Inloggen

Volledige versie bekijken : op zoek naar siliconen

chiefinspector
8 mei 2009, 11:25
heren,

ik lees al een tijdje met veel plezier ons forum, maar heb daar tot nu toe nooit zelf iets op geplaatst...tot nu dan.
ik ben van plan woensdag 13 mei mezelf te laten verwennen door wat dvp's.:roll:
heb een zwak voor vrouwen uit het oostblok met een sliconen voorgevel..waar is de keuze het best en grootst ? ik denk aan GT, YY of PHG..

wie geeft me advies?

gr, chiefinspector

sofaking
8 mei 2009, 11:35
Even vermelden dat de Poolse Maya uit Yin Yang http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=120681#post120681 maar tot deze zondag aanwezig is. Maandag gaat ze terug naar Polen voor een tijdje, dus op 13 mei zal je deze dame met een flink paar silis hier niet meer kunnen terugvinden.

thesickboy
8 mei 2009, 12:19
:welcome: chiefinspector.

Op zoek naar sillis in GT: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10346&highlight=sissy

Ga maar eens een kijkje nemen, héél wat rondborstige dames te vinden...

:wink:

timjava
8 mei 2009, 14:51
Roxanne (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2358) uit GT heeft sinds een jaar ook siliconen en je krijgt ook nog eens een super service.

chiefinspector
9 mei 2009, 21:22
Dankjewel,

weet je toevallig ook of ze woensdag 13 mei aanwezig zal zijn in GT?

Zakkenleger
9 mei 2009, 21:42
Magdalena uit GT, Pools. Weet niet of ze er komende week is. Zeer goede service.

Andere mogelijkheid, Bianca, ook GT, ook Pools.

timjava
10 mei 2009, 09:49
Roxanne is bijna altijd aanwezig. De laatste keer dat ik met haar was vertelde ze mij dat ze van zondag t/m donderdag werkte. Je weet het nooit zeker, ook dvp's nemen wel eens een dagje vrij.

chiefinspector
15 mei 2009, 14:49
het is ervan gekomen, woensdag 13 mei was mijn GT debuut...en het was ronduit fantastisch. Was er al vroeg (11.30 uur) en kreeg van de thekefrau een uitgebreide uitleg, rondleiding en een warm welkom. Had me voorgenomen niet gelijk van start te gaan, maar eerst even goed rond te kijken en de sfeer proeven. Nou, dat is gelukt. Het was heerlijk weer, lekker gerelaxed in de tuin, sauna en zelfs een massage genomen. Toch wilde ik meer nemen dan alleen die sauna. Aan mijn voorliefde voor sili's werd ruimschoots aan voldaan. wat heb ik een zalige vrouwen gezien. Mijn keuze heb ik laten vallen op Nikita, een wat rijpere, klassiekere MILF, die haar geld dubbel en dwars waard was. heerlijk TZ, PZC en afgesloten met een FT.
Daarna wat gegeten om weer op krachten te komen. Heel de dag had ik een lange stoot gezien met de grootste voorgevel van GT. Ze bleek van poolse afkomst te zijn, genaamd Bianca. Na de nodige oogcontact, kwam ze bij me zitten en showde haar fantastische tieten. Ze had wel zin in een onderonsje, nou ik ook wel weer. Kreeg wederom een goede service, en spoot uiteindelijke tussen haar borsten mijn lading uit. Ze was verrast te zien hoeveel eruit kwam.
Daarna nog wat gekletst en afgerekend....Die 50 EU was het dubbel en dwars waard. Ik kom zeker terug...want heb zoveel kanjers gezien..

TwistaS
16 mei 2009, 11:22
:welcome: chiefinspector.

Sissy

Ga maar eens een kijkje nemen, héél wat rondborstige dames te vinden...

:wink:

Sissy zijn idd altijd goede verhalen over ze staat ook nog op mijn to do lijst maar laatste tijd zie ik 'r niet meer in gt?

Toppie
19 mei 2009, 07:49
siliconen zei je?
http://www.forinn.nl/images/productimages/08480.jpg

Zo groot genoeg? :thefinger

ps. de tieten van Sisi lijken wel gevuld met de dijen van Mike Tyson maar als je daarvan houdt dan ken je gelijk langswippen bij Bianca want die heeft zich nu twee boksballen laten aanmeten (heb ik van horen zeggen)...

ps2. Gabriella, Vivian en Miriam zullen je ook wel kunnen bekoren met het nodige plastieke geweld :)

joepie
19 mei 2009, 14:19
OOO ooo die tieten zijn veel te groot geworden wat een ellende vorr dat meiske. Ik zou zeggen lucht eruit

Megaboob
22 mei 2009, 21:27
Megaboob was vandaag in GT, en heeft zin ogen uitgekeken. Vele mooie dames, met goed gevulde boezems. Yopper, wat megeboob betrft, is Bianca, met haar nieuwe E-cup :eek:

Zeer vriendelijke, en goede service, ne natuurlijk ook Russisch voor megeboob! Hte beste nieuws is echter wel dat de dame serieus overweegt om naar een F cup te gaan, wat megeboob zeer positief stemt.

;)

Aisha heeft zeker een goede d cup, en is ook een lieve meid, zeker een aanrader!