PDA

Volledige versie bekijken : Elisabeth (Roemeense) GT

Helmut
20 februari 2009, 19:44
Haarkleur/-lengte : Zwart, half lang
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : Mollig, maar niet te veel /DD puur natuur
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ en beetje Engels
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : geen
Service: Goed
Voordelen: Lekker pijpen, geile oggen
Nadelen: geen
Tijdsduur : half uur
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek Lekker zoenen, en zo`n groooote en stevige puur natuur boezems.

Ze is pas gisteren gekomen vanuit Mallorca, daar heeft ze in een privehuis gewerkt sinds 18 manden.

Goedemorgenallemaal
20 februari 2009, 20:38
Haarkleur/-lengte : Zwart, half lang
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : Mollig, maar niet te veel /DD puur natuur
Nationaliteit/Taal : Spaanss, /Spaans en beetje Engels
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : geen
Service: Goed
Voordelen: Lekker pijpen, geile oggen
Nadelen: geen
Tijdsduur : half uur
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek Lekker zoenen, en zo`n groooote en stevige puur natuur boezems.

Ze is pas gisteren gekomen vanuit Mallorca, daar heeft ze in een privehuis gewerkt sinds 18 manden.

Volgens mij heb ik ooit eens zo een Spaanse furie gezien....
http://harpcore.files.wordpress.com/2008/06/blackadder1_queen_396x222.jpg
The Spanish infanta...
INleiding:
http://www.youtube.com/watch?v=w0FAVp79XjM
Hierin komt ze voor het eerst op:
http://www.youtube.com/watch?v=BpNVM4ETFE8
http://www.youtube.com/watch?v=Z0n5eeHBASA
http://www.youtube.com/watch?v=-Aen49CJMG0

moek
21 februari 2009, 09:56
DD puur natuur.....Dat hoort zich goed aan. Ook bekend hoe lang ze in GT wil blijven ? Neem aan dat ze meer in petto heeft dan "alleen" goed pijpen en geile ogen ?, sorry oggen.... :keesmi:

moek
27 februari 2009, 05:11
Heb gisteren van haar mogen genieten. Wat 'n heerlijk mokkel. Alles puur natuur. Wat 'n geweldige knockers . Alles is bij haar mogelijk. Anaal heeft ze geloof ik ook geen problemen mee. Ze zou zeker nog 'n week blijven en misschien ook nog wel 1 of 2 maanden. Tot nu toe beviel 't haar goed. Beslist 'n aanwinst voor GT. "Minpuntje"; ze let op de tijd en 'n uur is € 100.

zeltzaam
3 april 2009, 02:22
ze is zeker een top wijf maar ze is niet spaans maar oost europees als je goed kunt lullen kost een uur bij haar ook maa 75,- :fuck:

bartek
3 april 2009, 11:01
Enkele weken geleden ook een zeer goede ervaring gehad met deze
volle Roemeense. Heeft 2 jaar in Mallorca gewerkt en is naar het noorden
uitgeweken owv slechte economische toestand in Spanje.
Had het naar haar zin in Gt en de business liep goed.;)
Zou naar eigen zeggen zeker een tweetal maanden in GT blijven.
Hoop haar weer tegen het betoverende lijf te lopen bij een volgend
bezoekje, nu ja die DD's zijn moeilijk te missen:thefinger

TT Man
3 april 2009, 16:00
LOL

The Saint
7 april 2009, 01:25
Enkele weken geleden ook een zeer goede ervaring gehad met deze
volle Roemeense. Heeft 2 jaar in Mallorca gewerkt en is naar het noorden
uitgeweken owv slechte economische toestand in Spanje.
Had het naar haar zin in Gt en de business liep goed.;)
Zou naar eigen zeggen zeker een tweetal maanden in GT blijven.
Hoop haar weer tegen het betoverende lijf te lopen bij een volgend
bezoekje, nu ja die DD's zijn moeilijk te missen:thefinger

Klopt idd dat ze een volbloed Roemeense is. Tegen mij zei ze gisteren dat ze tot het einde van het jaar hier wilde blijven. Ze heeft me een paar foto's van haar in Roemenië getoond en naturel vind ik ze nog mooier; ze moet wel een beetje op haar lijn letten want ze heeft een klein buikje: haar borsten zijn super(groot) en zo lekker zacht: ik heb haar laten beginnen met een borstmassage over mijn rug en toen ze me later bovenop bereed.... man man wat een zicht..... heerlijk uurtje met haar beleefd tegen normale GT-tarief. Had ook aangegeven van tevoren: niet meer dan een uur want had nog maar 85€.
Ik gaf haar 80€, ze keek wat raar en ik zei: te veel? Ja, zei ze...
ik zei 80 is ok hoor.:D
Tegenwoordig loopt ze met ontblote borsten rond in tegenstelling tot een maand geleden toen ze in een prachtig grasgroen setje rondhuppelde.

Ik vind haar een heel lieve meid: ze ziet mij zeker nog terug!

CLUBSPORT
12 april 2009, 21:51
ik heb deze dame vandaag voor het eerst gezien en kort gesproken .
best wel knappe meid en oogt inderdaad vriendelijk .
Tot een kamerbezoek is het niet gekomen maar dat kan een volgende keer
ook nog .

royke86
13 mei 2009, 21:48
Naam : Elisabeth

Nationaliteit/Taal : Hongaars/ Engels Duits

Leeftijd : 23

Haarkleur/-lengte : bruin

Lengte dame : 1,60

Postuur/Cupmaat : c/d

Tatoeages/Piercings : Niet opgevallen

Service: goed

Voordelen: Lief

Nadelen:

Ik weet niet zeker of ik de naam goed gespeld heb, maar hier moet het op neer komen. Ze werkt sinds 3 maanden in GT vertelde ze me.

Dickydik
14 mei 2009, 17:26
Denk dat het deze is, wel een lekker ding trouwens wat ik onlangs mocht ervaren.....

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15714

royke86
15 mei 2009, 00:25
Ja bedankt! Nu staat ze in het goede draadje ;)

"de souza"
11 juni 2009, 17:03
Gisteren met deze Roemense schone voor de 2e keer op de kamer beland, het is gewoon een hele lieve meid die alles doet om het je naar de zin te maken, ook de aftersales zijn ok:smile2:

Ps vandaag is ze 24 geworden :festeer: ,dus de leeftijd kan aangepast worden

borrop74
11 juni 2009, 21:10
Heel lieve meisje. Helaas gaat ze terug naar Roemenië medio Juli - ze vertelde me

timjava
28 juni 2009, 20:56
Toen ik zaterdag binnen kwam bij GT zag ik meteen deze dame met prachtige grote borsten:tietjes:. Het enige wat ik toen nog dacht was; Ik wil deze in mijn handen hebben, ik wil ze voelen:teuflisch. Tot mijn verbazing zei ze dat ze niet aan zoenen doet? In tegenstelling wat ik hierboven lees:confused:. Voor de rest redelijke sessie en alleen al voor haar borsten voor herhaling vatbaar!

tgee
3 juli 2009, 18:33
zij omhelzingen aan de perfectie voldoet het d' aandringen

"de souza"
31 oktober 2009, 12:02
Gisteren weer eens op de kamer geweest met deze dame:tongue:. Zeer goede sessie mee gehad en kussen doet ze wel degelijk :kuss:

zeltzaam
1 november 2009, 23:36
Vandaag weer met haar op kamer geweest en zoals altijd weer super heerlijk lichaam en geweldige dd borsten al om al geweldig

henkieh
24 november 2009, 20:18
Henkie heeft een weekje geleden deze heerlijke iets stevige meid met super heerlijk natur-busen lekker genomen. Ze is echt lekker, naturel, aardig, geil, lief en gewoon erg lekker zal haar zeker nog eens bezoeken. Sterker ze zal een vaste gewoonte worden elke keer ze aanwezig is als Henkie er is.

adje10
22 december 2009, 22:18
wat een topper! superservice, lief, veel kussen, heerlijk figuur en ze gaat tekeer als een beest. ook goede aftersales en echte GFE.

mij ziet ze zeker terug

CLUBSPORT
23 december 2009, 18:07
Dus ze is weer terug ? had haar al een tijdje niet meer gespot in gt

visbaron
23 december 2009, 18:24
Hoi Clubsport,

Ze is er nog steeds, dwz enkele weken en zal er ook zijn nog tussen kerst en oud en nieuw...... Daarna weet ik het niet.

The Saint
23 december 2009, 20:57
Dus ze is weer terug ? had haar al een tijdje niet meer gespot in gt

Ze is al heel de maand december regelmatig in Gt geweest.

El Conquistador
29 december 2009, 17:15
heel lief meisje zondag mee weg geweest en als met aan mij ligt snel weer een sessie..lekker met die grote tieten spelen :rofl:

El Conquistador
3 januari 2010, 10:22
heel lief meisje zondag mee weg geweest en als met aan mij ligt snel weer een sessie..lekker met die grote tieten spelen :rofl:

gister met haar weer 2 x de kamer op geweest ...echt een hele lieve meid en ook nog eens goede kwaliteiten..Er zijn mensen die er nog meer van kunnen vertellen:gruebel:....

Zo tegen het eind van de avond ook nog eens met haar bh rond gelopen in de gt...MichelJ kwam al met de sleutelvraag,maar heb hem afgewimpelt
:wink:

TwistaS
3 januari 2010, 15:12
Ja Tiga ik ben benieuwd of je blij was met het advies van ons ofniet ;)

Tiga
17 januari 2010, 13:56
Ja Tiga ik ben benieuwd of je blij was met het advies van ons ofniet ;)

Deze dame verdient een recensie...bij deze! Ik had tegen El C gezegd dat ik haar wel leuk vond maar nog twijfelde. Dat had ik niet tegen een dove gezegd aangezien hij Elizabeth subtiel op me afstuurde gezien zijn goede ervaring met haar. Tja wat doe je als een dame van je shortlist lief tegen je begint te doen? Juist, kamervragen stellen...

Op de kamer is ze professioneel goed, ze maakt het je naar je zin en geeft een goede service met alles erop en eraan. Zachte zoenen, heerlijk pzc en intiem. Ook buiten de kamer blijft ze attent en lacht ze je lief toe. Wat een ondeugend schatje. Thx voor de tip!

El Conquistador
17 januari 2010, 14:17
:freu:

Goed zo Tiga fijn dat je hebt genoten ...voor de liefhebbers ze is ongeveer een maand naar huis..ach ja kennen we weer een paar andere afvinken;)

Oasis
11 maart 2010, 15:17
:freu:
...voor de liefhebbers

Elisabeth is back :) She is a bit thinner than before :cool:

zeltzaam
11 maart 2010, 21:39
Klopt ze is al 21/2 week terug

henkieh
4 april 2010, 21:15
Henkie heeft laatst een van de beste FT's ooit gehad, de volle lading achter in het keeltje, heerlijk. Daarna nog ff lekker geneukt. Was absoluut super tevreden wat een lekker wijffie.

vincen
30 april 2010, 09:15
Gisteren met Elisabeth (roemeense met dikke borsten 24 jaar) voor de derde maal op de kamer geweest. Ik neem ze telkens weer voor die lekkere dikke natuurlijke borsten. Elisabeth kan geweldig goed, heel diep en heel zacht pijpen. :freu: Zeker een aanrader.
Herhalingsgevaar is heel groot.

zeltzaam
31 mei 2010, 21:51
Voor de mede genieters van deze lekkere romeense ze gaat 03-06 op vakantie tot begin Augustus

bergm550
12 september 2010, 17:53
Weet iemand wanneer Elisabeth weer in GT is? Of werkt ze nu in een andere club?

darkblues
14 september 2010, 22:17
no she promised me to get a call once she will be back on augustus but I never heard about her .... :frown: :frown:

I thought she was in love with me :hammer::baby2::heul: :wand::nee: (as usual :biggrin:)

gignnl
14 september 2010, 23:42
Afgelopen week was ze er nog steeds niet,misschien is ze verliefd op iemand anders................................

Jackless
19 september 2010, 19:37
Het laatste bericht is dat ze ergens in oktober terug komt.......

bergm550
19 september 2010, 19:52
Het laatste bericht is dat ze ergens in oktober terug komt.......

Dat is goed nieuws. Ze is een heerlijke meid met verrukkelijke knockers. :betrunken:

zeltzaam
22 september 2010, 23:01
Zal jullie helpen vrijdag 24-09 is ze er weer

"de souza"
25 september 2010, 10:00
Zal jullie helpen vrijdag 24-09 is ze er weer

Ze was er inderdaad gisteren van 14:30:00 tot 14:30:05 in de bar en toen is ze waarschijnlijk door bovenstaande ijsbeer voor de rest van de dag ontvoerd :eek:.

Tussentijds kwam ze wel even drinken halen en begroette ze me hartelijk, blijft een lieve meid. Het zal er binnenkort wel weer een keer van komen :smile2:.

El Conquistador
25 september 2010, 12:06
hahaha als zeltzaam er is maak je weinig kans he de souza maar alles komt goed

Jackless
26 september 2010, 16:56
hihi het was zeltzaam niet... maar het belangrijkste is dat deze dame weer terug is in GT

zeltzaam
27 september 2010, 10:23
Haha ik was het wel op de 24ste en de 26ste:freu::smile2:

Cupido
27 september 2010, 18:28
zeldzaam!!

visbaron
27 september 2010, 21:04
Ze was gisteren zeldzaam aanwezig, ze kwam zelfs bestek halen om op de kamer te eten als ik me niet vergis...

Jackless
3 oktober 2010, 11:15
Nog recente ervaringen van deze dame? Of moet ik het vervelende ijsberen werk zelf gaan doen ;-). Hopelijk is zeltzaam dan niet aanwezig want dat scheelt mij een paar uurtjes wachten :-)

bergm550
3 oktober 2010, 13:07
Nog recente ervaringen van deze dame? Of moet ik het vervelende ijsberen werk zelf gaan doen ;-). Hopelijk is zeltzaam dan niet aanwezig want dat scheelt mij een paar uurtjes wachten :-)

Gisteren was ik in GT en met Elisabeth 1 uur op de kamer. Ik zag haar rond een uur of 17:00 lopen en toen heb ik haar direct aangesproken. Dat is het beste, want ze is toch wel vaak bezet. Dus als je haar ziet, meteen om de sleutel vragen.

Het blijft verder een vriendelijke meid met een zeer goede service. Ik kan haar zeker aanraden.

The Saint
3 oktober 2010, 16:34
Gisteren was ik in GT en met Elisabeth 1 uur op de kamer.

Is ze een 100€ meisje (op dit moment?)

darkblues
7 oktober 2010, 22:40
be doomed ZELTZAAM !!!:angryfire::angryfire::angryfire::angryfire:
you were faster on the draw !

you booked elisabeth last wenesday as she was just arriving from her holidays, just in front of me ! :mad::wand::mad_6::ranting2:

I pledge a curse on you till the seventh generation for the pain and anger you got me ....:heul::heul::heul::heul::heul:

may you be Homosexual for eternity !! :thefinger::thefinger::thefinger:( or at last each time your enter a FKK :wink:)

is elisabeth still friendly and affectionnate than she was before ?

darkblues
7 oktober 2010, 22:41
be doomed ZELTZAAM !!!:angryfire::angryfire::angryfire::angryfire:
you were faster on the draw !

you booked elisabeth last wenesday as she was just arriving from her holidays, just in front of me ! :mad::wand::mad_6::ranting2:

I pledge a curse on you till the seventh generation for the pain and anger you got me ....:heul::heul::heul::heul::heul:

may you be Homosexual for eternity !! :thefinger::thefinger::thefinger:( or at last each time your enter a FKK :wink:)

is elisabeth still friendly and affectionnate than she was before, lucky guy?

zeltzaam
8 oktober 2010, 18:01
Realy you think I booked her on that moment :) hahaha last week I was all week on vacation just get back and 1 guess where I'm now ;)

"de souza"
7 november 2010, 22:35
Het zal er binnenkort wel weer een keer van komen :smile2:.

Die keer was dus gisteren, volgens haar was het al 8 maanden geleden dat ik met haar op de kamer was geweest:gruebel:.

Waarschijnlijk heeft ze gelijk, want ik was namelijk vergeten hoe goed haar service eigenlijk is :hammer:. Alles is bij haar bovengemiddeld tot zeer goed:PZC, Kussen, enz. En dan nog die heerlijke ondeugende ogen en die superborsten.

De volgende kamergang zal zeker geen 8 maanden gaan duren:wand:

Tot zover
Souza :wink2:

El Conquistador
15 november 2010, 16:51
Deze dame leest al onze berichten komt zeltzaam voor dat ze ze niet leest...

Ben er trouwens ook allang niet meer mee weggeweest.....

visbaron
16 november 2010, 19:54
Goh en niet alleen zij dacht ik zo.....

Jackless
16 november 2010, 21:40
Na, toch blij dat iemand deze berichten leest....

Maar ga toch liever binnenkort weer eens langs.

einzelganger
13 januari 2011, 23:33
Vorige week vrijdag speciaal naar GT gegaan met de gedachte Elisabeth weer na lange tijd te ontmoeten. Echter ik heb haar de gehele dag niet gezien. Mijn vraag aan jullie: Is zij nog werkzaam in GT? Alvast bedankt voor je reactie.

BSesamstraat
14 januari 2011, 00:25
4 weken geleden nog wel. Nu waarschijnlijk nog in roemenië. Vanuit betrouwbare bronnen gehoord dat het groepje over een paar dagen weer beginnen..

bergm550
14 januari 2011, 09:09
Ik heb van Elisabeth begrepen toen ik voor het laatst met haar op de kamer was, dat ze zo midden januari weer zou gaan beginnen.

ijsbeer11
14 januari 2011, 09:30
Is volgende week terug

zeltzaam
15 januari 2011, 01:52
Nee ze is al terug sinds vandaag

El Conquistador
15 januari 2011, 11:58
ow laat ze dan maar niet horen dat je in Villa Vertigo bent geweest zeltzaam!!

zeltzaam
15 januari 2011, 17:18
Haha thankx maar waarom zou ze da nie mogen horen??

jacky pakutra
17 januari 2011, 23:19
deze dame zie je niet vaak op een kruk zitten wachten op hongerige beren , doet altijd uitstekende zaken.
gaat wat dat betreft zeer geslepen te werk/doet aan goede klantenbinding. heb weinig toe te voegen aan al het bovenstaande...weinig tot niks op aan te merken.

tinus
2 mei 2011, 11:46
Vorige week weer twee keer met Elisabeth naar de kamer geweest. Het was weer geweldig,zoals altijd.Ze zag er heerlijk uit en de service was weer helemaal top.Ook daarna nog even gekletst, deze vriendelijke dame ziet me zeker nog een aantal malen terug....

royke86
6 juni 2011, 15:40
Elizabeth stond op het punt om te gaan, maar toen ik vroeg om nog even naar de kamer te gaan kon ze gelukkig nog even tijd vrij maken. Gelukkig was het wel want heb altijd een enorm goede sessie met deze dame. Ze herkende me ook nog ondanks dat ik een hele tijd niet meer met haar op de kamer was geweest. Hopelijk blijft deze dame nog geruime tijd present in deze club, want van deze dames zouden er meer mogen zijn!!

laplagne
23 februari 2012, 10:03
Laplagne zat aan de bar met een bakkie koffie van een date met het Duitse pijpwoner Lisa bij te komen toen achter de bar een meer dan leuke dame een watertje stond te tappen. Mijn eerste reactie was 'Long time, no see'! Aan wie ligt dat dan? Natuurlijk verlaat Laplagne niet elke week zijn berg voor een Golden Time-bezoek, maar ik had deze schoonheid al een hele tijd niet gezien. Het beroemde oogcontact volgde. Nach eine halbe Stunde had Elisa - zoals mevrouw zich nu in de wandelgangen noemt - mij gevonden. Het was de vriendelijkheid zelve en vertelde dat zij een Hongaarse was. Later zou blijken waarom. De reputatie van Roemeense dames (in Golden Time) is niet om over naar huis te schrijven en daarom vertelt Elisa in eerste instantie dat ze uit een ander land komt. Zal wel met klantbinding te maken hebben. Vermoedelijk is Elisa daarom ooit begonnen te zeggen dat ze een Spaanse was.

Elisa(beth) is begin januari 28 jaar geworden en heeft voor mij een werkelijk fantastisch lichaam met een natuurlijke voorgevel. Het was tweemaal grote klasse van deze in Keulen woonachtige dame. Waren alle vrouwen maar in Golden Time zo vriendelijk. Elisa liep wel te klagen dat de business niet meer in Golden Time zo goed loopt als vroeger, waardoor haar inkomsten - zo schat ik - zijn gehalveeerd. Dat blijkt ook wel uit de recensies, want de laatste dateerde van juni 2011. Kan wel begrijpen dat GT-routiniers op z'n tijd met haar naar de kamer gaan. Spijt heb ik nu dat ik haar in het verleden nooit kon strikken of dat ze druk bezet was. Wat kan deze vrouw trouwens lekker zoenen. Dit is een zekerheidje voor de toekomstige bezoeken. Alleen is Elisa vermoedelijk op dins-, woens- of donderdag aanwezig, maar bij haar is succes verzekerd. Behandel haar met respect en dan krijg je een topservice terug.

bosbeer
23 februari 2012, 10:10
Gaat je verslag over Elisa of Elisabeth? Heeft ze lang donkerblond haar of wat korter en gitzwart haar? Ik kan me nl. niet voorstellen dat Elisabeth zich Elisa gaat noemen, omdat er ook al een Elisa rondloopt. Elisa is ook een stukje langer dan Elisabeth. Ik weet niet wanneer dit speelde, maar gisteren was Elisabeth er niet en Elisa wel.

bergm550
23 februari 2012, 10:40
laplagne heeft het over deze Elisa:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16844-Elisa-%28Roemeens-voorheen-Palace-en-PHG%29

Elisa is 175 cm, heeft nu blond haar en werkt inderdaad doordeweeks, maar ik heb haar ook gezien op zaterdag 18 februari. Ik kan laplagne's ervaring met Elisa bevestigen. Ze is inderdaad geweldig op de kamer. Ze heeft ook in Planet Happy Garden, Palace en World gewerkt.

Elisabeth daarentegen is een kleine Roemeense van 165 cm met zwart haar, maar is ook geweldig op de kamer. Zij komt geloof ik in maart weer terug van vakantie.

laplagne
23 februari 2012, 11:19
Mannen bedankt voor jullie snelle reactie en mijn wel gemeende excuses voor het misverstand. Liep schijnbaar nog met mijn hoofd in de wolken ergens boven Laplagne. Het is inderdaad Elisa. Lekkere lange meid, die inderdaad doordeweeks werkt. Heb niet echt iemand van de techniek, maar wie lukt het iemand om mijn recensie te verplaatsen naar Elisa.

bergm550
23 februari 2012, 11:37
Heb niet echt iemand van de techniek, maar wie lukt het iemand om mijn recensie te verplaatsen naar Elisa.

Verplaatsen van berichten kunnen alleen moderatoren. Of je kunt gewoon jouw bericht kopieren en dan een nieuw bericht onder de thread van Elisa zetten.

gignnl
25 juli 2012, 04:38
Elisabeth is voor mij een vaste waarde in GT.Dame zal ,omdat ze wat meer gevuld is niet allen bekoren ik vind haar d r prima uitzien.
Vandaag was ze gehuld in een fluoriscerend setje waardoor haar decoleteer oogverblindend uitzag.Met een sleutel vertrokken naar kamer 15,met de vele spiegels en nu heerlijk koel.
Over de service van Elisabeth kan ik alleen maar positief zijn echte GFE.
Afgewisseld met heerlijke TZ,knuffelsessies en massages tweemaal de servetrollen nodig gehad omdat kleine Gign weer geknoeid had.

Cupido
10 maart 2013, 04:08
Ook weer terug van weggeweest.

The Saint
21 november 2013, 10:38
Gisteren eindelijk nog eens met Elisabeth op kamer geweest (was al meer dan 3 jaar geleden :eek: ) en zeker geen spijt van gehad. Ze heeft nog steeds magische handjes, een hemels mondje dat je handenvrij naar ongekende hoogtes pijpt en niet te vergeten een heerlijke boezem die ondertussen gegroeid is van D naar E dixit haarzelve en dit op natuurlijke wijze. Bovendien heeft haar E-cup nauwelijks last van de zwaartekracht.

Eigenlijk vreemd dat Megaboob haar nog nooit geschaakt heeft. Haar borsten zijn veel mooier dan die van zijn Pools favootje en haar pijpkunsten zijn van een heel hoog niveau.

bergm550
21 november 2013, 13:13
Eigenlijk vreemd dat Megaboob haar nog nooit geschaakt heeft. Haar borsten zijn veel mooier dan die van zijn Pools favootje en haar pijpkunsten zijn van een heel hoog niveau.

Klopt, de knockers van Elisabeth zijn schitterend en inderdaad het pijpen is ook geweldig.

DerLudolf
13 april 2014, 11:19
Zou gestopt zijn. Hoewel...Roemeens....je weet het. Misschien kan onze GT-hause reporter dit bevestigen.

bergm550
13 april 2014, 12:34
Ze is inderdaad gestopt. Dit is wat ze me verteld had. Maar ik neem dit altijd met een korreltje zout. Ze komen altijd wel weer terug.

Kuikentje
14 april 2014, 18:45
Jammer dat Elisabeth voorlopig niet meer in GT is. Ik heb van haar begrepen dat ze niet gestopt is maar nu een andere baan heeft en voorlopig geen tijd heeft om naar GT te komen.