Jorah Mormont
29 april 2009, 23:31
Naam: Etienne
Haarkleur/-lengte :Zwart / Lang
Lengte dame : 1,75m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : begin 20
Tatoeages/Piercings : Niet op gelet
Service: NMC, PZC, Beffen, Zoenen, FT, Rollenspel, Anaal
Voordelen: Naturelle look, Sympathiek en prachtig figuur
Nadelen: geen
Tijdsduur : 0,5uur
Prijs : 50,00
Extra’s bij het bezoek:
Etienne, Dinsdag 28 april, Living Room
Etienne ken ik nog van Samya in Köln. Ze heeft deze club sinds enkele dagen links laten liggen en probeert het nu in Living. Na twee dagen werken geeft ze nu al aan dat het in Living Room voor haar veel beter is.
Ik heb Etienne als laatste dame gekozen van weer een super dag in Kaarst.
Etienne is een mooie lange verschijning met een naturelle look, prachtige strakke B-cup (voldoet aan JJ profiel) en zeer sympathiek.
Op de kamer zoent ze uitbundig en ze heeft een bepaalde pijptechniek waarbij ze haar tong zeer snel vibrerend langs je eikelwangen laat gaan. Ongekend gevoel:roll3::roll3:
Neuken doet ze in alle mogelijke standjes. Ze gaf aan ook Anaal te doen. (Voor mij:nee:) Ik heb met haar een puike 30 minuten op de kamer volgemaakt. Ze presteert zeker boven gemiddeld!
Maar eens kijken of ze wat langer in Living Room blijft.
Sonny:wink:
Haarkleur/-lengte :Zwart / Lang
Lengte dame : 1,75m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : begin 20
Tatoeages/Piercings : Niet op gelet
Service: NMC, PZC, Beffen, Zoenen, FT, Rollenspel, Anaal
Voordelen: Naturelle look, Sympathiek en prachtig figuur
Nadelen: geen
Tijdsduur : 0,5uur
Prijs : 50,00
Extra’s bij het bezoek:
Etienne, Dinsdag 28 april, Living Room
Etienne ken ik nog van Samya in Köln. Ze heeft deze club sinds enkele dagen links laten liggen en probeert het nu in Living. Na twee dagen werken geeft ze nu al aan dat het in Living Room voor haar veel beter is.
Ik heb Etienne als laatste dame gekozen van weer een super dag in Kaarst.
Etienne is een mooie lange verschijning met een naturelle look, prachtige strakke B-cup (voldoet aan JJ profiel) en zeer sympathiek.
Op de kamer zoent ze uitbundig en ze heeft een bepaalde pijptechniek waarbij ze haar tong zeer snel vibrerend langs je eikelwangen laat gaan. Ongekend gevoel:roll3::roll3:
Neuken doet ze in alle mogelijke standjes. Ze gaf aan ook Anaal te doen. (Voor mij:nee:) Ik heb met haar een puike 30 minuten op de kamer volgemaakt. Ze presteert zeker boven gemiddeld!
Maar eens kijken of ze wat langer in Living Room blijft.
Sonny:wink: