Volledige versie bekijken : partytreff met donkere dames
roberteindhoven
27 mei 2009, 13:37
Dag allemaal,
Ik ben nieuw hier, ook geen ervaring nog met betaalde sex.
Maar zo'n partytreff lijkt me erg geil, dus dat ik wil binnenkort eens proberen. Ik val erg op donkere dames en latina's, lekker wulps. Wat is dan de grootste aanrader om naartoe te gaan?
Dankjewel!
roberteindhoven
27 mei 2009, 16:50
en uiteraard heb ik daarna materiaal om mee te recenseren
sneivel
28 mei 2009, 04:41
Partytreff Dolce Vita in Wagenfeld heeft vrij veel Latina's, Ik persoonlijk vind alleen de service wat minder dan bij de oost-europese dames.
Fuck4Ever
1 juni 2009, 16:13
Gisteren was ik op de partytreff in Dorsten. Van de 7 aanwezige dames waren er drie donker. Een mooie pikzwarte negerin uit Kameroen, een aantrekkelijke dame met een heerlijk figuurtje uit de Dominicaanse Republiek, en nog een andere donkere schone die ik verder niet gesproken heb.
De Dominicaanse was erg geil en begon op een gegeven moment heerlijk met haar mooie kontje tegen me aan te rijden op de muziek toen we naast elkaar aan de bar stonden. :D
Normaal val ik niet op donkere types maar voor haar heb ik graag een uitzondering gemaakt. Ik was echter die dag al 5 keer gekomen dus helaas was de koek op en zijn we er op een gegeven ogenblik maar mee opgehouden. Maar ondanks dat wel een lekkere sessie met haar gehad. Ben helaas haar naam alweer vergeten.