PDA

Volledige versie bekijken : Geel (Antwerpseweg 147) / Sabriena privé



099
13 maart 2006, 16:12
Ik ben verleden week nog eens bij sabriena privé geweest, een privéhuis waar ik vroeger wel vaker kwam. Ik moet zeggen qua interieur zijn ze er wel op vooruitgegaan, maar qua aanbod van de meiden was het triest, er werden me 4 meiden voorgesteld, ik heb uiteindelijk dan maar voor de wat mij leek minst slechte optie gekozen. Achteraf gezien had ik dit beter niet gedaan. Ik kon mezelf gaan wassen in de badkamer. Daarna ging mevrouw zich wassen en daar gingen de eerste vijf minuten van het half uur al. Op de kamer een beetje lauw pijpen ( juist de eikel een beetje in de mond), daarna iets wat moest lijken op een titty-fuck :motz: ... het schrijven niet waard.

Deze privé heeft veel van zijn klasse verloren ten opzichte van een jaar à een half jaar terug!
75 euro voor een half uur dat eigenlijk zijn geld niet waard was!

http://www.comonline.be/sabriena

Patje691980
8 augustus 2006, 08:33
Gisteren voor de eerste keer naar een privé geweest. Ik zag een grote affiche van Sabriena's Geel en besloot daarom om een keer een kijkje te gaan nemen op de website. En ik moet zeggen dit viel best mee. Daarom besloten om een kijkje te gaan nemen. daar aangekomen bleek geen enkel van de meisjes die op de site staan aanwezig te zijn. Pech zou men denken...
Het laatste meisje dat zich kwam voorstellen Bianca oh my god!!!!
Echt de moeite!!! Een aanrader!!!
Ik ga zeker nog eens terug!! Vorige keer beetje te vlug gekomen!!:rubbel: :roll: :roll: :roll:


Seeya!!!

099
8 augustus 2006, 09:35
http://comonline.be/sabriena

het is voor mij al een tijdje ( half jaartje ongeveer ) dat ik nog in dit huis geweest ben. Ze hebben 5 kamers en een gemeenschappelijke badkamer. 1 van de kamers is voorzien van een bubbelbad.

een half uurtje kost 75 euro
een uurtje kost 150 euro
ik geloof dat een trio 225 euro voor een uurtje kost

Patje691980
8 augustus 2006, 11:12
En welke meisjes heb je toen bezocht? (als ik vragen mag!)
Zou graag nog eens teruggaan maar twijfel om terug voor bianca te gaan of ieamnd anders te proberen!!

Greetz

099
8 augustus 2006, 12:19
Ik denk niet dat het meisje daar nog werkt. Dus kan ik je niet echt advies geven over de meiden die er nu nog werken.
Want ze hebben hun bezetting aldaar een 4-tal maanden geleden redelijk vernieuwd.

Vroeger hebben er heel wat toppers bij Sabriena gewerkt, maar die zijn dan meestal verhuisd naar een ander privéhuis (bvb Zika candyshop olen) of voor zichzelf begonen (bvb bo bo&claudia herentals).

De prijs bij sabriena is normaal, en ligt aan de onderkant van het prijsvork als je vergelijkt met wat in een grote cirkel in het rond ligt.
Manou in zoersel 100 euro 30 min
Angels lichtaart 75 euro 30 min
private girls wommelgem 75 euro 30 min
Lynn Somers Mol 90 euro 30 min
Babette & Co Herentals 75 euro 30 min
Jackelyn Bouwel 90 euro 30 min

Patje691980
8 augustus 2006, 12:33
Als je toch eens in de buurt moest zijn zeker Bianca een proberen!!
Was echt wel de moeite waard!!!

Greetz

099
19 augustus 2006, 15:21
Vorige week ( wilde toen al schrijven maar dat is er tot op heden niet van gekomen ) nog eens gaan zien naar Sabriena, ik was er al zeer lang niet geweest. Ze hebben het zeer druk op dit moment (wie weet vanwege de campagne met baanaffiches die ze aan het voeren zijn, zelf heb ik 1 zulke affiche gezien, maar van medewandelaars gehoord dat er nog wel meer moeten hangen). Tegenwoordig hebben ze nog maar 4 kamers. Het aanbod op het moment dat ik langsging was matig, 2 dames bezet en dus nog keuze uit 2 andere dames. Een oudere dame, en de jonge aziatische Anna, aangezien ik wel zin had voor deze dame gekozen.

Dus beren, grote drukte en daardoor soms niet de keuze uit alle meisjes.

Patje691980
5 september 2006, 16:12
Weet er iemand mss of dat de meiden bij Sabriena's ook anaal doen? En heeft er iemand hier ervaring mee?

Greetz