dit keer had ik niet de intentie er lang werk van te maken. Ik neukte haar en Chrystelle hield mij stevig vast en zoende mij als een bezetene. Ik voelde dat ik snel klaar zou komen. Ik trok mijn penis uit haar poesje en ik zette haar op haar knieetjes. Ik keek neer op een schitterend slank en smal kontje. Ik zette mijn lul tegen haar kutje en stootte wild naar binnen. Ritmisch stootte Chrystelle terug. Ik zat op mijn knieeen en deed verder niets, terwijl Chrystelle op een bepaald ronddraaiend ritme van haar billen mijn pik uit molk. Ik voelde het sperma diep uit ballen komen ik spoot het condoom vol, terwijl haar billen ritmisch bleven ronddraaiden. Het was een geweldig mooi gezicht.
Ik had nog graag met haar een uurtje door gebracht, maar ik wilde nog even bijkomen in de barruimte. Helaas moesten wij opbreken. .......................

Clint
19 december 2009, 08:03
Ik val totaal niet op negerinnen, maar voor dit grietje maak ik graag een uitzondering. Het laatste half jaar ben ik zeker 5x met haar weg geweest. Haar lange slanke benen met schitterende billen zijn ongeevenaard. Helaas is haar service wat beperkt, anders was ze mijn absolute nummer 1. Ze is goed genoeg, maar ik ben niet zo lyrisch als de schrijver voor mij.

gille52
10 januari 2010, 19:40
Ik vraag mij toch af of we allemaal over hetzelfde meisje praten. Ik ben ook één keer met dit meisje naar de kamer geweest. Het is een mooi negerinnetje met eindeloos lange benen en een zeer mooi kontje, maar ik vond de sex met haar maar niets. Ze pijpte niet met volle overtuiging, en de sex achteraf was ook matig. Daarom denk ik niet dat ik haar nog eens vraag. Zeer spijtig, want ik vind haar wel bloedmooi.

Ace2
11 februari 2010, 06:50
Uit onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat de dokter op bezoek is geweest bij Chrystelle voor herstelwerkzaamheden aan billen (onbegrijpelijk :eek:) en borsten. Ik ben benieuwd.

Haar vakantie duurt nog wel even. Maar niets is zeker met de agenda's van de dames in FKK-land.

Ace2
28 april 2010, 20:05
Na een lange winterslaap danst Chrystelle weer door GT :tongue: .

timd
23 april 2011, 14:57
Gisteren maakte ACE II (https://www.ijsberenforum.com/forum/member.php?20-Ace2) een wat afgepeigerde indruk, dus heb ik mijn kans waargenomen en Chrystelle meegetrokken naar 1 van de blokhutten. Door de al besproken mindere paas line-up van dames, was ik nu een keer in de gelegenheid Chrystelle uit te proberen. Viel zeker niet tegen, deed uitgebreid haar best en demonstreerde haar misschien wel verbeterde (gezien eerdere recensies) pijpkwaliteiten.

Ace2
25 juni 2011, 14:37
...............Ik vervolgde mijn gesprek met vriend Jack42 tot ik ineens 2 zwarte handen om mijn ogen zag. Ik draaide mij om en kreeg gelijk een pakkert op mijn mond van Chrystelle. Wij kroelden wat en tegen Jack42 zei ze liefjes: “thank you” omdat hij mij had beziggehouden zodat ik niet op andere grietjes kon springen. Ruw veegde ik de lippen van Chrystelle schoon. Daarbij schuwde ik geen hardhandig gedrag. “Why you do that?” pruilde ze pijnlijk “I clean your lips because you kiss Jack42” mopperde ik. Eigenlijk wilde ik nog op Seqoya wachten, maar het aanlokkelijke lijfje van Chrystelle kon ik niet weerstaan, waardoor ik voor anderhalf uur werd geschaakt. Eerlijk gezegd viel het zoenen op de kamer een beetje tegen, in tegnestelling tot haar zoenen voor haar vakantie. Wat niet tegen viel was de FT en de massage. Ik werd gekneed en gekneed en blijkbaar had ik het nodig want ik doezelde weg. Toen ik wakker schrok zag ik dat Chrystelle bij mijn voeten (die zijn ook slaap verwekend) in slaap was gevallen. Het was een aandoenlijk gezicht van een vermoeid meisje dat weer moest wennen aan het slaaptekort dat ze krijgen als ze in GT moeten overnachten. Toch maakte ik haar wakker en gearmd liepen wij terug naar GT.......................

Ace2
2 juli 2011, 21:07
..........................Terwijl ik naar haar keek zag ik Chrystelle druk bezig klanten te paaien. Dat had al snel het gewenste effect en scoorde ze een klant. Ze liep met hem naar een kamer, maar keek mij stoïcijns niet aan. Ooit was Chrystelle een rustig muurbloempje in GT die stil verscholen zat op een krukje in een hoekje ver weg van ijsberen. Ze ontweek de blikken van ijsberen en deed vooral haar best niet gekozen te worden. Op de kamer was zoenen niet mogelijk en pijpen gebeurde met condoom, nadat ze met een of ander nat tissuetje de boel nog eens schoon had gemaakt. Ooit stroomden de traantjes over haar wangen toen ik haar verjaardag niet was vergeten en met een groep ijsberen voor haar begon te zingen, waarna ik een klein cadeautje gaf. Ze werd overlopen door haar latina-collega’s die haar haar weinig potentiele klanten afsnoepten. Ooit was ik zo dwars dat ik haar toch uitverkoor boven haar collega’s die mij belaagden en alles uit de kast haalden om mij te strikken. Chrystelle zat er wat onbeholpen bij en accepteerde al dat ik als haar vaste klant voor de bijl ging voor dat geile gedoe van haar zogenaamde vriendinnetjes. Ik bleef echter haar “trouw” en koos haar uit, tot grote irritatie van de andere latina-meisjes. De blijdschap in haar ogen was zo gemeend dat ze mij in de sessie die volgde uitmolk. Met recht durf ik te zeggen dat het een van mijn beste sessies ooit werd. Maar ook Chrystelle werd zich meer en meer bewust van haar schoonheid en accepteerde het lot van een dvp. Hoe anders is ze nu. Actief benadert ze klanten en wiebelt met haar billen. Met haar lange benen paradeert ze door GT en voert duidelijk de boventoon bij haar vriendinnen, waarbij opvallend veel Roemeentjes behoren. Op de kamer geeft zij een goede service en heeft alle schroom laten varen. Vreemd genoeg vond ik het in het begin allemaal wel wat leuker met haar……………………

Ace2
4 september 2011, 08:16
.........Ik besloot maar eens een rondje te maken en liep naar de kino. Ik stak mijn lange neus in de kino en zag 2 slanke lange donkere benen, waarbij het kwijl gelijk uit mijn mond droop. Ik keek langzaam omhoog naar de dame die tegen een ijsbeer aan reed. Ineens keek ik in het gezicht van Chrystelle die schrok van mijn aanwezigheid. Ze kierde: “Ohhhh Aceeeee” “Komt ze nu spontaan klaar?” dacht ik. Op datzelfde moment kierde ook Maria: “Heee Aceeee” Chrystelle duwde haar klant weg en omhelsde mij en zoende mij snel. Ik nam de zoentjes met alle liefde in ontvangst en liet haar achter met haar werk.............

.................en op dat moment paradeerde Chrystelle de barruimte binnen en was ik afgeleid. Ik hoorde nog wel in de verte de galmende stem van Tiga zeggen: “Met mij ook. Aardig dat je het vraagt” Chrystelle zag mij staan en liep op mij af en trok mij naar haar toe. Ze zoende hartstochtelijk en ik hapte naar adem, waarna ze terug naar haar krukje ging. “Is ze uw liefje hier?” vroeg Raul7 verbrouwereerd......................

..............Daar maakte ik gebruik van en ik sloop weg tot ik enkele stappen later bij Chrystelle kwam, waarmee ik kroelde. Dat kroelen werd gevolg door een sleutelvraag en een kamersessie. Chrystelle was er voor vakantie even tussen uit geweest en dat had haar goed gedaan. Ze zag er fris en fruitig uit en was relaxed. Eerlijk gezegd vond ik haar de laatste keer, enkele weken geleden, er dof uit zien en iets plichtmatigs hebben. Dat kon nu niet worden gezegd op de kamer. Ze zoende er lustig op los en slurpte al het zaad op. Ace2 was erg tevreden.............................

Voor eventuele fans van Chrystelle merk ik op dat de volgende vakantie van haar al weer op redelijk korte termijn staat gepland.

CLUBSPORT
12 oktober 2011, 17:14
Ik heb ergens vorig jaar eens 1 maal met haar gekamerd , ze kwam in in het babbeltje dat we vooraf maakten spontaan over ,ze heeft een prachtig figuurtje en ik besloot de gok te wagen , helaas werd het op de kamer niet wat ik er vooraf van had verwacht .
de plichtmatigheid die ik ervaarde van haar kant was als een koude douche voor mij , gegokt en verloren zal ik maar zeggen .

wayne r
22 oktober 2012, 13:03
Vorige maandag een (bijna) uurlange sessie met haar gehad. Babbeltje gemaakt aan de bar en daarbij kwam ze heel spontaan over. Daarom maar besloten voor de kamergang te gaan.
Aangekomen, begon ze me meteen te teasen met een striptease en kontschudden en ik werd hier behoorlijk opgewonden van. Ontdaan van mijn badjas begon ze me te PZC. Dit deed ze goed zonder meer (iets te ééntonig). Al snel vroeg ik om te neuken. We deden cowgirl, missio & doggie en dit deed ze met de nodige overtuiging (vooral doggie was lekker met die lekkere kont van haar). Komt wel erg profi over. Na een half uurtje raggen was ik behoorlijk uitgeput maar klaarkomen zat er nog niet direct aan te komen.
Daarom maar gevraagd om het met de hand af te maken. Hiervoor nam ze een hele klot nivea-creme. Hier ben ik persoonlijk geen fan van, maar liet haar maar doen want tegenspreken had bij haar wss geen zin. Ik liet haar helemaal gaan en ze heeft zeker een dik kwartier aan mijn pik liggen snokken (soms zacht ,soms te hard). Ik was te uitgeput om zelf nog tot actie over te gaan en heb me daarom maar tot mn hoogtepunt laten komen en mn zaad over haar handjes gespoten.

Chrystal is een vriendelijke en spontane meid, maar op de kamer vond haar toch een beetje tegenvallen. Geen herhalingsgevaar bij mij.

jinx
21 november 2012, 16:45
bij mij prima lekker zoenen, lekker pijpen met die volle lippen en dan haar assssssss top !!!

mennen2010
5 januari 2013, 17:01
Een uittrekseltje uit mijn verhaal in Geile Tijden (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=297059#post297059)

Het vrouwenvolk hield zich buiten de bar voornamelijk op in de Kino, ik stond een beetje te leunen tegen de muur toen er twee donkere dames binnenwandelden. Eentje had ik van tevoren al opgemerkt, ik had nog nooit een negerin/donkere vrouw gehad maar deze kon ik wel pruimen. Het bleek om een Dominicaanse te gaan die zich Chrystal laat noemen. Deze Chrystal had alles waar ik op zat te wachten als ik die stap zou zetten naar The Dark Side. Een knap gezicht, dikke lippen en mooie witte tanden, een slank maar stevig lichaam en een lekkere brede maar knalharde kont. Ik leunde aldus tegen het houten paneel in de Kino dat voor muur moet doorgaan toen deze chocolade godin tegen me aan begon te wrijven. Ze bleek zeer aardig te zijn en we babbelden een tiental minuutjes waarna ze besloot voor het doel te gaan en ze pakte mijn leuter beet, deze was al halfstok gekomen en hij was dus akkoord met de bovenkamer. Chrystal zou geneukt worden door Mennen, ik polste nog even wat deze geile baby leuk vind op de kamer en nadat we hadden afgesproken wat ik wilde, ging ze een sleuteltje regelen. Alles vol en 20 minuten wachten, balen want ik kon niet wachten om deze stevige brok een lesje te leren. Na een beetje gefoefel in de Kino had Chrystal al bewezen wat haar zachte lipjes kunnen bewerkstelligen en was ik zo klaar als klaar kan zijn. We doken het tentje naast de sauna in en begonnen aan het liefdesspel. De lange Chrystal ging recht op bed staan en begon rustig te dansen en te strippen, ik keek goedkeurend toe hoe ze zich langzaam ontdeed van overbodig textiel en streelde haar benen en kont. Wat een stevige kont! Zij kan zonder twijfelen een dikke walnoot kraken met die billetjes. Ze speelde een geil spelletje, kwam naast me liggen en kuste me in mijn nek. Ik was bloedgeil en voelde de aderen op mijn kebabmes kloppen. Ze kuste me sensueel, die lippen voelden fluweelzacht aan en tegelijk zo stevig. Ik greep naar haar borsten die na het afdoen van de beha me iets minder aantrekkelijk leken dan met beha, ik vind het namelijk nogal hangertjes. Zulk een detail kon de pret niet bederven natuurlijk en ik begon over haar ‘Beach’ te wrijven. Beach is de nickname die dit schatje aan haar punani geeft. Leuke woordspeling, ik vertelde haar dat het tijd was om te zorgen voor wat hoogtij op haar strand, ik klikte mijn mijnlamp aan, het was een donker meisje weet je wel en daalde af naar de mijn van plezier. Chrystal opende haar beentjes en er kwam een zeer sexy strandje (http://www.kras.nl/wsmedia/afbeelding/000/171/033/dominicaanse-republiek-bayahibe-hilton-canoa-coral-strand.jpg) tevoorschijn, lekkere chocoladesaus aan de buitenkant en een frambozensorbet vanbinnen. Ik likte het dessertje helemaal op en er was geen sprake van hoogtij maar van een heuse tsunami. Het schatje had in de Kino al bijna klaar gepijpt dus dat sloegen we nu even over, ze klom haastig op mijn pik en we maakten het beest met de 2 ruggen en we schommelden heen en weer. Ze praatte in het Spaans en dit maakte me ongelofelijk geil :eek:. We schakelden naar Doggystyle en dit leek haar wel te bekoren, met een stevig lichaam als het hare kan ze wel wat stootkracht verdragen. Ik ploegde haar strand in mooie reepjes, trok mijn sabel uit haar holster en begroef mijn neus erin. Ik likte als een gek, ze draaide zich om en gooide me op mijn rug, trok het condoom af en begon me af te trekken terwijl ze met haar tong tegen mijn amandelen hing. Ik naderde mijn hoogtepunt en begon haar hand als het ware te neuken, ze bevochtigde nog even de top van ijsberg met die sappige lippen en ik schoot mijn lading doorheen de hele tent. Ze kraaide van geluk en riep ‘Gran Explosión!!’

zotteke
23 juni 2013, 12:17
Heb haar gisteren ook leren kennen.

Inderdaad, ze is wat profi, maar niet op een storende manier, vind ik. Trouwens, als ik zelf in zo'n club zou werken zou ik ook "wat profi" worden; je moet jezelf niet wijs maken dat ze voor de lol in die club komen werken tenslotte.

Maar Chrystal maakt wel de indruk echt een vrolijke tante te zijn; als ze lacht klinkt het niet gemaakt en volgens mij had ze echt goeie zin. Afgezien daarvan vind ik haar echt heel mooi, niet alleen een geweldig lichaam maar ook een heel leuk koppie en een schitterende lach. En ik val wel op zwarte vrouwen (vroeger niet, maar enkele verblijven in Nigeria hebben mijn mening veranderd :biggrin: ), dus voor mij herhalingsgevaar groot.