Volledige versie bekijken : Desy (Rusland)
MeesterMixer
22 april 2009, 10:58
Naam : Desy
Nationaliteit/taal : Rusland/Duits en Engels
Leeftijd : rond de 30
Haarkleur/lengte : Zwart, kort
Lengte : 1.65m
Postuur /Cupmaat : Slank / B-cupje
Tatoeage /Piercing : kleine tattoo
Service : ZK, PZC, NMC, beffen, aftrekken, FT
Extra : Heeft 1 bruin en 1 groen oog! Erg verleidelijke dame, niet meer de jongste maar compenseert dit ruimschoots door haar Russische orale vaardigheden!
================================================== ==========
Niet zo'n opvallende dame, maar wel een met russisch temperament en afgestudeerd aan de Akademsky Oralsky van Moscow :cool:
Loopt samen met een blonde vriendin (ook uit Moscow) maar die is een stuk jageriger en hiermee minder aantrekkelijk.
laurent74
28 april 2009, 19:33
Ik kan bevestigen dat Desy zeer goed (en zeer lang) pijpt.
Loopt samen met een blonde vriendin (ook uit Moscow) maar die is een stuk jageriger en hiermee minder aantrekkelijk.
Het gaat om de russische Juliette die ook in Oase gewerkt heeft. Ik zie geen draadje betreffende Juliette op dit prachtige forum :confused:
Big30
28 april 2009, 19:44
Het gaat om de russische Juliette die ook in Oase gewerkt heeft. Ik zie geen draadje betreffende Juliette op dit prachtige forum :confused:
Zou "deze" Juliette kunnen zijn, n.b. dit is niet de Juliette!
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5374&highlight=juliette
:wink::wink:
Babbel
28 april 2009, 22:05
Ik ben zaterdag ook met deze dame naar de kamer geweest. Ze ving mij in één van de wandelgangen. Het gesprek was wel aardig en haar uitstraling ook. Ze wist te vertellen dat er bijna geen heren/ijsberen in Siberië wonen en daardoor was ze maar naar Brüggen gereden :D , wel via Frankfurt ;).
Op de kamer ontpopte zij zich inderdaad als een dame die zeer goed kan pijpen. Zo goed zelfs dat ik bij hoge uitzondering niet geneukt heb :o En dat wil eigenlijk wel wat zeggen. Niet geeindigd met een FT, want daar doe ik niet aan, maar ze had het toch snel voor elkaar. We gingen echter niet meteen van de kamer en hebben nog even over wat koetjes en kalfjes gepraat. In mijn geval over eekhoorntjes.
Niks mis mee, met deze Desy.
:wink:
gignnl
29 april 2009, 03:23
maandag ook deze dame ontmoet en op kamer 9 beland.orale vaardigheden zijn buiten kijf hetgeen resulteerde in 2xft.verder een prima gesprek gehad over van alles en nog wat.prima aanwinst deze russische!!:freu:
MeesterMixer
3 mei 2009, 19:26
Was helaas niet meer aanwezig. Sowieso geen Russinen meer gezien (alleen die kleine blonde was er, hoe heet ze, uit Moskou, maar die is zo verDuitst, die tel ik niet mee :green_smi)........maar waar zouden de anderen zijn???
Jammer, want de aanwezig Roemeense dames zijn soms heerlijk, maar erg onvoorspelbaar en dan blijft er verder niet zo heel veel meer aan echte kwaliteit over in GT.
Kon vrijdag niet meer dan 2 dames spotten waar ik mee de kamer op wilde. Dat is toch wel eens anders geweest :mad:
Uiteindelijk maar met een Duitse gegaan (zie recentie, redelijk) en een Hongaarse (naam vergeten, goed).
Fritzzz
9 mei 2009, 13:23
Naam : Daisy
Haarkleur/-lengte : Zwart/Kort
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, A-Cup
Nationaliteit/Taal : Russische, komt van de Palace in Frankfurt
Leeftijd : 22+ jaar
Tatoeages/Piercings : minimaal
Service : Over het algemeen goed. Neuken ,PZC, zoenen, FT
Bijzonderheden : Lekker nieuw opvallend kippetje...:hammer::baeh::hammer:
heb ik 2 weken terug ook al getest,en voor heel goed bevonden:freu:
MeesterMixer
9 mei 2009, 20:51
Neem aan dat je deze (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16585) bedoelt? Dan is ze dus 22+8 jaar oud! :cool:
Haec58
17 juni 2009, 19:36
Yes, she is the same this one :http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16585
Yes, she is the same this one :http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16585
Thxs Haec58!
:wink::wink: