PDA

Volledige versie bekijken : Alkmaar, Alma, Roemeens, 20 jr

Pistol Pete
7 mei 2009, 19:15
Haarkleur/-lengte : zwart / tot ruim over schouders
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
Nationaliteit/Taal : roemeens / engels, spaans en frans (!)
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : kleine tattoo op linker (?) hand
Service: PZC, NMC, GFE, beffen
Voordelen: optisch geweldig mooie dame. Onderhoudend, levenslustig, fris.
Nadelen:
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 35 euro
Extra’s bij het bezoek: neemt de tijd, after-sales prima. spontane fotoshoot gemaakt, voor thuis :rubbel:

Pistol Pete
7 mei 2009, 20:02
Ik moest voor het werk in leeuwarden zijn dus maar eens op de terugweg via de afsluitdijk Alkmaar aangedaan:p. Toen ik net voor zessen mijn auto had geparkeerd en de dam terugliep na het eerste rondje kwam er een groepje, vrij nieuwe erg aantrekkelijke mij onbekende dames aanlopen. De 'line up' vn de dames achter de ramen op de achterdam viel viel me in eerste instantie wat tegen:mad:. De meeste dames zaten er wat bedrukt bij met zware kringen rond de ogen:sleep:. Omdat ik de achterdam nog maar hooguit 1 a 2 keer per maand bezoek ben ik het contact met veel dames een beetje verloren. Een flink aantal van mijn favoriete dames zijn vertrokken, vaak naar amsterdam.:mad:

Even goed kijken waar de knapste van het groepje heenloopt...wat een aantrekkeljke meid in dr jeans en strak truitje met jas. Oogcontact...dat belooft wat. Eerst nog een rondje en dan maar eens kijken of het gordijn open is. Yes...wat een stoot in dr sexy 2 delig niemendalletje. Uitstraling uitstekend, op en top de JJ-factor. En dat op de achterdam. Of ik naar binnen wil? Jazeker!:smkiss::smkiss:

Eenmaal binnen ontdoet Alma zich snel van dr top en string. 2 heerlijke borsten, strak omhoogstaand worden verslonden door mijn ogen:eek:. Alma ziet het en vraagt plagend: do you like them? Ik omvat dit fraais zacht met mijn handen en masseer dr borsten zacht tot tevredenheid van Alma. We vleien ons op het krappe bed. Ze weet direct mijn in alarmfase 1 verkerende leuter te pakken en te masseren met handen en mond. Ondertussen een positie kiezend zodat ik goed zicht heb op buik, borsten en een bijzonder fraaie kutje. Een heerlijke spleet wordt betast door mijn handen. Zachtjes glij ik met 1 vinger tussen dr buitenste lipjes. Ik voel even een lichte verkramping, kijk dr geil aan en knik of ze het goed vind. Alma begrijpt wat ik wil en antwoord door dr benen enkele centimeters te spreiden terwijl ze intens doorbeweegt met haar hand. Eenmaal op volle oorlogsterkte doet ook haar mond weer volop mee. Inmiddels zit ik diep in de vochtige spelonken van dr heerlijke doosje. Na een minuut of vijf neemt alma weer het initiatief, ze pakt mijn hand en begeleid die tergend langzaam naar buiten. De condoomverpakking is snel op de grond gegooid en met enkele deskundige handelingen zit het noodzakelijke rubber tot aan de basis.

Alma likt er nog even aan en bevochtigt (was niet nodig...) dr schede met wat speekselvocht. Ik begin bij voorkeur met de woman on top, ook nu. Heerlijk hoe mijn erecte geslacht naar binnen glijdt in die strakke doos. Dat moment voelt, vreemd of niet, altijd weer als een overwinning. Geslacht naar binnen, al binnendringend voel je de vagina zich openen, door jou penetratie. Heerlijk. Zoiets als Luctor et emergo, dat zullen de zeeuwse beren wel kennen. Geil volkje die zeeuwen, hun wapen (http://www.zebi.nl/uploaded_files/569_luctor.gif) vertoond 2 leeuwen met erecte geslachtsdelen. Maar ik wordt teveel afgeleid, terug naar mijn heerlijke sexbom Alma.

Al worstelend bovenkomend :smile:voelde ik mijn geslacht langzaam doordringen in de strakke doos van Alma. Toen nam alma weer het heft in handen, langzaam bewoog ze op en neer, steeds sneller. Op de achtergrond roemeense muziek die ik wel eens vaker heb gehoord. Sneller en dieper, de spanning neemt bij beiden toe. voor ik een hoogtepunt bereik neem ik gas terug. We wisselen van positie, nu lig ik boven. Wat een heerlijk gezicht, die superfraaie ronde stevig borsten, roomzachte huid en heel mooie gezichtje. Het duurt dan ook niet lang meer...:freu::fuck::freu:

Na de sessie vraagt ze of ik het goed vind dat ze een sigaret opsteekt. Laat ik er nooit iets op tegen hebben langer in gezelschap van een mooie dame te kunnen blijven! We kletsen nog wat terwijl ik dr lichaam nog eens zacht streel. Als conversatie laat ik dr mijn digitale 12 megapixelcamera zien en wat fotootjes. Plots vraagt ze of ik wat fotos van haar wil maken. Off course darling. Ik bied aan de plaatjes te mailen en dat wil ze wel. Heb ik ook nog wat voor thuis...:cool::rubbel::rubbel:

Al met al een hele goede ervaring op de achterdam. Alma werkt er nu 10 dagen en wil op termijn naar amsterdam. Ondanks dr jonge leeftijd heeft ze al veel ervaring. Ze heeft gewerkt in Italie, Spanje en Duitsland (Hamburg) en dat is te merken aan de kwalitatief goede sex waarvan met haar is te genieten. Als ik weer eens in de buurt ben zal ik haar raam zeker niet voorbijlopen, herhalingsgevaar ++++.

:aola::aola:

theotje
9 juni 2009, 09:56
zou leuk zijn als je het adres erbij vermeld dan hebben wij er ook wat aan/
theotje

geilebeer1201
16 juni 2010, 01:25
Weet iemand van jullie waar alma nu eigenlijk werkt ??

Pistol Pete
16 juni 2010, 10:27
Welkom op het forum geilebeer1201, is Alma een bekende dame?

mss leuk wat ervaringen te vermelden.

Alvast bedankt.

Ik heb Alma al enige tijd niet meer gezien maar kom maar 1 keer per 2 maanden in Alkmaar.