PDA

Volledige versie bekijken : Partytreff vragenhoekje

pastprecies
27 april 2009, 19:13
Hoi forgetskinnyletsgetfatty welke twee PT's hebben jou voorkeur?

forgetskinnyletsgetfatty
1 mei 2009, 12:22
maar het 'zuschauenen' is gewoon niet prettig en ook niet nodig, maar dat is mijn persoonlijke mening hoor.

Welkom in partytreffland:D

Partytreff staat voor publiekelijke sex in open ruimtes, waar de kans op toeschouwers zeker aanwezig is, mocht je hier niet goed mee om kunnen gaan, stel je zelf dan de vraag of partytreff wel is wat je zoekt.:rolleyes:

Het is mij in mijn eerdere bezoeken aan PT Xanten al opgevallen dat diverse gasten graag een "einzelservice" willen voor een partytreffprijs, deze combinatie gaat meestal niet samen.:green_smi
Bij een van mijn laatste bezoeken aan PT Xanten was een medegast boos op mij geworden omdat ik de vitrage van het hemelbed (bij de grote spielwiese ) open deed, terwijl hij daar met een dame aan het plezier maken was, gelijke monniken gelijke kappen.:teuflisch

Over het toekijken, in vele ander PT's staan de heren niet alleen te kijken, maar gaan ze meestal ongevraagd mee doen en moet je oppassen dat je niet op het zijspoor belandt.:angryfire :wand:

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:teuflisch

Daniel Craigh
1 mei 2009, 14:07
[QUOTE=forgetskinnyletsgetfatty;119723]Welkom in partytreffland:D

Partytreff staat voor publiekelijke sex in open ruimtes, waar de kans op toeschouwers zeker aanwezig is, mocht je hier niet goed mee om kunnen gaan, stel je zelf dan de vraag of partytreff wel is wat je zoekt.:rolleyes:

Ik ben al veel vaker in Xanten geweest en wat ik al zei als iedereen lekker met de dames aan het rollebollen is heb ik geen problemen, maar met zuschauer kan ik me niet goed concentreren. Partytreff is zeker mijn ding en ik begrijp het concept heel goed. Niet voor niets is er 1 bed met vitrage omdat de dames best begrip hebben voor het feit dat sommige mannen iets meer op hun gemak zijn achter de vitrage. Als de vitrage dicht is, is dat niet voor niets, ik zou het ook niet leuk vinden als iemand deze dan open zou doen om aan te schuiven. Ik denk dat je dat beter kan don bij de 'open' plekken.

VJ
1 mei 2009, 16:06
Als je niet van toeschouwers houdt kun je misschien beter Pauschalclubs gaan bezoeken. Dat is ook Flatrate sex maar daar hebben ze naast een Spielwiese ook Einzelzimmer. Persoonlijk ken ik van dit concept Pole Position in Kerpen en Traumland in Münster.

:smile: VJ

Daniel Craigh
1 mei 2009, 23:17
hallo VJ,

Kun je vanuit eigen erving aangeven waar je de beste ervaringen hebt? Ik wil graag mijn horizon verbreden.
gr. D.

Big30
1 mei 2009, 23:43
Als je niet van toeschouwers houdt kun je misschien beter Pauschalclubs gaan bezoeken. Dat is ook Flatrate sex maar daar hebben ze naast een Spielwiese ook Einzelzimmer. Persoonlijk ken ik van dit concept Pole Position in Kerpen en Traumland in Münster.

:smile: VJ

Is dat ook niet zo in PT Willich??

:wink::wink:

Tony M
2 mei 2009, 07:27
Is dat ook niet zo in PT Willich??

Beste Moderator,

Je hebt gelijk, in Willich is het ook zo, geen groot bed, alleen aparte kamers, waar je in Willich max. 20 minuiten mag blijven :green_smi

Even nog dit:
Gordijnen opentrekken van het hemelbed ik Xanten vind ik ook wel wat ver gaan, laat iedereen nou gewoon in zijn waarde! Al gaat het over de manier van sex hebben of het schrijven van een bericht, we willen hier toch allemaal het zelfde:D

gr. Tony

Daniel Craigh
2 mei 2009, 13:24
Ik heb even gezocht en kwam uit bij Pauschalclubs Pitstop en Airport, is het daar leuk?

forgetskinnyletsgetfatty
2 mei 2009, 13:28
Even nog dit:
Gordijnen opentrekken van het hemelbed ik Xanten vind ik ook wel wat ver gaan.

gr. Tony

Nou ben ik misschien heel rechtlijnig, maar als een dame ze bij mij opendoet met de uitleg van "ze mogen niet dicht", dan geldt in mijn optiek voor iedereen dezelfde regel.

Grtz forgetskinnyletsgetfatty.

P.S. het lijkt mij beter om eventuele vragen hierover per priveberichten te stellen, te voorkoming van topic vervuiling.

Big30
2 mei 2009, 13:30
Ik heb even gezocht en kwam uit bij Pauschalclubs Pitstop en Airport, is het daar leuk?

Lees de berichten erop na!

- Münster. Pauschalclub "Pit Stop" (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11595&page=2)
- Holzwickede. Airport PT, Zur Alten Kolonie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5929&page=2)

Of jij het daar leuk zal vinden is een vraag die jij alleen kunt beantwoorden!

Big30
3 mei 2009, 05:47

Het is Ok dat je hier primair vragen stelt! Het wordt edoch ook op prijs gesteld als je hier ook je ervaringen m.b.t partytreffs mededeelt. Hier info halen en daar info plaatsen waardeer ik niet zo.