PDA

Volledige versie bekijken : Etienne (Duitse)

Jorah Mormont
29 april 2009, 23:31
Naam: Etienne

Haarkleur/-lengte :Zwart / Lang

Lengte dame : 1,75m

Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup

Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits

Leeftijd : begin 20

Tatoeages/Piercings : Niet op gelet

Service: NMC, PZC, Beffen, Zoenen, FT, Rollenspel, Anaal

Voordelen: Naturelle look, Sympathiek en prachtig figuur

Nadelen: geen

Tijdsduur : 0,5uur

Prijs : 50,00

Extra’s bij het bezoek:

Etienne, Dinsdag 28 april, Living Room

Etienne ken ik nog van Samya in Köln. Ze heeft deze club sinds enkele dagen links laten liggen en probeert het nu in Living. Na twee dagen werken geeft ze nu al aan dat het in Living Room voor haar veel beter is.

Ik heb Etienne als laatste dame gekozen van weer een super dag in Kaarst.
Etienne is een mooie lange verschijning met een naturelle look, prachtige strakke B-cup (voldoet aan JJ profiel) en zeer sympathiek.

Op de kamer zoent ze uitbundig en ze heeft een bepaalde pijptechniek waarbij ze haar tong zeer snel vibrerend langs je eikelwangen laat gaan. Ongekend gevoel:roll3::roll3:

Neuken doet ze in alle mogelijke standjes. Ze gaf aan ook Anaal te doen. (Voor mij:nee:) Ik heb met haar een puike 30 minuten op de kamer volgemaakt. Ze presteert zeker boven gemiddeld!

Maar eens kijken of ze wat langer in Living Room blijft.

Sonny:wink:

Pistol Pete
29 april 2009, 23:39
Naam: Etienne

Etienne, Dinsdag 28 april, Living Room

Ik heb Etienne als laatste dame gekozen van weer een super dag in Kaarst.
Etienne is een mooie lange verschijning met een naturelle look, prachtige strakke B-cup (voldoet aan JJ profiel) en zeer sympathiek.

Maar eens kijken of ze wat langer in Living Room blijft.

Het wordt nu wel verdomde :mad:moeilijk met al die dames met de JJ factor. Etienne valt daar nog net binnen met haar 175 cm:eek:. Ik zal haar vrijdag of zaterdag persoonlijk op de JJ meetschaal leggen:smkiss:. Maar eigenlijk weet ik dat dat wel goed zit nu Sonny dr al bekeken heeft aan de hand van het JJ profiel.:freu:

Jorah Mormont
29 april 2009, 23:43
Maar eigenlijk weet ik dat dat wel goed zit nu Sonny dr al bekeken heeft aan de hand van het JJ profiel.:freu:

Jouw grove smaak had ik al aardig snel in de smiezen, echter na het gezamenlijk beoordelen van Duitse Stella vorige week, kan ik nu ook fine-tunen;) (:tietjes: :nee:)

Pistol Pete
30 april 2009, 00:13
Jouw grove smaak had ik al aardig snel in de smiezen, echter na het gezamenlijk beoordelen van Duitse Stella vorige week, kan ik nu ook fine-tunen;) (:tietjes: :nee:)

:smile::smile:
Ik zit er aan te denken toch eens met Stella te kameren, zeker na jouw perfecte ervaring, Wie weet ga ik mijn smaak dan wel fine-tunen!:rolleyes: