PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub Harem, Sara (Poolse)

Jorah Mormont
19 mei 2009, 01:07
Naam: Sara

Haarkleur/-lengte : Zwart / Lang

Lengte dame : 1,70m

Postuur/Cupmaat : Slank / D-cup, siliconen

Nationaliteit/Taal : Poolse / Pools en Duits

Leeftijd : 36

Tatoeages/Piercings : Schouder

Service: NMC, PZC, Zoenen, Beffen en FT

Voordelen: Prachtig figuur, zeker gezien haar leeftijd

Nadelen:

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : 100,00

Sara, Saunaclub Harem, 18 mei 2009

Voor mij zeer ongebruikelijk om met een 36 jarige dame naar de kamer te gaan. In eerste instantie schatte ik haar midden 20, Sara heeft een prachtige strakke body waar meningen jonge dames jaloers op zouden zijn. Haar gezicht toont wel dat ze niet meer tot de jongste behoort.

Ik heb met Sara een sessie gehad welke je van een ervaren dame mag verwachten. Ze is erg spontaan en sympathiek. Qua service kan ik er niets op aanmerken. Perfect pijpen en eierlicken met steeds geil aankijken. Van beffen is ze zeker niet vies. Ze laat zich gewillig verwennen. Neuktechnisch ben ik volledig aan mijn trekken gekomen. Ze had graag mijn vitaminen in haar mond genomen, maar ik heb er prijstechnisch gezien vanaf gezien. Het is toch 50 euro wat ze er even bijpijpt:moon:

Sonny:wink:

freek12000
8 december 2015, 22:45
Ik ben verleden jaar in deze club geweest en kwam daar eigenlijk speciaal voor Isabel die er helaas niet was, en heb me toen maar met wat andere girls vermaakt. Verblijf was prima, en service ook. Ik moet zeggen dat ik zelden zo'n mooie club heb gezien. De moeite waard!

fg22
9 december 2015, 00:50
Informatief.

Bij oproepen website bleek die "gesperrt"

aquarius
10 december 2015, 08:38
Informatief.

Bij oproepen website bleek die "gesperrt"

Also http://www.saunaclubharem.de funktioniert problemlos.

Gruß
aquarius

john.doe
20 mei 2016, 07:24
Ik ben er afgelopen dinsdag 17-5 geweest. De club ziet er erg mooi uit, en er lopen ook de nodige mooie dames rond. Er wordt wel veel geanimeerd, waar ik zelf niet zo'n fan van ben. Ik stond nog niet aan de bar om mijn 1ste biertje te halen toen de girls al op me afkwamen. Dit bleef mijn gehele verblijf zo wat voor mij een redelijke afknapper was. Ik ben na een aantal biertjes maar weer gegaan.