PDA

Volledige versie bekijken : Poll Hoe Kinky ben jij?

Popper
6 mei 2009, 08:21
Op de vraag hoe kinky ben jij moet misschien wat onderscheid gemaakt worden d.m.v. een poll:

Befke
6 mei 2009, 09:00
Prive altijd bloemetjes.
In de betaal-omgeving: in veruit de meeste gevallen gewoon bloemetjes.

Maar...

Maar een enkele keer, heel zelden, gebeuren er op het verrichtingen-kamertje zaken die het daglicht wat schuwen :) - er is wel eens gepijnigd, wederzijds; er is gesquirt en gefist; er was wel eens rubber, er zijn allerlei speeltjes gebruikt. Bij haar en bij mij.

Nooit zijn deze zaken vooraf afgesproken. Nooit achteraf expliciet als "extra" betaald. Altijd in de flow van de ontmoeting, immer met een dikke vette grijns achteraf.
Nimmer in recensies genoemd: deze zaken behoren immers niet tot het pakket maatregelen en diensten die door de partner werd/wordt geadverteerd.

Kinky of niet?
Een beetje... Optie 3 :D

SFL
6 mei 2009, 09:13
Prive altijd bloemetjes.

Maar een enkele keer, heel zelden, gebeuren er op het verrichtingen-kamertje zaken die het daglicht wat schuwen :) - er is wel eens gepijnigd, wederzijds; er is gesquirt en gefist; er was wel eens rubber, er zijn allerlei speeltjes gebruikt. Bij haar en bij mij.

Geef naam en adres van dat mokkel maar eens!
Ik ben al 2 jaar op zoek naar een spuitend orgasme bij een professionele dame. Een zoektocht die doelloos lijkt...
Ze zeggen dat 1 op de 10 het kan en sommigen zeggen 9 op de 10, maar dat ik het niet juist aanpak. In ieder geval maakt het niet uit dat 10 of 90% is, ik begrijp gewoon niet dat ik na zovele avontuurtjes betaald en niet betaald nog steeds geen squirter tegen het lijf gelopen ben.
Ciao

sofaking
6 mei 2009, 09:16
Ik heb de optie "nat" gekozen. Orale adoratie is helemaal mijn dada. Tongzoenen, likken overal, voetjes en kontje inbegrepen. Neuken hoeft zelfs niet meer als de dame hier ook van geniet. Als de opbouw juist gebeurt dan zijn plasseks en bespuugd worden ook onbeschrijfelijk geil en squirten heb ik nog maar één maal meegemaakt, maar is zeker voor herhaling vatbaar. Mijn favorietje, die ondertussen helaas gestopt is, kon ook melk spuiten uit haar (prachtige naturel E-cup) boezem. Heerlijk zo'n onverwachte douche. Lekker glibberen onder een b2b met overvloedige olie zou ik daar ook bij categoriseren.

In een saunaclub vraag ik daar echter niet achter. Voor dat soort geneugten zoek ik naar dames die ermee adverteren. Moest het tijdens een clubsessie spontaan die richting uitgaan zou ik natuurlijk niet tegenspartelen....

Saruman
6 mei 2009, 09:16
@SFL ik zal je vrijdag a.s. zeggen wie wat en waar :D

SFL
6 mei 2009, 09:27
@SFL ik zal je vrijdag a.s. zeggen wie wat en waar :D

Okidoki,
warm ze alvast maar op tegen dat wij onze intro maken en dan mag de grootmeester mij eens zeggen welke DVP die ik tot een fontein kan omtoveren! :teuflisch

Altijd handig dan mensen uit verschillende werelden elkaar was kunnen bijbrengen. Zal ik jou eens vertellen hoe wij bull-style neuken: risico is wel dat verschillende ledematen van de dames er terug aangezet moeten worden... :D

:wink:

Befke
6 mei 2009, 09:27

Nope.

bootyfan
6 mei 2009, 10:38
Ik heb nog geen vrouwelijke EL MATADOREN gezien.............waar staat de test voor de heren ???

Beetje geëxperimenteerd ..... ééééééh Voilà ! :
http://www.kannibaal.nl/sexy/man.htm

Bootyfan :cool:

joop slim
6 mei 2009, 11:25
Nou u bent toch echt apolitiek te noemen tussen de lakens. Jij bent een beetje kleurloos, zelfs het opgeven van een favoriete kleur was u te moeilijk; eigenlijk was u domweg te saai om deze test te mogen invullen Jij bent in bed net een tube tandpasta. Zodra je partner in je billen knijpt begin jij een witte vloed te baren en je komt geen douanepost voorbij zonder eens flink door een plastic handschoen onder handen te worden genomen. Je ex noemt je het liefst een smokkelsexer, en wij vermoeden dan ook dat je van de dope die jij in jouw gaatjes hebt getransporteerd een wereldstad drie maanden voor pampes krijgt. Ook ben jij in bed zo draaikonterig dat je partner na de daad zo duizelig is geworden dat hij ademsnakkend een flinke klop uitdeelt aan het bilbehang wat hij als een kaleidoscopische belofte over de muur ziet dwalen. Er zijn maar weinig mensen ontevreden met het deel van het lichaam waar jij ontevreden mee bent. Dat geeft aan dat je graag ontevreden bent met zaken waar andere mensen zich niet zo druk om maken. Dit aangeboren vermogen om origineel te zeiken betekent vooralsnog dat je meer aanleg hebt voor politiek dan sex. Het lijkt erop dat je al tevreden bent als je partner een zucht van verlichting slaakt als jij voor het vrijen de tl lamp boven je bed uitknipt. Deze overtrokken vorm van tevredenheidszucht zorgt ervoor dat iedereen voor jouw verjaardag standaard een stel nieuwe schoenveters koopt en daar maak jij geen probleem van. Jij hebt met $partners partners geslapen. Dat was eigenlijk niet genoeg om deze test te mogen invullen. Trek dus een juten zak over je hoofd en ga schaapjes tellen in de rosse buurt, tot je in slaap valt in de dikke portemonnee van de sexuele onrust!

Jeee zelfs dr Kinky kent Joop al precies............:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:: rofl::rofl::rofl:

bootyfan
6 mei 2009, 13:33
Jeee zelfs dr Kinky kent Joop al precies............:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:: rofl::rofl::rofl:
Nou Joop, dan zouden we mekaar recht in de ogen kunnen kijken, want bij mij zegt ie letterlijk/woordelijk/precies hetzelfde.
Ook weer gewoon een site die er enkel voor dient om gegevens te verzamelen en waarschijnlijk een statistiekje te kunnen maken voor P-magazine of zo...

En ik maar zweten en zweten om alle antwoorden zo accuraat mogelijk in te vullen.... pfff, had evengoed niks kunnen invullen, denk ik.

:kotz: Bootyfan

thesickboy
6 mei 2009, 13:59

Van zieke jongens heeft hij ook verstand, krek dezelfde 'uitslag'

:wink:

Stiffmaster
6 mei 2009, 16:13
Joop en Bootyfan, Inderdaad een lekkere standaard tekst :ranting2: stelt dus lekker niks voor :moon:

lustman
8 mei 2009, 19:26
maar niet extreem zoals, Anaal, spugen op je lul,...
Ik vind dit niet extreem. :green_smi Squirten en SM gaat me een stap te ver. :nee:

bootyfan
8 mei 2009, 22:30
maar niet extreem zoals, Anaal, spugen op je lul,...
Ik vind dit niet extreem. :green_smi Squirten en SM gaat me een stap te ver. :nee:
Anaal en spugen op je lul... waren dan ook voorbeelden die onder 'niet extreem' vallen...
De volgende keuzemogelijkheid spreekt dan van fistfucking en dergelijke...

foots
8 mei 2009, 22:51
Heren beren,

Ik vind mezelf niet echt kinky, maar vrijwel iedereeen vind me vortig. Nou ik denk dat ik wel op wat spetterende looks als laarzen val, en soms heb ik de dame met haar lange haar vast in doggy terwijl ze met haar hoofd tegen het kopschot van het bed bonkt, maar toch vind ik mezelf geen kinky figuur.

Keuze 2 lijkt me dan ook op het lijf geschreven, verder ben ik gewoon een nette vent.

Groet, Foots :wink:

lustman
9 mei 2009, 07:14
Anaal en spugen op je lul... waren dan ook voorbeelden die onder 'niet extreem' vallen...

Okido , even verkeerd begrepen. Ik heb optie nr 3 aangevinkt , dus toch goed gekozen. :wink:

Popper
9 mei 2009, 18:23
Ik ben zelf wel een fan van natte spelletjes Squirten,plassex en een beetje spuug, maken mij niet bang.
Echter op dit forum lees je er eigenlijk nooit over, maar als ik het vraag aan de dames in de clubs schijnt dit toch zeer regelmatg te gebeuren en staat naar mijn mening ongeveer 50% van de ladies hier niet afwijzend tegenover.
Gebeurt dit nu echt nauwelijks of is dit een van de laatste taboos????

Wel is het zo dat dit voornamelijk gebeurt door de Milf's en niet door zuideuropese bambi's van 18-20 jaar.:D

Groeten van kinky Popper die afgelopen woensdag in GT wat nattigheid heeft opgedaan!

przybo
10 mei 2009, 09:29
Heren ,

Mss is het mogelijk om een lijstje aan te leggen van de dames die kinky servive aanbieden ? ( met de mogelijkheden ;) )

Help in de selectieprocedure bij een club bezoek :D

greetz

SFL
11 mei 2009, 11:45
Ik ben zelf wel een fan van natte spelletjes Squirten,plassex en een beetje spuug, maken mij niet bang.
Echter op dit forum lees je er eigenlijk nooit over, maar als ik het vraag aan de dames in de clubs schijnt dit toch zeer regelmatg te gebeuren en staat naar mijn mening ongeveer 50% van de ladies hier niet afwijzend tegenover.
Gebeurt dit nu echt nauwelijks of is dit een van de laatste taboos????

Wel is het zo dat dit voornamelijk gebeurt door de Milf's en niet door zuideuropese bambi's van 18-20 jaar.:D

Groeten van kinky Popper die afgelopen woensdag in GT wat nattigheid heeft opgedaan!

Geachte Popper,

Ben al maanden, zoniet jaren op zoek naar een spuitend orgasme van een dvp. Om de een of andere reden vind ik het maar niet! Je mag me gerust enkele namen doorgeven bij wie ik terecht kan en in welke club ik ze vinden kan. Liefst jonger dan 40 en blanke of lichtbruine huid. Bij voorkeur Duits of Oost-Europees :smile2:

Natte groetjes :teuflisch

SFL
11 mei 2009, 11:46
Heren ,

Mss is het mogelijk om een lijstje aan te leggen van de dames die kinky servive aanbieden ? ( met de mogelijkheden ;) )

Help in de selectieprocedure bij een club bezoek :D

greetz

GOED IDEE!!!
Maar hoe beginnen we eraan???

Befke
11 mei 2009, 13:24
GOED IDEE!!!
Maar hoe beginnen we eraan???

Mij is totnutoe alle "heftige" betaalde sex overkomen met meisjes en vrouwen die dat niet expliciet in hun pakket hebben of hadden staan, maar bij wie de dienst tot stand kwam in de flow van het samenzijn en zonder dat daar nu noemenswaardige woorden aan te pas kwamen, noch dat er extra betaling tegenover stond. De investering was van een andere aard: tijd, invoeling, wederzijds vertrouwen. Bij "heftig" gaat het om allerlei :) nattigheid, fisting, Deep Throat/keelneuken, voorzichtig rollenspel, anale spelletjes, ...

Vooral met het oog op het eerder genoemde wederzijdse vertrouwen draag ik niet bij aan dergelijke lijstjes.

thesickboy
11 mei 2009, 14:02
ik mis de optie "Poepspelletjes", heerlijk als je een vrouw anaal neemt en je lul verandert in een chocolollie

Blij om te lezen dat jij jouw naam niet gestolen hebt...:cool:

Picasso 1
11 mei 2009, 14:27
Bepaalde dingen wil ik liever niet weten, vooral bij de laatste reacties had ik meer het gevoel van :kotz: dan van :fuck:.

Picasso 1
11 mei 2009, 17:48
Ja precies, die kots-optie mis ik ook nog :teuflisch

Als ik Dirty Harry zou zijn dan zou ik VuileHarrie :boom:

Popper
11 mei 2009, 21:03
Mij is totnutoe alle "heftige" betaalde sex overkomen met meisjes en vrouwen die dat niet expliciet in hun pakket hebben of hadden staan, maar bij wie de dienst tot stand kwam in de flow van het samenzijn en zonder dat daar nu noemenswaardige woorden aan te pas kwamen, noch dat er extra betaling tegenover stond. De investering was van een andere aard: tijd, invoeling, wederzijds vertrouwen. Bij "heftig" gaat het om allerlei :) nattigheid, fisting, Deep Throat/keelneuken, voorzichtig rollenspel, anale spelletjes, ...

Vooral met het oog op het eerder genoemde wederzijdse vertrouwen draag ik niet bij aan dergelijke lijstjes.

Befke je slaat de spijker op zijn kop, ik geloof niet dat het merendeel van de dames hier bekend wil worden met haar Kinky service.
Maar zover ik nu lees ben ik toch niet de enige in ijsberenland die wel eens verder wil gaan dan Blumchen sex.....

Groeten van Popper die nattigheid wel kan waarderen!

SFL
11 mei 2009, 22:43
Okay, wat een reacties allemaal (en dan dacht ik dat ikzelf niet goed ben in mijn kop omdat ik vrouwen kick die roken) :thefinger

Maar het zijn wel dingen die mogelijk met dvp's besproken worden. En zo heeft ieder diertje zijn pleziertje. :lostit:

Ik stel voor dat de beheerder hier een aparte rubriek over aanmaken, die per categorie (gaande van soft naar hardcore) ingedeeld wordt. Het zou dus gemakkelijk zijn dat we zo tot een database komen waarin dvp's komen die de bepaalde diensten aanbieden. :D

sofaking
12 mei 2009, 07:44
Ik vind toch dat jullie de moeilijke manier zoeken om aan kinky fun te geraken hoor.
ZEKER om het eens voor een eerste keer uit te proberen zou ik contact opnemen met een professional die expliciet adverteert met de mogelijkheden.
Wees niet beschroomd om een S/M studio te contacteren, ook al is S/M niet jouw ding (Dat is overigens bij mij het geval. ), vele studios of dames bieden ook heel softe sessies aan, speciaal voor beginners, waar helemaal geen pijn of vernederingen aan te pas komen.
Dit is hoe ik te werk ga (gegaan ben)

Je zoekt een advertentie die je interessant lijkt, MET een e-mail adres.
Je stuurt een e-mail met wat je (denkt dat je ) wensen zijn.
Negeer de adressen die geen antwoord sturen.
Als je een antwoord krijgt dat in grote lijnen zegt "bij ons is alles bespreekbaar" zonder in te gaan op de details van jouw mail, dan betekent dit gewoonlijk dat ze je mail zelfs niet gelezen hebben. Zou ik dus ook skippen.
Met degene die wel to the point antwoorden maak je gewoon een afspraak.

Mijn eerste contact met bondage, plasseks en aanverwanten was in zo een S/M studio. Je kan dat zelf niet bedenken wat ze daar met je lustgevoelens en geile geest doen. Een beetje zoals in spannende films, voeren ze je naar een toppunt van spanning, waarin je toch even twijfelt van, "zou ik dat nu wel kunnen doen ?" en op het moment dat je probeert blijkt dat ze je wat voor de gek gehouden hebben, en net wanneer je opgelucht ademhaalt, van "oef, ik word toch niet op de proef gesteld", sturen ze je in een totaal onverwachte ervaring die je lustgevoel naar hoogten stuurt waar je nooit benul van had. Het is juist die opbouw en onverwachte wendingen die de geilheid van de actie zo opstuwt. Is eigenlijk niet te beschrijven, je moet het gewoon eens meemaken.

Kortom, voor een eerste ervaring is mijn advies: zoek een goeie pro, maak duidelijke afspraken, en geef haar dan je volle vertrouwen. Je gaat dan ook je grenzen beter leren kennen en zeker en vast nog wat interessante ideeën opdoen die je later eventueel bij een kinky club dame verder kunt uitwerken.

Die SM club waar ik geïnitieerd werd bestaat al enkele jaren niet meer, dus dat adresje kan ik jullie helaas niet geven.

Een prof die adverteert heeft bovendien al de nodige uitrusting, hetgeen me in een sauna club toch wat moeilijker lijkt. Voor het natte gedeelte is een orgie laken bijv. wel een handig attribuut, maar niet zo gemakkelijk om mee te zeulen naar een club. Ook voor de hygiëne zijn ze beter uitgerust. Hun koorden en zo zullen na éénmalig gebruik de was in gaan, terwijl dat voor een clubdame ook moeilijker te voorzien is.

Nog veel kinky plezier.
:teuflisch

Popper
12 mei 2009, 20:07
Ja dat zal best Sofaking, alleen het is toch veel lekkerder om dit met een vrouwtje te doen waarvan je het eigenlijk niet verwacht dan met zo'n profi domina waar je niet eens aan mag komen.
Het heerlijkst was in en club toen zo'n onschuldig ding vroeg of ik haar pipi wilde proeven gewoon zonder dit vooraf als dienst te hebben afgesproken.
Dat zijn de zeldzame momenten.

Groeten van Popper die altijd op zoek is naar zeldzame momenten......

Local Hero
14 mei 2009, 22:47
Ik ben al 2 jaar op zoek naar een spuitend orgasme bij een professionele dame. Een zoektocht die doelloos lijkt...
Ze zeggen dat 1 op de 10 het kan en sommigen zeggen 9 op de 10, maar dat ik het niet juist aanpak. In ieder geval maakt het niet uit dat 10 of 90% is, ik begrijp gewoon niet dat ik na zovele avontuurtjes betaald en niet betaald nog steeds geen squirter tegen het lijf gelopen ben.
Ciao

het zou zoiets als dit filmpje (http://gals.gonzomovieclub.com/galleries/colossal/bitchesinheat/bitchesinheat_01/bitchesinheat_01_x4.mpg) moeten zijn :eek:

sammie
19 mei 2009, 10:48
Ciao

Heb je wel eens op kinky gekeken, daar zit een dame uit Den bosch (ik ben zo gauw haar naam kwijt) die volgens verschillende reacties echt squirt!

gr
sammie

Popper
22 mei 2009, 17:13
Dat is Donna omg. Den Bosch schrijft ze maar het is niet Den Bosch zelf, spuit als de Niagara falls.......

Groeten van Popper die wel van een watervalletje houd

skandalouz
25 oktober 2009, 01:57
I'm not kinky at all :sconf[1]:

foots
25 oktober 2009, 18:26
Wat ben ik toch een gewoon watje

Groet, Foots :innoc[1]:

Dalton
25 oktober 2009, 20:02
Daarom wil ik alleen maar praten met de dames op de kamer.
:ola2::e010[1]:

Loretta
25 oktober 2009, 22:59
Ik leen mijn vrouw uit voor gb-sex, lijkt mij behoorlijk kinky maar deze optie zie ik niet tussen de keuze mogelijkheden.
Val ik nu af als kinky-persoon? :biggrin:

KD

Popper
26 oktober 2009, 01:21
Das Kinky met de grote K.
Maar nou niet gelijk wat ik in de saunaclubs verwacht.
Daarom zit deze er niet bij in de opsomming......

Maar een kinky gangbang ben ik altijd voor in, waar speel jij met je gangbangvrouwtje??

Groeten, Popper

Loretta
26 oktober 2009, 23:23
Wij doen binnenkort weer een priveparty in Ede/Wageningen , heb geen idee of ik een linkje mag plaatsen alhier,

KD

perso
13 juni 2019, 21:25
Van alle ijsberen die ik ken, ben ik denk ik de minst kinky beer :hammer_2:

brombeerzuid
13 juni 2019, 21:48
Van alle ijsberen die ik ken, ben ik denk ik de minst kinky beer :hammer_2:

Ja jij bent gewoon een softie!!!!:biggrin:

perso
13 juni 2019, 22:10
Ja jij bent gewoon een softie!!!!:biggrin:

Gelukkig weten sommige dames wel beter, maar niet verder vertellen aan andere beren :biggrin:

Giodude
13 juni 2019, 22:17
Gelukkig weten sommige dames wel beter, maar niet verder vertellen aan andere beren :biggrin:

En er zijn er bij die liever niet beter hadden geweten :biggrin:

Ik denk dat 80% van de dames gillend wegrent als ze die twee zakken van jou zien :hammer:

perso
13 juni 2019, 22:41
En er zijn er bij die liever niet beter hadden geweten :biggrin:

Ik denk dat 80% van de dames gillend wegrent als ze die twee zakken van jou zien :hammer:

Gillend van genot en ze rennen om het zo snel mogelijk aan hun vriendinnen te vertellen wat hun is overkomen :lol_4:

Piet Plezier
14 juni 2019, 06:09
Gillend van genot en ze rennen om het zo snel mogelijk aan hun vriendinnen te vertellen wat hun is overkomen :lol_4:

ja om te vertellen hoe ziek jij bent.
Net als Alice in Diamonds, het meiske huilde zowat toen ze me in me armen vloog toen ik binnenkwam