PDA

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, December 2008

Haec58
30 november 2008, 23:59
Were in GT

Saturday, 29th November 2008 :

77 named women : Alena (in GT-Fiona in VV) (.de), Anastasia (.ro), Andrea (.hu - 1.55 m, cup C), Angela (.pl), Anja2 (.pl), Anna (Croatia), Anna (.ro), Beate (.hu), Casey (.de), Cassandra (.ru), Chanel/Laila (Brazil), Christina (Slovakia), Claudia (Croatia), Constanzia (.ru), Edith (.bg), Emma (.ro), Esmeralda (Dominica), Eva (Croatia), Filiz (.tr), Franceska (.ro), Gloria (.bg), Heidi/Yasmine (.cz), Helena (Greece), Ina (.ru), Isa (.de), Isa (.pl), Jana (.pl), Jennifer (.hu - From Oase), Jenny (.de), Jenny (.ru), Jenny/ex-Franceska (.de - Back from VV), Josie (.de), Joy (.pl), Julia (.bg), Julie2 (.ro), Katja (.bg), Kim (Thailand), Lara (Croatia), Lin (China), Lina/Lovely (Cameroon), Lisa (.de), Lucy (.tr), Magda (.pl), Magdalena (.pl), Mandy (.pl), Maria/Magdalena (Cuba), Martha (.pl), Melissa (.ru), Melissa/Elisa (.hu - or .ro), Mercedes (.ru), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.55 m, cup A), Nadine (Thailand), Nellie (.ru), Nicole/Michelle (.pl), Nicolle (Slovakia), Olga (.ru), Olivia (.pl - New Long black hair,18-21 yo, 1.60 m, slim, cup A, ex PHG/YY/Acapulco), Paula (.pl), Rachel (.de), Regina (.cz), Rosa (Dominica), Roxy (.ro), Samyra (Colombia), Sandra (India), Sarah (Marocco), Sharifa/Elayla (Egypt), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sofia (Asian), Summer (Asian), Susan (.hu), Tanya (.pl), Tiffany (.de), Valeria (.bg - or Croatia), Vanya (.bg), Vesna (.hu), Victoria (.bg),

and 10 unknown women (4 new ones).

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey

Picasso 1
1 december 2008, 01:05
Afgelopen vrijdag het zelfde meegemaakt, zelfs twee keer.
Eerst kwamen Lara en Helena op me af en hebben me tot 3x toe gevraagd om een triootje te doen.

Nadat ik vriendelijk antwoordde dit niet te willen, waren ze gepikeerd en bestond ik ineens niet meer. Later nog een trio voorstel van Helena en Sharifa afgeslagen...............

Toen ik later op de avond in VV was, zei een ijsbeer iets tegen me wat heel kenmerkend is voor GT de laatste tijd:

Zorg dat je binnen tien minuten de kamer op gaat met een meid. Kom je dan terug van de kamer dan zijn de meiden een stuk relaxter tegen je. Doe je dit niet dan willen ze ineens niet meer de kamer op en besta je niet meer voor ze. De beste man heeft nog gelijk ook.......

Vandaag ook maar weer eens GT bezocht en inderdaad een paar trio voorstellen afgeslagen. Ik zeg gewoon ik doe niet aan trios, klaar. Er zijn genoeg leuke dames die een paar uur later alsnog (financieel overwegend) graag met je de kamer opgaan (bijv. Cindy :p).

Dat advies van binnen 10 minuten de kamer opgaan is je reinste bullshit. Sterker nog, ook al ga je de hele dag de kamer niet op, dan nog gaat het ze geen flikker aan. Dames die zich irriteren omdat je niet op trio voorstellen ingaat, kun je gewoon het beste voor altijd mijden; zorg wel dat je dit beslist binnen 10 seconden is mijn advies ;).

bergm550
1 december 2008, 11:02
Is er op 25 december daar dan iets te beleven?

Hallo michelj,

Zeker. Ik was vorig jaar ook in Golden Time op 25 december. Er waren zo'n 30 vrouwen en net zoveel mannen. Cosmina was toen ook aanwezig, en nog enkele andere bekende GT-vrouwen.

Ik vond het de moeite waard. Er werd kalkoen geserveerd en het was echt gezellig. Ik ben vrijgezel en met de Kerst ben ik altijd alleen, en dan is het beter om de Kerst te vieren in Golden Time.

Ik heb Golden Time ook een keer op 1 januari bezocht, maar dat viel tegen. Er waren maar 8 vrouwen en ongeveer 30 mannen.

Bergm550

seqoya
1 december 2008, 11:05
ben bang dat het op 25 dec ook niet erg druk zal zijn... veel dames gaan toch richting hun families.... maar goed altijd beter als alleen thuis zitten toch

wh23
1 december 2008, 11:47
Lijkt mij idd dat er veel mensen hun familie opzoeken.....

de kok
1 december 2008, 11:52
Ik weet van afgelopen jaren dat er eind december tm half januari een ware uittocht is van hertjes richting het Oosten of ookwel thuisfront genoemd.

Eind januari, begin februari ontwaken ze weer vanuit een korte winterslaap:blob16:

ilovethaigirls
1 december 2008, 12:34
Ben er vorig jaar geweest tussen kerstmis en nieuwjaar en toen was het business as usual (tussen 40 en 50 dames) Had er toen een echte topdag.
Ik ga er zelf zeker niet naartoe op 25 december of 1 januari.

Mauriceyep
1 december 2008, 18:14
Gisteren was een heerlijk dagje in GT, wel een "wit" dagje .... nee, niet vanwege de sneeuw, maar vanwege de vele badjassen:o
Waarom was het een heerlijk dagje? Omdat je in GT zo veel andere dingen kunt doen, zoals bubbelen, sauna en heeeerlijk eten: konijn! Als je als ijsbeer voor het eerst op zondag komt, dan kan je niet anders als denken: wat zijn dat toch rare figuren, die gasten op die forums, dat gezeur over het eten slaat echt nergens op!

Verder een heerlijke dubbele sessie met thaise Kim (deze sessies zouden in het basispakket van het ziekenfonds moeten zitten).
Kortom: een prima zondag. Rustig qua dames (er werd beweert, dat afgelopen donderdag er meer dan 100 meiden aanwezig waren:eek:)

Picasso 1
1 december 2008, 20:44
Gisteren was een heerlijk dagje in GT, wel een "wit" dagje .... nee, niet vanwege de sneeuw, maar vanwege de vele badjassen:o
Waarom was het een heerlijk dagje? Omdat je in GT zo veel andere dingen kunt doen, zoals bubbelen, sauna en heeeerlijk eten: konijn! Als je als ijsbeer voor het eerst op zondag komt, dan kan je niet anders als denken: wat zijn dat toch rare figuren, die gasten op die forums, dat gezeur over het eten slaat echt nergens op!

Verder een heerlijke dubbele sessie met thaise Kim (deze sessies zouden in het basispakket van het ziekenfonds moeten zitten).
Kortom: een prima zondag. Rustig qua dames (er werd beweert, dat afgelopen donderdag er meer dan 100 meiden aanwezig waren:eek:)

Je bent waarschijnlijk voor 6 uur weggegaan. Ik was er na zessen en rond 7 uur kwam een hele groep dames binnen en ging een hele groep beren weg :dance[1]:.
Het eten was inderdaad formidabel: " kaninchen" in een heerlijke saus, mosselsoep, etc. Restaurantniveau!

joepie
3 december 2008, 08:59
wie kan mij meer vertellen over victoria uit bulgarije groetjes joepie

joop slim
3 december 2008, 17:19
Heeft iemand ook een recensie geschreven over Ina uit ru ?

ilovethaigirls
3 december 2008, 17:28
Heeft iemand ook een recensie geschreven over Ina uit ru ?

ja hier, kan je makkelijk vinden als je even de alfabetische lijst neemt.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6352

joop slim
3 december 2008, 18:19
bedankt !

royke86
3 december 2008, 22:53
Ga morgen ook maar eens kijkje nemen in GT ben benieuwd of er nog wat rond loopt ben er bang voor van wel! En uiteraard weer lekker eten want dat is daar best goed te doen! :fuck::lostit::moon:

yep3
3 december 2008, 23:01
het eten wordt inderdaad steeds beter, vandaag echt goed

argentis
3 december 2008, 23:31
Vandaag (inmiddels gisteren) maar weer naar GT geweest ik was nog aan het twijfelen om maar weer eens naar PHG te gaan maar omdat ik een single wandelaar ben toch maar weer naar het vertouwde GT gereden, aangekomen ging er net nog een auto weg op de bouw parking en ik kon dus mooi parkeren. Binnen was het gezellig druk, de juiste verhouding etc. voor een woensdag ( middag) viel het me erg mee dus, einde van de middag heerlijk gekamerd (naam vergeten maar was super) en daarna ook maar eens het eten in de tent buiten geprobeerd en het smaakte zowaar !!! Ook dat het buiten in de tent gebeurd is positief dan staat binnen tenminste niet alles op zijn kop. Kortom alles viel mee vandaag ......

joop slim
4 december 2008, 08:00
goedemorgen, gaan er vandaag nog forum ijsberen naar gt ?

Jack42
4 december 2008, 08:32
goedemorgen, gaan er vandaag nog forum ijsberen naar gt ?

Ja, ik vertrek over een uurtje.

José Beauvit
6 december 2008, 22:12
Hello gentlemen,

I was in Golden Time the 4th of december (last thursday).

There was about 60 girls and not so many polarbears.

In spite of the rain and the cold weather, which didn't allow to stroll in the garden, it was a pleasant day indeed : I had two sessions, the first with JULIA (bulgarian, 26 years old, lolita, dark-haired) and the second with NINA (german, about 28 years old, thin body, dark-haired). Both of the girls are nice and providing a good service. I shall explain this more in detail later, on the threads dedicated to these girls.

At about 5 o'clock, occured the traditionnal "Zimmerkrisis". One had to wait about one hour to get a key. But fortunately, after 7 o' clock, the crise was over.

Among the girls who were available this thursday, I identified the following ones :

MINOU (D), NINA (D), TANJA (D), DARIA (D-IR), VERONIKA (NL), REGINA (CZ), ANGELA (PL), BEATA (PL), BIANKA (PL), MAGDALENA (PL), MAGDA (PL), MONIKA (PL), MATHILDA (PL-I), LEONIE [?][new] (SK), GLORIA (BG), JULIA (BG), SABRINA (H-RO), ANASTACIA (RO), ANDREA (RO), ANNA (RO), EMMA (RO), LAURA (RO), OLGA (RUS), ROXANNA (KZ), LIN (PRC), CHRISTINA (GR), ESMERALDA (DOM), MELANIE (F).

Pling
7 december 2008, 10:29
Gisteren de hele middag/begin van de avond in GT vertoeft. Het was minder druk dan de afgelopen keren. Ik had het idee dat de Russiche dames al huiswaarts zijn. Er was weer vers eten in de tent (smaakte goed).
Ik heb gekamerd met mij vertrouwde dames, Amanda en Vanja. Ben weer volledig voldaan vertrokken.

Goedemorgenallemaal
7 december 2008, 11:24
Ik had het idee dat de Russiche dames al huiswaarts zijn. Er was weer vers eten in de tent (smaakte goed).

Nou zeg, da's vroeg. Het Russisch Orthodoxe kerstfeest is later, ik dacht twee weken omdat die een andere kalender aanhoude voor dit sort zaken.

Pling
7 december 2008, 11:27
Nou zeg, da's vroeg. Het Russisch Orthodoxe kerstfeest is later, ik dacht twee weken omdat die een andere kalender aanhoude voor dit sort zaken.

Ik ken ze niet allemaal, dus we moeten even op de inventarisatie van Haec wachten.

José Beauvit
8 december 2008, 09:39
Among the girls who were available this thursday, I identified the following ones :

MINOU (D), NINA (D), TANJA (D), DARIA (D-IR), VERONIKA (NL), REGINA (CZ), ANGELA (PL), BEATA (PL), BIANKA (PL), MAGDALENA (PL), MAGDA (PL), MONIKA (PL), MATHILDA (PL-I), LEONIE [?][new] (SK), GLORIA (BG), JULIA (BG), SABRINA (H-RO), ANASTACIA (RO), ANDREA (RO), ANNA (RO), EMMA (RO), LAURA (RO), OLGA (RUS), ROXANNA (KZ), LIN (PRC), CHRISTINA (GR), ESMERALDA (DOM), MELANIE (F).
I made one mistake. The slovakian girl's name is NAOMIE, and not LEONIE.

Willem2
8 december 2008, 10:52
I made one mistake. The slovakian girl's name is NAOMIE, and not LEONIE.

And who is Leona ;)

thesickboy
10 december 2008, 13:31
Mooie dag gehad in GT, hoewel het behoorlijk rustig was qua dames. Sommige momenten leek het wel een homosauna:eek:.

Maar voor een geslaagde dag in een saunaclub heb je eigenlijk maar één goede sessie nodig, ik had er gisteren 5 :cool:. Meggie, Melissa, Olga, Sandy en Mati. Ik was 'moe maar voldaan';) (variërend tussen gewoon lekker en steengoed). Verslagjes volgen later nog wel.

TSB kan er weer even tegen en gaat in winterslaap tot na nieuwjaar.

Zakkenleger
10 december 2008, 14:01
...
TSB kan er weer even tegen en gaat in winterslaap tot na nieuwjaar.

Ga je eerst nog wel de top 5 miss ijsbeer bijwerken? :rolleyes:

thesickboy
10 december 2008, 15:01
Ga je eerst nog wel de top 5 miss ijsbeer bijwerken? :rolleyes:

Nu de clubbezoeken achter de rug zijn is er weer tijd voor het échte werk en dan...:sleep::sleep::sleep:

:wink:

Haec58
10 december 2008, 23:00
Were in GT

Sunday, 7th December 2008

55 named women : Alena (in GT-Fiona in VV) (.de), Amanda (Latvia), Anastasia (.ro), Andrea (.ro - 26-29 yo), Angelina (.pl), Anja2 (.pl), Anna (.ro), Beate (.hu), Casey (.de), Christina (Slovakia), Diana (Colombia), Emma (.ro), Gloria (.bg), Helena (Greece), Isa (.pl), Jana (.pl), Jasmine (.tr), Jennifer (.hu), Jenny (.de), Jenny (.ru), Jessica (.de), Joelle (.de), Josie (.de), Julia (.bg), Julie2 (.ro), Katja (.bg), Lara (Croatia), Lia (.de), Lina/Lovely (Cameroon), Lucy (.tr), Madlene/Marina (.ru - Cup D), Magda (.pl), Maria/Magdalena (Cuba), Melissa/Elisa (.hu - or .ro), Nina (.de), Oksana (.ru), Romina (.ro), Rosa (Dominica), Rosanna/Suzanna (Brazil), Sabrina/Carolina (.hu), Samyra (Colombia), Sandra (India), Sandra (.ro), Sandy (.hu), Sharifa/Elayla (Egypt), Silvana (Italy), Sissi/Budda (.bg), Sofia (Asian), Susan (.hu), Sylvia/Silvy (Niger), Valeria (.bg - or Croatia), Vanya (.bg), Veronica (.nl), Vesna (.hu), Victoria (.bg),

and 9 unknown women .

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey

lux
11 december 2008, 00:33
Ik ben in Golden Time op 13 en 25 december, en in Palace op 10 januari.

Hoi hoi ik wil dit weekend voor het eerst naar de saunaclub is dat een goeie keuze (golden time )en hoe wekt het loop je naakt bv of met handdoek om ik heb geen idee .kun jij me een paar dingen uitleggen groetjes

Note W2 :
Discussie verplaatst naar : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=103136#post103136

Antwoord ook hier te vinden : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=31#post31

kmisjezo
11 december 2008, 13:20
Heeft er iemand informatie vanaf wanneer en tot wanneer er winterbanden nodig zijn in Duitsland ?
(In de GT is het wel verplicht, daar schuift het altijd, dat weet iedereen héé)
En worden er waak controles uit gevoerd in Brüggen ??? :wand:

KevinK
11 december 2008, 13:41
Winterbanden zijn verplicht onder winterse omstandigheden. Bij een ongeval ben je schuld indien je geen winterbanden hebt, en een Duitse verzekering zal dan ook de schade niet dekken. Ik geloof dat dit bij een Nederlandse verzekering niks uitmaakt.

The Saint
11 december 2008, 14:04
Gisteren eindelijk nog eens naar GT geracet: het was geleden van 1/11 en het was er aan te merken: bijna de helft van de meisjes had ik nog nooit gezien: ik voelde me precies een groentje. Toen ik om 14 u binnenkwam, was het redelijk rustig en dat is het de hele dag gebleven: ik had afgesproken met Bosco een nieuw forumlid en na mn eerste en tevens enige sessie hebben we
mekaar getroffen en heb dan ook de meeste tijd van de avond met hem doorgebracht... een gezellige kerel met een kale knikker, een paar koppen kleiner wel dan ex-mister GT maar even aangenaam in de omgang; hij was vergezeld van zijn Turkse chauffeur die wel bij ons stond maar zich wat
op de achtergrond hield.
Met wie heb ik dan gekamerd... met Mati natuurlijk. Het was van 3 oktober geleden dat we mekaar gezien hadden (dacht eerst 1 november maar toen was ze nog in Polen) en het was eraan te merken. Ik zat nog maar net aan de toog van de bar een cola te drinken en te smsen toen er plots 2 handen
voor mijn gezicht kwamen... ik dacht eerst: toch weer niet Nikita of Gloria
die op jacht zijn, maar nee het was Mati. Na een korte begroeting zei ze snel:
ich komme gleich... wellicht ging ze snel ff douchen... ik had ondertss een cafe latte besteld maar veel kon ik daar niet van nippen, want daar kwam Mati terug en vleide zich tegen me aan en na 1 minuut zei ze , kom mee,
we gaan ons ergens neervleien en ze nam me mee naar het bed in de wellness
waar we afwisselend uitgebreid bijpraatten, tongzoenden, knuffelden toen we
na een kwartier onderbroken werden door een dame die hier wou seksen
maar toen we opstonden bleek er toch plots een kamer te zijn vrijgekomen
voor haar ... 5 minuten later stelde Mati ook voor om etwas geileres te doen en ze fluisterde in mijn oor: ik heb vandaag mijn dildo bij...
Het was in blokhut 14 (met 2 spiegels) waar de schermutselingen gingen plaatsvinden en het was 2 uur hemels en de GFE/BFE's waren alomtegenwoordig...
De vibrator deed zijn werk goed en k heb met volle teugen genoten hoe ze dit
alles combineerde op hetzelfde moment met little saint... meer wil ik er niet over kwijt.

Na een weliswaar mooi bereide, maar karige en matige maaltijd heb ik nog wat bijgebabbeld met Bosco: hij had 2 superervaringen met de ietwat mollige suzy en met de Marokkaanse Zara waarmee ik ook ff kennismaakte... mmm

Na wat aftersales met Mati en een jacuzzi'tje ben ik om 21u voldaan naar
België vertrokken.
(Mati vertrekt halverwege december terug naar Polen tot 6 januari)

Bosco
11 december 2008, 17:32
gisteren een geweldige dag gehad in GT. kennis gemaakt met the Saint ( toffe vent ).
een aparte ervaring met mollige Suzy, een super ervaring met bloedmooie Zara, en een lange ervaring met lieve Cindy. Mijn chauffeur pissig gemaakt omdat we pas om 1.30 vertrokken haha.

MechMax
11 december 2008, 21:28
Wat is dat tegenwoordig met die vrouwen in GT & las net dat in PHG dit ook al een pest begint te worden.

Vrouwen die 100€ voor een uur vragen vanaf je op de kamer bent melden ze dat, en voor alles beginnen bijvragen.
Binnenkort is het ook 25,- om in de ogen te kijken enz.

MM

argentis
11 december 2008, 23:40
Bij mij begon ze ook nog te klagen: wat is dat nou tegenwoordig met die mannen na 30 jaar zijn ze allemaal getrouwd en worden ze dik ook nog .... Ik kreeg ook de opdracht om er maar eens wat aan te doen ...... Lekker, daar zat ik echt op te wachten ...; , had ik blijkbaar mazzel dat ik het maar een half uur had uitgehouden.

TT Man
12 december 2008, 09:49
Wat is dat tegenwoordig met die vrouwen in GT & las net dat in PHG dit ook al een pest begint te worden.

Vrouwen die 100€ voor een uur vragen vanaf je op de kamer bent melden ze dat, en voor alles beginnen bijvragen.
Binnenkort is het ook 25,- om in de ogen te kijken enz.

MM

Ja en wie betaalt dat dan als ze het vragen? De prijsstelling is duidelijk en wij als ijsberen moeten daar ook zelf de hand aan houden. Als iedereen voor een uur € 100,00 aftikt dan kan er een nieuwe norm worden gezet. Gewoon niet aan mee doen dus.

Als een dame een prima service verleent dan betaalt zich dat bij mij terug in een tip. Maar ik bepaal zelf wanneer en hoe.

Rolliman
15 december 2008, 18:28
Kinder wie die Zeit verrennt,
es brennt schon die 3. Kerze im Advent.
So zog es mich ins Golden-Time,
denn nichts mich hielt daheim allein.
Ich fuhr dann halt gen Brüggen-Bracht,
um zu entspannen in weihnachtlicher Pracht.
Am Liebreiz und Schönheit der anwesenden Damen
sollten sich mein Körper und meine Seele laben.

Den Anfang machte die holländische Veronica,
mit seidig, langen braunen Haar.
Ihr Körperbau war rank und schlank,
Ihr Lächeln machte mich fast krank.
Nach zwei Stunden hielt ich Sie an, sie blieb stehen,
und nun war es um mich geschehen.
Eine Frau mit Intelligenz und Charme,
den Druck mir von der Seele nahm.
Die Engel wissen, was dann geschah,
ich fühlte mich gar wunderbar...

Nach einer längeren Pause dann,
grinste mich die kleine Marta an.
der süße Engel kam aus Polen,
sie ging sogleich den Schlüssel holen.
Ich genoß sie in vollen Zügen,
Schamgefühl? Ich würde Lügen!!!!
Marta verwöhnte mich auf Wolke Sieben,
zu gerne wäre ich dort geblieben.
Doch irgendwann endet jeder Traum,
ähnlich zerplatzt der Seifenschaum...

Weihnachten nun sehr schnell naht,
meine Seele nun neue Kraft getankt,
für die kommende schwere Zeit,
für mich, der Zuhause alleine weilt.
doch bitte zeigt keine Spur von Mitleid,
ich schwöre jeden heiligen Eid!
Engel wie Marta und Veronica,
bringen mich dem Himmel so nah.
Sie sind die beste Medizin,
hoffentlich sie es noch lange gibt....

so long
Rolliman

joop slim
15 december 2008, 18:39
Vandaag een health care dagje gehad in GT, was er om 11:45 er waren weinig dames en weinig beren.
Had mijn zinnen gezet op een dame waarmee ik alwel eens had gesproken maar eigenlijk nog niet mee naar een kamer geweest ben...............maarja zul je altijd zien dan is ze erniet.
Na een beetje kletsen toch maar even op de kamer gegaan met poolse monika, was denk ik toch alwel weer een maand of 2 geleden dat ik met haar ben geweest.
Leuke meid, tis alleen niet mijn type.....maar toch ff leuk en gezellig kamerbezoekje van gemaakt.
De bulgaarse delegatie was wel aanwezig, alhoewel deze het snel bekeken hadden.(4 dames kwamen rond 13:00 binnen en stonden om 14:30 alweer aangekleed en wel bij de theke om te vertrekken.)
Vlak voordat ik wou vertrekken nog even een gesproken met een vriendelijke duitse dame Anja die 1,5 maand afwezig was geweest..............ik had het idee dat ze nog steeds een beetje afwezig was............of stoned.
zoals altijd wel weer geslaagd health care dagje, met dank aan het groene land zorgverzekeringen.

Jabberwalkie
16 december 2008, 07:00
Vrijdag 12/12 vond m'n derde bezoek plaats aan GT. Ik ben dus nog zeer nieuw in dit gebeuren en ben toch nog steeds vrij nerveus als ik toekom. Na het douchen dus eerst maar even aan de bar gezeten. Ik was er om 11u10 en het was er nog vrij rustig. Er zaten ongeveer een 10-tal meiden, maar zeker niet meer ijsberen.

Gaandeweg nam het volume toe. Rond 11u30 viel mijn oog op de erg bevallige Sarah (Marokaanse van 28 jaar, rond 1,65m en elders door andere beschreven owv haar orale kwaliteiten, maar laatste beschrijving dateert al van 2007 - ik neem aan dat ze dit is, want ze zei nu dat ze 28 was en al 3 jaar in GT werkte, dus dat kan kloppen).

Ik ben niet zo'n prater (stille jongen :smile:) en nogal verlegen, dus veel meer dan wat oogcontact en een uitdagend lachje zat er eerst voor mij niet in. Even later nam ze haar handdoekje en wandelde van de bar richting bioskoop. Vermits het aantal dames duidelijk nog in de meerderheid was en ik quasi alleen aan de bar zat, voelde ik mij een beetje "belaagd" door al die geile blikken.

Toen heb ik even een rondje gemaakt en inderdaad, bij de bios zat Sarah op het trapje. Ik heb ze dan mee genomen naar de kamer voor mijn eerste sessie van de dag.

Sarah heeft een goed GFE gehalte, wat ik eigenlijk wel erg graag heb. Ze stelde me dadelijk op m'n gemak en we hebben eerst wat gezoend en gestreeld.

Daarna ontpopte ze zich tot een echte pijpkoningin : ze kan inderdaad heerlijk pijpen en zei me zelf dat ze erg hield van "blasen". Dat was er duidelijk aan te merken ! Haar poesje was mooi kaal geschoren, zodat ik het niet kon nalaten van haar een hele tijd te likken. Echt nat werd ze niet, maar het voelde toch wel goed denk ik. Ook het neuken zelf was heerlijk vond ik. De sessie heeft 1u geduurd en ik ben tweemaal heerlijk klaar gekomen.

Even later stond ik terug in de bar en zag ik een op het eerste gezicht wat verlegen meisje Sandra (als ik me niet vergis), een 24 jarige uit India met langer krullend haar. Ze was ook niet zo groot en had een klein jeansbroekje aan met een topje. Alles was dus bedekt en dat maakte me wel nieuwsgierig.

Na het eerste oogcontact bleek ze helemaal niet zo verlegen te zijn als ik dacht, want ze ging dadelijk in de "aanval". Vermits ik net terug was van m'n eerste dubbele sessie, zei ik dat ik haar wel zag zitten, maar dat ik eerst even wou bekomen en wat praten aan de bar.

Dat vond ze ok, maar ze stelde voor om een "rustigere" plek op te zoeken, de bioskoop ;) . We zaten nog geen minuut samen :love2: of ze begon al te friemelen aan m'n berenpels en vroeg me of ik verlegen was. Ik ontkende en voor ik het wist hing ze aan m'n toeter. Niet zo lang echter want ze stelde voor om ietwat intiemere oorden op te zoeken, dus wij naar de kamer.

De sex op zich was goed maar niet zo goed als in de eerste sessie. Maar na de daad heb ik haar even gemasseerd om het half uur vol te maken. Toen vertelde ze me dat masseren haar specialiteit was, dus heb ik er nog een extra half uur aangebreid, waarin ze me beloofde om me goed te masseren en nadien nog eens klaar te komen, mocht dit lukken ... dan kent ze mij nog niet :smile2:

En inderdaad, die massage was echt heerlijk en voor mij zelfs net zo veel waard als een potje sex. Ze heeft me zeker 20 min gemasseerd, eerst m'n rug grondig en daarna moest ik op m'n rug gaan liggen. Toen heeft ze m'n kleine Charel gemasseerd met olie, een erg leuke belevenis. Na 5 minuten stond Charel paraat en hebben we nog heerlijk geneukt, zodat ik m'n vierde shot van de dag mocht plaatsen midden in de roos. In totaal heeft de sessie 1u15 min geduurd en moest ik 100 EUR betalen, wat ik owv de heerlijke massage niet overdreven vond.

Na die vier maal op een dikke 2 uur tijd moest ik toch even bekomen. Heb dan een half uurtje aan de bar gezeten en m'n ogen goed de kost gegeven. Zoals al gezegd ben ik niet zo'n babbelaar en ik vind het een beetje spijtig dat ik er niet beter in slaag om contact te leggen en wat te praten met andere ijsberen. Het lijkt mij nog leuker als je je ervaringen dadelijk zou kunnen delen met anderen, of wat zou kunnen praten over andere dingen.
Op zich is het precies toch wat een gesloten wereld, maar waarschijnlijk moet ik zelf initiatief nemen. Dat is voor later.

Het dilemma waar ik nu voor stond was - naar huis rijden of nog één sessie ?
Omdat ik de rest van de dag zo prima vond, wou ik mij een ontgoocheling besparen. Nadat ik nog wat op een ligbed naast de Jaccuzi gelegen had, zag ik echter in de doorgang van sauna naar bar de lieve Sara terug staan. Het leek wel of ze op iemand wachtte, wat staat ze daar anders te doen ?

De lust haalde het van de ratio en bijgevolg heb ik ze gevraagd of ze nog een sleutel wou ophalen. Ze heeft me dan nog heerlijk gepijpt en daarna hebben we nog wat gefickt, daar vroeg ze zelf om, waarna ik in doggy style voor de vijfde maal mezelf voelde leeglopen !

Moe maar voldaan terug huiswaarts ! Hoewel het nog maar 15u30 was en ik eigenlijk dus nog een hele tijd kon blijven. Maar ik vind het prima zo overdag. Je voelt het dan gewoon drukker worden naarmate de tijd verstrijkt. En ik heb zo een vermoeden dat, samen met de drukte, de zogezegde "afwerkertjes" toenemen !

Jabberwalkie
16 december 2008, 07:05
PS. Sandra woonde in Vlaanderen, net als ik, waardoor we dezelfde taal spraken, wat toch een heel verschil is met het zoeken naar Duitse woorden om jezelf verstaanbaar te maken ! Wie had ooit nog gedacht dat ik het school-Duits ging nodig hebben !

Misschien moet er eens iemand een "vaklexicon" aanleggen van de nuttige termen :smile2:

Jabberwalkie
16 december 2008, 07:13
Bij m'n tweede sessie, op 28 oktober 2008, heb ik een heerlijke sessie gehad met Monica, een Poolse van rond de 35 jaar ! Ze heeft een hoog GFE gehalte en het "klikte" gewoon (alvast van mijn kant).

De sessie ervoor en de twee sessies erna, die namen ben ik al vergeten, wat dat waren toen echte afwerkertjes, zonder al te veel emoties. Mooie dames, dat wel, maar daar was ook alles mee gezegd !

Ook toen heb ik mijn bezoek afgerond met een extra sessie met Monica. Kwestie van de herinneringen goed te ordenen ! :smile2:

Jabberwalkie
16 december 2008, 07:35
Volledigheidshalve zal ik ook m'n eerste sessie beschrijven, die was begin oktober 2008. Ik was samen met een aantal vrienden en het was op een vrijdagavond. We hadden al wat pilsjes gedronken om het ijs te breken en kwamen toe rond 22u30. Gelukkig mochten we toch nog binnen.

Het was vrij druk in GT. Mijn oog viel echter direct op de "Paris Hilton" look-alike. Dat zou mijn eerste sessie van die avond zijn ! Mooie vrouw, dat wel, maar haar borsten daar durfde ik niet teveel aankomen ;) omdat ik dacht dat ze alle minuten konden ontploffen ! Wat stonden die prammen hard zeg ! Het waren meer kasseien dan borsten !

De sessie op zich duurde misschien 10 minuten (zie m'n discussie DUURTIJD SESSIE elders op dit forum - één van de redenen waarom ik die discussie gestart heb is de ervaring met Paris en twee ervaringen uit m'n tweede bezoek), éénmaal geschoten en madam vond al direct dat het welletjes was !
De druk was dan wel van het vat af, maar haar naam ben ik al lang vergeten !

De tweede sessie was met een Russisch meisje, rond de 24 jaar denk ik, met behoorlijk GFE gehalte. Het eerste hoogtepunt in die sessie mocht er wel zijn, maar ik denk dat ik toen al één Salitos teveel op had om nog echt een tweede keer binnen die sessie tot een hoogtepunt te komen. Helaas ben ik haar naam ook vergeten, dat zal wel een beginnersfout zijn of owv de "stress" van het eerste bezoek !

Ik snap trouwens niet hoe sommigen al die namen kunnen onthouden en bij hun bezoek opsommen wie er allemaal aanwezig was. Ofwel moeten dat doorwinterde ijsberen zijn, ofwel maken ze een spiekbriefje ter plaatse :rofl:
Maar waar zouden ze dat dan opschrijven ?

Hoewel, bij m'n laatste bezoek zat er daar eentje op de bank met een laptop.... dat vond ik er ook wel over ! Of doet die de "boekhouding" van GT ?!

seqoya
16 december 2008, 10:28
die met laptop dat zal Sir Wankalot wel geweest zijn ;) en je moet gewoon even op meetingpoint kijken als je naar gt gaat ..dan kan je zien wie er is van de ijsberen en kan je evt contact leggen via IM en zo meer ijsberen leren kennen.. t is vaak zo dat je via een ijsbeer weer andere ijsberen leert kennen en zo kom je steeds verder in de ijsberencommunity

succes !

Stiffmaster
16 december 2008, 11:14
Ik snap trouwens niet hoe sommigen al die namen kunnen onthouden en bij hun bezoek opsommen wie er allemaal aanwezig was. Ofwel moeten dat doorwinterde ijsberen zijn, ofwel maken ze een spiekbriefje ter plaatse :rofl:

Hoewel, bij m'n laatste bezoek zat er daar eentje op de bank met een laptop.... dat vond ik er ook wel over ! Of doet die de "boekhouding" van GT ?!

Nee die zat te telebankieren, kijken of er nog wat geld over was voor een volgend wippie :teuflisch:teuflisch

seqoya
16 december 2008, 12:27
:freu::rofl::bowlol: dat kan het ook geweest zijn !!

2bat4you
16 december 2008, 16:45
Die Sarah is echt een specialiste;), de verleden keer dat ik met de andere musketiers Elgar en Spgetty er was heeft ze tot dat wij weg zijn gegaan om 18:00 uur alleen maar om en om met ons op de kamer gelegen, en heb ik er nog maar een triootje mee gedaan met haar vriendin uit Ghana ( zie andere recensie) Ik weet zeker als ze er de volgende keer weer is, dat we minimaal 1x samen gaan en waarschijnlijk ook wel nog een sessie met één van haar vriendinnen want dat is toch wel helemaal top:smkiss::rolleyes::smkiss:
eenmaal geproefd van deze GF want dat wordt ze zo langzamerhand wel blijf je gaan.
Nu heb ik ook wel een paar recensies gelezen dat ze in 1x om kan slaan en je niet meer wil kennen.:nee: nou ja dat zien we dan wel weer er is genoeg vis in de vijver bij GT:wink:

Sarah heeft een goed GFE gehalte, wat ik eigenlijk wel erg graag heb. Ze stelde me dadelijk op m'n gemak en we hebben eerst wat gezoend en gestreeld.
Daarna ontpopte ze zich tot een echte pijpkoningin : ze kan inderdaad heerlijk pijpen en zei me zelf dat ze erg hield van "blasen". Dat was er duidelijk aan te merken ! Haar poesje was mooi kaal geschoren, zodat ik het niet kon nalaten van haar een hele tijd te likken. Echt nat werd ze niet, maar het voelde toch wel goed denk ik. Ook het neuken zelf was heerlijk vond ik. De sessie heeft 1u geduurd en ik ben tweemaal heerlijk klaar gekomen.

Het dilemma waar ik nu voor stond was - naar huis rijden of nog één sessie ?
Omdat ik de rest van de dag zo prima vond, wou ik mij een ontgoocheling besparen. Nadat ik nog wat op een ligbed naast de Jaccuzi gelegen had, zag ik echter in de doorgang van sauna naar bar de lieve Sara terug staan. Het leek wel of ze op iemand wachtte, wat staat ze daar anders te doen ?

De lust haalde het van de ratio en bijgevolg heb ik ze gevraagd of ze nog een sleutel wou ophalen. Ze heeft me dan nog heerlijk gepijpt en daarna hebben we nog wat gefickt, daar vroeg ze zelf om, waarna ik in doggy style voor de vijfde maal mezelf voelde leeglopen !

joop slim
16 december 2008, 19:41
Vandaag 16-12 het gt bezoekje van gisteren nog maar eens overgedaan, aangezien het gisteren errrrruuugggg rustig was en weinig dames aanwezig waren, en ja ook de dame welke ik eigenlijk nog wel een keer mee naar de kamer wou was er gisteren niet.
Om 9:30 de auto maar aangeslingert en richting gt gereden. bij aankomst wederom niet zoveel auto's op de parkeerplaats (was er om 11:45) aiii zal toch niet weer rustig zijn ?
Wederom vriendelijk begroet door de theke dame, en omkledennnn maar.
Een mede ijsbeer waarmee ik gelijk bij de theke stond vertelde 1 keer per week sowieso in gt te komen, en moest ze thuis ook nog te vriend houden, maarja ik vind je wilt toch ook niet elke dag boerenkool eten ??
Er waren al meer vrouwen nu dan gisteren de hele dag, Monika(pl) even gedag gezegd
De koffie werdt alweer ingetapt voor mij toen beate me aan zag komen, en ben maar even op een strategische plek gaan zitten zodat ik alles kon overzien.
Aiii daar kwam (ik dacht duitse) anja binnen, waarmee ik gisteren even had gesproken voordat ik wegging en voor mijn gevoel stoned was. Ze had me redelijk vlot gezien en had gelijk gevoel die wil sleutel halen, maarja js gaat niet eerder naar kamer dan als de 2 a 3 bakken koffie zijn weggewerkt <lol>, dit even vriendelijk duidelijk gemaakt aan haar en daar had ze vrede mee.
Maar na de derde bak koffie kwam de bulgaarse Valerie binnen (ik wist toen nog niet dat ze valerie heette, ze had het vast wel eens gezegd maar ik was het weer vergeten oeps)
waar ik gisteren dus eigenlijk op zat te wachten................beetje in de gaten gehouden en oogcontact gezocht.....na wat glimlachjes en ondeugende blikken is ze de sleutel gaan halen, het werdt kamer 1 mmm wel toepasselijk 1 ste keer vandaag, 1ste keer met valerie in kamer 1.
Zo'n eerste keer ben ik altijd wat afwachtend en kijk even de kat uit de boom, ze vroeg hoelang ik ingedachten had, tja moeilijk te zeggen maakt mij niet zoveel uit half uur of uur, we zien wel zei ik.
eerst maar even beetje kennis maken en beetje strelen.......leuke vrouw van 24 had haar iets ouder geschat (niet verder vertellen haha)en toen het echte werk begon.......mmm lekker hoor, ze pijpt heerlijk en daarna heerlijk afgemaakt in standje doggy. na nog wat nagekletst te hebben toch maar besloten te gaan douchen en misschien later op de dag nog maarr ff keer ondeugend te zijn.
Kortom heerlijke vrouw ! ook de rest van de dag als ik haar tegenkwam lekker vriendelijk en leuke glimlach die je van haar krijgt. gewoon lekker spontaan en vrolijk.
Ben maar weer even aan de bar gaan hangen en zag dat anja ondertussen al aardig bescheftigd was gezien de handdoek die bij haar op 6:30 om haar middel hing.
En ja hooooorrrrrrrr wie komt daar binnen giegellende sabrina uit hungary, ik was ooit al één keer met haar naar de kamer geweest maarja toen kreeg ze er geen druppel meer uit en zei toen ach laat maar....twordt niks, heb haar toen netjes betaald en gezegd dat we nog wel een keer over zouden doen. maarja................er kwamen andere dames tussen door, maar kwam haar wel telkens tegen en plaagden elkaar wel een beetje.
Ik liep langs haar heen en fluitsterde in haar oor, "today i want make love with you" haha ze keek om en lachde zoals elke keer als ik haar in de voorafgaande weken tegenkwam , ze was net binnen en dacht zal niet gelijk om de sleutel vragen................grrrrrrr had dat nu maar wel gedaan want er was me eral eentje voor hahaha.
na een uurtje kwam ze weer binnen en gelijk maar even oogcontact gemaakt en ja hoor daar waren die leuke stralende oogjes weer, ze ging de sleutel halen en kwamen terecht in een hutje buiten waar ik nog een errrug koude herrinering aan had toen die clima niet werkte brrrr...wederom nu maar eens goed kennis gemaakt, ze zei de vorige keer dat ik al eens met haar naar de kamer was geweest, ik wordt alwel iets ouder maar dat zou ik toch geweten hebben als dat zo was.
19 lentes en het groeit zonder wortel, onvoorstelbaarrrrrrr lekker vrolijke meid en ook nog een talen knobbeltje ook als ik dat zo hoorde, spaans, italiaans, roemeens, engels en hungarin (behalve duits).
Ik kon mij herrineren van de vorige keer dat ze wel lekker kon pijpen.......maarja dom dom dom was nou gewoon eerst naar het toilet gegaan en ff die volle blaas geleegd dan was het iets gemakkelijker geweest, maaaaaaaar dan was de sessie ook sneller klaar geweest dan nu het geval was, ze keek op haar horloge en zei halfuur zoveel en een uur zoveel......ja ja ja i know i know, zei tegen haar maakt me niet zoveel uit hoelang een uur of twee uur of drie uur we zien wel joh als maar gezellig is haha. blaas geleegd en mij weer begeven naar de hut, ff wat gekletst tot ze vroeg of ik ook een late miakata wou, ja is goed doe maar ze kwam terug met bord vol met hartige dingen en 2 late miakata's.
met een goed gevulde maag en een strak uurtje later weer heerlijke sex met haar gehad.
We hebben zo ongeveer toch bijna 3 uurtjes uitgehouden met toch een clima die zijn eigen leven leefde grrrr.
Een zeer geslaagde middag, na het terug lopen naar de kleedruimte was anja weer neergestreken in de bar in vol ornaat, aiii voelde 2 ogen prikken in mijn rug en dacht die is teleurgesteld dat ik mijn woorden niet na kwam/ kon komen, maarja sorry thats life, maybe next time.
Na weer omgekleed te hebben en onderhand de 5de fles wijn aangeboden gekregen te hebben in een week tijd <lol> (huh ben ik na 8 december zovaak alweer geweest ?? ja zal dan wel :))))) kwam ik valerie nog tegen bij de balie tegen, pfff weer die leuke glimlach.
Und alles ok ? ja naturlich wie immer.........gute reise

joop slim
17 december 2008, 05:45
weet iemand ook of er een paspoortje is van deze valerie, met zwart half lang haar en bulgaars is ?

Willem2
17 december 2008, 08:51

Daarvoor moet je eerst een paar keer geweest zijn, met enkele ijsberen gepraat hebben, met wat dames op een kamer hebben doorgebracht en dan ........ speel je thuis in je hoofd die band van de desbetreffende dag nog eens af en pakt de lijst erbij : http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=8&daysprune=-1&order=asc&sort=title ( druk op discussie) Begin bij de A en eindig bij de Z.
Je zal zien hoever je kan komen na wat oefening :fuck: ;)

:wink:

Willem2
17 december 2008, 08:59
weet iemand ook of er een paspoortje is van deze valerie, met zwart half lang haar en bulgaars is ?

Zoeken via alfabetische volgorde : http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=8&daysprune=-1&order=asc&sort=title

Dan bladeren naar blz 14 : http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=8&sort=title&order=asc&daysprune=-1&page=14

Daar zie je 3 Valeria's staan. (Bijna hetzelfde als Valerie ;)) En je kijkt even of 1 der dames aan de beschrijving voldoet.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10073
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9828
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10260

En misschien kom je dan wel in Rusland uit.

Je kan ook via de zoekfunctie in een rubriek naar een bepaalde dame zoeken :
Voor Valerie : http://www.ijsberenforum.nl/forum/search.php?searchid=471571
Valeria : http://www.ijsberenforum.nl/forum/search.php?searchid=471573

Succes ermee :wink:

joop slim
17 december 2008, 10:59
bedankt Willem

Fritzzz
18 december 2008, 14:19
Had onlangs afscheid genomen van een Oedt-verslaving, hetgeen me overigens weinig moeite kostte, ben ik via Grefrath, inmiddels kind aan huis aant worden in Bruggen. Dit klinkt overigens erger dan t is, want ik ben maar zo 1 x per 3 a 4 weken in "de poel des verderf" te vinden, overdrijven is ook een vak nml, en in dit geval ergens zelfs wel zielig misschien....

Maar goed vd week voor de laatste keer dit jaar in Bruggen beland, tevergeefs op jacht naar Melissa, maar wel bij wat andere, voor mij nieuwe hertjes terecht gekomen. Mijn persoonlijke voorkeur rondom een gemiddeld hertje ligt bijvoorkeur rondom "Apenkooien voor gevorderen", een gemiddelde GFe met allerlei restricties zonder goede porno is primair niks voor mij...dat kan ik thuis ook nml.

Uitzonderlijk deze keer 5x gekamerd, voor t eerst in mn lange carriere...meestal 2 of 3 x....

In willekerige volgorde:

Lisa(Dld), altijd goed ondanks de restricties, weet dit relatief jonge moedertje mij altijd te boeien.
Alexa(Dld), prachtig overkomen, oraal erg goed, rest nog niet op mn niveau wellicht in de herkansing ooit
Larissa(Dld), goede uitstraling, heerlijk lip(gezicht)piercing, uitvoering wat onwenning en te profi snel..
Asha annex Yula(phg, polen), Altijd lekker vertrouwde goede porno van formaat....
Shakira(spaans, zegt ze), een halve dejavu naar good old " Moonfish Tatjana uit PHG van een paar jaar terug. Een oa. nederlands sprekend klein geil opdondertje zonder enige taboes....ooit wel ns een meisje in spagaat bovenop je laten zitten? Erg goed voor het betere gooi en smijtwerk...

Tot zover even...:baeh::baeh::teuflisch

boy57
18 december 2008, 16:36
waar is gt ? dank je

Picasso 1
18 december 2008, 16:57
waar is gt ? dank je

Aiaiai, de GT dames gaan jou echt verorberen

rplover
18 december 2008, 17:16
waar is gt ? dank je
Afprinten en aan de Meiden geven, kan leuk worden, als we dat te lezen krijgen :hammer:
Losgelaten wild naar GT.......Meiden, doe er jullie ding mee, en verorber hem totaal :D;)

MeesterMixer
20 december 2008, 10:32
Nou, na 2x een valse start in VV (zie aldaar) deze keer ook Goldentime maar eens bezocht.

De aanblik van zowel het pand als entree is een stuk minder dan bij VV, maar bij binnenkomst voel je wel direct de geile sfeer, beetje vergelijkbaar met Living Room. Er stonden al heel veel auto's, dus dat beloofde veel goeds dacht ik toen nog. Gezien de verhalen op het forum dacht ik hier dan ook wel heel veel vrouwen aan te treffen, maar helaas: er zaten welgeteld 5 vrouwen in de bar! Toen een rondje gelopen en er nog 3 in de bioscoop gevonden, maar die lagen te slapen. Wel waren er veel, heel veel ijsberen, de verhouding was compleet scheef, en je had bijna medelijden met de 5 dames, want waarom zaten ze hier nog? waarom niet met een van de vele ijsberen de kamer op?

Heb het een tijdje aangezien en zag toen wel langzaam wat meer vrouwen binnenkomt. Zaten zeker mooie bij en liep toen de bevallige Gabriella tegen het lijf. Een Spaanse diva die gelukkig er warm en teasing was. Samen wat gedronken op de bank en hoe ze je daar al begint op te eten..........heerlijk! Op de kamer voortgezet, en ongelooflijk: wat een wervelwind is dit, echt enorme porno sex gehad, heerlijk.

Daarna lekker in de whirlpool. Leuk dat je daar iedereen ziet langslopen. Wel jammer dat de dames hier niet inkomen, in LR gebeurt dit wel, en levert de dames veel werk (en dus geld op).

Er kwamen helaas steeds meer ijsberen binnen en het was duidelijk dat het aantal dames echt veel en veel te weinig was. De hele bar, whirlpool gebied en de bioscoop zagen wit. Echt heel vervelend is het om die groepjes opgeschoten jongens te zien die al om twee uur in de middag zich lam staan te zuipen. Dacht dat de minimale leeftijd om binnen te komen 21 jaar was, maar goed. Zelfs de clubleiding was er niet blij mee, want die was continu bezig die jochies aan te spreken op hun gedrag. Allemaal nederlanders trouwens, maar ja, dat zal niemand verbazen.

Na het eten (heerlijke vis!) toch maar weer naar Living Room vertrokken en daar waren ook wat minder dames dan vorige week, maar gelukkig ook niet al teveel ijsberen. Prima sessie gehad en heerlijk tot rust gekomen.

lustman
21 december 2008, 00:52
Zaterdag 20/12/08 : een onweerstaanbare drang kwam op in mij. :green_smi Beslist van naar Gt te gaan. Was om 13u30 daar. Vrij rustig nog op gebied van dames , de beertjes dat viel ook nog mee. Zoals zo vaak : geduld wordt beloond. Tussen 17-18u was het vrouwen aantal 3x zoveel. :thefinger Ook het aantal beertjes ging de hoogte in. Maar aan keuze en dames geen gebrek. Het begrip sauna club kwam wel ten rechte vandaag ! Het was zeer warm in het bar gedeelte , even info gevraagd :confused:: de vloer verwarming stond aan. :teuflisch Het was voor mij een topdag :freu: Vier top ervaringen :lostit: allen met dames uit Azie. ;)

lustman
21 december 2008, 01:01
...je had bijna medelijden met de 5 dames, want waarom zaten ze hier nog? waarom niet met een van de vele ijsberen de kamer op?

Tja , smaken verschillen. Op dat ogenblik waren de kamers gevuld met de toppers. Deze hebben het dan extra duk. Vanaf 18u waren er wachttijden voor sleutels dus....:wink:

lustman
21 december 2008, 01:12
Er kwamen helaas steeds meer ijsberen binnen en het was duidelijk dat het aantal dames echt veel en veel te weinig was. De hele bar, whirlpool gebied en de bioscoop zagen wit. Echt heel vervelend is het om die groepjes opgeschoten jongens te zien die al om twee uur in de middag zich lam staan te zuipen. Dacht dat de minimale leeftijd om binnen te komen 21 jaar was, maar goed. Zelfs de clubleiding was er niet blij mee, want die was continu bezig die jochies aan te spreken op hun gedrag. Allemaal nederlanders trouwens, maar ja, dat zal niemand verbazen.

Inderdaad dit was wel het geval vandaag. :huch: Tja , dit komt in andere clubs ook wel voor.

amigo70
21 december 2008, 16:43
Gisteren na 2 maanden weer naar GT geweest. Was er rond 4 uur. Rustig kwa dames en beren. Na wat drinken aan de bar, een rondje door de club en een whirlpool met m'n honey Jenny naar de kamer. Kon ik niet meer weigeren nadat ze me reeds 3 keer 'overvallen' had in de bar en saunagedeelte. Was wederom een geweldige sessie van 2 uur. Maandag vliegt ze terug naar het koude Siberie. Daarna lekker gegeten en rustig gezeten in de groene banken. 's avonds werd het drukker en drukker. Wederom in de whirpool gezeten, gedouched en heel even in de kino geweest. Niet mijn ding. Terug naar de bar werd ik door Poolse Magda aangehouden die een trio voorstelde met vriendin. Werd aangetrokken door de geweldige looks van Magda en ben alleen met haar naar een blokhut gegaan. Dit was wederom een goeie sessie maar niet te vergelijken met Jenny. Na de pizza nog gebabbeld met Sabrina en met slanke dame op de speelautomaat (geen naam). Echter geen 3de ronde. Om 11 uur omgekleed en naar huis gereden. Om 12 uur thuis en als een blok in slaap gevallen.

Haec58
22 december 2008, 00:02
Were in GT

Saturday, 20th December 2008 :

70 named women : Alexa (.de), Alia (Croatia), Alina (Macedonia), Anastasia (.ro), Andrea (.hu - 1.55 m, cup C), Andrea (.ro - 26-29 yo), Angelina (.pl), Anna (.de), Anna (Croatia), Beate (.hu), Casey (Ghana), Cassandra (.ru), Chanel/Laila (Brazil), Cindy (.pl), Daria (Iran), Derya/Didi (.tr), Eva (Croatia), Filiz (.tr), Franceska (.ro), Heidi/Yasmine (.cz), Helena (Greece), Isa (.de), Jasmine (.tr), Jennifer (.hu), Jenny (.de), Jenny (.ru), Jenny (Asian - New Black hair, 22-25 yo, 1.60 m, slim, cup A), Jenny/ex-Franceska (.de), Jessica (.de), Joelle (.de), Joy (.pl), Julia (.de - New Blonde, 22-25 yo, 1.55 m, slim, cup B), Kandy (.pl), Lara (Croatia), Lin (China), Lina/Lovely (Cameroon), Linda/Kiara (Brazil), Lisa (.de), Lorena/Kathrin (.ro), Lucy (.tr), Madlene/Marina (.ru - Cup D), Magda (.pl), Magdalena (.pl), Mandy (.pl), Marina (Cuba), Marta (.pl), May-Lin (Thailand), Melissa (.ru), Melissa/Elisa (.hu - or .ro), Miriam (Tunisia), Monique (.pl - 30-33 yo), Nadine (Thailand), Nikki (Georgia), Rachel (.de), Rosa (Dominica), Roxanna (.kz), Sabrina/Carolina (.hu), Samantha (Brazil), Sandra (India), Sandy (.hu), Sarah (Marocco), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sofia (Asian), Sonja (.de - New Brown hair, 18-21 yo, 1.70 m, slim, cup B), Sylvia/Silvy (Niger), Valeria (.bg - or Croatia), Vanya (.bg), Veronica (.nl), Vivian (Tunisia),

and 6 unknown women (included 1 new one).

Sunday, 21st December 2008 :

63 named women : Alexa (.de), Alia (Croatia), Alina (Macedonia), Amanda (Latvia), Anastasia (.ro), Andrea (.hu - 1.55 m, cup C), Andrea (.ro - 26-29 yo), Anna (.de), Anna (Croatia), Beate (.hu), Casey (Ghana), Cindy (.de), Cindy (.pl), Constanzia (.ru), Derya/Didi (.tr), Emma (.ro), Esmeralda (Dominica), Eva (Croatia), Franceska (.ro), Heidi/Yasmine (.cz), Helena (Greece), Isa (.de), Jennifer (.hu), Jenny (.ru), Jenny/ex-Franceska (.de), Jessica (.de), Joelle (.de), Kandy (.pl), Kelly (Cameroon), Lara (Croatia), Lia (.de), Lilia (Ukraine), Lin (China), Lina/Lovely (Cameroon), Lorena/Kathrin (.ro), Lucy (.tr), Madlene/Marina (.ru - Cup D), Magda (.pl), Mandy (.pl), Maria/Magdalena (Cuba), Marta (.pl), May-Lin (Thailand), Melissa (.ru), Melissa (Dominica), Minou (.de), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.65 m, not the little one ), Nadine (Thailand), Oksana (.ru), Romina (.ro), Rosa (Dominica), Sabrina/Carolina (.hu), Samantha (Brazil), Samyra (Colombia), Sandra (India), Sandra (.ro), Sandy (.hu), Shakira (Spain), Silvana (Italy), Sophia (Venezuela), Sylvia/Silvy (Niger), Tanya (.de), Tiffany (.de), Vivian (Tunisia),

and 7 unknown women (included 2 new ones).

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey

Bosco
22 december 2008, 12:36
ik heb gisteravond Heidi echt niet gezien hoor...of we moeten langs elkaar gekamerd hebben...dat kan ook nog natuurlijk.

ilovethaigirls
22 december 2008, 13:51
ik heb gisteravond Heidi echt niet gezien hoor...of we moeten langs elkaar gekamerd hebben...dat kan ook nog natuurlijk.

Zoals ik je reeds had gemeld, zaterdag was ze er in elk geval.

2bat4you
22 december 2008, 16:23
De musketiers willen eigenlijk wel begin januari naar GT.:twisters:

Maar hebben het idee dat de vriendinnen dan allemaal naar huis zijn voor de feestdagen en het nieuwe jaar.:confused:

Zoekend naar recensies van de periode 2007 kwam ik niet veel verder :huch:.

Wie heeft ervaring in die periode?:hallo[1]:

Stiffmaster
22 december 2008, 16:43
De musketiers willen eigenlijk wel begin januari naar GT.:twisters:

Maar hebben het idee dat de vriendinnen dan allemaal naar huis zijn voor de feestdagen en het nieuwe jaar.:confused:

Zoekend naar recensies van de periode 2007 kwam ik niet veel verder :huch:.

Wie heeft ervaring in die periode?:hallo[1]:

Zoals in voorgaande jaren zal het aanbod na 5 januari vast wel weer gaan toenemen, de vakantie en de feestdagen zitten er weer op en er moet weer geld in het laatje komen. :cool::cool:

Azrael
22 december 2008, 20:10
Hoi

Kan iemand me vertellen hoe de bezetting qua dames nu in deze periode in GT is? Ik ben nog nooit in deze tijd geweest, maar we willen eigenlijk morgen gaan...

seqoya
23 december 2008, 09:02
op zondag waren er nog volgens haec update ruim 60 vrouwen aanwezig...nu zal het wel wat afnemen richting kerst maar er zulllen er nog altijd ruim voldoende zijn om een plezierige dag te hebben !!

Azrael
24 december 2008, 07:45
Hoi

Kan iemand me vertellen hoe de bezetting qua dames nu in deze periode in GT is? Ik ben nog nooit in deze tijd geweest, maar we willen eigenlijk morgen gaan...

De bezetting qua dames was gisteren niet meer in verhouding met het aantal heren. Ik denk dat gisteren zo rond 15 uur de verhouding 1 - 10 was... Het was vooral wit met ijsberen en niet zozeer met dames... En dit werd alleen maar drukker.. Toen wij rond 18 uur zijn vertrokken was het nog steeds druk, maar alweer iets minder als 's middags...

Saruman
24 december 2008, 10:34
Vorige week heb ik het jaar afgesloten met een bezoekje aan de neukfabriek :D Ik twijfelde of ik eens een eerste bezoekje zou brengen aan de Villa, maar uit de recensies die ik daarover lees, maak ik op dat het er overdag iets te rustig is, en pas 's avonds echt op gang komt. Ik had echter enkel overdag tijd, en ik had trouwens nog een kortingkaartje voor GT, dat ik bij mijn vorige bezoek aan LR in mijn kastje vond....

Na binnenkomst omstreeks het middaguur, eerst een broodje smeren en een koffietje drinken. Ondertussen de ogen de kost geven, en alvast wat "prospecteren". Er zat een mooie blondine op een barkruk, waarmee ik wel eens nader kennis wilde maken. Madlène heette ze, van Russische afkomst. Korte tijd later lagen we op de kamer....

Deze "ice-queen" uit Sint-Petersburg valt bij mij onder de categorie "1 keer en nooit meer". Zeer zakelijk en afstandelijk werd de sessie afgewerkt. Ze trachtte me nog te overhalen om haar anaal te nemen voor 100 € extra. Vermits ik niet vaak in GT kom, en ze me voor het eerst zag, dacht ze wellicht dat ik een beginner was, en dat ze zo snel wat extra € aan mij kon verdienen. Het tegendeel was waar, want ik maakte het op 30 min. af, en beperkte de financiële schade daarmee tot 50€.

Nadien aan de bar kennisgemaakt met 2 Vlaamse ijsberen, die nog nooit van dit mooie Forum gehoord hadden. Nochtans waren ze vaste klant in GT. We praatten wat over GT en de andere saunaclubs (die zij nog nooit bezocht hadden) terwijl ondertussen de ene schone na de andere langs mij kwam gelopen om eten van het buffet te nemen. Ik gaf mijn ogen goed de kost, en het viel me op dat er een heel klasje "exotische dames" bij elkaar zat.

Na het gesprek met de 2 Vlamingen, liep ik dan ook langs de hoek van het exotische klasje. Ik geraakte aan de praat met de Ghanese Sylvia. Ik had hierbij echter geen "waaw"-gevoel, dus ik zei dat ik even ging douchen. Het was ook vrij warm in de barruimte, en ik had een kleine afkoeling nodig. Na de douche zat Sylvia niet meer op haar plaats, maar liep ik Lovely tegen het lekkere lijf. Deze dame kwam ook uit Ghana. Ze zei dat ze de zus was van Sylvia, maar dat geloofde ik niet. "OK, je hebt gelijk, we zijn eigenlijk vriendinnen." Ze was dus geen "sister", maar eerder een "sista". Ik wilde wel de "brotha" zijn van deze meid, dus na een kort praatje op de bank, verkastten we naar een tuinhuisje. Man, man, dat heb ik me niet beklaagd.

Deze Lovely is totaal het tegenovergestelde van de Madlène die ik daarvoor had. Passioneel zoenen, teasen, lachen, alles ging heel spontaan. Met mijn onverbiddellijke tong verwende ik haar tot ze spuitend klaarkwam. (het was niet zo spuitend als Cytherea, the queen of squirt, maar er liep behoorlijk veel sap naar buiten). Ik dacht eerst nog dat ze het fakete, maar je kunt de aanmaak van lichaamssappen niet faken, dus ik was toch aangenaam verrast :freu: Ik wist dat ik goed was, maar zo goed... :thefinger

"And now it is my turn to suck you" zei ze en ze ging aan de slag. Ze pijpte met met regelmatig oogcontact, en na een tijdje gingen we neuken. :fuck: Verschillende standjes werden doorgenomen, waarna ze me opnieuw ging pijpen. Daarna nog wat standjes gedaan, en uiteindelijk de ontlading in haar warme mondje. Oef ...

We bleven noch een tijdje :love2: op bed. Na net iets meer dan een uur kwamen we van de kamer om in de bar iets te gaan drinken. Deze dame gaf ik met plezier het dubbele van wat Madlène me gekost had. In mijn beleving was Madlène dan nog overbetaadl, en Lovely onderbetaald. Bovendien zal ik een herhaling met Lovely in 2009 zeker nog eens overwegen, en zo wordt er toch weer aan klantenbinding gedaan.

Ik maakte ook nog kennis met de Kameroenese Kelly. Wat een prachtig lijf heeft die zeg. Daarvoor moet ik ook nog eens terug naar GT. In tegenstelling tot Sylvia en Lovely, die beiden donkerbruin getint zijn, is deze Kelly bijna pikkezwart. En een superstrak lichaam. Brrr...

Maar helaas, de plicht roept, en Saruman moest afscheid nemen van de dames en het oord van verderf verlaten. Het was amper 17 uur, dus nog veel te vroeg voor mondharmonica's. Dankzij de leuke sessie met Lovely, kroop ik met een goed gevoel achter het stuur van mijn bolide, en reed terug naar het Westen, waar saunaclubs niet gewenst zijn door de lokale autoriteiten.

Ik had enkele dagen daarvoor mijn Top-5 van 2008 doorgegeven in de Topic van Miss 2008, maar eigenlijk vond ik deze Lovely toch ook wel een toppositie waard. Ik ga echter geen wijzigingen mer aanbrengen in mijn ranglijstje (TSB denkt nu "oef, gelukkig maar") en hou deze Lovely in beraad voor mijn lijstje van 2009. Voor de goede orde moet ik haar daarvoor dan ook nog eens bezoeken in 2009, maar zoals eerder gezegd, zit die kans er dik in.

Groeten van Saruman, die reeds werkt aan een TO DO lijste je voor 2009.

Sammael
25 december 2008, 07:03
Eergisteren weer eens in GT geweest. Lang zijn we er niet meer geweest door vele omstandigheden, maar nu weer terug. Het was een enorme drukte, maar dat kon de pret niet drukken. Ik denk dat rond het middaguur er zekers teveel ijsberen binnen waren... Je zag niets meer om je heen behalve de mantels van de heren... Maar ja, gewoon wachten en dan komen de dames wel weer. En dat was dus ook waar.. Twee leuke sessies gehad met de Braziliaanse Linda en de poolse Moniek.. En ja, de recenties zullen volgen..

Stiffmaster
26 december 2008, 09:39
Zoals aangegeven toog Stiffie eerste kerstdag vol goede moed naar GT met in zijn achterhoofd de gezelligheid van vorig jaar en hopende op een kleine herhaling hiervan.

Na te zijn gedirigeerd naar mijn eigen priveplek te weten gelijk naast de voordeur, ja privileges hè :D drukte ik zo rond de klok van 13.30 uur de bel in van de voordeur en werdt vriendelijk onthaald met een Fröhliche Weihnachten en een dikke kus, wel als dit een voorbode zou zijn voor deze dag dan kon het niet mis gaan, badjasje, sleuteltje en Stiffie was klaar om zich om te kleden. Nog maar net in de kleedruimte of Bokito8 kwam zich al melden met de mededeling dat hij had gezien dat Stif er ook was en daarom ook maar eens was gekomen. :rofl:

Na het omkleden op naar de bar ruimte waar het nog redelijk rustig was, pakweg een stuk of 6 meiskes en evenveel beertjes, daar zou later gelukkig zeker verandering in komen, ook kennis gemaakt met Q4S die Bokito8 voor Stiffie aan zag, het zij hem vergeven. Van de warme broodjes en croissants genoten en de boel maar weer eens lopen bekijken want er was inmiddels wel weer het een en ander veranderd daar in GT, wat niet veranderd was is de beroerde kwaliteit van het getoonde materiaal in de kino, jammer dat het grote scherm er alleen nog maar eigenlijk hangt als decoratie want beelden zie je niet of nauwelijks meer op dat ding :cool:

Weer terug naar de bar waar het langzaam steeds wat voller werdt en gezelliger. Bokito8 was inmiddels met een zeer lieftallig Pools blondje in gesprek gekomen en Stiffie sloot zich er maar bij aan, zeer gemoedelijk en niet gelijk over sleutel of zo, nee gewoon lekker kletsen. Het moment kwam dat Stiffie zich eens liet verwennen, nee niet :fuck: maar een heerlijke massage zou de mens wel eens kunnen versterken en zo geschiedde dat de jongedame even later met Stiffie bezig was en dat Bokito8 met het schone Poolse ding ging kameren, iets wat hem achteraf zeer goed was bevallen.

Na de massage wat cola`tjes light genuttigd en toen kwam Lin binnen en die liep linea recta naar Stiffie toe en begroette hem alsof ze hem al heel lang niet had gezien, en dat was ook zo ;). Nu denken jullie vast die Stif die is met Lin naar de kamer geweest, wel dat denken jullie goed, Lin en Stiffie hebben alleen kerstsex :fuck:. Lin maakte de opmerking dat Stiffie haar Weihnachtsman is omdat wij alleen met kerst naar de kamer gaan, is weer eens wat anders. Na met Lin op de kamer te zijn geweest en weer fris gedoucht terug in de bar te zijn beland was het tijd om wat te gaan eten.

Wel dit vindt Stiffie echt een verbetering ten opzichtte van voorgaande keren want toen bestelde ik alleen van buitenaf maar nu werdt er zowaar wat normaals voor je gemaakt in de tent buiten en hoefde je in dit geval geen uur in de rij te gaan staan :bowlol: dit levert wat Stif betreft extra bonus punten op voor GT, nu dat scherm nog, ja blijft Nederlander hè moet wat te zeuren hebben. Na het eten samen met B8 lekker liggen uitbuiken in de kino waar het opmerkelijk rustig was en toen genoten van een ontspannende saunagang. B8 moest weg naar huis want moest nog ergens uit eten en zin dat ie er in had :nee:. Ja en wat ga je dan doen? Maar weer even wat drinken en wat rond lopen en liep toen tegen een blonde dame die zich voorstelde als Chanel aan en wat doe je dan als eenzame man daarmee, juist :fuck: was zeker niet slecht.

Weer douchen en wat drinken en liep bij mezelf te denken dat het tijd werdt om naar huis te gaan maar ja het was nog betrekkelijk vroeg en wie weet wanneer er weer gelegenheid zou zijn om er even uit te zijn :cool: Dus maar weer wat wandelen en met Tatjana staan praten die vondt dat Stiffie veel te lang was weg gebleven, gemeend of toch zakenlijk :eek: zou me zorg zijn maar ga toch voor het eerste. Toen ik daar zo aan de Theke stond met Tatjana kwam er een erg leuk poppetje voorbij, in Stifflers ogen nog een meisje maar wel een brutaaltje met een blik in de ogen van wie maakt mij wat, ja dan moet Stiffie zich nog maar een keertje opofferen, ze kwam uit Rusland en als ik het goed heb onthouden is haar naam Nikki, dus daar houd ik het dan maar op, superlijfje en kleine maar stramme tietjes, gewoon errug lekker om te zien, dus even van wippestijn met dit ding.

Inmiddels zaten we rond de klok van 20.30 uur en na nog een cola`tje light werdt het tijd om mijn ijsberenvel op te ruimen de slippers in het bakje te gooien en een ieder daar te laten voor wat het was. Nog een dikke kus van Tatjana en nog een lekker blond ding waar ik de naam van ben vergeten en de deur achter me dicht getrokken, de parkingboy zijn kerstgratificatie gegeven en om ± 20.45 uur draaide ik mijn auto van de Heidweg af richting huis, het was wederom een meer dan geslaagde dag geweest daar in GT :wink::wink:

Pistol Pete
26 december 2008, 09:48
Niet gepland, toch gegaan. Omdat ik de kerst dit jaar anders wou doorbrengen dan met familie en kennissen had ik alleen op 1e kerstdag het onontkoombare bezoekje bij mijn ouwelui tot in de middag gepland. De rest van de dagen vrij gehouden. Zo zat ik rond 5 uur te bedenken what to do, terug naar Amsterdam waar ik enkele vrienden en vriendinnen zou bezoeken of (ik was al in brabant) door naar een club. Hoe zo verslaving, ik was al een tijdje niet in GT geweest. Toen liepen er minstens 60 meiden rond, zou dus ook op 1e kerstdag wel goed zijn. FF gebeld, zo'n 30 dames, Vesna (voor mij garantie voor een heerlijk uur of langer) was er niet. Dus toch besloten GT te bezoeken. Het was zoals bij de vorige bezoeken, goede sfeer, harde muziek en veel geile dames met her en der public sex (kino en zelfs in de hete sauna).
Er waren genoeg dames naar mijn smaak en ik besloot me aan te passen aan GT en enkele korte sessies te hebben. Een leuke avond gehad (Hongaarse Sabrina en Nikki), maar het was toch niet helemaal mijn ding. De prijs (50 euro voor vervolg half uurtjes) die de meeste dames vragen is voor mij op dit moment de reden om geen sessies van 1,5 uur of langer aan te gaan. Ik heb ook het gevoel dat de dames meer gericht zijn op vluuggertjes dan op lange sessies. Vrijdag dus maar weer naar LR en zaterdag ook als de vrijdag goed bevalt.

Pling
26 december 2008, 15:54
Op eerste kerstdag met een oude wandelmaat in GT neergestreken. Pling was van plan zijn ballen aldaar in de kerstboom te hangen, figuurlijk dan. GT dreigt bij tijd en wijle ten onder te gaan aan zijn succes. Het lijkt soms opgenomen in de pakketten van reisbureaus. Pling vermoedt dat er soms busjes bierdrinkende hangjongeren in plaats van bij de Tiergarten bij de GT-stal worden afgeleverd. Ik gun ze zeker hun plezier, maar het is niet Pling zijn ding (oude lul). Verder had Pling een lieve meid zo vaak in GT bezocht, dat hij net zo goed een minnares kon nemen. Goed om kort te zijn: de afscheidstournee is jammerlijk mislukt. Pling komt steeds weer een meisje van zijn dromen tegen, en Pling is een dromer.

Op eerste kerstdag was het een perfect rustige dag, ik schat zo’n 30 meiden en in de avond 70 a 80 badjassers. Da’s te overzien en totdat de muziek weer op GT-volume stond was het ook leuk converseren met anonieme badjassers uit alle windstreken (ook met jonge).

Pling kijkt geen poesjes uit de boom. Hij gaat direct aan een tak hangen en schudden en dan valt er meestal één uit. Soms valt de hoofdprijs dan op zijn hoofd, soms een troostprijs. Simpele ziel hè die Pling. Dus binnen een half uur viel de Russische Oksana eruit. Zoekfunkties weten me niet naar het juiste draadje te leiden, op youppie.net staat wel de juiste beschrijving. Waanzinnige benen, mooie kont, lang zwart haar en van die Saudade-ogen. Toen Pling zijn armen strak langs die taille klemde en die volle kont tegen hem aanklotste, had hij ineens een geheel nieuwe interpretatie van het liedje ‘kon(t) het maar alle dagen kerstfeest zijn’.

Pling zat nog bij te komen toen hij in een paar hele lieve ogen keek. Aan de tak schudden was niet eens nodig, vrouwen zijn veel beter in non-verbale communicatie. Lilia kwam terstond naar hem toe. Voor de vorm zei Pling nog wel dat hij een oude lul was die een uur bijkomtijd nodig heeft. Toen Lilia hem echter even zijn rust wilde gunnen, trok hij dat wijselijk weer in. Als de hoofdprijs er staat, is je fysieke staat van minder belang toch ?
Goed details kan iedereen hier ad random van het forum vegen. GFExperience ? Pling denkt meer aan de de Jimi Hendrix Experience Electric Ladyland (Voodoo Child, Little Miss Strange, And the Gods made love). Het was Pling&Plang of Ying & Yang zo u wilt. Herhalingsgevaar ? Dwangneurose zult u bedoelen.

Later op de avond kon Pling nog een uurtje in haar duidelijk overvolle boekingsschema schieten. Dat uurtje werd besloten met de hand. Kleine afwijking van Pling, zo besluit hij graag de dag. En nu zit Pling weer in een groot zwart gat, want wat comes up must go down. In februari is ze er weer met haar tiendagenschema.

ilovethaigirls
26 december 2008, 19:28
Dus binnen een half uur viel de Russische Oksana eruit. Zoekfunkties weten me niet naar het juiste draadje te leiden, op youppie.net staat wel de juiste beschrijving.

Volgens mij is het deze:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11247&highlight=axana

Staat bij VV maar ze duikt de laatste maanden geregeld in GT op.

Pling
26 december 2008, 21:01
Dank voor je hulp ILTG, maar ik geloof het toch niet. Deze Oksana heeft echt zwart haar, ze heeft vaak een zwart hemdje aan met blote benen en zit meestal op de laatste kruk voor de uitgang naar de tuin. Heb haar toch al wel vaker gezien in GT.

ilovethaigirls
26 december 2008, 21:49
Dank voor je hulp ILTG, maar ik geloof het toch niet. Deze Oksana heeft echt zwart haar, ze heeft vaak een zwart hemdje aan met blote benen en zit meestal op de laatste kruk voor de uitgang naar de tuin. Heb haar toch al wel vaker gezien in GT.

Ik weet het, ze heeft nu zwart haar (geverfd uiteraard), vroeger blond.
Gaat wel degelijk over dezelfde dame.
Ben één keer in VV geweest en dan ben ik met haar op de kamer beland. Onlangs heb ik ze dan terug gezien in GT.

MichelJ
26 december 2008, 23:58
Vandaag naar GT geweest, maar is voor mij voorlopig de laatste keer geweest. Begin me steeds meer te ergeren aan een aantal meiden, beter gezegd jagers, die een grote mond geven als je niet met ze de kamer op gaat. Vandaag kreeg ik een por(retje) in m'n zij en ze zei dat het geen Laufhaus was maar dat ik moet ficken (bij de 3e keer dat ik haar zag). :s

Wel een goed uurtje gehad met Nina, leuke meid en ze is zeer duidelijk met afspraken maken, zodat er geen misverstanden over de betaling kunnen volgen (en dat speelt laatste tijd ook steeds meer in GT)...

Sammael
27 december 2008, 04:51
Ik kom dus al een paar jaar in GT, maar ook mij is opgevallen dat er iets duidelijk met de sfeer is gebeurt. Er zijn inderdaad veel ijsberen die alleen maar komen om zich zat te zuipen of om luidruchtig de dames te voorzien van commentaar. Vroeger werd daar door de leiding nog wel eens ingegrepen, maar de laatste tijd zie ik dat dus meer en meer terug komen in deze club. Daarnaast lijkt het ook wel alsof de dames inderdaad alleen nog maar jagen en boos worden als je niet meteen met ze mee gaat. Ik weet me nog goed te herinneren dat het leuke van deze club het babbelen met de dames was voordat je een kamer bezocht of voordat de sleutel-vraag kwam. Maar nu lijkt het wel alsof men begint met de sleutelvraag...

thesickboy
27 december 2008, 11:27
....(TSB denkt nu "oef, gelukkig maar") ....

Was iedereen maar zo gedisciplineerd...;)

joop slim
27 december 2008, 17:54
Er zijn inderdaad veel ijsberen die alleen maar komen om zich zat te zuipen of om luidruchtig de dames te voorzien van commentaar.
Ja inderdaad, maar zoals al in een eerder bericht spreekt de clubleiding bij wangedrag nog steeds de personen aan.Geef ze een gele kaart en bij 3 x geel rood met een ban van een maand lol

Daarnaast lijkt het ook wel alsof de dames inderdaad alleen nog maar jagen en boos worden als je niet meteen met ze mee gaat.
Sammael, ik denk dat het een gevolg is van............mannen die meer aan de bar hangen en die € 50,00 eruit willen hebben.......
En duidelijk tegen de dames zeggen nee ik wil niet, want ze storen zich zeer aan de standaard opmerking "grade von zimmer gekommen" terwijl ze al een halve dag de deuken in de bar staan te hangen.
Sorry maar het is geen kroeg waar we zijn............

Maar nu lijkt het wel alsof men begint met de sleutelvraag...
Het gevolg van............Beer barhangen en concurrentie voor de dames groter wordt omdat hier op het forum door het grootste gros beren wordt gekeken welke dame de beste service verleent(lekker zwart/wit hé), terwijl ik vindt dat dat ieder zijn eigen ervaring moet hebben met een dame om erover te oordelen, wat de één heerlijk vindt kan de ander wel totaal niet lekker vinden.
De dames willen gewoon ook graag een paar centen verdienen...het zijn tenslotte hun inkomsten.
Als jij een winkel zou hebben en je helpt de één na de ander klant overal mee maar ze kopen niks.............dan wordt jij ook sjaggerijnig
De dames zijn ook niet gek, de beren kijken goed rond, maar de dames ook, welke beer op wat voor soort vrouw die valt en maken daaruit weer op of ze kans maken. en dus ook zien of een beer al naar een kamer is geweest ect.

Misschien moeten de beren onderling elkaar er toch eens op aan gaan spreken over taalgebruik en het zuipen, we zijn tenslotte te gast daar.
Gezelligheid is wat anders dan zuipen en grof taalgebruik.

joop slim
27 december 2008, 18:31
Kijk hierom ga ik liever naar een kleinere club ipv zo'n grote afwerkfabriek.
Ieder zijn meug, maar minder voor mij ( denk ik nog) hahaha.

Beste Thyas, ik zie je aanstaande dinsdag en daarna een recensie over GT in geile tijden schrijven...........
Eerst kijken dan oordelen

Gr. JS

Sammael
27 december 2008, 21:00
Ja inderdaad, maar zoals al in een eerder bericht spreekt de clubleiding bij wangedrag nog steeds de personen aan.Geef ze een gele kaart en bij 3 x geel rood met een ban van een maand lol

Dat mag dan wel zo zijn, maar in de praktijk zie ik het de laatste tijd niet meer dat heren (als je ze zo mag noemen) worden aangesproken op hun gedrag..

Sorry maar het is geen kroeg waar we zijn............

Nee, het is geen kroeg.. Maar het is ook geen afwerkplek zoals veel dames de club nu gebruiken. Het is ook een plekje waar je je voorheen altijd kon vermaken op en buiten de kamers...

Het gevolg van............Beer barhangen en concurrentie voor de dames groter wordt omdat hier op het forum door het grootste gros beren wordt gekeken welke dame de beste service verleent(lekker zwart/wit hé), terwijl ik vindt dat dat ieder zijn eigen ervaring moet hebben met een dame om erover te oordelen, wat de één heerlijk vindt kan de ander wel totaal niet lekker vinden.

Ik persoonlijk vind het juist wel heel prettig om de ervaringen van de andere ijsberen te lezen. Dan kan ik mede daarop een keuze baseren. Het zijn tenslotte diensten die worden geleverd en ik wil toch zoveel mogelijk waar voor mijn geld....;)

Misschien moeten de beren onderling elkaar er toch eens op aan gaan spreken over taalgebruik en het zuipen, we zijn tenslotte te gast daar.
Gezelligheid is wat anders dan zuipen en grof taalgebruik.
Helemaal mee eens.. Maar als je die zuipberen erop aanspreekt krijg je gewoon een grote bek terug en voordat je het weet ben jij degene met het probleem.. Ik zou het namelijk niet pikken als ik iemand aansprak op zijn gedrag en vervolgens een grote bek terug zou krijgen. Dan kon het wel eens zijn dat je die desbetreffende ijsbeer uit de vijver kon gaan vissen....:D

Haec58
27 december 2008, 22:11
Were in GT before 8 PM

Friday, 26th December 2008 :

42 named women : Alia (Croatia), Alina (Macedonia), Andrea (.ro - 26-29 yo), Anna (Croatia), Casey (Ghana), Chanel/Laila (Brazil), Constanzia (.ru), Derya/Didi (.tr), Eva (Croatia), Filiz (.tr), Helena (Greece), Jasmine (.tr), Jennifer (.hu), Joelle (.de), Lara (Croatia), Lilia (Ukraine), Lin (China), Linda/Kiara (Brazil), Magda (.pl), Maria/Magdalena (Cuba), Melissa (Dominica), Milis (.tr), Miriam (Tunisia), Nadine (Thailand), Nikki (Georgia), Nina (.de), Rachel (.de), Ricarda (Spain), Rosa (Dominica), Roxanna (.kz), Sabrina/Carolina (.hu), Samantha (Brazil), Sammy (.de), Sandra (.ro), Sandy (.hu), Sarah (Marocco), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Summer (Asian), Svetlana (.kz), Sylvia/Silvy (Niger), Vivian (Tunisia),

and 4 unknown women .

.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey

yep3
27 december 2008, 22:25
ricarda comes from germany/turkey

lustman
27 december 2008, 23:30
...Begin me steeds meer te ergeren aan een aantal meiden, beter gezegd jagers, die een grote mond geven als je niet met ze de kamer op gaat. Vandaag kreeg ik een por(retje) in m'n zij en ze zei dat het geen Laufhaus was maar dat ik moet ficken (bij de 3e keer dat ik haar zag). :s

Hallo Michel,
Trek je er geen bal van aan ! :eek: Dit gebeurt bij elke ijsbeer in Gt. Gewoon negeren of doen zoals ik : ik werd ook op dergelijke wijze aangesproken , ik antwoorde : i waiting for a girl. ;) Een tijdje later als ik de dame naar men zin gevonden had , wandelde ik met haar en een brede smile :D naar de kamer en gaf ik de jagers een por als ik hun voorbijging. :teuflisch :baeh: Bij men laatste bezoek aan Gt is dit 4x gebeurd. :rofl:

yep3
28 december 2008, 09:37
mij doet dit alles niks en ik geniet gewoon...drink wat met mijn vrienden, pak een saunaatje, maak mijn keuze en ga dan 1,2 of 3 keer met een dame naar de kamer. Wat de rest van die dames zeggen maakt me niks uit

Bosco
28 december 2008, 11:24
gisteren het jaar afgesloten met The Saint,Rex, Potentski en nog iemand ( naam vergeten, sorry) ik kwam rond 14.00 aan en kon mijn auto gewoon op het terrein kwijt.
de parkingboy 10euries gegeven en naar binnen gegaan. na de vriendelijke ontvangst mezelf uitgekleed en de barruimte in gewandeld. het was rustig, 10 beren en 10 dvp's.
eerst een lekker bakkie genomen en daarna een saunaatje.toen ik terug kwam in de barruimte 30 beren en 10 dvp,s. lekkere broodjes gegeten en wat kletsen met andere beren. op een gegeven moment kwam Sinem bij mij zitten en die had weinig moeite om mij over te halen voor onze gezamelijke eerste sessie.( zie recensie) toen ik uit de kamer kwam 60 beren en 12 DVP's. gelukkig was the saint er ook al, ik vertelde hem dat Zara erwas en dat als hij nog met haar wilde kameren dat hij snel moest reageren zodra hij d,r zag. want Zara had het druk,druk,druk. uiteindelijk was het hem gelukt om met haar te kameren, de bofkont. rond 6en kwam rex met companen binnenwandelen en zijn we met z'n 5en gaan eten. ik weet niet wat het was maar het was wel lekker, alleen onbegrijpelijk dat er zoveel koflook in zat. het was gezellig en we hebben een hoop gelachen. na het eten terug naar de bar waar inmiddels meer dan 100 beren waren en ik denk 20 DVP's. na een tijdje ben ik op het groene bankje gaan zitten omdat ik wist dat Andrea dan vanzelf mij zou aanspreken. ze stond al een poosje op mijn to do lijstje.
en idd het duurde niet lang, ze had overig vrij snel een sleutel dus ik vroeg haar hoe dat kon, ze vertelde dat 80% van die beren allen maar komen zuipen. na de perfecte sessie in de grote kamer met 2 bedden die overigs niet warm is te krijgen weer terug in de bar.
het leek daarbinnen wel een sneeuwstorm, een lawine aan witte jassen, ik kon door de beren geen bos hout meer zien. bovengenoemde forumijsberen niet te vinden, naar huis? op een kamer? ik weet het niet. het was 10uur nog vroeg, maar de hoogste tijd voor Bosco om af te taaien. ik vond dit echt niet meer leuk.
al met al was het toch nog wel een leuke dag door kennismaking met andere forum ijsberen en 2 goede sesies.
goede voornemens voor volgend jaar zijn om YY,LV,SSen andere clubs ook te bezoeken.

ik wens iedereen een fijne jaarwisseling toe.
greetz Bosco

MiniME
28 december 2008, 12:56
Inderdaad erg irritant, zowel die hangjongeren als die jagende dames. Ach, gewoon negeren en zelf genieten van wat er aan leuke dames is.

Goedemorgenallemaal
28 december 2008, 15:43
na het eten terug naar de bar waar inmiddels meer dan 100 beren waren en ik denk 20 DVP's. na een tijdje ben ik op het groene bankje gaan zitten omdat ik wist dat Andrea dan vanzelf mij zou aanspreken. ze stond al een poosje op mijn to do lijstje.
en idd het duurde niet lang, ze had overig vrij snel een sleutel dus ik vroeg haar hoe dat kon, ze vertelde dat 80% van die beren allen maar komen zuipen.

Oh dus eigenlijk 20 dames op maar 20 beren??? Klinkt eigenlijk wel goed voor de echte beer. Ik heb dat in BB ook wel meegemaakt (niet zo extreem maar toch een overlastgevende hoeveelheid van luidruchtige pseudoberen, visueel vaak herkenbaar aan het openvallende ijsberenvel met daaronder een design onderbroek) en daar waren de dames erg dankbaar als je in zulke gevallen met ze ging kameren. Het was wel oppassen, er waren ook dames die op zo'n avond hun geld verdienen door zich dure dranken te laten inschenken.

MeesterMixer
28 december 2008, 15:58
Tjsa, ben het eens met voorgaande schrijvers als het gaat om het irritante gedrag van die zuipende ijsberen, die veelal nog geen 20 zijn en heel stoer lopen te doen.

Goed, gisteren voor de tweede keer in Goldentime geweest en het was een stuk beter vertoeven dan vorige keer (toen er alleen maar ijsberen waren, en maar een paar vrouwen). Zowaar vier goede sessies op de kamer gehad, en dus ook geen behoefte meer om naar Living Room te gaan (dat had ik vorige keer nog wel).

Zal proberen de namen nog weer uit mijn geheugen te halen en recenties schrijven.

Dit was een mooie afsluiting van het jaar, de beste wensen iedereen hier en tot in 2009!

PS: in GT is er zover ik weet geen meerprijs voor de drank, daarvoor moet je naar VV geloof ik

Q4S
28 december 2008, 16:07
ik bezoek nog maar sinds een jaartje fkk e.d., maar ben nooit verder geraakt dan de PHG.
Nadat ik toevallig op dit forum terecht kwam (jaja:D) besloten om eens naar de GT te gaan.
Eerste indruk, de dame aan het onthaal was niet al te vriendelijk, maar bon, dat kan gebeuren. Wat betreft de douches/kleedkamer, die waren proper, en hey feit dat je geen sleuteltje nodig hebt, is wel leuk.
Na een verkwikkende douche (3 uur in de auto), efkes op verkenning gegaan.
Aan de bar hoorde ik nederlands spreken en ja, daar zaten Stiff en B8.
Wat betreft eten, zijn de verhaaltjes waar, meeste is niet echt lekker, hoewel er voor het avondeten een inspanning geleverd was (rijst en brocoli wel niet genoeg gebakken)
Wat betreft de inrichting, niet zo mooi als de PHG, maar er was wel continue iemand in de weer om de kamers te kuisen, en om de 5min was er iemand in de douches om water weg te trekken e.d.
De meisjes nu, een 10-tal toen ik binnenstapte, en ik denk het dubbele toen ik weg ging, het aantal beren ging nog, maar toen ik weg ging was het allemaal wit tot zover het oog reikte.
Mijn ervaring met Magda:
Magda mag er wezen, hemels snoetje, stevige borstjes en een mooi kontje.
Magda sprak me aan in de gang bij de bios, na wat gebabbel een sleutel gevraagd en naar de kamer. De sex was niet slecht, maar ook niet echt goed, vingeren mocht bvb niet, pijpen was dan weer goed, behalve dat ze een vloeistof op m'n piemel smeerde (geen probleem voor mij)
Daarna afgewerkt met een paar standjes.
Overal rate voor Magda : 6 / 10
Na dat halfuurtje wat in de sauna gaan zitten (vééél te warm) en afgewisseld met een massage aan de kino en wat bubbelbad.
Nadien wat gaan eten in de tent buiten, samen met Stiff en B8.
Ik wou toen eigenlijk naar huis terugkeren, want da's toch 3 uur rijden, toen mijn oog viel op een zwartje, met de naam kacey.
Die sprak vloeiend engels, dus dan maar een babbeltje geslaan.
Kacey is joviaal, grappig en heeft daarenboven een super lichaam, dus, weerom kamer, deze keer een chalet buiten.
Mijn ervaring met Kacey:
Véél beter dan met Magda, net geen GFE, maar was een super halfuurtje, verschillende standjes, pijpen, beffen, kortom, leuk.

Nadien nog een koffie gedronken aan de bar en dan was het tijd om terug huiswaarts te trekken.
Tot hier mijn ervaring in de GT, zaterdag nog geweest naar de YY en de VV, maar meer hierover op de desbetreffende forumplaats.

Q4S

Big30
28 december 2008, 16:15
PS: in GT is er zover ik weet geen meerprijs voor de drank, daarvoor moet je naar VV geloof ik

In VV betaal je alleen voor de cocktails en sterke drank extra. Ik neem aan dat in GT ook voor sterke drank extra betaald moet worden. Anders zou daar de nadruk nog meer op drinken komen te liggen en dat lijkt me geen goede ontwikkeling :o.

Probeerde gisteren overigens ook GT binnen te komen maar omdat alle parkeerplaatsen om 18u bezet waren maar doorgereden naar LR.

:wink::wink:

mark7
28 december 2008, 20:24
hallo!

sind viele girls im goldentime?
lohnt sich morgen ein besuch?

oder besser friday? :fuck:

greetz
Mark

joop slim
28 december 2008, 20:41
Tuurlijk het loont altijd een bezoekje aan GT lol:freu:

Pling
28 december 2008, 23:19
De Chatberen wisten het al: Pling had jeuk. Bovendien was zijn bonus nog niet volledig verbrast. Dus zondagochtend toog Pling naar het soms bejubelde, soms vermaledijde GT.

Pling was er lekker op tijd, iets over éénen. Op het eerste bankje links van de ingang zittend kon hij met een schuin oog via de gang in de gaten houden welke meisjes en mevrouwen vanuit de dressingroom hun opwachting maakten.

Pling zat te loeren of Lilia zou verschijnen. De dame die hij voor het overgrootte deel verantwoordelijk achtte voor zijn jeuk. Pling hoefde niet veel geduld te hebben om te worden beloond. Lilia kwam stralend de gang door, Pling sprong van de bank en werd direkt met een zoen begroet.
Nee ze was nog niet geboekt, komt dat even goed uit ... Al snel belande hij in de kamer met twee bedden. Pling wil er niet veel meer over kwijt dan dat het weer Oralisimo was !

Pling heeft als echte FKK-man daarna enkele malen het saunaritueel doorlopen. Het was een prachtige dag om buiten steeds na de sauna af te koelen.

Toen hij in het middengedeelte bij de bar op een bankje zat te mijmeren, kreeg hij ongevraagd bezoek van Mael. Pling dacht ach het is jong en mooi, ben van mijn jeuk af dus kan wel een miskleuntje riskeren. Nou dat viel reuze mee. De Kroatische Mael past in referentie tot Extince zijn ´vintage porn´ in de categorie neo porn. Ze is volledig blueray-proof, laat het volledige repertoire als een staalkaart snel voorbij trekken met een zekere afstandelijkheid en toch vol overgave. Mael beweerde nieuw in het vak te zijn. Pling vermoedt toch minimaal een succesvol doorlopen stoomcursus, niet schriftelijk. Pling vroeg haar op het laatst wat handwerk te verrichten, nou dat was haar wel toevertrouwd. Pling vloog bijkans 20 cm van de matras.

Voor het eten kon er al vanaf 16.30 terecht in de tent. Pling heeft het bij een goede soep gelaten. De kip-kerrie rook voortreffelijk maar daar is het niet van gekomen. Stom want op de terugreis werd Pling overvallen door de honger. Toen herinnerde hij het verhaal over Dyogenes die rukkend over de markt van Athene liep en riep 'kon je maar zo makkelijk van je honger afkomen !'.

Pling had nog wel wat behoefte aan gezelschap, het liefst van een niet meer zo'n jong ding. Pling vind dames vanaf achter in de twintig een stuk relaxter op de kamer. Dus hij is nogmaals op Oksana afgestapt: ..Pling vewacht niets meer van zijn ding, maar wil graag nog wat warmte ... Dat kon, Oksana is niet alleen een mooie vrouw, zij is ook geestelijk sterk, gezond en verstandig. Ergo, een prima gesprekspartner. Overigens was het Oksana's beroepseer te na om de kleine pling als dode mus te laten figureren. Ze heeft hem voor de derde keer op de dag een hoofdrol laten spelen.

Al met al was het weer een bijzonder jeuke dag ....

Pling
28 december 2008, 23:40
Ik weet het, ze heeft nu zwart haar (geverfd uiteraard), vroeger blond.
Gaat wel degelijk over dezelfde dame.
Ben één keer in VV geweest en dan ben ik met haar op de kamer beland. Onlangs heb ik ze dan terug gezien in GT.

ILTG ik wil je zeer gerespecteerde ervaring geenszins in twijfel trekken. Edoch ik heb haar vandaag gevraagd wat haar natuurlijke haarkleur is. Dat is heel donker bruin, in het schaarse licht lijkt het zwart. De dame heeft zeker geen siliconen en doet FT volgens normaal tarief. Van mij hoeft het niet, maar er is bij haar geen houden aan, als ze pijpt lijkt haar tong op een vibrator. Die herinnering moet je toch kunnen toetsen. Ik laat het aan de mods wat er in de kluwen Oxana´s en Axana´s aan draadjes moet worden gereorganiseerd.

MeesterMixer
29 december 2008, 08:43
In VV betaal je alleen voor de cocktails en sterke drank extra. Ik neem aan dat in GT ook voor sterke drank extra betaald moet worden. Anders zou daar de nadruk nog meer op drinken komen te liggen en dat lijkt me geen goede ontwikkeling :o.

Probeerde gisteren overigens ook GT binnen te komen maar omdat alle parkeerplaatsen om 18u bezet waren maar doorgereden naar LR.

:wink::wink:

Je hebt gelijk denk ik. In GT hoef je volgens mijn niet extra te betalen voor bier, sekt, etc maar volgens mij alleen voor champagne (wat ik nog niemand heb zien doen). Overige sterke drank is er niet eens toch? In VV dacht ik dat je ook voor bier en sekt extra moest betalen, maar dat is dus niet zo?

gignnl
29 december 2008, 10:56
sterke drank is er niet in gt.wel in vv en yy,hier moet je er met een pasje extra voor afrekenen.in yy vloeide de bacardi,wodka en whiskeys rijkelijk gisteren.
en champagne word in gt toch regelmatig aangeboden,2 weken geleden op zondag gingen er in de etenstent aardig wat doorheen toen een gulle duitser met een flinke groep dames zat te borrelen.

yep3
29 december 2008, 11:56
hoe heten de twee zusjes waarvan er eentje met een kleine cup bijna altijd topless rondloopt? de ander is wat groter. volgens mij komene ze uit kroatie ofzo

ilovethaigirls
29 december 2008, 12:12
hoe heten de twee zusjes waarvan er eentje met een kleine cup bijna altijd topless rondloopt? de ander is wat groter. volgens mij komene ze uit kroatie ofzo

Anna en Eva ?
Sherin en Marnel ?

Denk dat het de 2 eersten zullen zijn.

joop slim
29 december 2008, 20:48
Beste beertjes, beren en buitenlui,
Vandaag wederom afgereist naar het welbekende wellness land voor een heerlijk dagje healthcare, en om natuurlijk de reeds aangekondigde marathon te starten.
Hat stalen ros aangeslingerd om 9:00 en de koers uitgezet richting GT. Aangezien mijn medeijsbeer reedt en bij een AC restaurant het nodig vond om zijn "ei"gehalte op peil te brengen en ik zelf wat bescheidender door een warm "worste"broodje te nemen vervolgden wij onze weg.
Tegen 11:30 reden wij de parkeerplaats op waar nog bitterweinig auto's stonden. Wie immer vrolijk onthaald door de thekefrau en "hoe is het mogelijk om wederom kastje 106"te krijgen ??? staat mijn naam op de bandje ofzo ? of toeval ?.
De herkenbare kleding uitgedaan om ons in het anonieme vel te hijsen wat ze ook wel de "goedemorgenjas" noemen, ok ok voor de doorgewinterde ijsbeer "het ijsbeervelletje" maar ik blijf het een badjas vinden..........
Mijn medebeer had er zin in of ik was tergent langzaam want hij zat al aan de bar toen ik nog uit de kleedruimte moest komen. Maarja onderweg kom ik verschillende dames tegen die ik toch altijd wel graag even gedag zeg.......eenmaal aan de bar aangekomen had beate de koffie alweer ingeschonken en kon ff genieten van de rustige aanblik die er was en tevens een oogje houden op wie er binnen kwamen ja ja ook ik ben een mens die nieuwsgierig is........na het tweede kopje koffie en geprekje met beate hoe haar weihnachten waren door middel van diverse handgebaren en bewegingen die je normaal niet maakt en waarvan mensen zouden denken dat die last heeft van een spierziekte contact gekregen met de altijd goedlachse angela.....ja die met die fonkelde oogjes, ok verkocht...ze weet het, ze gebruikt het, en van mij mag ze het. Maarja aangezien het knopje van de thermostaat in GT niet meer functioneerd zoals het moet functioneren was de temperatuur in het hele gebouw volgens mij even warm als in de sauna met de deur dicht......voor gesteld om buiten "im wald" wat te gaan hobbyen maar dat werdt ook niet echt goed ontvangen, mede doordat ze haar pincet niet bij zich had om mijn pukkeltje weer naar buiten te halen..........toch raar is het menselijk lichaam bij de vrouw als het koud is dan groeit er iets naar buiten (voor de minderjarigen onder ons "de tepels") en bij de man kruipt iets met hoge snelheid terug in zijn cabine.
Tussendoor mijn chauffeurbeer nog even gekoppeld aan een dame die een leuk praatje kwam maken en sinds kort in GT weer was, gewoon doen ga nou maar mee met haar, en tegen haar gezegd dat hij haar leuk vond......misschien moet ik toch maar eens kijken of relatiebemiddeling ook niet iets voor mij is...
Dan toch maar naar een kamer, gelukkig wel een kamer met een airco.... maar die moest nog wel even door ondergetekende op stand invriezen gezet worden.
Al met al wel lekker half uurtje met haar gehad waarna we toch ook heeeeel graag weer richting douche liepen want je dreef ook nog met airco aan de kamer vanzelf uit.
Wederom in de bar aangekomen begon de beren populatie dermate vormen aan te nemen dat we greenpeace gebeldt hebben om een kijkje te gaan nemen welke uitstervend en welke ijsbeer levensvatbaar is........ook het aantal dames nam iets toe maar gezien alle skivakanties, zonvakanties en wat voor vakanties nam de dames populatie geen dramtische vormen aan zoals wel verwacht werdt door de beertjes of er zou misschien een bekende popster komen waarop ze allemaal zaten te wachten ?? Angela was moe en zag het vandaag volgens mij niet zo zitten, na een poosje dat ze alleen op een kruk aan het raam had gezeten kwam ze naast mij aan de bar zitten......probeerde haar nog een beetje te helpen door wat voorstellen te doen w.b.t. mannen die er waren of dat niet wat was........mmmm was ik nu aan het jagen voor een dame ? overal zei ze nee op, en telkens ik wil met jou naar de kamer....maar ik zei telkens nee ik wil niet want ik wil vandaag geen sex meer, na nog 2 mannen voorgesteld te hebben waarop ze wederom nee zei, het voorstel gedaan 1 uur naar de kamer maar dat zei dan ging slapen want ze was moe ! dat wou ze wel toen mede met behulp van 2 lepeltjes hoe ik dan met haar wou slapen (lepeltje) wat toch wel een lekkere vrolijke lachbui opleverde bij haar.
dus sleutel halen, ik wist gelijk dat ze absoluut niet rustig zou zijn op de kamer omdat ze gewoon geen rust in zich heeft, die ik wel kan hebben. op de kamer ging ze liggen maar bepaald niet rustig haha......ik zei haar dit is niks voor jou, je hebt geen controle hier over en dat ze een controlfreak is lachend stemde ze erin toe........maar zo slim als ze is we hebben geen sex gehad............mmm ze heeft me klaar gepijpt grrrr had ze toch nog weer haar zin haha...........leuke meid met stralende oogjes (waren vandaag iets minder vanwege vermoeidheid). Eenmaal terug gekomen in de bar liep een hoogst gefrustreerde beer rond, genaamd mijn chauffeurbeer......drentellen drentellen en had al een mooi verdiept pad gelopen in de plavuizen vloer, HIJ WILDE WEG, ergens anders naar toe, wel te verstaan naar VV, geprobeerd duidelijk te maken dat VV rustig zou zijn en na 18:00 beter bezet zou zijn(gelezen en gehoord op chat), aangezien ikzelf eenmaal eerder op een fout tijdstip daar ben geweest toch maar daarna toe gereden...............wordt vervolgd bij Villa Vertigo geile tijden........

Pling
29 december 2008, 21:07
......maar zo slim als ze is we hebben geen sex gehad.........

Gaat het hier om mevrouw Slim of was je even je naam kwijt Joop :D

joop slim
30 december 2008, 05:57
Gaat het hier om mevrouw Slim of was je even je naam kwijt Joop :D

Hahaha nou mijn eigen naam vergeet ik nog wel eens lol, en mevrouw isslim lol

joop slim
30 december 2008, 22:30
Marathon dag 2

Vandaag het stalenros aangeslingerd, zoals misschien een aantal hebben kunnen lezen vanmorgen op de chat....de grijze opel vivaro GTI Gordijnen, trekhaak en imperial....(imperial eraf gesloopt ivm snelheidsremmende vertraging)
Wat is dat toch elke keer.........ik wil nooit te laat aankomen bij de club maar ook weer niet te vroeg. mmm zorgen dat ik er om 11:00 ben.........
Wow zeg ik heb nu eens met normale snelheid ernaar toe gereden en nog was ik 10min te vroeg dus ff zogenaamd afslag bouwmarkt vergeten en even door het pitoreske dorpje bruggen gereden (ook wel het rondje om de kerk genoemd wanneer iemand te vroeg is).
Yep bijna 11:00 gaspedaal onderin, beetje de flitspalen treiteren die erniet staan en ja daar is de parking director die me zoals gewoonlijk weer eens naar de"waar kan het ook anders" dezelfde plek wijst, het enigste wat ie moet doen is mij nog in de gaten houden dat ik niet op het stuk gras naast de hoofdweg geraakt, mocht ik teveel gas geven en door de omheining knal.
Even gekeken of ik een draadloos netwerkje kon vinden, dat was niet zo moeilijk gelijk plop Goldentime onbeveiligd...........onvoorstelbaar !!!!! wij moeten allemaal een condoom om en het draadloze netwerkje is onbeveiligd.... hoezo niet van deze tijd (ja ja ik snap wel dat het is voor de mensen die de achterban graag op de hoogte houden van de stand van zaken...........ja maar dan moet je ook verstand van zaken hebben met de instellingen om erop te geraken, het wou me niet lukken dus uit stappen en richting de ingang.
Buiten stonden 2 dames te praten waarvan 1 wel herkende waar ik ooit mee gekamerd heb maar was niet echt mijn type.....ze is te mooi om lief te zijn, en het was een duitse dame, en duitse dames heb ik de ervaring mee gehad dat die niet zoveel doen en willen. het liefts op afstand neuken zoals een draadloos netwerkje werkt met een laptop.
Maar deze mening zal ik straks bij livingroom zeker herzien.
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de thekedame en je raadt het nooit he !!!!!!! kluisje........................106 zelfde als gisteren ! nee geintje maaaar wel 1 tje naast die van gisteren nr 104.
Ik had buiten de auto van angela al zien staan dus die was er ook. Even een douche genomen en richting de bar gegaan........volgens mij zien ze op de camera dat ik eraan kom want beate had de koffie al weer klaar staan. Verrekte aardige dame is het toch ook. niks niet van pfff ben je ernu al weer.....lol gewoon leuk en aardig alleen voor een bakkie koffie zou ik ook nog daarna toe rijden.
Ja hoor ze kwam binnen, angela ze had haar haar zoals ze dat ook met de weihnachtsparty had en stond haar erg leuk........nu ben ik iemand die niet specifiek op uiterlijk val maar meer of er ook een leuke klik is het uiterlijk kan soms zeer bedriegen....oja voor ik het vergeet !!!!! IK HEB HALLO TEGEN MELISSA kunnen zeggen yihaaaaa, nu zul je denken doe normaal ! nou normaal gesproken is dat gewoon niet mogelijk omdat deze getalenteerde dame uit kirigistan (pfff waar ligt dat) altijd maar dan ook altijd op kamer is en daarna 2 tellen in de bar om weer op kamer te gaan. dus geniet dan maar even van het moment dat je haar hallo hebt kunnen zeggen.
Maar goed ik dwaal af naar de errug leuke melissa, trouwens van dichtbij is ze echt niet van die anti rook artikel in AD, haar ogen zijn anders.
Na de tweede bak koffie begon het gemieter weer..... oogcontact met angela...... en heb ik besloten om een colatje te nemen en naar haar toe te stappen, even een smakkers geven om daarna op de zetel naast haar te gaan zitten ondertussen kwam de vrolijke monica binnen die me al een keer het bloed onder de nagels vandaan gehaald had maar goed dat heb ik haar vergeven.
Eerst maar weer even wat relatiebemiddeling gedaan voor angela dacht dat ze wel in de stemming zou zijn om wat heren af te werken maarja echt niet dus ze wou een triootje maar ik mocht niks zeggen tegen monica....jee wat is angela een profi ze windt je zo om de vinger..en aan ene kant is nog fijn ook grrrr. maar goed ik wou vandaag niet met haar naar de kamer lol , maar ze gaf niet op, tis een doorzettertje monika vroeg zich al af waar we het over hadden, angela zegt ik ga een sleutel halen en dan nemen we monika ook mee, nee ik weet het niet dat is niks voor mij ! ja dust es mal gesagt das du noch einmal in deinen leben wolst machen ! oja ? ech nie ! wanneer heb ik dat gezegd, lange vorher, ja ja mag dan wat ouder worden maar zoiets vergeet ik niet.......na nog een beetje plagen begon met het idee wel aan te spreken, 2 toch wel leuke dames maar wist me er nog niet al teveel bij voor te stellen. dus toch maar toegehapt, angela ging de sleutel halen en ik zeg tegen monika, als angela terug is moet je nee zeggen ! warum vraagt ze ik zeg darum lol, weet ik nog niet hoor wat heb je ervoor over ik zeg dan ga ik met jou mee naar de kamer......dus angela komt terug en we willen opstaan en ze zegt ga je mee monika, monika gelijk nein ik darf nicht mit von JS, hahaha ok ok we gaan met z'n drieen, tis werkelijk de eerste keer voor mij een trio en kon mij er totaal niks bij voorstellen, ik was wel benieuwd wat ze van plan waren.........dus ik liet het maar over mij heen komen letterlijk en figuurlijk.
We hadden een grote kamer binnen met 2 bedden, waar het gelukkig niet zo warm was als gisteren in die andere kamer...
dus ik ga op dat ene bed zitten en zeg tegen de dames jullie redden jullie wel he op dat bed dan blijf ik hier wel......lol...maarja ik weet dat het voor de dames het beste is om een trio te doen omdat dan het werk errug goed verdeelt wordt en het niet zwaar voor ze is, het enige zware ervan is het geld opbeuren, tis toch 2 dames dus 2 x geld, ik gun het ze !
Maar goed de dames hebben absoluut zich erniet makkelijk vanaf gemaakt en was toch wel leuk, na het leuke wisselwerk en diverse rangeer techniek tot een hoogte punt gekomen in ? mmm wie was het nou ? kon ik ondertussen niet gelijk een verslagje maken ? nee dat kon niet omdat er telkens wat bovenop mijn gezicht zat lol. JA JA JA ik weet het weer in monika na een lange mmmmmm van lekker nog even nagepraat over sylvesterabend dat ik met vrienden zou zitten en angela met vriendinnen, monika zat mij wel te helpen om mijn vrienden en haar vriendinnen samen te krijgen maar dan zonder sex.....je zult denken JS zonder sex terwijl hij nu een marathon houdt ? ja idd maar dat zal straks nog wel duidelijk worden blijf kijken en blijf vooral lezen.......we zijn zo terug na de break.....
pff marathon omkleeden ? marathon douchen ? marathon sex ? mmm vanalles wat dat houdt het spannend.
Na weer in de bar aangekomen te zijn voor de verandering een capacino besteld waardoot zelfs beate even van mij in de war raakte, want zou toch een colatje moeten zijn ? nouja met liefde een capacino gekregen, maar oeiiii wie staat daar naast de deur ? een dame die niet meer met mij praat nouja als mensen mij kennen weten ze wel dat het meer over haar zal zeggen dan over mij.......
Heyyyyyy wie hebben we daar........yes mijn giecheldame, een schat van een meid die ook intellectueel is Sabrina uit hongarije.... ze kijkt rond en loopt naar de bar om wat drinken te halen, ze staat met de rug naar mij toe en.......toen draaide ze bij om te kijken wie er aan de andere kant van de bar zaten yess daar heb je haar leuke lach weer hallo.....naast mij zat een medenederlandseijsbaar uit denbosch en had wel in de gaten dat ik weer on de move was.....Er zat wel een tijdje tussen hoor na trio en dat sabrina binnenkwam.....ben ook maar een mens.
Telkens even oogcontact en gebaren dat ze ging de sleutelhalen, de boschenaar zei tegen een andere nederlander naast hem, onvoorstelbaar hier hij maakt een beetje oogcontact en ze weten gelijk sleutel halen <lol>.....achja als je dames eenmaal beetje kent gaat het toch ook makkelijker ? geeft soms leuke reacties en acties over en weer haha.
Snel ff douche genomen en richting kamer 16, even gevraagd over en weer na Christmas (ja ze heeft liever engels praten met haar, ok no problem)Op het bed neergevleidt en we begonnen te kletsen..........waarover ? vanalles en nog wat, wat peroonlijke vragen gesteld over en weer........voordat ik het wist was het 15:30 en waren we al 2 uur op de kamer, ze vertelde dat ze vandaag ook naar huis ging en gunde haar ook eens beetje rust......ze is ook zo'n type dat te slim (ja pling ik weet het)en leuk is voor dit beroep !
Vertelde haar dat ik weg moest omdat ik een afspraak had staan in livingroom. dus we zijn richting de kleedkamer gewandelt voor de verdere afwikkeling, formulier ingevuld voor het ziekenfonds ponskaartje gemaakt en klaar was het, alles geregeld ! (ok ook iets zakegeld meegegeven voor Old and New years party !
Snel omkleden en op weg richting kaarst, mijn halsband afgegeven bij de thekedame en gevraagd hoelang het rijden was richting kaarst, ja gister via omwegen he naar kaarst, oo ga je naar kaarst ? ja zei ik, bel maar vast op dat ik eraan kom haha, wacht even zei ze dan krijg je kaartje mee.......ooo zei de hollander ? ja einen vip karte ! vip karte is dat net zoiets als alle-carte of hoe je dat ook schrijft........nee man soepkip een vipkaart krijg je 25euro korting op de entree nou dat spreekt een hollander wel aan he !
Een leuke verrassing nog voor het weggaan, goldentime bedankt he !
Gauw mijn persoonlijke dvp in de auto aangezet en richting kaarst, heerlijk je mag in duitsland harder dan in nederland...(pfff 12 febr. voorkomen ivm snelheid)
30 min 20 min 10 min.........................lees maar verder bij livingroom

Pling
30 december 2008, 23:01
Marathon dag 2

Op het bed neergevleidt en we begonnen te kletsen..........waarover ? vanalles en nog wat, wat peroonlijke vragen gesteld over en weer........voordat ik het wist was het 15:30 en waren we al 2 uur op de kamer, ze vertelde dat ze vandaag ook naar huis ging en gunde haar ook eens beetje rust......ze is ook zo'n type dat te slim (ja pling ik weet het)en leuk is voor dit beroep !

Joop, je bent gewoon een hele lieve man. Dat gaat altijd voor slim. Hoop dat jij niet tot een uitstervend IJsberenras behoort. Gelukkig zit je bij een toepasselijke verzekering (Groenland). Als ik tieten had, wist ik het wel dan was ik Slim.

snellejapie
31 december 2008, 14:09
iemand enig idee of het zaterdag nog de moeite waard zal zijn naar GT af te reizen? Met name met het oog op wachttijden voor kamers en zo?

joop slim
31 december 2008, 14:30
als het zo gaat als de rest van de week staat het merendeel beren toch aan de bar te hangen en zijn de kamers toch wel vrij.............lol

Ace2
31 december 2008, 16:15
iemand enig idee of het zaterdag nog de moeite waard zal zijn naar GT af te reizen? Met name met het oog op wachttijden voor kamers en zo?

Normaal gesproken zijn zaterdag (en in mindere mate) vrijdag de drukste dagen van de week in GT. Soms is er zaterdag's 's avonds geen door komen aan. Misschien omdat het nieuwjaar is, is het minder druk. Veel dames zijn nog met vakantie. Maar zaterdagavond is weer wel de avond van de vrijgezelle ijsberen en die hebben geen geen verplichtingen. Het zou dus best wel eens erg wit kunnen worden in GT.

Picasso 1
31 december 2008, 16:54
Gewoon lekker naar Spanje gaan. Hoewel ook hier sprake is van "rustigere" tijden, zijn er nog altijd 50-60 dames (allemaal beauties) in de grotere clubs waar normaal meer dan 100 dames rond lopen. Ik dacht al dat OASE een hogere trap was dan GT maar hier in Spanje hebben we het over een hele berg hoger.
Een lelijke dame vinden in de grote clubs is zoeken naar een speld in een hooiberg. En de sex is heerlijk :p.

RAUL7
31 december 2008, 16:57
Gewoon lekker naar Spanje gaan.

En in Spanje heet die club ook Golden Time :confused:??? :rofl: