PDA

Volledige versie bekijken : Tyra; half Duits, half Braziliaans

Ace2
19 april 2009, 19:48
Naam : Tyra

Haarkleur/-lengte : Half lang zwart

Lengte dame : 1m65

Postuur/Cupmaat : niet slank maar zeer mooi, grote C,

Nationaliteit/Taal : Duits / spreekt goed Engels en Duits

Leeftijd : 24 jaar

Tatoeages/Piercings : nee

Service : Goed, lekker zoenen (super de super), beffen, vingeren, PZC (super), nmc.

.............Ik liep naar de bar en legde mijn elleboog op de bar, waarbij ik met mijn andere hand door mijn haar streel en knipogende naar de zuid-europees-ogende beauty. Door de nattigheid (?) gleed mijn elleboog uiteraard van de bar en gleed ik ietswat uit. Daarmee had ik de aandacht van de schoonheid met de schitterende glimlach wel te pakken (wat is die Ace2 toch slim).
Ik liep op de beauty af en stelde mij voor: “Hallo, ich bin Ace” , waarop de dame antwoordde “Hi, I am Tyra”. Tyra heeft buiten een schitterende glimlach ook een schitterend gebruind lichaam met forse (naturel) borsten. Ze is niet slank, maar ik durf te beweren dat ze een heel mooi lichaam heeft. Ze spreekt engels met een Amerikaans accent. Ze is een mix van Duits en Braziliaans bloed. Precies wat ik zocht. “Do you like it here?” vroeg ik haar. Ze knikt van “ja”, waarbij ze mij van top tot teen aanschouwde. Haar glimlach verdween niet. Ik streek ondertussen met mijn vingers over haar bruin-getinte arm. “You have to watch out” vertelde ik Tyra “this is no good place for girls like you. I do not trust all these men. But do not be afraid. I will protect you. If I see a man looking at you I will hit him.” Tyra keek mij ietswat verbaasd aan. “Most men have fish-eyes when they look at you.” Tyra vond die laatste opmerking wel vermakelijk. Op dat moment liep Raul7 iets verderop. Ik bromde: “That man is looking horney to you. Watch out. This is his last minute………” en ik stormde op Raul7 af die ik enkele tikjes gaf, waarbij hij mij verbaasd aan keek. “Nu moet je hard weg rennen” fluisterde ik hem toe. Raul7 begreep het niet helemaal en liep voor de zekerheid maar door. Trots draaide ik mij om en liep terug naar Tyra die mij verbaasd en lachend aankeek. “Do you know that man?” vroeg ze. “No, but now he will remember me” zei en ik liet mijn spierballen zien “Do you want to touch my muskles?” vroeg ik Tyra. Dat wilde ze maar al te graag. “All these men are no good for a nice girl like you” vervolgde ik “look at that man. His mouth is wet from his slobber.” Tyra bleef mij bewonderend aankijken. Na een tijdje zei ze: “Are you real or does this club pay you to entertain the girls during work.” Mijn ogen blinkten op en ik gaf als antwoord: “Yes the girls pay me for good sex, but you get discount.” Tyra moest hier helemaal om lachen en stond op en liep weg, terwijl ze nog riep: “Than we need a key. I will get one.” Ik ging mij nog snel douchen en toen ik met natte haartjes weer in de barruimte stond bleek er nauwelijks een wachttijd te zijn. Hand in hand liepen wij naar kamer 2, maar de boze blik van Nadine was mij niet ontgaan.

Op de kamer aangekomen werd aangevangen met een standaard ritueel. Laken op het bed, condooms in gereedheid en dat soort dingen. Ik ging met badjas en al op het bed liggen, terwijl Tyra zich uit kleedde. Ik hou van slank en dat is Tyra niet helemaal, maar ook in haar nakie en in het licht zag ze er schitterend uit. Ik lag lang uit op bed met mijn armen zo weid mogelijk en ik zei snikkend: “please be gentle with me.” Tyra keek mij met grote ogen aan en schoot weer in de lach: “are you a comedian for a living?”
Tyra kwam naast mij liggen en knoopte mijn badjas los. Ik vertelde haar dat ik haar accent erg Amerikaans vond klinken. Ze beaamde ook dat ze vaak in Amerika was geweest en omdat ik daar ook wel eens kom hadden wij een gemeenschappelijk onderwerp. “You are almost an Obama-girl” zei ik en Tyra riep ineens: “YES WE CAN…….” Die vond ik erg goed gevonden. Eindelijk iemand met humor, waarop ik brulde: “YES WE CAN…………..” Daar schrok Tyra van. Op hetzelfde moment hoorde wij op de kamer naast ons het gekreun van een man (de dame was opvallend stil): “Oeh haaaa Oeh, Yeeeessssssss…………….Oeh, aaaaahhhhhhh……………….Oooooohhhhhhhhhhhh”. Tyra en ik keken elkaar aan en wij riepen, zonder iets tegen elkaar te zeggen in koor: “YES YOU CANNNNNNN……………” Ondertussen begon Tyra mij te strelen en was mijn badjas al van het bed verdwenen. Zachtjes ging ze over mijn lichaam en begon mij teder te zoenen. Als ik een rapportcijfer voor zoenen moet geven dan zal Tyra een 9 krijgen. Een 10 is alleen voorbehouden aan Goden. Een lange, zeer lange zoensessie volgde. Het zoenen was teder, waarbij Tyra zachtjes kreunde. Niet te wild, niet te overdreven, maar juist goed. Ook ik liet mij niet onbetuigd, waarbij ik veelvuldig haar mooie grote borsten beroerde en likte. Ook haar nek vergat ik niet en dat vond ze erg prettig. Zij likte ook regelmatig mijn tepels, waarbij ze zachtjes aan mij penis trok. Ze rolde over mij heen en bleef zoenen: er kwam geen einde aan. Na een tijdje liet ik mijn vingers voorzichtig over haar poesje gaan. Haar poesje was een beetje vochtig en dat gaf mij hoop dat ook zij het geen straf vond om met mij te rollenbollen. Mijn vingers beroerde voorzichtig haar buik en daarna weer haar poesje en al snel was haar poesje goed nat.
Ik ging op mijn knieeen naast haar zitten en likte haar borsten. Van haar borsten ging ik langzaam naar beneden, terwijl ik haar vingerde. Toen eenmaal mijn mond bij haar poesje kwam pakte zij mijn penis en begon daar aan te likken. Dat deed ze erg goed. Dat likken ging over in pijpen en ook voor pijpen scoort ze een dikke 9. Na verloop van tijd ging ik voor haar zitten en begon haar intensief te beffen, waarbij ik alle lessen van de laatste tijd goed in de praktijk probeerde te brengen. Dat ging erg goed en Tyra liet haar bekken goed bewegen. Na een poosje legde ze haar vingers bovenop haar poesje en begon meer te zuchten en onrustiger te bewegen. Haar buik zette op en ineens hoorde ik een zucht en nog een zucht. Daarna ontspande ze. Ik liet haar even liggen en legde haar vervolgens op haar buik. “You are magnificent” zuchte ze. Ik hoorde het graag aan. “Because you come before me, I will punish you.” zei ik “I will give you massage. The worse massage a woman can get.” en ik ving aan met mijn “martelpraktijken”. Dat ging zo even door, maar na een minuut of 10 kletsen, masseren (wie is nu de klant en wie is de dvp?) begonnen wij elkaar weer te zoenen en te strelen. Kleine Ace reageerde daar fier op. Eerst kreeg ik een heerlijke pijpbeurt die tot doel leek te hebben om mij te laten klaar komen. Zover was ik echter nog niet. Ik ging weer voor haar zitten en begon wederom te vingeren en haar al ras natte poesje werd door mij gebeft. Dat beffen wisselde ik af met zoenpartijen, waarbij ik op haar lag. Mijn penis reed tegen haar natte poesje aan. Uiteraard heb ik mij aan de veiligheidsregels gehouden. Met name als ik haar achter de oren likte en zoende, kreunde ze zachtjes van genot.
Het beffen ging goed en op een gegeven moment hoorde ik buiten wat gerommel van onweer. Wat ik ook hoorde was het zachte gekreun van Tyra. Haar kletsnatte poesje gleed over mijn tong. Na een kwartier zo te hebben gevreeen zoende ik haar weer en met name haar hals. Ineens duwde ze mij naar beneden en met haar handen beroerde ze haar poesje, terwijl ik haar befte. Haar buik maakte forse bewegingen op en neer dat het haast onnatuurlijk leek. Ik zag een kleine lichtflits buiten en ik hoorde wat regen en gerommel. Ik concentreerde mij echter op mijn taak. Tyra kreunde nu iets wilder en ineens kwam haar hoofd verwilderd omhoog (het leek wel een bevalling), terwijl een enorme lichtflits met een gigantische knal de kamer verlichtte. Tijdens die knal gaf Tyra een forse zucht en stootte haar bekken ietswat vooruit, waarna ze ontspande. “Niet slecht voor iemand die niet kan likken” dacht ik “kun je nagaan hoe geweldig die Tyra is om mij dit alles te laten geloven.”
Ik ging naast haar liggen en streelde haar wat. Tyra zei niet veel (of eigenlijk niets). Ze ging op haar knieeen zitten en likte mijn ballen, mijn penis, mijn eikel. Uiteindelijk resulteerde dat in een pijpbeurt…….een pijpbeurt met HOOFDLETTERS. Zelden ben ik zo goed gepijpt. En bij een goede pijpbeurt hoort een einde, een spetterend einde in de vorm van een FT. Het orgasme wat ik kreeg was heerlijk. Het was een sessie die mij lang zal bijblijven.

Samen knuffelden we nog wat en praatten wat bij. Er werd veel gelachen en wat gezoend. Tyra vertrouwde mij toe dat ze Belgische mannen de knapste ijsberen in GT vond. “Shit” dacht ik “ILoveThaiGirls is al langs geweest.” Ik had eigenlijk nog wel zin in een tweede ronde, maar na tweeenhalf uur vond ik het wel welletjes. Wie anders zou er op Joop, Dupke en Raul7 letten.
We namen afscheid bij de locker, waarbij ze mij een tedere tongzoen gaf. Enkele ijsberen keken ons verbaasd. In mijn oor fluisterde ze: “Really, you are magnificent. I will not forget you. Men like you are rare.” Daarna liep ze weg en draaide nog een keer haar hoofd om waarbij ze mij een luchtkusje gaf met een knipoog. Ik stond er een beetje perplex bij..........................

Ace2
3 mei 2009, 15:36
Vreemd genoeg :confused: heeft Tyra ook een zakelijke kant.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=120005&postcount=389

timjava
3 mei 2009, 15:48
Vreemd genoeg :confused: heeft Tyra ook een zakelijke kant.

Dat is inderdaad vreemd;). Ik dacht dat de dames het puur voor hun plezier deden en dat geld slechts bijzaak was:rofl:

Ace2
3 mei 2009, 16:17
Dat is inderdaad vreemd;). Ik dacht dat de dames het puur voor hun plezier deden en dat geld slechts bijzaak was:rofl:

Jij dacht dat toch ook?

Ace2
3 mei 2009, 16:51
Op een ander forum :rolleyes: wordt Tyra ook beschreven: :p

Wow, Tyra!!
Wat een hemelse heerlijkheid! En nergens een probleem mee ook nog. Volgens mij is ze nogal nieuw (zei ze en hier staan og geen recensies over haar), maar ze was doorlopendd bezet; 5 minuten nadat ik binnenkwam zag ik haar voor het eerst en stond ze meteen bovenaan mijn "even mee kennismaken" top drie, maar daarna zag ik haar drie uur niet meer. Uit pure wanhoop en ontploffinggevaar maar met stevige Dominicaanse op een kamer geweest, maar dat was al na een kwartier klaar. Lekker wijf wel hoor, maar ze had wel iets teveel haast.
Nee dan Tyra, een paar uurtjes later; alles aan haar ziet er lekker uit, lekkere kont met duidelijke Afrikaanse voorouders (bleek later ook, ze heeft een duitse mammie en een brazailiaanse pappie), mooie grote tieten; die bleken bij het uit de verpakking halen toch nog een flink stukje te vallen, maar ja je kan niet alles hebben en er zat nog geen grammetje plastic in verwerkt. Ook nog een prachtig gezicht en voila, de perfecte gezelschapsdame!
Op de kamer had ze ook totaal geen haast, maar ja ik had haar dan ook een vette bonus in het vooruitzicht gesteld.
Ze likte overal en als ik zeg overal, dan bedoel ik ook overal. Haar tong verdween zelfs darmdiep in mijn reet (op speciaal verzoek) en daar zijn wel vaker vrouwen voor te vinden, maar meestal geven ze dan een likje voor de vorm, want ja, dat was nou eenmaal afgesproken, maar Tyra leek wel een blindedarmfoto te willen maken.
Afwisselend ballen, eikel en anus werden grondig schoongelikt en op het laatst mocht ik het achterom afmaken. WOoeoeoeoeoaaaaahhhhhh!!!

In 3 woorden: heerlijk, heerlijk, heerlijk.

Het deed me ook deugd dat ze een kwartiertje na hotseflotseboemboem in de gang lekker stond te tongen met de volgende mazzelaar :-) (een nederlander overigens). Als ze Nederlands had gesproken had ze vast tegen me gezegd: "Zo, die is weer schoon". :-)

Conclusie: een absolute topper, maar denk even na voordat je haar pleeborstel in je mond toelaat.

Bij mijn super-sessie met Tyra heb ik niets verdachts geroken of geproefd.

SFL
15 mei 2009, 00:26
Niet mis, maar mist karakter. Daarom ben ik er niet mee gaan kameren. Mijn maat wel omdat het helemaal zijn type was. In de blokhut vond hij het ook maar zus en zo!

seqoya
11 januari 2010, 10:29
afgelopen vrijdag zag ik deze prachtige meid langs komen en ben direkt bij haar gaan zitten... ze vertelde me dat ze maar heel af en toe eens werkt ... nou die kans dus niet laten lopen.. met haar naar blokhut 14 gelopen en daar een supergfe sessie gehad...ontzettend uitgebreid tongzoenen...daar houdt ze van.... daarna heerlijk pijpen waarbij ze je ballen niet vergeet....daarna heb ik haar even op haar rug gelegd en haar klaargelikt toen was ik weer aan de beurt ..pijpen en daarna condoom er om en heerlijke neukpartij.... al met al een uur op kamer geweest met deze leuke en mooie meid.... deze ga ik zeker vaker zien ;)

BSesamstraat
12 januari 2010, 06:56
afgelopen vrijdag zag ik deze prachtige meid langs komen en ben direkt bij haar gaan zitten... ze vertelde me dat ze maar heel af en toe eens werkt ... nou die kans dus niet laten lopen.. met haar naar blokhut 14 gelopen en daar een supergfe sessie gehad...ontzettend uitgebreid tongzoenen...daar houdt ze van.... daarna heerlijk pijpen waarbij ze je ballen niet vergeet....daarna heb ik haar even op haar rug gelegd en haar klaargelikt toen was ik weer aan de beurt ..pijpen en daarna condoom er om en heerlijke neukpartij.... al met al een uur op kamer geweest met deze leuke en mooie meid.... deze ga ik zeker vaker zien ;)

Gatver... wat doe jij toch allemaal.. vies mannetje:asshole::asshole:

2horny4u
12 januari 2010, 07:37
Je kent hem toch ! Domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden zeggen ze. Maar ze wel bestonden was dit er een, zeker weten

gr. 2H4Y

seqoya
12 januari 2010, 07:50
ja sorry maar 2h4u had me nog een sms gestuurd toen ik met tyra op kamer was " pas op niet in het bekkie spuiten " maar ja ik zag zijn sms te laat ... ;)

Ace2
17 januari 2010, 07:56
..............Ik hoopte stiekem dat Tyra zou opduiken. Na de recensie van Segoya kreeg ik weer hoop dat ze terug was. Na het drinken van mijn capucino liep ik naar Nadine en begon een praatje pot met haar. Tijdens dat praten keek ik verveeld rond en overwoog om toch maar eens, met alle risico’s van dien, Nadine voor een fysiek samenzijn uit te nodigen. Ineens spotte mijn vrouwenzintuig een dame die iets weg had van Beyonce. Mijn aandacht was gelijk getrokken, temeer daar het ineens tot mij door drong dat dit Tyra was. Helaas liep Tyra naar een vieze klant waarmee ze naar de kamer ging. Mijn gezicht zag er nog treuriger uit dan toen ik ooit vernam dat de meisjes in GT hun orgasme speelde (dat gevoel had ik ooit eerder gehad toen mijn moeder mij vertelde dat Sinterklaas niet bestond). Nadine moet mijn treurenis hebben gemerkt want ze zei: “Hahaha, no good girls for you?” Aan Nadine besteedde ik echter even geen aandacht. Tyra kwam met haar klant voorbij lopen en net toen ze langs mij liep en wat rond keek sperde haar ogen weid open, waarbij ze riep: “YOU!!!!!!” Ze stopte en gaf mij snel een zoen (die haar klant niet mocht zien) en gaf mij een streel over mijn arm. Ik glunderende als een paard met 7 lullen. Nadine riep achter mij: “hahaha, yes there is a good girl for you”. Tyra vroeg nog snel: “what do you do here?” Lachend zei ik, terwijl ik mijn wijsvinger tegen mijn mond hield: “Ssssttttttttt, not so loud, my girlfriend is standing behind me. She not know I am here” Ineens kreeg ik een duw van Nadine die riep: “I am notttttttt your girlfriend” Voor mij was het op dat moment duidelijk met wie ik de rest van de dag zou door brengen. The MasterBull was ik al weer vergeten.

Ik hoopte dat Tyra snel korte metten met haar klant zou maken, zodat ik mijn lusten op haar zou kunnen botvieren.

Ik zat nog op mijn deal te wachten die luisterde naar de naam Tyra en ja hoor, daar kwam ze aan. Ze was op de kop af een half uurtje weg geweest. Ze liep mij voorbij, maar gaf mij nog wel een knipoog.
Mijn wachten werd beloond en een minuut of 10 later kwam een stralende Tyra op mij afgelopen. Ze omhelsde mij en gaf mij een tedere zoen. Ik had mij afgevraagd of ze nog wel wist wie ik was. Ik was slechts 1x met haar naar de kamer gegaan en dat was al waar een maand of 9 geleden. “I did not see you since april” begon ze haar verhaal. Ik kreeg te horen wat er allemaal was gebeurd en uiteindelijk eindigde ze: "……….and because of that I will work a few weeks here. But only when I have fun and good feeling for sex. When I did come back I did hope you, the funny man, would also come. Next time I will call you. Give me your number” “Do you have room for one man more in your phone?” vroeg ik haar. Terwijl ik die vraag stelde stopte ik een pepermuntballetje in mijn mond. Weer sperde de ogen van Tyra zich weid open en ze kierde: “YESSSSSSSSSSS, you have your lustpills with you. Give me one now” Om een lang verhaal kort te maken (dat kan ik ook) belanden wij op de kamer. Ik ging mij nog even snel douchen waar ik tegen MineMe aan liep die mij deelgenoot maakte dat hij hoofdzakelijk in GT kwam om te neuken. Het moet niet veel gekker worden.

Met Tyra heb ik een schitterende sessie van 4,5 uur gehad. Ze is wel een 50 euro meisje en als je dat geen probleem vindt wordt je van top tot teen verwend. Ze wekt zeker de indruk dat ze ook geniet en doet dat erg goed. Ze is voor veel in en ik heb weinig remmingen kunnen ontdekken. Ze weet ook wel de tijd te rekken, maar het deerde mij niet. Wat mij wel deerde was dat de verwarming het in het tuinhuisje niet goed deed. Halverwege onze sessie besloot Tyra te vragen of ze die verwarming konden maken en ik ging even een warme douche nemen en wat drinken halen.

Na de douche ging ik op zoek naar Tyra die met een handdoek om haar heen bij de tuiningang stond. Galant als ik was pakte ik een extra laken, deed mijn badjas uit en deed die vervolgens om Tyra. Ik bedekte mijn naakte lichaam met het dunne laken. Met zwijmeloogjes keek Tyra mij aan en zei: “you are sweet. Where do you find men like you?” “I would look in the slurry pit” antwoorde ik. Lachend liepen wij naar ons nieuwe tuinhuisje waar Tyra mij van 18.00u. tot 20.30u. nogmaals afwerkte. Ik lag helemaal voor apengapen toen mijn telefoon ging. Het was Cupido die mij stoorde. “Ga toch pijltjes schieten” dacht ik. Maar het was ook een goed excuus om deze lange, dure en heftige sessie te beeindigen...................................

Voor meer info: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=153363&postcount=328