Inloggen

Volledige versie bekijken : Daria (Deutschland)

SFL
14 mei 2009, 23:39
Naam : Daria :bowlol:

Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits, maar spreekt ook vloeiend Engels

Leeftijd : 24j

Haarkleur/-lengte : blond-donkerblond / bij elkaar

Lengte dame : 1m70

Postuur/Cupmaat : mooi gevormd / B-cup

Tatoeages/Piercings : tribal-tatoe op haar onderrug

Service: full option, maar elk suplement heeft een meerprijs :teuflisch

Voordelen: GFE!!!!, ongerepte en echte juffer, lief en hele goede
geslachtsgemeenschap

Nadelen: echt geen enkel :freu:

Tijdsduur : uurtje

Prijs : 75€

Een 24-jarige Keulse naturelle-meid, sinds 2 maanden actief in GT.
Herkenbaarheid: zit altijd alleen, wacht af tot de klant zelf naar haar toekomt, zit topless en lijkt er op het eerste zich een beetje tegen haar zin bij te zitten. Bij nader kennismaken is ze heel beleefd en gereserveerd. Tussendoor giechelt ze verlegen bij regelmaat.
Goed gebouwd, alles in de juiste proporties, gave benen, oogverblindende tieten, een perfectuitziende poes, een kont voor in te bijten, girl-next-door-type, lieve sproeten op haar snoetje en ogen waarin je verzuipt. Ook in de blokhut voldeed ze aan mijn verwachtingen. Ze neemt rustig de tijd voor het voorspel, heel intens zoenen… Kortom een GFE! Een heel goed neukertje, mede dankzij haar strakke vulva. Na de daad, spendeert ze tijd in wat napraten en –knuffelen en ook na de betaling blijft ze je vriendinnetje. Goede dienst na verkoop dus!
Zeer zeker voor herhaling vatbaar, want ze blijft continu door je hoofd spoken en ik zou het zelfs riskeren op er zo eentje in huis te halen. :smile2:

Saruman
15 mei 2009, 08:09
ze blijft continu door je hoofd spoken en ik zou het zelfs riskeren op er zo eentje in huis te halen. :smile2:

In huis halen is niks, maar hoe ze weer buiten krijgen?? :thefinger

Dickydik
10 juni 2009, 17:24
Ik denk dat ik met deze dame afgelopen zondag ook gekamerd heb maar volgens mij heet ze echt Dahlia want ze maakte zelf de vergelijking met die bloem....

Inderdaad een hele naturelle jonge meid met een prima figuur in de juiste proporties. Ik val meestal niet zo voor blonde (Duitse) types maar ik vond haar er zo puur uitzien en verdronk onmiddelijk in die mooie grote blauwe ogen.......
En ook geen opdringerige houding en daardoor met haar aan de praat geraakt op de 'strip' voor de kino...... Leuk gesprekje over haar hond gehad maar ik was toch ook wel benieuwd naar haar poes.......

Op de kamer meteen een ontspannen spontane sfeer...... Leuke meid waarmee het goed vrijen is, voluit zoenen en ook niet vies van een stevig partijtje 'droogneuken'.... zodanig dat ze er van klaarkwam!
Neuken was ook een heerlijk feestje daarna.... een hele goede ervaring. Leuke aftertalk ook over privézaken enzo.....

Achteraf heeft ze me wel zeker drie keer gezegd dat ze een volgende keer weer héél graag met me naar de kamer wil...... Nou kan dat natuurlijk een overdreven soort klantenbinding zijn maar het kan ook zomaar zijn dat ze het écht leuk heeft gevonden....... en ik ben natuurlijk graag bereid dat laatste te geloven.....:D

@moderator: volgens mij kan vrij zeker de naam aangepast worden.

PELICAN
10 juni 2009, 22:36
You're right. Her name is Dahlia and I agree : she's top GFE. She's today my favourite girl in Golden Time.
She was before Laura in Babylon and Nina in Agentur Caro in Cologne.