Volledige versie bekijken : Claudia
RAUL7
26 april 2009, 11:52
Haarkleur/-lengte : Blond/Halflang
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : C
Nationaliteit/Taal : Pools/Duits en Engels
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : niet gezien
Service: TZ, PZC, FT, NMC
Voordelen: geil uiterlijk
Nadelen: werkt alleen op vrijdag, zaterdag en zondag, en het was haar vierde weekend
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek; heel lief meisje die alle tijd neemt.
Gisteren toen ik haar in de bar zag staan zei ik tegen Picasso 1; met haar wil ik naar de kamer :D.
Picasso 1 moest ermee lachen maar hij vond ook dat ze er erg geil uitzag.
Eerst lachtte ze tegen Picasso 1 en daarna keek ze naar mij, toen stapte ik op haar af om kennis mee te maken :freu:! We hebben zo'n 20 minuten gepraat vooraleer we naar de kamer gingen. Eenmaal op kamer gooide ze alle remmen los, heerlijk geil tongzoenen, deepthroat pijpen, en daarna in 2 standen :fuck:.
Was een heerlijk uurtje :lostit:!
CLUBSPORT
10 mei 2009, 09:54
RAUL Is dit die hele knappe meid die altijd in een soort lakpakje rondloopt?
RAUL Is dit die hele knappe meid die altijd in een soort lakpakje rondloopt?
Het is inderdaad een heel mooi meisje :D. Ze is trouwens een vriendin van Kinga, ik heb gezien dat je haar wel kent :cool:.
Afgelopen vrijdag had ze een groen-blauwe bikini aan.
Ze werkt alleen op vrijdag, zaterdag en zondag.
Leeftijd : 22
Foutje, ze is 28 :cool:!
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75
Ze vraagt nu 100€ voor een uur.
CLUBSPORT
10 mei 2009, 11:10
nou ja kennen dat is wat veel gezegd ik heb Kinga een 2tal keer kort gesproken .
Tja over Claudia , ik weet het niet ze is zeer knap ik sprak haar effe aan laatst ze vroeg vrij snel om een sleutel ik wou echter nog effe wachten en gaf dat ook aan , resoluut betrok haar gezicht en draaide ze zich om en verdween .
Afgelopen vrijdag is een vriend, op aanraden van mij, ook met haar op kamer geweest en hij was er lyrisch over :freu:!
CLUBSPORT
10 mei 2009, 11:24
mischien de gok toch maar eens nemen dan :D
adje10
7 juni 2009, 10:54
laatst een sessie met Claudia gehad, ronduit geweldig. We hadden de grote kamer die grenst aan het whirlpool gedeelte. Ze nam goed haar tijd en ook zoenen was ze niet vies van. Geweldige sessie, zeker voor hh vatbaar
mischien de gok toch maar eens nemen dan :D
Denk dat ik ook snel eens een gok ga nemen..aangezien ze al lang op mijn to-do-list staat :rubbel: :fuck:
CLUBSPORT
12 juni 2009, 21:29
Haar looks maken haar zeker de moeite waard ze is een beauty
maar looks alleen is geen garantie voor een topsessie
maar looks alleen is geen garantie voor een topsessie
Erover schrijven ook niet :rolleyes:!
Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat je 50€ moet betalen voor een half uur :eek:!
Zolang je het niet probeert zul je het ook niet weten.
CLUBSPORT
12 juni 2009, 21:54
Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat je 50€ moet betalen voor een half uur :eek:!
Zolang je het niet probeert zul je het nooit weten.
Das waar als ik het nooit probeer zal ik altijd met de vraag blijven zitten
Wat als ?
De laatste keer dat ik er was heb ik haar echter niet gezien dus volgende keer beter en dan wie weet ?
Vandaag met deze mooie Poolse dame naar de kamer geweest en het was een hele goede sessie.
Heerlijk gezoend, gepijpt en geneukt en uiteindelijk klaargekomen in haar mond..
Herhalingsgevaar: 100%
The Saint
26 juni 2009, 08:50
Nadelen: werkt alleen op vrijdag, zaterdag en zondag, en het was haar vierde weekend
Donderdag dus ook. Gisteren heeft ace2 in het bijzijn van jack42, Boeddha en ondergetekende met haar wat zitten dollen aan de bar en ze liep niet weg :eek: is dit nu een pluspunt of één van haar nadelen :teuflisch?
.......................We liepen naar de tuinhuis en onderweg vroeg ik: “Woh bringst du mir hin?” Lachend antwoordde Claudia: “Im himmel” . Verschrikt stond ik stil, waarop Claudia zich omdraaide en mij aankeek. Enkele dames en ijsberen keken nu naar ons en vooral naar mijn verschrikte gezicht. “Soll die Petrus mich zulassen?” vroeg ik angstig. Blijkbaar heeft Claudia op de toch streng katholieke Poolse onderwijs niet zo goed opgelet, want ik moest uitleggen wie Petrus was. We kwamen bij het tuinhuis, maar ik was iets vergeten. Ik vertelde Claudia dat ik even terug moest, maar zo terug zou zijn. Ik rende weg en binnen een minuut was ik inderdaad weer terug. Het raampje van ons tuinhuisje stond nog open en ik zag Claudia druk bezig het laken goed op het bed te leggen. Ik tikte tegen het ruitje van het raam en vroeg: “verkauft mann hier auch eis?”. Claudia schrok en keek mij wild aan, maar moest al snel weer lachen.
Ik stapte het tuinhuisje binnen en ging samen met Claudia op het bed liggen. Schijnbaar vond geen van ons tweeen het nodig ons te ontdoen van onze schaarse kledij. Ik bedacht mij welk grapje ik kon maken. Ik kwam niet ver, want ineens voelde ik twee zachte lippen op mijn lippen en een voorzichtige zoenpartij begon. Die zoenpartij werd al ras heftiger en natter. Het zoenen was intens en ik overdrijf niet dat Claudia geweldig kan zoenen. Na een paar minuten inderdaad in de hemel te hebben gezweefd haalde ik adem: “wer hast du dass kusschen gelernd?” . Claudia antwoordde met een innige tongzoen en vroeg: “Nein, du kusscht gut. Wer hast du dass kusschen gelernd?” “meine muttie” antwoordde ik oprecht. “Danke mama” reageerde Claudia en we gingen er weer tegen aan. Het zoenen leek eeuwig te duren en van mij mocht het ook eeuwig duren. Tijdens het zoenen streelden wij met onze handen elkaars lichaam. Ik streelde over haar tepels en zij zat vooral bij mijn onderlichaam te friemelen. Dat friemelen voelde erg prettig aan. Mijn hand ging over haar borsten naar haar buik en naar haar bovenbenen en weer terug. Onderweg kwam mijn hand toevallig langs haar kaalgeschoren poesje dat al nat aanvoelde. Het zou niet meer verkeerd gaan.
Ik richtte mij iets op en miste per direct haar heerlijke lippen. Mijn lippen gingen op zoektocht over haar lichaam. Heerlijk likte en slurpte ik aan haar grote zachte borsten en hoorde het zachte gesteun aan. Terwijl ik haar borsten likte beroerde mijn vingers haar als maar natter wordende poesje. Na enige tijd verplaatste ik mijn lippen van haar borsten naar haar mond waar wederom een heerlijke zoenpartij plaats vond. Ik kreeg er geen genoeg van. Daarna ging ik likkend naar beneden en likte haar bovenbenen. En dan………………………. eindelijk………………………… kwam ik met mijn mond uit bij een heerlijk mooi nat poesje. Voorzichtig zoende ik haar kutje. Dat zoenen ging over in voorzichtig likken en dat voorzichtige likken ging over in heftiger likken. Ze liet mij mijn gang gaan en daar maakte ik gebruik van. Ineens voelde ik haar handen om mijn hoofd drukken en ik werd tegen haar klitje aangedrukt. Mijn lange tong plette tegen haar kletsnatte poesje en in gaf nog meer druk. Ze draaide haar bekken om mijn tong, terwijl ze mijn hoofd stevig vast hield. Het maakte totaal niet uit wat ik deed. Claudia deed het allemaal zelf. Het duurde dan ook niet lang voor ze met haar hoofd iets naar boven kwam, om nog meer kracht vanuit haar bekken zetten en een paar flinke zuchten liet horen. Daarna liet ze zich op het bed vallen. Ik ging naast haar liggen.
Even lagen wij tegen elkaar aan, maar niet voor lang. Snel kroop Claudia naast mij en begon aan mijn penis te likken. Ook mijn ballen werden niet vergeten. Het likken ging over met pijpen en dat deed ze uitmuntend. Ze slurpte mijn penis, zonder haar handen te gebruiken, naar binnen. Deep Throating mocht het met recht worden genoemd. Ik was even bang dat ik hem niet meer terug kreeg. Ze slurpte door en door en dat hield ik niet lang vol. Een heftig orgasme, dat niet was gefaked, was mijn deel en het kledderde allemaal tegen het gehemelte van Claudia.
Ik moest even bijkomen. Claudia kwam naast mij liggen en een leuk gesprek volgde, waar wij allerlei zaken uitwisselden. Dat praten ging langzaam maar zeker over in zoenen en tongzoenen. Weer zweefde ik weg naar iets wat de hemel moet zijn. Maar ik had mij ook voorgenomen meerdere dames te nemen. Ik besloot haar vriendelijk erop te wijzen dat ons uur erop zat. Ze vond het niet leuk, maar had geen keus. Zo liepen wij gearmd naar de kleedruimte, al waar de afrekening plaats vond die 50 euro per half uur bleek te zijn.
The Saint
5 juli 2009, 19:55
Gisteren probeerden Mandy en Claudia me in de wellness tot een trio te verleiden, maar dat doe ik nooit.... Vooral Mandy bleef maar volhouden...
het is hen na mij nog zeker 2x gelukt om een beer tot een trio te overhalen. (ik hoop wel dat Claudia niet te profi wordt: ze is al veranderd naar een 100€ meisje en ze zit nu ook al in het illuster clubje van meisjes die trio's najagen)
Claudia alleen, dat zag ik wel zitten; ze was trouwens bijna de enige meid die me kon opgeilen gisteren want ik vond de line-up allesbehalve! Nooit gedacht dat ik dit over GT ging zeggen. Ik was niet de enige die deze mening was toegedaan. 3 forumberen hebben zelfs ungepoppt GT verlaten :eek:
Mss moet ik volgende maal mijn lustpillen aan hen presenteren :D
Met Claudia werd het de spiegelblokhut nr 15; ik zei haar dat mijn vorige ervaring hier niet al te best was.... maar met haar was het meer dan ok.
Ze zoent heel goed en teder in het begin, ze streelt je lekker zacht en haar orale kwaliteiten zijn heel goed. Ik heb al betere dames gehad... dat wel... maar een subtopper is het wel. Aan :fuck: ben ik niet toegekomen;
ik heb haar mondje voorzien van mijn lustsappen:blow2:
Een C-cup? Een B-cup lijkt me geloofwaardiger
Een C-cup? Een B-cup lijkt me geloofwaardiger
Ik zal volgende keer een rolmeter meenemen :cool:!
Pistol Pete
5 juli 2009, 20:22
Claudia alleen, dat zag ik wel zitten; ze was trouwens bijna de enige meid die me kon opgeilen gisteren want ik vond de line-up allesbehalve! Nooit gedacht dat ik dit over GT ging zeggen. Ik was niet de enige die deze mening was toegedaan. 3 forumberen hebben zelfs ungepoppt GT verlaten :eek:
Mss moet ik volgende maal mijn lustpillen aan hen presenteren :D
Jaja, twee van die drie ijsberen waren Raul7 en Pistol Pete. Zij togen naar Living Room waar er veel gunstigere beer-dame verhoudingen waren en de line up weer ijzersterk. Zo een 50 aanwezige dames en minder beren maar wat een toppers waren er.
R7 heeft zijn Evita 2 keer naar de kamer gevraagd en Pistol Pete heeft 2 keer lang met Stella vertoefd.
En daarna kon ik geen keuze maken uit minstens 8 favoriete dames. Anna, Andrea, Angie, Nancy, Larissa, Mia, Tanja of toch ook Evita. Na lang kletsen met bevriende beren (vooral tegeil, erpee, foots en Raul7) vloog de tijd om en sloeg de vermoeidheid bij mij en enkele dames toe zodat het er niet meer van kwam. Maar dat lag ook aan Stella die weer voor twee supersessies zorgde. Wat een fantastische dame is dat toch.
timd
15 augustus 2009, 16:01
gisteren met Claudia naar de blokhut geweest. Eigenlijk wilde ze een trio'tje, maar dat zag ik niet zo zitten dus zei maar dat ik dat nooit deed (three is a crowd). Erg leuke dame deze Claudia. Prima performance gisteren in alle opzichten: veel zoenen, prima pijpen en erg goed neuken. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
wonka
15 augustus 2009, 23:11
Ze is inderdaad heerlijk ze lijkt behoorlijk op een sterretje van een MTV 'real-life' soap, Lauren Conrad.
http://i27.tinypic.com/se2irq.jpg
blijemotorrijder
27 september 2009, 21:22
Vandaag Claudia aangesproken en voorgesteld naar de kamer te gaan, maar zij gaf aan alleen in te zijn voor een trio, samen met een blonde vriendin van haar.
Maar het wilde niet zo lukken om een ijsbeer te strikken voor een trio en daarom wilde ze uiteindelijk toch wel met mij naar de kamer.
Volgens Sir Wankalot, waarmee ik stond te praten was dit een slecht voorteken, en daar bleek hij helemaal gelijk in te hebben.
Claudia is heel duidelijk uit op snel geld.
Zoenen was prima, pijpen deed ze ook niet onverdienstelijk en neuken was ook lekker, en ze had mij dan ook in een kwartiertje klaar.
Wat mij stoorde was dat ze toen meteen begon op te ruimen en zo'n gebaar maakte van "zullen we dan maar gaan" Ik had natuurlijk kunnen zeggen, dat ik graag het volle half uur wilde hebben, maar ik had er eigenlijk geen zin meer in.
En bij het afrekenen bestond ze het ook nog om om Trinkgeld te vragen.
Heel duidelijk NEE gezegd.
Ik begrijp dat alle vrouwen in GT er voor het geld zitten, maar als een vrouw dat zo duidelijk laat merken, dan hoef ik er niet mee mee te kameren. De illusie moet wel in stand blijven.
The Saint
27 september 2009, 21:37
Vandaag Claudia aangesproken en voorgesteld naar de kamer te gaan, maar zij gaf aan alleen in te zijn voor een trio, samen met een blonde vriendin van haar.
Maar het wilde niet zo lukken om een ijsbeer te strikken voor een trio en daarom wilde ze uiteindelijk toch wel met mij naar de kamer.
Volgens Sir Wankalot, waarmee ik stond te praten was dit een slecht voorteken, en daar bleek hij helemaal gelijk in te hebben.
Claudia is heel duidelijk uit op snel geld.
Zoenen was prima, pijpen deed ze ook niet onverdienstelijk en neuken was ook lekker, en ze had mij dan ook in een kwartiertje klaar.
Wat mij stoorde was dat ze toen meteen begon op te ruimen en zo'n gebaar maakte van "zullen we dan maar gaan" Ik had natuurlijk kunnen zeggen, dat ik graag het volle half uur wilde hebben, maar ik had er eigenlijk geen zin meer in.
En bij het afrekenen bestond ze het ook nog om om Trinkgeld te vragen.
Heel duidelijk NEE gezegd.
Ik begrijp dat alle vrouwen in GT er voor het geld zitten, maar als een vrouw dat zo duidelijk laat merken, dan hoef ik er niet mee mee te kameren. De illusie moet wel in stand blijven.
het verwondert me niet. meestal is dat trio met haar landgenote mandy; ze heeft het mij ook al gevraagd. Ik vrees dat ze meer en meer zal overhellen naar de profikant. Jammer!
blijemotorrijder
28 september 2009, 18:54
het verwondert me niet. meestal is dat trio met haar landgenote mandy; ze heeft het mij ook al gevraagd. Ik vrees dat ze meer en meer zal overhellen naar de profikant. Jammer!
Die landgenote was een niet onknappe blondine met wel een mooi koppie.
Claudia zelf kijkt wel iets saggerijnig.
Is die Mandy ook zo' golddigger ?
CLUBSPORT
28 september 2009, 18:59
Mandy Is dat die poolse lange dame met blond krullend haar ?
The Saint
28 september 2009, 19:00
Mandy Is dat die poolse lange dame met blond krullend haar ?
ja en blauwe contactlenzen (niet mooi vind ik)
CLUBSPORT
28 september 2009, 19:12
is wel aardig maar op de kamer inderdaad vrij profi .
heb 1 maal met haar gekamerd en ze probeerde voor krap 40 minuten 75 euro
bij mij los te krijgen maar daar trapte ik niet in .
The Saint
28 september 2009, 19:14
is wel aardig maar op de kamer inderdaad vrij profi .
heb 1 maal met haar gekamerd en ze probeerde voor krap 40 minuten 75 euro
bij mij los te krijgen maar daar trapte ik niet in .
38 min 75 euro: is in principe ook zo
CLUBSPORT
28 september 2009, 19:29
38 min 75 euro: is in principe ook zo
heb ik geen probleem mee in princype maar niet met zo'n profi instelling
ziane
28 september 2009, 20:39
heb ik geen probleem mee in princype maar niet met zo'n profi instelling
Ben met deze dame 2x naar een kamer geweest in mijn ijsberenbestaan en beide keren een heerlijke sessie gehad, om eerlijk te zijn heb ik weinig gemerkt van haar profi instelling.....
timd
28 september 2009, 20:43
Vind ik ook. Op de een of andere manier had ik, waarschijnlijk door haar uiterlijk en gedrag, een veel meer profi, in de negatieve zin van het woord, instelling verwacht. Maar was beide keren dat ik met haar naar de kamer was geweest erg tevreden en heb steeds 50 euro betaald voor een half uur. Erg leuke dame deze Claudia.
Nami
2 november 2009, 20:27
Afgelopen vrijdag was ik een kwartier na opening in GT om de drukte voor te zijn. Echt druk werd het niet de hele middag. Prima, ouderwetse GT vrijdagmiddag-gevoel herbeleefd met een paar oude bekenden die nog altijd steevast naar GT gaan op vrijdag terwijl ik de laatste maanden liever naar VV ga. (achteraf zo goed bevallen en een te dikke to-do lijst opgebouwd, dat ik gister al terugmoest...)
Aangezien ik dus een tijdje GT had gemeden was ik benieuwd of ik een paar nw gezichten aantrof, maar net na binnenkomst kwam ik Claudia tegen.
Ze zag er een tikkie vermoeid uit zelfs door de make up, maar dat was logisch want ze had behoorlijk lopen feesten de nacht ervoor. Kamertje opgezocht en ik vond het mooi dat ze zich nog alles in detail herinnerde van ons eerste kamerbezoek een paar mnd geleden. Langzaam viel het bij mij ook weer...:gruebel:
In het blokhutje super sex gehad, GFE, diep en intens TZ, PZC, neuken en FT.
Uiteindelijk 2 uur gebleven en toen gaf ik haar E200.
Nee was E50 te weinig, schatzi! Ze wilde E250,- voor 2 uur incl 2 FT's. Vond ik een tikkie ari want afwijkende prijzen hoor ik liever VOORAF.
Wel gegeven want dat had ze dik verdiend en moet zeggen was een topsessie :betrunken:.
Met die geile looks van haar lijkt ze inderdaad zwaar op dat meisje van 'The Hills', Lauren Conrad, die kun je dus neuken in GT voor E50 per half uur.
Mooie betaalbare illusie :joke:
ziane
30 november 2009, 15:09
Deze dame zag er gisteren weer verschrikkelijk mooi uit....