Volledige versie bekijken : Gisele (Jasmine , Turkse)
Haarkleur/-lengte : zwart-lang
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : B-cup
Nationaliteit/Taal : turks, duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings :-,ja
Deze jasmine was gisteren avond een van de 4 dames op de kamer en is zeer goed door de juri,die bestond uit 2 vooraanstaande ijsberen die met de tong uit de mond en een geile blik in de ogen nl. just john en dalton:angryfire:angryfire:,gekeurd.
:sekt::sekt:We hebben haar aan alle kanten zeer goed bekeken en het was een lust voor het oog om dat lekkere en strakke lichaam voor je te zien draaien:herz::herz::herz::herz::60[1]:.
het hoogtepunt was wel toen ze de veters van haar schoenen moest dichtmaken:ass:.
Wat een lekker strak kontje en een heerlijke gleuf heeft die dame, zelfs de tieten waren buitengewoon.
Toen jj ze aan het keuren was met die geweldige en gevoelige handen van hem kreeg hij spontaan een erectie,en kon ik hem op het laatste moment tegenhouden anders had hij haar gewoon aangerand:protestie:gnade[1]::protestie:gnade[1]::imsorry[1:.
Ondanks zijn 6 kamersessies die hij vol lof van de dames:regionen0:regionen0:regionen0:regionen0:regi onen0:regionen0:regionen0 had afgewerkt.
Wat een :fuck::fuck:neukerd id dat toch daar kan niemand tegenop.:ntc[1]::ficken::ntc[1]:.
Pistol Pete
6 mei 2009, 06:57
Hmmmm, die Jasmine had een wel erg geile blik in dr ogen... Helaas, een dag later was ze in geen velden of wegen te bekennen.
Maar wat over jouw eigen prestaties, Dalton: met 1 dame de hele avond verpozen en dan die dame 3 keer gillend laten komen en zelf 8 keer grommend en piepend Lr op zijn fundamenten laten schudden. Waarlijk geen kattepis...;);)
:teuflisch
Hoewel ik gezworen had nooit nog met een Turkse te neuken, wegens steeds wederkerende ontevredenheid in het verleden, ben ik op 05/08 als laatste toch weer met eentje op de kamer beland. De kleine, fijne, maar toch met rondingen bezegende Jasmin. Niet meteen mijn type aangezien ze Turks en veel te klein was. Doch een mooi snoetje en een zacht velletje.
Aangezien ik met lage verwachtingen naar de kamer ging, is het toch iets beter uitgevallen dan verwacht. Ze was een heel actief diertje op de kamer en in tegenstelling tot de meeste Turkse die ik ooit gehad heb, wist ze mij te bevredigen. In ieder geval niet mijn beste wip, maar alleszins toch de beste turkse die ik al bereden heb. Qua service laat ze de toch wel veel knappere EBRU (toen ook aanwezig) ver achter zich. In mijn ogen zullen de Turkse mokkels de pakweg Poolse en Hongaarse dames nooit evenaren, maar als ik ooit dan toch nog eens een Turkse zou moeten nemen, dan is het deze Jasmin wel. Amen!
Ik neuk al bijna 2 jaar een turkse en die bevalt mij uitstekend en heeft me het hele heelal al doorgestuurd en houd haar dan ook aan als een vaste wip indien ze er is .
Soms schittert ze door afwezigheid of komt later en dan pak ik even gauw een andere.
Maar Dani is een heerlijk geil monster die mij nog nooit teleurgesteld heeft in die tijd.
Ze is misschien de allermooiste niet maar wat ze doet doet ze met volle overgave en heerlijk blasen zonder handjes en hij verdwijnt helemaal in der mond tot de opening in der maag want ik weet altijd wat ze de dag ervoor gegeten heeft.
Kan best zo zijn dat ze me teveel verwent heeft en dat de andere dames tegenvallen.
Maar rachida die doet het zelfs nog beter dus weer een erbij.
Dan heb je zoye die ken ik langer als dani en de kleine simona dat zijn de vaste neukerdjes van dalton en die verwennen mij goed .
Indien van de 4 niemand aanwezig is probeer ik iets anders zo was angie woensdag heerlijk en jamine een teleurstelling.
Jorah Mormont
24 mei 2009, 15:51
Jasmine werkt nu in The Paradise in Stuttgart.
Sonny:wink:
Snoepveter
30 december 2009, 09:10
gisteren met de bolide neergestreken in LR. Later op de avond was het redelijk druk, maar ook nog een redelijke dame bezetting! Ik zat aan de bar een watertje te zippen toen ik een mooi ogende dame naar binnen zag lopen, strak lichaam, mooie ogen en bijpassende voorgevel. Ze droeg een mooi zwart bikini setje en had het donkere haar opgestoken. Ze liep met een handoek en tasje (zoals gebruikelijk) langs de bar (waar ik zat) naar het verste gedeelte van de bar. Ik dacht al zippend "daar ga ik zo op af om eens kennis te maken". Voordat ik de daad bij het woord wilde voegen kwam ze weer langslopen. Omdat ik nog half aan het slikken was van mijn watertje kon ik alleen nog 'hallo' roepen. (zelf verbaasd over mijn sterke openingszin). Ze draaide zich om en met een brede glimlach kwam ze op een kruk naast me zitten. Na wat info uitgewisseld te hebben ('ich heisse Jasmin'), de kamer opgezocht. De kameractie is dik in orde, goed initiatief en alles zoals ik het graag heb :eek:
Saruman
20 januari 2010, 10:38
Deze Jasmine is een hele mooi dame.
In het paspoortje staat 1m65, maar dat is dan met haar schoenen aan, want op blote voetjes meet dit dametje amper 1m56.
Dit geheel terzijde, want we hebben een leuk uurtje beleefd op de kamer.
Herhalinsgevaar is echter klein, omdat Saruman nu eenmaal een hele verwende ijsbeer is. Maar ... zeg nooit nooit.
fantoom
22 april 2010, 13:26
jasmine heb ik lang gelden een keer gehad zon 2.5 jaar geleden in golden time.
daar heb ik die zon 5 avonden erna ook nog gehad ma daarna nooit meer gezien.ma als die in stuutgart werkt dan wil ik miss een keer kijken
Knabbel
27 januari 2013, 10:35
Na omzwervingen tussen LR, Paradise en Artemis nu weer in LR. Noemt zich nu Gisele. Wat begon met een ongedwongen voorgesprekje eindigde met een aangenaam halfuurtje op de kamer. Aantal uren later bood ze me een trio aan toen ik net met haar Turkse vriendin naar de kamer wilde. Sloeg dit af en wees haar erop dat ik haar immers al had mogen proeven die middag. Ze moest 2 x nadenken voor ze zich dat weer realiseerde. Beide dames hadden of iets teveel verboden snoepjes gehad of het zegt iets over mij. Overigens werd de aansluitende sessie met die andere dame voortijdig door mij afgebroken omdat ze de weg volledig kwijt was.