Inloggen

Volledige versie bekijken : Besmettelijke mosselen !!!

Jetliner
2 mei 2009, 18:33
Molluscae contagiosae (http://www.e-gezondheid.be/besmettelijke-puistjes/acne-7-6-11331.htm), zeg maar besmettelijke mosselen.
Ook wel lepelwratjes genoemd :o
Worden door een dermatoloog uitgelepeld met een mes. Vervelend als zij zich in je erogene zone groeperen...

Eenmaal de blaasjes verwijderd is er voor omstaanders geen besmettingsgevaar, maar het virus blijf wel woekeren in z'n gastheer en zou spontaan weer kunnen losbarsten.
Normaliter is dit een kinderkwaal, al kunnen grote mensen (verlaagde immuniteit?) die vieze manieren hebben :green_smi er ook door getroffen worden.

Het virus gedijt en verspreidt zich skin-to-skin, zo heb ik aan den huide mogen ondervinden :eek:

Zakkenleger
2 mei 2009, 19:03
Voortaan dus het licht op de kamer aanlaten... ;)

Wel lullig, zoiets. Hopelijk is de overlast beperkt. Wel slordig van je partner trouwens, die moest dat toch in de gaten hebben? :confused:

Jetliner
3 mei 2009, 15:20
De partner die mij heeft aangestoken (ik geloof dat ik nu weet wie het kan geweest zijn) ziet zich eenmaal gedwongen aan de kost te komen in de prostitutie. Dat ze blind blijft voor de symptomen kan voor een stuk sociale armoede zijn, en de onmacht van de omstandigheden waarin ze gevangen zit.

Mijn partner thuis kwispelt en snuffelt (ze herkent de geur van alle meisjes waarmee ik was), maar moppert niet om een blaasje bij 't baasje ;)