PDA

Volledige versie bekijken : Algemeen Geleuter, December 2008



boldie
6 december 2008, 03:26
Gisteren voor het eerst de Villa bezocht. Voor mij een verademing in vergelijking met GT. Veel minder massaal. Om ca. 11.30 aangekomen. De dame bij de entree vroeg of het mijn eerste keer was hier en op mijn bevestigende antwoord netjes uitleg gekregen. Ik had afgesproken met Laura uit Roemenie en met haar de dag hier doorgebracht. 2 x naar de kamer met haar geweest. We kennen elkaar nu zo'n twee jaar denk ik en weten wat we van elkaar kunnen verwachten. Voor mij volstond dat vandaag om lekker te kunnen relaxen.

Van de aanwezige faciliteiten, behalve het eten dat ook prima smaakte, verder nog geen gebruik gemaakt. Ik ga hier zeker terugkomen.

foots
7 december 2008, 03:38
Tja WW3,

Het is nu bijna 1 week en ja het is meer dan genoeg. Vandaag in VV geweest en het was geweldig. Laat ik voorop zeggen dat ik ziek er naar toe ging en dat ook Seksenfun en Dupke er waren, leuk ! en ook Amanda en Massage Sonja, natuurlijk ook grote vriend Rplover en zelfs Graaf was er ook.

Ik was ziek en had erg veel last van mijn nek en ik kreeg een massagebon van Sonja, even rondgekeken en ja er waren zeker leuke dames ik noem even Leyla, bloedmooi vandaag in klassieke zwarte lingerie, ik wilde haar nog kameren voor het eten, maar het was er niet van gekomen, er waren een paar beren mij voor. Ook Julia van naam leren kennen prachtige dame met goede service hoorde ik.

OK , maar ik voel me niet sterk dus eerst maar even eten. Het was heerlijk kip, met salzkartoffelen, pasta, gemixte groeten, salade, saus, geweldig lekker ! Was wel snel op, de kip dan.

Toch wilde ik na het eten gelijk de massage doen, want ik had erg veel last van mijn nek. Zonder dat tegen Sonja te zeggen ben ik midden in de bar op de massagetafel gaan liggen. Wel eerst even naar de striptease van de leuke Tjechische gekeken. De massage was weer prima, tot dat ze ineens na 10-15 minuten zei, he je hebt hier een plek in je nek en meteen de vraag of ze dat mocht masseren. Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat wist, want ik had er niets van gezegd :eek:

Massage in VV is ietsies anders dan bij haar thuis. Natuurlijk lig je midden in de bar met hardere discomuziek. Is iets minder ontspannend, maar geen probleem. Het tweede was dat ze thuis warme olie gebruikt en ik gaf haar de tip om een flessenwarmer voor babyvoeding mee te nemen. Was overbodig, want die had ze bij, alleen midden in VV was geen stopkontact. Is nu opgelost want ze heeft een apart massagekamertje gekregen.

Terug in de andere bar zei RPlover ineens tegen mij Nilo is er en inderdaad daar was een heel lief klein meisje met prachtige mooie grote ogen en schitterend zwart haar. Mijn droom van het jaar ? Ik kon het niet geloven, maar ze was het echt en ze herkende me ook nog een beetje. Maar ze zou toch niet meer komen in VV? Jawel dat was dus de verrassing van RPlover en ik moet zeggen ik ben gefacineerd van Nilo, zo mooi, zo lief en ik ben natuurlijk met haar naar de kamer gegaan. Hoe RPlover dat heeft geregeld ik geef het hem na, een meesterwerk van de oude relnicht. Ik zeg het u hij is echt veel aardiger dan iedereen van het forum bijelkaar !

Na 1,5 uur met Nilo gekamerd te hebben, ik zeg verliefdheidsgevaar in plaats van herhalingsgevaar !! Ben gewaarschuwd !! Nog betrokken in de striptease van de Tjechische dame, was niet echt wild, wel heeft deze dame behoorlijke armspieren heren, pas daar voor op.

Nog een hele tijd leuk gepraat te hebben met iedereen om het allerlaatst nog met Nuncia gekamerd. Was wilder en gaf precies de goede afsluiting van een topdag. Op weg naar huis voelde ik me een stuk beter, minder ziek en geen last meer van hoofdpijn, mijn nek en mijn schouder.

Kortom het was een mooie dag en inderdaad mag het topic gesloten worden. Iedereen bedankt het was geweldig, en speciaal voor Nilo, Sonja en RPlover een dikke kus.

Groet, Foots

Note Big30: Bovenstaande bijdrage gekopieerd uit het "Foots is bijna jarig topic" (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=14456)!

Jansen
7 december 2008, 11:19
Vrijdagavond was het ook top; Big30,Extince,Sonny en ik hebben ons dan ook weer ons goed laten verwennen met het grote aanbod van de dames.
Veel ijsberen waren er niet, wel veel auto's ik denk dan ook dat iedere ijsbeer 4 auto's bij zich hadden.;)
Met Julie weer een top uurtje beleefd,ze begint zelfs over aktief te worden met de rode gelpudding op haar buik.
Het plakte wel maar na een gezamelijke douche was het weer plakvrij.
Ben nu even per ongeluk nog ergens even onder Antwerpen na een late skw bezoek vannacht.

rplover
7 december 2008, 20:24
Egon, waar zat je gisteren? :baeh:
Alvast niet OP Cindy... :zauberkis
kijk maar eens een keertje naar de blog, ze is terug, uw bottox meissie, mmmm, die lippen :D:teuflisch
:wink:

Jansen
7 december 2008, 23:20
Egon, waar zat je gisteren? :baeh:
Alvast niet OP Cindy... :zauberkis
kijk maar eens een keertje naar de blog, ze is terug, uw bottox meissie, mmmm, die lippen :D:teuflisch
:wink:

Sofia3 was er vrijdag ook, nog even mee gepraat leuke meid
trouwens iemand had me verteld dat zij rplovers liefje was.
Maar Jansen had het :rubbel: al verschoten

rplover
7 december 2008, 23:35
Sofia3 was er vrijdag ook, nog even mee gepraat leuke meid
trouwens iemand had me verteld dat zij rplovers liefje was.
Maar Jansen had het :rubbel: al verschoten
Je vergist je, Sofia1 is mijn liefje :baeh:
:wink:

Jansen
7 december 2008, 23:40
Je vergist je, Sofia1 is mijn liefje :baeh:
:wink:

Dat kan maar ze werd wel voorgesteld als rplovers meisje.;)

rplover
7 december 2008, 23:43
Dat kan maar ze werd wel voorgesteld als rplovers meisje.;)
Nogmaals, je vergist je en je weet waarvan je doof wordt.
Sofia1 is niet Sofia3, moeilijke mens :D;)
:wink:

Jansen
7 december 2008, 23:49
Nogmaals, je vergist je en je weet waarvan je doof wordt.
Sofia1 is niet Sofia3, moeilijke mens :D;)
:wink:

Dat zeg ik toch niet jij blijft lullen over sofia 1 en 3 voor mij maakt het geen zak uit of het 1 2 3 4 5 6 7 8 9 is dus trek maar door.:teuflisch
koppige relnicht het gaat om de dame en niet om het nummer ;)moeilijk andere mens

egon, Dr. Rammler
9 december 2008, 13:58
Hallo,
ich war am Mittwoch noch mal in der Villa, wollte ihr noch mal eine 2 Chance geben, nachdem mein Erstbesuch ja nicht so dolle war.
Aber ich muß sagen, mein zweiter Besuch war auch nicht besser.
Das Kino gibt es nicht mehr, da sind jetzt auch Umkleiden für uns Rotbären.
Es waren ca 10 Damen anwesend als ich um 11h dort ankam, alle waren damit beschäftigt zu Frühstücken oder sich mit einer Kollegin zu unterhalten. Ich hatte auch den Eindruck das alle aus Ost Europa kommen und kaum oder nur schlecht deutsch sprechen.
Ich saß da also eine ganze weile alleine an der Theke im oberen Bereich und war schon wieder drauf und dran mich zu verdrücken, doch dann kam eine nette Italienerin, ihr Name ist Megane, zu mir und wir unterhilten uns zunächst nur und das bestimmt eine halbe Stunde. Dann bat ich Sie doch eine Zimmerschlüßel zu besorgen und wir zogen uns ins Zi 9 zurück.
Dort angekommen, erst mal so ein wenig rum geknutscht und uns dabei gegenseitig ausgezogen (sie mir den Bademantel und ich ihr ihren Slip, BH, Netzstrümpfe) dann auf die Matratze gelegt und in die 69 Stellung gewechselt. Als wir beide richtig heiß waren schnell den kleinen eingetütet und dann habe ich mich reiten lassen, bis wir schließlich beide kamen.
Ich konnte richtig schön tief in sie eindringen, das fühlte sich echt geil an.
Danach dann wieder runter, geduscht und ein wenig relaxt.
Was mir dabei unangenehm aufviel war, das man vom Eingang aus bis unter die Herrendusche durch gucken kann, da die Zwischentür immer offen steht.
Als ich ins Jakusi wollte, mußte ich mir diesen von der Empfangsdame füllen und anschalten lassen. Das füllen dauerte schon ca. 45 min. ich kam mir reichlich doof vor so alleine in dem Jakusi und das mitten im Raum.
Weiter ist mir unangenehm aufgefallen, das die Masseuse, Kosmetikerin und Friseuse den ganzen Tag oder zumindest bis 18:00h von den Damen ausgebucht waren, so das ich diesen Service für mich nicht in Anspruch nehmen konnte.
Dann wollte ich eigentlich aus Frust darüber noch mal die Dienste von Megane in Anspruch nehmen, doch die war nach unserem Stell dich ein nicht mehr aufgetaucht.
Also bin ich ziemlich gefrustet um 17:00h wieder von dannen gezogen.
Übrigens hatte mir noch eine andere kleine etwas fülligere Dame erzählt, das am Mo und Di auch schon so gut wie nichts los war.

Also mei Fazit daraus ist mal wieder VV nein Danke und ich hoffe das ich beim nächsten mal doch wieder meinem Bauchgefühl vertraue und nicht wieder da hin fahre.

Wenn mann sich so dusslich anstellt wie du, dass gehört auch bestraft.
Aber schön, dass du einen Bericht geschrieben hast, dieser dient dann als Warnung für Andere es nicht so zu tun wie du :D:rofl::D

Merke: Wenn ich da hin geh, niemals Sonnta, Mo. u. Dienstag !!!

So ein Club ist kein Sanatorium:D und man kann sich da lauthals melden, falls einem was nicht passt !!!

Wenn ich mir da die Haare schneiden lassen möchte, so wird dies getan:smile:
Wenn ich ne kosmet. Behandlung wuensche, bekomm ich die :smile:

Wenn ich den Wunsch äussere massiert zu werden, dann werde ich da massiert :smile2:

Wenn man sich natürlich zaghaft da hinsetzt, tut nix, redet nix und droht einzuschlafen bzw. vor Schwäche vom Hocker zu fallen :roll3::rofl::rolleyes:
passiert garnix :smile2:
wenn du willst, dass alles an dich herangetragen wird, dass man sich auf die Knie wirft um deine Aufmerksamkeit zu erlangen :rolleyes: dann leg dich doch bitte als Priv.-Patient ins Krankenhaus, die geben dir auch sicher ne attraktive Schwester zum Händchenhalten :lostit:

in diesem Sinne .................:wink: Egon, Dr. Rammler

Kann dir auch gerne Nachhilfeunterricht geben Anfang Jan 09 :cool:
Nu geht leider nicht, da gestern meine gute Mutter verstarb.

Jorah Mormont
9 december 2008, 14:56
Spontaan 28 uur non-stop Villa Vertigo, Donderdag 4 en Vrijdag 5 december 2008


De dag ving aan met een berichtje op mijn Handy. Het was Extince..”Ik ga vandaag naar VV” was zijn boodschap. Ik gaf er geen sjoege aan:nee:, eerst maar de verplichtingen voor mijn baas uitvoeren. Inmiddels is het een gure donderdagmiddag. Ik was vroeg uitgewerkt en had mijn laatste klant in het Duitse Heinsberg. Ik had nu reeds weekeinde gezien ik de volgende dag vrij zou zijn:lostit:. De natte sneeuw kwam met grote vlokken uit het grijze wolkendek. Ik twijfelde wat ik zou gaan doen. Meestal op weg naar huis stuurt mijn auto me automatisch naar de dichtstbijzijnde club, maar deze middag twijfelde ik toch:confused:. Het smsje van Extince in mijn achterhoofd…Ik was wat mat en wilde eigenlijk lekker vroeg naar huis gaan. Ik zette koers naar de Nederlandse grens en stak bij Posterholt de grens over richting de A73 bij Roermond. Melick verscheen op de ANWB borden, tja dan rij je zowat YY binnen. Ik besloot die club te gaan bezoeken gezien ik er al geruime tijd niet meer was geweest. Tot mijn verassing kom ik daar de Nederlandse Suzanne tegen. Deze dame, sporadisch aanwezig in de club, deed mij in no-time weer strak op de bandjes staan. Zo’n kans krijg je zelden en al snel vertrok ik met haar naar de kamer (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=102636&postcount=54).

Een goed anderhalf uur verder kom ik gewassen en geschoren van de kamer. Ik was voldaan en verzadigd. Ik maak nog even gebruik van het avondeten aldaar en zowaar kom ik Kinga (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11167) nog even tegen. Na even met haar gebuurt te hebben vond ik het wel welletjes en even na 19:00uur vertrek ik uit YY. Ik zette koers naar de A73 met de intentie om deze helemaal te gaan uitrijden richting Nijmegen. Tussen Roermond en Venlo belt Extince me. “Ik zit in de trein en ben over 20 minuten in Venlo, waar ben jij?” Op dat moment toonde ik me als een ijsbeer zonder ruggengraat en iets over 20:00uur stond ik voor het station in Venlo alwaar Extince bij me instapte. Ons Doel: Bahnstraße in Grefrath.

Met grote moeite komen we Venlo uit. Schijnbaar speelde de plaatselijke VVV er een thuiswedstrijd. Veel volk en ME op straat. Alles op weg naar het stadion. Hierdoor redelijk vertraagt in Grefrath aangekomen. We schrijven bijna 21:00uur. Extince en ik betreden VV, voor mij op dat moment niet wetende dat ik er pas ruim 28uur later weer uit zou komen.
Milana ontvangt ons en als snel zijn we voorzien van onze rode badjas. Extince had er al zin in en was al aan het focussen met zijn radar. Mijn intentie was op dat moment wat getempt, ik had de sessie met Suzanne nog in de benen, dus ik beperkte me met wat buurten met de voor mij bekende dames. Extince komt naar me toe en vertelt dat hij zojuist een kamer had geboekt voor zijn overnachting. Zoals hij meestal doet, is één dag in dezelfde club niet genoeg voor hem, dus hij zou er de dag erop ook zijn. “Waarom slaap jij ook niet hier” vroeg hij. Tja, met in mijn achterhoofd de vrije dag van morgen liet ik me snel overhalen (weer geen ruggengraat). Overigens leek het me wel wat, het zou voor mij de eerste keer zijn. “Je moet wel snel zijn, want er zijn nog weinig kamers over” Ik ga naar mijn kluisje en pak 100 euro voor de overnachting. Ik probeerde nog uit of het goedkoper zou zijn om met z’n tweeën op één kamer te slapen, maar het schijnt dat het 100 euro per persoon kost. Met het overhandigen van 100 euro aan Milana was ook mijn kamer gereserveerd.

Het was een normale donderdagavond in VV. Redelijk wat ijsberen binnen maar het aantal dames was duidelijk in het voordeel. Extince welke normaliter als een diesel op gang moet komen was al snel aan het kameren. Ik hield het deze avond rustig en trok me terug met Sky op één van de bankjes achteraf in de bar. Op een avond met weinig goesting is het altijd leuk vertoeven met Sky. Ik had het idee dat ook zij er niet meer zo’n zin in had en we keuvelden samen een beetje aan. Sky vetrok al een uur voor sluitingstijd en ik besloot me wat te gaan onderhouden met de dames gezien het ontbrak aan gezelschap van Extince. Dan kom je in gesprek met diverse vaste dames in VV en opmerkelijk was dat ze allemaal zeer geïnteresseerd reageerde op het feit dat ik die nacht zou overnachten. Later die nacht zou ik weten waarom;). Deze donderdagavond miste ik wel de uitbundige sfeer welke er normaal op vrijdag –en zaterdagavond heerst. Geen DJ in de VV, het was duidelijk te merken. Opvallend was wel dat er heel veel mooie dames in de club aanwezig waren. Het grootste gedeelte helaas voor hun werkloos. De meeste gingen dan ook maar wat vervelen met ijsberen die wel zin hadden in een nutteloos gesprek. Milana komt naar me toe en geeft me twee sleutels. Kamer 6 en 8 waren voor ons gereserveerd. Extince komt weer van de kamer (weet ff niet meer met wie hij was) en samen zitten we aan de bar en we maken ons nuttig door ons met de dames te onderhouden. Zo loopt het tegen sluitingstijd. Extince zat er helemaal doorheen:sleep: gezien hij een wat korte nachtrus had gehad de nacht ervoor. De twee sleutels welke ik inmiddels had moesten nog onder ons worden verdeeld en heel democratisch met in iedere handpalm een sleutel liet ik Extince kiezen. Hij had nummer 6 en hij vertrok naar deze kamer.

Ik bleef hangen in de bar. Ik had al aardig wat potten Duckstein achter de kiezen ( ik kon nu eens een keer drinken) en ik vond het wel gezellig. Sommige dames gingen ook naar boven, ik bleef achter met de Roemeense Cindy en Christina, Noelle zonder make-up in pyjama pak, Duitse Carmen (Gothic one) en Duitse Heidi. Gezellig zaten we in de banken bij de bar te buurten. Ook Stephan en Beata kwamen ons vergezellen. De Dames vroegen me op welke kamer ik sliep waarop Stephan direct vertelde dat het al Feierabend was:ranting2:. De poetsmannen en vrouwen maakte hun werk af en zo werd het uiteindelijke iets over drieën dat ik ook maar naar mijn kamer ging. Heidi en Carmen probeerde het nog om er een nachtelijk avontuur uit te kunnen slepen. Maar dit keer had ik wel ruggengraat en wimpelde deze uitnodiging af, ( het schijnt 500 euro per nacht te kosten om met een dame te overnachten), Tja, daar had ik natuurlijk geen trek in.

Ik kwam op mijn kamer en trof daar ditmaal een bed aan welke geheel was opgemaakt. Een dik dekbed en twee kussens hadden dit neukhonk omgetoverd tot hotelkamer. Op de douche lagen diverse handdoeken en een setje met shampoo, douche gel en scheerspullen. Allemaal pikfijn voor elkaar. Men had mij verteld dat ik om 10:00uur de volgende ochtend gewekt zou worden. Ik ga me nog even douchen en kruip in bed. Tien minuten later: klop, klop op de deur. Ik stap uit bed en doe open. Daar staat de Duitse Heidi. “Ich möchte dir noch einen Gutenachtkuss geben“ Ze kruipt even kort in bed en geef me een nachtzoentje:remybussi. Toch probeerde ze even met haar handen wat hard te krijgen, maar ik ging demonstratief op mijn buik liggen:p teneinde ze deze hint begreep en van de kamer verdween.

Ik probeerde mijn slaap:sleep: weer te vatten en nog geen kwartier later weer klop klop op de deur. Ik doe weer open (ik dacht nog, ondanks dit niet mogelijk zou zijn, als Sky het is, dan mag ze bij me komen liggen). Het was Gothic Carmen “ Ich habe von Heidi gehört dass du ein Bett hast mit einem schönen Deckbett“ en als tweede zin “Und du hast mir gesagt dass du Musik von Depeche Mode auf deinem Iphone hast“ Oh ja, dat had ik haar in de bar verteld. “Darf ich herein kommen?“ Non verbaal stemde ik toe. Ik pakte mijn speaker-setje:loud: en sluit deze op mijn Iphone aan. Carmen kruipt bij me in bed en al snel luisterden we onder het genot van een sigaret naar de muziek. De deur stond nog op een kier en plots zien we Heidi:zauberkis weer haar hoofd langs de deur steken. Schijnbaar sliepen Heidi en Carmen op dezelfde kamer en kwam Heidi even polshoogte nemen gezien het feit Carmen te lang weg bleef. Ook Heidi erbij in bed en ik voelde de bui al hangen. Preventief ging ik weer op mijn buik liggen, want die dames hebben grijpgrage handjes. Met z’n drieën lagen we in bed, ik in het midden en we keuvelden nog een beetje. De dames probeerde me nog wel op andere gedachten te brengen omtrent de verdere invulling van ons samenzijn:fuck:, maar ze snapten uiteindelijk wel dat ik er geen zin in had:baeh:. Toch bleven ze geruime tijd belangeloos bij me buurten getuige dat ze pas tegen 05:30uur naar hun eigen kamer gingen. Ik was doodop en zette nog even beide ramen open om het vrijgekomen fijnestof van het roken de kamer te laten verlaten. Met het lawaai van het reeds opgang komende ochtendverkeer op de B509 op de achtergrond viel ik dan eindelijk in slaap.

Het is iets over tien uur op de morgen van 5 december. Met een gebonk op de deur wordt ik uit mijn remslaap gehaald:fickdich:. Ik kreeg onmiddellijk een déjà vu door mijn hoofd van mijn militaire diensttijd toen ook s’morgens één van de mariniers op de deur van onze hut stond te kloppen. Met moeite sta ik op en pak een verfrissende douche. Terwijl ik me aan het natscheren ben en mijn gezicht onder het scheerschuim heb zitten wordt er weer geklopt. Ik loop naar de deur en doe open. Plots sta ik oog in oog met de Duitse Monique:wife_2[1]. “Du hier!” was het eerste wat ze zei. “Guten Morgen, aufstehen” en ze vertrok weer. Ik maakte me verder fris en trok mijn rode badjas weer aan welke ik die nacht ervoor op de sofa had achtergelaten. Ik loop de trap af en kom in de ruimte waar nu het buffet staat opgesteld. Extince zat al aan de tafel met de Poolse Renata:essen: en ik voegde mij tot hen. Ik voelde de Duckstein nog in mijn hoofd bonken. Langzaam maar zeker kwamen ook de dames naar beneden. We schrijven ergens rond 10:30uur in de ochtend. Tevens komt de enige andere overnachtende ijsbeer naar beneden. Een Aziaat welke met zijn laptop zichzelf ergens in de bar terugtrekt. Leuk om de meeste dames in hun ochtend status te zien. Nog geen make-up een de meeste niet aanspreekbaar (ochtend humeur). Het ontbijt wordt langzamerhand uitgestald en Extince en ik vermaken ons kostelijk met de Poolse Renata welke totaal geen last van ochtendhumeur had.
Het ontbijtbuffet was goed geregeld. Monique vroeg nog om de sleutel van onze kamers, want deze moesten worden schoongemaakt. Mij was reeds verteld dat we deze onder aan de trap mochten neerleggen. De dames welke hadden overnacht waren allemaal zo goed als opgetut voor hun werkdag. Een werkdag in VV kon beginnen met nu al drie ijsberen binnen.

Het is klokslag 11:00uur. Warempel, de deurbel gaat. Een eerste ijsbeer welke binnenkomt. Later bleek dat het nog uren zou duren voordat nummer twee zou binnen komen. Ja, het was rustig die eerste uren in VV. Het dames aantal groeide wel gestaagd. We voelden ons nu opeens een jachtobject, immers we waren met vier ijsberen, de enigen waar potentieel geld aan kon worden verdient. De dames moesten nog even geduld hebben voordat het bezoekers aantal zou groeien. Wanneer je in de Villa hebt overnacht, dan mag je tot 13:00uur blijven en eventueel nog gaan kameren:fuck:. Wanneer je langer wilt blijven dan moet je gewoon weer 50 euro betalen. Ook de kapster komt binnen en Heidi laat zich nog even op haar mooist maken:ledy-in-r. Ik had de avond ervoor een opmerking gehad van Sky dat ik ook wel weer eens naar de kapper mocht gaan, met dit in mijn achterhoofd gehoorzaamde ik haar machteloos en besloot na Heidi plaats te nemen in de kappersstoel. Deze dame knip je voor 15 euro zeer goed. Goed geknipt zoek ik Extince weer op. Inmiddels al wat drukker met ijsberen en een dames aantal van zeker meer dan 30. Verhouding wel helemaal scheef in het voordeel van de dames. Extince en ik liepen maar rondjes en beide hadden we nog geen druk om te gaan kameren. Met de jacuzzi in ons blikveld besloten we deze te laten vullen. Ook de Poolse Jeanetta (van de schoonheidssalon) was gearriveerd. Extince kwam op het briljante idee om het bubbelen in de jacuzzi te laten samen gaan met een peeling en masker. Dit zou op en top “Spa for men” zijn. Dus wij in de jacuzzie terwijl Jeanetta het masker aanbrengt. Terwijl we wachten op het vollopen van de jacuzzi (wat overigens een eeuwigheid duurt) regelt Extince onze behandeling met Jeanetta. In eerste instantie denkt Jeanetta dat ze ook de jacuzzi in moet, maar zodra ze begrijpt dat dit niet nodig is gaat Jeanetta akkoord, maar dan wel met de bubbels aan, want ze zat er niet op te wachten om onze geslachtdelen te kunnen zien in het stille water.
We wachten verder op de rand van de jacuzzi en we werden vergezeld van Heidi. Haar haren weer mooi in de pony en we raakten met haar aan de praat. Ik kreeg spontaan zin om het toch eens met Heidi te gaan proberen, immers ze had nu wel wat aandacht verdient. Ik zat al te rekenen hoe lang het zou duren dat de jacuzzi vol zou zijn en de conclusie was dat ik tussendoor wel even naar de kamer kon gaan.

Na de sessie met Heidi (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=102759&postcount=24), welke uitliep naar zowat een uur, verwittigde Monique mij ervan dat de jacuzzi al enig tijd vol was gelopen met water:motz:. Ik ga me snel douchen en loop naar de jacuzzi’s. “Verrek, ik zit in Japan” dacht ik toen ik de ruimte in liep. Ik zie Extince in de jacuzzi zitten met een spierwit masker op zijn gezicht. Hij leek wel een “Geisha”. Jeanetta wenkte me snel om op haar stoel plaats te nemen. Ze schrubde mijn gezicht en bereidde deze voor voor het masker. Ik kon in de jacuzzi plaatsnemen naast die Extince-Geisha en Jeanetta maakte het masker gereed in een kom. Eerst weer Monique waarschuwen want de bubbels moesten aan. Terwijl ik met mijn hoofd op de rand lig van de jacuzzi, brengt Jeanetta het masker aan (http://www.salonbalans.nl/images/fotos%20sarah/masker.jpg). Geisha twee was geboren. Geruime tijd hebben we samen als Geisha in de jacuzzi gezeten wachtende dat het masker hard zou worden. We werden allebei regelmatig uitgelachen door de passanten:lach2:. Maar we hebben genoten. Overigens deze peeling en masker kostte ons 25 euro per persoon. Door de damp van het warme water werd het masker op ons gezicht niet hard en we besloten na geruime tijd de jacuzzi te verlaten en ons van het masker te ontdoen in de naastgelegen douches. Toen we weer in de bar liepen waren de complimenten niet van de lucht. We zagen er allebei 10 jaar jonger uit. Tijd voor wandelen en op jacht gaan. Extince komt de laatste tijd vaak in Oase en wanneer we daar samen zijn plaagt hij mij altijd dat hij met meer dames naar de kamer gaat als ik. Dit keer stond ik met 1-0 voor:moon: een gezien hij maar niet op gang kwam (trage diesel deze keer) was ik aan de beurt om hem te neten.

We schrijven halverwege de middag. Het aantal dames was fors opgelopen en langzaam maar zeker komen er ook meer bezoekers. In de wellness bar wordt er ook nog wat lingerie van een duur merk geshowd en ook DJ Moreno komt binnen. Ik krijg telefoon van Jansen, hij was ook uitgewerkt en onderweg naar de Villa. Ik trek me wat terug en probeer wat misgelopen slaapuren terug te pakken middels een half uurtje voor mezelf op één van de ligbedden bij de jacuzzi’s:snoopysle. Extince komt even later er ook bij liggen, maar onze rust was niet gegund. Niet veel later komt een leuk naturel meisje bij ons zitten. Nina uit Duitsland genaamd. Predicaat Sonnymeisje, dus niet veel later lag ik met deze dame op de kamer (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=14564). (2-0 voor Sonny):moon:.Tegen etenstijd komt Jansen binnen en niet veel later ook Big30. Het begon gezellig te worden. We eten gezamenlijk en Nina, welke ook bij ons zat te eten, probeert Extince nog te bewegen voor een gang naar de kamer. Deze normaal gesproken actieve ijsbeer stond nog steeds in de diss-mode:teuflisch, dus Nina had geen succes. De vrijdagavond ambiance brak aan. Sky was ook weer gearriveerd en ik buurt nog even met haar. Ter sprake kwam mijn nachtelijke avontuur en ze sloot af met de woorden dat ze de volgende keer mij zou komen beschermen in de nachtelijke uren.

Het gebruikelijk vrijdagavond gebeuren was in volle gang. DJ Morena speelt weer de bekende klanken en de dames zijn in opperbeste stemming. Ik neem nog even een korte sauna met Jansen en daarna het gebruikelijk genieten in de twee verschillende ruimtes. Bijpraten met Big30 en daarna weer met z’n allen aan de bar. Jansen gaat met de Roemeense Julie de kamer op (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=102722&postcount=17)en Extince zie ik opeens ook niet meer. Nadat Big30 halverwege de avond weer huiswaarts keert vermaak ik mezelf van een dansact van de Litouwse Simona (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=102663&postcount=5)en later is het de Bulgaarse Veronica (Sofia1) welke een hele show weggeeft. Ik zat eersterangs met als gevolg dat ik haar volgende klant werd. Gebroken van deze sessie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=102640&postcount=7)maak ik mijn tijd vol door wat na te chillen. Extince had inmiddels de stand al naar 3-2 getrokken en uiteindelijk zouden we met 3-3 eindigen. Ik meende dat hij nog een laatste ronde maakte met de Roemeense Sonja. Ik was fix und fertig en even na sluitingstijd trek ik dan eindelijk me burgerkloffie weer aan om huiswaarts te keren. Extince bleef achter om een tweede nacht te verblijven in VV.

Bij elkaar ruim 28 uur in de Villa geweest waar ik met volle teugen van het concept aldaar heb mogen genieten. Zeker het overnachten was een aparte ervaring. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar en dan hopende op de nachtelijk bescherming van mijn toppertje Sky.

Sonny:wink:

MeesterMixer
9 december 2008, 21:20
Dank voor het uitgebreide verslag Sonny. Zo'n overnachting in VV lijkt me ook wel wat. Ga eerst maar eens een middagje plus avond in VV doorbrengen om te kijken of ik het wat vind.

Begrijp ik het nu goed dat je hier zelf op de vrouwen moet afstappen? Prima hoor, wel zo leuk, maar hoe weet je nu van tevoren of ze wel echt een goede service bieden? Wordt er voor je naar de kamer gaat al flink gezoend e.d. of kom je daar op de kamer pas achrer? En: hoe weet je of de dame in kwestie aan PZC doet en andere leuke extra's? :cool:

Big30
9 december 2008, 21:35
Begrijp ik het nu goed dat je hier zelf op de vrouwen moet afstappen? Prima hoor, wel zo leuk, maar hoe weet je nu van tevoren of ze wel echt een goede service bieden? Wordt er voor je naar de kamer gaat al flink gezoend e.d. of kom je daar op de kamer pas achrer? En: hoe weet je of de dame in kwestie aan PZC doet en andere leuke extra's? :cool:

In de meeste clubs in NRW geldt dat je zelf op de dames moet afstappen! Hoewel er wat dat betreft toch wel weer wat verschillen zijn tussen de grote clubs. Zwaar gejaagd zoals in de grote Frankfurt FKK's wordt er echter niet in NRW.

Van te voren weet je nooit of een "dame goed" is. Zelfs niet als er hier door andere leden positief over wordt geschreven. PZC is de standaard in NRW maar het kan best voorkomen dat een dame daar toch niet aan doet.

Is mij trouwens een keer in GT overkomen, naam van de dame weet ik niet meer. Maar zo iets kan in elke club gebeuren d.i. dat een dame niet aan PZC doet.

Extra's en wat deze kosten gewoon van te voren vragen!

Veel plezier toegewenst mocht je op korte termijn een bezoek aan VV overwegen.

:wink::wink:

anna
11 december 2008, 07:23
Was lekker druk in de VV.

Willem2
11 december 2008, 11:10
opmerking: ik ben niet 100% zeker van de naam 'Angela' ... (die alzheimer light toch hé :rolleyes:)

In alle clubs lopen die heren met een mobieltje rond. Daarmee kan je haar naam eenvoudig opslaan ;).

:wink:

Local Hero
11 december 2008, 11:13
Jaaah, gisteren samen met my buddy Sonny 1986 (lid sinds 1986, 0 berichten gepost) naar de party van Villa of hope and dreams geweest. If dreams came true oh wouldn't that be nice? You want it, you take it, you pay the price ...
Ik had vooraf een rijtje in gedachte: Mia + Judith + Sky (in die volgorde)... maaaaarrre het is iets helemaal anders geworden: Dana + Angela + Sina!!!!

De party had onmiskenbaar een YBF sfeertje, want achter de bar stond Amanda en die vroeg: welke beertjes gaan vanavond langskomen ... :freu:
Gezien: Sonny, Big 30, Raul 7, de anderen waren er misschien wel maar ik ken nog niet iedereen!!
Eigenlijk een topdag gisteren in de Villa of hope and dreams want het was niet alleen druk maar ook alle bekende en minder bekende dames waren aanwezig. Soms ben ik wel jaloers op Sonny en Jansen hoe zij de boel vanuit hun luie zetel toch redelijk onder controle houden, bij mij overheerst nog altijd dat gevoel van een kleine jongen alleen in snoepwinkel: snoepen à volonté, en het liefst van zoveel mogelijk verschillende snoepjes in alle kleuren en geuren. Maar sommige snoepjes die je al geproefd hebben blijven je willens nillens achtervolgen ... :o



In alle clubs lopen die heren met een mobieltje rond. Daarmee kan je haar naam eenvoudig opslaan ;).
:wink: Ik gebruik af en toe nog dat goede oude notitieboekje :smile:

Big30
11 december 2008, 19:24
De party had onmiskenbaar een YBF sfeertje, want achter de bar stond Amanda en die vroeg: welke beertjes gaan vanavond langskomen ... :freu:
Gezien: Sonny, Big 30, Raul 7, de anderen waren er misschien wel maar ik ken nog niet iedereen!!

Eigenlijk een topdag gisteren

Ook nog aanwezig waren: Manni1a, Robin, Lindberg, Theo-Loge, Sirgreg (?), joris69 en Sonny1986 (een veel lezer maar een weinig schrijver ;)).

Was een gezellige party in de VV met een goede verhouding tussen de aanwezige dames en de IJsbeertjes. Op de woensdagavond dit maal een vr/za avond stemming (DJ, Paaldansen en erotische act met weer eens Sonny in de hoofdrol :D).

Toch wel opvallend hoe de Villa sinds de opening een kleine metamorfose heeft ondergaan. Niet zozeer de HW maar wel de stemming en sfeer. Blijft een plek waar het heerlijk vertoeven is :freu:. Soms iets te heerlijk want het blijft voor veel dames in de VV hoe graag ze er ook mogen werken toch niet altijd eenvoudig hun centjes daar te verdienen. De Villa was fraai omgetoverd in Kerststemming.

Enige minpunt vond ik dat de entree prijs was verhoogd. Dat had voor mij wel anders mogen zijn. Kon helaas niet tot het einde blijven :o.

:wink::wink:

Jorah Mormont
11 december 2008, 20:03
Ik kan je betoog beamen Big30. Entree prijs 75,00 euro:rolleyes: tja, had iets minder gemogen. Ala, het eten was zeer goed te noemen.

Ik ben ook op de laatste party in PHG geweest, en die vond ik een stuk minder. Veel te druk en mega wachttijden. Gisteren in de VV was het gezellig druk en de stemming was opperbest.

Stephan kwam iets na achten als Kerstman tevoorschijn en had voor alles dames een presentje in de vorm van een tasje met cosmetische spullen. Nog nooit in een club gezien hoe een baas zijn harem verwent:freu:

Ook de prijzen in de tombola mochten er zijn: Externe hard-schijven, digitale camera's, vrijkaarten en gratis een halfuur of uur op de kamer. Je spintnummer was je lotnummer. Stephan had de vaart er goed in tijdens de tombola zodat het niet te langdradig duurde.

Verder was de line-up weer perfect! Ik zal eens proberen een lijstje te maken. Die post ik later wel.

Zo, nu even een avondje thuis (is ook lang geleden);) Voorbereiden voor de zaken voor morgen en zaterdag. Ik kan niet wachten:lostit::lostit:

Sonny:wink:

joris69
11 december 2008, 23:20
ik ben net als big30 en sonny woensdag ook even gaan kijken in VV
big 30 en ik kwamen zo rond half 7 samen binnen en zagen dat het al erg druk was (zowel ijsberen als dames )
na omgekleed te hebben en samen wat gegeten te hebben ben ik op jacht gegaan ,dit omdat de kerstman om half acht langs zou komen!!!
het viel trouwens op dat VV steeds meer een FKK wordt , damens borsten blood en zelfs helemaal naakt!!
leuk ,maar niet helemaal mijn ding!!!!!
omdat ik de verleiding niet kon weerstaan van een blote dame ben ik met een italiaanse ( zigeunering ) naar de kamer geweest!!!
heren , let op, dame die er haast werk van maakt ,
daarna de loting gekeken, helaas waren de meeste heren of naar de kamer , of durfden hun prijs niet op te halen , ,maar de meeste nummers die getrokken werden zijn niet opgehaald!!!!
ik moet wel zeggen dat het een leuke tombola was, gezellig en sfeer verhoogend !!!
ook werden er tijdens deze avond diverse paal dans voorstellingen gegeven ,goed en profecioneel!!!
ik hoorde zelf dat een dame daar speciaal is voor dit soort akts en dat ze wel naar de kamer gaat met mannen, maar alleen om te dansen?????
ik weet niet precies wat de kamer aantallen zin in de VV , maar tijdens deze party ( dus veel mensen ) viel het lange wachten mee!!!
ik heb in de toptijd ( net na tombola ) een twintig minuten moeten wachten !!!
al met al ,een zeer geslaagde avond , wieweet ben ik er zaterdag weer !!!!!!!
ps: dames aanbod zeer goed, ( wel een aantal speciaal voor deze avond ingevlogen ,oa een kamer bezoek van raol 7

groetjes joris

Jansen
11 december 2008, 23:35
Soms ben ik wel jaloers op Sonny en Jansen hoe zij de boel vanuit hun luie zetel toch redelijk onder controle houden, bij mij overheerst nog altijd dat gevoel van een kleine jongen alleen in snoepwinkel: snoepen à volonté, en het liefst van zoveel mogelijk verschillende snoepjes in alle kleuren en geuren. Maar sommige snoepjes die je al geproefd hebben blijven je willens nillens achtervolgen ... :o


Ik gebruik af en toe nog dat goede oude notitieboekje :smile:

Je schrijft dat je het gevoel hebt van een kleine jongen in een snoepwinkel ?
Nou lijkt me dat toch super lekker snoepen van alles wat er aanwezig is.
Wij hebben dat ook gehad en het wil niet zeggen dat we dat niet missen.
Nu als zeer ervaren ijsbeer is het nog steeds mooi en mischien makkelijker
( in een luie stoel) maar als ik terug kijk naar 5 jaar terug dan denk ik dat het eerste jaar ook heel super was.

Manni1A
13 december 2008, 00:41
Da hier noch nichts auf Deutsch über die über die Party steht, hänge ich mal meinen Bericht aus dem Rheinforum hier dran. Sonny hat ja wohl einen ähnlichen Eindruck gehabt "Perfect Party"

Die Weihnachtsfeier in der Villa hatte in der Tat Stil. Ich denke, ich habe noch nie einen so prächtig dekorierten Club bei einem solchen Anlass gesehen.

Auch das Essen war überragend, und spätestens bei der Tombola hat man gemerkt, dass die Geschäftsführung der Villa ein Auge für Hochwertiges hat. Es gab keine nervigen Trostpreise, die eine Verlosung nur unnötig in die Länge ziehen, sondern echte Gewinne. Kompliment für dieses Gesamtpaket mit dem üblichen Ambiente und dem zur Feier des Tages Gebotenen. :freu:

Entsprechend war die Stimmung. Das Haus war gut besucht (auch schon am Nachmittag), aber nicht überfüllt.

Die anwesenden Mädels haben sich prächtig in dieses Bild eingefügt. Von wenigen Ausnahmen abgesehen, war es die aktuelle Stammbesetzung. Eine der wenigen Ausnahmen war Angela (Angie). Sie hat mir aber gesagt, dass sie künftig immer wieder mal in der Villa vorbeischauen wird :zwinker:

Angie war für mich der Tageseinstieg. Note eins für diesen perfekten Body, Note zwei für den Service.

Höhepunkt des Tages war ein Vierer mit Judith und Sky (okay - der Kollege Lindberg war auch noch dabei und hat die Runde komplett gemacht :zwinker: ) Eigentlich gehe ich mit den Mädels ja lieber nacheinander aufs Zimmer, aber angesichts der vielen anwesenden TA's war es ratsam, diesmal die Kräfte zu bündeln :)

Nachdem sich die ins Auge gefasste Buchung einer bildhübschen Ungarin im frechen Police-Outfit nicht realisieren ließ (sie war dauergebucht), habe ich kurz vor Feierabend noch eine Runde mit Neuzugang Bianca (früher LR) gedreht. Glücklich, zufrieden und extrem befriedigt habe ich die Villa nach 13,5 schönen Stunden um 1.30 Uhr verlassen.

Was mir auffällt: Immer mehr Gäste sprechen einen derzeit darauf an, dass es in der Villa neuerdings so schön geworden ist. Dabei konnte man im Ijsberenforum oder im Rheinforum schon im Sommer lesen, wie gut sich dieser Club in den ersten Monaten seines Bestehens entwickelt hat. Viele haben es nur nicht geglaubt :D

Im Blog auf der Villa-HP steht übrigens ein aktueller Beitrag über die baulichen Veränderungen, mit denen die Geschäftsführung auch die Kritik aus den diversen Foren aufgegriffen hat.

cu in der "Villa of dreams" - in zwölf Stunden geht es wieder nach Grefrath :betrunken

Manni1a :wink

Manni1A
14 december 2008, 01:41
Kurzes Update:

Neben Dodo (wie von Raul7 schon geschrieben) sind auch Vanessa (die es mit fünf Männern zugleich aufnimmt :D ) und Fiona zurück in der Villa of dreams. Fiona wird aber auch künftig nicht ganz auf das GT verzichten.

Dazu ein neues Ex-PHG-Trio mit Grazella an der Spitze (blond, Mischung aus Spanien und Frankreich - im PHG hat sie als Lilli gearbeitet) :mad: Ihr Service war okay.

Manni1a :wink:

rplover
14 december 2008, 18:59
Life is a bitch, Nouncy ist ein Schlampe, I still love Sofia1, Nilo, quelle salope, Manonnepon is verdomd lief EN intelligent en toch blond (grappie, Manon), Leyla was not there, Sina ist ja geil, Raul7 is een verdomd geile hond, Ashanti is veelbelovend (ik spam en stalk haar nu al), Dupke is een knuffelbeer, Amanda was ziek, Adriaan zorgt voor zijn klandizie, Asha blijft zo lekker onbereikbaar (gelukkig maar), Anna was afwezig (huil huil), Fiona en Dodo zij verdorie lekker, Graaf is knettergek, Mia had het weer even moeilijk, Vanessa ziet er lekker uit, Sonja miste Flipper, Foots is een lief vortig zwijn, de Villa is top, quattro's zijn zeer lekker, en erpee voelde zich een kleine jongen in een grote speeltuin voor volwassen. Dit is heel erg kort wat de Villa gisteren voor me te betekenen had. Duizenden euro's kan ik in deze tent spenderen in één dag, zonder één enkel probleem. Wat een hoerentent, wat een gezelligheid, wat een zalige keet.

Life is a bitch, de Volle Maan scheen binnen en the Scene zette alle deuren Open. Ik open me voor jou........;)

Wat slecht begon, zal weer lang blijven hangen in het hoofd van een simpele, verschrikkelijke relnicht. Erpee is er, ja en? Erpee was veel te laat, die verdomde koerrier kwam voor en keertje veel te laat toe, en ik wou nu eenmaal mijn kerstcadeau overhandigen aan mijn lief in de Villa :hammer:
Het was dik 17 uur, als ik mijn ottoke parkeerde op de riante oprit van de Villa van Foots. Nog vlug effe de patatjes afgegoten, de cruise control op, en de prachtige ge(i)le volle maan gevolgd richting Grefrath :D
Volle maan, dan doen mannen gekke dingen. En gek zou het worden.
Zo kwam het, dat de freetbeer en de relnicht pas tegen etenstijd de poorten van de hel betreedden. De hel, het paradijs, het is maar te bezien van welke zijde je het bekijkt. Ik hou van wereldwijde contrasten, ik hou van uitdagingen, ik hou van lekker eten, van wulpse Meiden, van lieve lekkere Meiden, van Schlampies, van Sluts, Sletten en vooral van foute lekkere Meiden.
Foute Meiden? Mag dat dan wel, relnicht? Diegene die vrij is van alle zonden, werpe de eerste steen, en ruk de vrachtwagen keien maar aan, of toch net niet? :baeh:
Het eten? Man, waarom lul ik toch over eten? Footsie trekjes....
Adriaan kwam onmiddellijk handje schudde en vroeg me waarom ik zo laat was. Nilo kwam, dat verzekerde hij. Dat zijn dan twee vliegen in één klap, dacht ik bij mezelf, want Roma (Nouncy) komt dan ook. Dupke, Raul, Manon, en andere bekenden gedag gaan zeggen, een koffietje gedronken en op naar het buffet.
Tesaam met Foots, Sofia1, Sofia2 en Sofia7 iets gegeten (ik iets, Foots een ietsje meer). Intussen kerstgeschenkje overhandigd en aansluitend met Sofia een uur de kamer op :luvlove:
Een uurtje (h)eerlijke gedwongen seks overgoten met een sausje vriendschap, bestrooid met een aroma porno, een vleugje liefde erbij gegoten/eruit gespoten, en hop, de relnicht kon er weer tegen voor de avond, dacht hij.
Het was intussen al na achten, de avond was nog jong, en wilden we nu geen feestje bouwen? :lostit:
Graaf, mijn excuses, maar je bent onverbeterbaar, geile beer. Mia EN Vanessa bezet houden, terwijl Raul daar staat te bouncen als een onverbeterde Rex, in 't kwadraat :baby2:
Adriaan kwam een praatje maken, en ik vroeg me af waar die Nilo nu bleef, luidop, ja ja, mijn Duits wordt met de dag beter. Scheisse, ich wil Schlampie Nilo sehen. Adriaan zou Adriaan niet zijn, hij weet maar al te goed waar hij mee bezig is, als hij niet terstond Nilo EN Nouncy-Roma opbelde.
Wat verder gechat met Mia (ja, ze is lekker), met Nanonnepon, met Vanessa, andere beertjes en Meiden, en ons strategisch opgesteld aan de ingang van het eetgedeelte.
Foots wou geen stap wijken, geen millimeter, en zelfs de verleidende blikken van Dodo en Fiona, zelfs de kussen en de lach van Asha lieten hem ijs en ijskoud. Heeft die het goed te pakken, dacht ik bij mezelf, zijn verliefdheisdgevaar, daar moest ik iets op vinden :smile2:
Hoe, dat wist ik toen nog niet, maar ik zou en wou bewijzen dat Nilo een SEK is (een Sletje Eerste Klas), maar wel eentje van het lekkerste soort :bowlol:
Volle maan, het was er aan te merken, wat kunnen beertjes toch raar doen. Ikzelf vond, ondanks de aanwezigheid van de Sofia's en al dat vrouwelijk schoon (als er geen 40 Meiden aanwezig waren was er geen enkele) geen innerlijke rust. Maandstonden, eb en vloed, de mannelijke geilheid, ik schuif graag de schuld in de schoenen van die helse volle maan. Ik ben gisteren gepakt door die geile heilige volle maan :teuflisch

Foots, die kon ik niet overtuigen, hij lek wel veranderd in een versteende zoutsrots, stokstijf stond hij daar, tot ik hem meldde dat ik Nouncy zag, en daarachter verscheen, in jeans, ons aller Nilo. Ha ha, en nu nog wat geduld uitoefenen, Footsieboy, tot ze zich beiden hadden omgekleed.
Wat kon ik verdorie doen, wat wat wat? Hoe zou ik dit hemelsgroot probleem aanpakken, om foots eens goed bij zijn pietje te pakken? Hij wou absoluut lieve seks met Nilo. Lieve seks, beste Foots, moet je met je vriendin hebben, JIJ gaat naar de clubs om bekkies te vullen, om je kapotte piel weer recht te laten zuigen, om je eens goed te laten pakken, niet om verliefd te worden :rubbel: Relnicht, behoedt hem van dit alles, hij zal je dankbaar zijn.

Omstreeks 21.25u verstomde mijn blik. Nouncy kwam binnen, en hoe...... in en gewedige outfit, dat maar weinig aan onze verbeelding overliet. Ze vloog Foots, erpee en andere bekende beertjes en Meiden rond de nek. Wat een lieve verkeerde Meid is dat toch. Ik wou, bij het aanschouwen van dat heerlijke lijf en koppie, weer die kamer op. Volle maan, wat haat ik je :roll: Even geïnformeerd waar ons aller Nilo bleef, en ja hoor, even later ging Roma haar ophalen, in de catacomben van de Villa. Wow, volledig in een kort rood kleedje gehuld, en hier hadden we een probleem. Geen gras over laten groeien, want ik voelde Foots' hartje al veel sneller slaan, het bonkte tot in mijn hoofd, en hij stond op 3 meter afstand :eek:
Aktie aktie, dacht ik nog even, waarna ik, tot mijn eigen verbazing uit mijn eigen mond hoorde. Lets go with 4 to the room. En ik hen allebei stevig beetpakte.
Ik keek naar Foots, die wel heel andere plannen had, en even had ik hem uit zijn lood geslagen, wat nog niemand gelukt was, nooit ofte nimmer. Die verdwaasde blik was uiteraard, omdat hij zijn plannetje van 'lieve seks met die Nilo' als sneeuw onder de zon zag wegsmelten :rolleyes:
Had hij nog een andere keuze? Neen, nog geen twee minuten later kwam Nilo al lopend het eetgedeelte binnen, met de sleutel omhooggestoken. Room number 2. En wat daar gebeurde, dat lezen jullie in "sur quatre pates", oftewel, "met vieren op een kamer, olé olé, zelfs de relnicht mocht mee", later vanavond.

Veertig minuten later stonden Foots en ik terug beneden, een brede glimlach rond onze lippen.

Partytime, dacht ik bij mezelf, maar even bekomen, tesaam met Sofia, Mia, Graaf, Dupke, en Nouncy. Foots deed duidelijk uit de voeten wat hij over haar had geschreven, en wat die relnicht over haar had geschreven. Dat kan je uiteraard alleen als je geen leugens vertelt in de topics van de Meiden :hah:
Ik dacht, Foots, ga je gang, en Nouncy werd er verdorie nog Geil van ook, en ik kreeg nog een natte zoen. meer schrijven, en vettiger, relnicht, het brengt op :teuflisch.
Verder even wat publiciteit gemaakt voor Apple bij Dupke, die ook onder de indruk was. Raul was maar in een ding geïnteresseerd, en wel hoe Madrid klop kreeg van Barca. Terecht, ha ha. Ook dat kan dat Applewondertje aan.
Dansen, feesten, ja, hoor, ik heb echt alle shows van Renata gemist, en wou nog een dansje zien.
Roma, of Nouncy, was intussen in voetbaloutfit de gelederen komen vervoegen, wat een body, wat en lijf en leden, wat een ogen. Wat een SEKJE toch. Maar ik wou meer actie. Eventjes kortgesloten, ik had nog iets tegoed van Sofia, voor het vervangen van haar voorband, in het holst van de nacht. Het zou dus een dansje worden aan de paal. Smerig he, haar "en plein publiek" laten dansen. Krijgt hij dan toch gelijk, dat ik niks gratis doe? :loud: Ha ha, neen hoor, ik wou haar eigenlijk privé laten dansen, en haar ervoor betalen. maar aangezien ik toch geen seks wilde, mocht van mij iedereen meegenieten.
Eén voorwaarde stelde mijn liefje, de slip ging niet uit. uiteraard niet, zei ik nog ;)
Even Adriaan aangesproken, die de gepaste muziek liet opleggen. En dan kon de show beginnen, ik had mijn fooi al in mijn handen, neen, niemand moet gratis voor me dansen, en als ik voor iemand iets doe, is dat zonder er iets voor terug te willen.....ik zou haar dus betalen.
Kon ik het verdorie weten dat Nouncy daar in volledige Italiaanse voetbalornaat mee ging een show verzorgen. Hup, erpee dus even naar de lockers, want ook deze Meid verdiende dat.
Wervelend, soft erotisch, mooie dansact. Waarvoor dank Meiden, prachtig jullie zo te zien kronkelen :smkiss:
Nog geen tien minuten later stonden ze beiden volledig naakt, lagen ze volledig naakt. Deze Meiden verdienen applaus en respect, en moeten gewoon ingehuurd worden door de Villa, enkel en alleen voor hun dansact.
Nagelouncht hebben we nog, tot bijna twee uur in de morgen, want Foots wou nog even afsluiten met Nilo, en ik ook :zauberkis
Dat hebben we diplomatisch opgelost, en hem zijn zin gegeven, en dan ook maar onmiddellijk een afspraak gemaakt met Nilo voor aanstaande zaterdag.
En toen .... zag ik Ashanti....onmiddellijk ontsproot uit mijn mond...jij doet me verdomd veel op Amanda lijken :teuflisch
In gesprek geraakt, en als het niet na sluitingstijd was, hadden jullie nu iets anders dan mijn huidige bijdrage in haar topic kunnen lezen. bij deze beloof ik plechtig dat ik haar ga stalken, spammen, tot ze me opkust op de kamer :love:
Toen ik Nilo, toen ze terugkwam met dat zachtgekookt eitje Foots, even voor tweeën, voorstelde na tweeën even af te sluiten in de wagen, verklaarde ze me gek, compleet gek :freu:
Volgende zaterdag dus, lekker lekker, ik kijk er nu al naar uit, wat een geil lefgozertje, en verdomd lekker :D

Life is a bitch, Nouncy ist ein Schlampe, I still love Sofia1, Nilo, quelle salope, Manonnepon is verdomd lief EN intelligent en toch blond (grappie, Manon), Leyla was not there, Sina ist ja geil, Raul7 is een verdomd geile hond, Ashanti is veelbelovend (ik spam en stalk haar nu al), Dupke is een knuffelbeer, Amanda was ziek, Adriaan zorgt voor zijn klandizie, Asha blijft zo lekker onbereikbaar (gelukkig maar), Anna was afwezig (huil huil), Fiona en Dodo zij verdorie lekker, Graaf is knettergek, Mia had het weer even moeilijk, Vanessa ziet er lekker uit, Sonja miste Flipper, Foots is een lief vortig zwijn, de Villa is top, quattro's zijn zeer lekker, en erpee voelde zich een kleine jongen in een grote speeltuin voor volwassen. Dit is heel erg kort wat de Villa gisteren voor me te betekenen had. Duizenden euro's kan ik in deze tent spenderen in één dag, zonder één enkel probleem. Wat een hoerentent, wat een gezelligheid, wat een zalige keet.

En de Volle Maan? Was het maar iedere zaterdag Volle Maan, wat was het verdomd lekker in deze duivelse tent.
Herhalingsgevaar? Tot zaterdag allen, want we leven maar éen enkele keer, en we moeten genieten......
:wink:

Pistol Pete
14 december 2008, 22:19
Geweldige tent die Villa, zoals RP dat hierboven verwoord kan alleen hij. Ik zal het hem niet proberen na te doen maar ik heb ook genoten afgelopen zaterdag. Eerst als aperitief Rebecca en vervolgens als hoofdmenu in een 3 sterren restaurant (want zo voelt de villa) Andrea verorberd, eerst in de jacuzi gepoedeld en daarna op de kamer tot sluittingstijd gerollebold (zie recensie). Helaas ging onze afspraak samen te slapen vanwege onduidelijkheid in de communicatie niet door.
De jacuzi is sinds kort niet meer gratis. Personeel van VV maakt de jacuzi klaar terwijl je een picolo (champagne) besteld a 50 euri waarvan 25 euri voor de dame is zoals gebruikelijk. Daarnaast een ander nadeel dat de jacuzi pas na ruim 40 minuten gebruiksklaar is. Dit is ook voor de dame niet zo leuk die haar tijd zo verloren ziet gaan. En om nou eerst naar de kamer te gaan en daarna de jacuzi als die in de tussentijd is volgelopen zie ik ook niet zo zitten. Mosterd na de maaltijd als het ware. De oplossing zou zijn dat er minstens 1 jacuzi gebruiksklaar wordt gehouden zodat je er direct onder genot van champagne in kan. Maar dat zal ook wel nadelen hebben.
Verder genoten van vele inmiddels bekende dames en fijn gekletst met enkele andere ijsberen. Ook de paaldansacts zorgden voor een perfecte sfeer.
Kortom het was een fantastische zaterdag als voorproefje van een even heerlijke zondag in PHG (zie aldaar).

argentis
14 december 2008, 23:51
De jacuzzi was al onhandig en dom geplaatst maar als je er ook nog voor moet gaan betalen !!! belachelijk voor een saunaclub natuurlijk , straks ook nog een parkeerautomaat gaan betalen zeker ..... en oh ja voor de toilet is ook leuke handel

Extince
15 december 2008, 05:27
De jacuzi is sinds kort niet meer gratis. Personeel van VV maakt de jacuzi klaar terwijl je een picolo (champagne) besteld a 50 euri waarvan 25 euri voor de dame is zoals gebruikelijk.Ik begrijp het nog niet helemaal. Heb je betaald voor het gebruik van de jacuzzi of -middels de picolo- voor de tijd van de dame? Indien het eerste, hoeveel kostte de jacuzzi je dan?

Pistol Pete
15 december 2008, 07:05
Het komt er op neer dat als je in de jacuzi wil je een picolo van 50 euri dient te kopen voor de dame zodat zij er de helft van krijgt. Dat betekent naar mijn smaak dat ik voor de jacuzi betaal en niet voor de wachttijd van de dame. Zo wordt het ook gebracht door VV. Zodra je een piolo koopt wordt de jacuzi opgestart. Als je voor de wachttijd van de dame betaald zou je met haar (als zelfstandige) afspraken dienen te maken over haar wachttijd of bijv. in de wachttijd (toch) naar de kamer gaan. Ik weet ook niet of ik de volgende keer weer in de jacuzi stap voor 50 euri extra.

Just John.

uurtje
15 december 2008, 08:00
en als je nu alleen in de jacuzzi wilt, krijg je dan zelf de helft van die 50 Euro? Hahahahahaahahahahahahahahahaahahah

terminator
15 december 2008, 08:40
[QUOTE=TipTop;103205] Ik kan je betoog beamen Big30. Entree prijs 75,00 euro tja, had iets minder gemogen.

Ook de prijzen in de tombola mochten er zijn:

Snap ik met zo;n Entree prijs:motz:
prijzen zelf betaald dus :thefinger

rplover
15 december 2008, 10:01
en als je nu alleen in de jacuzzi wilt, krijg je dan zelf de helft van die 50 Euro? Hahahahahaahahahahahahahahahaahahah


[quote=TipTop;103205] Ik kan je betoog beamen Big30. Entree prijs 75,00 euro tja, had iets minder gemogen.

Ook de prijzen in de tombola mochten er zijn:

Snap ik met zo;n Entree prijs:motz:
prijzen zelf betaald dus :thefinger
Wat zijn we weer lekker zeikerig, pisserig, lullig, onzinverklarend bladvullend en negatief, en ditmaal geeneens in algemeen geijsbeer :green_smi:rolleyes:
Goed bezig, 't zou de relnicht eens moeten zijn, we zouden de liefhebbers en de puristen nogal eens zien reageren. Komaan Heren, zeiken moeten jullie, recensies, daar trekken we ons niks van aan, als we maar kunnen zeuren, zaniken en zeiken :eek:
Recensies willen we lezen, en clubverslagen, zeiken moeten jullie op het toilet, budgetneukers :thefinger

foots
15 december 2008, 12:39
Heren, beren,

Mooie woorden RP, kunnen zo uit mijn mond komen. Maar ik wil de eer niet opstrijken, alleen Jansen weet dit nog botter te stellen ga neuken en schrijf recenties i.p.v. die onzin.

Groet, Foots :wink:

MeesterMixer
15 december 2008, 18:57
Nou, de grote sprong gemaakt en naar Villa Vertigo afgereisd dit weekend. Een schitterende club qua entourage en aankleding. De reeds vele malen beschreven zaken kloppen helemaal en even waande ik mij in het paradijs.

Behalve voor een mooie entourage kwam ik natuurlijk ook voor mooie dames waar heerlijke, spontane sex mee is te krijgen voor relatief weinig geld (ten opzichte van wat je in Nederland betaald en daar dan voor krijgt). Dit was echter niet veel anders dan in Nederland: paar mooie dames, paar een stuk minder, maar vooral de sfeer was erg tam. Niet iets waar je echt opgewonden van wordt. Toen de DJ begon te spelen werd het al iets beter, maar de dames stralen helaas niet iets uit waar je opgewonden van wordt.

Extra tegenvaller is dat als je de jacuzzi in wil, je opeens een picolo van 50 euro aangesmeert krijgt. Ik voelde me opeens net weer in de oplichters tenten waar Amsterdam vol mee zit.

Uiteindelijk met een mooi uitziende dame de kamer op (schitterende kamers trouwens!) en met alle mooie recenties in mijn hoofd begonnen met het voorspel. Helaas......zoenen was er niet bij (beetje aantippen met de lippen) en voor het pijpen pakte ze een condoom! Ik nog vragen: alle dames doen hier toch pijpen zonder condoom? Maar nee, zij nu net niet. Goed, een redelijke sessie volgde, en dan bedoel ik in vergelijking met wat ik in Nederland gewend ben.

Bijna had ik geen woord meer geloofd van wat er allemaal op dit forum wordt geschreven, maar gelukkig kwam ik een mede ijsbeer tegen van het forum, die op het punt stond te vertrekken naar Living Room in Kaarst. Beetje huiverig om nog een Duitse club te proberen, ben ik toch maar achter hem aangereden. En gelukkig maar!!! Wat een verschil. De club is een stuk minder mooi, had bijna direct rechtsomkeert gemaakt, maar binnen voel je direct het verschil. Erotiek hangt in de lucht en de dames zijn duidelijk uit op sex (en uiteraard op je geld). Twee zeer goede kamer sessies gehad, met zoenen vol overgave, en heerlijk pijpen zonder en goede sex in verschillende standjes. Het geld meer dan waard, zeker omdat het verschil met wat ik tot nu toe in Nederland gewend ben, erg groot was. Schrijf onder Living Room hier nog wel wat meer over.

Picasso 1
15 december 2008, 19:40
Maak jezelf eens uit voor leugenaar, Oblix.
Ik zeg het zoals het is, en ik lieg hier niet. Jij gaat buurten, en dat is je goed recht, maar dan niet komen zeveren dat het niks is, dan moet je er wegblijven, as simple as that......
:thefinger

Niet mee eens. Kritische berichtgeving is ook erg belangrijk.
Nieuwkomer MeesterMixer was bijvoorbeeld teleurgesteld bij zijn eerste bezoek aan Villa Vertigo en schreef dat op grond van de berichten van anderen hij er veel meer van verwacht had.
Tja, je hebt alle criticasters weggejaagd en dan krijg je dit :D.

Rplover, je zeikt en wat mij betreft mag je doorzeiken :rofl:.

Big30
15 december 2008, 19:46
De discussie tussen RPL en Oblix verplaatst naar dit topic.

Het rplover & oblix VV debat! (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=14718)

:wink::wink:

Jorah Mormont
15 december 2008, 20:02
Uiteindelijk met een mooi uitziende dame de kamer op (schitterende kamers trouwens!) en met alle mooie recenties in mijn hoofd begonnen met het voorspel. Helaas......zoenen was er niet bij (beetje aantippen met de lippen) en voor het pijpen pakte ze een condoom! Ik nog vragen: alle dames doen hier toch pijpen zonder condoom? Maar nee, zij nu net niet. Goed, een redelijke sessie volgde, en dan bedoel ik in vergelijking met wat ik in Nederland gewend ben.

Bijna had ik geen woord meer geloofd van wat er allemaal op dit forum wordt geschreven, maar gelukkig kwam ik een mede ijsbeer tegen van het forum, die op het punt stond te vertrekken naar Living Room in Kaarst. Beetje huiverig om nog een Duitse club te proberen, ben ik toch maar achter hem aangereden. En gelukkig maar!!! Wat een verschil. De club is een stuk minder mooi, had bijna direct rechtsomkeert gemaakt, maar binnen voel je direct het verschil. Erotiek hangt in de lucht en de dames zijn duidelijk uit op sex (en uiteraard op je geld). Twee zeer goede kamer sessies gehad, met zoenen vol overgave, en heerlijk pijpen zonder en goede sex in verschillende standjes. Het geld meer dan waard, zeker omdat het verschil met wat ik tot nu toe in Nederland gewend ben, erg groot was. Schrijf onder Living Room hier nog wel wat meer over.

Beste Grandmixer,

Bedankt voor je eerst clubbeschrijving op dit forum.

Jammer dat je eerste bezoek aan de Villa een tegenvaller is geweest. Helaas heb je direct een minder goede dame getroffen, iets wat je in iedere Duitse club kan tegenkomen. Je hebt alle recht om jouw bevindingen hier neer te pennen. Wat jezelf leuk vindt is iets persoonlijk en misschien is Villa Vertigo niet jouw club, maar om dat nu direct te concluderen na één bezoek en een minder goede dame vind ik een beetje kort door de bocht gaan. Beoordeel pas wanneer je wat vaker in een club bent geweest, dan heb je voor jezelf een idee wat je het beste vind. Ikzelf kom in vele Duitse clubs en maak in iedere club goede en slechte dagen mee. Ik probeer dit altijd zo objectief mogelijk te beschrijven zonder direct een club helemaal de grond in te boren of op te hemelen. Ik kom graag in Oase en ook over deze club heb ik de negatieve punten wel eens op het forum geventileerd. De lezer moet zelf maar concluderen wat hij ervan denkt en daar zijn plannen op trekken. Gelukkig ben ik niet honkvast en geniet ik altijd op mijn eigen manier en laat ik mezelf niet leiden door een hoog verwachtingspatroon. Ik ervaar het zelf en trek mijn plan. Altijd in het achterhoofd houdende dat je een minder goede dame kan treffen of de sfeer die dag niet goed zou kunnen zijn.

Succes met je verdere wandelen en ik kijk uit naar je verhalen over je ervaringen.

Sonny:wink:

dupke
15 december 2008, 22:03
Het komt er op neer dat als je in de jacuzi wil je een picolo van 50 euri dient te kopen voor de dame zodat zij er de helft van krijgt. Dat betekent naar mijn smaak dat ik voor de jacuzi betaal en niet voor de wachttijd van de dame. Zo wordt het ook gebracht door VV.

Just John.

Even voor de duidelijkheid, wie is er met dat verhaal dat je een picolo moet kopen voordat de jacuzi gestart wordt gekomen. De dame in kwestie of de mensen van VV?
Ben je gaan vragen om de jacuzi te starten en hebben ze je gezegd dat er eerst een picolo moest gekocht worden ?

In dat geval denk ik dat ze helemaal zot zijn geworden .... 50 euri betalen om na een half uur wachten in het midden van de bar onder het oog van alle andere dames en heren met je meisje te gaan bubbelen ???

Big30
15 december 2008, 22:18
Im Blog auf der Villa-HP steht übrigens ein aktueller Beitrag über die baulichen Veränderungen, mit denen die Geschäftsführung auch die Kritik aus den diversen Foren aufgegriffen hat.

Manni1a :wink

Zie,

Kundenanregungen zur Verbesserung der Villa Vertigo! (http://blog.villavertigo.de/?p=504)


Even voor de duidelijkheid, wie is er met dat verhaal dat je een picolo moet kopen voordat de jacuzi gestart wordt gekomen. De dame in kwestie of de mensen van VV?
Ben je gaan vragen om de jacuzi te starten en hebben ze je gezegd dat er eerst een picolo moest gekocht worden ?



Ik lees alleen,


Entgegen der Annahme, das die beiden Jacuzzi defekt sind, haben unsere Gäste jederzeit die Möglichkeit unserem Personal gegenüber den Wunsch zu äußern, die Jacuzzi benutzen zu wollen. Wir werden die Jacuzzi dann selbstverständlich sofort füllen. Die Befüllung dauert ca. 15-20 Minuten.

:wink::wink:

Pistol Pete
15 december 2008, 22:26
Even voor de duidelijkheid, wie is er met dat verhaal dat je een picolo moet kopen voordat de jacuzi gestart wordt gekomen. De dame in kwestie of de mensen van VV?
Ben je gaan vragen om de jacuzi te starten en hebben ze je gezegd dat er eerst een picolo moest gekocht worden ?

In dat geval denk ik dat ze helemaal zot zijn geworden .... 50 euri betalen om na een half uur wachten in het midden van de bar onder het oog van alle andere dames en heren met je meisje te gaan bubbelen ???

Afgelopen zaterdag toen ik vroeg om de jacuzzi te laten vollopen werd mij meegedeeld door VV dat het nu niet meer gratis was maar dat je een picolo diende te kopen waarna de jacuzzi werd klaargemaakt. Toen het mij werd verteld twijfelde ik ook ff maar maar mijn inmiddels opgewekte geilheid (Andrea, zie recensie) was weer sterker dan mijn zuinigheid. Samen met je meisje in de Jacuzi geeft inderdaad een soort darkroom ervaring in het licht, niet alle dames willen het. En ach, en dat in het midden van de bar onder het oog van anderen met je meisje bubbelen valt wel mee. Hoewel, toen enkele weken geleden Sky mij hartstochtelijk oraal begon te verwennen wist ik ff niet waar ik het moest zoeken. Sexen in het warme water van de jacuzi is ultiem genieten, the limit, zeker met Sky.:wiegeil:

egon, Dr. Rammler
16 december 2008, 10:55
Kurzes Update:

Neben Dodo (wie von Raul7 schon geschrieben) sind auch Vanessa (die es mit fünf Männern zugleich aufnimmt :D ) und Fiona zurück in der Villa of dreams. Fiona wird aber auch künftig nicht ganz auf das GT verzichten.

Dazu ein neues Ex-PHG-Trio mit Grazella an der Spitze (blond, Mischung aus Spanien und Frankreich - im PHG hat sie als Lilli gearbeitet) :mad: Ihr Service war okay.

Manni1a :wink:

Vanessa , haha hab in dem Laden bisher aber kaum 5 "Männer" getroffen...........:D

joris69
16 december 2008, 16:22
weet iemand of er nog voldoende dames aanwezig zijn aanstaande vrijdag!!
of hebben al veel dames de koffers gepakt voor kerst!!!!

het aanbod afgelopen woensdag was gewoon zeer goed!!!!!

rplover
16 december 2008, 16:25
weet iemand of er nog voldoende dames aanwezig zijn aanstaande vrijdag!!
of hebben al veel dames de koffers gepakt voor kerst!!!!

het aanbod afgelopen woensdag was gewoon zeer goed!!!!!
Ik heb gehoord, Joris, dat de meeste Meiden die hun koffers gaan pakken, dit na het weekend zullen doen ;)
Ik neem alvast het risico zaterdag :D

:wink:

Keesroeiboot
20 december 2008, 01:57
Hier het eerste bericht van Kees over zijn bezoek afgelopen week aan de Villa Vertigo, gelegen in het pittoreske plaatsje Grefrath (NRW).

Wat vooraf ging. Kees had op dit forum maar ook op andere forums (soms fora genoemd) reeds veel over de Villa gelezen. Veel positieve en enthousiaste zeg gerust gepassioneerde verhalen maar toch ook wat meer kritische berichten over, zeg de nodige tekortkomingen in de meest brede zin van het woord.

Eerst maar wat eens info over Grefrath verzameld zoals,


Grefrath, op de linkeroever van de Niers, behoorde tot het Overkwartier van Gelder en dus tot de Zuidelijke Nederlanden. Tijdens de Spaanse successieoorlog werd het gebied door Pruisen ingenomen, samen met de andere gemeenten die vanaf 1713 officieel Pruisisch Opper-Gelre vormden.

Vinkrath hoorde bij het hertogdom Gulik. Oedt en Mülhausen, op de rechteroever van de Niers, hoorden bij het keurvorstendom Keulen.

Dat gaf Kees toch wel enig vertrouwen m.b.t. de locatie! De roeiboot lag reeds in winterslaap dus de Fiat Barchetta maar gestart en op naar het beloofde land.

De eerste indruk. Die was zeker niet slecht. De Villa ligt aan een drukke Bundesstrasse en is vanuit Nl komende vrij eenvoudig te vinden. De parkeerplaats was redelijk vol en Kees moest parkeren op het niet met steentjes bestrooide gedeelte. Dat was bepaald geen onverdeeld genoegen want wat was het daar een modderpoel, maar dankzij de rubberen kaplaarzen van Kees kwam hij toch heelhuids bij de ingang aan. Dat dacht Kees dus want de ingang is dus niet de hoofdingang van de Villa maar je moet bij het bijgebouw aan de linkerkant naar binnen. Ja je moet het maar allemaal weten hoor.

De ontvangst door Monique was allervriendelijkst en hartelijk. Met wat slalom bewegingen ook het juiste kastje gevonden waar Kees zijn pak in kon opbergen. De nieuwe kleedruimte is nu met een schuifdeur trouwens afgesloten van het bar gedeelte, enige privacy mag ook wel vindt Kees.

De Villa is al vele malen geroemd om haar exclusieve inrichting en met smaak uitgekozen interieur en sfeer verhogende elementen. Dat kan Kees die zweert bij Blokker en Leen Bakker alleen maar beamen.

Hier nog wat punten die Kees opvielen:

- In het laagbouw gedeelte draaide een DJ harde muziek. Wel goede muziek trouwens waarop door een aantal dames en IJsbeertjes werd gedanst.
- Er bevonden zich 2 jacuzi's in het laagbouw gedeelte die 1 probleem hadden nl. dat er zich geen water in bevond. Jammer van al die rubberen eendjes die Kees had meegenomen!
- Het eten was zeer gevarieerd en van goede kwaliteit. Alleen toen Kees binnenkwam (even na 19u) was het bijna allemaal op!
- Kees is een vogelspotter en uit dien gronde had hij al snel door dat er in de Villa toch wel zeker zo'n 45-50 dames aanwezig waren. Dat was in getal maar ook in kwaliteit meer dan Kees zo kort voor de Kerst had verwacht!
- De paaldansact van Renata was top!
- De tuin met zwembad moet in de zomer een ware lusthof zijn!
- De pizza even na tienen geserveerd was van niet al te beste kwaliteit en was na 10m reeds verorberd.
- De lucht in het oude Villa gedeelte was zuurstofarm, Kees moest vaak naar buiten gaan om lucht te happen.
- De kamers in het oude Villa gedeelte zien er allen zeer fraai uit.
- Ik ken natuurlijk nog niet veel namen van de dames die ik in de Villa spotte maar omdat ik eindelijk ook eens wat bekende Forum IJsbeertjes (Sonny, Jansen, Joris69, Dupke, Ace2, Just John, Extince) trof en die me hebben geholpen bij de namen van de dames, hier wat namen van dames die vrijdag jl. aanwezig waren: Judith, Sky, Mia, Sonja, Layla, Carmen, Lorena, Vanessa, Aida, Eva, Kim (=Tara GT), Fiona, Nouncy, Sina, Catharina, Noelle, Sherry, Elisa, Veronica, Alicia, Anni, Bettina, Andrea, etc.
- Etc.

Conclussie?

Die moeten jullie zelf maar trekken!

De groeten van KeesRoeiboot!

Zakkenleger
20 december 2008, 05:17
...
Conclussie?

Die moeten jullie zelf maar trekken!

De groeten van KeesRoeiboot!

Mijn conclusie: KR houdt wel van mooie clubs, maar niet van kamerbezoekjes :zauberkis

Of mag hij van de dames niks schrijven?

Mooi verhaal verder Kees, vooral de historische inleiding!

Ace2
20 december 2008, 07:31
Ik ken natuurlijk nog niet veel namen van de dames die ik in de Villa spotte maar omdat ik eindelijk ook eens wat bekende Forum IJsbeertjes (Sonny, Jansen, Joris69, Dupke, Ace2, Just John, Extince) trof en die me hebben geholpen bij de namen van de dames, hier wat namen van dames die vrijdag jl. aanwezig waren: Judith, Sky, Mia, Sonja, Layla, Carmen, Lorena, Vanessa, Aida, Eva, Kim (=Tara GT), Fiona, Nouncy, Sina, Catharina, Noelle, Sherry, Elisa, Veronica, Alicia, Anni, Bettina, Andrea, etc.
- Etc.



Ik kan nog toevoegen dat Big30 er ook was.

Verder kan ik qua dames nog aanvullen: Shiela uit Kreta :confused: waarmee ik heb gekamerd, Louella, Linda (Tsjechie), Megane uit Italie die volgens Extince en mij ook goed Roemeens spreekt (ze houdt trouwens wel van Romeinse echte mannen :D) Cindy, Christina, Nancy (ook al uit Italie) en Jessica uit Dld. (met een super strak lichaampje en volgens Sonny goed op de kamer).

De rest van de onzin volgt later. Wees gewaarschuwd :D

anna
20 december 2008, 08:53
Net wakker,radio 10 gold aangezet.Effe wat andere muziek dan in de Villa.

Sonny ,had je mijn gebarentaal begrepen?haha
Ik zag jullie 3 gezamelijk op de kleine bank gaan zitten.Ik moest er wel om lachen hoor,zo krap(althans lijkt zo op een afstand)Mijn gebaren...horen, zien en zwijgen .;)
Enne, je halve minuut paaldansen ,zeer gewaagd en super haha
Moest nog denken aan de vorige keer dat je toen aan de paal was met de 2 mooie dames,you were in heaven.

Er kwam even later een oudere man naar me toe.Na een klein gesprekje zei hij tegen me dat ik een drankje kreeg van hem die hij moest betalen.Ikke ,uuhhh?
Er zat mij zoiets van bij dat je dan iets moest bestellen van een picolo ?Ik dacht ,echt niet hoor,ga dat die man niet aandoen en mijzelf ook niet.Lust t helemaal niet.Oke dan,zei ik, cocktail .Liep met de man mee naar de andere bar.Aan de bar zei hij tegen een mooie lieve meid dat zei ook iets mocht bestellen van hem.Gelukkig wist zij wel wat er besteld kon worden.
Het duurde even voordat het klaar was,we toosten en ik bedankte de man voor de drank en liep ermee terug naar de salon.Moet zeggen ,het smaakte goed ,weet echter de naam niet van.Was iets met rum,gestampte limoen en fijngemalen ijs.
De uitbater zei als je er 3 van op heb ,kiep je om.Gelukkig was het nog vroeg op de avond en was de alcohol weer uit mn lichaam voordat ik naar huis zou gaan.

Het valt me op dat de ijsbeertjes van de forum regelmatig in groepjes staan.
Geeft toch een stoere indruk op de meiden,denk ik.
Heb gisteren weer wat namen bij geleerd van dupke(thanks).
Ook leuk om een groet krijgen van sommige ijsbeertjes.
En even gezellig gebabbelt met dupke.Toch een leuke aardige kerel die dupke.

Het eten heb ik gemist,druk gehad met massages,HEERLIJK.S ávonds laat knorde mn maagje.
Grappig vind ik dat de massagetafel in de zaal voor mij steeds wordt klaargezet.
Wat gebeurd er,de andere masseuze Illona masseert daar veel en ik in de salon.Komt steeds zo uit.

Verder kan ik alleen nog zeggen dat ik me uitstekend vermaak heb en mn passie weer heb kunnen uitvoeren.

xxxx Sonja

Ace2
20 december 2008, 09:23
Het valt me op dat de ijsbeertjes van de forum regelmatig in groepjes staan.
Geeft toch een stoere indruk op de meiden,denk ik.


Daarom ga ik er altijd maar bij staan. Ik hoor er wel niet bij (en Extince duwt mij de hele tijd weg), maar dat weten de meisjes toch niet.

MeesterMixer
20 december 2008, 10:19
Nou, na een valse start in VV vorige week, het nog eens geprobeerd in deze schitterende villa. Als je binnenkomt blijft de luxe entourage een heerlijke ontvangst. Lekker aan de koffie en maar afwachten wat er gaat komen. Van een afstandje een en ander gade geslagen en wat je dan ziet is groepjes ijsberen en groepjes dames, maar wat er totaal niet is, is interactie tussen deze beide werelden. De dames zitten (of beter gezegd: hangen) er bij met een uitstraling die je nu niet echt opgewonden maakt. Er zitten zeker hele mooie dames bij, maar heb liever iets minder mooi waar ik opgewonden van wordt.

Af en toe een praatje aangeknoopt met een dame, maar er is of een enorme kou of ze willen binnen 1 minuut de kamer op. Niets voorspel, niets plagend elkaar opwarmen. De ijsberen zijn ook met hele andere dingen bezig: laptops, kranten, werktassen, etc maar intensief de dames opwarmen zie je ook nauwelijks.

Na een paar uur weer vertrokken en toch maar weer naar Living Room getrokken (lees daar) waar ik toch beter aan mijn trekken kom.

Pistol Pete
20 december 2008, 10:46
Ben het op zich wel met Meestermixer eens. Maar toch kom ik vrijwel altijd tevreden weg uit de villa. Persoonlijk vind ik het zonde om 3 keer entreegeld te betalen, kan je toch anderhalf uur van genieten met een dame. Hierbij kort mijn eigen ervaring en de lessen die ik voor mezelf heb geleerd in NRW en elders.
Ik heb ook wel eens na een uurtje of zo, ik ga weg naar een andere club. Soms is het een kwestie van een lange adem. (Afgelopen vrijdag had ik pas na 2,5 uur een dame gespot die en vrij was en mijn type was toch de volgende 3 uur constant op de kamer geweest met twee achtereenvolgende verschillende dames) . Kijk de kat uit de boom. Na enige tijd krijg je een dame in het oog die je type is, toon interesse en laat je niet direct meeslepen naar een kamer. De keren dat ik snel naar een kamer ging met een onbekende dame waren zelden of nooit topsessies. Nodig de dame uit aan de bar of op de bank. Als ze nog steeds bevalt en je wil naar de kamer (ik gebruik het 'lik-criterium' : wordt ik echt geil bij de gedachte dat mijn tong diep bij de dame naar binnen kronkelt terwijl de dame op mij zit of me pijpt, zo ja dan is de dame kamerrijp voor mij, gebeurt helaas maar bij 2 of 3 dames per club) , maak dan goede afspraken over tijd, prijs en mogelijkheden. Als je al weet dat je (veel) vaker met de dame wil kameren verwen haar dan niet teveel. Als je de eerste keer te royaal bent en een tweede keer niet zorgt dat soms voor een teleurstelling en verslechtering van het contact.
Ik ben nu ruim 15 keer in de Villa geweest en maar 1 keer zonder sex vertrokken, voor zover ik me kan herinneren alle andere keren minstens 2 keer gekamerd. Ook in PHG heb ik dezelfde ervaring. Alleen in GT is het anders, daar zijn de dames veel actiever en jagen totdat je er bij neervalt. In LR ben ik nog nooit geweest. Ik ga daar a.s. zondag eens kijken voordat ik 's avonds weer naar de villa ga.

Grtz, Just John.

joris69
20 december 2008, 10:57
de zuurstof in de oude villa was zuurstof arm!!!!!!!!!
jongens als we op dit soort dingen gaan letten dan kunnen we op alles wel gaan vertellen!!

de villa is gewoon een top tent!!! ophouden met dat mieren gezeik
vroeger was je minimaal 1000 gulden krijt als je naar een tent ging
zoals de villa , !!!!!!

anna
20 december 2008, 11:00
Nou, na een valse start in VV vorige week, het nog eens geprobeerd in deze schitterende villa. Als je binnenkomt blijft de luxe entourage een heerlijke ontvangst. Lekker aan de koffie en maar afwachten wat er gaat komen. Van een afstandje een en ander gade geslagen en wat je dan ziet is groepjes ijsberen en groepjes dames, maar wat er totaal niet is, is interactie tussen deze beide werelden. De dames zitten (of beter gezegd: hangen) er bij met een uitstraling die je nu niet echt opgewonden maakt. Er zitten zeker hele mooie dames bij, maar heb liever iets minder mooi waar ik opgewonden van wordt.

Af en toe een praatje aangeknoopt met een dame, maar er is of een enorme kou of ze willen binnen 1 minuut de kamer op. Niets voorspel, niets plagend elkaar opwarmen. De ijsberen zijn ook met hele andere dingen bezig: laptops, kranten, werktassen, etc maar intensief de dames opwarmen zie je ook nauwelijks.

Na een paar uur weer vertrokken en toch maar weer naar Living Room getrokken (lees daar) waar ik toch beter aan mijn trekken kom.


Moet toegeven dat je wel wat gelijk in heb hoor.
Dat valt me nl ook op,terwijl er toch sommige dames zijn die de poging wagen om het ijs te breken door te gaan dansen.
Het lijkt wel of iedereen een afwachtende houding heeft..... wie zet de eerste stap haha

Ik ben dan ook geen dvp meer


xx sonja

Extince
20 december 2008, 14:38
de zuurstof in de oude villa was zuurstof arm!!!!!!!!!
jongens als we op dit soort dingen gaan letten dan kunnen we op alles wel gaan vertellen!!

de villa is gewoon een top tent!!! ophouden met dat mieren gezeik
vroeger was je minimaal 1000 gulden krijt als je naar een tent ging
zoals de villa , !!!!!!Wat een merkwaardige reactie dit :confused:. Mensen mogen toch gewoon opschrijven wat ze van deze club vinden als ze er geweest zijn? Daar is dit forum juist voor!

Keesroeiboot
20 december 2008, 17:29
de zuurstof in de oude villa was zuurstof arm!!!!!!!!!
jongens als we op dit soort dingen gaan letten dan kunnen we op alles wel gaan vertellen!!

de villa is gewoon een top tent!!! ophouden met dat mieren gezeik
vroeger was je minimaal 1000 gulden krijt als je naar een tent ging
zoals de villa , !!!!!!

Kees vond toch echt dat met name in het gedeelte waar het eten werd opgediend het vrij benauwd was. Die ruimte is overigens zeer fraai en met smaak ingericht! Kees is fervent niet roker en draagt lenzen en doet veel aan sport (klootschieten d.i. een oude Twentse Volkssport) dat in combinatie met de hoge temperatuur, het lage zuurstof gehalte resulteerde erin dat Kees een paar keer naar buiten moest om wat frisse lucht te scheppen.

Bovenstaande impliceert geenszins dat Kees de Villa geen toptent zou vinden!


Wat een merkwaardige reactie dit :confused:. Mensen mogen toch gewoon opschrijven wat ze van deze club vinden als ze er geweest zijn? Daar is dit forum juist voor!

In die veronderstelling verkeert Kees ook. Je mag hier gelukkig gewoon opschrijven wat je vindt. Overigens geen probleem dat daar dan ook een reactie opkomt. Dat is nu juist het leuke van dit forum!

De groeten van Kees!

joris69
21 december 2008, 14:29
beste kees
natuurlijk mag je opschrijven wat je wilt, en natuurlijk zijn er altijd dingen die je liever anders ziet!!!
maar het lijkt wel , en niet alleen over sauna clubs dat tegenwoordig niks meer goed is!!! een beetje jammer
nu heb jij het verweven in een keurig net verslag ,dus het is niet eerlijk om jou er op aan te vallen!!!
ik bedoel dat de mensen , als het maar wat tegen zit er al over te beginnen te zeuren!!
laatst was ik een restaurant ,waar zoals overal tegenwoordig een klant begon te zeuren over de mensen die continu langs zijn tafel liepen om de roken. meneer vond dit vervelend!!
begrijp je een beetje wat ik bedoel!!!!

dus nogmaals kees ,niks persoonlijks

groetjes joris

ps: zodra we elkaar een keer tegen komen in de villa, en je hebt last van de rook, zal ik je gezelschap houden tijdens het luchten buiten!!!!

uurtje
21 december 2008, 15:40
ik rook zelf ook wel redelijk door. En ik weet dat het roken - niet roken gebeuren een onderwerp is dat de samenleving splijt en dus hier niet opgelost gaat worden. Maar uit eigen ervaring kan ik ook melden dat het roken inderdaad voor redelijke overlast kan zorgen. In VV is het mij in mindere mate opgevallen alhoewel ik niet snap dat het gedeelte waar het eten staat tot rokersgedeelte vernoemd is.

Naar mijn mening is het in GT nog veel erger, vooral in de zomer. Ik weet ook niet of men iets aan luchtbehandeling doet maar die verblijfsruimte kan soms echt verstikkend zijn...

amigo70
21 december 2008, 16:43
Gisteren na 2 maanden weer naar GT geweest. Was er rond 4 uur. Rustig kwa dames en beren. Na wat drinken aan de bar, een rondje door de club en een whirlpool met m'n honey Jenny naar de kamer. Kon ik niet meer weigeren nadat ze me reeds 3 keer 'overvallen' had in de bar en saunagedeelte. Was wederom een geweldige sessie van 2 uur. Maandag vliegt ze terug naar het koude Siberie. Daarna lekker gegeten en rustig gezeten in de groene banken. 's avonds werd het drukker en drukker. Wederom in de whirpool gezeten, gedouched en heel even in de kino geweest. Niet mijn ding. Terug naar de bar werd ik door Poolse Magda aangehouden die een trio voorstelde met vriendin. Werd aangetrokken door de geweldige looks van Magda en ben alleen met haar naar een blokhut gegaan. Dit was wederom een goeie sessie maar niet te vergelijken met Jenny. Na de pizza nog gebabbeld met Sabrina en met slanke dame op de speelautomaat (geen naam). Echter geen 3de ronde. Om 11 uur omgekleed en naar huis gereden. Om 12 uur thuis en als een blok in slaap gevallen.

Picasso 1
21 december 2008, 16:52
Ook PHG, LR en YY recensies zijn welkom in deze rubriek :D

Ace2
21 december 2008, 17:34
Ik hou van neuken en ik hou van fabrieken. Waar anders vindt je de ultieme combinatie van die twee? Juist ja, in GT. En het is daar nog lekker vies ook. Maar ik hou ook van verandering, spijs en eten. Dus werd het niet eens tijd om ergens anders te kijken? Ik was al weer 7 weken niet in GT geweest. En het ging mij goed af. Was dit niet het goede moment om eens in VV te gaan kijken? Wie zat er nog op mij te wachten in GT? Toppie niet, en de dames al helemaal niet. De keuze werd gemakkelijk toen Extince melde dat hij vrijdag in VV zou zijn. Ook de agenda bood aanleiding om goed gezelschap te veronderstellen. Het zou dus VV worden. Ik belde snel Willem2 om mijn vrijkaartje van begin dit jaar te activeren. Ik hoorde echter alleen door de telefoon: “ mopperdemopper, ….is verlopen……laks……..alle moeite voor niets…….je bent het niet waard…..mopperdemopper………..let nu eens beter op……., waardeer nu eens wat ik voor je doe………mopperdemopper……” “Je lijkt mijn vrouw wel” reageerde ik teleurgesteld naar Willem2.

Gesponsord door myself reed ik vrijdag 19 december in de loop van de middag richting Duitsland. Mijzelf ondertussen amuserend met allerlei vast belangrijke telefoontjes was ik om 16.00u. in VV waar ik voor een mooie villa stond. “Dit zou een mooie spookvilla zijn voor een horrorfilm.” dacht ik. Ik voelde mij gelijk thuis. Ik stapte naar binnen, waar ik vriendelijk werd ontvangen door een thekefrau die mij rustig het principe van een FKK-club uitlegde. Ik blijf er als een groentje uit zien. Ik zag dat ik in een mooie club was aanbeland. Met een Duitser liep ik de kleedkamer in die gelijk mij zijn ziel en zaligheid vertelde. Zijn beroep, zijn hobbies (alsof mij dat niet al duidelijk was), zijn recente vakantie, zijn bezoeken aan Nederland, enz, enz. Tijdens zijn relaas keek ik rustig rond. Ondertussen stuurde ik Extince een smsje: “ Ik ben er, vluchten kan niet meer.” De lockers zijn nog met gewone sleutels en dat geeft toch weer dat ouderwetse vertrouwde gevoel dat niet een of andere onduidelijke ict-storing alles onklaar maakt. Samen met de Duitser (die maar door ging met ratelen) liep ik naar de douches en ging mij verschonen. De douches zijn mooi, luxe en werken goed. Alleen merkte ik dat een zeepbakje kapot was. Het viel bijna uit elkaar. “ Waarschijnlijk heeft Jansen hier een of andere chick ruw uitgewoond en bij gebrek aan plinten, heeft hij het zeepbakje eraf geramd.” dacht ik. Verder viel mij op dat onder het bedienend personeel veel ex-GT-medewerkers rond lopen.
Na een lekkere douche droogde ik mij af en nam afscheid van de Duitser en ik liep de eerste bar in. De bar waar tot 18.00u. niet mag worden gerookt en waar ’s avonds het dansen plaatsvindt. Ik stapte die barruimte binnen en ik voelde de grond ietswat trillen en ik hoorde grgrgrgrgrzrzrzrzrzrzgrgrgr De lampen en de schilderijen schudden zachtjes op en neer grgrgrgrzrzrzrzrzrzrzgrgrgrgr Verbaasd keek ik om mij heen. Grgrzrzrzrzrzrzgrgrgrgrgrgrgr Het leek een beetje op snurken. Snurken? In een luxe bordeel, vol met lekkere jonge, geile wijvies? Grgrzrzrzrzrzrzrgrgrgrgrgr. Ik keek nog eens goed rond en ineens zag ik in de hoek een ijsbeer op een ligbed inderdaad liggen ronken. Dat wilde ik wel eens beter zien. Ik stapte op het gevaarte af……grgrgzrzrzrzrzrzrzrzrrgrgrgr ………..en ineens herkende ik de gestalte van Sonny. Sonny lag te slapen, terwijl om hem heen allerlei bereidwillige h**ren rondhuppelden. Waar hij zijn duim precies hield kon ik niet goed zien. Voorzichtig maakte ik hem wakker en ik was mij even niet bewust van de schok die dat voor hem moest geven. Hij viel in slaap tussen allerlei jonge, geile, mooie, bereidwillige meisjes en droomt van wilde gangbangs met al dat grut en wat is het eerste wat hij ziet als hij slaperig wakker wordt: ACE2. :eek: “Dat overkomt mijn vrouw elke ochtend.” vertrouwde ik Sonny toe.
Sonny keek op zijn zakcomputer en melde trots dat hij net zijn zoveelste vrijkaartje had gewonnen. “ Ik win nooit iets” vertelde ik beteuterd “ Ik ben gewoon niet interessant genoeg voor die commerciële bende van Willem2.” Sonny keek mij medelijwekkend aan. Of dat komt vanwege het feit dat ik geen vrijkaartjes krijg weet ik niet. Hij kijkt meestal zo naar mij. “ Ik ga klagen bij Willem2 en jij gaat een lobby voor mij starten. Je weet wel…….. Net als in het echt.” zei ik tegen Sonny. Ik begon maar met een smsje te sturen naar Willem2. “ wedden dat ie reageert en belt.” zei ik nog, maar Sonny zat alleen maar lachend naar zijn zakcomputer te staren.
Sonny stelde voor om een rondleiding te geven en eerlijk is eerlijk: VV is een mooie club. Ik werd rong geleid langs een sauna, zonnenbank, een kapper, whirlpools (werkend al dan niet met bijbetaling), mooie dames, kleedkamers, bankjes en 2 barren. Ik heb geen verstand van verbouwingen en bouwmaterialen, maar het oogt allemaal luxe. Ik vroeg waar Extince was. Die bleek te hebben verondersteld dat ik niet meer kwam en was uit teleurstelling met een zwaar gemoed gaan kammeren. Uiteindelijk kwamen wij in de tweede barruimte, waar ik koffie bestelde. Dat bleek niet mogelijk. Dus ik moest weer terug naar de andere barruimte. Ondertussen zag ik dat het niet druk was, maar ook niet te rustig. De dames zagen er zeker leuk uit.

Ik liep dus naar de andere barruimte en ik zag ineens Dupke aanlopen die in een goed gesprek was met een Aziatisch/arabisch ogende dame die nederlands sprak. Ze sprong voor Dupke op en neer. “ Waarom springen de vrouwen nooit voor mij?” dacht ik. Ik probeerde zijn aandacht te trekken, maar zoals verwacht negeerde hij mij volkomen. “ Dan moet je het zelf maar weten.” dacht ik. Nu het subtiele aandacht trekken niet was gelukt, trok ik Dupke weg bij de dame en begon aan hem te sjorren. “ Zie je mij nu staan.” dacht ik tijdens het sjorren. Ik vroeg hem: “ Wat doe jij hier? Je stond toch niet op de agenda? Moet jij niet werken?" Dupke antwoordde: “ Jij toch ook niet?” “Heeft je moeder je nooit geleerd dat het niet netjes is om een vraag met een wedervraag te beantwoorden.” We zullen het nooit weten wat Dupke in zijn jeugdjaren heeft geleerd, want hij liep weg. Weg van mij en weer was ik lonesome.
Maar dat duurde niet lang, want ineens ging mijn telefoon. Het was een belangrijk telefoontje, want ik kreeg de OpperIjsbeer aan de lijn. “Nu ga ik een vrijkaartje krijgen” dacht ik hoopvol. Ik kreeg echter alleen te horen waarom ik mij niet op de agenda had aangemeld. Ik besloot Extince maar weer eens te sms-en: “ Kom nu eens van die kamer af, je lijkt wel een duracelijsbeer.” Extince, de DuracelIjsbeer.

Ik liep terug naar de barruimte waar Sonny op een bankje zat. Ik zag weer enkele leuke vrouwen en ik dacht dat ik mij wel ging amuseren. Ik zette mij naast Sonny waar wij allerlei dingen bespraken. Ondertussen kwam een blond meisje uit Duitsland bij ons zitten. Ze luistert naar de naam Jessica en heeft een schitterend strak lichaampje met mooie billen en mooie borsten. Volgens Sonny was ze goed op de kamer. Jessica gaf Sonny enkele zoenen. “ Ich kann auch gut kusschen.” zei ik tegen Jessica. Jessica begreep de hint gelijk en gaf mij ook enkele zoenen.
Jessica wilde graag even haar webmail bekijken, dus ging Sonny zijn laptop halen. Ondertussen amuseerde ik Jessica even, die blij was dat Sonny snel terug kwam. Jessica leek mij wel geschikt voor een kamerbezoek, maar dat bewaarde ik voor later. En wederom zou blijken dat van uitstel afstel komt. Ik besloot eerst even naar de kleedkamer te lopen. In de ruimte waar het eten wordt geserveerd kwam ik Dupke weer tegen die werd omhelsd door Carmen. Ik trok het tweetal uit elkaar en zei tegen Carmen: “ Ich bin auch ein schoner mann.” en ik gaf Carmen een smakkert die werd beantwoord. Carmen keek wel in eerste instantie verschrikt naar Dupke, die leek te denken: “ Waarschijnlijk heeft iemand de sleutel van zijn kooi in het slot laten zitten.” Maar aan Dupke besteedde ik geen aandacht. “ Vielleicht hast meine freund eine super-korpe, aber ich habe ein schoner hartz.” Carmen aaide mijn gezicht en zei: “Du bist auch ein schoner mann. Ist est dein eerste mahl hier?” Ik knikte van “ja” en ik zag de eurobiljetjes in de ogen van Carmen verschijnen. “ Du bist meine adonis.” zei ze. Ik liep maar weer door.
Ik zag ook een Iraans ogende vrouw die geloof ik luistert naar de naam Leyla. Die moest ik hebben. Volgens Dupke was ze van het betere porno-werk. “ Ze wil echte mannen.” vertelde Dupke. “ Shit” dacht ik. “ Als ik haar nu vertel dat ik Hercules de Seksgod uit GT ben?” vroeg ik hoopvol aan Dupke. “ Dan begint ze te lachen” reageerde Dupke. Ik liep maar weer door. In de tussentijd maakte ik kennis met Nancy uit Italie die wel in was voor een goed gesprek. Ze was vooral geïnteresseerd in kamers en sleutels. “ Als we het niet over sex en porno kunnen hebben ga ik maar weer verder.” dacht ik en liep door. Ik wilde weer eens naar de andere bar, toen Extince binnenstapte. “ De duracel-viezerik” dacht ik. Ik liep breed lachend op hem af en gaf hem een ferme klap op zijn schouder en schudde hem de hand. “ Is het hier niet te rustig voor je?” was zijn eerste vraag. “ Wacht maar tot Jansen er is. Dan schudden de muren pas echt.” antwoordde ik. Extince stelde mij voor aan Sonja, een vriendelijk, mooi lachend meisje.
Aan de bar zaten 2 meisjes die mij nog niet kenden. Dat moest maar eens snel veranderen. Ik worstelde mij tussen de 2 dames in. Ik stelde mij voor en gaf de dames een hand: “ Ich bin Ace. Ich habe ein schoner korpe und ich bin naturgeil.” . De dames testten mijn lichaam wat uit door overal aan te trekken en te strelen. “ Vorsicht” zei ik “ Dieser club ist nett. Es ist nicht Golden Time. VV ist keine fick-fabrieke.” We kwebbelden wat over ditjes en datjes en ik zag dat het eten werd opgediend. Willem2 had mij gezegd dat dit het hoogtepunt van de dag zou zijn. Ik ging handenwrijfend naar het buffet. Eerlijk gezegd viel het een beetje tegen. Het was Foots-onwaardig. De kip was wel heel lekker. Verder was er nog een soort spinazie, wortelenstampot en aardappelen.

Samen met Sonny en Extince ging ik eten. De borden van mijn compagnen waren aanzienlijk voller dan die van mij. Sonny vertelde dat ze die nacht in VV hadden doorgebracht en dat hij na sluitingstijd nog lekker aan de bar had gezeten en nog een dame had geneukt om daarna heerlijk in slaap te vallen. “ Dat wil ik ook” dacht ik.
Naast ons zat Megan, die vertelde uit Italie te komen. “ Woh ist dass in Roemenie?” vroeg ik haar. Maar ze bleek het Italie in Italie te bedoelen. “ Oh?” zei ik. “Ich komme auch aus Italie” vervolgde ik. “Ich komme aus Rome. Ich bin ein echter Roman. Meine nahme ist Julius, Julius C.” “Ich bin lustig auf echter Roman-manner” vertrouwde Megan mij toe.
Er liepen wat dames voorbij, die af en toe verleidelijk keken. Extince moest lachen. “Hahaha, al die vrouwen denken dat Ace nog een groentje is” zei hij. “Het zijn echte mensen-kenners” zei Sonny. “Hahahaha” lachte Extince “ Ace is het sukkeltje van de groep.” “ Ik vond het toch leuker toen je mij anti-held noemde.” reageerde ik. “ Volgens mij worden die grietjes wel geil van mijn lichaam” zei ik lachend tegen Extince. “ Nou, ik ben al mijn geilheid en opwinding kwijt. Dat ben ik kwijt sinds ik jou zag. Jij bent libido-remmend.” riep Extince. Megan keek ons verbaast aan. “Ich bin schlimm vor libido.” zei ik tegen haar. “Nicht fur meine libido.” vertrouwde Megan mij toe. Ondertussen was Sonny terug gekomen met een tweede bord vol met wortelenstampot. “ Hier kunnen ze mij wakker voor maken” vertelde hij. “ Mij mogen ze alleen voor mooie Thaisen wakker maken.” zei ik. Extince en Megan keken verbaast naar de gigantisch stapel wortelenstampot. “ Er esst und fickt wie ein kaninchen.” vertelde ik haar.

Na het eten liep ik weer naar de barruimte waar nu langzaam maar zeker een gezellig opwindend danssfeertje begon te ontstaan. Aan de bar maakte ik kennis met Linda uit Tsjechie, die samen met een Poolse vriendin zat. Ondertussen zag ik een schitterende dame in een witte avondjurk voorbij lopen. Later begreep ik dat zij Mia was. Helaas zat ik in een goed gesprek. Ik vroeg aan mijn gesprekpartners: “ Wass ist loss? Alle frauen haben nicht viel kleider. Arbeiten die frauen bei eine bank und leiden sie von kredit-krise?” Aan de reactie te zien gaan sommige mondiale ontwikkelingen voorbij aan de dames. Linda zei: “ Die frauen haben keine kleider, da sie lustig sind.” “LUSTIG" brulde ik door de barruimte. Brullende ijsberen zijn ze (nog) niet gewend in VV. Zoveel was wel duidelijk. “Die frauen sind lustig und willen ficken mit dir.” “MIT MIR?” brulde ik wederom. “Ich weiss nicht ob meine mutter dass OK befind. Ich rufe meine mutter ann.” Verbaast keken de dames mij aan. Dat is het leuke aan een nieuwe club. Je kunt alle oude, flauwe grapjes nog een keer uit halen. Maar genoeg getelefoneerd. Ik moest maar eens op jacht en sluipend sloop ik door de villa. Tijdens dat sluipen botste ik tegen Jansen aan. “Ik moet snel zijn” dacht ik “ anders pikt hij alle mooie vrouwen in” . Het vervelende aan een nieuwe club is dat je de weg nog niet goed kent. Zo zie je een dame en zo is ze verdwenen. Je hebt geen flauw benul hoe ze is gelopen. Ik liep in ieder geval naar de “ rustige” bar, waar het mij iets te rustig was. Dat was ondanks de aanwezigheid van Carmen die wenkte en riep: “ Adonis, komm bei mir.” Ik draaide mij om en liep terug naar de ingang, waar ik Big30 zag staan. Ik hoorde hem iets zeggen over hem voorbij lopen of zoiets. “ Was ik je voorbij gelopen?” Big30 knikte bevestigend. “ Dat komt omdat ik boos ben op jullie commerciële zwijnen. Jullie lijken wel bankiers.” Aan de ogen van Big30 zag ik dat ik met “ bankiers” iets te ver was gegaan en nam gas terug. “ Ik schrijf de langste onzinverhalen en ik maak van iedere onbenul een superijsbeer, maar ik win nooit, nee nooit, (ondertussen tikte ik met mijn vinger op de borst van Big30) een vrijkaartje. Van jou krijg ik nog een speciale tuinkabouter. Beloven een hoop, maar uitvoeren…. Ho maar.” “ Alles kom rech” zei Big30. “ In het viagra-tijdperk wel” dacht ik. Ondertussen liep Extince weer de rustige barruimte binnen. Ik besloot hem maar te volgen. In de barruimte troffen wij 3 meisjes, waarvan er eentje er zeker wel leuk uit zag/ziet. Zij bleek Shiela te heten en kwam uit Griekenland. “ Ich auch, ich auch” riep ik verrukt, terwijl ik blij Dupke beet pakte. “Ich heisse Hercules.” vertelde ik mijn nieuwe vriendin, die wel heel verleidelijk keek. “Hercules komt toch wel uit Griekenland?” vroeg ik voor de zekerheid aan Extince. “ This is my friend. My blood brother” vertelde ik aan Shiela. Extince schudde driftig van “ nee”, maar dat hielp niet. Ik pakte hem stevig beet. “ He is shy. He knows the girls only look at my body and do not look at him any more. But I can say you, that he is OK.” “ I nnnneeeever met this man.” stammelde Extince, maar daar besteedde ik geen aandacht meer aan. Ik had het druk. Ik vroeg Shiela, bij wijze van test, wat de hoofdstad van Kreta was. Ze gaf ook antwoord, maar ik had nooit zo opgelet bij aarderijkskunde. Dus ik vroeg Extince of het antwoord klopte. “ Ik ben geen woordenboek of zo” bromde hij. Ik wendde mij weer tot knappe Shiela en zei: “ He thinks, he is a book of words. Do not worry. He is not dangerous. He comes from mental hospital. About a few hours I bring him back.” Extince sloeg zijn ogen ten hemel en riep: “ Wat gebeurd hier? Dit is een rustige club en nu is het een en al geschreeuw en onzin raatskal.” Trots keek ik hem aan en zei: “En nu ben ik nog maar alleen.” Maar Extince had gelijk. Er werd teveel onzin verkocht. Het werd tijd voor sex en neuken en wel met mooie Shiela. Ik ging mij snel douchen. Toen bleek dat ik GT-wachttijden ben gewend. Ik kwam rustig onder de douche vandaan toen Extince mij al kwam halen. “Schiet op man (Extince vindt tenminste dat ik een man ben) ze wacht al. Ze dacht dat je haar had laten zitten. Maar ik vertelde haar dat je misschien wel een idioot bent, maar geen klootzak.” “Bedankt voor het compliment” zei ik.

Met Shiela ging ik naar kamer 1, geheel boven op zolder van de villa. Al daar gebeurde het volgende:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=104237&postcount=1

Na de douche stapte ik weer de barruimte binnen, waar gedanst werd. Er hing een leuke, gezellige uitgangssfeer, die je in een bar mag verwachten. Enkele meisjes voerden paaldans-acts op waar in mijn ogen toch aardige acrobatische trucs werden uitgehaald. Om de sfeer weer wat af te koelen bracht ook Sonny zo nu en dan wat paaldansacts ten tonele. Ik liep weer terug naar de andere bar. Bij de ingang zag ik dat Extince net zijn rekeningen betaalde. “ Er bezahlt auch fur mich.” zei ik nog voor de zekerheid. In de barruimte aangekomen kwam Steffi op mij af gelopen. “ Und jetz bist du von mir.” zei ze. Ze trok mij meer naar een bank en gaf mij een zoen. Ze zag er mooi uit met grote ogen. Die ogen maakte mij ook een beetje bang. Steffi was mij iets te direct en iets te jagerig. In de jungle der FKK-clubs heb ik geleerd dat ik dergelijke dames, zeker als ze Duits zijn, beter links kan latenliggen. Dupke gaf mij later gelijk. Dat was voor het eerst en gelijk voor het laatst. Steffi heeft mij die avond geen blik waardig meer getoond.
Ik zag Jansen alleen op een stoel zitten. Ik vroeg hem waar hij al die tijd had gezeten en zette mij schrap voor een geil porno verhaal (al had ik de muren niet voelen schudden). “ Ik zat even bij de kapper.” zei Jansen lachend. “Oh ja, natuurlijk.” zei ik “ ik was bijna vergeten dat wij in een bordeel zaten.” Ik ging naast Jansen zitten en wij ouwenhoerden wat over de onzin die onze levens allemaal met ons meebracht. Jansen en ik vonden Leyla zeker de moeite waard, maar ook een Roemeense dame die volgens Jansen was overgebleven van een groep danseressen. Daarnaast zagen wij Lara en Fiona die ook vaak in GT werkten. Ze hoorden qua uiterlijk zeker bij de top van VV.
Jansen vertelde dat een forse kerel een blonde dame in de bar had gebefd en vervolgens mee naar het toilet had genomen. De blonde dame bleef maar om de kolossale kerel hangen. Dat was iets wat Extince en Sonny maar niet begrepen. Even later hoorden wij Sonny roepen dat een oude kerel Carmen aan de bar aan het vingeren was. Sonny ging er eens goed naar kijken. Carmen kwam mopperend naar ons toe. “ Du soll es nich bei mir machen, meine adonis.” zei ze tegen mij. Ik vond het allemaal maar zwijnerij. Er maar zeggen dat GT een vieze gore neukfabriek is.
Op een gegeven moment kwamen Dupke en Extince ons gezelschap houden. Jansen ging uit jagen en zijn plaats werd ingenomen door Sonja, die tegen Extince aankroop. “ Meine korpe fuhlt auch gut.” vertrouwde ik haar toe. Sonja keek mij verbaast aan, terwijl ze dichter tegen Extince aankroop. “ Hast du meine muskulare schon gefuhlt?” vroeg ik haar. Voorzichtig raakte Sonja mij aan. “ Warum kukst du so schon nach meine freund?” vroeg ik haar. “ er ist super.” antwoordde ze. “ Ich auch” reageerde ik. “Er ist meine bruder, meine blut bruder.” vervolgde ik. In lichte paniek schudde Extince van “ nee”: “ Houd je muil man, Straks geloven ze jou nog.” Ik trok Extince daarom wild naar mij toe en brulde door de bar: “WIR SIND BLUTBRUDER.” Al slaand ontworstelde Extince zich aan mijn greep. Ik keek weer naar Sonja. Ik sloot een beetje mijn ogen en streek met mijn hand door mijn haar. “Je bent een grijze oude zak.” zei Extince. “ Dat is een bankerslook” reageerde ik. Ik keek weer naar Sonja en zei: “ Wir, Extince und ich, sind bruder. Wann einer von uns einde frau gefickt hatte dann soll die andere auch mit die frau ficken.” en ik trok nog eens wild aan Extince. “ Ik heb je al een paar maanden niet gezien, maar zo onrustig heb ik het nog niet in VV meegemaakt.” ,opperde Extince. Om mij te plagen, begon Sonja Extince troostend te zoenen. “ ich will auch een kusschen.” smeekte ik Sonja en ik keek zo sip mogelijk. Maar Sonja gaf niet toe. “Nur deine freund.” zei ze. Ik draaide mij om en wees naar Dupke. “ Als ich meine freund kusschen soll, dann muss du mir kusschen.” zei ik. Dupke schrok zich dood en wilde wegrennen, maar ik had hem vast bij zijn badjas. Ik trok hem naar mij toe en gaf hem wild een zoen op de bek (met mijn hand tussen onze monden). Sonja moest wel lachen, maar gaf geen kus. Na enige tijd verlieten Extince en Dupke ons gesprek, waardoor ik alleen bleef met Sonja. Nu was het waarschijnlijk de bedoeling om met haar de kamer te gaan, maar dat deed ik niet. Ik wilde nog even bekomen van mijn sessie en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt in een geile bui was. Ik was meer uit op lol trappen dan op sex. Het lag niet aan Sonja, want die zag er goed genoeg uit. Later begreep ik dat ze boos was en ze werd weer boos omdat ik het te horen had gekregen.

Het leukste vond ik nog de bar waar muziek werd gedraaid. Zoals gezegd hing er een gezellige uitbundige sfeer. Die uitbundige sfeer bracht mij naar leyla die met haar vriendin Anny aan de bar zat. Ze vertelde uit Iran te komen. “ Ah” zei ik “ dass land von die ayatolla’s. Ist deine papa eine ayatolla?” Leyla schudde van nee “ Gut” zei ik “ ich habe angst von ayatolla’s” Ik vond leyla er maar lekker geil uit zien met haar grote borsten. Zij, maar ook Anny, begonnen zachtjes over mijn lichaam te strelen. Ik zou haar zeker mee naar de kamer hebben genomen als ze niet zo zat te zeuren om een triootje. Ook dat heb ik geleerd in de jungle die GT heet.
Sonny stond wederom een beetje te stuiteren. Hij keek mij aan en stuiterde wild naar mij toe en ik stuiterde met hem mee. Vervolgens omhelsde ik een mij totaal onbekende dame en trok Dupke naar mij toe. “ Wir sind bruder und wir machen alles zusammen. Fickst du auch mit zwei manner?” vroeg ik. In polonaise, de dame in het midden met haar kontje tegen mij aan rijdend, liepen wij door de barruimte.
Ineens zag ik Mia met een vriendin zitten. “ Die wil ik ook neuken.” dacht ik. Ik liep naar de bar en bestelde koffie en ik zag dat ik naast Big30 stond. Ook Shiela kwam ondertussen in de barruimte en gaf mij nog even een zoen en liep zwaaiend weg. Ik stelde mij voor aan Mia en vriendin, die meer aandacht aan mij besteedde dan Mia. Mia vond ik oogverblindend mooi. Later zou iemand mij zeggen dat ze in tegenstelling tot de meesten er niet als een sletje uit zag, maar oprecht als een dame. Hij had helemaal gelijk. Ik kreeg mijn koffie en ik wilde suiker in mijn koffie doen. Net toen ik daar mee begon kreeg ik 2 vrouwenhanden om mijn ogen en alle suiker kwam overal, behalve in mijn koffie. Dupke vond het erg leuk.
Ik raakte aan de praat met Mia en haar vriendin. De interesse van Mia nam toe en dat beviel mij best. “ Warum kukst du die ganze zeit nach meine korpe?” vroeg ik ineens aan de dames. De dames keken mij verbaast aan. “ Maakt dan niemand grapjes met die meisjes?” dacht ik nog. “Dass ist nich nett. Du willst nur eine starke korpe sehen. Aber du muss auch an mir denken. Ich habe auch gefuhl. Ich bin auch ein mann. Ich habe eine schoner hartz. Ein schwanz ist nicht dass einstige dass gewichtig ist.” zei ik. De dames keken met grote ogen naar mij en schoten spontaan in de lach. De lach van Mia deed mijn hart smelten. “Ich verstehe dich. Ich weiss dass ich eine schine arsch habe.” gaf ik eerlijk toe. De dames grepen naar mijn billen en voelden bewonderend aan mijn zitvlees. “ Meine mutter sagt dass auch immer.” zei ik. “ Wass sagt deine mutter?” vroeg Mia. “ Dass ich eine schone arsch habe. Glaubst du mir nicht” vervolgde ik “ ich rufe meine mutter an.” Ik pakte mijn telefoon en deed alsof ik een telefoongesprek voerde: “ Hallo mama, wie geht es dir?.........ja,ja ich muss lange arbeiten………..ich spreche mit zwei schone frauen……………………..ja, sie sind nett…………………….ja, dass sind frauen auf meine kantore…………………….wass muss ich sagen dass die frauen mit mir nach zimmer gehen…………………….am ersten heiraten?……………..” ineens werd mijn telefoon door Mia uit mijn hand gegrepen en voerde het gesprek met mijn moeder voort. “ Ich hore keine mutter” zei ze lachend. Ik pakte mijn telefoon terug en riep: “ Mama, was sist loss?,…..mama, woh bist du?........Du bist die enige frau fur mir....”
Ik knipoogde naar de dames en zei: “ weist du wer auch eine schone arsch hat?” De dames schudde van “ nee”. Ik keek opzij en wees naar Big30, waar ik ineens de badjas omhoog trok. Dit tot grote hilariteit van de dames en dit tot grote ergernis van Big30. Een lange ban staat mij nu te wachten.
Ben ik met Mia, zoals ik zo graag wilde, naar de kamer gegaan? Het antwoord is nee. Ineens kreeg ik een opmerking van iemand die mij even deed twijfelen. Misschien een volgende keer?

In de andere barruimte werd ik voorgesteld aan Joris69. Ik keek hem verdwaasd aan. “ Shit” dacht ik “ik moet een stoere seksgod lijken.” Ik hield mijn buik in en stak mijn borst naar voren en zei met een zo zwaar mogelijke bromstem “ Ik heb wel eens wat van je gelezen…”
Extince kwam, zij het op veilige afstand, bij ons staan en vroeg met wie ik nog meer naar de kamer was geweest. Ik moest bekennen dat het bij eentje was gebleven. “Je bent een seksgod van niets” zei hij. “ Dat heeft Toppie ook verzonnen. Je moet ook niet alles geloven wat hij schreef.” verdedigde ik mij.
De pizza’s werden geserveerd en ik deed mij daar tegoed aan. Ik zei tegen Big30. “ Hoor jij dat ook?” Big30 had het benauwd, en dat was het ook, maar begreep niet wat ik bedoelde. “Volgens mij hoor ik een mondharmonica. Het is tijd om te gaan.” Ik nam afscheid en liep nog even naar de wilde barruimte. Extince was ondertussen weer gaan kameren en van Dupke nam ik afscheid. Dupke was in een innig gesprek met Sina en zat niet echt op mij te wachten. Dat was dan jammer voor hem. Ik wilde net weglopen, toen Shiela mij luchtkusjes toeworp. Ik deed net alsof ik flauwviel en liet mij tegen Dupke aan vallen die net Sina omhelsde en probeerde te zoenen. Dat was nogal pijnlijk. Zoals gezegd: Dupke was blij dat ik vertrok.

Mijn bezoek aan VV was afgelopen. Was het voor mij een succes? Ja, zonder enige terughoudendheid kan ik dat zeggen. Een mooie club, mooie vrouwen en een gezellige sfeer, zeker na zessen in de bar waar wordt gedanst.
Ik douchte mij nog snel en nam afscheid, met een zoen van de thekfrau (dat krijg ik in GT, in tegenstelling tot Picasso1, nooit), en stapte de donkere nacht in. Ik hoorde de mondharmonica al melodramatisch klinken en ik stapte in mijn auto en reed neuriend weg richting horizon: “ I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home………………………..”

Jansen
21 december 2008, 19:58
Net wakker,radio 10 gold aangezet.Effe wat andere muziek dan in de Villa.

Het valt me op dat de ijsbeertjes van de forum regelmatig in groepjes staan.
Geeft toch een stoere indruk op de meiden,denk ik.
Heb gisteren weer wat namen bij geleerd van dupke(thanks).
Ook leuk om een groet krijgen van sommige ijsbeertjes.
En even gezellig gebabbelt met dupke.Toch een leuke aardige kerel die dupke.
Verder kan ik alleen nog zeggen dat ik me uitstekend vermaak heb en mn passie weer heb kunnen uitvoeren.

xxxx Sonja

Heb je Jansen nog gezien deze avond :eek: ik hoorde dat hij ook zeer aanwezig was.

Jansen wil deze Sonja ook wel eens leren kennen hij houd ook van massages :fuck:

Jansen
21 december 2008, 20:06
de zuurstof in de oude villa was zuurstof arm!!!!!!!!!
jongens als we op dit soort dingen gaan letten dan kunnen we op alles wel gaan vertellen!!

de villa is gewoon een top tent!!! ophouden met dat mieren gezeik
vroeger was je minimaal 1000 gulden krijt als je naar een tent ging
zoals de villa , !!!!!!

Ja kees knoeiboot en dan dit nog even :D

Klopt en de Pizza was wel goed !!!!!!!!!!!! :teuflisch

En het woord pittoreske dorpje Grefrath is gejat :teuflisch

Dus je moet maar blijven roeien met de riemen die je hebt of schrijf maar een I.M. naar Big30 als je klachten hebt in VV.
Big30 heeft daar goede connecties met Stephan

Picasso 1
21 december 2008, 22:07
Ja, dat klopt. In prostitutieland is het momenteel de gebruikelijke kerst-slapte. Ook in PHG was het gezellig rustig. Zowel met ijsberen als met dames. Rond middernacht was er een gigantisch ijsberenoverschot. De dames of bezet of reeds verdwenen.


In VV ontbraken ook een aantal vaste dames maar toch was er zeker keus uit minimaal 35 dames. Er liep nog voldoende heerlijks rond op zaterdag.
Een aantal namen: Vanessa, Aida (Selena) met vriendin, Gizellle, Lily, Heidi, Veronica met vriendin, Sina, Rebecca, Fiona, Mia, Simona, Jessica, Lorena, Christina, Cassie....en nog een 15/20 tal waar ik de naam niet van weet.

Rondom 11 uur waren er zelfs wachttijden voor de kamers. Ik heb zelf een half uur moeten wachten :heul:.

Jorah Mormont
21 december 2008, 22:12
Aida (Selena) met vriendin

Vriendin is Eva (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=14806) (Hongaarse/Roemeens)

Sonny:wink:

Local Hero
21 december 2008, 23:05
grgrgrgrzrzrzrzrzrzrzgrgrgrgr “ I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home………………………..”

Wie heeft dit 'I was made for loving you' varken nu weeral binnen gelaten in de Villa of dreams :o
:loud: tssssk tsssk terug naar jouw GT hok ....

... tenzij je eerst even bij Tsarina Mia langsgaat om je geloofsbrieven af te geven ;)

Ace2
22 december 2008, 06:21
Wie heeft dit 'I was made for loving you' varken nu weeral binnen gelaten in de Villa of dreams :o
:loud: tssssk tsssk terug naar jouw GT hok ....

... tenzij je eerst even bij Tsarina Mia langsgaat om je geloofsbrieven af te geven ;)

Ik ben via het riool binnen gekropen.

Keesroeiboot
24 december 2008, 03:33
beste kees,

/verhaal/

begrijp je een beetje wat ik bedoel!!!!

dus nogmaals kees ,niks persoonlijks

groetjes joris

ps: zodra we elkaar een keer tegen komen in de villa, en je hebt last van de rook, zal ik je gezelschap houden tijdens het luchten buiten!!!!

Beste Joris,

Ik begrijp heel goed en meer dan een beetje wat je bedoelt! Er wordt inderdaad wat afgezeurd en geouwehoerd om niet te zeggen gemierenneukt! In zijn algemeenheid maar soms helaas ook op dit forum en soms ook wel eens als het Villa Vertigo betreft.

Mijn constatering dat de lucht in de tussenruimte in de Villa wat warm en zuurstofarm is moet ook niet als een major issue worden gezien, op zijn hoogst als een minor!

Om het even in het juiste perspectief te plaatsen: de lucht in de Villa is ordes van grootte te prefereren boven de lucht zoals men die in de barruimte van GT helaas moet ondergaan!

De uitnodiging om samen in de Villa te gaan luchten neem ik graag aan! Uw opmerking als het gaat om mijn bericht waarin wat verbeteringspunten bevat zitten, zie ik ook volstrekt niet als een persoonlijke aanval. Integendeel zelfs, ik ervaar dit als opbouwende kritiek jegens een beginnende en nog niet zo ervaren Forum schrijver.

De hoop uitsprekende U spoedig in de Villa te kunnen ontmoeten verblijf ik hoogachtend.

KeesRoeiboot!

(was ze lekker trouwens die kleine Turkse Dame waar je vrijdag mee de kamer op bent geweest :D;):p, zag er niet slecht uit hoor :teuflisch)

MechMax
26 december 2008, 08:34
Hello

Allereerst voor iedereen een zalige kerst gewenst !!!

Wat denken jullie vandaag 2de kerstdag nog vrij in NL en D, zou er wat moois te zien zijn straks in VV of alle dames thuis voor de feestdagen, heb geen zin in de rit als er enkel wat mindere dames zitten.
Weet iemand of Cassie er is vandaag ?

Alvast dank

MM

Local Hero
26 december 2008, 08:54
Hello

Allereerst voor iedereen een zalige kerst gewenst !!!

Wat denken jullie vandaag 2de kerstdag nog vrij in NL en D, zou er wat moois te zien zijn straks in VV of alle dames thuis voor de feestdagen, heb geen zin in de rit als er enkel wat mindere dames zitten.
Weet iemand of Cassie er is vandaag ?
Alvast dank
MM

Van Cassie weet ik het niet, maar Manonneponnetje zou vandaag in VV zitten, dat moet voldoende zijn :freu:
Om zeker te zijn kan je deze namiddag eens eventjes bellen naar de Villa wie er allemaal aanwezig

ps: mocht dat met Manon nog goed meevallen, vergeet dan niet te stemmen in de Miss IJsberen 2008 verkiezing :D

MechMax
26 december 2008, 10:51
Als Jenny (duitse 1,80m) vandaag in GT is ga ik daar heen denk ik.
Spijtig genoeg heb ik haar in VV nooit kunnen strikken, na al die positieve recenties ben ik te benieuwd geworden.

egon, Dr. Rammler
26 december 2008, 20:15
Heren, beren,

Mooie woorden RP, kunnen zo uit mijn mond komen. Maar ik wil de eer niet opstrijken, alleen Jansen weet dit nog botter te stellen ga neuken en schrijf recenties i.p.v. die onzin.

Groet, Foots :wink:

yeahhhhhh :rofl:

Big30
27 december 2008, 10:30
Achtung, am 01.01.2009 ist geschlossen! (http://blog.villavertigo.de/?p=538)

:wink::wink:

Willi69
27 december 2008, 12:18
Achtung, am 01.01.2009 ist geschlossen! (http://blog.villavertigo.de/?p=538)
Danke für diese wichtige Nachricht! :green_smi

egon, Dr. Rammler
27 december 2008, 17:57
Danke für diese wichtige Nachricht! :green_smi

guter Spruch :D aber du gehst da doch eh nicht mehr hin oder ;)

Wünsch dir noch guten Rutsch in 2009 ! Wir sehn uns sicher mal wieder irgendwann :wink:

Willi69
27 december 2008, 19:02
guter Spruch :D aber du gehst da doch eh nicht mehr hin oder ;)
Na ja, am 1.1. hätte ich aber Zeit gehabt. ;)

Wünsch dir noch guten Rutsch in 2009 !
Dito! :wink:

Q4S
28 december 2008, 16:59
Na m'n teleurstellende ervaring in de YY, en omdat het nog niet laat was, toch besloten om naar de VV te rijden.
Daar aangekomen rond 17u (moest nog diesel tanken) en m'n auto netjes geparkeerd langs de straat.
Aangebeld en een vriendelijke dame liet me binnen.
De eerste indruk is wauw, dit heeft hier een pak euro's gekost, zijnde zelf een beetje ervaren in de bouw, zag ik direct dat hier niet op een euro meer of minder is gekeken.
Na de uitleg richting kleedkamer, alswaar ik m'n kleren netjes in de locker (sleutel) legde.
De douches zijn ruim en netjes, hoewel de vloer spekglad is en ik dus bijna m'n nek brak toen ik me wilde afdrogen.
Eerst even op verkenning gegaan, de VV is beduidend kleiner dan de YY, maar ik vermoed dat het tijdens de zomer wel leuk moet zijn met het zwembad buiten.
De bar in het nieuwe gedeelte had een vriendelijk nederlands barmeisje, die me een lekker pintje gaf. Er zijn ook 2 bubbelbaden in dit gedeelte, maar die worden slechts gevuld na aanvraag, en er waren toen wat technische problemen (water véél te warm).
Een landgenoot stond al zo'n uur te wachten, dus ja, er is nog wat werk aan de winkel voor de eigenaar.
De sauna daarentegen was perfect, niet te warm, mét zicht op de bar :cool:
Al gauw begon m'n maag te knorren, en ik besloot om te gaan zien wat de pot schafte, het waren blinde vinken, met aardappeltjes, rijst, slamix e.d. , in vergelijking met de GT was dit dus héél goed. Na het nuttigen van deze maaltijd, nog wat gaan liggen in een zetel in het nieuwe gedeelte.
Nadat mijn maaltijd wat was verteerd, besloten om eens te gaan zien wat er allemaal rondliep, de zaak was intussen wat voller aan het lopen, zowel beren als vrouwen. Het probleem was dat de meeste vrouwen bij elkaar bleven, en niet echt voor een babbeltje klaar stonden, ik spreek zelf geen woord duits, en begrijp er ook geen jota van, dus engels en nederlands is zowat het enige dat ik gebruik in deze clubs.Toen viel mijn oog op een kortharige, met tattoo's versierde meid, doch net voordat ik een praatje wou beginnen, werd ze weggetrokken door een zwaarlijvige spanjaard, die even later met haar vertrok naar een kamer.:mad:
Ik had de hoop al opgegeven, en dacht er aan om dan gewoon naar huis te vertrekken, toen ik aan de bar mijn landgenoot hoorde praten in het nederlands met een vrouw, het was Manon :freu: .
Ok, ik had dus wat gelezen op dit forum over Manon, maar wist niet meer hoe ze er uit zag, dus was ik maar al te blij dat ze er was en dat ze dan nog vrij was ook.
Daar het toen al 20u gepasseerd was, gewoon voorgesteld om naar een kamer te gaan.
Dat kon niet onmiddelijk, dus stelde manon voor om samen eerst te douchen bij de sauna. Na een grondige wasbeurt, met het nodige zoen-en knuffelwerk, richting kamer vertrokken (eerst nog sigaretje, want kamer was nog niet klaar).
Eenmaal bovengekomen (kamer 1) de beste GFE gehad sinds de laatste 5 jaar, ik dacht van een half uurtje op de kamer te bliven, maar het werd al snel een uur, Manon, het was echt heerlijk.
Na een douche op de kamer, nog even een cola light en een pintje gedronken in een zetel, en daarna was het tijd om naar huis te gaan :heul:.
Tot hier mijn relaas over de VV.

Q4S

joop slim
29 december 2008, 20:59
vervolg van geile tijden GT..............eenmaal aangekomen bij de Villa stonden er toch redelijk wat auto's op de parkeerplaats.........mmm toch niet verkeerd het was rond de klok van 14:00 denk ik ongeveer (sorry ben tijd kwijt ivm de allerlaatste ervaring in LR..zie straks geile tijden in LR eerst komt PHG nog)
Aangebeld en de deur werdt open gedaan...werdt ons vriendelijk gevraagd of we al eerder geweest waren....mijn chauffeur beer niet, ik wel (op een verkeerd tijdstip),Na ons boetekleed aangetrokken te hebben naar het oude gedeelte gelopen en een colatje gevraagd welke door een bardame werdt aangerijkt.....Bardame ? verrek je kijkt zo tegen een blote kont aan......oeps dit was geen bardame maar een dame van plezier....een beetje rondgekeken en terug gelopen naar de bar in het nieuwe gedeelte daar even plaats genomen in een bankje en een heel goed gesprek gehad met mijn chauffeurbeer...oooo kan dat ook nog ? maar goed tot de conclusie gekomen dat dit wederom het verkeerde tipstip was, al met al 15 min binnen geweest, en weer richting de kleedkamers vertrokken, na ons kaartje met sleutel ingeleverd te hebben in de auto gestapt en koers gezet richting kaarst.............lees verder bij PHG............

joop slim
31 december 2008, 09:08
drang, drang is wat ik voel, zojuist de test gedaan...........ik heb alleen een verhoogd testoron gehalte (vond wel leuk woordt, zag het staan in woordenboek, ja ben nu bij de T aangekomen)
aiiii test is negatief ik ben verslaafd, zoals ik begrepen heb heeft manon ook een beetje een probleem dus na 9 jan. gaan we samen in therapie (9 jan. kennismaking)

Lange reistijd peppie ? als je drang hebt en dan bedoel ik echt drang zoals nu op dit moment het geval is zou het prettiger zijn als mijn persoonlijke dvp in mijn auto die zich verstopt heeft in dat digitale app. mij gerust kon stellen dat de reis korter zou duren dan 2 uurtjes.........maar gelukkig vraagt ze nu zelf al welke plaats ik wil en stelt zichzelf in.
Ook al zo'n lieve meid, voordeel is ze kost niks maar zoent ook voor geen meter, telkens met mijn tong vast in die gleuf waar die nav cd in moet.

90 min. ............90 min zou helemaal niet goed zijn voor mij..........ik dacht dat er tegenwoordig stuurbekrachtiging op de auto's zaten.......die van mij niet elke keer trekt het stuur richting wellness land..

Gegroet, JS