Volledige versie bekijken : Cindy, Oekraine
Pistol Pete
26 april 2009, 09:19
Haarkleur/-lengte : bruinzwart / kort, opgestoken
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : slank / a-cups
Nationaliteit/Taal : Oekraine / prima engels en duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : afdrukken hondepootjes op been / navelpiercing
Service: PZC, NMC, TZ, GFE
Voordelen: heerlijke actieve sex, wervelwind op de kamer
Nadelen: te lekker
Tijdsduur : 60 min
Prijs : 30 min 50 euro, 60 min 75 euro
Extra’s bij het bezoek:
Pistol Pete
26 april 2009, 09:22
Net terug van een kamersessie met een andere spetter, ving ik al weer de aandacht van een andere schone dame. Het was Cindy uit de Oekraine, en laat ik nou altijd hele goede ervaringen hebben gehad met dames uit de Oekraine.... Cindy had een votte babbel in uitstekend engels en duits. Na een lange presales en gezellig kletsen met Stiffie (ik moest echt wel even bijtrekken na die sessie met Jamilia) besloot stiffie zijn pijlen te richten op een knappe dame en maakte wat omtrekkende bewegingen naar een bankje in de buurt van die dame, ohoh als dat maar goed gaat. :eek::eek:;)
Hoe beter kan je afkoelen dan in de Whirlpool, Cindy had er wel oren naar. Dat ze onwennig was liet ze volstrekt niet merken. Hup de schaarse kleren uit, het superfraaie lichaam mag gezien worden en de jacuzi in. JeanK kwam nog even langs, ook zo een vaste LR-ganger, ditmaal zonder baard wat hem vrijwel onherkenbaar maakt...Cindy was bloedgeil. Ik ben toch een expert in sex in het water (ahum ) maar deze sessie was een van de beste. We hadden de hele whirlpool voor ons zelf gedurende een half uurtje. Haar superslanke body, het hete water en de mond, handen en zelfs voeten van Cindyzorgde er voor dat ik in de jacuzie aan de noodrem moest gaan trekken. Geen nood, dan maar op de kamer verder, daar kan het wel. En op de kamer ging het zo verder. Cindy liet me alle hoeken van de kamer zien (is dit dan de door Jansen veel bejubelde plintensex??) geweldig was het wel. Wat een meid. Onverzadigbaar en hoe ze me dit weekend op mijn laatste sessie nog zo weet te prikkelen. Het bed (toch zo een beetje 2 x 3 meter) leek te klein en Cindy gleed er al kirrend van genot bijna af. Ik besloot na een uurtje dat het genoeg was. Fantastische performance met als gevolg totale bevrediging, met dat gevoel wou ik wel naar huis toe rijden....:lostit::lostit::lostit::freu::freu: