Inloggen

Volledige versie bekijken : FKK-Paradise, Leinfelden-Echterdingen (Stuttgart), Paris (Duits/Amerikaans)

Jorah Mormont
24 mei 2009, 16:37
Naam: Paris

Haarkleur/-lengte : Blond / Lang

Lengte dame : 1,70m

Postuur/Cupmaat : Normaal / C-cup

Nationaliteit/Taal : Duits-Amerikaans / Duits en Engels

Leeftijd : 19j

Tatoeages/Piercings : Blanko

Service: NMC, PZC, GFE, Beffen

Voordelen: Naturelle look, Sympathiek en GND

Nadelen: Mag ietsjes slanker

Tijdsduur : 0,5 uur

Prijs : 50,00

Paris, The Paradise, donderdag 21 mei 2009

Afgelopen donderdag was ik de Sonny-meisjes in The Paradies aan het aflopen. Stuk voor stuk ging ik met dames naar de kamer waar ik de voorkeur voor geef. Paris was ook zo'n dame. Een mix tussen Duits en Amerikaans. Niet de knapste, maar lekker naturel, een wat voller postuur, maar een gezichtje zoals de Russische Marina (PHG), of Schotse Brooke (PHG). Zeg maar de Brooke dame, maar dan zeker wat kilootjes lichter.

De pre-sales was super en op de kamer geeft ze zich helemaal over aan de klant. Lekker ontspannen en laat zich heerlijk verwennen. Verder pijpt ze vreselijk goed en diep. Heerlijk langzaam tempo en lekker zacht. GFE pur sang deze Paris. Zij schijnt een vaste waarde in The Paradise te zijn. Ik zal haar bij een volgend bezoek zeker weer uitnodigen.

Sonny:wink:

Picasso 1
24 mei 2009, 18:14
Heb ik gisteren mee gesproken. Ze was met haar duitse vriendin aan het jagen. Erg naturel maar een toch wat grote dame met een erg wit huidje. Is verre van een "stunner" inderdaad maar jij gaat duidelijk voor naturel, open en fris en dat is deze dame zeker.

flens
24 mei 2009, 19:20
Naam: Paris

Leeftijd : 19

Also 19 bezweifel ich, dann war sie im GT ja 16 ..........

Schätze sie schon 22-24 Jahre alt.

Picasso 1
24 mei 2009, 19:21
Also 19 bezweifel ich, dann war sie im GT ja 16 ..........

Schätze sie schon 22-24 Jahre alt.

Diese frau is nicht Paris von GT. Paris von GT arbeitet auch in Paradise und heisst da Melina.

flens
24 mei 2009, 19:29
Diese frau is nicht Paris von GT. Paris von GT arbeitet auch in Paradise und heisst da Melina.

entschuldigung, da bin ich durcheinander gekommen. Ich las den anderen Bericht von Sonny und dachte, es wären dieselben....

Sorry