PDA

Volledige versie bekijken : Elena / Helena (Braziliaanse)



Willi69
27 mei 2009, 13:42
Name: Elena
Haarfarbe/-länge: blond, über schulterlang
Größe: ca. 165 cm
Figur: schlank, C-Cup (echt?)
Herkunft/Sprache: Brasilien
Alter: circa 24-28 Jahre (?)
Tattoos/Piercings: Tattoo rechts in der Lendengegend
Service: ?
Sonstiges: Freundin von Alini (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2935), hält sich meist im Bereich vor der Innensauna auf
Lebenslauf: ?

Elena arbeitet jetzt schon seit einigen Monaten im PHG, und es gibt immer noch keinen paspoort! :nee: Interessante Optik :p, aber oft schnell vom Zimmer zurück. Wer weiß mehr? :wink:

seksenfun
29 mei 2009, 23:30
Haarkleur/-lengte : blond/lang
Lengte dame : 1,67
Postuur/Cupmaat : slank (platte buik)/C (fake maar geen beton)
Nationaliteit/Taal : Braziliaanse/Duits (basic)
Leeftijd : vooraan de twintig
Tatoeages/Piercings : moet je nu net aan mij vragen
Service: TZ, PZC (en met), kussen, knuffelen (FT, anaal ?)
Voordelen: zeer sexy, Braziliaans temperament op kamer, spontaan en lief
Nadelen: houdt niet van voorvocht en durft dus al wel eens (iets te snel) het condoompje vastgrabbelen

Ze werkt hier nu inmiddels al ongeveer een half jaartje. Het verbaasde me dat er nog geen formuliertje was aangemaakt. Het verbaast me dat mijn eerste sessie van ongeveer 2 maanden geleden de dans ontsnapt is.

Tipje: het was geen herhalingsgevaar voor mij maar heden ten dagen is ze in haar voordeel geëvolueerd. Nochtans had beertje T. er onlangs nog een "afwerksessie" (zo noemde hij het) mee. Misschien is de service dus niet bij iedereen gelijk. Vooraf even toetsen misschien.

seksenfun
30 mei 2009, 13:14
Seksenfun dacht dat hij al zijn belevingen recenseerde. Blijkbaar ontsnapt er soms toch een dame aan mijn gedetailleerde vertellingen :huch:. Helena bijvoorbeeld enkele maanden geleden. Toen ging ik er voor de eerste keer mee op kamer. Ik herinner me nog dat er me, de keer daarvoor dat ik in PHG was (er is een tijd geweest dat ik er bijna dagelijks zat :hammer:), een voorstel gedaan werd tot een triootje (weeral, wat bezield die dames nu met die triovoorstelletjes aan mij?). Alini (waarmee ik vaak kamerde in (redelijk) ver verloge tijden) vroeg of ik geen zin had in een triootje met haar nieuwe vriendin Helena. Zij was toen voor haar eerste dag in PHG (en is dus gebleven ;)).
:o
De vorige keer met Helena herinner ik me niet meer gedetailleerd maar ik hield er zeker geen speciaal goed gevoel aan over. Zo herinner ik het me toch met mijn vergeetachtige brains.
<O:p
Beer T. kwam met Vera van kamer na meer dan drie uur. Ik kwam hem tegen in het nachtcafé. De typische curieuze vragen van seksenfun werden op hem afgevuurd. Voor wie van rust houdt is Vera een goeie keuze. Je kan er ook goed mee praten. De pre sales duurden 1,5 uur. Opeens vertelde hij dat hij bij zijn vorige bezoekje aan PHG met een Braziliaanse naar kamer was geweest, niet Alini. Ik vroeg hem of het toevallig niet “die” dame was, “daar” aan de automaten. “Ja”, zei hij. Ik vertelde dat ik daar ook al mee geweest was. Hij vond het een afwerksessie. Ik zei dat ik mijn vorige sessie met haar niet als een afwerksessie heb onthouden maar als net boven gemiddeld maar niet genoeg om nog eens te herhalen. We konden echter beiden niet meer op de naam komen. Wat doet seksenfun dan? Er naar toe gaan en op ludieke manier er achter trachten te komen hoe ze heet. Ik merkte ineens dat ze zelf ook heet was :smile:. Spontaan kreeg ik een lieve kus en legde ze haar hand op mijn bil. Ik bracht haar nog wat geluk ook aan de automaat. Wanneer de machine weer honger had naar koperen muntstukken, stapte ze van het krukje. We bleven in het nachtcafé nog wat heerlijk dollen en mekaar wat uitdagen. Ik verschoot bijzonder positief van haar.
De laatste keer dat ik in PHG was, heeft ze ook lang bij mij gezeten in een sofa. Nu waren we weer lekker bezig gedurende een hele tijd. Alini werd bezorgd over haar vriendin, alsof zij haar eigen boontjes niet zou kunnen doppen. Alini zei al lachend (maar een zot zegt al lachend de waarheid :rolleyes:) dat ik er nu ook maar mee op kamer moest gaan. (Alini: moeten, wij beren moeten juist niets in de clubs ;)) Hoewel Helena een bijzonder gunstige indruk op mij maakte, had ik dat voor mezelf nog niet uitgemaakt. Het was 21.40 uur dus had ik een goed excuus om nog niet te moeten bevestigen/beloven. De pizza. Ondertussen bleef Helena tegen me aan wrijven en pakte ik haar (met kledij aan) langs achter. Nog geruime tijd voor pizza time beloofde ik Helena dan toch om met haar te gaan kameren na de pizza. Samen aten we ieder een stukje pizza. Nog een drankje en ik vroeg haar om de sleutel te gaan halen (moet ik nu ook echt alles zélf doen :smile:). Voor de tweede keer vandaag een hutje en ook voor de tweede keer nummer 27.
<O:p
Van kwart na tien tot kwart voor elf heb ik een leuke tijd met haar beleefd in hutje 27. Niets was verkeerd aan haar. Ze was zoals ik het graag heb: lief, vriendelijk en spontaan. We gingen op de rand van het bed zitten en begonnen mekaar te kussen. Beetje bij beetje ontdeden we mekaar van de weinige kledij en vlijden we ons neer op het bed. Ook daar werd ruim tijd besteed aan het voorspel met de nodige tongzoenen, lieve en uitdagende strelingen… Verder ging het over in orale verwennerij van alle twee. Ik eerst haar, dan zei mij. Ze was wel (naar Duitse normen) vlug met het condoompje erbij halen. Ze pijpt heel goed en omdat ik nog altijd vind dat goed pijpen met of zonder geen verschil maakt, heb ik haar niet afgeremd of gevraagd om het condoom nog even met rust te laten. Ik ben er echter van overtuigt dat je ze direct kan overtuigen van haar ongelijk als je het echt storend snel vindt, dat ze het condoom erbij haalt. Daarna begon ze me heerlijk te bereiden. Mijn derde orgasme vandaag heb ik dan ook zo laten gebeuren. Zonder nog andere standjes. Ze bereed me immers zo lekker. Ze is zelf niet klaargekomen maar ze bereed me zo alsof ze zelf wou klaarkomen en dat geeft steeds een super gevoel. Misschien had ik me zo niet mogen laten gaan :confused: en had ik mezelf wat meer moeten controleren. Misschien ontnam ik haar nu een deel van haar (gepland) (extra) pleziertje af :confused:. Sorry dan hiervoor Helena :o.
Het naknuffelen en kussen ontbrak niet.
<O:p
Bij het afrekenen verdiende ze een fooi. Dat vond ze niet erg.
<O:p
Vooraleer ik naar huis vertrok nog heel innig afscheid van haar genomen.
<O:p
Herhalingsgevaar is zeer zeker aanwezig.

Willi69
31 mei 2009, 14:44
Ze werkt hier nu inmiddels al ongeveer een half jaartje. Het verbaasde me dat er nog geen formuliertje was aangemaakt. Het verbaast me dat mijn eerste sessie van ongeveer 2 maanden geleden de dans ontsnapt is.
=> Elena (Brasilien) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=17079) ;)

Bin nicht sicher, ob sie Elena oder Helena heißt, eine Helena aus Kroatien gibt es allerdings schon.